Devlet Anayasal Suç İşlemektedir

Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç karşılıksız çekin suç olarak tanımlanmasında; Anayasa’nın 38. maddesinin sekizinci fıkrası “Hiç kimse, yalnızca sözleşmeden doğan bir yükümlülüğü yerine getirememesinden dolayı özgürlüğünden alıkonulamaz”.

Bu kuralın amacı, ekonomik nedenlerle ve iyi niyetle borcunu ödeyemeyen kişilere hapis cezası verilmesini önlemektir, bu nedenle iyi niyet ve kötü niyeti ayırt etmeyen bir suç, kasıtla işlenen bir suç haline getirilmediği sürece Anayasa’ya aykırıdır, "hapis cezası öngörülerek alacaklının hakkının korunması ve kamusal güvenin sağlanması gerekçesi de asla kabul edilemez" demektedir

Yargıtay Başkanı Sayın Hasan Gerçeker yazılı ifadesinde karşılıksız çekin suç olarak tanımlanmasının ve suç kabul edilmesinin mümkün olmadığını belirtmektedir..

TBMM Adalet Komisyonu Başkanı Sayın Ahmet İyimaya borç nedeniyle hapis cezasının Anayasa aykırı olduğunu katıldığı tüm televizyon programlarında ve gazetelerde ifade ederken, 2002 yılında Anayasa Mahkemesinin oy çokluğuyla karşılıksız çek hapsinin Anayasaya aykırı olmadığı kararının, TOBB, Barolar ve Bankalar gibi çeşitli lobilerin baskısı nedeniyle alındığını ve bunun hatalı bir karar olduğunu itiraf ederek, dünyada böyle bir suç ve ceza yok ama ülkemizde bu lobilerin işin içinde olduğunu ima etmektedir.

5941 sayılı çek kanunu cezalara ilişkin hükümleri düzenlemektedir ve suçu kast aranmaksızın şekli suç olarak tanımlamaktadır, kişi gerçekleştirmeyi kastetmediği böyle neticelerden sorumlu tutulmaktadır, bu tür sorumluluk, ortaçağ kanonik hukukunun kalıntısı olan “versari in re illicita”, yani hukuka aykırı bir durumda olan, bunun bütün neticelerine katlanır anlayışının ürünü olup, günümüzde çağdaş ceza hukuku bu anlayışı çoktan terk etmiştir. Genel hukuk kurallarında, kusurun aranmadığı objektif sorumluluk halleri, kusursuz ceza olmaz ilkesiyle açıkça çelişmektedir.

Bir ceza maddesi bu denli ve bu seviyede tartışılıyor olacak, üstelik karşılıksız çekin suç olarak tanımlanmasının ve suç kabul edilmesinin mümkün olmadığını yargının en tepesinde bulunan insanlar açıkça ifade edecek, TBMM, ilgililer ve sorumlular kurulu bu adaletsiz düzeni değiştirmek yönünde bu kadar duyarsız kalacak ve görmezden gelecek.

Bu durum, vicdanları rahatsız edici bir durum değil midir?

Çek yasasının mağdur ettiği yüz binlerce aile feryat ederken başta bankalar olmak üzere bu davaların ve çağdışı hapsin sürmesinden çıkarı olanlar bu adaletsizliğin ve tartışmalı yasanın ortadan kaldırılmasına engel olmak istemektedirler.

İktidar ise ekonomik gerekçelerin arkasına sığınarak, bu kanunu uygulama zorunda olduklarını ifade etmektedir. Mali piyasaların zarar göreceği gibi bir gerekçeyi Kutsal Adalet Duygusuna tercih eden, vicdanlarını akçeli işlere ve çıkarlara hapseden, binlerce insanını zindanlara hapseden, bir vatandaşını ekonomik gücünü yitirince ‘onurunu da yitirmiştir’ olarak kabul eden bir ülke hepimizin ülkesi olabilir mi?

Namuslu ve onurlu bir iş adamı iken, hatalı veya talihsiz bir şekilde batmış, iflas etmiş, maddi manevi çok şeyini kaybetmiş, yaşadığı bunca acı üzerine, ayrıca bir de ona, karakterinde, niyetinde ve hakikatte yer almayan adi bir suç izafe edip, adi bir suçlu gibi hapsetme cihetine giden bir devlet, bir hukuk devleti olabilir mi?

Esasen, bu kanunu yaşatmakta ısrar eden, çağdışı hapsin sürmesinden çıkarı olanlar iktidarıyla, devletin ilgili kurumlarıyla ve sorumluları büyük bir Anayasal suç işlemektedirler.

Bu bir Anayasal suçtur ve Adaletin üzerine gölge düşmüştür.
_______________________________________________________________________________

İstanbul toplantısında alınan kararımız.

1)Bu bildiri İstanbulda beş ayrı ilçede dağıtılacaktır.

2) Bu bildiri İstanbul'da cezaevleri önünde dağıtılacaktır.

3) İstanbulda bulunan bayan arkadaşlarımız Ak Parti İstanbul kadın kolları örgütü ile randevu alarak, sorunlarımızı anlatacaklardır.

4) Bu bildirimiz tüm medyaya ve sivil Toplum Örgütlerine, Avrupa delegayonuna dağıtılmalıdır.

ARAMALARA DEVAM

Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim KILIÇ 0(312)4637313

Bankalar Birliği Başkanı Ersin ÖZİNCE 0(552)3412303

TOBB Başkanı Rıfat HİSARCIKLIOĞLU 0(312)2182032

Bülent ARINÇ 0(532)2416255 AKP bulent.arinc@tbmm.gov.tr

ZAFER ÇAĞLAYAN 0(532)6080606 - 0(530)5149650 AKP

AYSEL KAVAS 0(533)3736447 AKP

ABDÜLKADİR AKSU 0(505)4660000 AKP

NİMET ÇUBUKÇU 0(532)3372940 AKP

BEKİR BOZDAĞ 0(505)7776601 - 0(542)6474087 AKP bekir.bozdag@tbmm.gov.tr

Ayşe Nur BAHÇEKAPILI 0(532)3354253 AKP ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr

Mustafa ELİTAŞ 0(532)2320792 AKP mustafa.elitas@tbmm.gov.tr

Nurettin CANİKLİ 0(533)7774444 AKP nurettin.canikli@tbmm.gov.tr

Ömer ÇELİK 0(532)4133007 - 0(505)7770103 AKP omer.celik@tbmm.gov.tr

Sadullah ERGİN 0(505)7773110 - 0(532)2815770 AKP sadullah.ergin@tbmm.gov.tr

Salih KAPUSUZ 0(505)7770614 AKP salih.kapusuz@tbmm.gov.tr

Suat KILIÇ 0(532)7886920 AKP suat.kilic@tbmm.gov.tr

Atilla KART 0(532)4529194 CHP atilla.kart@tbmm.gov.tr

Fatma Nur SERTER 0(533)7158181 CHP fatma.nur.serter@tbmm.gov.tr

Halil ÜNLÜTEPE 0(532)3819424 CHP halil.unlutepe@tbmm.gov.tr

H.Tayfun İÇLİ 0(532)5078989 CHP tayfun.icli@tbmm.gov.tr

Kamer GENÇ 0(312)2252389 - 0(312)2251120 CHP kamer.genc@tbmm.gov.tr

Kemal KILIÇDAROĞLU 0(532)5149394 CHP kemal.kilicdaroglu@tbmm.gov.tr

K.Kemal ANADOL 0(532)6177069 CHP kemal.anadol@tbmm.gov.tr

M.Akif HAMZAÇEBİ 0(533)7476161 CHP ahamzacebi@tbmm.gov.tr

M.Şevki KULKULOĞLU 0(533)2838856 CHP msevki.kulkuloglu@tbmm.gov.tr

SUHEYL BATUM 0(542)3444792 CHP

GÜRSEL TEKİN 0(532)2111059 CHP

UMUT ORAN 0(212)6520705 CHP uoran@dominotekstil.com.tr

Oktay VURAL 0(532)2419954 - 0(532)7769133 MHP oktay.vural@tbmm.gov.tr

Mehmet ŞANDIR 0(532) 235 79 65 MHP

3.014 yorum:

  1. Yani ben bir daha yazayım da vebal kalksın ortadan.
    Bu durmda olan arkadaşlar hemen uyarlama istesin mahkemelerden...
    3167 den yargılanan her kes yada ceza alan yada taahhüt veren her arkadaş 196 yazıyı tekrar okusun.Mümkünse hukukçular yorum yapsın.
    Haberleri hepimiz seyrediyoruz.Gerçeklere bakın artık..

    YanıtlaSil
  2. 2008 yilinda hukum giymis oldugum davam vardi.ne durusmalara katilmsitim nede temyiz etmistim.Simdi infaz durdurmali uyarlama icin basvurdum.Fakat mahkemenin biri 2008 yilinda hukum verdii davaya,bizim talebimiz olmadigi halde 2010 mart ayinda kendiliginden uyarlama yaparak,lehde bir uygulama olmadigi icin hukmun devamina karar vermis.bunuda ek kararla aciklamis.boyle bir sey olabilirmi?bu durumda bizim yeniden uyarlama dava acma sansimizda bitmismi oluyor?Hukucu arkadaslar cevap verebilirlerse sevinirim.tesekkurler
    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  3. Sayın Aa

    "Sy.Yalçın,elbetteki dua etmek af dilemek Allah'ımızdan yardım istemek çok güzel bir şey.Size sormak istediğim bir iki soru var müsadenizle,şimdi siz bu tür yazıları yazarak neyi ispatlamak istiyorsunuz bizim dua etmediğimimizimi,şu başımıza gelen musibetten kurtulmak için yatıp kalkıp dua ediyorum inanın ama birde gerçek var oda Sy.Ofluoğlunun yazısı."...

    Kardeşim bu bölümde bir doğru bir de yanlış ifaden var... Doğrusu; ben de Üstad Rahmi Bey'in "ekonomi-politik" temelli fikirlerine, daha doğrusu azınlığın sömürüsüne dayalı sistem eleştirisine birebir katılıyorum...

    Yanlışın; bir ispat derdim yok, aksine YASA KOYUCULARI bilhassa İKTİDARI kastederek kendi İNAÇLARINA iman ettikleri "ALLAH"LARINA" şikayet ediyorum...

    Bu yazı okunur da böyle mi (sizin kastettiğiniz gibi mi) anlaşılır, şaşırdım...

    Hem MARKS'ın "DİN TOPLUMLARIN VİCDANIDIR" sözünü de hatırlayarak "BRE SİZİN DİNİNİZ Mİ YOK? YOKSA VİCDANINIZ MI?" demeye getiriyorum...

    Aşağıdaki satırlarınız ise; çok KÖTÜ NİYETLİ...

    "onun yazısı üzerine yoğunlaşıp çözümlemelermi aramalıyız yoksa sizin fetvalarınızızamı yoğunlaşmalıyız konuyu dağıtıyorsunuz,sizi okurken samanyolu tv izliyor gibiyim, site imamısınız,yaratanla aranızdaki meseleyi neden burda yazmak ihtiyacı duyuyorsunuz,bu ortak sorunumuza bir öneriniz varsa yazın seve seve okuyalım,zaten dertliyiz kederliyiz binbir sorunumuz var siz katmerliyorsunuz.Yapabiliryorsanız samanyolu Tv.ye gönderin bu yazıyı sizi yayınlasınlar tüm Türkiye seyretsin o zaman M.yalçın bir şey başarmış diye tebrik edeyim ama böyle olmuyor..."

    Ben SİTE İMAMI filan değilim, yazım her hangi bir FETVA filan da içermiyor... Ancak siz bu gidişle SİTE MİKSERİ olmayın olur mu?

    Ben ayrıca insaları inançları ile değil, İNANÇ EKSENİNDE DEĞİL, "namuslu mu - namussuz mu" ekseninde dikkate alırım... Edepli mi - Edepsiz mi? Saygılı mı - Saygısız mı? devam edebiliriz...

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar uzun süre sitemize giremedim .. ama nedense çoğu insna kopmöuş birbirinden umutsuzluk da almış gitmiş yanında bir yandan da..
    eylemlerimiz bu kadarla sınırlı kalmamalı.. sesimizi duyurmaya en azından buna çalışmaya devam etmeliyiz..aydın abinin dediği gibi de mutlaka uyarlamaları göz ardı etmeyelim bence .. gözümzüün önünde kocaman bir örnek var (UĞUR26)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar tek şansımız anayasa mahkemesi akp den birşey beklemeyelim onlarda vicdan aramayın

    YanıtlaSil
  6. hepinize iyi akşamlar.eylem yapacakmıyız?yapmayacakmıyız?karar verelim artık.kan bağışı olsun denildi kimseden ses çıkmadı.bugün tatil günümdü ve ben benimle birlikte bağış yapacak tam 20 kişi buldum.allah aşkına artık bir şeylere karar verilsin...

    YanıtlaSil
  7. Sayın serap hanım kaydederminiz lütfen

    behramkale_2005@msn.com

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar Herkese Merhaba;
    Beşim eşim bir aydır kadın cezaevinde. Yukarıdaki konulardan umutlandım. Sorum şu;
    02/04/2010 tarihinde duruşma yapılıyor. İlk ve tek duruşma yapılıyor tebligatlar bize ulaşmadığı için duruşmadan haberimiz yok. Hemen karar veriliyor. 41500 tl adli para cezası veya 415 gun hapis. Ödeme emri agustosda gönderiliyor. Yine tebligat ulaşmıyor bize. Anlayacağınız her sureyi kaçırıyoruz. Temyiz itiraz ödeme emrin de anlaşma veya taksit gibi.
    Eşim tesadufen yakalandı ve cezaevine gönderildi. Eşim cezaevine girdikten sonra ögrendim tüm bu tarihleri. Yani duruşmanın yapıldığını vs. Eşim hiç sorgulanmadan tutuklama cıkabiliyormu? Yargıtay 10. dairenin Sanık sorgusu yapılmadan hüküm kurulamaz. diye kararı var. Ne yapabilirim ben. Lütfen bilen varsa veya hukukcu arkadaslar.

    YanıtlaSil
  9. rıdvan kardeş sende hemen bi uyarlama dilekçesi vereceksin yani eşin verecek tekar yargılama isteyecek .. sitedeki avukatlarımıza bi danış istersen yada kendi avukatın varsa ona .. sitede dilekçe örneği bulunuyor zten.

    YanıtlaSil
  10. 5941 sayılı Yeni Çek Kanunu'nun yürürlüğe girmesinden önce açılmış ve halen derdest olan davalarda, kısmi ödemenin sözkonusu olduğu karşılıksız çek davalarına ilişkin olarak yeni yasanın 5/1 maddesi 3167 sayılı Çek Yasası'nın 16. maddesine göre sanık lehinedir

    Sanık üzerine atılı karşılıksız çek düzenleme suçundan 5237 Sayılı TCK 7. maddesi hükmü gözetilerek sanık lehine olan 5941 Sayılı yasanın 5/1 maddesi gereğince, neticenin ve sanığın kusurunun ağırlığı ile sanığın güttüğü amaç ve saiki birlikte değerlendirilerek ve suça konu çekin karşılıksız kalan miktarı dikkate alınarak,adli para cezası ile cezalandırılmasına karar verilir

    YanıtlaSil
  11. Sitemizin uyarlama bölümündede var.Yeniden uyarlama yargılanması talep edilmesi bakımından..

    Özellikle 164 de yazdığı
    7- ŞÜPHELİNİN SAVUNMASININ ALINMASI;C.M.K. hükümlerini uygulanmak suretiyle şüphelinin savunması alınmalıdır....
    BAKIN BU ÖNEMLİDİR.
    Yani tebligat almadan , gıyapta ceza alan arkadaşlar yeniden yargılanma(UYARLAMA YARGILANMASI)isteyebilirler ve açıkça yazılımı şudur.

    5941 sayılı kanun , 3167 sayılı kanuna muhalif olmuştur.5271 CMK - 195 mad. göre sanığın yokluğunda karar alınamaz.
    Buna göre TCK 2 VE 7. MADDELER GEREĞİ sanıklar hakkında olumlu olan kararlar geriye doğru işler....
    Bu ne demektir.
    5941 ,3167 ye diyorki...sanık hakkında gıyabında karar veriyordun.Şimdi ben bunu kaldırdım..CMK-195 de 5941 e , evet 5941 haklı diyor.
    Bu nedenle gıyabında karar alınıp ceza lan,cezaevine giren,taahhütname veren herkes acilen UYARLAMA isteyebilir.

    YanıtlaSil
  12. Gizem hanım teşekkur ederim. Fakat temyiz vs. tum sureleri gecirdik. Acaba olur mu?

    YanıtlaSil
  13. Ayrıca , Yargılama yapılırken diyelimki 6000 tl çek için yargılanıyorsun...........
    Oysa alacaklı bankanın ödemekle yükümlü olduğu 400-500 tl,yi alıyor bankaya gidip.Yani 6000 tl değil...5500 tl,den yagılanmak gerekiyor.
    Eski yasada bu gözetilmiyordu.Aslında 60 gün değil-55 gün hapis cezası olması gerekiyordu.
    UYARLAMA YARGILANMASI Taleplerinizde bunu mutlaka yazın.Çünkü 5941 böyle diyor.TCK 2 ve 7 de sanığın lehine olan yeni kanun eskiye uyarlanır diyor.
    Bunlar mahkemelerde alınan eski cezaların bozulmasına aslında yeterli birer hukuksal kanıttır.
    Bunları değerlendirin artık.Havadan sudan yazmayın derim ben......

    YanıtlaSil
  14. olur bende verdim iki gün önce bende gecirmiştim temyiz sürelerini.. ama bizim sitedeki uğur 26 nın bu şekilde 16 tane dosyası bozluldu ama takip etmeniz gerekior

    YanıtlaSil
  15. Sayın RIDVAN ŞUNU DEMEK İSTİYORUM,
    Eşinişz 41500 tl çekte 415 gün almış
    Birde şöyle bakın meseleyer çeki elinde bulunduran bankadan gidip bankanın ödemekle yükümlü olduğu 500 tl,yi aldı.Borç 41500 değil-41.000 yani 415 gün değil-410 gün ceza verilmeliydi yeni yasaya göre.
    Burada konu 3-5 gün değil kimde yanlış anlamasın.Burada konu hükmün bozulmasıdır.Hukuk ezber değildir.Hukuk yorumdur.Ben hukukçu değilim ve sayın hukukçulardan görüş bekliyoruz.

