5941 sayılı çek kanunu'nun mimarı, İzzet Özgenç Hoca, Samanyolu Haber Asım Yıldırım'la "Son Durum" programında, 5941 sayılı çek yasasında kast unsuru olduğunu, 3167 sayılı çek kanunu ile açılmış karşılıksız çek davalarının kast unsuru aranıp ona göre uygulama yapılması gerekirken bunla ilgili içtihat yayınlamayan ve Yargıtayı suçlayan açıklamasını televizyonlarda milyonlarca kişi izledi kulaklarıyla duydu.
İzzet Özgenç, gerek Adalet.org sitesinde 5941 sayılı çek kanunu uygulamaları adı altında Eyüp Cumhuriyet Başsavcısı Vuslat DİRİM ile birlikte, hakim ve savcılara uygulamanın nasıl olacağı yönünde verdiği bilgilerde 5941 sayılı çek kanununda uygulama açısından hangi bir sorun olmadığını, "Kişinin, elinde olmayan sebeplerle ortaya çıkan zorunluluk hâli dolayısıyla, örneğin doğal afet, savaş, kaza geçirmesi gibi bir sebeple, çekin karşılığını ilgili hesapta zamanında bulunduramamış olması hâlinde, ceza sorumluluğu olmayacaktır" bunun dışında ki tüm sebebler de "ceza sorumluluğu" doğar demektedir.
Sıkıştığı anlarda ise kaçamak cevaplarla "Kast" tanımının TBMM Adalet Alt Komisyon çalışmaları sırasında önerimiz üzerine söz konusu fıkra metnine “kasten” kelimesi ilave edilmiştir fakat üst komisyon olan Adalet Komisyonu tarafından “kasten” ibaresi fıkra metninden çıkarıldı, Bu kararda özellikle Yargıtay ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğini temsilen Komisyon çalışmalarına katılan kişilerin görüş ve önerileri etkili oldu" ifadelerini kullanmaktadır.
Keza, Gazi Üniversitesi ve benzer üniversitelerde yapılan çek kanunu ile ilgili panellerde aynı konuları dile getirmiş, hatta Gazi üniversitesindeki bir panelde Yargıtay 10. Ceza dairesi üyesi Ali Kınacı ile tartışmaya girerek Çek Kanununun Anayasaya ve AİHM 4. ek protokolüne aykırı olmadığını da dile getirmiştir,
Dün gecede "Yargıtayın kast unsurunu bir içtihatla açıklaması gerekiyor" ifadeleriyle nasıl topu Yargıtay 10. Ceza Dairesine attığını duyduk dinledik.
Gerçi İzzet Hoca ders verdiği öğrenciler tarafından sürekli fikir değiştiren bir kişi olarak tanınmaktadır, yanlışlıkla iki hafta üst üste aynı yargıtay kararını inceleyip birinde yargıtay'ı sonraysa "yerel mahkemeyi"ni haklı bulduğu çok görülmüştür.
Sonuç olarak, İzzet Özgenç hoca, çek mağdurları ile ilk defa yüzleşti, çek yasasının mağdur ettiği insanlarla ilk defa yüzleşti tepkilerin nasıl çığ gibi arttığına ilk elden şahit oldu, ve topu anında Yargıtaya atarak kendisinde bir kusur olmadığını söylemek zorunda kaldı, bu bizler için büyük bir başarıdır.
Son haftalarda Yargıtay yoğun iş yükü gerekçe gösterilerek sonuçlandıramadığı davalar nedeniyle topun ağzında, gerek iktidar gerekse medya tarafından eleştiriliyor,
Yerel Mahkemeler de aynı eleştirilerden nasibini almış durumda, fakat ne hikmetse karşılıksız çek davaları ışık hızıyla sonuçlandırılmaktadır fakat mahkemelerin çek davalarında nasıl bir yol izleyeceği konusunda yaşadığı belirsizliğe rağmen yargıtaydan yol gösterici hiç bir içtihat çıkmadı iki senedir tam bir karmaşa hüküm sürmekte
Bu aşamadan sonra Yargıtaya içtihatlarla ilgili bu zamana kadar ne için beklendiği sorulabilir, karşılıksız çek davalarını bu kadar özel kılan gerekçeler nedir, neden hukuk kuralları uygulanmıyor bunun hesabını sormak gerekiyor dilekçe ektedir linke tıklayarak indirebilirsiniz.
BURAYA TIKLAYARAK YARGITAYA GÖNDERİLECEK DİLEKÇEYİ İNDİREBİLİRSİNİZ
Önümüzdeki günlerde Ankarada, Abdi İpekçi Parkı gibi benzer bir eylemle yargıtayın tutumunu eleştiren, bu hukuksuzluğun nedenlerini sorgulayan bir eylem ortaya konulursa bu Medyada yankı uyandırabilir.
Fakat bir şekilde medya gündeminde olmamız gereğide apaçık ortada, bir yandan yargıtay bir yandan basın ve Televizyon kanalları ile görüşmeler, bir yandan da ses getirebilecek girişimlerde bulunmamız şart,
bunun için kimlerle irtibata geçeceğinizi biliyorsunuz, Yargıtayla ilgili çalışma yapan arkadaşlarımız var, bir gurup arkadaşlarımzla da medya konusunda girişimlerde bulunuyor ve bu konuda etkili olan kişilerle irtibat kurmaya çalışıyoruz.
Bir yandan da küçük guruplar halinde TBMM ziyaretine gitmek, orada bulunan basın aracılığıyla haber olmak, muhalefet partilerinin çek mağdurlarının sorunlarını kurula yansıtması açısından çok önem arz eden girişimlerde bulunmak. Ankarada olan arkadaşlarımız)
Cihan Haber Ajansı, Pazar günü veya Pazartesi Çek Mağdurlarının sorunlarını işleyen geniş bir haberi medya servislerine sunacak, en azından planlamaları bu şekilde.
Sonuç olarak: İzzet Özgenç'in "kast" konusunda topu yargıtaya atmasındaki nedenin "Anayasa Mahkemesinden bir duyum mu aldı" sorusunu aklıma getirmedi değil, inşallah yanılmıyorumdur.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilYENİ SAYFAMIZ HAYIRLI OLSUN...DOKTOR.....
YanıtlaSilArkadaşlar
YanıtlaSilProgramı seyrettik . aslında bu kast meselesini 2009 senesinin başından beri ortaya koyuyoruz .
Kast ile ilgili o zaman bahçeşehir üniversitesinde öğretim görevlisi olan şu an chp nin genel sekreteri süyehl batum beyefendinin yardımlarıyla tck 51 ve kast ile ilgili görüşlerini bu sitede defalarca yayınladım. Yarın tekrar yayınlayacağım
Ancak 2009 başı ile 5941 in yürülüğe girmesi arasında izlenen yol hükümet kanadının dümen suyuna girmemiz yoluyla 1 senelik bir zaman kazandırdı.aslında bu verilen zaman bizlere değil yargıya verilen bir süre idi kanaatimce.
Ekonomik olarak bakılırsa yabancı sermayenin ülkemize üretim ve yatırım için değil sadece finans ve borsa yolluyla yüksek faiz elde etme ve kısa dönem kar amacı güden finansörlerin gelgeç piyasa kullandıkları Türkiye maalesef hukuğun parayı değil paranın hukuğu koruduğu bir yer haline getirmiştir.
Aslında para ve hukuk ikilemi sayın hükümet yetkilileri tarafından bizlerden daha iyi bilinmektedir.
Konu böyle iken bu aralar cmk 102. maddesinin yorumlarını, düzenlemesini,uygulamasını
Açık bir dille yargıya dayatan bir hükümet kanadı ; ki 3 günden beri bozdağ –gerçeker atışmalarına seyrediyoruz.
ekonomik ve sosyal baskılardan korkan iktidarın,
kendi hatalarını yargı tarafınıda kendisine ortak etmek, kendisi gibi düşünmeye zorlamasından ileri geldiğini açık bir dille ortaya koymuştur.
Neticede şu sorulara cevap aramalıyız
Neden 3167 deki oluşan hukuki boşluk görülmedi ??
Cevap ekonomi
Neden kast unsuru yasaya dahil edilmedi
Cevap ekonomi
verilen cevap buydu asıl cevap şöyleydi; biz çek kanunu biliyoruz hatta 2008 kasım ayında bu kanunu bilerek yeni tck hükümlerine uygun hale getirmedik çünkü getririsek kast unsuru işin içine girer bizde ekonomimizi emanet ettiğimiz yabancı dostlarımıza ne deriz bu işi yargı çözsün de günah keçisi onlar olsun… cevabı ‘’ekonomik sebebler’’ cümlesinin altında yatan gerçek hikayedir.
Yasama,yürütme .yargı devleti oluşturan 3 ana başlık.
Yasama ve yürütme organına baskılar 1 sene kazandırdı ,çözmedi çözemedi
sayın rahmi ofluoğlu na destek verelim.
Utku arkadaşımızın yanında olalım
20 30 kişi bile olsa rahmi beyin önderliğinde dilekçelerimizi verelim ve bir ilki gerçekleştirelim
dün de aynı yazıyı yazdım
YanıtlaSilhükumet bu sefer yargıya bu işi çözdürmek istiyor.
utku ya destek rahmi beye destek ....
DEĞERLİ ARKADAŞLAR; PAZARTESİ GÜNÜNE KADAR, KENDİMCE YORUMLARINIZI TAKİP EDİP, İZLEMEDE KALACAĞIM. ORTAK BİR YOL HARİTASI BELİRLENDİĞİNDE, MÜSADENİZLE VE ELBETTEKİ; O ZAMAN KENDİMCE KATILIMCI OLUP OLMAYACAĞIMI, DUYGU VE DÜŞÜNCELERİMİ BELİRTECEĞİM DERKEN; ELBET VE ELBETTEKİ; HAKLI OLDUĞUMUZA İNANDIĞIM BU DAVAMIZDAN VAZGEÇMİŞ DEĞİLİM VE VAZGEÇMEYECEĞİM. VAZGEÇMEYECEĞİM; TÜM ARKADAŞLARIM, ÖZGÜRLÜKLERİNE KAVUŞANA DEK. SAYGILARIMLA.
YanıtlaSilherkeze iyi aksamlar yarım saat önce ntv kanalında haberleri izlerken yargıtayın dosya yükünden bahsediyordu ve yini bir düzenleme üzerinde calısıldıgını ve 10.000 tl altı adli para cezaları suc olmaktan cıkaraklarını söylediler site yönetimi bu konuda bir bilgimiz varmı acaba veya boyle birsey yapılabilirmi saygılarımla mmtusak
YanıtlaSilsayın mmtusak,
YanıtlaSil2.000 tl nin altındaki adli para cezalarının bile yargıtayda temyiz hakkının olmasından yakınıldı,yani suş olup-olmaması konusu ile alakası yok.
RCN...20
iyi akşamlar.daha önceden havaalanı,hastane,otel gibi yerlerde gbt ye düşüp alınmayı biliyorum.şuan 2 dosyamdan yakalanmam var pazartesi icra dosyasından yatan biri paramı almaya gitmem lazım buraya gittigimde almaya kalktıgımda gbt devreye girip beni alabilirlermi.bilgisi olan bir arkadaşım varsa bilgilendirirse ona göre hareket ederim.serdar
YanıtlaSilyeni yazı güzel olmş arkadaşlar ellerinizze sağlk. dilekçeyi kaydettm, ne zamn gndrlcek? merak ediyorum izzet özgenç kendi konuşmalarını dinledimi acaba, o suratındaki vurdumduymaz ifadeyi gördümü acaba ve sesndeki kararsızlığı duydumu acaba ve o bakışlarını kaçrdığı anları izledimi acaba merak ediyormm...
YanıtlaSilmavi 27
serdar kardeş icraya mı gidicen biz orda dilekçe falan verdk ama gbt yaplmıyor. senn yapcğn işlem tam olark ne?
YanıtlaSilmavi 27
ÇIKMAYAN CANDAN UMUT KESİLMEZ BENCE BU BOŞLUKTA KİM VARSA ARAYALIM DERİM VEKİLLER BOŞ HAFTA SONU RAHATLIĞI VAR BU HAFTA BORÇLAR KANUNU VAR BELLİ Mİ OLUR DERİM FAKAT ŞU ANDA YARGI DOĞRU ADRES GÖRÜŞLERİNE UTKU BEYİN GÖRÜLERİNE KATILIYORUM AMA BİZDE BOŞSAK ARAYALIM DERİM MÜCADELE SONUC ELDE EDENE KADAR
YanıtlaSilmavi 27 benim daha önceki bir alacak dosyama para yatmış.yatan parayı cekmem gerekiyorda.ben cekerken kimligi ve vatandaşlık numaramı girecektir müdür bey ödeme yaparken.ordan bi baglantıyla gbt ye bilgi gidermi diyede korkmuyor degilim.bunla ilgili bi bilgin varmıydı acaba.serdar
YanıtlaSilSES GETİRMESİ AÇISINDAN ÖNERİMDİR.......................................................................................(DAHA ÖNCE DE YAZMIŞTIM AMA İLGİLENEN OLMADI);İSTANBUL (TAKSİM),ANKARA (KIZILAY),İZMİR (SAAT KULESİ),BURSA (HEYKEL),KONYA (MEVLANA) GİBİ TÜRKİYE’NİN FARKLI VİLAYETLERİNİN MEYDANLARINDA AYNI TARİHTE,TOPLU OLARAK ÇEK MAĞDURLARI VE AİLELERİ,KIZILAY’A KAN BAĞIŞINDA BULUNSUN.BU EYLEMİ TÜM ULUSAL TV VE GAZETELERE BİLDİRELİM.SLOGANIMIZDA,YAPTIĞIMIZ TİCARETTEN BİZDE TEK KALAN KANIMIZ OLDUĞUNU,BUNDAN BAŞKA VERECEK BİRŞEYİMİZİN KALMADIĞINI,CEZAEVLERİNE GİRİP HASTALIK KAPMADAN,KAN VERMEK İSTİYORUZ DİYELİM...BİLGİNİZE...DOKTOR.....
YanıtlaSilSABAHLARI ÇOĞU TV KANALLARINDA ÇOK İZLENME PAYI OLAN,SAĞLIK PROĞRAMLARI VAR.ÖRNEĞİN;KANAL D DOKTORUM,KANAL 7,SHOW TV GİBİ.BU TV LERİ HABERDAR EDEREK VEYA YAYINA CANLI BAĞLANILARAK,DİKKATLERİ ÇEKİP,SESİMİZİ DUYURMA FIRSATI YAKALARIZ…DOKTOR…..
