Taahhüdü ihlal; Açık Cezaevine Gönderilme Şartları

ödeme şartını ihlal tazyik hapsi açık cezaevi icra iflas kanunuAdalet Bakanlığı Açık Ceza infaz kurumlarına ayrılma işlemlerini düzenleyen genelge yayınladı. 02 Eylül 2012 tarih ve 28399 sayılı Resmi gazetede yer alan genelgede İcra İflas Kanunu 340. maddesine göre Ödeme Şartını ihlal (Taahhüdü İhlal) edenler ve haklarında yakalama emri çıkarılanlara açık kurum belirlendikten sonra on gün süre verilerek ilgili kuruma teslim olması isteniyor.

Taahhüdü ihlal ve tazyik hapsinden dolayı savcılık tarafından çıkarılacak çağrı kağıdına uyup teslim olanlar veya haklarında yakalama kararı çıkartılıp kolluk güçlerince yakalanan kişilere, Savcılıklarca, Açık Cezaevine teslim olmaları için 10 günlük süre verilip serbest bırakılacaklar. Bazı yer savcılıkları bu 10 günlük süre tanıyan genelgeye uymamaktadır.

Resmî Gazete
Tarih:2 Eylül 2012
Sayı : 28399
Adalet Bakanlığından:
AÇIK CEZA İNFAZ KURUMLARINA AYRILMA YÖNETMELİĞİ
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Açık Kuruma Gönderme veya Ayırma Kararları
Doğrudan açık kuruma gönderme kararı

MADDE 9 – (1) Ağır ceza merkez veya mülhakat Cumhuriyet başsavcılıkları, bağlı bulundukları ağır ceza merkezi yargı çevresinde açık kurum bulunması hâlinde, 5 inci madde kapsamında kalan hükümlülerin doğrudan o yerde bulunan açık kurumlara gönderilmesine karar verir.

(2) Ağır ceza merkezi yargı çevresinde açık kurum bulunmayan merkez veya mülhakat Cumhuriyet başsavcılıkları ise 5 inci madde kapsamında kalan hükümlülerin Bakanlıkça belirlenen listedeki açık kurumlardan birine gönderilmesine karar verir.

(3) 5 inci madde kapsamında kalan hükümlülerden;
a) Teslim olan veya çağrı üzerine gelenlere,
b) 5275 sayılı Kanunun 19 uncu maddesinin ikinci fıkrası gereğince haklarında doğrudan yakalama emri çıkarılanlara,
c) 2004 sayılı Kanun gereğince tazyik hapsine tabi tutulanlardan haklarında yakalama emri çıkarılanlara, birinci veya ikinci fıkralara göre gönderileceği açık kurum belirlendikten sonra on gün süre verilerek ilgili kuruma teslim olması, aksi takdirde yakalanarak kapalı kuruma alınacağı hususu EK-1’de yer alan fotoğraflı belge ile tebliğ ve ihtar olunur. Bu tebligat ve mahkeme ilâmı, derhâl açık kurumun bağlı bulunduğu Cumhuriyet başsavcılığına gönderilir.

(4) On günlük süre içinde, EK-1'de yer alan belgedeki ihtarı içeren çağrıya uymayan veya belirlenen açık kuruma teslim olmayan hükümlüler hakkında 5275 sayılı Kanunun 19 uncu maddesinin birinci fıkrası uyarınca yakalama emri çıkarılır ve yakalandıklarında kapalı kuruma alınarak haklarında 6 ncı madde hükümlerine göre işlem yapılır.

(5) Yangın, doğal afet veya hastalık gibi seyahat engeli oluşturabilecek bir sebeple on günlük süre içerisinde açık kuruma teslim olamadığı anlaşılanlar, Cumhuriyet başsavcılığının kararıyla açık kuruma gönderilir.

Yayınlanan Yönetmenliğe Göre; Çağrı kağıdı ile tebliğ tarihinden itibaren 10 günlük süre verildikten sonra teslim olan veya çağrı üzerine gelenlere açığa ayırma tutanağı tebliğ edilecek ve yönetmelik uyarınca açık ceza infaz kurumuna teslim olması için 2. bir 10 günlük süre verilecektir.

9/3. madde uyarınca hakkında yakalama emri çıkartılanlara da açık ceza infaz kurumuna teslim olmaları için 10 günlük süre verileceği öngörüldüğünden, bu şahısların yakalanmışken serbest bırakılmaları gerekiyor.

Yukarıda yer alan 10 günlük teslim olma süresine uymayan veya açık ceza infaz kurumuna teslim olmayanlar hakkında yakalama emri çıkartılacak, mahkum yakalanmasına müteakip önce kapalı cezaevine alındıktan sonra bu kez 6. madde uyarınca belirlenen prensipler çerçevesinde açığa sevk hakkını kazanacaktır.

Bu kabil kimseler ( mücbir sebepler hariç ) süresi içinde teslim olmadığından 5. ve 9. madde uyarınca öngörülen açık ceza infaz kurumuna sevk eedilme hakkını kaybedecektir.

6352 Sayılı Kanunun Geçici 3. maddesine göre doğrudan açık ceza infaz kurumuna gönderilmeleri gereken hükümlüler yönetmeliğin 9. maddesinin 3. fıkrası gereği kendilerine yapılan tebliğata uymadıklarında kapalı ceza infaz kurumuna alınacaklardır ki, kanunla açık ceza infaz kurumuna gitmesi gereken gerekenlerin bu hakkı yönetmelikle kısıtlanamaz.
Olası böyle durumlarda kapalıya ayrılma işlemlerine itiraz edilmeli ve açığa ayrılma için bir 10 günlük süre daha talep edilmelidir..

Özetle
Yakalan kişi, savcılıkça 10 günlük süre verilecek ve Açık Ceza İnfaz Kurumuna teslim olması istenecek..
10 günlük süre içinde teslim olmayan kişi hakkında yeniden arama kararı çıkartılacak
Yakalanma durumunda tekrar, 10 günlük süre verilip Açık Ceza Kurumuna teslim olması istenecektir.



130 yorum:

Lkjns_mavi dedi ki...

sizlere bır sorum var suan kesınlesmıs bır tahatutten hapıs cezası var ama kısının gelırı asgarı ucretın altındaysa bu hapıs cezası verılemıyormus soylede bır sorun var emeklı maası 1000 tl bıreysek kredıye kesılıyor ve elıne gecen 500 net bu hapıs karaını bozmaya yetermı pekı cevaplarınızı beklıyorum kredı kartı borcundan dolatı hapıs cezası cıktı

Lkjns_mavi dedi ki...

cevap verebılecek kımse yokmu

smyrni dedi ki...