    Bir de yazmayacağım dedim ama tutamıyorum kendimi.Milletin eşi cezaevinde yada yakalanmak üzere hala itişip dalaşıyorsunuz.Falanda falan - filan da filan.

    Az bişey yazmasak başlıyorsunuz siyaset vs vs
    Eşleri cezaevinde olan -çoluk çocuğuna şu anda bile bir lokma ekmek arayan,şu soğukta belki tir tir titreyen insanlara bari yapmayın.......
    Eylem için kimse kimseyi çağırmasın.
    Eylem düşünün yasal ve çağırın bizleri gelelim....
    Örnek kan verilecek şu gün şurada deyin..gelelim.....vs vs vs

    YanıtlaSil
  16. başbakan konuşmuş, sayın kulkuloğlu karşılıksız çekten dosyası var bilmem ne
    yani bunu demesinin mağdurlara ne zararı var yani mağdurların ümidi başbakandı da umutlarmı yıkıldı
    durum ortada gayet net
    yükseklerde söylenen her söz bir tepki doğurur

    ne yani kurultayda 1000 kişi toplansaydı başbakan hemen bu işi çözellimmi diyecekti lafı hemen hazırdı ne diyeceğide belliydi.

    mağdurları siyaset ortamına çekmek yarın birgün cezaevine girecek mağdurlar için avantajmıdır? dezavantajmıdır?

    karşılıksız çek diye bir hukuksuzlukla hapsedilen insanlar yarın bir gün chp iktidara geldiğinde, chp bizlere, bakın mağdurlar siz chpli değilsiniz veya bize destek olamdınız binlerce kişiyi kurultaya toplamadınız onun için bize bu kanunu kaldırmıyoruz bu böylemi gitsin diyecek! hangisi?

    Bizim en büyük sorunumuz
    İflas etmiş işini gücünü kaybetmiş geçimini sağlayamayan adam hayallarini umutlarını kaybetmiş mağdur
    "HA CEZAEVİNDEYİM HA DIŞARDA NE FARKEDER" diyor
    mücadele etmiyor.
    Siyasi bir partinin çatısı altında bu insanlara mücadele azmini hırsını verebiliyormuyuz.

    Bu arkadaşlarımız, Esnaf, iş adamı kişiler, ideolojik mücadele yapmak genlerinde yok,
    doğarken üzerlerine kan sıçramamış insanlar, zorlama ile toplantıya eyleme ikna edersin ama slogan atmaya, tvlerde görünmeye eş dost görmesin çekinen arkadaşlarımız.

    ABDİ İPEKÇİ PARKINDA TOPLULUK İÇİNE KATILMAYAN PARKIN KENARINDA ARKADAŞLARIMIZI İZLEYEN EN AZ 50 ARKADAŞIMIZ VARDI.

    Bizler asıl bunu tartışmalıyız. bunu nasıl kırarız bunu tartışmalıyız.
    Bırakın Başbakan konuşsun ne demişse demiş.

    Nasıl etkili bir eylem koyabiliriz, bunu yapacak cesur arkadaşlarımız kimlerdir.
    Biz bunu tartışalım

    YanıtlaSil
  17. Cüneyt beyin dediği gibi
    Etkili nasıl eylem koyarız ve cesur insanlar nerede........???

    YanıtlaSil
  18. bence asıl eylemi biz mağdur eşleri ve yakınları yapmalıyız.emin olun bizler çok daha mağduruz.adalet sanırım bizleri unuttu..

    YanıtlaSil
  19. SES İÇİN
    DESTEK İÇİN
    BURADAYIM...
    HER ZAMAN

    YanıtlaSil
  20. serap hanıma kesinlikle katılıyorum.eşim içeri girdiği için çocuklarım okulu bırakmak zorunda kaldı.hastalığım nedeniyle çalışamıyorum çocuklarım hem babalarına bakıyor hem ev geçindiriyor.ben bu eyleme varım..

    YanıtlaSil
  21. BURDA
    UFUK-ANKARA

    YanıtlaSil
  22. ARKADAŞLAR,
    BAİBAKAN ÖYLE BİRŞEY SÖYLEMİŞTİR.LÜTFEN ONUN ÜZERİNDEN HAREKET EDİP ÜMİTSİZLİĞE KAPILMAYIN.SİYASET AYRI ŞEY,REALİTE AYRI.BURDA BİNLERDEN BAHSEDİYORUZ BİZ.BİR GERÇEĞİ DE GÖRMEMİZ LAZIM.ÇEK MAĞDURU DEYİNCE,KİMİ HALA ALACAKLININ MAĞDURİYETİNİ KONUŞUYOR.BİZİM DURUMUMUZU TOPLUMUN BELLİ KESİMLERİ HALA KAVRAMIŞ DEĞİL.BU DA BİR REALİTE.ÖNCE BİZ KENDİMİZ ANLATALIM.TEKRAR MAİL,SMS,FAKS,MEKTUP V.S....NE YAPACAKSAK ONU YAPALIM.
    HAYDİN GAYRET ARKADAŞLAR.
    ÜMİTSİZLİK YOK.
    YOLA DEVAM.
    ERCAN ERMİŞ

    YanıtlaSil
  23. BEN DE BURDAYIM..........
    ERCAN ERMİŞ

    YanıtlaSil
  24. MİLLİYET DEKİ HABERİ İZLEDİNİZMİ SUDAN DAKİ OLAYI DURUN DAHA SONUMUZ ONLARDAN KÖTÜ OLACAK ARKADAŞLAR CUMHURİYET VE ATATÜRK İN KIYMETİNİ BİLMEZSEK DAHA ONLARDAN KÖTÜ OLACAĞIZ

    YanıtlaSil
  25. BURDA.................n

    RCN...20

    YanıtlaSil
  26. GİZEM HANIM,
    ANKARADA TOPLANDIK DÜŞÜN.KAN VERECEĞİZ.YALNIZ KANI ÇADIRDA VERECEĞİZ.İZİN ALINABİLİYORMU VALİLİKTEN.MUTLAKA SİZ GİDİNİZ,YADA KONUYA VAKIF BİR ARKADAŞ GİTSİN İZİN İÇİN.SONRASINI BİZE BIRAKIN.(BU BİR EMİR DEĞİLDİR.)
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  27. UTKU BEY,
    NE DEMİŞTİK,ÜRETEMEYEN TOPLUMLAR,ÖNCE ŞEREF VE HAYSİYETİNİ ARDINDAN İSTİKBALİNİ KAYBETMEYE MAHKUMDUR.ALINTI.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  28. Sy.İmamım bu arada unuttum o kadar çok yazmışsınki,Samsunda otobüs doldurmak,10 kişiyle kendinin geleceği falan geldinizde bizmi görmedik yoksa hızını alamadıda Ankarayımı geçti otobüsünüz.Orda kaç kişi olduğumuz belliydi.Her yazında Allah Allah Allah diyorsunda bu yalanlar nedir.Sizi okudukça dinimi sorgulayasım geliyor tövbe yarabbim ama.

    YanıtlaSil
  29. varım ama küsmeyen kızmayan sadece benmi varım demiyorlarsa iyiiii varım diyen arkadaşlar üstüne alınmasın lütfen...

    YanıtlaSil
  30. tamam rahmi abi ben onu araştırayım yarın sonra haber veririm size ama çadıra kesinlikle izin yok bunu biliyorsunuz tekel işçilerinden dolayı. ben yarın konuya vakıf kişilerle soruşturucam bunu

    YanıtlaSil
  31. Aa sana katılıyorum katılma konusuna ama öbür konunuza karışmam evet murat yalçın 10 kişiyle geleceği bende yazılı o eyleme gaz verenleri ben tek tek yazdım ismini karşısına ama olsun bize gazda lazım imam bize lazım fazla yüklenmek doğru değil o bu siteye ve mağdur arkadaşlara çok emeği vardır o yüzden saygılar murat yalçın haksızlık yapmayalım bu konuda aranızdaki mevzuya karışmam

    YanıtlaSil
  32. Aa,

    SİZLERİ ÇOK İYİ ANLIYORUM.BU KONULAR ÇOK HASSASLIK GEREKTİRİR BİLİYORSUN.ANLATMAYA ÇALIŞTIĞINIZ DEYAYLAR SIKINTILI İŞLER.GEL KONUMUZA DÖNELİM.BİZE ŞAH DAMARIMIZDAN DAHA YAKIN OLAN RABBİMİZE BIRAKALIM HERŞEYİ.

    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  33. BEN DE VARIM.AYŞE İSTANBUL

    YanıtlaSil
  34. BÜGÜN YENİ ŞAFAK GAZETESİ İLE BİR BAYAN ARKADAŞ RÖPORTAJ YAPACAKTI GERÇEKLEŞTİMİ BİLEN VAR MI AYŞE

    YanıtlaSil
  35. UTKU BEY,
    BAK SÖZ VERMİŞTİN TELEFONDA YASAL HER EYLEMDE VARIM DİYE.BENİ YALNIZ BIRAKMA. DOKTOR KABUL EDERSE İLK KANI BEN VERECEĞİM.GİZEM HANIM KIRMADI YARIN ARAŞTIRACAK.BEN DE SÖZ VERİYORUM ÇADIRA ALBÜMLE GELECEĞİM.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  36. Utku kardeş
    İzledim.
    Dehşet verici...
    İzlemez olaydım.

    Yalnız bu iğrenç görüntüye "DURUN DAHA SONUMUZ ONLARDAN KÖTÜ OLACAK ARKADAŞLAR CUMHURİYET VE ATATÜRK İN KIYMETİNİ BİLMEZSEK DAHA ONLARDAN KÖTÜ OLACAĞIZ" cümlesini monte etmeni oldukça yadırgadım...

    En az iki temel yanlışın var;
    Tarihsel hata; Bu ülke MEDENİYET KURMUŞ bir kaç büyük milletten biridir tarihinde böyle bir karanlık dönem yoktur... Atatürk sonrasında da yoktur, öncesinde de...

    Toplumsal hata; bu toplumun GENLERİNDE böyle bir YABANİLİK YOKTUR... OLACAĞINI VARSAYMAK da ÇOK AĞIR BİR VEHİMDİR...

    Neyse UTKU kardeş,
    Hassasiyetini paylaşıyorum, endişeni ise MUHAL görüyorum...

    YanıtlaSil
  37. İstanbuldaki arkadaşlar
    behramkale_2005@msn.com ekleyin
    birlik olalım....

    YanıtlaSil
  38. MURAT YALÇIN BEY,
    ÇADIRDA KAN VERİYORUZ ANKARA DA HABERİM YOK DEME SAKIN.İLK BEŞDE İSMİNİ YAZDIM.
    DOKTOR,
    NEREDE KALDIN KAN DA ÇADIRDA DOLDU.REÇETELERİNE İHTİYAÇ VAR.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  39. ayşe hanım bendenmi bahsettiniz bilmiyorum ama benim bugün zaman gazetesi ile röportajım vardı.kendisi aradı beni acil bir durumun olduğunu ve van a gittiğini söyledi.geldiğinde haber vericekmiş ve röportajı yapacakmışız.

    YanıtlaSil
  40. ben bu yolda her şeye varım ama tv ama eylem her ne olursa olsun bizler hırsız değiliz dolandırıca değiliz aslaaaa iş adamıyız bizi bu duruma düşürenler utansın ayrıca şunuda belirtmek isterim dosyalarımın hepsine uyarlama davası açtım inş.herkezle beraber benimkide hayırlısı ile dosyam bozulur dışarda oldugum her sürece ceza evinde son bir kişi kalana kadar eyleme devam edeceğim kimselerin yuvaları dağılmasın saygılarımla

    YanıtlaSil
  41. bir arkadaşımız, çek mağduru için evde yatacağıma cezaevinde yatarım mantığını kullanmış.ne yazıkki orada yatmakta para.koğuş parası,sigara parası(orada yatıpta eminim içmeyen yoktur).hatta kendi çapımda bir eylemim daha var.onların can güvenliği bile yok.eşimin ayakları yandı cezaevinin mutfağında.kendisi hala yürüyemiyo ve koğuşta tedavi görüyo.ayaklarının eski hale gelebilmesi tam 1 yılı bulacakmış.hem içeri tıkıyorlar,hem sağlığından ediyorlar.

    YanıtlaSil
  42. İSKENDER DENİZ BEY,
    ÇADIRA DAVETLİSİNİZ.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  43. EVET SÖZCÜ GAZETESİ ARKA SAYFA BİLDİRİSİ ALABİLİRMİŞ
    MELTEM A.

    YanıtlaSil
  44. DEĞERLİ ARKADAŞLAR,

    KİMSEYE AKIL VE MANTIK DERSİ VERMEK HADDİM DEĞİL
    SAĞDUYULU OLMAK ZORUNDAYIZ.

    HANGİ IRKTAN,
    HANGİ SOYDAN,
    HANGİ DİNDEN VE İNANÇTAN,
    HANGİ MİLLET YA DA TOPLUMDAN OLURSAK OLALIM;
    BİZLER AYNI KADERİ PAYLAŞIYORUZ.

    BİRBİRLİMİZİ ANLAYIŞ VE HOŞGÖRÜ İLE KARŞILAYABİLDİĞİMİZ,
    KARDEŞÇE KUCAKLAYABİLDİĞİMİZ,
    SEVGİ VE SAYGIYLA BAĞLANABİLDİĞİMİZ,
    EL ELE VE OMUZ OMUZA BİRLİKTE MÜCADELE VERDİĞİMİZ SÜRECE
    BU SAVAŞTAN GALİP ÇIKABİLİRİZ

    BUNU BECEREBİLDİĞİMİZDE ;
    NE DİNİ NE DE MİLLİ DUYGULARIMIZ ETKİLENMEYECEK VE DE ZEDELENMEYECEKTİR.

    HEPİNİZE EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
    MÜHENDİS

    YanıtlaSil
  45. BEN YOKUM YOKUM YOKUM niyemi ankaraya otobuse binmeme saatler kala kizimin alni yandi geriye bakmadim ankarada 3 kisiydik sonradan kardesimizin ailevi sorunlari cikti ayrildi 2 kisi kaldik polislerle kose kapmaca oynadik afis astik okunup okunmadigini gormek icin 3 kat indik ciktik sizlerden para isterken af buyrun yuzume bok surulmus gibi oluyorum kimisi tel kapadiyo kimisi bankada bekletiyo kimisi tel mandalliyo ben 3 cocuk babasiyim ve birisi ozurlu ben bu kadar sıkınti icinde eylemlere katiliyosam af buyrun siz korkaklar seve katilacaksiniz kan bagisi demissiniz madem bu kadar katilim var kurultayda gelseydiniz dovizleri kaldirip indirseydik yaaa ses getlrmezmiydi ben insana gaz verip sonra adami sirtindan vuran topluluk bile denmez isim olmaz kisiler haric onlar kendini biliyo siz cadir eylemide yaparsiniz kan bagisindada bulunursunuz ama yaparsiniz ama bulunursunuz kimsi kimsenin usagi degil az onca bayrampasa ben burda fazla kalmam diye bi film var alin izleyin cezaevine girmeyenler bakin bakalim nasilmis ben hakkimi sunlara helal etmiyorum haram zikkim osun nasil kerizler ugrasiyor diyenlere lak lak konusup icraatta kacanlara akil ustune akil verip telefonlara bakmayanlara veya geri donup is bittijten sonra uyuya kalmisim diyenlere ( 2 gundur uyuyoya ayi) neyse fazla yazmayayim herkez allaha eman olsun ben yokum ( UĞUR55)

    YanıtlaSil
  46. sayın utku lütfen ATATÜRKÜ EVVELİNİ SONRASINI RAHAT BIRAKIN BU HÜKÜMETTEN DE EVVEL İÇERİ ATIYORLARDI BENDE ANAYASA ATANLARIN MAĞDURUYUM.HEP SÖYLÜYORUZ BİR ŞEYİ KAZANMAYA ÇIKARKEN EVDEKİ BULGURDAN DA OLUYORUZ.BİLİNÇLİ ADİL VE DÜZGÜN DÜŞÜNCELER VE PLANLARLA KAZANMAYA GİDELİM.SİYASİ GÖRÜŞ VE DİĞER DÜŞÜNCELER SANDIĞA GİTTİĞİMİZDE VERECEĞİMİZ KARAR.BU İŞTEN RANT ÇIKARAN VE KAZANMAK İÇİN KULLANILANLARI ALT ETMEMİZ VE HAKLILIĞIMIZI KANITLAMAMIZ LAZIM.YALANLA ,ÇAMURLA SİYASET YAPIP İNSANLARI,SİYASETÇİLERİ ALT EDECEM DERKEN KAZILAN KUYUYA KENDİLERİ DÜŞÜP BİZLERİ HAKSIZ DURUMA DÜŞÜRMESİNLER.BİZ HAKLIYIZ HAKKIMIZIDA ANLATARAK ,İSPATLAYARAK SÖKE SÖKE ALACAĞIZ.ALLAHIN İZNİYLE HAKLIYIZZZZ.LÜTFEN BASİT SİYASET YAPMIYALIM.TİPONNE

    YanıtlaSil
  47. MEYDAN BOS atin tutun dikkali olun cadir ruzgardan ucmasin kan verirkende ignenin ucu kirilmasin...siz ancak kendinizi kandirin hazir eyleme gelmeyin katilmayin sonra mangalda kul birakmayin o mangalinda kulu biter bu atesinizde cezaevinde soner hiiiic merak etmeyin

    YanıtlaSil
  48. SAYIN ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE ARKADAŞIM;YORUM-43 DE,DOKTOR KABUL EDERSE İLK KANI BEN VERECEĞİM DEMİŞSİN.TABİİ Kİ OLUR.BEN ZATEN KENDİM İŞLERİMDEN DOLAYI GÖRÜNTÜ VEREMEDİĞİMDEN EYLEMLERE KATILMIYORUM.DAHA ÖNCEKİ YORUMLARIMDA DA BELİRTMİŞTİM.BEN İKİ YILDIR BU SİTEYİ TAKİP EDİYORUM.DIŞARIDAN ATANMIŞ ŞİRKET MÜDÜRÜNDEN ALINAN VEKALET İLE İMZALADIĞIM ÇEKLERDEN YARGILANIYORDUM.ÇABALARIMIZ SONUCUNDA MÜCADELEMİZ OLUMLU SONUÇLAR VERDİ VE 5941 SAYILI YASADAN YARARLANDIM,DAVALARIM BERAAT İLE SONUÇLANDI.ŞU ANDA TİCARETİME DEVAM EDİYORUM.İŞLERİMDEN SONRA KALAN BÜTÜN ZAMANIMI DA,BU SİTEYE YARARLI OLMAK İÇİN HARCIYORUM.FAZLA YORUM YAZAMIYORUM AMA,TELEFONUM İLE ELİMDEN GELEN HER YERLE GÖRÜŞÜP KATKI SAĞLIYORUM.ARADA BİR DE''KAN VERME,YÜRÜYÜŞÜN BOLU YERİNE,SİVRİHİSAR'DAN BAŞLAMASININ DAHA İYİ OLACAĞI'' GİBİ FİKİRLER SUNUYORUM.KABUL GÖRÜNCE DE MEMNUN OLUYORUM.KISACASI SİTEDE,İLK GÜNLERDEN BERİ EMEĞİ OLAN ARKADAŞLAR GİBİ,İŞİM BİTTİ DEYİM ÇEKİP GİTMEYENLERDENİM.BİLGİNİZE...DOKTOR.....