YanıtlaSilAKŞAM HABERLERİNDE,İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN,ÖZÜRLÜLERE TEKERLEKLİ SANDALYE ALMAK İÇİN TÜRKİYE’NİN HER YERİNDE PET ŞİŞE KAPAKLARINI TOPLAYIP,İSTANBUL’DA BİR MERKEZE GÖNDERDİĞİNİ,250 KİLOSUYLA BİR TEKERLEKLİ SANDALYE ALINDIĞI HABERİNİ VERDİ.KAN VERME OLAYI DA BÜYÜK YANKI UYANDIRIR..BİLGİNİZE…DOKTOR…..
YanıtlaSildün hocanın da dediği çok önemli bir husus çekde ceza kalkarsa ekonomik sistemin büyük yara alacağı hususudur (250 milyar tl si çekle dönen bir ekonomide çeke senetten farklı bir güven kazandırmaya mecbur hissediyorlar kendilerini). dolayısıyla yeni yasada ki cezanın kalkmaması, eski yasadan hüküm giymiş veya yargısı devam eden bizlerin ara bir formülle kurtarılması gerekmektedir. hükümet yetkililerine de bu şekilde dile getirmekte fayda var mı acaba?
YanıtlaSilmühendis34
walla serdar kardeş icrada kaytların oldğu için gbtn varsada oraya blgi gtmştr diye düşünüyorum. ama net blmediğim için fazla bişey diyemiyorum. ben şimdi bi polis abmz var ona sorcm sana blgi veririm. icradan eski alacak dosyana para yatmş bunu almaya gdcn doğrumu?
YanıtlaSilmavi 27
basketçi, msne geçermisin.alper
YanıtlaSilmavi 27.zahmet olacak sanada şimdiden cok teşekkür ederim.evet dogrudur.eski alacaklı oldugum bir dosyaya yatırılımış para bende onu cekmeye gitmem lazım.serdar
YanıtlaSilok estğfrllh olurmu bir faydm olursa ne mutlu bana. aradm meşglmş döncek bana
YanıtlaSilmavi27
sitenin paylaşımı işte.benim 7 dosyam vardı daha önceden cüneyt beyin yönlendirmesi ve verdigi dilekce örnekleriyle verdigim asliye cezalardaki CEKTEKİ ERKEN İBRAZ dan dolayı cıkmış cezalarımın BERAAT larını aldım.kalan 2 dosyamında tekrar yargılanmasını istedim bekliyorum cevaplarını.teşekkür ederim.mavi 27.serdar
YanıtlaSilARKADAŞLAR ,BİLGİNİZ OLSUN,
YanıtlaSilŞU ANDA YORUMLARI BU SAYFAYA YAZAN ARKADAŞLAR,ESAS SAYFA BU DEĞİL.BENCE YARGITAY DİLEKÇESİNE BAKAN ARKADAŞLAR BURDA KALIP YORUM YAPIYORLAR YORUMLARDA BURDA KALIYOR.DİĞER SAYFADA 118 YORUM VAR.HANİ BİLGİNİZ OLSUN DEDİM.SAYGILARIMLA.BASKETÇİ
doktor abi dediğin şey oldkça ilginç ve ses getirebilir diye düşünyrm.
YanıtlaSilmavi27
basketçi3AN ARKADAŞIM ;BİZİM GİBİ BU SAYFAYA GİRENLER OLABİLİR.BUNDAN SONRA BU SAYFADAN DEVAM EDİLSE DAHA İYİ OLMAZ MI?...DOKTOR.....
YanıtlaSilpeki o 2dosyanda kesinleşmiş cezan varmydı?
YanıtlaSilmavi27
basketçi3AN ben sayfayı yeni grdğm için buraya yazdm ama öteki tarafa da yetişiyorum orayı da takipteym. ynede saolsn
YanıtlaSilmavi27
9 dosyamda kesinleşmiş cezamdı.7 si erken ibrazda ve onlardan 4 istanbul,3 antalyadaydı ve 7 sizde kesinleşmiş cezamı bozup beraat verdi.gazinatepteki 2 dosyamda erken ibraz yoktu bende özellikle katılmadıgım makheme,yüzüme okunmaması,tebligatların elime gecmemesi sebebleriyle tekrar duruşmalı olmak üzere bozma ve beraat kararlarının verilmesini istedim şimdi bunların sonuclarını bekliyorum.bakalım ne kararlar cıkacak.serdar
YanıtlaSilSN.DOKTOR TABİİ FARKEDEN BİŞİ OLMAZ.SADECE BEN O SAYFADA YAZILIYOR DİYE BİLİYORDUM ŞANS ESERİ BU SAYFAYA GİRİNCE FARKETTİM.ÖRNEĞİN SİZ VE SİZİN GİBİ ARKADAŞLARIMIZIN DEĞERLİ YORUM VE ÖNERİLERİNİ KAÇIRDIĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM.NİYE BÖYLE OLUYOR DİYORDUMKİ ŞİMDİDE ÖBÜR SAYFAYADA GİREMİYORUM.SİTEDE BİR ACAİPLİK VAR.BENCEDE BURDA DEVAM EDELİM.SAYGILARIMLA.BASKETÇİ
YanıtlaSilserdar kardeş ben şimdi grştm. normalde olmaz icradan böyle bişy sonçta tc istenilio nie para ona verldiğine dair belge olsn diye ded. ama banka eğer icraya böle bi bilgi verdiyse belki olablr dio
YanıtlaSilmavi27
basketçi3AN. sitede problem var arada grlmyo öteki tarafa sayfayı yenilemk gerkyor ondan sonra ulaşblnyor bilginize.
YanıtlaSilmavi27
benim korktugum para alabilmek icin icra müdürü ismimi ve vatandaşlık numaramı giriyor ya.o esnada emniyete baglı bir sistem olupta benim orda oldugum haberder edilirmi diyedi.ilgine cok teşekkürler mavi 27.serdar
YanıtlaSilSAYIN basketçi34AN ;PEKİ DAHA ÖNCEKİ GÜNLERDE DE YAZMIŞTIM,YİNE ÖNERDİM...13-14 VE 15 TEKİ YORUMLARIM HAKKINDA BİR FİKRİN VAR MI?...DOKTOR.....
YanıtlaSilAmerikan başkanlarından Abraham Lincoln bir üst düzey göreve atama yapacaktır. Danışmanları Başkan Lincoln'e 60 yaşlarında oldukça tecrübeli, bilgili birini önerirler...
YanıtlaSilLincoln önerilen kişiyle görüşmeyi kabul eder, adam gelir Lincoln'ün odasına girer ve kısa sürede çıkar...
Lincoln adamdan hiç hazetmez ve danışmanlarına da bozuk çalar;
- NERDEN BULDUNUZ BU "SURATSIZ" ADAMI?... Tamam, tecrübeli olabilir, fakat; BÖYLESİ BED (kötü) SURATLI bir adamı böyle kritik bir göreve getiremem...
Danışmanlarından biri;
- Sayın Başkan adam oldukça tecrübeli biriydi, biz onu suratından nasıl olur da sorumlu tutabiliriz?
Başkan kararlıdır;
- Hayır, Olmaz! İnsan 40 yaşından sonra suratın da (suretinden de) SORUMLUDUR!
DEĞERLİ ARKADAŞLAR
YanıtlaSilSİTEDE ASIL BAŞARILMASI GEREKEN,DOĞRU ZAMANDA DOĞRU EYLEMİ YAPMAK...HEPİMİZ BİLİYORUZ Kİ HER DOSYANIN KENDİNE ÖZGÜ DURUMLARI VAR...
BUNLARIN KİMİSİ SAVUNMA ALINMADAN KARARA BAĞLANMIŞ,KİMİSİ ERKEN İBRAZ OLDUĞU HALDE CEZAYA DEVAM DENİLMİŞ...HATTA VEKALETEN ATILAN İMZADA BİLE BERAAT KARARI VERİLMEYEN MAHKEMELER VAR...ÖNCELİKLE BU KAOS ORTAMINI ÇÖZMESİ GEREKEN KURUMU BUNDAN SORUMLU TUTMALIYIZ...
VE BU KURUMUN ( YARGITAY ) BU DURUMDAN EN FAZLA ETKİLENECEĞİ DOĞRU ZAMAN BU GÜNLERDİR...
NEDENİ İSE YARGITAY BAŞKANI DAHİ AÇIKLADI...EKONOMİK SUÇLAR ,ÇEK SUÇLARI İKİ KİŞİNİN TİCARİ İLİŞKİSİNDEN KAYNAKLANIR VE BUNA DEVLETİN MÜDAHİL OLMASI HUKUK KURALLARIYLA BAĞDAŞMAZ....HİÇ BİRŞEY YAPILAMIYORSA BU KONUYU KABAHATLER KANUNUN DA ELE ALIP İDARİ PARA CEZASINI GEREKTİREN BİR SUÇ OLARAK DEĞERLENDİRMEK LAZIM.....
BU AÇIKLAMANIN ÖNEMİ HÜKÜMET VE YARGITAY ARASINDAKİ İŞ YÜKÜNDEN DOLAYI DAVALARIN GÖRÜLEMEDİĞİNDEN DOLAYI BU ÜLKEDE YÜZLERCE İNSANIN KATİLLERİ BİLE SERBEST BIRAKILMAK DURUMUNDA KALINDI...BUNUN EN ÖNEMLİ SEBEBİ YEREL YARGI VE YÜKSEK YARGININ HÜKÜMETİN ekonomi bozulur SAFSATASIYLA YARGIYI İCRA DAİRESİ GİBİ ÇALIŞTIRMASIDIR...DAHA ÖNCEDE YAZDIM YARGITAY 10.DAİREDE SADECE 2010 DAKİ DOSYA SAYISI 50 BİNDEN FAZLA BU TRAJİKOMİK BİR DURUM...
ÜSTELİK HEPİMİZİN BİLDİĞİ GİBİ TEK İÇTİHAT YAYINLAMADAN ....KAST....ARAMADAN YASA BOZMASI YAPIYOR VE KANUNSUZ OLDUĞU BİLİNEN BU UCUBE YASA İLE BİR TARAFTAN İNSANLAR ZULÜM ÇEKİYOR BİR TARAFTAN İŞ YÜKÜ DEDİKLERİ KONU KATLANARAK BÜYÜYOR...HUKUK OTORİTELERİ EKONOMİ DİYOR VE BU ÜLKE SÖZÜM ONA HUKUK DEVLETİ OLUYOR...
BİR TARAFTA KATİLLER HÜKÜM GİYMEDİKLERİNDEN SERBEST KALIYOR DİĞER TARAFTAN BU YASAYLA CEZA VERİLEMEYECEĞİ SAĞIR SULTAN TARAFINDAN BİLE DUYULDUĞU HALDE İNSANLAR HAPSEDİLİYOR...VE BİZ BİRİLERİNİN KEYFİ YETİP İÇTİHAT YAYINLAMASINI BEKLİYORUZ...2 YILDIR MARKO PAŞA ARIYORUZ...AMA NAFİLE...
İŞTE BU DURUMDA YÜZLERCE İNSAN KENDİ DURUMLARI İLE İLGİLİ DİLEKÇELERİNİ AYNI ANDA YARGITAY C.BAŞSAVCILIĞINA VERİRSE BU DURUM HEM BASININ İLGİSİNİ KUYRUK OLUŞTURDUĞU İÇİN ÇEKECEK...HEMDE İÇTİHAT KONUSUNU GÜNDEME GETİRECEK...ÜSTÜNDE DURDUĞUMUZ KONU BU KADAR AÇIK...
MY WAY
serdar. kusura bakma ama bende bişi sorcm belki okumşndr benm eşim 8aydr cezaevnde maalesef allh kmseyi düşürmesn. biz istnbldyken işlermz iyiyken adresmz vardı,sonra tabi işler bozlnca tahmn edersnki belli bir adresimiz yoktu daha doğrusu evmz kalmdğı için hep akrabalarda kaldık, daha sonra şehir değişikliği yaptk. para btnce aileden çatlamalar da başladı tabi, eşimin dedsnin adresydi ikametgahmz bu olaylardan dolayı koptuk falan. dedesi de muhtara gdp bizim blgmz imzamz olmadan bizim kaydımızı sildirmiş!! tabi biz bunuda bilmyrz,oraya eşimn kağtları gtmştr illaki blmyrz bunuda. işte 251gün önce eşimi pat diye blndğmz yerden isthbart yolda aldı ve tutuklama karraı varmş blmyrz tabi ve apar topar ceza evine 50mlyar karşlığı 500gn yedi.!!! yani sormak istedğim eşimn elne ne teblgt geçti ne mahkemesi oldğnu blyrdu bzde senn yaptığın gbi yapsak olurmu. ozamnlr edevlet sistemini de blmyrdk.
YanıtlaSilmavi27
serdar. normalde icrada gbt olmyr yani ordan direk merkeze bağlanlmıyo. ama banka eğer ki senn kesnleşmş çeklernden dolayı oraya bilgini verdyse olablrmş.
YanıtlaSilmavi27
mavi 27 zaten e-devlet pek bi işe yaramıyor bende var ama orda detay vermez.ceklerinizde erken vurulan varsa kesinlikle beraat alırsınız.ama yoksa benim yaptıgım 2 dosyam gibi sizde tebligatları almadıgınızdan,yargılama yapılmadıgından,sucunuzun yüzünüze okunmadıgıundan dolayı tekrar yargılanmayı isteyebilirsiniz.eger hakim birkac gün icinde tekrar yargılanma verirse(Bu kesin olmayan bişey hakimin takdiri yargıtay kararı var ama bazı hakimler kabul etmişyormuş o zamanda bir üst mahkeme agır cezaya başvurcakgız ordan bozma olabilir)o zaman ceza düşer ve tekrar yargılama başlar uzun bir zaman kazanmış olursun.ben 7 ay kaldım ve tahütle cıktım o yüzden bilirim derdi.tavsiyem hızlı bir şekilde pazartesi dilekcenizi verin.ya erken ibraz yada yeniden duruşmalı olarak yargılanmak üzere.hakim hemen bakıp karar veriyor zaten.serdar
YanıtlaSilserdar allh razı olsn ya teşekkrler. başını ağrttm ama bişi daha sorcm eğer o dilekçenn örneği varsa sayfaya koyablrmsn yani nasıl yazmamz gerekyr. peki eşim içerden mi yazsn ben onun yerine yazsam olurmu çnkü bende imzalı kağıdı var dosya kağıdına attrmştm.