Sevgili Arkadaşlar,
Ülkeyi bölmek parçalamak isteyen, askerimize polisimize kurşun sıkan, binlerce kişinin ölümüne sebep olan, ve bunu sürdürmek için çaba sarfeden, sözüm ona açlık greviyle hükümete isteklerini dayatan hainlerin "hapishanelerde, üstelik kendi inisiyatifiyle ölmesi"nin önüne geçmeye çabalayan hükümet, bu ülkede üretim yapmış, istihdam yaratmış, vergi vermiş, ve bu çabalarına devam etmek isterken, izlenen izlenen kötü ekonomik politikaların da etkisiyle, borç ödeme aczine düşen yurttaşlarına hapis cezasını dayatmasını ve bunun sonucu olarak da, aile hayatlarını, iş hayatlarını ve intiharlarla yaşamlarını sonlandırmasını takdirlerinize bırakıyor ve tartışmaya açıyorum.
45 yıldır hiç adli ve idari sicili olmayan ve ilk defa borcu yüzünden mahkeme kapılarına düşmüş ve ceza almış birisi olarak infaz savcısından ceza ertelemesi istedim. Verilen cevabı aşağıya yazıyor ve takdirlerinize bırakıyorum.;
"Biz infaz kurumu olarak, adli suçlardan oluşan iki yıla kadar verilmiş hafif hapis cezalarını erteleyebiliyoruz, ama icra iflas kanununun ihlalinden dolayı verilmiş hapis cezalarını asla ertelemiyoruz, böyle bir teamül yok, size de bu konuda ayrıcalık yapamam, dilekçenizi alıp dosyanıza koyarım ama, talebinize olumlu cevap vermem mümkün değil "
Verilen cevap çok üzücüdür. Çünkü "ceza ertelemesi"ni düzenleyen Türk Ceza Karununu'nun 51. Maddesi ve hükmün açıklanmasının geri bırakılmasını düzenleyen 5271 Sayılı Ceza Muhakemeleri Kanunu'nun 231. Maddesi'nde "ceza ertelemesi" suç türüne bağlanmamış, sadece hapis cezası süresi referansıyla düzenlenmiştir. Yani o suçun cezası ertelenir, bu suçun cezası ertelenmez diye bir düzenleme yoktur. Adli suçlar mali suçlar ayırımı da yoktur.
Bu itibarla, ekonomiye katkı sağlamaya çalışmaktan başka hiç bir niyeti olmayan, bu yolda geçirdiği yol kazasından dolayı mali acze düşen insanların devletin köküne dinamit koyanlardan daha ağır suçlu görülmesi, bir yurttaş olarak onuruma dokunuyor arkadaşlar.
Bu konunun geniş ölçekte tartışılmasını ve elinden gelen arkadaşlarımızın, tartışmayı genişletmesini, ayrıca, taahhüdü ihlal suçu mağduriyetini kaldırmaya çalışan mücadeleci yiğit arkadaşlarımızın suç ve ceza ayırımının da yanlışlığının mücadeleye dayanak teşkil eden konular içine alınmasını arzediyorum.
Herkesin bu konudaki görüşünü bu sayfalarda okumak dileğiyle, özgür ve mutlu günler temenni ederim.
Saygılarımla,

Smyrni

futbolcu dedi ki...

900 tl nin altındaki cezalara hapis olmaz

BORA dedi ki...

SEVGİLİ KARDEŞİM SENİN ARAMAN ÇIKMIŞ ANLADIĞIM KADARIYLA .ÖNCE SENİ YAKALACAKLAR VE SAVCIYA ÇIKARACAKLAR.SAVCI SANA 10 GÜN İÇİNDE TESLİM OLMAN İÇİN MÜSADE VERECEK.

semih pazarbaşıoğlu dedi ki...

aynen bora arkadaşımızın dediği gibi...saygılarımla

ercan dedi ki...

yanı gorunmuyorsa yuzde yuz yakalama mı cıkmıs oluyor emınmısınız yuzde yuz...

ercan dedi ki...

 evet

ercan dedi ki...

 bırıncı taksıtten dava acıldı ceza aldım ıtıraz ettım dustu..daha sonra uyanık avukat ıkıncı taksıtten dava actı ceza aldım galıba adresımde yok nasıl ıtıraz ederım nasıl ogrenırım sonucunu onu bıle bılmıyorum ayrıca bır dosyada bırden fazla taahudu ıhlal cezası nasıl alınır ben ılk taksıtıde odeyemedım beraat ettım ıkıncıyı odemedın dıye nasıl ceza verır hakım bırıncıyı odeyemeyen adam beraat etmısse ıkıncıyı nasıl cezalandırılır bu dava benım e devletımde gorunmuyor gorunmuyorsa aranıyorsun dıyorlar nasıl oluyor dogrumu bu

ercan dedi ki...

 bu ıkıncı teklıf ama hıc umutlanmayın ben umutlanmıyor akp bunu kaldırmayı dusunmuyor medyada ustune dusmuyor

ercan dedi ki...

 bence e portalımda gorunmesı veya gorunmemesıyle alaksı yok benım de e develetımde bazı borc ve davalarım gorunmuyor bu borcumun olmadıgı anlamına gelır ozaman:)sen zaten soyluyosun yakalamam cıkmıs dıye ama gbt te gorunmuyor dıye bılıyorum sadece adresıne bakılıyor ıkı yıl yakalanmamaya bak dostum

ercan dedi ki...

 yeter ama yasal suresı ıcınde bu sekılde durumunu yazıp ıtıraz etmen gerekırdı kesınlesmısse yapacak bısey yok

Toruninsaat dedi ki...

tam olarak açıklarmısın lütfen eğer zahmet olmazsa

Adsız dedi ki...

benim yakalanmam çıktı on günlük süre verdiler bugün 13. Gün ödememi yaptıktan sonra dava düşüyormu başka suç işlemiş olmayayim sonra teslim olmadığım için

Terzigroup dedi ki...

900 tl asıl borcmu olacak faızlerı harıcmı yanı benım ıcra dosyamda 800 tl asıl borcum faiz ve diyer masraflarla 1450 tl oldu ve ben buna taahut verdım ödeyemedım mahkemem var bu durumda ne olaur

Dolunayayakkabi dedi ki...

izmirde otel odasında sabahın köründe 5i çeyrek geçe yakalandım karakola gittim nezarette 9a kadar kaldım sonra savcıya gittim savcı bana nerde yatmak istediğimi sordu alanya dedim olmadı izmir buca yazdı 10 gün içinde ya alacaklılarla anlaşıcam hapis kararını kaldırcam yada gidip 3 ay yatıcam aq devleti söz verdik tutmadık diye 3 ay hapse koyacak skm böle devleti

Salih Demiralay dedi ki...

daha önce aynı dosyadan 10 günlük süre kullanmışmıydınız

Adsız dedi ki...

İlk verilen on günlük sürede teslim olmaz isek tekrar yakalanınca bir on günlük süre daha verilir diye okumuştum doğrumu acaba? Şimdiden herkese teşekkürler

kenan dedi ki...

ben  bu dvletten irtica etmek istiyorum artık bizi bunaltılar askeri ücretle sen kalk geçin diyo borç gırtlakta ama oda yetmemiş gibi hapis yat diyo şimdi ben 3 ay yatacam devlet te bi yerine kına yaksın allah belasını versin bu yönetenlerin  topu aynı hepsi birer hırsız asıl onların yatması gerekir...................................eke

mağdur dedi ki...

evet arkadş aynen 

Sahin_kiriktas dedi ki...

odeyecem diye içra mudurlugunde taahhute bulundum ilk ay odedım ıkıncı ve ucuncu ay odeyemedım mahkemeye vermışler 02 07 2013 gun vermışler hemen hapıs varmı yoksa ıtıraz veya zaman hakkım varmı

mutsuz dedi ki...

infaza verildiği için gözükmüyordur ,10 günlük süre kullandıracaklar tabii ...

ayşe gülşen dedi ki...

Re: Taahhüdü İhlal Cezalarının Kaldırılması Kanun Teklifi - Taahhüt Mağdurları sayfaya girin size yardımcı olunacaktır geçmiş olsun

bulurlarsa alırlar dedi ki...

hayır kullanmadım ilk yakalanmam ve yarın son gün 10 gün doluyor 11500 borçtan 7ayda sadece 400 tl ödeyebildim .. bu borcu ödeme gibi bir durumum karınca kadar yok bulurlarsa atarlar içeri paşa paşa yatarım çıktıktan sonra eğer üstüme bişey bulurlarsa alırlar bulamazlarsa zaten avucunu yalarlar 3 ay bana bakacaklar içerde ama iş o değil dışarda kalan ailem ne olacak yine kira birikecek fatura birikecek 1 kadın 1 çocuk tek başına ne yapacak kendimi düşünmüyorum zaten geride kalanlar olmasa bugun giderim yatmaya...