    YanıtlaSil
  49. UĞUR 55 TERBİYENİ TAKIN,
    SİZE YALAN SÖYLEMEYECEK KADAR ŞEREFLİYİM.KÖTÜ SÖZ KİŞİNİN KENDİNE YAKIŞIR.AKTARACAĞIM YAZILARI OKUDA KİM AYIYMIŞ GÖR.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  50. yanlız arkadaşlar kan alalım diorsunuz da bu işi sadece kızılay yapabiliyır.. önüne gelen kan toplayamaz biz mesela.. bunun testi var osu var busu var.. kalbinizi ve bu konuda umudunuzu kırmak istemem ama olay budur çadıra zaten izin yok birde kan toplıcaz dersek yetkililer bize güler. yine de söz vrdiğim için araştırıcam . ama umutlanmayın bu konuda bence

    YanıtlaSil
  51. UĞUR ARKADAŞIM VERDİĞİN HİZMET UNUTULMAZ ALLAH SENDEN RAZI OLSUN AMA NE OLURSUN KÜSME SENİN GİBİ MANTIKLI ARKADAŞLARA İHTİYACIMIZ VAR

    YanıtlaSil
  52. SAYIN GİZEM ŞEN;GERİYE DÖNÜK YORUMLARI OKUMADINIZ SANIRIM.BU KAN BAĞIŞLAMA FİKRİNİ BEN VERMİŞTİM.TABİİ Kİ KANI KIZILAY ALACAK.BURADAKİ ÇEK MAĞDURLARININ AMACI,KAN BAĞIŞININ SES GETİRECEK OLMASIDIR...DOKTOR.....

    YanıtlaSil
  53. tamam doğrudur demiştim zaten siteyi pek takip edemedim diye.. tamam o halde yarın araştıralım gerekli yerlere başvurumuzu yapalım

    YanıtlaSil
  54. zonguldakli cok yaran var senin demekki herseyi ustune aliniyon relaks ol

    YanıtlaSil
  55. DOKTOR,
    SİTEYİ TAKİP ETTİNMİ BİLMEM. DOKTOR İYİ BİR EYLEM BULMUŞ DEDİK SÖVÜLMEDİĞİMİZ KALDI.YOK DOKTOR YOK BU SON YAZIM HAKKINI HELAL ET.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  56. SAYIN ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE
    İstanbul toplatısında bbir araya çay içmek için gelmedik.Elbette eylem için geldik.Sizin kıvılcımını yaktığınız ankara eylemi çok başarılı geçmiştir.
    Saygının olmadığı yerde bi halt olmaz diyorsunuz ama saygısızlığı bu sitedeki her kese yapıyorsunuz şu anda.Bunlara gerek yok...

    Yazdıklarımın arkasındayım.Şunu diyorum ben.
    Tutturdun bi çadır eylemi.

    Yasal izin alabilrimisin...???
    Çadırı kursan 10 dk sonra sökecekler.....
    Çadırı nereden bulcan , nasıl kuracan vs vs vs
    ben olmaz demiyorum ama sadece fikir atıyorsun ortaya.
    Ben bir çok arkadaşa fikirden ziyade bir araya gelin,Eylem kararı alın bizde destek verelim diyoruz.
    Burada bazı eylemleri açık açık yazamıyoruz.CHP kurultayı gibi.Sizede diyorumki zorlamayın bazı kararlarımızı.Yarın ne yapacağımızı şu anda söyleyebilirmiyiz burada....
    Tekrar diyorumki cevap yazmayın.İşimize bakalım...

    YanıtlaSil
  57. DEĞERLİ UĞUR 55 KARDEŞİM İLK ÖNCE YAPTIKLARINIZDAN DOLAYI ALLAH RAZI OLSUN SİZİN VE DİĞER ARKADAŞLARIN HAKKI EMEĞİ BİZDEN FAZLA EN SON YAPTIĞINIZ ÇALIŞMA HARİKA BİZ BURDA EKRAN BAŞINDA GÖRÜYORUZ BURDAN HABER ALIYORUZ SİZİN GİBİ AKTİF OLAMADIĞIMIZDAN DOLAYIDA ÖZÜR DİLİYORUZ FAKAT DERT HEPİMİZİN DERDİ VE ZAMAN DA BİTTİ GÖRÜŞTÜĞÜM VEKİLLER AZ SINIZ DİYOR SES GELMESİ LAZIM DİYOR TABİİ DEDİĞİNİZ GİBİ OTURARAKTA BİR ŞEY OLMUYOR ÜLKEMİZDE BU KADAR ÇOK MAĞDUR VARKEN HER KES OTURMUŞ NE ZAMAN KAFAMIZI KESECEKLER DİYE BEKLİYORUZ SADECE EN BÜYÜK SIKINTI HER KESİ BU RAYA TOPLAYAMAMIZ BUNU BAŞARSAK ÇOK ŞEY DEĞİŞECEK SANIRIM BEN BİR DAHA YAPTIKLARINIZDAN ÖTÜRÜ ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.ihtiyar

    YanıtlaSil
  58. Arkadaşlar LÜTFEN ama LÜTFEN şu kahrolası psikolojiden kurtulun.

    DOKTOR rumuzlu arkadaşın herkes il bazında kan verme eylemine dikkat çekme tekrar basında yer alıp haklı davamızı seslendirme fırsatı olarak gördüğüm için yürekten destekliyorum. Sanırım teknik olarak yani yasalar çerçevesinde mümkün olup olmadığını araştırmıştır. İzmir de her kesinlikle bu eylemin içinde yer almak isterim.

    Batan esnaf ve işadamı arkadaşların illaki çek borçları haricinde gerek cari hesaplardan gerekse senet yahut diğer tehlikeli borçları da kalmıştır eywallah. Ancaaak DOKTOR arkadaşın görüntü veremediğim için eylemlere katılamıyorum ne demesi beni üzüyor gelirsiniz bir şapka bir güneş gözlüğü takarsınız kamera görünce geri planda durursunuz. Ben öyle yaptım eşim, annem, kayınvalidem en önsaflardaydı görüntü de verdiler ama ben de ordaydım!!
    Cüneyt'in yukarıdaki son yazısında belirttiği sıkıntı budur önce bunu aşmamız gerek nasıl aşarız. SANKİ SAATLERCE BASINDA KALABİLİYORUZ DA NE GÖRÜNTÜ VERMEMESİ YAHU??
    Biz kendi aramızda böle iken hiç bu sorunla muhattap olmamış Veli efendinin bize destek vermesini nasıl beklersiniz?????

    Çeklerim 2008 yılında vuruldu çoğunun dosyası dava aşamasında taahhüt nedeniyle 31.03.2011 tarihine kadar muhakemesi durdu kimisi ise temyiz aşamasında devam etmekte. Tabi süre kestirmek zor ama kısa vadede tutuklanma ve hapis gibi bir sıkıntım yok diyebilirim.

    Mantıklı bulduğum her eylemde orada olacağım..

    sertac72@windowslive.com

    Bu arada Sn. Ofluoğlunun yazdıklarını lütfen kimse yabana atmasın.

    YanıtlaSil
  59. Bütün arkadaşlara sesleniyorum.
    Arkadaşlar bugünlerde herkes biraz gerildi.Bir çok arkadaş faal çalıştı ve yorgun düştü.Lütfen birbirimizi karalamayalım..
    Sakin olmakta ve düşünmekte fayda var.
    Yarın her zamanki gibi önemli bir gün.Sizlerden yoğun destek bekleyeceğiz.Sabah ola hayrola...

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar niye müdahale ediyosunuz bırakın kim nasıl bir eylem yapmak istiyosa yapsın. Ankarada imza kampanyası başladığında sitenin haberimi vardı. Kuracaksanız kurun kardeşim çadırınızı, bir şekildede sieye haber verin isteyende gelir destek verir

    sedat

    YanıtlaSil
  61. NE oldu is basina gelecek diye korkuyosun dimi diyosunki ben su fikri ureteyim kerizler yapiyo nede olsa diyosun simdide yapamayacaksin zor geliyo yok doktor yok hakkini helal et iyiki dedin bi pankarttan tutan varmi diye tuttuk tuttuk ta bizim geri vitesler seninki gibi canin sıkılinca geri canin isteyinci ileri olmuyo atip tutmaylada olmuyo fazla demogoji yapma insanlara ha varsin ha yoksun iyi geceler sonra bana ne yazisi gostereceksin bana varsa icraat goster kapatalim benim kilom agir ezilirsin

    YanıtlaSil
  62. Sayın sedat aynen bunu diyorum işte....
    Bu sitede bi yönetim kurulu yokki..
    Her ilden arkadaşlar bir araya gelir 3-5 kişi.Karınca kararınca bi yasal eylem yapılabilir ve gündem sıcak kalır.
    Ama burada saatlerce - günlerce şunu yapalım bunu yapalım demenin bir anlamı yok.
    Bakın ben 67 deki yorumumda yarın ola hayrola dedim.Anlayan anlamıştır.
    Ha beğenir beğenmezsiniz ama biz 3-5 kişi yarın için yoğun bir çalışma içindeyiz ve dediğim gibi yarın sizlerden destek isteyeceğiz.
    Ama ben burada şunuda yapalım demedim.Çünkü her şey burada yazılıp-çizilmez.
    Siz daha çadırı kurmadan yolunuzu keserler.Bu demek değilki çadır eylemi olmaz.Ama kardeşim bu kadarda ulu orta yazılmazki herşey...

    YanıtlaSil
  63. usteki parca ugur55 zonguldakliya gelsin

    YanıtlaSil
  64. YA YORUMLARI OKUDUMDA ARKADAŞLAR DÜNÜMÜZÜ UNUTTUK YA DÜNÜMÜZÜ UNUTTUK BÜTÜN DÜNYADA KIRMIZI BÜLTENLE ARANAN EL BEŞİRİN SENİN EN YÜCE MAKAMINDA MİSAFİR EDİLDİĞİNİ UNUTTUN SANIRIM. UNUTTUNMU UTKU ABARTIYOR İSTİKLAL MARŞINI TARTIŞIYON ANDIMIZI TARTIŞIYON ATATÜRKÜ SEVİYOM DEMEYE KORKUYON BEN VARIM VEYA YOKUM KARDEŞİM MERSİN ADINA KONUŞUP DURDUM BANA PARTİZANLIK YAPMAYIN BEN KORKMUYOM KARDEŞİM SONUNA KADAR ATATÜRK ÇÜYÜM DEVRİMCİYİM. ARKADAŞLAR ŞUNU UNUTMAYIN EN KOYU BEN ŞUYUM DİYENİN GÖZLERİNİ ÇEKİRDEĞİNE BAKARAK SÖYLEMEM HAYKIRIRIM NE HALE GELDİK.YA DERDİMİZ NE GÖRÜNTÜLERİ GÖSTERDİM MİLLET PARTİZANLIK YAPIYO

    YanıtlaSil
  65. Ya yorgunsunuz,siniriniz bozuk
    Ya da çocuksunuz,
    Her ne iseniz gidin uyuyun biraz.

    YanıtlaSil
  66. ARKADAŞLAR,BİRBİRİMİZİ KIRMAYALIM LÜTFEN.KALE İÇTEN YIKILIR DİYE BİR SÖZ VAR BİLİYORSUNUZ.BU TİP TARTIŞMALARI NİYE SİTEDE YAPIYORUZ Kİ.SİTEDEKİ YORUMLARIN BAŞKALARI TARAFINDAN DA OKUNDUĞUNU UNUTMAYALIM.BİRBİRİMİZİN TELEFONLARINI BİLMİYOR MUYUZ Kİ?SİTEYE YAZILMASINI SAKINCALI BULDUĞUMUZ KONULAR VEYA EYLEMLER,TELEFON İLE ARKADAŞLARA BİLDİRİLSE OLMAZ MI?EYLEM YAPILIYOR AMA,YAPILDIKTAN SONRA HABERDAR OLUYORUZ...DOKTOR.....

    YanıtlaSil
  67. iyi ki HAKLIYIZ,
    kanunen, hukuken, ahlaken, vicdanen HAKLIYIZ!
    iyi ki HAKLIYIZ,

    Eninde, sonunda;
    ADALET TECELLİ EDECEKTİR.

    Hatta BİZE RAĞMEN!
    Görülüyor ki en büyük gücümüz hatta TEMİNATIMIZ da budur... HAKLILIĞIMIZ!

    Zira BİZE KALSA ve bu kadar HAKLI olmasak yanmıştık...

    Zira KAVGA ETMEMİZE AZ KALDI!

    Yahu kardeşler,
    Sağduyu ALLAHAŞKINA
    Sukunet ALLAHAŞKINA

    Bu SİTEDE BİR KİŞİ KALSA HUKUK MÜCADELEMİZİN RUHU DEĞİŞMEYECEK,

    Ancak BU SİTEDEN BİR KİŞİNİN EKSİLMESİ HEPİMİZİN AYIBI OLACAKTIR, ANCAK İLK ÖNCE AYRILANIN OLMAK KAYDIYLA...

    KENDİ ARAMIZDA
    SAĞDUYU
    SUKUNET

    MÜCADELEMİZ İÇİN
    İSYAN
    İTİRAZ
    İNAÇ

    İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  68. uğuuurrr sakin ol kardeşim yaaa boşver...herkes kimin ne konuda nesıl çaba gösterdiğini nelerden feragat ederek buralara geldiğini biliyor.. boşver sessizlik en büyük cevaptır her zaman

    YanıtlaSil
  69. ARKADAŞLARIM YİĞİDİ OLDÜR HAKKINI YEME ŞİMDİ SON GÜNLERDE YAPILAN FAALİYETLER İMKANSIZLIKLAR İÇİNDE YAPILAN ÇOK BÜYÜK BAŞARILARDIR FAKAT HİÇ BİRİMİZİ ELİNDE OLMAYAN SEBEBLERDEN DOLAYI BİR TÜRLÜ ORGANİZE OLAMIYORUZ SİTEDENDE KİMSEYİ HABERDAR EDEMİYORUZ SON YAPILAN ÇALIŞMALAR SAYESİNDE SANIRIM BİR KAÇ KARDEŞİMİZ KATILDI BEN DERİMKİ ARTIK İSTANBUL İÇİN BİR MÜDÜR ANKARA İÇİN BİR MÜDÜR KONYA İÇİN BİR MÜDÜR ADANA İÇİN BİR MÜDÜR İZMİR İÇİNDE BİR MÜDÜR GİBİ BİR KARDEŞİMİZ SORUMLULUK ALSIN HER BÖLGE KENDİ YÖNETİCİSİYLE ÇALIŞSIN BÜTÜN BÖLGE SORUMLULARIDA KENDİ ARALARINDA HABERLEŞEREK OLAYI ORGANİZE EDELİM VE BU SEÇTİĞİMİZ ARKADAŞLARIN SÖZÜ KANUN OLSUN DİYE DÜŞÜNÜYORUM.ihtiyar

    YanıtlaSil
  70. Sayın doktor 74
    mail add veriyoruz kimse kaydetmiyor......

    Ne yapalım yani tek tek ev gezmesinemi çıkalım.Sorun burada zaten.
    Kaydedip ne olduğunu ve nasıl katkıda bulunacaklarını soracaklarına bol bol fikir veriyorlar..
    bir allahın kulu kaydetmedi biliyormusunuz sıkıntı bu..
    Ben anlatamıyorum herhalde

    YanıtlaSil
  71. bakın ben sizlere güvenerek,inanarak şu nete girebilmek için eve gitmiyorum.eğer konular hep böyle olacaksa sonuca varılmayacaksa bende yoluma bakayım.umutsuzdum,sayenizde çok umutlandım.tekrar umutsuzluğa düşmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  72. ekm2510 ben kaydettim ama çevrimdışısınız

    YanıtlaSil
  73. LÜTFEN HANIMLAR BEYLER DÜŞMALARI SEVİNDİRMEYİN BELKİ BAZILARI VİSKİNİ İÇERKEN BİZİM SİTEMİZİ SEYREDEN TEFECİLER VAR..ihtiyar

    YanıtlaSil
  74. Özveriyle çalışan , bizleri destekleyen hiç kimse bir yere gitmesin.Küsmesin.Daha çok yapacak işlerimiz var.Sizler hiç bir şey yapamıyorsanız bile tel-mail-fax ile desteklerinizi esirgemeyin.
    Yanımızda olduğunuzu bilmek bizlere güç veriyor.

    YanıtlaSil
  75. sayın 80 görünmüyorsunuz bende
    behramkale_2005@msn.com

    YanıtlaSil
  76. karabüklü sitenin yapacağı her eylemi destekliyorum nedenmi çünkü benim ve bizim bir sitemiz var.

    YanıtlaSil
  77. karabüklü moralinizi bozmayın.bakın uyarlamalarda infazlar duruyor uyarlamaları yapıp daha sağlıklı düşüncelerinizi yazın aramızda bütün arkadaşlar gün görmüş insanlar bu insanların emeği boşa gitmeyecek inşaallah.yeterki sitemize sahip çıkalım neler yaşadık ve kaybettik kıymeti o zaman anlaşılıyor emeği geçen herkese allah kurtarsın.