YanıtlaSilmavi27
mavi27 msn adresim ser1966tas@hotmail.com davet gönderirsen ben kabul ederim.ordanda sana vermek gereken dilekce örnegi kopyalar gönderirim sende onu kendinize göre uyarlar(sadece esas ve karar noyu degiştirip verirsin mahkemeye)eşinin imzalı kegıdı olması degiştirmez.dilekceyi verirken ya dilekce sahibi olman yada vekaletin olması şart.aksi takidrde almazlkar diye biliyorum.serdar
YanıtlaSilserdar kardeş saolasn ya msn iptal oldu eşim grdğnden beri hiçbişeyle ilglenmez oldm. yani buraya gnderemezsen ben başka bilene sorym yada netten bakym.eşim beni vasi tayin etti. ozamn yazablymym veya ben hazrlym eşim içerden göndersn ozamn.
YanıtlaSilmavi27
bu dılekcelerı herhangı bır adlıyeye verebılıyormuyuz yoksa dosyanın oldugu mahkemeyemı vermemız gerekıyor . örnegım ben ıstanbuldayım ceza soma da verıldı..ufuk34
YanıtlaSil................... ÖNEMLİ....................
YanıtlaSilArkadaşlar,
"Kast" meselesiyle ilgili olarak şunu tartışmaya açmak istiyorum-hukukçu veya hukuktan iyi anlayan arkadaşlar bu konuda fikir beyan ederlerse sevinirim, hepimize faydası olur :
Ceza kanunu suç için KASIT veya TAKRİR şartlarını arıyor. Tamam bizlerin hiçbirimizin karşılıksız çıkan çeklerimiz için kastımız yoktu ama ilgili profesörün yazılarında "kastım yoktu diyebilmek için deprem, sel gibi afet veya ağır yaralanma, vs. gerektiği söyleniyor. Bu durumda mahkemeler (veya Yargıtay) hiçbirimizin "kastımız yoktu" beyanını kabul etmezler.
TAKSİR ise sözlük anlamına göre "Dikkatsizlik, tedbirsizlik, meslekte acemilik veya düzene, buyruklara ve talimata uymamazlıktan doğan kusurlu olma durumu" demek. Hal böyle ise, mahkemeler ve/veya Yargıtay'ın bizlere diyeceği şu olabilir: "Tedbirsizlik, dikkatsizlik sonucu karşılıksız çek verdin, taksirli suç oluşmuştur." Ondan sonra da al sana adli para cezası, yani hapis.
Bence kast konusuna bastıralım ama adli para cezasının idari para cezasına çevrilmesi ya da adli para cezalarının affedilmesi gibi bir çözüm daha uygun bir çözüm-bunun için de uğraşmalıyız.
Saygılarımla,
Mehmet Ali Öztürk
ASLİYE CEZA MAHKEMESİ SAYIN BAŞKANLIĞINA
YanıtlaSilESAS NO :
KARAR NO
SANIK :
KONUSU : Sayın mahkemeniz yukarıda numaraları belirtilen dosyanın 5941 Sayılı yasa ile ilgili lehe olan hükümler bakımından uyarlanmasına ve yeniden yargılanma yapılmasına ilişkin talebimi içerir.
AÇIKLAMALAR :
Hakkımda yukarıda esas ve karar numaraları belirtilen dosyada Karşılıksız Çek Keşide etmek suçundan adli para cezasına hükmedilmiştir.Yürürlüğe giren 5941 Sayılı Çek yasasının hükümden sonraki bir tarihte yürürlüğe girmiş olmasından, 5237 Sayılı yasanın ve 5 ve 7. maddeleri gereğince yeniden değerlendirilmesi ve incelenmesi, bu değerlendirmenin de yeniden yargılama şeklinde duruşmalı olarak yapılması gerektiği kanısındayım.Aşağıda detaylı olarak incelenmesini istediğim hususlar, somut olaya tek tek tatbiki açısından tarafımca özetlenmiştir. 20.12.2009 tarihinde resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 5941 Sayılı yasanın yürürlüğe girmesi ile 3167 Sayılı yasa yürürlükten kaldırılmış, dava konusu suçun yaptırımları farklı biçimden yeniden düzenlenmiş veya fiil suç olmaktan cıkmış olup ‘kanunsuz suç ve ceza olmaz’ ilkesi gereğince yeniden incelenip karara bağlanması gerekmektedir.5941 Sayılı yasa düzenlemesi birden çok farklı düzenleme içermektedir.Örneğin :
1) 3167 Sayılı çek yasasının 16/6 maddesinde şikayet hakkı hamile, çeki elinde bulundurmaları koşulu ile ödemede bulunan cirantaya veya akdi teminatı nedeni ile tam ödeme yapan bankaya vermiştir.Ancak 5941 Sayılı yasa şikayet hakkını sadece haline vermiştir.Karşılığını tahsil etmek amacı ile çeki bankaya ibraz eden kişi hamil olmalıdır.Bu nedenle Mahkemece çekin örneğinin bankadan istenip, ilgili hususun tespitine karar verilmelidir.Kararın bu yönden yeniden incelemeye alınması gerekmektedir.
2) 5941 Sayılı yasada 3167 Sayılı yasanın aksine, 5271 Sayılı CMK ‘nın 195.maddesinde yazılı açıklamanın yer aldığı davetiyenin tebliğ edilerek sanık yokluğunda hüküm kurulmasının öngörülmemiş olması nedeniyle sanığın sorgusunun yapılmasından sonra bir karar verilmesinde bir zorunluluk bulunmaktadır.(Yargıtay 10.Ceza Dairesi 2009/15031 Esas ve 2009/19857 Karar sayılı ilamı) Sanık müvekkilin yüzüne karşı söylenmeden tesis edilen hükmün bu bakımdan da iptali ve beraat kararı verilmesi gerekmektedir.
3)Aynı şekilde, yeni yasa düzenlemesine göre çekin üzerindeki imzanın sanığa ait olup olmadığının tespitinin muhatap bankadaki imza beyanından ayrıca tespitinin yapılması zorunluluk kılmıştır.Bu da Mahkemenizce ayrıca inceleme konusu olmalıdır.
4) Karşılıksız çek keşide etmek suçundan açılan avalarda uyarlama yargılamaları duruşmalı yapılmalı, kısmi ödemede bulunup bulunmadığı, miktarı, tüzel kişi temsilcileri ve vekillerin çek karşılığını bankada bulundurmakla yükümlü olup olmadığı ve temsilcilik ya da vekillik görevlerinin devam edip etmediği gibi hususlar araştırılmalıdır.Dosya üzerinden karar vermek doğru olmayacaktır.Zira değindiğimiz üzere, yasadaki her değişikliğin tek tek tatbiki ancak yeniden yargılama yapılmasıyla mümkün olacaktır.
YanıtlaSil5)Hamilin kanuni süresinde bankaya çeki ibraz ettiği tarihte, keşidecin hesabında kısmi ödeme yapılacak miktarın olup olmadığının tespiti, var ise karşılıksız işleminin bu miktar ve bankanın ödemekle yükümlü olduğu tutar düşüldükten sonra yapılması ve adli para cezasının da bu miktar üzerinden verilmiş olması gerekmektedir.İşbu çek/ler ilgili banka hesabında kısmi ödeme yapılabilecek bir durumun olup olmadığı kesinlikle araştırılmamış, araştırılmış olduğunu varsaysak dahi bankanın ödemekte yükümlü olduğu miktar düşülmeksizin çek bedelinden adli para cezasına hükmedilmiştir.
6)Yeni yasa adli para cezası konusunda da bazı değişiklikler getirmiştir.Eski yasa, her bir çek yaprağı için en fazla 80.000 TL adli para cezası öngörürken yeni yasa en fazla 1500 güne kadar para cezasına hükmetmiştir. Yani bu durumda miktarı 80.000 TL üzerinde olan çeklerde eski yasa lehedir.Miktarı 30.000 TL den fazla olan çeklerde ise her iki yasaya da bakılmalı, verilecek gün para cezasına göre hangi yasanın lehe olduğu kararlaştırılmalıdır.
7) Eski yasada olan 3167 Sayılı yasada kusursuz sorumluluk hali öngörülmüş olup, yeni yasa olan 5941 sayılı yasada kusur aranmaktadır.Uzun yıllar çok başarılı atılımlar yapmış olan istikrarlı Plastik Doğrama İmalatı sektöründe hizmet vermiş,iki yurt içi bir yurtdışı kurumun hem kurucusu hemde yöneticisi olmuş, binlerce kişiye hizmet vermiş bir kimseyim.Ticari hayatın ani değişiklikleri sonucu, ödeme güçlüğü içine düşmüş ve borçlarını ödeyememiş, elindeki imkanları kaybetmişimdir.Keşide etmiş olduğum çekleri kast sonucu keşide ettiğim düşünülemez.Yıllar boyu elde etmiş olduğum başarılar zamanında milyonlarca liralık çeki günü gününe ödemiş, ticari hayatımda gerek şahsi gerekse kurumsal kişiliğim bakımından son derece güvenilir kimseydim. Ticari hayatın ters gitmesiyle ödeme güçlüğüne düşmüş ve hatta peşi sıra ödeyemediğim çekler yüzünden cezaevine girdim.Karşılıksız çek keşide etme suçunu işlerken en ufak bir kusur bulunmamaktadır.
Özetlemek gerekirse, 5941 Sayılı yeni yasa lehe olan tüm hükümleri bakımından yeniden değerlendirilip,hüküm tesisi edilmeli ve önce verilen mahkümiyet hükmünün iptaline ve BERAAT kararı verilmesi gerekirken, eksik inceleme ve dosya üzerinden karar verilmiş olması sebebiyle Sayın Mahkemenize müracaatım zorunlu olmuştur.
SONUÇ VE İSTEM :
Yukarıda açıklamış olduğum nedenlerle, Esas Karar Karşılıksız Çek Keşide Etmek Suçundan TL adli para cezasına ilişkin hükmün infazının devamına ilişkin kararın iptal edilerek, 5941 Sayılı yasanın yukarıda detaylı biçimde açıklamış olduğum tüm lehe hükümleri yönünden incelenerek, duruşmalı olarak YENİDEN YARGILAMA YAPILMASINA, mülga kanun hükümleri uygulanarak verilmiş eski HÜKMÜN İPTALİNE, bu aşamada İNFAZIN DURDURULMASINA,yapılan yargılama sonucu yeni yasa koşulları uyarlanarak BERAAT kararı verilmesini Saygılarımla arz ve talep ederim.
mavi 27 bunu yazıp hemen pazartesi vermen gerek birkac günde sana cevap verir mahkeme heyeti.biraz dirayetli olup hızlı davranman lazım.beraatta cıkabilir redde edebilir.o zaman agır cezaya başvuracaksın ordan olumlu bir sonuc cıkacagını sanıyorum anlattıgın kadarıyla.serdar
YanıtlaSilufuk34 dosyann olduğu mahkemeye faks çekmen yeterli oluyor sanırım.
YanıtlaSilmavi27
serdar kardeş msn abimisin allah razı olsn çook sağol ya walla. hemen alyrm örneği eline sağlık
YanıtlaSilmavi27
gelişmelerden haber verirsen mahkeme heyetinin cevabına göre agır cezaya yazman gereken dilekce örneginide veririm.allah kurtarsın bende bilirim o psikolojiyi allah yardımcın olsun mavi27 kardeşim cok zor ama inan gececek hepsi.biz bunları haketmedik ama bu insanlardan alacagım var benim.serdar
YanıtlaSilbizimde alacağmz var serdar abi ama bizim çekler bankada oldğu için hiç bişey yapamyrz. sanki kendi çeklerini ödemiş gibi birde eşime hapis kararı çıkaryr ahlakszlar.
YanıtlaSilmavi27
benim hem maddi alacagım var ama asıl hak alacagım var.allaha biraz inanıyosam benim bu alacagımı almadan herkesi yaptıklarına pişman etmen beni bırakmaz bu dünyada
YanıtlaSilsayın serdar kardeş erken ibraz ne demek bununla nasıl beraat ediliyor bilgilendirirsen sevinirim SYMRNA
YanıtlaSil''Eğer borçlu darlık içindeyse ona ödeme kolaylığına kadar bir süre tanıyın. Ve bu gibi borçlulara alacağınızı bağışlayıp sadaka etmeniz eğer bilirseniz sizin için, daha hayırlı olacaktır''(Bakara Suresi 280)
YanıtlaSilherkes yaptığınn bedelini ödicek serdar abi allhın izniyle o günleri görcz. zamanında 2 şirket varken çeklerimize imza değil nokta koysanız yeter ya diyolardı.
mavi 27
cekin tarihinden önce cekinize karşılıksız vurulduysa bu CEKTE ERKEN İBRAZ yeni yasaya görede bu suc degil alacak verecek devam ama cekten dolayı ceza almazsınız.kesinleşmiş cezanınız bile olsa (benimkiler gibi)eger böyle cekiniz varsa bir dilekceyle hemen mahkeme beraatınızı ve adli sicilden cezanızın silimine karar veriyor.
YanıtlaSilçek davalarının bitmesi için yapılacak tek eylem bu linki milletvekillerine çok acil göndermemizidr.
YanıtlaSilhttp://www.youtube.com/watch?v=MaxekB2rWuQ&feature=related
saygılarımla.
E PES SAYIN Aa,bize yakışırmı?İŞMİ YANİ SİZİN SÖYLEDİĞİNİZ.YAPILACAK ŞEYMİ.BENDE SİZE İNANADIM HERHALDE HAYIRLI BİRŞEY DİYE GİRDİM.BİZLERİN KİM OLDUĞUNU UNUTTUNUZ HERHALDE.
YanıtlaSilSAYGILARIMLA
BASKETÇİ
ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ
YanıtlaSilŞU AN NİGDEDEN MUSTAFA BABA İLE GÖRÜŞTÜM KARDEŞLERİM ÇOK ÖNEMLİ BİR GELİŞME OLDU MUSTAFA ABİ ULUSAL KANAL LA GÖRÜŞME YAPTI BİRAZ ÖNCE VE KANAL YETKİLİLERİ YOĞUN BASKI OLURSA PROGRAM YAPMA SÖZÜ VERMİŞLER LÜTFEN ACİL ŞU TELİ ARAYIN HEMEN PROGRAM YAPTIRALIM
ULUSAL KANAL TEL : 0212-251-50-90
SAYIN MAVİ 27 ;SİZİN ALIŞVERİŞLERİNİZİN HEPSİ MÜSLÜMANLARLA HERHALDE?...YAHUDİ,ERMENİ,ATAİST İLE ALIŞVERİŞ YAPANLAR BAKARA SURESİ,AYET 280'İ NASIL ANLATACAK.SANKİ MÜSLÜMAN OLANLAR DA ANLIYOR MU Kİ?...GÜNÜMÜZDE KURAN'A UYGUN TİCARET YAPAN MÜSLÜMAN KALDI MI ACABA?YOKSA VAR DA, BANA MI DENK GELMEDİ?...DOKTOR....