Nizamettin çelik dedi ki...

bu gün bir haber sitesinde Başbakanın kızının kendisine danışmanlık yaptığuı ve 52 bin tl maaş aldığı yazıyordu. bakarmısınız şu düzene ben toplamda 20 binlira için 5 ayrı evraktan hapis yattım hanımefendinin aylık kazancına  nedir bu yoğurdun bolluğu, vatandaşın vergileri nasılda peşgeş çekiliyor.

Gazeteci dedi ki...

 4. yasa paketini okudum disiplin suçları hariç tüm suçlar erteleniyor bu akp taahhüdü ihlali kaldırmaz .Özellikle madde koymuşlar ağırsuçlar ve disiplin diye 4 de fos çıktı

Zerrinerol dedi ki...

merhaba arkadaşlar, benim taahhütlü bir dosyam var halen ödemekteyim.öğrenmek istediğim; avukat elindeki başka bir icra dosyasıyla (adıma kayıtlı) birleştirebilirmi?Yani ben sadece taahhüt ettiğim borçtan mı  sorumluyum yoksa ellerindeki sözleşmeyi koz olarak kullanabilirlermi? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.

ercan dedi ki...

 asla oyle bır sey olmaz ımza attıgın borcla ılgılı baska borclarını bırlestırıp ıslem yapamaz kanuna aykırıdır.

ercan dedi ki...

 aynen erteleme degıl yasanın kalkmasını ıstıyoruz ertelense ne olcak kı sonucta erteleme bıttıgınde yatacaksın

ercan dedi ki...

 daha mahkemen olmamıs kı ıtıraz edeceksın mahkemen bıttıgınde hapıs cezası cıkarsa ıtıraz edersın mahkeme surecını takıp et yeterlı sımdılık bır ceza yok

Anzak1915 dedi ki...

arkadaşlar pazar günütahhütten yakalandım 10 günsüre verilip serbest bıraktısavcı açık cezaevi söyle dediler torbalı dedim 4.pakette erteleme varmıacaba arkadaşlar teslim olmanında zamanı değil benim için tan işleri toğarlamaya çalışırken kötüolacak ne yapmak lazım yardımcı ourmusunuz nasıl bir karar vermeliyim 

Ozer 75 dedi ki...

bulunduğum yerde açıkceza evi var. yakalanırsam 10 gün süre verilirmi.

torun dedi ki...

arkadaşlar hakkımda 9 tane dosya var salak gibi taahüt ettim tutuklamam çıkmış ama ben şahsen hiç kendim tebligat almadım itiraz etme şansım varmı...?

madur... dedi ki...

meraba bişey sormak istiyorum benim 4 tane kartan borcum vardı hepsi icradaydı biraz biraz ödedim yaklaşık bir senedir bi ödeme yapmıyodum hiçbirine işe girdimde hepsi işyerime kağıt yolladı sırada hepsi ödeniyor yalnız bitanesi varki tahütte bulunmştum hem kredi hem kredi kartı olarak tek bir taksidini ödedim 1 sene önce dün kağıt yollamışlar maaş haczi iççin iş yerim aramış 3. sırada olduklarını belirtmiş ama kesinleşmiş 2012 7. ayda 2 dosyam için  1 er ay hapis cezam varmış bugün avukatla konuştum hepsini kapatmazsan işyeinden polisler tarafından tutuklanırsın dediler olabilrmi böle bişey napmam gerek bi akıl verebilrimisniz ?

Ekrem Kuscu dedi ki...

ceza kac gun borc ne kadar onları bır yazsana kardes

Ekrem Kuscu dedi ki...

kardes asıl sıkıntı orda zaten ıcerde sen ceza yatmıyon asıl cezayı dısarda kalanlar cekıyo ben dah 4 gun oldu cıkalı bu godumun tahhut yuzunden bır daha yazılı kagıda ımza atma bırde yat cık acık ceza evlerı rahat korkma bır sey olmaz  cıktıktan sonra avukatı  ara  kardes yarın  saat 1 de paranı odeyecem de yarın saat bır olunca gıt kusura bakma valla toparlayamadım de ama yarın soz  de gene  bır gun sonra get gene aynısını de daşşak gec 

okan esen dedi ki...

tahütü verdigin ay her imza yani her tahütiçin 3 ay hapis yatıyorsun türkiyede tahütü ihlalin cezası dosya başına 3 ay kardeşim ya borcun tamamını tefeciye yani avukata ödiyeceksin yada yatıcaksın borç sabit degil ipler avukatın elinde 3 se 5 ister allah yardımcın olsun

Anzak1915 dedi ki...

3 tane taahhüt dosyam var savcı 10 gün süre verdiçarşamba günü doluyor 2.bir 10 günlük süre telep edebilirmiyim teslimmi olmam gerekiyor.

Harunsevim dedi ki...

http://www.sabah.com.tr/Gundem/2013/01/22/15-bin-hukumlu-tahliye-olabilir#
15 bin hükümlü denetimli serbestlik uygulaması ile tahliye olabilir.

Gaziantep Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Peker, önümüzdeki günlerde Meclis'te görüşülecek kanunla 18 aydan aşağı cezası olan 15 bine yakın hükümlünün denetimli serbestlik uygulaması çerçevesinde açık cezaevinde kalma şartı aranmadan tahliye edilmesinin söz konusu olacağını söyledi.

Çarşamba günü mecliste görüşmesi planlanan bazı kanun maddelerindeki değişiklikler ile ülke genelinde 15 bin hükümlünün tahliye edilebileceğini kaydeden Peker, ''Son dönemlerde denetimli serbestlik hızlı bir şekilde bu işlere girdi, güzelde çalışıyor. Muhtemelen, çarşamba günü Meclis'te yeni bir kanun görüşülecek. Bu kanunda 18 aydan aşağı cezası olan tüm hükümlüler, açık cezaevlerinde kalma şartı olmadan tahliye edilecek. Denetimli serbestliğin iş yükü üçe dörde katlanacak. Özellikle kısa süreli hükümlüler bu şekilde eğitilerek, Denetimli Serbestlik Şube Müdürlüğü'nün diğer kurumlarla yaptığı işbirliği sonucunda topluma kazandırılacak.'' diye konuştu.

Harunsevim dedi ki...

BU ÇIKACAK KANUN TAHHÜDÜ İHLAL SUÇLARI İÇİNDE BİR ÇÖZÜM OLURMU ACABA ARKADAŞLAR.

Anzak1915 dedi ki...

3 dosyayla ilgili fabrikamın makinaları hacizle satıldı bunlar borçtan düşülmüyormu 40.000 tl borç toplamı 20.000.20.000  2 tahhüt  dosyası yaptılar haciz edilen paralar dosyadan düşmezmi yardımcı olursanız seviniri

Serdar dedi ki...

eğer hakkında hapis cezası çıkmışsa gerçekten yakalanırsın ama polisler seni alsa dahi ceza evine teslim olman yada borcunu ödemen için sana 10 günlük süre vermek zorunda önce gerçekten hapis cezan varmı onu öğren birde tahahüdün aylık taksitleri ne kadardı eğer bu tarihten itibaren geriye dönük taahhütlerini ödersen hakkındaki hapis cezası kalkar ama bana sorarsan avukat seni yemiş hapis cezan olsaydı şimdiye kadar yakalanırdın  

ercan dedi ki...

 eger dogru bır haber ama acaba yakalanmayan taahudu ıhlal cezalarını kapsarmı bılmıyorum

Salim Kara dedi ki...