    YanıtlaSil
  78. herkese iyi akşamlar ben uyarlama dilekçesi verdim ama bana bir gün vermediler kaç günde karar belli olur perşembe günü verdim eşim 75 gündür hapis ve eşim çekleri vekaleten imzaladı çeklerin bazıların vekaleten imzaladığı için berat kararı geldi ama 3 tanesine ceza infaz geldi.Bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  79. SN.86 NORMALDE 1 HFT 10 GÜNDE SONUÇLANIYOR AMA TAKİP ETMENİZDE FAYDA VAR. SYGILAR

    CAN MERT

    YanıtlaSil
  80. çok teşekür ederim nasıl takim etmemiz gerkiyo hakimler sonuçlar cezaevine ularşır demişler burda biz ne yapabiliriz vekaleten atılan imzadan bazıların berat karaı var diğer 3 çek ceza verimiş bizede tabliğat elimize ulaşmadı kapanan iş yerine gelmiş haberimiz olmadı eşim bir işi seyhatinde çevirmeye dek geliyor alıyorlar ifade veya sorgulama yapılmadan direk cezaevine kolularak çek mikdarı kadar gün verilmiş cezaevine gittiğinde ögrendik bugün 75 gün oldu bu konu üzerinde bizim yapabileceğimiz birşey varmı.

    YanıtlaSil
  81. SAYIN ARKADAŞLAR BİZLER HEPİMİZ AYNI GEMİNİN YOLCULARIYIZ YA BERABER BATARIZ YADA BERABER KURTULURUZ LÜTFEN BİRBİRİMİZİ KIRMADAN NE YAPABİLİRİZ ONU TARTIŞALIM ZAMANIMIZ ANCA BUNA YETER AYRICA BU SİTE BİZLER İÇİN GERÇEK BİR NİMET SAYIN AVUKATLAR AYRI BİR NİMET DÜŞÜNÜN PARASIZ KALMIŞ İNSANLARIZ TAM DOĞRU BİLGİYİ DOGRU YERDEN DOĞRU KİŞİLERDEN BURDA BULUYORUZ ALLAH AŞKINA ŞU BİRBİRİNİZİ KIRMA İŞİNİ BIRAKIN GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLÜYORUM KENDİ ADIMA BURADAKİ HERKEZ ASİL İNSANLAR SONSUZ SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  82. arkadaşlar birileri kavga ediyor birileri fikir leri zorluyor bence yeniden organize olup yürüyüş yapmalıyız ....... veya arkadaşlarımızın içinden birisinin çocuğu başbakanımıza durumuzu anlatan bir dosya vermeli en etkili yollar bunlar bu konular üzerin de tartışalım..... birde sitenin adını duyurmak için uğraşalım........niyaz.........

    YanıtlaSil
  83. 89 DAKİ YORUM YAPAN İSKENDER DENİZ ABİM SİZLE TELEFONDA GÖRÜŞTÜM AYRICA TBMM DE BERABERDİK ABİ SEN ÇOK NEZİH VE KARAKTERLİ BİRİSİN SİTEDE FAZLA YORUM YAPMIYON ABİ DAHA AKTİF OLSAN BENCE ACAYİP YARARLI OLACAK BİRLEŞTİRİCİ ÖZELLİĞİN ÇOK ABİ GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  84. izmir grubunu kim organize ediyor.iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  85. SAYGIDEĞER UTKU KARDEŞİM GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN ÇOK TŞK EDERİM SİZİN GÜZELLİĞİNİZ BAHSETTİKLERİNİZ SİTE DE FAZLA YORUM YAPMAK İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ BU SİTEDE ONCA EMEĞİ OLAN ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞLARIMIZ VAR BEN ONLARA BAKINCA ÇOK YENİ SAYILIRIM VE BENİM ÇOK YORUM YAPMAM ONLARA SAYGISIZLIK ETMİŞ OLMAKTAN ÇEKİNMEN DENDİR AZ VE ÖZ KONUŞMAYI TERCİH EDİYOR VE İCRAAT BOYUTUNDA YER ALMAK İSTEMEKTEYİM SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  86. ABİ SENİ GÖRDÜK ASLANLAR GİBİ ANKARAYA GELDİN VE MECLİSDEDE BAYA AKTİF OLDUN. ABİ YANLIŞ ANLAMA BEN BİRAZ AĞRASİF OLABİLİYORUM ASLINDA BU YANLIŞ BİLİYOM BAZEN İSTEDEMEN DUYGULARIMIN ESİRİ OLUYOM VE KIRICI OLABİLİYOM. SİTENİN İYİLİĞİ İÇİN BENCE SENİN GİBİ ABİLERİN BU SİTEDE AKTİF OLMASINI İSTİYORUM. ÇÜNKÜ BU HAYIRLI OLUR ABİ AYRICA HEM KÜLTÜRLÜ HEM MEDENİ CESARETİN VAR ŞİMDİ ARKADAŞLAR MERAK EDİYORDUR NİYE UTKU İSKENDER DENİZE BU KADAR METHEDİYOR DİYE. ABİ SENİN GİBİ KONUŞMAYI BİLEN SÖZÜNÜ DİNLETEN AYNI ZAMANDA MEDENİ CESARETİ OLAN KİŞİLER BU DÜGÜMÜ ÇÖZECEK ABİ BEN BUNA İNANIYOM. BEN İCRAAT BÖLÜMÜNDE OLURUM. AMA KONUŞMADA OLMUYOR ABİ SAYIN VEKİLLERLE KONUŞURKEN VEKİL BANA DİYORKİ KARDEŞİM HEM PELTEKSİN HEMDE NE KONUŞTUGUNU ANLAMIYOM DİYE KIZIP TELİNİ KAPATIYOR. ABİ AKTİF OL SİTEDE

    YanıtlaSil
  87. ANLADIM SEVGİLİ DOSTUM PEKİ ELİMDEN GELDİĞİNCE YAPARIM SAĞLIK VE SEVGİYLE KAL

    YanıtlaSil
  88. eyvallah babam bak şimdi oldu senin gibi abiler aktif olacakki abi bizler sizi takip edeceğiz inşallah ya

    YanıtlaSil
  89. Kayseri’deki yolsuzlukla ilgili gerçekler iktidarı fena bocalattı. Gül ile Erdoğan aralarındaki Çankaya rekabetini askıya alıp Belediye Başkanı’na sahip çıktılar. İddiaların incelenmesi için emir verecek yerde hırsızlık kuşkusuna kefil olmaları çok manidar. Yoksa bir yerden başlarsa çorap söküğü gibi gideceğinden mi endişe ediyorlar dersiniz?

    Yazının devamını ve alttaki yorumları okumadan geçmeyin derim.Özellikle 2010-12-19 16:02:04 Umut hep var rumuzlu yorum çok güzel,evet umut hep var ve gittikçe artıyor.Bizimde umudumuz bu yazıda ve yorumcunun dediği gibi"Kınalarımız hazır bekliyor. Herkesde hazırlasın."



    http://www.odatv.com/n.php?n=simdi-sira-korkutanlarin-korkmasinda-1912101200

    YanıtlaSil
  90. Peki Kayseri olayı nedir?konuyu anlayamadık diyenler isterseniz okuyun hem linkini veriyotum hemde kopyalıyorum.

    http://www.odatv.com/n.php?n=bmwli-isci-haci-ali-akpyi-zora-soktu-1512101200

    BMW'Lİ İŞÇİ HACI ALİ AKP'Yİ ZORA SOKTU

    CHP'nin ortaya çıkardığı Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile ilgili belgeleri okudunuz mu?
    31 yaşında bir adam var; adı Hacı Ali Hamurcu.
    Babası istihbaratçı polis. Ülkenin çeşitli yerlerini dolaşmışlar. Hacı Ali Elazığ doğumlu.
    Sonra askere gidiyor, Osman Pamukoğlu'nun habercisi oluyor.
    Askerlik dönüşü emekli babasının torpiyle 2005'te belediyede iş buluyor.
    Ve zamanla gözepekliği, girişkenliğiyle amirlerinin güvenini kazanıyor.
    Hacı Ali Hamurcu "tahsilat" işinde görevlendiriliyor.
    Ama bu resmi bir "tahsilat" değil, deyim yerindeyse haraç!
    Belediye ile kimin ne işi varsa, Kayseri belediyesindeki 17 kişilik çete herkese "makbuz" kesiyor.
    Tabii bu illegal bir makbuz.
    Bazen "makbuzu" Kayserispor ve Erciyesspor içinde kesiyorlar. (Şimdi anladınız mı bazı belediyelerin neden futbol takımlarını çok desteklediklerini!?)

    YanıtlaSil
  91. Hacı Ali Hamurcu'nun eline adres veriliyor. Gidiyor. Zarf içinde para alıp belediyedeki amirine veriyor. Bu iş işin 750 lira ile 2 bin lira arasında komisyon alıyor.
    İşler gıcır!
    Belediyeden bin lira maaş alan Hacı Ali Hamurcu kısa zamanda altına BMW çekiyor. Üç kredi kartı taşımaya başlıyor.
    Ancak sonunda yakayı ele veriyor.
    İtirafçı oluyor; hangi benzin istasyonundan hangi taksi durağından ya da bilmem nereden ne kadar para alıp kime verdi ise tek tek anlatıyor. Ayrıntılar veriyor. Çetenin tüm foyasını ortaya döküyor.
    İtiraflarının merkezinde AKP Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki olmak üzere 16 kişi var.
    26 sayfa tutuyor anlatıkları
    Sonra devreye "görünmez eller" giriyor. İtirafın on sayfası uçuruluyor.
    Soruşturma için yazı kaleme alan bürokratlar Kayseri'den uzaklaştırılıyor.
    Tüm suç sadece Hacı Ali Hamurcu'nun üzerine yıkılıyor. Cezaevine atılıyor. Dosya unutturuluyor.

    YanıtlaSil
  92. Ta ki...
    CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu dosyayı meclis gündemine taşıyana kadar.
    Belgeleri okduğunuzda görüyorsunuz ki Kayseri'de bir "belediye çetesi" var. Suç ortada.
    Ve Başbakan Erdoğan diyor ki, "biz o kişiyi içeri attırdık."
    Peki diğer 16 kişi?
    Başbakan Erdoğan bile bile neden böyle demeç verdi acaba?
    Belki de bugüne kadar yaptığı en büyük hatayı işledi. Çünkü itiraflar çok açık. Olay vahim.
    CHP, AKP'yi kuyruğundan yakaladı, bakalım Türkiye'de hukuk var mı yok mu göreceğiz...

    Odatv.com

    YanıtlaSil
  93. Arkadaslar.Gecende bahsetmistim ama pek ilgilenen olmadi.Hepimiz internet kullaniyoruz,Twitterde hesap acalim ve birbirimizi takip edelim Twitterde.Bakanlara,vekillere,gazetecilere aninda mesaj yazilabiliyor ve okuyorlar mesajlari.ben sayfayi acik tutuyorum surekli bir gozum orda.mesaj yazan bakan&vekillere aninda magduriyetimizi belirten bir yazi yolluyorum.Daha bir kac gun olmasina ragmen 12 takip edenim oldu.ayrica soran gazetecilerde oldu nedir tam olarak magduriyetiniz diye.Sitemizin adresini veriyorum buyrun ziyaret edin daha iyi anlayabilirsiniz diyorum.Ama bizler sitemizde boyle birbirimize dusersek,kendi bindigimiz dali keseriz haberiniz olsun.Sitemizi zaten surekli ziyaret edenler var.neler yaziyorlar,neler yapiyorlar diye.Oyuzden buradaki yorumlarimizin daha yapici olmasinda fayda var.
    twitter adresi olanlar takip edebilirler:

    http://twitter.com/#!/hknyigit

    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  94. Ve Başbakan Erdoğan diyor ki, "biz o kişiyi içeri attırdık."
    Peki diğer 16 kişi?
    Adam hem tek başına rüşvet alacak hemde gidip kendisini ele veren bırakın 16 26 sayfayı tek bir sayfa ifade verip kendini yakacak nasıl iş bu..Başbakan Kılıçdaroğluna "gene çaktın,siz hep böyle yaparsınız zaten" diye esti savurdu alel acele. Ben belgelerin tamamını okudum ve Başbakanın tam olarak çaktığını ve de böyle alel acele uçarak sonunda yere çakıldığını gördüm hem de tepesi üstüne.okumak isteyen arkadaşlar için linkini veriyorum.
    http://haber.gazetevatan.com/Haber/346636/1/Gundem
    Üstelik yapılan yolsuzluklar da kolay kolay örtülemeyecek kadar somut.Zincirin zayıf halkası kayseride ve kopmak üzere,cerehat patladı patlayacak.Biz istediğimiz kadar debelenelim kimsenin bizi taktığı yok,onlar düştü can derdine.Bu sitede kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz,Konyada başbakana mektup verilmiş sağolsun arkadaşımız elinden o kadarı gelmiş iyi etmiş peki başbakan a yarın sorsak böyle bir mektup verildi içinde ne yazıyordu diye eminimki hatırlamaz bile.Bazı öneriler var emine erdoğana kadınlar gitsin derdimizi anlatsın diye çokmu umurunda olacak emine erdoğanın.Kan verme eylemi gibi duygusal bir eylemle dikkatmi çekeceğiz?Sanmıyorum.Ankarada CHP kurultayında pankart açan arkadaşlar uğraştı etti evde hasta çocuğunu bıraktı 2 kişi omuz omuza verdi hangi kanalda seyrettik?İmza kampanyasından ne sonuç alındı Ankaranın dondurucu soğuğunda bekleyen emeği geçen arkadaşlarımız kaç imza topladı neticesi ne oldu?Bir senedir telefonlarla aradığımız vekiller,hala gönderdiğimiz mailler neticesinde nereye vardık,sayımızın 2,000,000 kişi olduğunu öğrendik,bence elde ettiğimiz en büyük başarı bu oldu.Artık öyleydi böyleydi diyerek zaman kaybetmeyeceğim,bu sitede siyaset yapmayalım dendi bunun bilincindeyim,siyaset yapmıyorum eylem fikrimi açıklıyorum,yarın gidip yakınlarımla birlikte CHP il örgütüne katılacağım,sayımız 2 milyonsa yakınlarımızla birlikte CHP ye 5 milyon destek olurmuyuz olmazmıyız.İki yüzlülük bize yakışmıyor..Bu siyaset CHP'yi iktidara taşır,akepenin vicdanına kalırsak bizi uzuvlarımıza ayıracak sonra geç oldu demeyin benden söylemesi.

    YanıtlaSil
  95. Bravo utku kardeşim Fox da sesimizi duyurdun.En sonunda Fatih Portakal da pes etti ve yasa beklediğimizi atan beyan anlattı.Olacak olacak pes etmek yokkk.

    YanıtlaSil
  96. BEN UTKUNUN EŞİYİM UTKU SABAHTAN BERİ SMS ATIYO BENDE MAİL ATIYORUM İNŞALLAH BAŞARACAĞIZ İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  97. SELAMUN ALEYKÜM ...GÜNAYDIN ARKADAŞLAR YAKLAŞIK BİR YILDIR SİTEDE YAZILANLARI TAKİP EDERİM. FAZLADA BİR ŞEY YAZMAM AMA YAPMAM GEREKEN BİR ŞEY VARSA DA ELİMDEN GELENİ YAPARIM.. SON BİR KAÇ GÜNDÜR YAZILANLARA BAKIYORUMDA BİRBİRİNİNE STEM ETMELER BİLMEDEN ANLAMADAN YAZMALAR.AMACIMIZ BELLİ OLDUĞU HALDE. FARKLI YÖNLERE ÇEKMEYE ÇALIŞANLAR. BIRAKIN BUNLARI ARKADAŞLAR BİZ AMACIMIZA ULAŞMAYA ÇALIŞALIM.UĞUR55 KARDEŞİMİN SÖYLEDİKLERİNE AYNEN KATILIYORUM DÜŞÜNCELERİ DOĞRU BENCE BAZI ARKADAŞLARA CEVAP VERMEK İSTERDİM AMA BİZİM MÜCADELEMİZ FARKLI VE CEVABIMDA ŞU BU SİTE EYLEMDEDİR.................

    YanıtlaSil
  98. sayın aa lütfen siyaset yapma git chp ye mi nereye kaydol .biz haklı davamızda mücadele ediyoruz. kazandıracak,bu işi çözecek ortam önemli,tiponne

    YanıtlaSil
  99. arkadaşlar haberturk te fatıh altaylının çek madurları ile ilgili bir yazı var . izmirli ziraatci.

    YanıtlaSil
  100. İTO ÇEK TOPLANTISI
    İTO bu toplantıya çok önem veriyor ki bütn üyelerine toplantıyı faksla duyurdu, ayrıca YMMO üyelerine gönderdiği SMS mesajında şöyle diyor:
    "Sn. üyemiz 20 Aralık 2010 İTO Meclis salonunda ve İTO tarafından düzenlenen 5941 Sayılı Çek Kanunu konulu toplantıya katılmanızı tavsiye ediyoruz" İstanbul YMMO
    TOPLANTI İÇİN BÖYLESİ GENİŞ DUYURULARIN YAPILMASI TOPLANTININ ÖNEMİNİ GÖSTERİYOR SANIYORUM.

    YanıtlaSil
  101. HSYK değişti, Türk adaleti kurtuldu öyle mi?
    Verilecek yanıt var da, basın ahlakı müsait değil.
    Al sana kurtulan adalet.
    Çek mağdurunun davası için 16 ay sonraya gün verilmiş.
    "Ölme eşeğim ölme" derler ya o hesap. İşimiz gereği sık sık hâkim karşısındayız. Dava dosyalarımız var.
    Dosya numaraları 5 haneli artık.
    Hangi hâkim bu yoğunlukta adalet dağıtabilir. Ama ota boka dava açmış herkes. Hepsi hâkimin önünde.
    Bir eleme, bir "Bunun için mahkemeyi meşgul etmeye değmez" diyecek kurum yok.
    Sonra adalet bekliyoruz. Bekliyoruz ama çok uzun süre.
    Onca dava, mahkemeyi meşgul ettiği yetmiyormuş gibi oradan da Yargıtay'a gidiyor. Bir o kadar da orada adalet bekle. Gelmesine geliyor bazen sonunda ama "eşek ölmüş oluyor"
    adalet gelinceye kadar.
    Şimdi o çek mağduru 16 ay bekleyecek. Büyük ihtimalle o da çekini tahsil edemediği için başkalarını mağdur edecek ve davalar peş peşe dizilecek.
    Sonunda bir çözüm bulunacak 10 yıl sonra. Sonra da buna adalet denilecek.
    Ama olsun, mühim değil.
    HSYK değişti ya, adalet geldi memleketimin dağlarına.
    İki de büyük adliye binası daha yaparsak, hepten gelmiş olur.
    Müjdeler olsun!