YanıtlaSil55 sy.basketçi 2 senedir el avuç açıp yalvardıkta ne elimize geçti.Verin bir anfi meclisin önünde çalıp oynayalım millet kırdı bunlar kafayı desin.
YanıtlaSil54teki arkadaş yani varya en diyim ya hakkımızda düzgn bişey var sandm ama hakikaten gece gece yani nedir bu.
YanıtlaSilmavi27
doktor abi evet anlayana dimi müslümanlar da anlamıyor maalesef.
YanıtlaSilmavi27
utku abi arayp ne diyoruz teli gece mi yapacaklar haberi???
YanıtlaSilmavi27
--------------------- Ö N E M L İ ---------------------
YanıtlaSilEYLEMİN İSMİ ELCİMİ BABASINA KAVUŞTURAK
EYLEMİN İSMİ ELCİMİ BABASINA KAVUŞTURAK
EYLEMİN İSMİ ELCİMİ BABASINA KAVUŞTURAK
EYLEMİN İSMİ ELCİMİ BABASINA KAVUŞTURAK
EYLEMİN İSMİ ELCİMİ BABASINA KAVUŞTURAK
Arkadaşlar iki gün önce ben bu duyuruyu sitede yaptığım zamen ELCİMM isimli BACIMIZ , KIZ KARDEŞİMİZ ve KIZIMIZ beni ekledi ve baya konuştuk ve bana dediki ((((((( ABİ, BABAMI ALDILAR BENİ BABASIZ BIRAKTILAR EVİMİZİN DİREĞİ GİTTİ ABİ BEN NE GEREKİYORSA YANINDA OLUP YAPACAM DEDİ ))))))))
KÜÇÜK KIZ KARDEŞİMİZ , BACIMIZ , KIZIMIZ BUNU SÖYLEDİ
HAYATTA HEP DİK OLDUM VERDİĞİM SÖZDEN HİÇ DÖNMEDİM , DÖNMEMDE KIVIRTMIYORUM DA BİRİLERİ TERS DÜZ YORUM YAPMASIN GÜNÜ GELDİĞİNDE SEN ŞÖYLE YAPTIN DİYE YÜZÜME SÖYLEYE BİLİRSE YÜZÜME KARŞI KONUŞSUN OLURMU ARKADAŞLAR ACAYİP ŞEKİLDE ŞU AN ÜZÜLDÜM
ÇÜNKÜ BENİMDE KIZIM VAR
ANNESİNİ KAYBEDEN KIZIMIZA ŞUNU SÖYLEDİM İNŞALLAH GÜNÜN BİRİNDE KIZIM BÜYÜR SENİN BABANA BAĞLI OLDUĞUN GİBİ BANA BAĞLI OLUR İNŞALLAH BACIM DEMİŞTİM.....
EYLEME DEVAM LÜTFEN EKLEYİN
EYLEMİN İSMİ ELCİMM .........
ARTIK ELCİMM LERİN YUVASI DAĞILMASIN BELKİ BABALARI BAŞLARINDA OLSA ÇOK FARKLI OLURDU HER ŞEY ELCİM MERAK ETME KIZIM , BACIM , BİZ SENİN YANINDAYIZ AİLE MEVZU BAHİS OLDUMU VATAN GİBİ SÖZ MÖZ KALMIYOR ORTADA BU EYLEMİN İSMİ ELCİMM İÇİN OLACAK
LÜTFEN YA KIZ EVLADIN YAKARIŞIYDI BU YA BAKIN NE OLDU AİLESİNE NE OLDU ARKADAŞLAR DAHA HANGİ DERSLERİ GÖRMEMİZ LAZIM YA
ELCİMM İÇİN DEVAM İKİ GÜN DAHA ARKADAŞLAR İKİ GÜN DANA
u.k_76@hotmail.com
mavi 27 şimdi ulusal kanalı mustafa abi aradı yoğun talep olursa tam bir saatlik program diyorlar hadi gardaşlar hadi arayın şu ulasal kanalı bir saat bizim bir saat
YanıtlaSilutku abi nedir ulusal kanalla ilgili şimdiki durum?
YanıtlaSilmavi27
utku abi cvp vermyo numara...
YanıtlaSilmavi27
söylednde utku abi kaç kişi duydu ki acaba ve kaç kişi aradı, belkide bazı arkadaşlar diğer yorumlarda burayı görmylar.
YanıtlaSilmavi27
utku abi ben aradm şimdi ulaştm fakat şuan o bölümle ilgilenen kişi yok burda gündüz arayın dediler.
YanıtlaSilmavi27
mavi27 beni eklesene burdan takip edemiyom sorularınızı
YanıtlaSilu.k_76@hotmail.com
abisi msn yokki kapalı. napcz yarın mı arcz bu durumda? başka bir gelşme yoksa şimdlk çkcam netten abi?
YanıtlaSilmavi27
çek te hapis olmasa inanın gerçek ticaret var olurdu devletin vergi geliride daha fazla olurdu şimdi havaya yapılan ticaretle sanal görüntü var sonucta bir yerde dıkanacak ve patlayacak burda sıkıntı en büyük dert rant bazı kesimlerin ortada dolaşan çeklerden büyük rant elde etmesi kim bu kesimler faktoringler her gün tirilyonlarca piyasadan çek topluyorlar ortada çok temiz bir ticaret var götür on liralık çeki al yedi lira git satıcı karını peşin alıyor bunların bu işte tek sigortası çekte hapis tabii bunlara gidenler bunlardan para alanlar bütün finans yolları kapanmış zor durumda esnaflar bunu faktorinçiler çok iyi biliyor çok esnafında bunlara genelde hatır çekleri gibi hayali ticaretlerle para bulmaya çalışıyorlar ortada bu şekilde bal kaymak varken bu bal da çeşitli kesimlerle paylaşılırken sen bekle çekte hapis kalksın sorun kendinize hepimiz heveslendik 31 12 2008 yılına kadar olan çekler lav olmuştu neden yargıtay ilgilidairesi yüzde yüz olması gereken olayı oldurtmadı düşünün ama geniş düşünelim milyonlarca insanla ilgili kararı üç beş kişinin eline verilirse o kişilerin kontrolü kolay olur eğr biz hukuki bir başvuru yapmayı düşünüsek yargıtaya mutlaka basın şahitliğinde olması lazım PARA PARA eskiden bir örnek vereyim ülkede bir tarihte şu meşhur beşyıldızlı otellerde kurulan kumarhaneler vardı millet öyle bir kaptırdıki bu işe kumarhane sahipleri her gün korkunç paralar kazanmaya başladı o sıra gerçeklerin gerekli haberleri sunan"eski halinden bahsediyorum" UĞUR DÜNDAR bey şöyle bir haber yaptı EĞER BU KUMARHANELERİN ÖNÜNE GEÇİLMESSE KAZANDIKLARI BU PARA İLE ÇOK ŞEYE HAKİM OLACAKLAR DEMİŞTİ şimdi bunun başka sektörü milletin başına bela ŞİMDİ UĞUR DÜNDAR ÇIKSA YAA KARDEŞİM NEDİR BU REZALET KİM BU FAKTORİNGLER BUNLARIN SAHİPLERİ KİM ÜLKEDEKİ YATIRIMLARI NEDİR BU PARAYI NERDEN BULURLAR HER GÜN BENİM DİYEN BANKADAN DAHA FAZLA PARA SATARLAR DESE BAK ARKADAN ÇORAP SÖKÜĞÜ GİBİ NELER GELECEK Geçen sene aynı bu yazdıklarımı MHP MVKL SAY.ALİM IŞIK ta mecliste sordu o zaman eski sanayi bakanı vardı "sayın bakanım bankalardan kıredi alamayan esnaf denize düşen yılana sarılır misali moderen ismi faktoring olan kılasik tefeciler kimlerdir bu ülkedeki yatırımları nelerdir diye sordu cevap biz size yazılı cevap veririz dediler işi geçiştirdiler" izzet hoca hukukun üstünlüğünden vaz geçmiş paranın üstünlüğünü düşünüyor sayın hocam yıllardan beri yüzbinlerce esnafın ne çektiğini siz biliyormusunuz nerden bileceksiniz sizin kabahatiniz yok demi hocam ama vicdanınızdamı yok bu kanun maddelerini yazarken bu çeki ödeyemiyen ve hangi sebebten ödeyemediğini bile dinlemeden sorgusuz hapse atmak suçlamak adaletmi siz bu şekilde mi bu güne kadar talebe yetişdirdiniz bu anlayışımı aşıladınız bu yüzden binlerce ev binlerce aile yıkıldı adres sıkıntısı yüzünden çocuğunu okula yazdıramıyanımı ararsınız araması var diye ölüm döşeğinde olupta hastaneye gidemiyenimi ararsınız binlerce örnek var hocam ticareti terkten vatandaş ceza almış neden diye soruyorsun esnafa mafyadan kaçtım diyor be bu cezayı veren allahın kulu al bakalım karşına sor neden dükkanı terkettin diye her kolayını bulmuş yokluğunda ver kararı al maaşı biz hocam biz batmış esnaflar bu günümüze gelene kadar ülkeye ne hizmetler verdik ne vergiler ödedik kaç kişiye iş verdik bizim başımıza gelenler ülkemize olan düşkünlüğümüzden eğer bizlerde kolay kazancı seçseydik petrol kaçakçıları gibi tefeciler gibi bol bol çinin ucuz mallarını getirp satsaydık şimdi hepimiz beyefendiydik araştırın batan insanları içlerinde vergi rekortmenleri buluş sahipleri binlerce katledilen katletdiğiniz yada alet edildiğiniz eseriniz var övünebilirsiniz torunlarınızada anlatırsınız başarınız annesi babası hapse girip yuvaya düşen gözü yaşlı çocukların ahı elbette yerini bulucaktır.batmış esnaf
YanıtlaSilSAYIN EKM2510 KARDEŞİM
YanıtlaSilSAYIN BASKETÇİ 34AN KARDEŞİM..
VE TÜM SİTEYE.....
TEŞEKKÜR EDERİM ÇÖZÜM YOLU BELLİ LAKİN SİTE BU KADAR KALABALIKLAŞTIĞI HALDE ÇÖZÜM YOLLARINA YOĞUNLAŞILAMIYOR.... SORUN BURDA ZATEN.
ASLINDA BU KALABALIKLA BELLİ SYILARDA BELLİ NOKTALARA ODAKLANILSA HEM DAHA AZ ENERJİ SARFEDİLECEK HEMDE DAHA KOLAY VE KESİN SONUÇLAR ALINACAK.
TABİKİ YAZILACAK TABİKİ FARKLI KONULAR İŞLENECEK. BURADA OLAN İNSANLARI AKRABALARI DAHİ DİNLEMEZKEN KAİLE ALMAZKEN BURADA DA BU FIRSAT VARKEN TABİKİ YAZILIP ÇİZİLİP DEŞARJ OLUNACAK. BUNADA İHTİYACIMIZ VAR. BUNUDA YAPALIM AMA ASIL YAPILMASI GEREKENLERİ YAPARKEN YANINDA BUNU YAPALIM YOKSA BİR ANLAMI KALMIYOR.
MESELA BURADA YAZANLARIN İÇİNDE BEN BİLİYORUMKİ EN AZINDAN 10-15 TANE İZMİRLİ VAR. ÇAĞRIDA OLDU BİR ARAYA GELELİM BİRŞEYLER YAPALIM DİYE AMA GELİNMİYOR BİR TÜRLÜ YADA DEKLERE EDİLMİYOR. İZ ER.. İZMİRLİ ZİRAATÇI...KADİR... ZEYNEP ASLI... AKLIMA İLK GELENLER BİRŞEYLER YAPMAK İLLEDE ANKARAYA GİTMEYİ GEREKTİRMİYOR.. İZMİRDE VEYA BAŞKA BİRŞEHİRDE BASIN YOKMU Kİ İLLEDE ANKARA BEKLENİYOR... ORAYADA GİDENLER BELLİ ZATEN....
BUNUN İÇİN HAYIFLANIYORUM VE ÜZÜLÜYORUM. ESKİDEN SAYIMIZ AZ NASIL İNSANLARI BU SİTEDEN HABERDAR EDİP KALABALIKLAŞIRIZ DİYORDUK... SEVGİLİ EMRE 5941 ÇIKTIĞINDA İÇERDEN ÇIKANLAR GELİNCE ÇOK KALABALIK OLACAĞIZ DİYORDU VE HEPİMİZ ÖYLE DÜŞÜNÜYORDUK FAKAT ÖYLE OLMADI. OLAMADI.... EVET SAYIMIZ ARTTI FAKAT BUNA PARALEL AYNI DERECEDE ETKİNLİĞİMİZ ARTMADI... BÖYLE OLMAMASI GEREKİR....
VEKİLLER BIKMIŞLAR BİZDEN HATTA ANTİPATİK OLUYORMUŞUZ ÖYLE YAZIYOR BAZI ARKADAŞLARIMIZ. YAHU BIKSINLAR.... HATTA ANTİPATİKTE BUKSUNKAR.. ARAMAYA SIKIŞTIRMAYA DEVAM ANTİPATİK OLMANIN AVANTAJIDA VARDIR... HEP AKILLALRININ BİR KÖŞESİNDE DURURUZ... HİÇ AKILLARINDA OLMAMAKTAN ÇOK DAHA İYİDİR....
REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ OLMAZ... HATTA BAZAN EN SES GETİREN REKLMLAR KÖTÜ OLANLARIDIR.... NE YANİ RECEP İVEDİK ÇOKMU İYİ BİR KARAKTERDE FİLMİ BU KADAR GİŞE HASILATI YAPTI... TAMAMIYLA OLMASADA HEPİMİZ KENDİMİZDEN BİRER PARÇA GÖRDÜK ONDA İTİRAF ETMESEKTE....
BEN LİBYA DAYIM HENÜZ DOSYALARIM YARGITAYDA ONLAR DÖNENE ÜKADAR KALAN DOSYALARIMI TEMİZLERİM... TEMİZLEYEMESEM BİLE 10 SENE GELMEM TÜRKİYEYE OLUR BİTER... AMA NEDEN OLSUN NEDEN GELEMEYEYEYİM.... HATA YAPTIK DİYE BİRİLERİNİN YAPTIĞI YANLIŞLARLA DOLU YASANIN NEDEN KURBANI OLALIMKİ. BUNU SİNDİREMİYORUM.