BAŞIMIZDA AKP GİBİ İKTİDAR OLDUKÇA MİLLETE HAKTIR. İŞİN CILKINI ÇIKARTTILAR ALLAH BELALARINI VERSİN İNSANLARI MAAF ETTİLER  PİSİKOLOJİ DİYE BİŞE KALMADI İŞLERİNE GELEN YASAYI ÇIKARIYORLAR SENİ BENİ DÜŞÜNEN KİM  GEÇEN HAFTA ATANAMAYAN ÖĞRETMENE OYUN SENN OLSUN OYUNU KENDİNE SAKLA DEMİŞTİ ERDOĞAN ZATEN BU SEÇİMLERDE HALK OYUNU SAKLAYACAĞI YERİ BİLİYOR UYAN EY TÜRKİYEM UYAN ARTIK

Hotelcappa dedi ki...

yok kardeş bende aynı sekilde 10 gunluk izini kullandım ama ödeyemedim 2. kez yakalandıgıda yine 10 gun vermiyorlar

Sebep6666 dedi ki...

taahüt  ceza suçları  bu yeni yasaya  kapsamıyormu?

Asya2004 dedi ki...

https://www.facebook.com/groups/164817666998836/  kapsamıyor arkadasım

Asya_2004 dedi ki...

https://www.facebook.com/groups/164817666998836/  kapsamıyor içerde olanıda dısarda olanıda

Cengiz Aslan dedi ki...

https://www.facebook.com/groups/164817666998836/   kapsamıyor arkadaslar

Adsız dedi ki...

Asıl seni siksinler orospu çocuğu. Mağdur ettiğin insanların hakkını yiyen bir şerefsiz köpeksin sen...

Adsız dedi ki...

Taahhut ihlallerinde iki yil yakalanmadigin taktirde kendiliginden duser derlerYakalandiginda bu on gunluk sure Devreye girerse iki yil olayi bozulurmu

Adsız dedi ki...

2 kırıdı borcum war bı kıredı kartı bı esnek hesap bunları odıcem dıye ımzaladım odeyemedim 5 ay geçtı yakalamam falan çıkmadı bunun sonu ne olur toplam borç 15 mılyar cıwarında.j

mahkumm dedi ki...

evet

mahkumm dedi ki...

maalesef işe yaramaz yakalanırsanız 10 gün içinde c.evine teslim olman gerekirr. Benim 2 dosyadan çıkalı 20 gün oldu

mahkumm dedi ki...

pakette taahhüdü ihlali kapsayan bişey yok, gitmezsen açık c.evi hakkını kaybeder, kapalıya gidersin. kolay gelsin

mahkumm dedi ki...

olmsazsın merak etme, ödersen kurtuluyosun

Adem Kolak dedi ki...

allha hepimizin yardımcımız olsun  avkat arkadaşlara soruyorum biraz anlayışlı  olmasını vatandaşlara   yardımcı  olsun ünce kendini değil  karşındakini  düşün 

Kazım Talay dedi ki...

Kayseri de üretim yapan bir firmaydık yaklaşık 1milyon tl piyasada zarara uğradık ve dönen evraklarımıza İşlerimiz düzelir İnşaallah öderiz diye firma sahibi Eşimin üzerinden Taahhütler verdik Yanımızda çalışan Allah korkusu olmayan ve bize getirdiği bütün müşteri çekleri dönen bir kürt yüzünden kendimizi toplayamadığımız gibi sıfıra indik bir tırımız araçlarımız evimiz her şey haczedildi ve şu an sıfıra indik. Ben artık anlıyorum ki Ticarette de Allah korkusu olanın işi yok Eşime 7 taahhütten hapis cezası çıktı.ve onandı HAKİMLER SADECE GÖREVİNİ YAPIYOR VE DİREKT 3 AY VERİYORLAR. Eşime bir bayan olarak hapis yolu göründü banada hapishane kapısında kendimi öldürmek yada bizi bu hale düşüren dolandırıcı ların hepsini öldürdükten sonra kendimi öldürmek. Adamlar hırsızlık yaparken fabrika içerisinde yakalanıyor ve polis serbest bıraktığı gibi adam sizden şikayetçi gelin savunma yapın diyorlar korkuyorlar ben bu ülkede adalete de güvenmiyorum hukuka da .... Allah doğrunun bir şekilde yardımcısıdır. Saygılarımla 

Kazım dedi ki...

Kayseri de üretim yapan bir firmaydık yaklaşık 1milyon tl piyasada zarara uğradık ve dönen evraklarımıza İşlerimiz düzelir İnşaallah öderiz diye firma sahibi Eşimin üzerinden Taahhütler verdik Yanımızda çalışan Allah korkusu olmayan ve bize getirdiği bütün müşteri çekleri dönen bir kürt yüzünden kendimizi toplayamadığımız gibi sıfıra indik bir tırımız araçlarımız evimiz her şey haczedildi ve şu an sıfıra indik. Ben artık anlıyorum ki Ticarette de Allah korkusu olanın işi yok Eşime 7 taahhütten hapis cezası çıktı.ve onandı HAKİMLER SADECE GÖREVİNİ YAPIYOR VE DİREKT 3 AY VERİYORLAR. Eşime bir bayan olarak hapis yolu göründü banada hapishane kapısında kendimi öldürmek yada bizi bu hale düşüren dolandırıcı ların hepsini öldürdükten sonra kendimi öldürmek. Adamlar hırsızlık yaparken fabrika içerisinde yakalanıyor ve polis serbest bıraktığı gibi adam sizden şikayetçi gelin savunma yapın diyorlar korkuyorlar ben bu ülkede adalete de güvenmiyorum hukuka da .... Allah doğrunun bir şekilde yardımcısıdır. Saygılarımla 

leon132625 dedi ki...

arkadaşlar beş gün önce taahüd ihlalden  arkadaşıma 10 gün süre vermeden içeri aldılar. bulunduğumuz yerde açıkcezaevi var sebebi bumudur. bilen varmı acacba .

HAKAN TORUN dedi ki...

kahramanmaraş adliyesin de 10.02.2013 tarihi itibari ile taahhüt ihlal den cezaevinde bulunan tüm hükümlüler tahliye ediliyor......
denetim serbestlik yasası gereğince gerekçesi kararı veren hakim dilekçe ile başvuran tüm tazyik hapis cezalı olanları denetiim serbestlik ile bırakıyor

Salih Demiralay dedi ki...

hakan bey doğrumu bu haber yaaa

HAKAN TORUN dedi ki...

evet bende 2 taahhüt ihlal ım vardı avukatım aradı haber verdi adliyede şuan doğrulanıyor fakat alacaklı avukatları ve savcılar karar a itiraz yağdırıyorlar bir hakim direniyor ve kararda ısrarcı şuan yeter ki kararı veren hakim savcılara ve acımasız avukatlara dirensin hadi herkese duyurun bu haberi herkes bulunduğu ilde mahkemelere kahramanmaraş ta ki kararı emsal göstersin

Salih Demiralay dedi ki...

TEŞEKKÜRLER KARDEŞİM ALİM IŞIK TAAHHÜTÜ İHLAL GENEL KURUL KONUŞMASINDAKİ SAYFADA YORUMLARIMIZ ORAYA YAZSANIZ ÇOK İYİ OLUR HEM SAYFADAKİ ARKADAŞLARLA TANIŞIRSINIZ

HAKAN TORUN dedi ki...

http://www.kahramanmaras.adalet.gov.tr/telefonlar.htm
söyelediklerimi buradan teyit edebilirsiniz arkadaşlar başkada yorum yapmayacağım bu son

HAKAN TORUN dedi ki...