    VEZİR38

    YanıtlaSil
  102. ARKADAŞLAR BASIN BİZİMLE UGRAŞIYOR BAKSANIZA BİZİM MAGDURLUGUMUZDAN BAHSETMİYOR BİZDE BURDA BİRBİRİMİZİ YİYELİM YAKINDA YENİ CEZAEVLERİDE YAPARLAR OLUR BİTER ZATEN ÖYLE Bİ KARAR ALMIŞLAR BİRLİK BERABERLİK YAPMAMIZLAR LAZIM ONUN İÇİN KİMSE BİRBİRİNE SATAŞMASIN
    Vezir38

    YanıtlaSil
  103. arkadaşlar uyarlama dilekçesi yazacağım sonucunu nasıl takip edicem kaçağım adresimi yazamam avukatda yok bir tanıdığın adresini yazsam cevap gelirme yada uyapda uyarlama dilekçesinin neticesini görürmüyüm
    eskici

    YanıtlaSil
  104. Eskici

    Uyap da dosya içeriğini e-imza aldığın takdirde görebiliyorsun.Ben kullanıyorum.315 TL ye mal oluyor bir senelik.Kimlik numaranla ilgili tüm davaların dosya içerikleride dahil olmak üzere takip edebiliyorsun.Ayrıca senin kontrolünde olan bir adres olsun yeterli.Oradan yazışmaları takip edebilirsin.

    YanıtlaSil
  105. HABERTÜRK CANLI YAYIN

    SAAT 14.000 DE KARŞILIKSIZ ÇEK CANLI YAYINDA

    YanıtlaSil
  106. ARKADAŞLAR EKSİKLERİMİZ OLABİLİR AMA GİDİŞATIMIZ DOĞRU.MORALLERİMİZİ BOZMAYALIM.EYLEMİN İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZ.HERKES KENDİ GÜCÜNE GÖRE BİRŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYOR.ALLAH YOLUMUZU AÇIK ETSİN. YERLİ WİKİLEAKS

    YanıtlaSil
  107. DEĞERLİ ARKADAŞLAR


    ÜLKEMİZDE 1600.000. ÇEK DAVASI OLDUĞU ARTIK ADALET KOMİSYONU BAŞKANI TARAFINDAN KABUL VE BEYAN EDİLDİ...AYRICA İYİMAYA ÇEK YASASINI ROMA KANUNLARINA BİLE BENZETTİ VE ANAYASA İNSAN HAKLARI VE EVRENSEL YASALARA AYKIRI OLDUĞUNU SÖYLEDİ...BUNA KİMSENİN İTİRAZI YOK...UYUM YASALARI YAPILMADIĞINDAN 3167 SAYILI KANUNUN MÜLGA OLDUĞUDA CABASI....

    FAKAT İYİMAYANIN GENEL BAŞKANI VE ÜLKEMİZİN BAŞBAKANI 1.600.000 KİŞİDEN SADECE BİRİSİ OLAN SAYIN ŞEVKİ KULKULOĞLU İÇİN ....KARŞILIKSIZ ÇEKTEN HAPİSTE OLMALI DİYOR....ACABA SAYIN BAŞBAKANIN DEMOKRATİKLEŞME ÇABALARI VE SÖYLEMLERİNİN İÇİNDE ROMA KANUNLARINA GERİYE DÖNMEKTE Mİ VAR DİYE DÜŞÜNMEMEK ELDE DEĞİL...

    FAKAT CEVAP NET DOKUNULMAZLIĞIN KALDIRILMASI VE ÇOK DOĞRU CEVAP...DAHA HENÜZ YARGILANMAMIŞ ŞEVKİ BEY İÇİN HAPİSE ATILMALI DİYENLER...KALPAZANLIK DAHİL GÖREVİ KÖTÜYE KULLANMA GİBİ YÜZLERCE SUÇ DOSYASI OLAN VEKİLLERİ KORUMA PSİKOLOJİSİNE GEÇENLER İNANDIRICILIKLARINI KAYBETMİYOR MU..?

    SN ŞEVKİ KULKUOĞLU İLE TELEFON GÖRÜŞMEM SONUCUNDA ÇARŞAMBA GÜNÜ BELİRLİ BİR SAATTE BÜTÜN ÇEK MAĞDURU ARKADAŞLARIMIZI MECLİSTE KABUL EDECEĞİNİ VE BASIN AÇIKLAMASI DAHİL NE GEREKİYORSA YAPACAĞINI SÖYLEDİ...RANDEVU SAATİNİ YARIN TEKRAR GÖRÜŞEREK BELİRLEYECEĞİZ...BU MECLİS ZİYARETİNE KATILABİLECEK ARKADAŞLARIMIZIN DESTEK VEREREK BU ZİYARETE KATILMALARINI İSTİYORUZ...SN ŞEVKİ KULKULOĞLU ARACILIĞI İLE BAŞBAKANA SESİMİZİ DUYURABİLECEĞİMİZİ DÜŞÜNÜYORUM..

    MY WAY

    YanıtlaSil
  108. kulkuloğlu ile cumartesi görüşmüştük biz zaten meclisede gidebiliriz ankaradaki arkadaşlarla çok iyi ollşur randevu alınırsa...

    YanıtlaSil
  109. My way kulkuloglu bize artık faydalı olamaz.artık onunla yapılacak her hareket bize zarar verecektir. Kulkulogluna yaklaşan Başbakan'dan uzaklaşır.dünkü bir açıklamasında diyorki; kim bu klavuz karşılıksız cek vermekten ceza almış (vurgu dolandırıcı seklinde) bir vekil. Anlatmak istediğim Kulkulogluyla bir ağızdan ayet okusak küfür algılarlar.
    Tecrübe

    YanıtlaSil
  110. KULKULOGLU DAVASINDA HAKLI ISE (KI BILMIYORUM DURUMUNU) MILETVEKILI OLDUGU ICIN HER TURLU BASIN TOPLANTISINDA ADAM SES GETIRIR (HALUK LEVENT GIBI DEGIL)
    ANKARALI

    YanıtlaSil
  111. TECRÜBE


    ZATEN 2 YILDIR ÇABAMIZ KARŞILIKSIZ ÇEK VERENLERİN DOLANDIRICI OLMADIĞINI ANLATMAK...BİZ DEMİYORMUYUZ BU HAPİS CEZASI ANAYASAYA AYKIRI İNSAN HAKLARINA AYKIRI DİYE BUNU ANLATACAK GÜNDEM YARATACAK ORTAM YARATAMADIĞIMIZDAN GÜNDEME GELEMİYORUZ...

    ASIL DERDİMİZ İNSANLARIN PARASI OLMADIĞINDAN HAPİSE ATILMASI DEĞİL Mİ.?

    BU KONUYU DUYURABİLECEĞİMİZ HER ORTAM KAMUOYUNDA KARŞILIKSIZ ÇEKİ OLAN DOLANDIRICIDIR GÖRÜŞÜNÜ ÇÜRÜTECEKTİR...SADECE KULAKLARA FISILDAYARAK AMAN DİLEMEKLE BİR YERE VARAMAYACAĞIZ...BİZ HAKLIYIZ VE HAKLILIĞIMIZI KABUL ETTİREREK BİR YERE VARABİLİRİZ...

    MY WAY

    YanıtlaSil
  112. selam arkadaşlar bencede kulkuloğlu başbakanla çok ters düştüğü için bence kesinlikle faydası değil zararı olur diye düşünüyorum çünkü birbiriyle kişisel savaş içindeler başka şekilde başbakana durumumuzu iletmek gerek akp millet vekillerine veya emine erdoğanla irtibat kurmanın yolunu bulalım bayan arkadaşlarımıza çok görev düşmekte hepsine ayrı ayrı tşk ederim saygılarımla

    YanıtlaSil
  113. sayın arkadaşım
    yani şimdi başbakanı karşımıza almamak için dinimizimi inkar edelim onurumuzu öyledemi ayaklar altına alalım
    sadece başbakan sayın kulkuloğluna değil hepimize söylüyor
    bilgin olsun
    ama biz tüyü bitmemiş yetim hakkı yemedik
    BİZ HAKLIYIZ
    BİZ BORÇLUYUZ
    BEN ASLA BAŞBAKAN KIZACAK DİYE ÖYLE BİRŞEY YAPAMAM
    NE FARKIM KALIR O ZAMAN DOLLANDIRICILARDAN
    İSMAİL34

    YanıtlaSil
  114. Myway cefakar arkadaşım dostum çok güzel yerden yakalamışsın meclise gidip Sy.Kulkuloğlu ile aynı saflarda olmak fikir alışverişinde bulunmak.Fakat Sy.Kulkuloğlu aracılığı ile başbakana ulaştık diyelim.Zaten başbakanın tavrı belli,ellerinden gelse Sy.Kulkuloğlunu bir kaşık suda boğacak kadar kızgınlar,hapiste olması gereken adam diye söz ediyorlar Sy.Kulkuloğlundan.Çünkü Sy.Kulkuloğlu zincirin zayıf halkasından yakaladı ve koptu kopacak zincir.Başbakan bize demiyecekmi gidin o adamlan cezanızı çekin c.evinde ondanda sizlerdende kurtulayım diye.Artık çek mağdurları olarak tavrımızı kimin yanında olduğumuzu belirlemeliyiz,para babalarının emrinde olduklarını söyleyen insanlardan vicdan beklemek dünyada olmayan cezayı ülkemizdede kaldırın diye yalvarmak fayda etmiyor bize zaman kaybettiriyor.Akepe balonu patladı patlayacak,o balona üfürüp şişirenmi olmalıyız yoksa bir iğnede bizmi batırmalıyız bu kötü gidişe sonları çabuk gelsin.

    YanıtlaSil
  115. sevgili dostum saygı duyarım fikir olarak sundum tartışalım en doğru kararı verelim diye

    YanıtlaSil
  116. acil demokrasi | Aralık 20, 2010, 1:57 pm | Cevapla

    arkadaşların dikkatine
    Haber Türk Haber sahası programında
    saat 14.00 de çek yasasına ilişkin canlı yayın bilgisi var

    YanıtlaSil
  117. ARKADAŞLAR
    SSK YA KİMİ BORCU VAR:::::BİZİM
    VERGİ DAİRESİNE KİMİN BORCU VAR::::BİZİM
    ELEKTRİK BORÇLUSU KİM ::: BİZ
    İŞLERİ BOZULUNCA VARINI YOĞUNU SATAN KİM:::BİZ

    BİZLER HAKLIYIZ
    BİZLER SADECE BORÇLUYUZ


    SAYIN KULKULOĞLU DOLANDIRICI DEĞİL
    MAL VARLIĞI 300 SAYFA OLAN
    KÖKLÜ BİR AİLENİN MENSUBU
    BİZİM YANIMIZDA KİM VAR İSE BİZDE ONUNLA MÜCADELEMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ ::: DOLANDIRICI DEĞİLİZ

    :( ayrıca şu yeni torba kanununlarında kim faydalanacak bizler değil )))

    çünki kaçak oynadığımızdan işimiz yok



    İSMAİL 34

    YanıtlaSil
  118. pardon arkadaşlar bu benim acizane fikrim
    ismail 34

    YanıtlaSil
  119. Peki burda söyle bir soru ortaya çıkıyor adam 3167 ya göre yargılanıp ceza alıyor ve infaza geçiliyor ve aradan geçiyor 5 yıl diyelim veğ adam yakalanıyor yakalandığında tekrar uyarlama istiyor 5941 e göre ve 5 yılı bitirmiş adam tekrar yargılanmaya başladğında 5 yıllık zaman aşımı dolmuş olmuyormu?
    Nick Limon

    YanıtlaSil
  120. AKP DOGRU ADRES DEGIL ARTIK
    ZATEN CEKDE CEZAYI GETIREN ONLAR DEGIL MI 2003 YILINDA
    ADAMLARIN AKLI FIKRI CEZA
    KANDILERINDEN KAC KISI CEKDEN DOLAYI SUCLU DURUMDA BIR BAKIN BAKALIM
    KAPITALIZM I TURKIYEYE IYICE YERLESTIRMEYE CALISIYORLAR

    YanıtlaSil
  121. bence sn kulkuloğlu destek bize fayda saglar

    tarkan

    YanıtlaSil
  122. CHP DEN BASKA HICKIMSE BIZE YARDIMCI OLAMAZ
    2MILYON INSAN VE CEVRESIYLE 3-4 MILYON OY YAPAR BU
    KENDILERI KAYBEDECEK SONUCTA BU KADAR INSANI VE UNIVERSITE GENCLIGINI
    AKP NIN SON CIRPINISLARI BUNLAR

    YanıtlaSil
  123. A.A. Selam Herkese; arkadaslar sesiz sedasız sizlerin yorumlarını okuyorum ve hayretler icinde kaldım. Mademki burda bulunan mağrur kardeslerimizin birbirinizde mailleri veya tlf ları var. neden yapacağınız eylemleri mesenede veya tlf da konusup icraata geçmiyorsunuz? örneğin CHP kuruytayı gibi büyük bir kitlenin izledigi bir kurultaya sadeve 2 arkadasınız binbir zorluklar ile girmiştir buna süphem yok orda pankrat acmaları büyük yürek ister. Yokmuydu ankarada hic çek mğdurları veya bu siteye giripte olaylardan haberdar olmaması mümkün değil. Sizler sadece burda anladığım kadarı ile klavye basında icraat yapıyorsunuz kusura bakmayın. Gercek eylem yapan arkadaslarınızında bari kalbini kırmayın. ugur 55 yazısını okudum .Haklı o arkadas ( bakın ben ne ugur 55 tanırım nede sizleri) sadece okudugum yorumlara göre ben burda yorum yapıyorum. Saygılarımla...
    kimse üstüne almazsın. Mademki birliksiniz herkes elini tasın altına koysun. Bacılarımızdan serap hanım kadar da olmıyanlarınız var . kusura bakmayın...

    YanıtlaSil
  124. Ya adamlar boşuna demiyor kardeşim hiç anlayanınız yokmu.
    1. Ya taraf olursun yada bertaraf
    2. Durmak yok yol`a devam (burdaki ufak bir dendeni kimse göremiyor çünki söylerken gözükmüyor)
    3. Haklıların mahkum edildiği bir ülkede, bütün doğruların yeri cezaevidir.
    4. AKP = (Akrabaları Kalkındırma Partisi)
    5. Diyarbakırda sesleniyor cezaevinizi yıkıcaz herkez alkışlıyor bu kadar cahil insan varki yerine yeni bir tane yapıcaz diyor ve millet alkışlıyor bu kadar cahil bir toplumuz biz .
    daha yoruma gerek varmı?
    Limon

    YanıtlaSil
  125. EMEKLİ ÖĞRETMEN-34AV20 Aralık 2010 13:44

    Arkadşlar.Bencede İSKENDER bey haklı.Kuluoğlu meselesi kesinlikle bizi daha kötü sonuçlara götürür.Akpartililer üzerinde kendisini kurtarma girişimi olarak algılanıyor.Akşam haberlerde ERDOĞAN'I izleyen görmüştür.Adamın yüzü nefretten şekil değiştiriyor.Selamlar.

    YanıtlaSil
  126. kendilerinde zaten böyle bir şey olmaz
    çek mağduru olsa derhal o yasa çıkabilir di
    bak devlet görevlileri bile şuç işleseler dahi yargılanmaları o kadar basite indirdiler
    yolsuzluk yapanlar dolandırıcı olmuyor
    hırsızlık yapanlar suçlu olmuyor
    ama bizle dürüst olduğumuzda ötürü dolandırıcıyız
    ver ver ver bitmedi arkadaşlar borcumuz burda bir çoğumuzun verdiği faizler borcumuzun çok çok kat üsrtündedir
    isteseydik hangimiz nitelikli dolandırıcılık yapmazdık
    ismail34

    YanıtlaSil
  127. akp 2009 da yasa çıkarken sürekli bizi kandırmadı mı?suat kılıç son dakika golu atmadı mı?sesimiz duyulsun diyoruz gündemin başında olan sn kulkuloğlu nun mağdurların sayısını bir kaç kez dile getirse kötü mü olur?

    zeki

    YanıtlaSil
  128. ito da arakadaşlarımız görüşmede canlı yayına çıksalar iyi olur..hepside bu konuya son derece hakim kişiler..mesaj atıp yönlendirelim programı.. 34

    YanıtlaSil
  129. arkadaşlar kulkuloğluna başbakan çok kızgın geçen konuşmasında kulkuloğlunun karşılıksız çekten arandığını bizzat başbakanın ağzından mitingte kendisi söyledi kulkuloğlundan şu an birşey beklemek saflık olur.başka yollar denemeliyiz ERDEM

    YanıtlaSil
  130. Hadi hayırlı olsun.. Gene parti miting alanına döndü site.
    Tecrübe

    YanıtlaSil
  131. hakkaten burda arkadaşlar ito da toplantıda diye yazıyoruz bir allahın kuluda yorum yapmıyor ..parti muhabbeti son hız.. 34

    YanıtlaSil
  132. ARKADAŞLAR CHP Yİ YANIMIZA ALIRSAK BU YARARDAN ÇOK ZARAR GETİRİR BİZİM SORUNUMUZU ŞU AN İKTİDAR OLAN AKP YE KENDİMİZİ ANLATARAK ÇÖZDÜRMELİYİZ.KULKULOĞLU İLE AKP SAVAŞININ KURBANLARI BİZ OLDUK.