BEN ARTIK ARALIKTAN BU YANA VEKİLLERİ ARADIĞIMDA Kİ ÇOK ARIYORUM BEYEFENDİLER TELEFON NUMARASI YABANCI ÜLKE OLUNCA ÇOK KOLAY AÇIYORLAR HEMDE DANIŞMANLARI DEĞİL KENDİLERİ BAKIYORLLAR...
İNANIN BANA BİR AYDAN BERİ ARTIK
AĞLAMAK YALVARMAK GİBİ KONUŞMALAR HİÇ YAPMIYORUM
DİREK ONLARIN ANLADIĞI DİLDEN KONUŞUYORUM
DİYORUMKİ
-
BİZ SÖYLEMEYELİM SN ERGİNE SORUN MAHKEMELERDEKİ ÇEK DAVALARINDAN YARGILANAN KAÇ KİŞİ VAR...
ÇEK NEDENİYLE HÜKÜM GİYMİŞ CEZAEVİNDE KAÇ KİŞİ VAR....
KAÇAK DURUMDA KAÇ KİŞİ VAR....
YAGITAYDA DOSYASI OLAN KAÇ KİŞİ VAR...
KOYUN ALT ALTA TOPLAYIN KAÇ MİLLETVEKİLİNE DENK GELDİĞİNİ HESAPLAYIN DİYORUM..
İSM, LAZIM DEĞİL BİR TANESİ BANA KAÇAKLAR OY KULLANAMAZ YAKALANMA RİSKİ VAR DEDİ...
BENDE BEN BİRİM OY KULLANMAM SAYI 1 AMA BENİM EŞİM, KIZIM, ANNEM, BABAM, KARDLERİM, VE SÖZÜM GEÇEN AKRABALARIM SİZCE NASIL OY KULLANIR DEDİM....
SUSTU
VE DEVAM ETTİM ARTIK BİZİM SİYASİ GÖRÜŞÜMÜZ YOK İKTİDARDASINIZ BİZE BİR ÇÖZÜM BULURSANIZ BİLİNKİ OYUMUZU SİZE VERECEĞİZ YOK BULMAZSANIZ BUNU ÇÖZMEYE SÖZ VERENE VERECEĞİZ BU KARARI ALDIK İNTERNETTEYİZ VE ÖRGÜTLÜYÜZ DEDİM... BİR ÇÖZÜM BULMAK LAZIM DEDİ...
YANİ KISACASI ARTIK ONLARLA ONLARIN ANLADIĞI DİLDEN KONUŞMAK LAZIM DİĞER DİLİ MAALESEF DİKKATE ALMIYORLAR....
BAŞKA TÜRLÜ ZATEN ÇÖZME NİYETLERİ YOK...
BİZE YARAYACAK KARAR
YA YARGITAYDAN ÇIKACAK
YA ANAYASA MAHKEMESİNDEN
YADA GÜÇ OLDUĞUMUZA İNANDIRIRSAK HÜKÜMETTEN...
EĞER İNANDIRAMADAN ÇÖZÜMSÜZ SEÇİM GELİR VE AKP TEKRAR İKTİDAR OLURSA BUNU ONLARA KİMSE ÇZÖDÜREMEZ.. BU BÖYLE BİLİNE... BUNLAR BENİM KİŞİSEL DÜŞÜNCELERİM DOĞRUDUR YANLIŞTIR. BENİM BAKTIĞIM PENCEREDEN BÖYLE GÖRÜNÜYOR.
SELAMLAR
M.K.
BUGÜN YARIN LÜTFEN ARAYIN EN GENİŞ KAPSAMLI PROGRAM YAPILACAK
YanıtlaSilLÜTFEN İHMAL ETMEYİN VERDİĞİM NOYU ARAYIN
NİGDEDEN MUSTAFA ABİYE BU KONUDA TEŞEKKÜR EDERİZ . ALLAH RAZI OLSUN MUSTAFA BABA SENDEN SAĞOL VAROL ELLERİNE SAĞLIK
arkadaslar ıyı aksamlar ancak gırebıldım malım afrıka mesajları okudum sayın basketcı sayın murat bey emın ekmenın yazısı gercekten sılınmıs murat beyın yazısından once ıdı hatta not dusmustu murat bey emın beyın yazısını gordum dıye ama malesef yazı sılınmıs
YanıtlaSilutku kardes durum ne nasıl gıdıyor
elcın kardesımızle gorustunmu gorusen varmı varsa başsaglığı dıleklerımı ıletırsenız sevınırım
elçın gıbı yureklı bır ıkı kızımız daha olsa degılmı utku
allahın ıznıyle sona yaklasıyoruz ama eylem eylem eylem
yargıtayın bıle su anda bızı duyması ıcın eylem lazım
cunku cok mesguller tahlıyelerle ugrasıyorlar
afrıkalı
selamlar.şimid bende aradım pzt günü arayın diyorlar ulusal kanalın ankara işletme müdürü arkadaşım yarın kendisini arayacağım.arkadaşımdan nasıl faydalanabilirz.bu konuda yönlendirirseniz,arkadaşımı sıkıştırırım.selçuk
YanıtlaSilarkadaşlar ben aradım çok olumlu yaklaştılar lütfen hemen arayın ayaydın 61
YanıtlaSilUTKU KARDEŞİM BAK BU ULUSAL TV İŞİ GÜZEL ELÇİN KIZIMIZI BABASINA KAVUŞTURALIM DİYE ORDA BİR PROGRAM BAŞLATALIM HATTA BABASINI HAPİSTEN KURTARMAK ADINA TÜRKİYE GENELİNDE BİR PARA TOPLAMA KAMPANYASI BAŞLATALIM MİSAL VERİYORUM BİRİNCİ GÜN ON LİRA TOPLANDI İKİNCİ GÜN YİRMİ OLDU ÜÇÜNCÜ GÜN OTUZ OLDU GİBİ BİR KAÇ GÜN GÜNDEMDE KALIRSAK BİR ŞEYLER ELDE EDBİLİRİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM ihtiyar
YanıtlaSilafrikalı abi iyi gidiyor çok şükür arkadaşlar canı yürekten bu işin arkasındalar
YanıtlaSilihtiyar abi çok teşekkürler bu ULUSAL kanalı nigdeden MUSTAFA baba halletti onun ellerine sağlık ALLAH ondan razı olsun baba bizde baş yok yeri gelir hepimiz başız yeri gelir hepimiz bu işin HAMALIYIZ hepiniz sağolun varolun bu birlik olursa biz bu işi başarırız abi
0212 251 50 90 aramayan arkadaşlar arayın ne kadar talep olduğunu görsünler şimdi devam
YanıtlaSilBİRDE ARKADAŞLAR EĞER ANKARADA YÜZ KİŞİ KADAR GİDİP TOPLUCA DİLEKÇE VERCEK İSEK BU İŞLERİ YAPARKEN BASINIDA ÇAĞIRACAK İSEK VERGİ LEVHALARIMIZIDA YANIMIZA ALALIM ORDA TOPLUCA YAKALIM DERİM ihtiyar
YanıtlaSilSORUN HALİNE GELİRSEK SORUN ÇÖZÜLÜR O HALDE SORUN OLALIM HAYDİ ARKADAŞLAR MÜCADELEYİ BIRAKMAYIN GÜN DOĞMADAN NELER DOĞAR
YanıtlaSilİYİ GECELER ARKADAŞLAR...(SEIKO52005@hotmail.com.)BİZ KAÇ KİŞİYİZ DİYEREK BİR KAMPANYA BAŞLATSAK.EMİNİM BİRİLERİ TARAFINDAN İZLENİYORUZDUR.ÖNCE GÜCÜMCZÜ BİR KENDİMİZ GÖRSEK. AYRICA TAKVİM YAZARI BİZ İÇERİDEYKEN ÇEK KONUSUNDA EKONOMİ SAYFASINDA ÇOK ÖNEMLİ YAZILAR YAZDI.AHMET İYİMA'DAN DÖNEMİN TİCARET VE SANAYİ BAKANI ZAFER ÇAĞLAYANA KADAR ....OLAYA ÇOK HAKİM.SON ZAMANLARDA TAKİP ETMEDİM.ADRESİNE MESAJLARLA YOĞUNLAŞABİLİRİZ.AMA ÖNCE BİZ KAÇ KİŞYİZ.DİYE BİR KAMPANYA BAŞLATSAK ÇOK İYİ OLUR. BAŞKENLİ06
YanıtlaSilwww.farukerdem.com.tr. BAŞKENTLİ06
YanıtlaSilevet sorun olmamız lazım doğru söz haydı sorun olalım
YanıtlaSilSES GETİRMESİ AÇISINDAN ÖNERİMDİR.......................................................................................................DEĞİL SADECE TÜRKİYE,DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ'NÜN BİLE DİKKATİNİ ÇEKER...YETER Kİ UYGULAMAYA GEÇİLEBİLSİN...BÜTÜN TOPLUM ÖRGÜTLERİ,SAĞLIK KURULUŞLARI,ÜNİVERSİTELER,HALK,YAZILI VE GÖRSEL BASIN,VS,VS,VS,..............................................................................(DAHA ÖNCE DE YAZMIŞTIM AMA İLGİLENEN OLMADI);................................................................................................İSTANBUL (TAKSİM),ANKARA (KIZILAY),İZMİR (SAAT KULESİ),BURSA (HEYKEL),KONYA (MEVLANA) GİBİ TÜRKİYE’NİN FARKLI VİLAYETLERİNİN MEYDANLARINDA AYNI TARİHTE,TOPLU OLARAK ÇEK MAĞDURLARI VE AİLELERİ,KIZILAY’A KAN BAĞIŞINDA BULUNSUN.BU EYLEMİ TÜM ULUSAL TV VE GAZETELERE BİLDİRELİM.SLOGANIMIZDA,YAPTIĞIMIZ TİCARETTEN BİZDE TEK KALAN KANIMIZ OLDUĞUNU,BUNDAN BAŞKA VERECEK BİRŞEYİMİZİN KALMADIĞINI,CEZAEVLERİNE GİRİP HASTALIK KAPMADAN,KAN VERMEK İSTİYORUZ DİYELİM...SABAHLARI ÇOĞU TV KANALLARINDA ÇOK İZLENME PAYI OLAN,SAĞLIK PROĞRAMLARI VAR.ÖRNEĞİN;KANAL D DOKTORUM,KANAL 7,SHOW TV GİBİ.BU TV LERİ HABERDAR EDEREK VEYA YAYINA CANLI BAĞLANILARAK,DİKKATLERİ ÇEKİP,SESİMİZİ DUYURMA FIRSATI YAKALARIZ.......................................................................................AKŞAM HABERLERİNDE,İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN,ÖZÜRLÜLERE TEKERLEKLİ SANDALYE ALMAK İÇİN TÜRKİYE’NİN HER YERİNDE PET ŞİŞE KAPAKLARINI TOPLAYIP,İSTANBUL’DA BİR MERKEZE GÖNDERDİĞİNİ,250 KİLOSUYLA BİR TEKERLEKLİ SANDALYE ALINDIĞI HABERİNİ VERDİ.KAN VERME OLAYI DA BÜYÜK YANKI UYANDIRIR..BİLGİNİZE…DOKTOR.....
YanıtlaSilSn.Mehmet Ali Bey,
YanıtlaSilTaksir kelimesini nitelemeniz doğru. Ama taksirle işlenmiş bir eylemin ceza hukukunda suç sayılabilmesi için kusur / kasıt aranması gerekmekte. TCK bunu böyle emreder.
Size bunu daha net açıklayım: Arabayla giderken bir kişinin ölümüğne sebep oldunuz. Burada kanun taksirle adam öldürmekten sizi yargılar ve kusur arar. Hız limitiniz kanunun ön göndüğünden yüksek ise kusurlu taksirle adam öldürmekten hüküm giyersiniz. Ama suçunuzda sabit bir kusur bulunmaz ise cezanız çok daha hafif olur.
3167 sayılı kanunda çekte vade olmadığı için siz hesabınızda para olmadığını bile bile bu çeki keşide ediyor ve kasten karşılıksız kalmasını sağlıyordunuz. 5941 sayılı yasa ise çekde vadeyi kabül etti. Çekin vadeli olduğu kabül edilirse vadeli kasıt/kusur olamaz. Fakat burada önemli olan husus vereceğiniz ifadedir. Ben malımı alamadığım için ödemedim derseniz kasıtlı suç işlemiş olursunuz. Mallarımdaki, hesaplarımdaki ve alacaklarımdaki hacizler nedeni ile ödeyemedim derseniz kasıt/kusur aranamaz.SARGOZ
akadaşlar kaç kişi olduğumuzu öğrenmek için sıteyi tam olarak duyurmamız lazım mesela ben 7 yıldır bu dertle uğraşıyorum fakat bu sıteden ancak geçen hafta yapılan tv programından bır yakınımın aramasıyla öğrendim tüm türkiye bu sıteyı bılsın bakın kaç kişiyiz
YanıtlaSilYAZ YAZ YAZA BİLDİĞİN KADAR DEĞİŞEN BİRŞEY YYYOOK
YanıtlaSilFİKİR, ZİKİR ,MİLETVEKİLİ MAİL,FAKS,TELEVİZYON,
PROGRAMI, KISIR SİTE İÇİ TARTIŞMALARI ASPRAGAS HABERLER,YALAN RUMUZLA GAZ VERMELER, İKİ SİTE ÇATIŞMASI, EYLEM E GEÇMEYEN EYLEMSİZLİKLER,ÇOOK ŞEY BİLİYORMUŞ GİBİ DAVRANANLAR, İŞİN CİDDİYETİNİ ANLAMAYANLAR,NE DE OLSA BAŞKALARI UĞRAŞIYOR DEYİP EKRAN ARKASINDAN SADECE SEYREDENLER, YENİ YASA DAN MEDET UMANLAR,V.S GİBİ
YAPILACAK EN MANTIKLI EYLEM BAŞBAKAN A VEYA EŞİNE MAĞDURLARIN MAĞDURİYETLERİNİ ANLATAN SADE BİR DOSYA SUNMAK VEDE BAYAN ARKADAŞLARIN BU DOSYAYI BİZZAT GÖTÜRÜP ANLATMALARIDIR...........
MAĞDUR NE DEMEK ÜÇKAĞITÇI NE DMEK ANLATMAK....
YA ÇARESİZSİNİZ...YA..DA....ÇARE.....SİZSİNİZ..