Kahramanmaraş taki olayla ilgili adliye mail ve telefon la kararı veren hakime desteklerimizi sunarım
0344 211 16 88 Kahramanmaraş denetim serbestlik şube müdürlüğü
http://www.kahramanmaras.adalet.gov.tr/iletisim.html

Uşak Tur dedi ki...

hakan avukatın telefon numarasını versene faacebook tan yaza bilirsin

aleyna09 dedi ki...

YORUMLAR NEDEN GİTMİYOR

gkhnc dedi ki...

....

Hakan Maraşlıoglu dedi ki...

hakan bey aslında konuyu araştırdım dogruymuş ama 10 gün süre alanlar ve süresinde teslim olmayanlar 90 günün 5/1 oranında yine cevaevinde kalacakmış yani 10 gün süre alıpta teslim olmayanlar 18 gün yine yatacakmış bu bilgiyi dogrulatamadım

mutlu_543 dedi ki...

hepsinden 3 er ay yatar. ben 5 evraktan 15 ay yattım.

Semih54 dedi ki...

sen adam olmazsın 2 defa taahhut ver ödeme bırde burda konus allah göruyor herseyı

derman55 dedi ki...

benim eşimin üzerine işyeri var yıllardır mal aldığı firma ya her ay  düzenli olarak senetlerin ödemesini bankaya yapıyordu son sekiz ay işlerimiz ters gitdi alacaklarımızı alamadık ve üst üste senetlerimiz protesto oldu ödeyemince firma bana ait malları geri verdedi bende vermek zorunda kaldım verdim ama borcum bitmedi şuan o firmaya 40 bin tl borcum var.eşimin işyeride başka firmadan aldığı mallar var. eşimi icraya vermişler tebligat geldi mal beyanı ver yada öde diye beş gün önce mal beyanını verdim 12 eşit taksitle ödemek istiyorum diye. avukatlar kabul edmiyor en fazla 4 taksit ypıyor bende ödeyemem diyorum o zaman işyerine gelim haciz yaparız diyor ne yapcam bilmiyorum.bir kaç güne gelirler.benim öğrenmek istediğim işyerine gelirseler başka firmaya ait malları albilirlermi. bide bu işyerini  kendi üzerime geçirsem alabilirlermi.eğer işyerimdeki malımızı haciz yaparsalar ben borcu daha ödeyemem o zaman batarım. bana yardımcı olacak kimse varmı fikir verecek arkadaş allah yardımcımız olsun.

kaçak dedi ki...

Ben taahhüdü ihlalden aranıyordum. Kararın kesinleşmesinden 20 Ay  yakalanmadan kaçtım ancak sonunda geçen hafta yakayı ele verdik :) teslim olmam için 10 gün süre verip bıraktılar. Şimdi merak ettğim konu bu ceza 24 ay yakalanmadığında  zaman aşımında düşüyor. Ben 4 ay daha yakalanmadan kaçsam zaman aşımından yararlanırmıyım? yoksa o süre bozulmuşmudur? 

derman55 dedi ki...

cüneyit bey benim eşimin üzerine işyeri var yıllardır mal aldığı firma ya her ay  düzenli olarak senetlerin ödemesini bankaya yapıyordu son sekiz ay işlerimiz ters gitdi alacaklarımızı alamadık ve üst üste senetlerimiz protesto oldu ödeyemince firma bana ait malları geri verdedi bende vermek zorunda kaldım verdim ama borcum bitmedi şuan o firmaya 40 bin tl borcum var.eşimin işyeride başka firmadan aldığı mallar var. eşimi icraya vermişler tebligat geldi mal beyanı ver yada öde diye beş gün önce mal beyanını verdim 12 eşit taksitle ödemek istiyorum diye. avukatlar kabul edmiyor en fazla 4 taksit ypıyor bende ödeyemem diyorum o zaman işyerine gelim haciz yaparız diyor ne yapcam bilmiyorum.bir kaç güne gelirler.benim öğrenmek istediğim işyerine gelirseler başka firmaya ait malları albilirlermi. bide bu işyerini  kendi üzerime geçirsem alabilirlermi.eğer işyerimdeki malımızı haciz yaparsalar ben borcu daha ödeyemem o zaman batarım. bana yardımcı olacak kimse varmı fikir verecek arkadaş allah yardımcımız olsun

ercan dedi ki...

 sure bozlumamısdır 4 ay daha kacmayı dene ondan sonra duser kesınlıkle emın olabılırsın karar kesınlestıkten sonra 24 ay denılıyor bu arada sen 20 ay yakalanmamıssın sana 10 gun ıcınde teslım ol denılmıs sadece sure bozulmaz benımde 12 ayım var bende kacıyorum ama bu denetımlı serbestlık olayından haberın vrmı kahramanmaras ınfaz hakımının verdıgı kararı emsal gosterrek denetımlı serbestlık den yararlanmak ıcın basvur sen bılırsın yanı yerınde olsam 4 ay daha kacarım

ercan dedi ki...

 nasıl yakalndın gbt de cıktımı yakalama

Yunusgencgenc dedi ki...

Zamanaşımı kesildiği için bir 24 ay dah kaçman gerekecek aynı durumdayız

kaçak dedi ki...

hayır  araştırdım süre kesilmiyor. Kesinleşme tarihinden itibaren 2 yıl.  4 ay daha yakalanmasam düşüyor.

Fuatocakoglu dedi ki...

Kacak rumuzlu kardesim eminmisin surenin bozlmadigina iyi arastirdin mi ayni sorun bende de var. Yeni bebegi. Dogdu korkudann eve gidemiyorum. Bana cevap verirsen cok sevinirim

kaçak dedi ki...

Evet eminim. Hem avukatlardan sordum hemde bizzat infaz memurlarından sordum. süre bozulmaz dediler. Aşağıda Ercan rumuzlu arkadaşda aynı şeyi söyledi.  

bahtsız bedevi dedi ki...

arkadaşlar çok büyük bir haksızlıkla karşı karşıyayız alacaklı bankalar tahsil edemedikleri alacaklarını alacağının %10 karşılığında varlık şirketlerine satıyor ve varlık şirketleri alacağın tamamı üzerinden takibi devam ettiriyor anlaşma yoluna gitmiyor vatandaşa bankalar bu kolaylığı sağlasa biz % 20 sini ödeyelim ama mülk adaletin temeli olmuş

Remzi Sezen dedi ki...

kardeşlerim çek lere af yapıyorlar tahütlere af yok çünkü biz garibamlar tahüt veriyor zenginler cek kesiyor hayranım bu adalet sistemine

gerçek türk dedi ki...

arkadaşlar tahüdü ihlalciler maraş mahkemelerince serbest bırakılıyormuş diye bir duyum aldım sizleri boşuna ümitlendirmek istemem ama bir araştırn bence allah hepinizin yardımcısı olsun bende aynı soruyu sordum maraş ayrı bir cumhuriyetmi diye ama böyle burası türkiye deyip hertürlü rezilliği kabulleniyoruz

Nahsencelik dedi ki...

arkadaşlar  ben  tahütihlalimi  k. maraşta   temize  cıkardım  tahüt ihlali  olan varsa  maraşa  gidebilir daha net bilgi alabilmak  icin 05074624464  gaziantep  ten  ben

mısafır dedi ki...