    YanıtlaSil
  133. EYLEMİN İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZ EYLEM EYLEMDİR KIZAR KIZMAZ ÖNEMLİ OLAN MAĞDURİYETİ ANLATABİLMEKTİR KULKULOĞLUDA YALNIZ BİRİSİ DEĞİL ONUN ARKASINDADA MUHALEFET VAR ELBET BİRİLERİ BUNUN VE SİZLERİN DERDİ NE DİYE SORACAKTIR OLUMLU BİR GİRİŞİM OLACAKTIR,C.C

    YanıtlaSil
  134. Bizim amacimiz gundemde kalabilmek ve bunun sonucunda olusan gundem sayesinde de bu cag disi zulumun bir an once bitmesi.Sn Kulkulogluyla birlikte mecliste bir basin toplantisinin yapilmasi,gundeme gelmemiz acisindan cok onemli bir gelismedir diye dusunuyorum.Biz sanki AKP den destekmi goruyoruzda,Kulkulogluyla basin aciklamasi yapinca destekleri bitsin?Biz destek pesindeyiz ve hangi partiden destek gelirse,hangi milletvekilinden destek gelirse bizim,bize uzatilan elleri cok sicak sekilde kavramamiz lazim.
    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  135. ARKADAŞLAR AKP VE KULKULOĞLUNUN SAVAŞI BİZİ İYİCE MAĞDUR ETTİ BU İŞİN SOĞUMASINI BEKLEMELİYİZ ONDAN SONRA AKP YE DERDİMİZİ ANLATMALIYIZ.erdem

    YanıtlaSil
  136. sayın hakan yiğit şu an chp ile aynı safta bulunmak akp nin lehimize ileride çıkaracağı bir yasayı baltalar uyanık olmalıyız.ERDEM

    YanıtlaSil
  137. Akp lehimize yasami cikaracak saniyorsunuz?
    Insallah diyeyim ama hic umudum yok malesef.
    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  138. haberturk TV deki canli yayin iptalmi oldu acaba?Yoksa benmi kacirdim?
    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  139. SAYIN HAKAN YİĞİT CHP İLE AYNI SAFTA YER ALMAMIZIN BİZE NE FAYDASI OLABİLİRKİ CHP MUHALEFETTE OLAN BİR PARTİ ŞU AN BİZİM İÇİN YAPABİLECEĞİ BİR ŞEY YOK.SADECE AYNI SAFTA OLURSAK ZARARDAN BAŞKA BİRŞEY GETİRMEZ.ERDEM

    YanıtlaSil
  140. Habertürk'de saat 14:00 de çek mağdurları için yayın yapılacaktı ben göremedim mi yayınlandıda benmi kaçırdım acaba? Sıra geldi 15:00 haberlerine !

    YanıtlaSil
  141. Sn.Erdem,benim yorumuma dikkat ederseniz eger,ben CHP saflarinda yer olalim demiyorum.Ben hangi parti,hangi milletvekili bize elini uzatirsa,o eli cok sicak sekilde kavramamiz lazim diyorum.Eylemlerdeki amacimiz zaten gundeme gelebilmek degilmi?Buda gundeme gelebilmek ve gundemde kalabilmek icin cok iyi bir firsat.AKP yi karsimiza alalim diyende yok.Ha zaten bizi onlar karsilarina almis durumdalar.Ama unutmayin,Azdan Az,Coktan Cok gider,Kaybedecek neyimiz kaldi?
    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  142. Erdem sana cevap yazıyorum yazıyorumda sitede bir kaç saniye kalıyor yazı tecrübeli arkadaşımız tarafından siliniyor gönderdiğim cevaplar.O arada okuyabiliyorsan yazdıklarımı oku,okuduğun halde cevabı bulamamışsan sen daha bekle,beklemeye tahammulun mecalin varsa.Dışarıda özgürlüğünün son günlerini yaşa,çayır bayır gez,kuş seslerini dinle,eş dost akrabanı bolca ziyaret et.Akşamada portakalını soy,takkeni tak,uzan kanepene koltuğuna divanına tv de izleyeceğin dizini aç doya doya yaşa özgürlüğünün son günlerini.Anlaşılan bayağı rahatsın pek bir derdin yok gibi.Ama senin neleri beklediğini hiç düşündünmü,düşünmediysen site geçmiş yazılarından arkadaşların c.evi anıları var onlara da bir göz at,sonra bekle istediğin kadar.

    YanıtlaSil
  143. ARKADAŞLAR BUNUN ADI SİYASET AKP 1.600.000 MAĞDURU KULKULOĞLUNUN YANINDA YER ALDI DİYE SİLEMEZ!!! BİLAKİS KAZANMANIN YOLUNU ARAR SONUÇTA YÜKSEK BİR OY POTANSİYELİ.BAŞBAKANIN SÖYLEMİ SADECE ÇARESİZLİĞİNDEN KAYNAKLANIYOR.SEBEBİNE GELİNCE YAPTIKLARI YOLSUZLUKLARA KARŞI KULKULOĞLU NA SALDIRI YAPARAK OLAYI FARKLI YÖNE ÇEKMEYE ÇALIŞIYORLAR.BU GÜN BÖYLE DERLER YARIN FARKLI KONUŞURLAR,BUNADA HEPİMİZ DEFALARCA ŞAHİT OLMUŞUZDUR.HİÇ BİR SİYASİ PARTİ BU KADAR OY POTANSİYELİNİ GÖRMEMEZLİKTEN GELEMEZ!!! AMA BURDAKİ ÖNEMLİ OLAN KONU BU MAĞDURLARDAN NE KADARI AKP YE OY VERECEK???? BU SEBEPTEN DEFALARCA SÖYLEDİĞİMİZ GİBİ VEKİLLERİ ARAYARAK MAĞDURİYETLERİ ANLATMA GEREĞİ ZARURİDİR.ŞU AN İTİBARİ İLE AKP KANIMCA 1.600.000 MAĞDURUN ÇOĞUNLUK KISMININ BU MAĞDURİYETLERDEN DOLAYI KENDİLERİNE OY ATMAYACAĞINA İNANMAMASIDIR!!!!

    AKP ÇEK MAĞDURLARININ HANGİ PARTİNİN YANINDA YER ALDIĞINA DEĞİL A-L-A-C-A-Ğ-I NA BAKACAKTIR!!!!

    EVET ARKADAŞLAR VEKİLLERİ ARAYARAK YAŞADIĞIMIZ MAĞDURİYETLERDEN DOLAYI VERDİĞİMİZ OYLARIN ( AKP YE ) KARŞILIĞI HAPİSMİ OLACAKTI SÖYLEMİ İNANIN ŞU SEÇİM ATMOSFERİNDE AKILLARINI BAŞLARINA ALMALARINA ÇOK AMA ÇOK KATKIDA BULUNACAKTIR.SAYGILARIMLA

    CAN MERT

    YanıtlaSil
  144. sayın Aa ben şu an rahat değilim bende kaçak yaşıyorum ama şunu vurguluyorum şu an yapabileceğimiz en iyisi akp ye kendimizi anlatmaktır.bu kısıtlı zamanda en iyisi bu.ERDEM

    YanıtlaSil
  145. 127 de yazdığıma yorum yapıcak biri yokmu?

    YanıtlaSil
  146. siyasete gerek yok tefeci ve banka cevrelerının mecliste lobisi cok guclu,bu işin akp si chp si yok.burada siyasetle ilgili yazılan her sey boş.kımse aldanmasın.adli para cezasının idari para cezasına cevrılmesini akp buyuk bır olasılıkla onaylamaz,cunkı tefecı lobısı baskın cıkar.oyle sanıyorumkı anayasa mahkemesi bu ceza maddesini iptal etti fakat kararı acıklamıyor yada mumkun oldugu kadar gec acıklayacak.acıklasa bıle kararı mresmı gazetede 1.yıl sonra yayınlatacak cunkı boslugun dolması ıcın hukumete sure vermesi lazım.bu ıs akp veya chp ile olmaz,buna ınanın.
    zulfıkar.

    YanıtlaSil
  147. arkadaşlar bu gün beni polis çevirdi
    GBT yaptılar
    aranmamın olmadığını söylediler
    oysa aranmam vardı

    YanıtlaSil
  148. Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim KILIÇ 0(312)4637313
    Bankalar Birliği Başkanı Ersin ÖZİNCE 0(552)3412303
    TOBB Başkanı Rıfat HİSARCIKLIOĞLU 0(312)2182032

    Bülent ARINÇ 0(532)2416255 AKP bulent.arinc@tbmm.gov.tr
    ZAFER ÇAĞLAYAN 0(532)6080606 - 0(530)5149650 AKP
    AYSEL KAVAS 0(533)3736447 AKP
    ABDÜLKADİR AKSU 0(505)4660000 AKP
    NİMET ÇUBUKÇU 0(532)3372940 AKP
    BEKİR BOZDAĞ 0(505)7776601 - 0(542)6474087 AKP bekir.bozdag@tbmm.gov.tr
    Ayşe Nur BAHÇEKAPILI 0(532)3354253 AKP ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr
    Mustafa ELİTAŞ 0(532)2320792 AKP mustafa.elitas@tbmm.gov.tr
    Nurettin CANİKLİ 0(533)7774444 AKP nurettin.canikli@tbmm.gov.tr
    Ömer ÇELİK 0(532)4133007 - 0(505)7770103 AKP omer.celik@tbmm.gov.tr
    Sadullah ERGİN 0(505)7773110 - 0(532)2815770 AKP sadullah.ergin@tbmm.gov.tr
    Salih KAPUSUZ 0(505)7770614 AKP salih.kapusuz@tbmm.gov.tr
    Suat KILIÇ 0(532)7886920 AKP suat.kilic@tbmm.gov.tr
    Atilla KART 0(532)4529194 CHP atilla.kart@tbmm.gov.tr
    Fatma Nur SERTER 0(533)7158181 CHP fatma.nur.serter@tbmm.gov.tr
    Halil ÜNLÜTEPE 0(532)3819424 CHP halil.unlutepe@tbmm.gov.tr
    H.Tayfun İÇLİ 0(532)5078989 CHP tayfun.icli@tbmm.gov.tr
    Kamer GENÇ 0(312)2252389 - 0(312)2251120 CHP kamer.genc@tbmm.gov.tr
    Kemal KILIÇDAROĞLU 0(532)5149394 CHP kemal.kilicdaroglu@tbmm.gov.tr
    K.Kemal ANADOL 0(532)6177069 CHP kemal.anadol@tbmm.gov.tr
    M.Akif HAMZAÇEBİ 0(533)7476161 CHP ahamzacebi@tbmm.gov.tr
    M.Şevki KULKULOĞLU 0(533)2838856 CHP msevki.kulkuloglu@tbmm.gov.tr
    SUHEYL BATUM 0(542)3444792 CHP
    GÜRSEL TEKİN 0(532)2111059 CHP
    UMUT ORAN 0(212)6520705 CHP uoran@dominotekstil.com.tr
    Oktay VURAL 0(532)2419954 - 0(532)7769133 MHP oktay.vural@tbmm.gov.tr
    Mehmet ŞANDIR 0(532) 235 79 65 MHP

    YanıtlaSil
  149. ARKADAŞLAR
    İSTANBULDA OLAN (YARIN SABAH İSTANBULDA OLABİLECEKTE OLABİLİR)
    TAAHHÜTLE CEZAEVİNDEN ÇIKMIŞ VE ARALIKTA YENİDEN İNFAZI BAŞLAYACAK OLAN
    TELEVİZYONA ÇIKABİLECEK
    BİR MAĞDUR ARKADAŞ
    BENİMLE İRTİBAT KURSUN
    0506 5637219

    YanıtlaSil
  150. 155 te yazan yazan adsız,bak yorum numaranda 155 :) yorumunda çok güzel,trajikomedi yaşıyoruz memlekette.Emniyet güçleride demekki artık yaptığı çevirmelerde aranması olmayana şaşırıp aaa aranması yokmu diyorlar.Yoksa sen şansını zorlayıp aranmam vardı çıkmadı diyemi sordun.Bence şansını fazla zorlama sy.155 :):):)

    YanıtlaSil
  151. Saat 14:00 den beri engelli kanallar listemin üst sıralarında yer alan hebertürk'ü izledim.Sebebi malum çek mağdurlarıyla ilgili haber yapılacağı söylentisi.Haberi yakalayamadım ama daha güzel bir şey yakaladım.Hocaların hocası Nasrettin pardon Erbakan hocayla sohbet vardı.Konuşması herzamanki gibi harikaydı örneğin;"Amerika Tayyip Erdoğana diyorki,tamam dediklerimi yapıyorsun ama bizide halka sevdir halk bizden soğuyor olmuyor böyle,bu gidişin sonu iyi değil" diyormuş.Ve konuşmasının son cümlesinde Altın Vuruş yaptı.Tayyip benim talebem verdiğim emaneti geri alacağım kusura bakmasın.Sy.Hocamız,Allah uzun ömür versin sana sen yeterki al şu emanetini:)Oğluna verirsin emaneti,imparatorlukya bu.Allah size akıl versin başka bir şey diyemiyorum.

    YanıtlaSil
  152. Can Arkadaşlar,

    İlk vazifemiz; BİRBİRİMİZE DEĞER VERMEK

    Hepimiz KAHIRLI, DERTLİ, ACILI, YARALIYIZ...
    Hepimiz GERGİN, ENDİŞELİ, STRESTEYİZ...

    Bir an düşünün; Buna RAĞMEN bizi ANLAYAN BİRLİKTE ÜZÜLEN, ÜMİTLENEN, DİRENEN yine BİZLERİZ...

    Bu yüzden;

    İlk vazifemiz; BİRBİRİMİZE DEĞER VERMEK
    İkincisi de, sonuncusu da AYNISI

    "BİRBİRİMİZE DEĞER VERMEK"
    "BİRBİRİMİZE SAYGI DUYMAK"

    Ben HEPİNİZİ KAHRAMAN GÖRÜYOR ve DEĞER VERİYORUM...
    Hepinizin MÜCADELESİNE SAYGI DUYUYORUM...

    Saygılaarımla


    ÖNERİ ve KANAATLERİM
    1. CHP bize gerçekten "destek vermiştir"...
    2. AYM'ye başvurmuştur...
    3. Bu destekler "ilkesel" de olabilir, (muhalefette olduğu için) "siyaseten" de olabilir, bu bizim için aynı değerde kıymetlidir...
    4. CHP, BK ve TTK nun çıkarılmasında AKP ile tam bir anlaşmaya varmıştır... Buna göre eğer desteği "ilkesel" ise, "samimi" ise BU MUTABAKAT hem onlar için ve hem de BİZİM için BÜYÜK BİR ŞANS ve FIRSATTIR...
    5. AKP gelince, samimi kanaatim; bu partinin AHMET İYİMAYA'dan daha HUKUKA SAYGILI, daha VİCDANLI olmasını beklerdim... Ancak görüyorum ki bu konuda AYNI PARALELDE SİYASİ GÖRÜŞ SAHİBİ kimselerin VİCDANLARINI SIZLATAN bir LAUBALİLİK İÇİNDELER...
    6. Ancak bilhassa Adalet Bakanı Sadullah ERGİN ve Başbakan Yard. Ali BABACAN'ın düşünceleri de(AÇIKLAMA) asla YOK FARZEDİLEMEZ, YOK TA OLMAYACAKTIR...
    7. AKP' nin mevcut POZİSYONU KORUYOR durumda olması az da olsa muhtemeldir ki "hukuksuz" ve "vicdansız" oluşlarından olabilir... Fakat yine muhtemeldir ki (iktidar olmanın sorumluluğu, kaş yaparken göz çıkarmamak adına) "halen bir ara çözüm" gibi de olsa bir "nefes aralığı var" uygun bir süreçte ve zamanda bu cezayı kaldırabilirler...
    7. Nitekim; Ali BABACAN'ın düşüncesini doğrular bir şekilde TOBB'den görüş sormaları farklı bir gelişmedir... Karşılıksız Çek Sicillerinin Takip ve Sorgulamalarının TC Merkez bankasından alınarak İŞ ALEMİNİN KENDİ TEMSİLCİSİ TOBB.na devredilmesi söz konusu... Hatırlayın Ali BABACAN'ın; "Karşılıksız çekte yegane müeyyide; ONUN MALİ SİCİLİ BOZUCU ÖZELLİĞİ OLMALIDIR" diye açıklaması vardır... Buna göre kredili mal verecek bir iş sahibi Bankalardan (Merkez Bankasından) değil, TİCARET ODASINDAN mali istihbarat yaparak müşterisine "KREDİ" tanıyıp tanımasına karar verecektir...

    Yukarıdaki düşüncelerim çerçevesinde hem CHP ve hem de Ak Parti ile bizim ne AYNİLEŞMEMİZ ve ne de ZITLAŞMAMIZ doğru ve RASYONEL DEĞİLDİR...

    Ancak İŞ KÜLTÜRLERİMİZE YAKIŞIR bir şekilde iki partiyle de temas ve takipleirimizi yürütmeliyiz

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  153. Aa
    yanlış cümle kurdum
    kimliğimi geri verdiklerinde hiç arkama bakmadan ilk sokağa saptım son önümdeki ikinci çıkan sokağa saptım nolu nolmaz dedim
    aranmadığımı anlamış oldum böylelikle ::)))
    ismail34

    YanıtlaSil
  154. Bu yılın ilk beş ayında 876 bin 121 adet karşılıksız çek, yaklaşık 150 bin kişi tarafından kesilmiş bulunuyor. 90 bin civarında çekten dolayı kaçak durumda ticaret erbabı bulunurken, 65 bin civarında insan da hapishanede cezasını çekiyor. Hükümetin,

    Bu yılın ilk beş ayında 876 bin 121 adet karşılıksız çek, yaklaşık 150 bin kişi tarafından kesilmiş bulunuyor. 90 bin civarında çekten dolayı kaçak durumda ticaret erbabı bulunurken, 65 bin civarında insan da hapishanede cezasını çekiyor. Hükümetin, piyasada yarattığı tıkanıklığın aşılması için hazırladığı Çek Yasa Tasarısı 8 Mayıs`ta TBMM`ye sunuldu. Tasarı, karşılıksız çekten dolayı sicilleri bozulduğu için kredi alamayanlar ve borçlarını ödemeyenler için sicil affı getirilmesini içeriyordu. Tasarı alt komisyondan çıkıp, Plan Bütçe`ye gelmeyince önümüzdeki hafta tatile girecek olan TBMM Genel Kurulu`na sunulamayacak. Çek mağdurları adına Yeni Şafak`a konuşan Burhan İşcan, çek tasarının bir önce yasalaşmasını istediklerini belirterek tasarının yasalaşmasını finans sektörünün istemediğini savundu.


    GÜNLÜĞÜ 100 LİRAYA HAPİS


    Karşılıksız çekten dolayı hapis cezasının bulunmadığını kaydeden İşcan, `Ancak, mahkeme çek miktarı kadar idari para cezası veriyor. Örneğin: 1000 TL karşılıksız çek yüzünden 1000 TL`de idari para cezası veriliyor. Toplam 2 bin TL`yi bir ay içinde ödemesi şartı getiriliyor. Para ödenmezse, günlüğü 100 liradan hapse giriliyor` dedi. Beklentilerinin af olmadığını vurgulayan İşcan, `Yanlışın düzeltilmesini bekliyoruz` dedi.