.................N İ Y A Z.......................
BU KONUDA BANA DÜŞEN GÖREVE HAZIRIM.............
Arkadaşlar yeri değil ama sayfayı incelerken dilekceler bölümünde böyle bir yazı ile karşılaştım.buradaki 'TEKERRÜR'ne anlama geliyor?benim 9 çekten dolayı gıyabımda cezam var.hiç birine ifade vermedim.bu TEKERÜR 9 davayı kapsarmı.(3) (Değişik fıkra: 29/06/2005-5377 S.K./2.mad) Hapis cezasının ertelenmesi, koşullu salıverilme ve tekerrürle ilgili olanlar hariç; infaz rejimine ilişkin hükümler, derhal uygulanır.” denilmektedir
YanıtlaSilArkadaşlar,ulusal tv proğramı uygulanırsa bir saat imkanı verilirse Elçin kardeşimiz ve basında azda olsa yer alan birkaç tane mağdur çıkarılırsa çok etkili olur diye düşünüyorum.son 3-5 gündür yargı ve hükümret birbirine düştü.inanın ekonomik dosyaları kaldıracaklarını düşünüyorum.yarsav abant ta toplantı yapıyor basını içeriye almıyor.basit suç dosyalarını hafifletmek zorundalari soylu09
YanıtlaSilDEVLET KİTLERDEN ELİNİ NASIL ÇEKTİYSE ESAFIN ÜZERİNDENDE ÇEKSİN
YanıtlaSilÇOĞU CEVRELERDE BİZLER BİR AVUÇ ÇEKÇİYİZ...BİR AVUÇ OLMADIĞIMIZI HERKRSR GÖSTERELİM.BAŞKENTLİ06
YanıtlaSilYARSAVDAN ÇEKÇİLER LEHİNE BİR ŞEY ÇIKMAZ ÇÜNKÜ ONLAR LA AVUKATLAR AYNI TAKIM BİZDE AVUKATLARIN GEÇİM KAYNAĞI OLDUĞUMUZ İÇİN BİR ŞEY BEKLEMEK HAYAL OLUR
YanıtlaSilDEĞERLİ ARKADAŞLAR
YanıtlaSilLÜTFEN BU GÜN YAYINA VERİLEN AŞAĞIDAKİ HABERE YORUM EKLEYİNİZ
http://habervakti.com/?page=news_details&id=39675
KIZILAY'A KAN ALMAK İÇİN GİDENLER BİLİRLER.İHTİYAÇ HALİNDE,PARAN İLE DE KAN ALMAK İSTESEN,ALDIĞIN HER ÜNİTE KAN İÇİN,SEN VEYA SENİN GÖTÜRECEĞİN BİRİ,ALACAĞIN ÜNİTE KADAR KAN VERMEDEN ,KAN ALAMIYORSUN.BİZLER DE KIZILAY'A BAĞIŞLAYACAĞIMIZ KAN İÇİN.SESİMİZİN DUYURULMASINDA YARDIMCI OLMALARINI İSTEYEBİLİRİZ.GEREKLİ YASAL İZİNLERİN ALINMASINDA DA GÜÇLÜK ÇIKARILACAĞINI ZANNETMİYORUM.YETER Kİ FİKİR BİRLİĞİ OLUŞTURULUP,YAKALAMASI OLMAYAN ARKADAŞLAR,BU YASAL EYLEME ÖNCÜLÜK ETSİN...DOKTOR.....
YanıtlaSilBU YORUMU SON KEZ YAZIYORUM ARKADAŞLAR................................................SES GETİRMESİ AÇISINDAN ÖNERİMDİR.......................................................................................................DEĞİL SADECE TÜRKİYE,DÜNYA SAĞLIK ÖRGÜTÜ'NÜN BİLE DİKKATİNİ ÇEKER...YETER Kİ UYGULAMAYA GEÇİLEBİLSİN...BÜTÜN TOPLUM ÖRGÜTLERİ,SAĞLIK KURULUŞLARI,ÜNİVERSİTELER,HALK,YAZILI VE GÖRSEL BASIN,VS,VS,VS,..............................................................................(DAHA ÖNCE DE YAZMIŞTIM AMA İLGİLENEN OLMADI);................................................................................................İSTANBUL (TAKSİM),ANKARA (KIZILAY),İZMİR (SAAT KULESİ),BURSA (HEYKEL),KONYA (MEVLANA) GİBİ TÜRKİYE’NİN FARKLI VİLAYETLERİNİN MEYDANLARINDA AYNI TARİHTE,TOPLU OLARAK ÇEK MAĞDURLARI VE AİLELERİ,KIZILAY’A KAN BAĞIŞINDA BULUNSUN.BU EYLEMİ TÜM ULUSAL TV VE GAZETELERE BİLDİRELİM.SLOGANIMIZDA,YAPTIĞIMIZ TİCARETTEN BİZDE TEK KALAN KANIMIZ OLDUĞUNU,BUNDAN BAŞKA VERECEK BİRŞEYİMİZİN KALMADIĞINI,CEZAEVLERİNE GİRİP HASTALIK KAPMADAN,KAN VERMEK İSTİYORUZ DİYELİM...SABAHLARI ÇOĞU TV KANALLARINDA ÇOK İZLENME PAYI OLAN,SAĞLIK PROĞRAMLARI VAR.ÖRNEĞİN;KANAL D DOKTORUM,KANAL 7,SHOW TV GİBİ.BU TV LERİ HABERDAR EDEREK VEYA YAYINA CANLI BAĞLANILARAK,DİKKATLERİ ÇEKİP,SESİMİZİ DUYURMA FIRSATI YAKALARIZ...KIZILAY'A KAN ALMAK İÇİN GİDENLER BİLİRLER.İHTİYAÇ HALİNDE,PARAN İLE DE KAN ALMAK İSTESEN,ALDIĞIN HER ÜNİTE KAN İÇİN,SEN VEYA SENİN GÖTÜRECEĞİN BİRİ,ALACAĞIN ÜNİTE KADAR KAN VERMEDEN ,KAN ALAMIYORSUN.BİZLER DE KIZILAY'A BAĞIŞLAYACAĞIMIZ KAN İÇİN.SESİMİZİN DUYURULMASINDA YARDIMCI OLMALARINI İSTEYEBİLİRİZ.GEREKLİ YASAL İZİNLERİN ALINMASINDA DA GÜÇLÜK ÇIKARILACAĞINI ZANNETMİYORUM.YETER Kİ FİKİR BİRLİĞİ OLUŞTURULUP,YAKALAMASI OLMAYAN ARKADAŞLAR,BU YASAL EYLEME ÖNCÜLÜK ETSİN...DOKTOR.....
YanıtlaSilRealist34...sÖYLEDĞİN ADRESE MESAJ ATTIM.TÜM ARKADAŞLAR MESAJA. BAŞKENTLİ06
YanıtlaSilSN.MEHMET KARA,
YanıtlaSilKUSURA BAKMAYIN BİRAZ GEÇ CEVAP VERDİM.SİTEYE GEREK DUYMADIKÇA GİRMİYORUM.
YORUMUNUZUN HER SATIRINA İMZAMI ATARIM.SÖYLEYECEK HİÇ BİR LAFIM YOK.SN.KARA BENİM TEK KARŞI OLDUĞUM -ŞU AN İÇİN-ARTIK VEKİLLERİN ARANMASI HUSUSU.BİRKAÇ CİDDİ ARKADAŞDAN ALDIĞIM DUYUMLARDA ARTIK BİZİ ARAMAYIN,KABAK TADI VERDİ,YİNEMİ ÇEKÇİLER,GİBİ ELEŞTRİLER ALINDIĞI VE BENİM KİŞİSEL GÖRÜŞÜMDE FAX TEL SMS GİBİ EYLEMLERİN ARTIK MİSYONUNU BİTİRDİĞİ YÖNÜNDE.,
BUNDAN SONRASI GÖRSEL MEDYA,BASIN,ETKİLİ,SES GETİRECEK EYLEMLER,VE HEPSİNDEN ÖNEMLİSİ YARGITAY,ANAYASA MAHKEMESİ.AMA İKTİDAR MİLLETVEKİLLERİNİN ARANMASINA KARŞIYIM.ENAZINDAN ARKADAŞLARDA BUNDAN YORULDULAR VE BU KONUDA HEYECAN KALMADI.
FAKAT KALABALIK OLMAMMIZ KONUSUNDA ORTAK SIKINTIMIZ AYNI,İZMİRDE HEP OKUYORUM ÇAĞRILARI,BİR ARAYA GELEMİYORLAR,SİTEYİ DUYMAYAN ÇOK VAR DİYORUZ AMA BİZİM SORUNUMUZ SİTEDE OLUP DA HADİ BİR ARAYA GELELİM DEDİĞİMİZDE SESLER BİR ANDA TISSS.BİZ ŞU ANDA SİTEDE MEVCUT ARKADAŞLARI HAREKETE GEÇİRSEK BU BİLE YETER AMA OLMUYOR.
SAYGILARIMLA.
BASKETÇİ
samanyolunda konuşan ekonomi profösörümüydü?
YanıtlaSilarkadaşlar görün ,satınalınmışları görün.para uğruna branş bile değiştiriyor ceza huk. prof.lar bile.
TEKRAR BULUŞMAK ÜZERE ŞİMDİLİK SİTEDEN AYRILIYORUM.YARIN GÜZEL HABERLER ALMAK DİLEĞİYLE,HERKESE İYİ GECELER...DOKTOR.....
YanıtlaSilSN.BASKETÇİ İŞİ SN.VEKİLLERİMİZİN İNSİYATİFİNE BIRAKIRSAK SİZCE BİZİ DÜŞÜNÜRLERMİ? ZATEN DÜŞÜNSELERDİ BU DURUMDA OLMAZDIK!!! GEÇEN SENEDE YİNEMİ ÇEK MAĞDURLARI DEDİRTE DEDİRTE TAAHÜTLE ARKADAŞLARIMI CEZAEVİNDEN ÇIKARDIK LÜTFEN BUNU UNUTMAYALIM.LÜTFEN YANLIŞ ANLAMAYIN AMA ONLARINDA İSTEDİĞİ ZATEN BİZLERİN ONLARI ARAMAMAMIZ.BURASI TÜRKİYE VE BU ÜLKEDE NE YAZIKKİ SORUNLAR KABAK TADI VERMEDEN ÇÖZÜLMÜYOR!!! KANIMCA SN.M.K. DOĞRU SÖYLÜYOR.AMA SÖYLEDİĞİ BİR SÖZ DAHA VARKİ SONUNA KADAR HAKLI ODA ARTIK VEKİLLERİN ANLAYACAĞI DİLLE KONUŞMAMIZ GEREKTİĞİDİR!!! LÜTFEN BENİ YANLIŞ ANLAMA ŞAHSINI ELEŞTİRMEK MAKSADIYLA YAZMIYORUM AMA BENİMDE 2 SENEYİ GEÇEN BU MÜCADELEDE ( ŞAHSIM ) GÖRDÜĞÜM YAPILAN VE YAPILACAK OLAN EYLEMLER KADAR VEKİLLERİ ARAYARAK MAĞDURİYETLERİ DİLE GETİRMENİN ÖNEMİDİR. MUHAKKAK SİZLERDE ARADIĞINIZDA GÖRMÜŞÜNÜZDÜRKİ ÇOĞU MİLLETVEKİLİMİZ ADLİ PARA CEZASININ ÖDENDİĞİNDE ALACAKLIYA VERİLDİĞİNİ BİLİYORDU.BİZİM ARAMALARIMIZLA VE VERDİĞİMİZ BİLGİLERLE BİR ÇOK VEKİLİMİZ BUNUN BÖYLE OLMADIĞINI ÖĞRENDİ VE BİZE DESTEK VERMEYE BAŞLADI.BENCE A.K.P. DEKİ AĞIRLIĞI OLAN VEKİLLERİMİZİ ARAMAYA VE ANLATMAYA ARALIKSIZ DEVAM ETMEMİZ GEREKMEKTEDİR.MÜHİM OLAN SESİMİZİN HER YERDEN DUYULMASIDIR.
YanıtlaSilZATEN ÇEKÇİLER KABAK TADI VERDİ DİYEN VEKİLLERİMİZ EMİN OLUNKİ YAPILACAK EYLEMLERDE TELEVİZYONLARDA HABER BİLE OLSA ''YİNEMİ ÇEKÇİLER DEYİP'' KANAL DEĞİŞTİRİRLER.
ZATEN MÜHİM OLAN ONLARIN HAFIZASINA ÇEK MAĞDURLARINI SOKMAK DEĞİLMİ!!! BUNU AMA ARAYARAK AMA SMS YOLLAYARAK AMA FAX ÇEKEREK AMA EYLEMLERE KATILARAK HEPİMİZİN YAPMASI GEREKTİĞİ KANAATİNDEYİM.
LÜTFEN ARKADAŞLAR HEPİMİZ SEVDİKLERİMİZ İÇİN DUYARLI OLALIM VE VEKİLLERİ ARAYARAK SEÇİMLERDE NE KADAR BÜYÜK BİR OY POTANSİYELİ OLDUĞUMUZU GÖSTERELİM.SAYGILARIMLA
CAN MERT
icraya düşen çekler için kısmi ödeme yaptım
YanıtlaSil35 göre tebliğ edilerek, çek cezası kesinlemiş cezayı taahhütle durdurdum.
uyarlama yargılama dilekçesini verdim , yeniden yargılaması kabul edilen arkadaş varmı
TEKRAR BULUŞMAK ÜZERE ŞİMDİLİK SİTEDEN AYRILIYORUM.YARIN GÜZEL HABERLER ALMAK DİLEĞİYLE,HERKESE İYİ GECELER...DOKTOR.....