ya kardesım sen ayaktamı uyuyorsun tam sımdı marasa gıdıp kurtulsana neyın pesındesın 5305833983 ara anlatayım

mısafır dedi ki...

ya kardesım ben busıteyı takıp edıyordum ama ıkıncı kez yazıyorum cunku daha once bukadar ıcıne gırmemıstım olayın bız ayın 3de 21 kısı gıdıp marasa teslım olan gurubuz cıkar cıkmaz yazdım telefonumu ınsanlara yardımımız olsun dıye belkı yuden fazla ınsanı yonlerdırdım hergun gurup gurup gıdıyor ınsanlar ve cıkan arkadaslar tesekur ıcın acıyorlar ben su sıtede sadece suna ktlendım herkez ayrı telden calıyor bılende bılmeyende konusuyor kardesım bız cıktık dıyoruz artık ozguruz dıyoruz halen ınanmıyanlar veya ınananlarında kafasını karıstıranlar var bukadarda olmaz ınbsanların gelecegıyle oynanmaz kardesım 11 tane cezası olanda 1 tane olanda marasta denetımlı serbeslıkten yararlanıyor ve ozgurlugune kavusuyor abdullah ozerden alllah razı olsun su ana kadar bın kısıden fazla yararlanan oldu bakın tabıkı zor ınanmak ama saglamasını yapmakta kolay ben telefonumu yazmıstım aynı zamanda kahraman marasın adlıye telefonunu ınternerten bulup sora bılırsınız ve takıp ettıgım kadarayla cıkıpta telını yazan en az 20 arkadas var allah askına kafasını karıstırmayın ınsanların su anbıle 28 kısı marasta ozgurlugunu beklıyor tekrar soyluyorum gıdecek cesaretı olmayan arkadaslar gıdecek arkadssaların kafasını karıstırmayın yuz gın olmektense bır gun olurum allaha emanet bılgı almak ısteyen arkadalara işimın kalabalık olmasına ragmen cevap verıp onların dualaını almaya calısıyorum hatta alacaklı avukatlardan tepkı bıle aldım ama sıteye gırınce kafayı yıyorum neyse bılgı almak ısteyenlere 5305833983

murat dedi ki...

sevgili arkadaşlar benim gecen sene 2012 ocakta k.maraş icra cezada davam vardı borcum 1.400tldi ben bunun 400 lirasını yatırdım ve davayı düşürdümdün sonrasını yatırmadım 1000 lirayı 1 sene oldu şimdi avukat bana tekrar davamı acar yoksa bu davanın üstündenmi devam eder uyapta e-devlette dava düşmüş olarak halen görünüyor başkada dava yok cezalık ama dün yani 9 mart cuma gunu polis bni telle aradı pazartesi karakola gel seni savcı çagırıyor dedi seni savcıya götürmem gerekli dedi şimdi bn ne yapmalıyım o polis infaz polisimi aradım       polisi dosya yanımda yok dedikarakollda dedi mesai bitti dedi pazartesi gel dedi sabah 8 de

Asumbe dedi ki...

ya 10 günlük süre aldım yakalandım maraşa gitsem bende yararlanabilyormuyum sürem bitti 3ay oldu denetimli serbestlikten bende yararlanabiliyormuyum...........:)  teşekkürler

yoldaş dedi ki...

arkadaşlar k.maraş hakimin verdiği karar neden diğer illerde uygulanamıyor çok şaşırtıcı bu konuyu tüm medyaya duyurmak lazım ki herkes kaçmaktan kurtulsun yeter artık nasıl bir adelet bu yazıklar olsun bu adete haksızlık bu içeri girince borç ödenecek mi ben içeri gireyim eğer parayı ödeme imkanım olursa ödemem o borcu vicdansızlar yeni gelişme olursa yazın lütfen  herkese teşekkür ederim bu durumdan hepimiz kurtuluruz inşanlah 

yoldaş dedi ki...

arkadaş icraya gelmeden taşı onları biryere gelirsede taathüt etme başka biri adından devam et işleri toparlayınca ödersin borçlarını başka yapacak birşey yok

ERDAL ÇELİK dedi ki...

arkadaşlar tyürkiyede kanunlar ve yasalar hep zenginlere çalıştığı için biz küçük esnafı düşünen yok gelen vuruyor giden vuruyor.eğer taahhüt den dolayı 3 ay tazyik hapsiniz varsa hiç düşünmeyin.doğru kahramanmaraş adliyesine gidin ve infaz bürosuna teslim olun.ve 1 gece açık cezaevinde yatarak denetim serbestlik yasası nede ile çıkıyorsunuz.benimde vardı 1 gece yattım çıktım.bilgi için beni arayabilirsiniz.ERDAL ÇELİK 531-5069396

ERDAL ÇELİK dedi ki...

arkadaşlar tyürkiyede kanunlar ve yasalar hep zenginlere çalıştığı için biz küçük esnafı düşünen yok gelen vuruyor giden vuruyor.eğer taahhüt den dolayı 3 ay tazyik hapsiniz varsa hiç düşünmeyin.doğru kahramanmaraş adliyesine gidin ve infaz bürosuna teslim olun.ve 1 gece açık cezaevinde yatarak denetim serbestlik yasası nede ile çıkıyorsunuz.benimde vardı 1 gece yattım çıktım.bilgi için beni arayabilirsiniz.ERDAL ÇELİK 531-5069396

avkat dedi ki...

geçmiş olsun.Borçlulara eda nasip etsin yüce mevlam....

MEHMET dedi ki...

ARKADAŞLAR BİLGİSİ OLAN VARSA VE BENİDE BİLGİLENDİRİRSE ÇOK SEVİNECEĞİM BEN İLK 10 GÜNÜ MARAŞA GİDİP GELCEM DERKEN DOLDURDUM AMA 4 GÜN (2+2)DOKTOR RAPORU ALDIM YARIN O DA BİTİYOR ANCAK TESLİM OLMAYI DÜŞÜNMÜYORUM AMA OLURDA SÜRE GEÇİNCE TESLİM OLURSAM BANA İKİNCİ BİR DEFA 10 GÜN VERİP AÇIĞA MI GÖNDERCEKLER YOKSA DİREK KAPALIYA MI ALICAKLAR ANLAYAMADIM mehmetgullu69@hotmail.com 0 507 799 58 96

Can Can dedi ki...

yok dostum yok

Cüneyt Özdemir dedi ki...

BURAYA GİTRN YORUM YAZAN ARKADAŞLAR
"YUKARIDA YORUMLAR SAYFASI VAR"ORAYA GİRİN BİZLER HEPİMİZ ORDAYIZ

murat öztürk dedi ki...

merhaba arkadaşlar bana tahhüt diye bir şey demeden aceleden evrak imzalattılar aksilik arkasından kısa bir süre sonra iş yerimi kaybettim ve çok kötü bir duruma düştüm vs.3 ay hapis cezası almışım gittim 10 günlük süre verdiler 4 gün sonra teslim olacağım ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa bana yardım edermi lütfen,saygılar

Dorukhan23 dedi ki...

Benim eşimde 4 dosyadan 12 ay aldı daha önce 1 gün nezarette kalıp çıkmıştı jandarmadan imza atman gerekiyor savcılığa gel dediler gitti hemen tutuklayıp kapalı cezaevine götürdüler 73 gündür kapalı cezaevinde açığa geçecek ama denetimli serbestlikten yararlanabilme hakkı var mı bilmiyorum yada açık cezaevindekiler geceleri evlerine gidebiliyormuş doğru mu bilgilendirirseniz sevinirim avukatımızda ilgilenmiyor ne yapacağımızı bilemiyoruz

FrankCadillac dedi ki...