    Tam 65 bin kişi hapis cezası aldı


    İşcan, yaptıkları tespitlerde 65 bin kişinin karşılıksız çekten dolayı hapis cezası aldığını, bin 500 kişininde içeride olduğunu belirterek, 70 bin dosyanın da Yargıtay`da beklediğini söyledi. İşcan, bugün mağdur durumuna düşenlerin toplam sayısının bunlarla beraber 150 bini bulduğunu belirtti. İşcan şöyle devam etti: `Çek Yasası`nın da içinde bulunduğu `ceza içeren özel kanunlarda` gerekli değişiklik ve uyumların 31 Aralık 2008 tarihine kadar yapılması gerekiyordu. Ancak, Çek Kanunu`nda gerekli değişiklikler yapılmadığından zımnen yürürlükten kaldırılmış bulunuyor.`


    27.06.2009


    CAHİT SARAÇOĞLU



    vezir38

    YanıtlaSil
  155. RÖPORTAJI YAPABİLECEK OLAN ÖZELLİKLE BİR BAYAN ARKADAŞIMIZ OLURSA ÇOK DAHA İYİ OLUR.EŞLERİ İÇERDE İKEN DIŞARDA YAŞADIKLARI SORUNLARI VE EVLATLARININ YAŞADIKLARINI ANLATIRSA MAĞDURİYETLER DAHA RAHAT TOPLUMA ANLATILIR.ÖZELLİKLE BAYAN ARKADAŞLAR SN.CÜNEYT E LÜTFEN ULAŞIN.

    YanıtlaSil
  156. ARKADAŞLAR
    İSTANBULDA OLAN
    TAAHHÜTLE CEZAEVİNDEN ÇIKMIŞ VE ARALIKTA YENİDEN İNFAZI BAŞLAYACAK OLAN
    TELEVİZYONA ÇIKABİLECEK
    BİR MAĞDUR ARKADAŞ
    BENİMLE İRTİBAT KURSUN
    0506 5637219

    YanıtlaSil
  157. ARKADAŞLAR
    İSTANBULDA OLAN
    TAAHHÜTLE CEZAEVİNDEN ÇIKMIŞ VE ARALIKTA YENİDEN İNFAZI BAŞLAYACAK OLAN
    TELEVİZYONA ÇIKABİLECEK
    BİR MAĞDUR ARKADAŞ
    BENİMLE İRTİBAT KURSUN
    0506 5637219

    YanıtlaSil
  158. ne hallere düştük
    şu düştüğümüz hallere bakın yaa
    insalık ayıbı
    yaklaşık 20 yıl vergi ver 20 yıl o kadar adam çalıştır aile geçindir
    hayır kurumlarına bir şeyler yap
    düştüğümüz hallere bak vay be
    DEVLET UTANSIN

    BİR ARKADAŞIM BUYUK BİR DEVLET HASTANESİN TADİLAT İŞLERİNİ GÖNÜLLÜ PLARAK YAPTIRDI
    HASTANENİN ÖNÜNDE İSMİ YAZIYOR
    DÜŞTÜĞÜ DURUM DA BİZDEN FARKI YOK
    İSMAİL 34

    YanıtlaSil
  159. BULUNA BİLDİMİ TAAHÜTLE ÇIKAN
    ARKASDAŞLAR NEDEN ÇEKİNİYORSUNUZ
    BAYANLAR NERDESİNİZ
    İSMAİL34

    YanıtlaSil
  160. cüneyt bey serap hanım var eşi cezaevinde.bizim sitemize sürekli yorum yapan fedakar bir bayan. röportaj için çok uygun birisi.
    soner.serap@hotmail.com
    uğur bey de tanıyor. hatta geçen gün zaman gazetesinden selçuk bey onun la görüşmek istedi. ulaşabilirseniz. derdimiziiyi anlatır diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  161. Girişimci risk almıyor"
    Başbakan Erdoğan, "Otel sayımız hızla artsın istiyoruz. Girişimci 'en çok parayı nereden kazanırım' diye bakıyor, riske girmiyor ama ekonomi risktir" dedi


    Yaptığım yorum: Biz risk aldık da ne oldu devlet elimizden mi tuttu.Yaşanan kriz de bizi kendi başımıza bıraktı çeklerimiz yazıldı şimdi hapis cezası ile karşı karşıyayız sakın aklı olan girişim yapmaz bu memlekette.Yasalar insanca düzenlenmedikten sonra.

    http://ekonomi.haberturk.com/turizm/haber/583156-girisimci-risk-almiyor

    YanıtlaSil
  162. Arkadaşlar kim ne derse desin, AK Parti kendi sıkılıp gitmedikçe iktidardan inmez. Hele hele CHP'nin AKParti yerine iktidar olma şansı sıfır. Allah aşkına hanginiz cidden AKParti'nin suyunun kaynadığına veya son çırpınışları olduğuna inanıyorsunuz ??? Eğer Mayısta seçimde yüzde 50'den az alırsa ben çıkar Taksim meydanında eşşek gibi anırırım. Hoşumuza gitse de, gitmese de gerçek bu. Madem bizim derdimiz mağduriyetimizi anlatmak, madem biz borçluyuz hırsız değiliz kardeşim bizi anlayın diyoruz. O zaman bunu anlatmamız gereken tek partiye sabah akşam giydirmenin kime ne faydası olacak? Şimdi biliyorum hemen hemen hepiniz bana da giydireceksiniz ama olsun ben yine de doğru bildiğimi söyleyeceğim. Bakın Anayasa Mahkemesinden eğer olumsuz bir sonuç çıkarsa (ki ben çıkmayacağına eminim, bence kurtuluşumuz kararın açıklanmasına bağlı) ama oldu da olumsuz bir sonuç çıktı. Ne olacak ? AKParti eğer hapsi kaldırırsa kaldıracak, yoksa herkes paşa paşa yatacak. Ayrıca unutmayın bu adamlar diğer iktidarlar gibi değiller. Eğer herkes böyle atmaya tutmaya devam ederse, iktidar da bu işe kafayı takarsa herkesi evinden yatağından toplarlar. O yüzden bırakın siyaset yapmayı, propaganda yapmayı haklılığımızı anlatmaya çalışalım. Saygılar.
    F.SERKAN.34

    YanıtlaSil
  163. Arkadaşlar ben uyarlama için 7 tane çekim vardı 6 tane temyizdeydi hepsine dileçe verdim hakimlerle konuştum ben şirket ortağı olrak vekaleten atmıştım imza vekil olrak suç almamam gerekir dedim hakimin biri evet biri hayır dedi obnlarda ne yapacağını bilmiyor bu konuda içtihat yada karar aldıran varsa bana yazabilirmi teşekkürler

    YanıtlaSil
  164. dün 3167 sayılı çek yasasının cumhurbaşkanı tarafından onayladığı gündü.
    1 yılda ne değişti.
    böyle yasayı hazırlayanları aradığımda
    bankalar bankalar diyor başka bir şey demiyorlar.
    hapis cezası kalkarsa çeke güven azalırmış.
    hapis cezası alan esnaf cezaevine girince borçlarını ödeyebiliyorlar mı diye soruyorum.keşide etmeseydi diyorlar.
    bunlar vicdansız arkadaşlar.
    insan bile bile özgürlüğünü tehlikeye atar mı?
    cezaevinde yıllarını geçirir mi?
    bu .....adalet olsa vekaletle çek keşide eden şahıslara hala ceza veren vadesinden önce ibraz edilmiş çeklere cezayı kaldırmayan hakimlerin önüne geçmek için yargıtaya içtihatı yayınlamasına engel olmazdı.
    her an dua ediyorum.
    onların durumları bizimkinden bin beter olsun.
    savundukları bankalar
    vatandaş esnaf değil
    sonları bankaların elinden olsun.
    beddua değil
    duam

    YanıtlaSil
  165. ŞEVKİ KULKULOĞLU İLE YAPILACAK GÖSTERİ DE ÇEK MAĞDURLARI COM YAZILI BOL PANKART LA YAPILACAK GÖSTERİ BİZE FAYDA GETİRİR BİRMİLYON ALTIYÜZBİN SANIK YÜZATNIŞBEŞBİN YARGITAYDA BEKLEYEN DOSYA YAKALANDIKLARI YERDE TUTUKLANACAK YÜZBİN KİŞİ BU KADAR ESNAF DOLANDIRICIMI...GİBİ YAZILAR SEÇİM AREFESİNDE BENCE İYİ OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM.ihtiyar

    YanıtlaSil
  166. İTO da bulunan , görev alan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.İTO toplantısı bugünümüzü ve yarınlarımızı anlamamız için çok faydalalı geçmiştir.
    Sayın akademisyen ve katılımcıların açıklamalarından da anlaşılacağı üzre,konu karmakarışık bir hal almıştır.
    Bizleri anlayışla dinleyen,bir nebzede olsun konulara hakim olan sayın katılımcılara şükranlarımızı sunarız.
    Ayrıca İTO yönetimine ve konular üzerinde daha çok çalışmalar yapalım diyen sayın Dr.Veysi SEVİĞ(İTO MALİ MÜŞAVİRİ)Hocamızada ayrıca binlerce çek mağduru adına teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  167. Arkadaşlar ben uyarlama için 7 tane çekim vardı 6 tane temyizdeydi hepsine dileçe verdim hakimlerle konuştum ben şirket ortağı olrak vekaleten atmıştım imza vekil olrak suç almamam gerekir dedim hakimin biri evet biri hayır dedi obnlarda ne yapacağını bilmiyor bu konuda içtihat yada karar aldıran varsa bana yazabilirmi teşekkürler

    YanıtlaSil
  168. İTO TOPLANTISININ ÇOK VERİMLİ GEÇTİĞİ ANLAŞILIYOR.BAŞTA CÜNEYT HOCAM OLMAK ÜZERE EMEĞİ GEÇEN BÜTÜN ARKADAŞLARIMIZA TEŞEKKÜR EDERİM.RABBİM HEPSİNDEN EBEDİYYEN RAZI OLSUN.
    ERCAN ERMİŞ

    YanıtlaSil
  169. İTO TOPLANTISINDA BİZLERİ TEMSİL EDEN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM. TÜM EMEĞİ GEÇENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN.

    Uğur 26

    YanıtlaSil
  170. sewgili my way ın yorumunu ve verilen cevapları ancak bu saatte okuma fırsatım oldu. geçmiş tecrübesi ve kişiliği ile güven veren sevgili my way a katılmamak elde degil. iyi kötü mecliste sesimizi duyuracak bir magdur vekil bulabildik.maksat gündemde kalmak, unutulmamak. eger bizler bu cezayı yatacak isek postu pahalıya satmak en dogrusu.iş siyaset yapmak degil, derdimize çare bulmak, ben şahsen akp ve chp ye aynı mesafedeyim. lakin bize bu güne kadar sıcak yaklaşımı olan tek partide chp. bu nedenle haklıya hakkını vermek gerekir kanaatindeyim.ister kızın, ister darılın ama kalbimden geçenleri kendimce dogru olanları yazacagım. akp bu işte samimi olsa şimdiye kadar on kez sorunu çözerdi. akp nin bir pkk teröristleri kadar umurunda degiliz.hukuksuzlugu kabul ettikleri halde bu zulme göz yummaları nası affedilebilir. insaf sınırları içerisinde düşünelim kabesi para, taptıgı para olan bu kan emici güruh için hayatlar bitmiş, aileler dagılmış kimin umurunda, bu kapitalist zihniyet kar rekorları peşinde, bu rekor kan ve göz yaşı üzerine kurulmuş kimin umurunda. gelelim sayın şevki kulkuloglunun yanında olma konusuna, davasında samimi bu vekil için en az ahde vefa göstermeliyiz. gidebilecek arkadaşlar bu toplantıya mutlaka katılmalıdır. mücadelemize zarar degil kar getirir.bu sitede akp ne der zihniyetini anlamıyorum, uyanın beyler akp bu işi çözme gibi bir sıkıntısı yok. umurunda degiliz, yapacagını yapıp bizleri cezaevine göndermiyormu. başka elinden ne gelir yoksa idammı verecekler. korkmaya pısırıklaşmaya gerek yok, bas bas bagıracagız sonuna kadar çırpınacagız, sonucu malum olandan korku niye, siz akp den inayetmi bekliyorsunuz ki takışmayalım diyorsunuz. beyler takışsanızda, yag çeksenizde akp den size fayda yoooook.adam gibi çıkarım tepkimi koyarım bedelinede katlanırım. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  171. Allah sizden de razı olsun uğur26,fitili ateşleyen sizlersiniz.esas size şükran borçluyuz.sevgiyle kalın.ilk harfi B son harfi İ.

    YanıtlaSil
  172. bende hepinize çok tşk ederim..karardığını sandığım dünyama ışık tututuğunuz için..sesimi duyurmamı sağladığınız için...

    YanıtlaSil
  173. SAMİ KAL BEY E SÖZLERİNE KATILIYORUM HİÇ OLMASSA DİKKAT ÇEKERİZ BELKİDE KIYMETLENİRİZ AMA GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ."""BİR ŞANS SEÇİM AREFESİ"""İYİ DEĞERLENDİRMEK LAZIM HER ŞEYİ BİR KENARA ATIN AİLELELRİMİZLE EN KÖTÜSÜ EN EN KÖTÜSÜ İKİ MİLYON OY BUNUN ÜSTÜ OLUR ALTI OLMAZ SADECE ÖRGÜTLENMEMİZ LAZIM SON BİR AYDAN BERİ YAPILAN HAREKETLER BU KADAR OLUMSUZLUĞA YALNIZLIĞA MADDİ İMKANSIZLIĞA RAĞMEN ARKADAŞLARIMIZIN FEDAKARCA UĞRAŞISI SONUCU ÇİÇEKLER AÇMAYA BAŞLADI SIKINTILI ARKADAŞALRIMIZIN YARISINA ULAŞSAK TARLALAR OLUŞUR SAYIMIZ ÇOK BİR MİLLETVEKİLİNE DEDİM SİZİN TEKRAR SEÇİLMENİZ İÇİN BU BANKALARIN VE TEFECİLERİN OYU YETMEZ BAK BİZ MİLYONLARCAYIZ DEDİM O DA PARAYLA HER ŞEY OLUYOR DEDİ..ALLAH NASİP ETSİN DE BU SÖZÜ BİR KERE DAHA HATIRLATSAM KENDİSİNE.ihtiyar

    YanıtlaSil
  174. Barışçı-Mersin20 Aralık 2010 21:43

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; ÜÇ GÜNDÜR ARANIZDA OLAMADIĞIM İÇİN KUSURUMA BAKMAYIN. ARANIZDA OLAMAYIŞIMI DAHA EVVEL AÇIKLAMIŞTIM. TEKRAR ARANIZDAYIM VE KATILIMCI OLMAYA ÇALIŞACAĞIM. TÜM EMEĞİ GEÇENLERE SAYGILARIMLA DİYEREK.

    YanıtlaSil
  175. TÜRK HALKINA AÇIK DUYURU

    BAŞBAKANA BENDEN AÇIK ÇAĞRI.........

    HEMEN SAYIN BURHAN KUZU YA TALİMAT VERİNİZ , BÜTÇEDEN SONRAKİ İLK OTURUMA SİZİN ( RECEP TAYYİP ERDOĞAN ) VE BENİM (MEHMET ŞEVKİ KULKULOĞLU ) VEDE TÜM AKP 'Lİ KAYSERİ MİLLETVEKİLLERİNİN ( M.ELİTAŞ, T.YILDIZ, Y.KARAYEL, A.ÖKSÜZKAYA ); DOKUNULMAZLIKLARIMIZIN AYNI ANDA VE BİRLİKTE TBMM 'DE KALDIRILMASI İÇİN KOMİSYON RAPORU VE TEKLİFİNİ HAZIRLAYIP HEMEN GENEL KURULA GETİRSİNLER.

    HEM SİZ HEMDE CUMHURBAŞKANI MEHMET ÖZHASEKİ'YE KEFALETİNİZİ KOYDUNUZ ....... HERİKİNİZE DE BİR BAŞKA AÇIK ÇAĞRI.....

    MADEM ÖHASEKİ'YE BU KADAR ÇOK GÜVENİYORSUNUZ , GELİNİZ, YOLSUZLUKLARI İHBAR EDEN 26 SAYFALIK İFADEDEKİ İDDİALARIN YENİDEN SORUŞTURULMASINI VE İNCELENMESİNİ SAĞLAYINIZ.

    TÜRK HALKI DOĞRULARI ÖĞRENMELİDİR.

    YUKARIDA BAHSETTİĞİM HER İKİ KONUDA DA ;
    EĞER İDDİA ETTİĞİNİZ GİBİ, BEN YALAN SÖYLÜYOR, ÇAMUR ATIYORSAM ÇIKSIN ORTAYA , GEREĞİNİ DERHAL YAPARIM. HALKIMIZDAN VE MUHATAPLARINDAN ÖZÜR DİLEYEREK, MİLLETVEKİLLİĞİNDEN DE İSTİFA EDERİM.

    EĞER SİZ HAKSIZ ÇIKARSANIZ ; NELER YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ , EMDİĞİNİZ O TEMİZ SÜTE BIRAKIYORUM.

    SAYGILARIMLA...
    DR. M. ŞEVKİ KULKULOĞLU
    CHP KAYSERİ MİLLETVEKİLİ

    YanıtlaSil
  176. Barışçı-Mersin20 Aralık 2010 22:05

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; ÇOK AMA ÇOK DEĞERLİ ARKADAŞLAR. TÜM YORUMLARI OKUMAYA ÇALIŞIP; AKIL SÜZGECİNDEN GEÇİRDİKTEN SONRA, NE DİYECEĞİMİ VE NASIL YORUM YAPIP, SİZLER İÇİN NASIL FAYDALI OLACAĞIMI DÜŞÜNMEYE ÇALIŞARAK; DİYORUMKİ, HERŞEYDEN EVVEL; NE OLUR AMA NE OLUR, İLK ÖNCE BİRBİRİMİZİ KIRMAMAYA ÇALIŞARAK BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞSAK. GÜNLERDİR; AYLARDIR VE HATTA YILLARDIR, BU HAKLI DAVAMIZ İÇİN; HEPİNİZ, EMEK; ÇALIŞMA VE BİLGİ SARFETTİNİZ. İNANIYORUMKİ; ALLAH'IN İZNİYLE, EN HAYIRLI SONUÇLARA ULAŞACAĞIZ AMA; HEP BİRLİKTE, DOĞRUYU EN DOĞRUYU YAPMAYA ÇALIŞARAK. HİÇ BİRİMİZİN; LİDER OLMAK GİBİ, ŞAHSİ MENFAAT GİBİ, ÇIKAR GİBİ BİR DÜŞÜNCESİNİN OLMADIĞI AŞİKARDIR. ANCAK; İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ SIKINTILARDAN DOLAYI İSTEMİYEREK YANLIŞLARIMIZ OLABİLMEKTEDİR. YOKSAKİ; BU HAKLI DAVAMIZDA, HİÇ BİR ARKADAŞIMIN ÖNE ÇIKMAK, ÖNCE BEN DEMEK GİBİ; DUYGU VE DÜŞÜNCESİNİN OLDUĞUNA İNANMIYORUM. GEREK ESKİ VE GEREK YENİ; BU HAKLI DAVAMIZDA TÜM EMEĞİ GEÇENLERE SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  177. SİTEY

    İTO TOPLANTISINA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLAR TEŞEKKÜRLER

    Bencillik dünyasına hoş gelidiz...