YanıtlaSilTürk-İngiliz Hukukçular Birliği Başkanı Emma Edhem
YanıtlaSilgooglede bu başlıkla arama yaparsanız ulaşırsınız türkiyedeki huhuksuzluklara duyarlı biri ve sık sık türkiyeye gelip seminerlere ve gündeme dair basın açıklaması yapıyor
değerli arkadaşlar
YanıtlaSilsn M.K.
yazdıklarına katılmamak mümkün değil...geçmişe yönelik bir analiz yaparsak vekillerle görüşmelerde sanki üzerimize atılı bu suçu kabullenmiş ve bir KÖLE gibi,sahibimizden bizi AZAD etmesini ister gibi tavırlar takınmak bu mücadeleye sadece zarar vermiştir diye düşünüyorum...asıl hakkımız olan ANAYASA ile bize verilmiş yaşama hakkından sonraki en önemli HAK olan özgürlüklerimizi birilerinin lütufta bulunmasına bağlamak büyük bir hataydı....
elbette aramalar bir takım faydalar sağladı...fakat yasadaki maddeleri hepimiz biliyoruz cezanın kalkması bir tarafa 2 katına çıkarıldı...bunun bu vaziyete gelmesinin sebebi bana göre çok yanlış bir söylem ve istek olan,bize zaman verin borçları ödeyelim söylemi olmuştu...şimdi size zaman verdik ödeseydiniz cevabını veriyorlar...kısaca bunu istediniz bizde yaptık ne haliniz varsa görün diyorlar...
tabi bu arada bizim HAK gaspımız bi yerde meşrulaştırılmış gibi bir hal alıyor...o dönemlerde de bunun çözüm olmayacağını defalarca söyledik ama bazı aklı evvel arkadaşlarımızın erteleme kesinleştikten sonraki tavırları KAST kelimesini gündeme getirmek yerine vekilleri arayarak RABBİM SİZDEN RAZI OLSUN dediler...
sanki bu yasayı 2003 te çıkaranlar bu vekiller değildi...sanki 6 yıl adalet bakanlığının tozlu raflarında bu yasa beklerken nice insanlar zındanlarda çürümedi...bütün bunları kabul eden ve yalvaran bir toplum olmaya devam ettiğimiz sürece bu günler toplum olarak İYİ günlerimiz olacak,,benim düşüncem de aynı sizin söylediğiniz gibi vekillere telefonda söylenmesi gereken...yasalardaki lehimize olan durumları HİZBULLAH SANIKLARININ kullanabildiği kadar bizimde kullanmamız gerektiği...
aramalarda yalvarma devrini bitirip konuşmaların bu şekilde olması gerektiği kanaatindeyim...
ŞİFAİ VERDİKLERİ SÖZLER PALAVRADAN ÖTEYE GEÇMEDİ GEÇMEYECEK...
my way
KENDİMİZE ÇEK MADURLARI YERİNE ADLİ PARA CEZASI MADURLARI DESEK DAHA DOĞRU VE DİKKAT ÇEKİCİ OLMAZMI? ÇEK DİYİNCE ÖDE KARDEŞİM DİYO MİİLET YANLIŞ İNTİBA ANLATMAYA ÇALIŞ DERDİNİ UZUN UZADIYA KISACIK ZAMANDA İSMİMİZ ADLİ PARA CEZASI OLSA ALGI DAHA FARKLI OLMAZMI SİZCE YADA ÇEK VE ADLİ PARA CEZASI MADURLARI DESEK ASLI 66
YanıtlaSilARKADASLAR ŞİMDİ HABERLERDE İZLEDİMM TÜRK BORÇLAR KANUNU MECLİSTE GÖRÜŞÜLECEK BU HAFTA BU BEKLEDİĞİMİZ HABER DEĞİLMİ ARKADASLARRR...TAYYİP ACABA VERDİMİ TALİMATI..CUNKU BEKLETİLİYORDU BU KANUN..
YanıtlaSilBENCE BU KANUN YASALASIRSA CEKTEKİ PARA CEZALARI İDARİ PARA CEZASINA DÖNEBİLİR..BİLGİNİZİ..YOĞUNLASIN BU HABERE..
RIFAT HİSARCIKLI OĞLININ TWİTERDAKİ ÇÖZÜM ÖNERİSİ VERİN YAZISINA TEK Bİ YORUM YOK ACABA NEDEN KİMSENİN ÇÖZÜM ÖNEREİSİ YOKMU ???? SESİNİ DUYURMAK İSTEDİĞİ
YanıtlaSilARKADASLAR BU TÜRK TİCARET KANUNU BORÇLAR KANUNU GÖRÜŞÜLECEK DİYORUM MECLİSTE..MUHALEFET VE İKTİDAR PARTİLERİNİN UZLAŞMASIYLA GÜNDEME ALINDI BU YASA.2 YILDIR BEKLİYORDU..VE BU YASA YASALIŞIRSA ÇEK SENET VE KREDİ KARTLARI BORÇLARINA DÜZENLEME GETİRİLECEK..
YanıtlaSilBEN YANLIŞMI BİLİYORUMM..BİLGİSİ OLANLAR YAZSIN LUTFEN..BELKİDE BEKLEDİĞİMİZ HABERDİR BU..
105 TE YAZAN ASLI ARKADASIMIZIN FIKRI COK GÜZEL ÇEK MAGDURLARI YERINE ADLİ PARA CEZASI MADURLARI DESEK DAHA IYI OLMAZMI . BIZLER ASLINDA ADLİ PARA CEZASI MADURLARI DEGILMIYIZ?...UFUK34
YanıtlaSilufuk 34
YanıtlaSiladli para cezası kapsamı çok geniş bir kavram her türlü suça uygulanan bir ceza...
my way
....108....
YanıtlaSilborçlar kanunun içinde bizimle ilgili bir konu bildiğim kadarıyla yok...
my way
ARKADASLAR BORCLAR KANUNUNDA BİLDİĞİM KADARIYLA KARŞILIKLI İŞ İLŞKİLEİRNDEN DOLAYI HÜRRİYETİN KISITLANAMAYACAĞINA YÖNELİK BİR MADDE VAR..YOKSA BİLE BU BİZİM İÇİN FIRSAT..BASKI YAPILACAKSA ŞİMDİ MECLİSE BASKI YAPILMALI..MECLİSTE GÖRÜŞÜLMEYE BAŞLANACAK BİR YASA VAR VE BU BİZİM İÇİN BUYUK BİR FIRAT..TORBAYI FELAN BISVERİN..ASIL BUNA YOĞUNLASALIM BELKİ ÖNERGELER VERİLEİLİR BİZLERLE İLGİLİ..BEN ANLAMIYORUM BUNUN CİDDİYE ALINMASI GEREKİR..
YanıtlaSilarkadaşlar güzel hayırlı özgür günler yaşamamz dileğiyle hepinize merhaba. ulusal kanalı aryrm meşgl bayadr. varmı gelşme?
YanıtlaSilmavi27
arkadaşlar haber müdürü ÖNDER ÖZTÜRKLE görüştm şimdi. saolsn baya ilgilendi ve az da olsa kendmi ifade etmeye çalştm. haber sipikerleri şuan görevde telefonunuzu alym size mutlaka dönp görşlck dedi. sizlern de bize destek vermesini istiyorum dedm.
YanıtlaSilmavi27
0212 251 50 90 ulusal kanal arayın arkadaşlar
YanıtlaSilmavi27
Sadullah Ergin Kanal 7 başkent kulisinde
YanıtlaSilbaskentkulisi@kanal7.com
100/SN.CAN MERT,YORUMUMA CEVAP VERMENİZ SİZİN BU SİTEDE YORUMLARIN HEPSİNİ SÜZGEÇTEN GEÇİRDİĞİNİZİ GÖSTERİYOR.BEN DEFALARCA BUNU DİLE GETİRDİM.AMACIMIZ ELEŞTRİLERLE DOĞRUYU BULMAK.
YanıtlaSilBELKİ YANLIŞ ANLAŞILDIM.MİLLETVEKİLLERİ BIKTI DERKEN ARAYA SN.MYWAY İN İZNİYLE ŞU ALINTIYI KOYMAK İSTİYORUM
"geçmişe yönelik bir analiz yaparsak vekillerle görüşmelerde sanki üzerimize atılı bu suçu kabullenmiş ve bir KÖLE gibi,sahibimizden bizi AZAD etmesini ister gibi tavırlar takınmak bu mücadeleye sadece zarar vermiştir diye düşünüyorum.
aramalarda yalvarma devrini bitirip konuşmaların bu şekilde olması gerektiği kanaatindeyim..."
ŞİFAİ VERDİKLERİ SÖZLER PALAVRADAN ÖTEYE GEÇMEDİ GEÇMEYECEK".SN MYWAY BÖYLE YAZIYOR.
SN.CAN MERT İZNİNİZLE SİZDEN DE BİR ALINTI EKLEYEYİM;"KANIMCA SN.M.K. DOĞRU SÖYLÜYOR.AMA SÖYLEDİĞİ BİR SÖZ DAHA VARKİ SONUNA KADAR HAKLI ODA ARTIK VEKİLLERİN ANLAYACAĞI DİLLE KONUŞMAMIZ GEREKTİĞİDİR",
DİKKAT EDERSENİZ HEM SN.MYWAYİN HEM SİZİN HEMDE SN.M.K.NIN SÖYLEMLERİ AYNI.BENDE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM.KABAK TADI VERDİ DERKEN DOĞRU ,YERİNDE KISA ÖZ VE DAVAMIZIN AMACINI ANLATAN KONUŞMALAR TABİKİ KABUL GÖRECEKDİR.BUNUN AKSİ TELLER YADA HAYKIRIŞ YALVARIŞ ADAMLARI SIKICAKTIR.
BEN BU ŞEKİLDE YAPILACAK ARAMALARIN YANINDAYIM.AMA YARGITAY,ANAYASA MAHKEMİSİ İLE İLGİLYAPILACAK EYLEM/EYLEMLER ZAMAN KAYBETMEDEN HAYATİYETE GEÇİRİLMELİDİR.
SN.İZZET ÖZGENÇ'İN OGÜNKÜ SÖYLEMİNDE "KAST"SÖZCÜĞÜ İLE İLGİLİ KIVIRMASINI BEN ÇEK MAĞDURLARINA YAPILMAYA ÇALIŞILAN BİR "suiKAST" OLARAK ALGILIYORUM VE "KAST" SÖZCUĞÜNÜN ANAYASAYA KONULMASI GEREKTİĞİNİN HER SÖYLEMDE VURGULANMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.SAYGILARIMLA.BASKETÇİ
SAYIN YORUM 103-106-107-108-112'Yİ YAZANLAR ; ÖNCELİKLE RUMUZ YAZIN Kİ,YAZDIKLARINIZ DİKKATE ALINSIN...DOKTOR.....
YanıtlaSilutku abi ve doktor abi haber yapılırsa ulusalda hangi haber saatinde yayınlanıcak bilgnz var mı?
YanıtlaSilmavi27
SAYIN mavi27;SORDUĞUNUZ SORU HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ DEĞİLİM...DOKTOR.....
YanıtlaSil116DA YAZAN ARKADAŞ açtm şimdi kanalı reklama grdi. ne işliyolar konuğuda göremedm?
YanıtlaSilmavi27
ok doktor abi. utku abi biliyo olabilir.
YanıtlaSilmavi27
Kardeşlerim herkese günaydın yine Mustafa abinin çalışmalarıyla ( DÜNYA DEMOKRASİ HAREKETİ ) ile temasa geçti niğdeden Mustafa abi şu an akaryakıt zammını protesto eden grup varya onlarla temasa geçtiler lütfen bu vereceğim numara ve maillere baskı yapalım eylemlerimizde yanımızda olacaklar..............
YanıtlaSilBU İŞ ÇOK UZAMADIMI YA DAHA UZADI DİMİ LÜTFEN HADİ ELİNİZİ TAŞIN ALTINA KOYUN BU İŞDEN KURTULAK
BAKIN KARDEŞLERİM ÇOK GÜZEL BİR HAVA VE SİNERJİ YAKALADIK VARYA BU İŞ BALTALANIR VEYA ÇEKİMSER VEYA HERHANGİ BİR SEBEPTEN DOLAYI YAPILAMAZSA ARKADAŞLAR EMİN OLUN YAZIK OLUR YA BAKIN YUVALAR DAĞILIYOR , ÇOCUKLAR BABASIZ , ANNESİZ KALIYOR LÜTFEN
iletisim@ddh.org.tr
genelbaskan@ddh.org.tr
genelsekreter@ddh.org.tr
Aşağı Eğlence Mahallesi Gen. Dr. Tevfik Sağlam Caddesi Fatih Çarşısı Kat: 3 No: 108
0312 323 76 00
ETLİK / KEÇİÖREN / ANKARA / TÜRKİYE
Tahsin TOPÇU: 0532 603 34 83
Mustafa abi aradı her türlü eyleme destek vereceklerini söylemişler lütfen arayın baskı kuralım ayrıca kardeşlerim yapılacak yasal eylemlerimizde kalabalık olmamız şart
ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ
YanıtlaSil( 2 saatlik program )
ŞU AN NİGDEDEN MUSTAFA BABA İLE GÖRÜŞTÜM KARDEŞLERİM ÇOK ÖNEMLİ BİR GELİŞME OLDU MUSTAFA ABİ ULUSAL KANAL LA GÖRÜŞME YAPTI BİRAZ ÖNCE VE KANAL YETKİLİLERİ YOĞUN BASKI OLURSA PROGRAM YAPMA SÖZÜ VERMİŞLER LÜTFEN ACİL ŞU TELİ ARAYIN HEMEN PROGRAM YAPTIRALIM
( Programda Tamamen Mağdur kardeşlerim söz alacak arkadaşlar tamamen siz olacaksınız )
ULUSAL KANAL TEL : 0212-251-50-90
SAYIN MY WAY KARDEŞİM,
YanıtlaSilSEN BEN JENARDİ VE BİRKAÇ ARKADAŞIMIZ DAHA MSN DE KONUŞMASAKTA TELEFONLAŞMASAKTA AYNI DÜŞÜNMEKTEYİZ BU ZATEN YORUMLARIMIZDAN BELLİ.
BİZ VEKİLLERDEN SENİNDE DEDİĞİ GİBİ ANAYASA VE AİHS NİN BİZE VERDİĞİ HAKLARI İSTEMEK YERİNE ONLARIN VEKİL BİZİM ASİL OLDUĞUMUZU UNUTUP PADİŞAHTAN İCAZET DİLER GİBİ İSTEKTE BULUNDUK VE HATA YAPTIK VE YİNE DEDİĞİN GİBİ SANKİ HAKKIMIZ KALMAMIŞTA ARTIK DİLENCİ DURUMUNA DÜŞMÜŞÜZ GİBİ BİR POZİSYONA SOKULDUK SİZE SÜRE VERDİK KULLANSAYDINIZ SÖZÜ BUNUN NETİCESİDİR.
BİZ TOPLUM OLARAK
TEPKİSİZ BİR TOPLUMUZ.
HAK ARAMAK YERİNE ULUFELERLE BESLENMEYİ KABUL EDER KÖŞEMİZDE OTURURUZ.
FUTBOL TAKIMI TUTAR GİBİ PARTİ TUTARIZ O PARTİ ANAMIZI BELLESEDE ONA OY VERİRİZ MAALESEF BU HUYUMUZDAN VAZGEÇEMEDİK...