Bana 3 ay tazyik hapsi çıktı. Bu 10 gün içerisinde bu parayı ödeyemezsem yada karşı taraf kolaylık sağlamazsa Cezaevi’ne teslim olmam söylendi. 10 gün içerisinde bu parayı ödeme imkanım yok. Karşı taraf anlaşmaya yaklaşmıyor. Bu durumda elimden ne gelir bilmiyorum. Yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden ilginize teşekkür ederim.

Kerem Sayarı dedi ki...

Yaralamadan açık cezaevine girdim 25 gün yatıp denetimliden çıktım;orada gördüğüm 2 insan gerçekten kendi derdimi unutturdu,2 side tekerlekli sandalyede bakıma muhtaç 3 ay mahkümlar taahhüdü ihlal suçundan yatıyorlardı.Ve onlara denetimli serbestlik hakkıda tanınmıyor neden anlayamadım.10 günlük süre içinde teslim olmadığı için kapalıya gidenlerde vardı.Gerçekten aklım almıyor uyuşturucu,sahtekarlık,hırsızlık,yaralama vs vs vs den denetimli serbestlikten faydalanıp bundan faydalanamıyor insanlar e zaten adam orada 3 ay yatınca ödeme gücü varsa bile kalmıyor.Ortada var büyük bir yanlışlık ama birileri görür düzeltirmi Allah bilir......

alper46 dedi ki...

selamlar ben k.maraştan alper
denetimi serbestlikten çıktım martın 21inde tahliye oldum.benimle beraber girenlerin dosyalarını tek tek toplamışlar.yargıtay dosyaları kapatmış.günü dolan 3 ayı bitiren var mı yada konuyla alakalı ilgisi olan varsa bekliyorum hasanalper_46@hotmail.com

Serkanx25 dedi ki...

Cümeyt bey ben toplam 42 ay ceza aldım 1 sene 2 ay ve 2 sene 4 ay cezam birleştirildi 42 cezamın toplam kaç ayını kapalıda yatarım suanda yakalama cıkmıs polıs evemı gelıp alıcak benı nasıl olucak

Cüneyt dedi ki...

Cezalarınız içtima edilir ve cezaevinde yatar tutarınız 2 yıl 4 ay.
8 ay 10 gün kapalı cezaevinde kalır açık cezaevine çıkmaya hak kazanırsınız. 2015 yıl sonu itibari ile 12 ay cezanız kalırsa denetimli serbestlik kapsamında tahliye edilirsiniz. Yani en geç 2014 ün 8. ayına kadar teslim olmalısınız ki 2015 yıl sonu itibari ile 12 ay cezanız kalsın ve denetimli serbestlikten faydalanabilesiniz.

Bu gün teslim olursanız 8 ay 10 gün kapalıda kalacak, açık cezaevinde ise 7 ay 20 gün kalıp denettimli kapsamında tahliye olursunuz toplamda cezaevinde 1 yıl 4 ay yatarsınız. 2015 nisan ayında tahliye edilirsiniz

Yakalama çıkmış ise kolluk güçleri evinize gelebilir sizi alabilir veya bir uygulamaya takılabilirsiniz. Dilerseniz Adliyeye gider savcılığa müracaat edebilir kısaca savcılığa teslim olabilirsiniz.

efe dedi ki...

Kahramanmaraş İnfaz Hakiminden Emsal Karar

Kahramanmaraş'ın Kahraman İnfaz Hakiminden Emsal Taahhüdü İhlal Kararı.Kahramanmaraş infaz hakimi Abdullah ÖZER gerekçeli kararında: Adam öldüren, Gasp, Hırsızlık, Irza geçme gibi yüz kızartıcı suçlar ve daha nitelikli suçlar işleyenlerin dahi bu yasadan yararlanır iken taahhüdü ihlal suçu gibi tazyik hapsi cezası ile cezalandırılan suçlar yönünden yasadan yararlandırılmamasının infazda eşitlik ve Adalet kurallarına aykırılık teşkil edeceği ve kamu vicdanının yara alacağını belirterek talebin kabulü gerektiği kanaatine varıldığını belirtti.Kahramanmaraş İnfaz hakimi Abdullah ÖZER; "5275 Sayılı yasanın 17 nci maddesinde yapılan değişiklikteki gibi açıkça disiplin veya tazyik hapsine mahkum olanların bu yasadan yararlanamayacağı şeklinde düzenlemeye yer verilmesi gerektiği yasa koyucunun bir şeyi açıkça yasaklamaması halinde kural olarak o şeyin yasaklanmadığı ve uygulanabilir olduğunun kabulü gerektiğini, bu nedenle tazyik hapisleri yönünden de denetimli serbestlik uygulamasının yapılması gerekeceği" gerekçesiyle tazyik hapsi nedeniyle hükümlü olanların denetimli serbestlik kapsamından yararlandırılacağı yönünde hüküm verdi.Kahramanmaraş İnfaz Hakimliğinin vermiş olduğu emsal karar aşağıdadır.ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BAKIN BU KARARIN SONUCU HAKIMIN KAHRAMAN MARAS HAKIMI VERMIS 3.ASLIYE VE INFAZ HAKIMI DENETIMLI SERBESTLIKTEN YARARLANIYOR 

feyzan dedi ki...

Ben feyzan Esimin 34 sy cezasi gelmisti tekrar 10 gün izin aldi ama teslim okmadi feslim olsaydi acik cezada yatacak ti simdi bu cezanin yatari ne yatsa dahi ne kadarda açık ceza evine gider ayrica acikyan eve ne zaman gelir

Cuneyt dedi ki...

benım borcuma karşılık rehınde bulunan oto mu sattılar tahut ettıyım paramı aldılar ama hala avukat arayıp tahut etmış olduğum paranın tamamını ıstıyor kesınlıkle soygun dıye duşunuyorum 30 bın lırayı ıkı kere almak gıbı bır hakları varmı tahute guvenıp

Cuneyt dedi ki...

benım borcuma karşılık rehınde bulunan oto mu satı yolar ve tahut ettıyım meblayı alıyolar ama hala avukatlar arayıp bu alınan para saymayıp yıne para ıstıyolar 30 bın lıramı zaten alınmışken arabamda yokkekn elımde olmayan parayı odeyemıyeceğımı bılerek tahut ettınız dıyolar

Cuneyt dedi ki...

elektrik borcumdan dolayı 2005 de açılan davam vardı ve ben mahkemeye cıktım taahütte bulundum 5 ay önce 11 10 2012 de mahkemem görüldü dava zaman aşımından düştü ama 5 ay önce taahütte bulunmuştum şimdi de taahüdü ihlalden açıldı ekonomik koşullarım olmadıgı için ödeyemiyorum zama içinde ödeyecegim ama tahüdü ihlal den ceza alırmıyım alırsam para cezası ile dava düşermi yada ceza aldıktan sonra kaç yıldır zaman aşımı,saygılarımla.

nuray dedi ki...

hayirli cumalar,benim bi yakinim ödeyemedigi bi borc yüzünden,daha dogrusu 2 kez ihlali yüzünden mahkemeye cikmasi gerekliymis,,ya tamamini ödeyecekmis yada ücte birini ödedigi taktirde iki takside baglanabilirmis..bi bilgisi olan varmi??yakinim türkiyede..almanyadan saygilar

fercan dedi ki...

arkadaşlar yorumlar sayfası başlığı altındayız hepimiz hadi sizde gelin sorularınıza cevaplarınızı alabilir yorumlarınızı yapabilirsiniz

Bravo Terry dedi ki...

dikkat !!!