    Ne yapıyorsunuz anlamakta zorlanıyorum yok onu yanında olursak bakış açısı değişir yok bakışı beli başbakanın arkadaşlar şevket kulkuloğlu sizin hep yanındaydı sesimizi duyurdu ne amaçla olursa olsun bu adam kürsüden haykırdı taahütle millet dışarı çıktı şimdi sizin yaptığınız çok ayıp eylemlere yaptığınızı o adama yapmayın oda bu kanunda mağdur mağdur olduğunu söylüyor aksi ispat edilene kadar bu böyle hepimiz için bu böyle aksi ispatlanana kadar mağduruz ben sizin bu tavrınızdan dolayı size inanmıyorum anlayan anladı

    bu siteye yeni giren arkadaşlar var hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  178. Herkese iyi akşamlar;

    Öncelikle sizlere UĞUR 55 kardeşimle yaptığım telefon görüşmelerinin olumlu sonuç verdiğini söylemek istiyorum. Herkesin de bildiği gibi SİTEMİZDE bulunan sadece KLAVYELİ MAĞDURLARIN bazı yorumlarına muhatap olarak polemikler yaşayan UĞUR 55 kardeşim BEN YOKUM - BEN YOKUM - BEN YOKUM demişti.

    Bu mücadelede bugüne kadar verdiği emeklerinin böyle üç - beş kendini bilmezin oturduğu yerden yaptıkları yorumlar yüzünden boşamı gitmesini istediğini sordum.Kendisine daha 3 gün önce Ankara'ya gidişimizi hatırlattım. Çocuğunun alnının yandığını öğrenmesine rağmen kalmayı tercih etmeyip yola devam demesini hatırlattım. EVLADININ SAĞLIK SORUNLARI OLMASINA RAĞMEN BENİ ve GİZEM ŞEN kardeşimi Ankara'da yalnız bırakmayan UĞUR 55 kardeşime teşekkür ediyorum.

    Sonuçta UĞUR 55 kardeşimle BEN bu davaya ÖNCE EVLATLARIMIZ SONRA TÜM MAĞDURLARIN EVLATLARI VE AİLELERİ İÇİN YAPABİLECEĞİMİZ TÜM KATKIYA DEVAM EDECEĞİMİZ konusunda SÖZ VERDİK.

    SİTEDEKİ DOSTLARA DUYURULUR.

    BU SİTE TÜM BRÜTÜS LERE RAĞMEN EYLEMDEYDİ. EYLEM DE OLMAYADA DEVAM EDECEK.

    YARIN BİR YENİSİNİ GÖRECEĞİNİZ SÖZÜ İLE...


    Uğur 26

    YanıtlaSil
  179. Barışçı-Mersin20 Aralık 2010 22:17

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; BUGÜN MERSİN'DE AKŞAM ÜZERİ YİNE BİR ARAYA GELEREK, DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPTIK. SİZ DEĞERLİ ARKADAŞLARIMIZDAN BAZILARINADA, TELEFONLA GÖRÜŞLERİMİZİ BİLDİRDİK VE YANINIZDA OLDUĞUMUZU VE OLACAĞIMIZI YİNELEDİK. (CÜNEYT HOCAM(PİRİMİZ), UĞUR26,UĞUR55 İLE GÖRÜŞMELER YAPILMIŞTIR.) BİLGİLERİNİZE.

    YanıtlaSil
  180. Herkese iyi akşamlar;

    Öncelikle sizlere UĞUR 55 kardeşimle yaptığım telefon görüşmelerinin olumlu sonuç verdiğini söylemek istiyorum. Herkesin de bildiği gibi SİTEMİZDE bulunan sadece KLAVYELİ MAĞDURLARIN bazı yorumlarına muhatap olarak polemikler yaşayan UĞUR 55 kardeşim BEN YOKUM - BEN YOKUM - BEN YOKUM demişti.

    Bu mücadelede bugüne kadar verdiği emeklerinin böyle üç - beş kendini bilmezin oturduğu yerden yaptıkları yorumlar yüzünden boşamı gitmesini istediğini sordum.Kendisine daha 3 gün önce Ankara'ya gidişimizi hatırlattım. Çocuğunun alnının yandığını öğrenmesine rağmen kalmayı tercih etmeyip yola devam demesini hatırlattım. EVLADININ SAĞLIK SORUNLARI OLMASINA RAĞMEN BENİ ve GİZEM ŞEN kardeşimi Ankara'da yalnız bırakmayan UĞUR 55 kardeşime teşekkür ediyorum.

    Sonuçta UĞUR 55 kardeşimle BEN bu davaya ÖNCE EVLATLARIMIZ SONRA TÜM MAĞDURLARIN EVLATLARI VE AİLELERİ İÇİN YAPABİLECEĞİMİZ TÜM KATKIYA DEVAM EDECEĞİMİZ konusunda SÖZ VERDİK.

    SİTEDEKİ DOSTLARA DUYURULUR.

    BU SİTE TÜM BRÜTÜS LERE RAĞMEN EYLEMDEYDİ. EYLEM DE OLMAYADA DEVAM EDECEK.

    YARIN BİR YENİSİNİ GÖRECEĞİNİZ SÖZÜ İLE...


    Uğur 26

    YanıtlaSil
  181. Barışçı-Mersin20 Aralık 2010 22:29

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; HAKLI OLDUĞUMUZA İNANDIĞIMIZ BU DAVAMIZDA, YAPTIĞIMIZ HER ŞEY EYLEMDİR.

    EKSİĞİYLE, FAZLASIYLA, EĞRİSİYLE DOĞRUSUYLA.

    YAPTIKLARINIZ ARKADAŞLAR YAPTIKLARINIZ ASLA VE ASLA KÜÇÜMSENEMEZ VE KÜÇÜMSEMİYORUZ.

    BAZEN; BİR DAKİKALIK TV GÖRÜNMEKTE EYLEMDİR, BİR

    MEKTUP YAZMAKTA VE BAZEN HİÇ BİR ŞEY YAPMAYA GÜCÜMÜZ YETMEDİĞİNDE; O YÜCELER YÜCESİNE AVUÇ AÇIP HEPİMİZ İÇİN DUALAR ETMEK DAHİ BİR EYLEM DEĞİLMİDİR? YALNIZ VE YALNIZCA BİR CÜMLE İLE BEN BURADAYIM VE ARANIZDAYIM DEMEK BİLE BİR EYLEMDİR. SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  182. EMEKLİ ÖĞRETMEN-34AV20 Aralık 2010 22:34

    Sayın Ekim2510.Ste yorumlarını yeni okudum.


    BENDE BURADAYIM.

    YanıtlaSil
  183. yaaa arkadaşlar lütfen birisinden sıkıntınız varsa adamın yazdıklarını beğenmiyorsanız direk o şahsın yüzüne ismini yazarak eleştirin geniş konuşmayın kimin ne hatası varsa direk söyleyin RİCA EDİCEM BEYLER YOK BİR DOSTUM YAZIYOR KLAVYE ŞÖVALYELERİ BİRİ BAŞKA BİRŞEY DİYOR BİRİ BAŞKA LÜTFEN KİM OLURSA OLSUN DİREK ADINI YAZIN BUNLARDAN BİRİ BEN İSEM HATAM DA VARSA ÖZÜR DİLERİM BURDA HERKES İŞİN BİR UCUNDAN TUTMUŞ CANINI KURTARMAYA ÇALIŞIYOR KİMİN KİMSEDEN HABERİ OLMADIĞI İÇİN DE HER KES BİR ŞEYLER KENDİNCE YAPMAYA ÇALIŞIYOR HEPİMİZİN MALUM DURUMUNDAN DOLAYI ORGANİZE OLAMADIĞIMIZDAN SIKINTIMIZ VAR HER KESİNDE CANI SIKKIN LÜTFEN GENİŞ YAZMAYIN. ihtiyar

    YanıtlaSil
  184. Barışçı-Mersin20 Aralık 2010 22:52

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; TEŞEKKÜR ETMEMMİ GEREKİYOR?

    ELEBETTEKİ TEŞEKKÜR EDERİM. UĞUR26, UĞUR55'E, GİZEM ŞEN'E, YURDANUR HANIMA, SON ANKARA EYLEMLERİ İÇİN, İTO'DA EMEK VE ÇABA SARFEDEN ARKADAŞLARIMA, ÇOK DEĞERLİ CÜNEYT HOCAM(PİRİMİZ),SAMİ KAL, MY WAY, UTKU(MERSİN) DOKTOR, MÜHENDİS,VEZİR38,ULUDAĞ, DENİZ GÜL,GÖKHAN,YAMAN,AV.SİBEL SEVİNÇ,MURAT YALÇIN, MUSTAFA KARASULAR,İHTİYAR,BASKETÇİ,HAYDAR,ERCAN ERMİŞ,EKM2510,EMEKLİ ÖĞRETMEN,İSMAİL34,DELİ YÜREK EMRE,SERKAN34,LEVENT,AA,HAKAN YİĞİT, ERDEM,ZÜLFÜKAR,CAN MERT,OK YAYDAN ÇIKTI, İSKENDER DENİZ VE DAHA YAZMAM GEREKİRSE YAZAYIMMI? YANİ DEĞERLİ ARKADAŞLARIM; KENDİ DAVANIZ İÇİN, KENDİ DAVAMIZ İÇİN GECENİN BU VAKTİNDE HEPİNİZE ÇOK AMA PEK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. LÜTFEN AMA LÜTFEN DAVAMIZA SAHİP ÇIKALIM DİYORUM. TÜM EMEĞİ GEÇENLERE VE TÜM KATILIMCILARA SAYGILARIMLA. ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

    YanıtlaSil
  185. DEĞERLİ UĞUR26 UĞUR55 KARDEŞLERİM ELBETTE VARSINIZ TABİKİ BUNU SİZDEN DUYMAK BENİ ÇOK SEVİNDİRDİ HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    BENDE BURADAYIM.

    YanıtlaSil
  186. SİTEYE:


    SAYIN İHTİYAR KLAVYE SOVALYELİĞİ BENİM TABİRİM
    BEN DEDİM HAKSIZMIYIM EYLEM VAR KİMSE YOK PARA TOPLANACAK KİMSE YOK CANLIYAYINA CIKILACAK KİMSE YOK PANKART AÇILACAK ADAM YOK ARTIK BU EYLEMLERİ YAPAN FİİLİ OLARAK YORULDU YORULDULAR
    TATLI DESTEK GÖNÜL OKŞANMAK İSTER AMA BİZ NE YAPIYORUZ HÖT BÖT BU KLAVYE SOVALYELİĞİ DEĞİLDE NE ALLAH AŞKINA SÖYLEYİN UĞUR55 UĞUR26 GİZEM HANIM CÜNEYT ANKARADA VE İSTANBULDA YAZAMADIĞIM ARKADAŞLAR KEZA MERSİN GURUBU BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR DESTEK OLALIM FENAMI OLUR AMA BİZİM İNSANIMIZ MUHALEFET MUHALEFET YOK BÖYLE YOK ŞÖYLE YALAN DOLAN KIRILA GİDİYOR BUNU ADI NE KLAVYE SOVALYELİĞİ DEĞİLMİ YERİ GELİYOR BENDE YAPIYORUM KLAVYE SOVALYELİĞİ

    ŞURDA ABLALAR VE ONLARIN ÇOCUKLARI VE ÇOCUKLARIMIZ OLMASA YEMİN EDİYORUM YOKUM DİYECEM AMA YAZIK YA ARKADAŞLARA YAZIK ÇOCUKLARA YAZIK ÇOCUKLARIMIZA BARİ BUNU YAPMAYALIM

    BUNU YAPIYORUZ BENDE BUNUN ADINI KLAVYE SOVALYELİĞİ DEDİM YANLIŞMI

    YanıtlaSil
  187. Barışçı-Mersin20 Aralık 2010 23:18

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; BİZ BİZ VAR YA BİZ ASLINDA,

    BİR ARADA OLMASI GEREKEN; ARA SIRADA, HER AİLEDE

    OLDUĞU GİBİ KIRGINLIKLAR YAŞANAN, KOCAMAN HEMDE

    PEK KOCAMAN SORUNLU BİR BÜYÜK AİLEYİZ. O ZAMAN;

    SORUNLARIMIZI TARTIŞARAK, DEĞERLENDİRME YAPARAK

    VE LAKİN KAVGA ETMEDEN BİR ARADA OLARAK VE BEN

    BEN BURADAYIM DİYEREK; HAKLI DAVAMIZDA EN HAYIRLI

    SONUÇLARA ULAŞMAMIZ GEREKMEZMİ? SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  188. SELAM ARKADAŞLAR.. ÖNCELİKLE
    İTO TOPLANTISINDA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    ARKADAŞLAR DİKKAT EDERSENİZ SON 1 AY İÇİNDE HERGÜN BİRYERLERDE BİR EYLEMLER YAPILIYOR. ZATEN YAPILMASIDA GEREKLİ.
    VE HERGÜN BİRYERLERDE AZ VEYA ÇOK SESİMİZ ÇIKIYOR.
    BUNUN NEDENİ ARAMIZDA GERÇEKTEN ÖZVERİYLE ÇALIŞAN ARKADAŞLARIMIZIN VAR OLMASI.

    KULKULOĞLUYLA MECLİS PROGRAMININ CİDDİ ANLAMDA DEĞERLENDİRLMESİ GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.
    BAŞBAKAN... ÇEK KONUSUNDAKİ DÜŞÜNCELERİ ZATEN DÜNKÜ KONUŞMASINDA NETLEŞTİRMİŞTİR.
    ARKAMIZDA Bİ GÜÇ VAR. ONU KAYBETMEYELİM DİYORUM.

    LÜTFEN KIRGINLIKLARI Bİ TARAFA ATIP İŞİMİZE BAKALIM.
    EĞER GERÇEKTEN MÜCADELEMİZİN BAŞARIYA ULAŞMASINI İSTİYORSAK BİRBİRİMİZİ KIRMAYALIM.

    HERŞEY GÜZEL OLACAK .
    YETERKİ BİRLİKTELİĞİMİZ BOZULMASIN.

    HERKESE SAYGI VE SEVGİLER. AYHAN

    UNUTMAYALIM Kİ.....
    BU SİTE EYLEMDEDİR………….

    YanıtlaSil
  189. bu sitede aktif olarak çalışan arkadaşlarımızın sayısı maalesef çok az.aktif olarak çalışan arkadaşlara minnettarım.bu arkadaşlarımıza laf atanlar,çekemeyenler büyük bir ihtimalle siteyi karıştırmak isteyenler,siteyi dağıtma gayretinde olanlardır.gerçek çek mağdurlarının bu oyunlara gelmeyeceği gün gibi aşikardır.ak partinin bu insanlık dramını,çağdışı uygulamayı bitirmesi gerekmektedir.bizim birlik içinde olmamız,sayımızı çoğaltmamız çok kişiyi rahatsız edecektir.

    YanıtlaSil
  190. 191 - İhtiyar rumuzlu kaderdaşım.

    Allah'a Şükür bugüne kadar hep dik olduk, Söyleyeceğimiz sözden de sakınmadık. Ama bir söz var

    Anlayana Sivri sinek Saz
    Anlamayana Davul zurna az.

    Anlatabildim mi acaba?
    Bazıları ısrarla anlamak istemeyince başka çare kalmıyor. Bizim sözümüz sizin sandığınız gibi haberi olmayanlara değil, aksine haberi olupta sözünün arkasında durmayanlaradır.

    Bilginize.

    Uğur 26

    YanıtlaSil
  191. http://www.izmirbarosu.org.tr/DuyuruDetay.aspx?ID=5736&Tip=Haber 23.12.2010 tarhinde izmir barosu çek le ilgili panel yapacaklar.

    YanıtlaSil
  192. isi cözmem icin para lazim .para kazanmak zaman tabiki .kalksin hapis cezalari para cezalari paramiz olsa zaten borcumuzu öderiz ,ödeyebilmek icinde sahsin bütün borc dosyalari tek dosya altinda bir araya getirilip aylik gelirine uygun odeme kosulu getirilsin. anarsist,hirsiz,katil,vatan haini ,kacakci diyiliz borclanmisiz aksilik batmisiz para bulup borc ödeyemezken birde para cezasi yetmedi birde hapis cezalari.bizim dogdugumuz topraklarda hakkimiz var.devletlerinde devlete borclari var ,baskanlarimizinda borcu vardir .adaletli adil hak istiyoruz.o kadar borclu var ,bunlar bu konuyla ilgili olarak illehte devleti suclayip iltica müracatlarinda mi bulunsunlar ?BIR ÜLKE ICIN SIZCE ONUR VERICIMI DIR;HAKKIMIZ OLAN ÜLKEDE YASAMAK ISTIYORUZ ?bu mesaji mi bir sekilde yayinlarsaniz co sevinirim .sadece borcluyuz .af cikacakti hani bütün imkanlar alinsin diye ugrasliyor .baska sey göremiyoruz. tesekkür ederim . hanife celik

    YanıtlaSil
  193. CAN DOSTLARIM BURDA YANLIŞ BİR ŞEY YAZARSAM LÜTFEN ADIMLA BENİ ELEŞTİRİN BAŞTA KENDİM İÇİN SÖYLÜYORUM FAKAT BURDA HER KES DUYGULARINI YAZSIN ONLARINDA FAYDALARI VAR EVET ZAMAN ZAMAN GAZA GETİRİCİ YADA YANINDA MAAŞLI ELAMAN ÇALIŞTIRIR GİBİ YAZILAR YAZAN VAR ALDIRMAYIN AMA HADDİNİ AŞAN OLURSA İSMİYLE YAZIN ZATEN BİZDE SİZİ BIRAKMAYIZ FAKAT BIRAKIN HER KES YAZSIN YAZSIN BİRAZDA OLSA FAYDA VAR HİÇ OLMASSA YOĞUNLUK VAR DOSTLARIMMM.ihtiyar hepimizin ALLAH yardımcısı olsun zor günler geçiriyoruz.

    YanıtlaSil