Ben Terry Bravo, Kredi sirketlerin CEO, ben Terry Bravo duyuyorum ....
Sen Kredi Eger asil ihtiyaciniz var mi? Insaat kredisi? Ögrenci kredileri? YATIRIM Kredi?, Borç

konsolidasyonu kredi? E-posta yoluyla çok daha eglenceli @ Bilgi? (bravoterry99@yahoo.com)

(Bravo_terry_loanfirm@webadicta.org) için bize ulasin .. Biz% 3 faiz kredi vermek unutmayin
Uygulamak için tesekkür ederiz. .

Bravo Terry Kredi firmasi..

Abdullah Bayram dedi ki...

arkadaşlar iyi günler bizim bir tanıdıgın 7-8 tane tahaddütü var avukatın yanında hepsi aynı avukat.şimdi adam 1'den açık cezaevinde yatıyor.avukat diyerlerinide verirse 3-3-3-3-3-...yatacakmı bu adam?

Abdullah Bayram dedi ki...

arkadaşlar iyi günler bizim bir tanıdıgın 7-8 tane tahaddütü var avukatın yanında hepsi aynı avukat.şimdi adam 1'den açık cezaevinde yatıyor.avukat diyerlerinide verirse 3-3-3-3-3-...yatacakmı bu adam?

doğan karadeniz dedi ki...

slm geçmiş olsun en azından izin alabılmış keşke doğru açiğa gıdebılseydı açiğa cıkınca ilk iznini 1 ay doldurunca yapar tekrar geçmiş ölsun

doğan karadeniz dedi ki...

slm bu tahutu ıhlalın yok mu bır çaresı ılede cıkan ceza yatılacak mı bozma yok ızın yok erteleme yok e ısın zaten bozuk gıt yat tamamen boz dıyorlar yanı

muharrem eren dedi ki...

taahüt ihlalinde ilk ongünlük süreden sonra kendin teslim olursan ikinci bir on günlük süre veriliyormu bilgi sahibi olan varsa paylaşsın.tşk edrm.

Cüneyt dedi ki...

Çağrı kağıdı üzerine 10 gün süresinde savcılığa gidersen 10 gün süre verilir ve açığa 10 gün içinde teslim olman istenir.

mehmet dedi ki...

Bana 38 gun acik ceza gelmis yarin savciliga gidecem cocuklarim okula gittigi icin yaza ertelenmesini istedim dilekce yazdim kabul olurmu birde ayin birinde kardesimin dugunu var eger iceri girersem 1 hafta izin alabilirmiyim yada dilekcem kabul olurmu yardimci olun yada eger gitmezsem 1 ay sonra teslim olursam ne olur

muharrem eren dedi ki...

Cüneyt bey karakoldan çağırdılar savcı istedi diye.götürdüler beraber gittik 03,01,2014 günü ve savcı AÇIK CEZA İNFAZ KURUMLARINA GÖNDERME TUTANAĞI diye bi tutanak imzalatıp tebliğ etti.10 gün içinde teslim olmam için.on gün yarın doluyor ve öğrenmek istediğim teslim olursam bi on gün daha mı vericekler.diğer sorum ise sağlık raporu alabilirim yarın fakat bir işe yararmı sizce.mutlaka en az bir hafta da olsa geçici bir süre almam şart.fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.tşk edrm.

Cüneyt dedi ki...

Bir daha 10 günlük süre verilmez size EK1 belgesi verilmiş 10 gün içerisinde teslim olmazsanız hakkınızda tekrar yakalama kararı çıkarılıcak ve yakalandığınızda 10 gün süre verilmeden polis nezaretinde kapalı cezaevine teslim edilecek 18 gün kapalıda kalıp açık cezaevine ayrılmaya hak kazanacaksınız.

Sağlık raporu bir işe yararmı doğrusu bilemiyorum savcılığa sunun bakalım savcı ne diyecek. takdir savcının. Eğer önemli işiniz varsa teslim olmayın işinizi çözün sonuç olarak kayıp sadece 18 gün kapalıda kalmak olacak

Cüneyt dedi ki...

38 gün ceza denetimli serbestlikten faydalanmanız gerekiyor. Ertele muhtemelen kabul edilir. Açık cezaevinde izin alabilmeniz için 4 ay cezanızın olması gerekir yoksa izin verilmez

Özgür Akbayır Cadde Iletşim dedi ki...

taahhüdü ihlal cezasında erteme varmı

fercan dedi ki...

yorumlar sayfasına yorum yapın lütfen herkes orada sizde katılın

elif dedi ki...

benim eşim 4 gün önce yakalandı 10 günlük süreden sonra 5 ay kaçtı yakalanınca 1 gece nezarette kaldı sonra ceza evine gönderildi şimdi kapalı ceza evinde açığa geçme süresi 18 günmü olacak sonra dilekçe falan vermesi gerekiyomu yoksa direk açığamı alıyolar 18 gün sonra

Cüneyt dedi ki...

Cezasının 5/1 i kapalıda geçip daha sonra açığa ayrılacaktır. Cezası 90 gün ise 18 gün kapalı cezaevinde kalıp bu şekilde açık cezaevine ayrılmaya hak kazanıyor

alcakkofte dedi ki...

Merhaba arkadaşlar tüm taahhüdü ihlali olan arkadaşlarıma kardeşlerime allah yardımcımız olsun. Bir türlü anlamıyorum arkadaşlar biz adam kesmedik milyarlar trilyonlar hortumlamadık hırsızlık yapmadık yüz kızartıcı bir şuç işlemedik ama bu şucu işleyenler her ne hikmetse adliyeye girip hemen salıveriyorlar ama biz onlardan daha büyük suç işledikya 3 ay tazyik illa yatacak başka çaresi yok sivil polis gelir ikide bir sorar biz adam öldürdük hırsızlık yaptıkya resmi ekip gelir arar der ki evrak imzalanacak gel bi görüşelim derler nasıl bir kanun nasıl düzen anlamadım

doğan karadeniz dedi ki...

slm benım konyadan tahuten 1ay ceza verılmıs bız ıtıraz etık ıtıraz kabul edılmemış ve karar gelmeden aranmam cıkmış ve şu an kacakilir gezıyorum ızın alayım dedım verılmıyor dıyorlar her bolgenın savcısı kafasına gore işlem yapıyormus bu nasıl bır ış yasada en az ıkı defa 10 gun izin verilir dıyor bu konuda bana yardımcı olabılırmısınız 10 gun dukanıma rahat gıtsem işimi çozecem hangı yolu izlemem lazım şımdıden her şey için teşekurler

Cüneyt dedi ki...

Mahkeme devam ederken, şikayet edilen taksit tutarını yatırmanız halinde dava düşer, mahkeme karar vermişse o güne kadar olan gecikmiş tüm taksitleri yatırmak durumundasınız.

doğan karadeniz dedi ki...

slm vermiş oldugunuz bilgi için teşekurler tahutu ıhlal de dosyaya bır mıktar odeme yapılınca tahut ıhlal davası acılınca berat verılıyormus bu olay dava acılınca dosyaya bır mıktar odeme yapılınca da gecerlı olur mukı bunu da tahutı ıhlalde ceza verebılmesı ıcın net tutarın belı olması gerekıyormuş bırmıktar odeme yapılınca verılen tahut ıle kalan rakam farklı oldugu ıcın davada berat edıyormuşsun bu mahkeme devam ederken de mı odeme yapılırsa olurmu kı ve sadece bır ust mahkemeye mı ıtıraz edılebılıyor yargıtay veya baska bır ıtıraz mercıhı yok mu en azından zaman kazanılsa