ZATEN SIKINTIDA BURDA...
ŞU AN İKTİDARIN TAVRI BELLİ
BU İŞİ GÖNÜLLE ÇÖZMEYECEKLER. BİZİM TAVRIMIZI ONA GÖRE BELİRLEMEMİZ GEREKİYOR. BİZİM GÜCÜMÜZ BİRYERE KADAR.... EVET TV LERİN, SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN GÜCÜNÜ KULLANMALIYIZ AMA ONDAN ÖNCE HALK DESTEĞİ LAZIM BUNUN İÇİN BASIN TV NE VARSA KULLANMAK GEREKİYOR. AMA AMA EN ÖNEMLİSİ ÖYLE BİR DÖNEMDEYİZKİ SEÇİM DÖNEMİ... ONLARIN İHTİYACI OLAN OYDUR.... ODA BİZ VE ÇEVREMİZDE YETERİNCE VAR... BUNU BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE VE İNATLA KULLANMALIYIZ. SEÇİM GEÇİNCE BİZİ ZATEN KİMSE DİKKATE ALMAZ....
HÜKÜMETİN TAVRINA ÖRNEK BELLİ...
DEMOKRATİK AÇILIMI YETERLİ BULMAYAN KÜRT KARDEŞLERİMİZİN FAZLA TALEPLERİNİN ÖNÜNÜ KESMEK İÇİN NE YAPILIYOR BİR KANUN VE BUNDAN HİZBULLAHÇILARIN YARARLANMASININ UCU NEREYE GİDİYOR.. KÜRT SİYASETİNE KARŞI HİZBULLAH KARTIYLA ABA ALTINDAN SOPA GÖZTERİLİYOR. TALEPLERİ GERÇEKÇİDİR DEĞİLDİR AZDIR ÇOKTUR BUNU YORUMLAMIYORUM O NEDENLE KİMSE BU PARAGRAFA CEVAP VERMESİN HERKESİN DÜŞÜNCESİ KENDİNEDİR SONUÇTA.. ANLATMAK İSTEDİĞİM YOL YANLIŞ BU KARTI OYNAMAK YERİNE BAŞKA DAHA ZARİF YÖNTEMLERDE VAR UYGULAYABİLİRLER AMA TARZLARI BU..
BUNUN İÇİN BEN KENDİ BÖLGEMİN MİLLETVEKİLLERİNE ŞUNU NET OLARAK SÖYLÜYORUM.... BUNU ÇÖZÜN BİZ SİZDEN ULUFE İSTEMİYORUZ... ANAYASAL HAKKIMIZI, ANAYASA MADDELERİNE ARKADAN DOLANARAK GASPETTİNİZ BUNU DÜZELTİN DİYORUM VE İLAVE EDİYORUM
BİZ ARTIK BİR GÜCÜZ BİRLİKTE HAREKET EDECEĞİZ BİZLER VE AİLELERİMİZ ÇEVREMİZ OYLARIMIZI SORUNLARIMIZI ÇÖZEN PARTİYE VERECEĞİZ. SİZ ÇÖZÜN SİZE VERELİM... EĞER ÇÖZMEZSENİZ KENDİMİZ OY VERMEMİŞKEN ALEYHİNİZDEDE ÇALIŞACAĞIZ DİYORUM.
KIZANIDA OLUYOR TERSLEYENİDE OLUYOR AMA HAKLISINIZ DİYEN DAHA FAZLA İNANIN...
BASKETÇİ KARDEŞİM
BIRAK BIKSINLAR
BIRAK TERSLESİNLER
BIRAK BİZİ ANTİPATİK BULSUNLAR
YETERKİ BİZ BEYİNLERİNDEN ÇIKMAYALIM
BİZDEN KURTULMALARININ TEK YOLUNUN BU SORUNU ÇÖZMEKTEN GEÇTİĞİNİ ANLAMALARI GEREKİYOR
YANİ ÇOCUK BABASINA SESLSNMİŞ
BABA BABAA BİR DELİ TUTTUM
BABASI
ALDA GEL
ÇOCUK
BABA GELMİYOR...
BABA
İYİ O ZAMAN BIRAKTA GEL
ÇOCUK
BENİDE BIRAKMIYOR.....
DURUMUMUZ VE OLMASI GEREKEN BU BENCE
SON OLARAKTA ARKADAŞLAR
YUKARIDA KÜRT VE HİZBULLAH ÖRNEKLERİ VERDİM BUNLAR SADECE BİR TAVRI ANLATMAK İÇİNDİR. YOKSA ASLA SİYASİ BİR İÇERİK EMPOIZE ETME DÜŞÜNCEM YOKTUR.. LÜTFEN BUNU KİMSE BİR SİYASİ POLEMİK KONUSU YAPMASIN ÇÜNKÜ BÖYLE BİR AMACIM YOKTUR..
SİYASİ OLARAKTA BUGÜNE KADAR FARKLI DÜŞÜNCELERDEKİ PARTİLEREDE OY VERMİŞLİĞİM VARDIR
YANİ PARTİ VE SİYASET DÜŞÜNCEM FUTBOL TAKIMI TUTMA DÜŞÜNCEM GİBİ DEĞİLDİR.. :))
SAYGILARIMLA
M.K.
ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA TÜM YOGUNLUGUMUZU ANYASA VE YARGITAYA VERMELİYİZ MİLLETVEKİLLERİNDEN BİR ŞEY ÇIKMAYACAK ÇIKSAYDI BİZİ TORBA YASANIN İÇİNE DAHİL EDERLERDİ ONLARDAN UMUT YOK ARKADAŞLAR BENİM ŞAHSİ GÖRÜŞÜM BU
YanıtlaSilKARDEŞLERİM
YanıtlaSilGECE GÜNDÜZ UGRAŞIP DURUYOM BEN LİDER FELAN DEĞİLİM BENDE SİZİN GİBİ MAĞDUR BİRİYİM BİRİLERİNE HİZMET DE ETMİYOM LÜTFEN GEREKLİ BASKILARI KURALIM YAPILACAK OLAN YASAL ETKİNLİKLERİMİZ İÇİN BAZI SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDAN DESTEK ALALIM.
YÜRÜYÜŞ SONRASI GİBİ ELLİ YÜZ KİŞİ OLMAYALIM DİYE ÇABA SARFEDİYOM
KENDİNİZ İÇİN DEĞİL ÇOCUKLARINIZ İÇİN YAPIN YA
utku abi bu verdğin adreslere maillere başlıyorz mu ve hangi yönden bastryrz. hepimiz ortak noktaya değinelim.
YanıtlaSilmavi27
baskentkulisi@kanal7.com
YanıtlaSilUTKU ABİ... haber müdürü ÖNDER ÖZTÜRKLE görüştm şimdi. saolsn baya ilgilendi ve az da olsa kendmi ifade etmeye çalştm. haber sipikerleri şuan görevde telefonunuzu alym size mutlaka dönp görşlck dedi. sizlern de bize destek vermesini istiyorum dedm.
YanıtlaSilUTKU ABİ haber yapılırsa ulusalda hangi haber saatinde yayınlanıcak bilgn var mı?
mavi27
başkent kulisine mail attm arkadaşlar ama maalesef hiç bizim konuya değinmiyor.
YanıtlaSilmavi27
Arkadaşlar
YanıtlaSilULUSAL KANAL PROGRAM YAPACAK KARDEŞLERİM ÜSTELİK İKİ SAAT PROGRAM SÖZÜ VERİLDİ LÜTFEN HADİ
BEN ARADIM ARKADAŞLAR HERKEZ ARARSA YAPCAK GİBİLER 0212 251 50 90 yuu81
YanıtlaSildeğerli basketçi 34 kardeşim
YanıtlaSilKAST sözcüğü zaten hem ANAYASA da hemde yeni TCK da mevcut...suçun oluşması kastın varlığına bağlıdır...diyor TCK 21. madde...
üzerinde durduğumuz konu TCK 5. madde yürürlüğe girdikten sonra özel yasaların (çek yasası ) anayasaya ve temel yasa olan TCK ya aykırı olamayacağı...zaten çek yasasını yenilemelerinin asıl sebebi budur...izzet özgenç te buyurdular ki yaptıkları çek yasasına göre (5941 ) mahkemeler kasıt aramak zorunda...
ama yasa koyucunun 2002 den bu yana her yasada olduğu gibi kendi yaptıkları 5237 sayılı TCK nun 2.maddesine de aykırı olarak kıyasa ve yoruma açık hale getirmeleri...eğer KASTEN kelimesi adalet komisyonun da çek yasası görüşülürken...maraş milletvekili HUKUKÇU veysi kaynak tarafından önerge ile çıkarılmasa idi...şu an her mahkeme yasayı sündürerek ve kıyaslayarak karar veremeyecek ve KASIT olup olmadığını zorunlu olarak arayacaklardı...
ne demiş yüzyıllar önce CARRERA...
.... yasaları yorumlama yetkisi yargıçlara bırakılamaz.....
daha iyi anlaşılması için TCK 2. maddeyi aşağıya kopyalıyorum...
3) Kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler, kıyasa yol açacak biçimde geniş yorumlanamaz.
my way
SN.MYWAY,KESİNLİKLE HAKLISINIZ,BENİM HATAM,YANLIŞ İFADE ETTİM,DÜZELTİR,HERKESDEN ÖZÜR DİLERİM.
YanıtlaSilSAYGILARIMLA
BASKETÇİ
SELAMIN ALEYKUM.
YanıtlaSilMÜŞKÜL VE MÜŞKÜL DURUMDA KALAN TÜM KARDEŞLERİMİN ALLAH YAR YARDIMCINIZ OLUR İNŞALLAH.
YAZDIKLARINIZI YİNE OKUDUM VE BAZI KARDEŞLERİM CANLA BAŞLA DİYER MADUR KARDEŞLERİ İÇİN ÇABA GÖSTERDİĞİNİ GÖRDÜM.
SİZE BU YAŞTA BİR YARDIMIM DOKUNMAZ FİZİKSEL OLARAK AMA BASIN BİLDİRİSİ YAYIMLAMA KONUSUNDA SİZE SÖZ VERE BİLİRİM.
EYER BİR YAZI YADA HALK CEPHESİNE VERECEĞİNİZ BİR İLAN VARSA GAZETE MECBUALARINA BUNUN ÜÇRETİNİ SEVE SEVE ÜSTLENEBİLRİM.
BAKIN COCUKLAR BEN CEZA EVİDE YATTIM ÜNÜVERSİTEDE OKUDUM AMA HEP MAZLUMUN YANNDA OLDUM SİZLERDE MAZLUMSUNUZ BENİM GÖZÜMDE EĞER ŞUAN CEZA EVİNDE YÜZLERCE KİŞİNİN KATİLLERİ SALINIYORSA VEDE HALEN YARGITAYDAKİ DOSYA YOĞUNLUĞUNDAN BAHSEDİLİYORSA YETMEMİŞ GİBİ CEZA EVLERİ DOLDU TAŞTI DİYORSALAR
ÇARESİ BELLİ ÇEK SUCUNU KALDIRSINLAR YANİ BEN CAHİL KAFAMLA BUNU SÖYLÜYORSAM 70 KÜSÜR YAŞINDA DAHA YAZACAK KONUŞACAK KELİME BULAMIYORUM.
HER İNSAN ÖZGÜR DOĞDU ÖZGÜRCE YAŞAYACAK VE ÖLECEK.
KİMSE KİMSENİN BORCU YÜZÜNDE GÖRÜŞÜ YÜZÜNDE VE AKLA MANTIĞA VİCDANA SIĞMAYACAK KABUL EDİLEMEZ CEZALAR YÜZÜNDE HAPİSHANELERDE YATMAK ZORUNDA DEĞİLLERDİR.
HAMDULLAH ÖZTÜRK BOSTANCI / İSTANBUL
HAMDULLAH ABİ ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ELLERİNDEN ÖPÜYORUM. ALLAH RAZI OLSN BİZE DESTEK VERDİĞİN İÇİN YANIMIZDA OLDĞN İÇİN.
YanıtlaSilMAVİ27
SN.M.K.,KESİNLİKLE BIKKINLIK YOK.BEN SİZE GEREKÇELERİ YUKARDA ANLATTIM.NOKTA ATIŞLAR OLURSA VE BİZİM SÖYLEMEMİZDEN RAHATSIZ OLUP BİZİ DİNLEMEMEK GİBİ TASARRUFLARI OLURSA ZATEN BEN ONLARA MİLLLETİNVEKİLİ DEMEM.BURDA ÖNEMLİ OLAN VE BAŞINDAN BERİ YAPAMADIĞIMIZ DOĞRU VE ETKİLİ ÖRGÜTLENEMEMEMİZ.
YanıtlaSilBUNLARI SAĞLADIĞIMIZ ANDA VE HIZLI BİR ŞEKİLDE YAPIDIĞINDA BİZİM ÖNÜMÜZDE DURACAK NE YASA TANIYORUM,NE İZZET GENÇ.
SAYGILARIMLA
BASKETÇİ.
ULUSAL KANAL
YanıtlaSil0212 251 50 90
HEP BERABER ARIYORUZ.SADECE 2 DAKİKANIZI ALIR
Sivas M. MUSTAFA AÇIKALIN 0(533)3112120
YanıtlaSilManisa RECAİ BERBER 0(533)7433880
Kütahya HASAN FEHMİ KİNAY 0(505)7774330
Isparta SÜREYYA SADİ BİLGİÇ 0(532)3315486
İzmir HARUN ÖZTÜRK 0(533)2417497
ERKAN AKÇAY 03124206996
HARUN ÖZTÜRK 0(533)2417497
EVET ARKADAŞLAR SON BİR GAYRETLE KOMİSYON ÜYELERİNİ ARIYORUZ.
Değerli arkadaşlarım ben kendi adıma şunu anladım.Vekilleri arayıp sayın vekilim,aman vekilim,canım vekilim demek le bu iş olmadı.Mağduruz diyip ağlamak sızlanmakla da olmadı.Malesef hükümetin vekilleri bizle uğraşmak,bizim sesimizi duymak istemiyorlar.Bu sitede hep şu ifade edildi.Sakın vekillere diğer suçlular ile ilgili terör le ilgili kıyaslama yapmayın diye.
YanıtlaSilNEDEN????
Ben artık yapacağım ve yapmamız gerektiğini düşünüyorum evet rahatsız olsunlar biz senelerdir rahatsısız bir de onlar olsunlar.Onlar bizleri temsil ediyorlar harcadıkları paralar bizden onlara vergi olarak gitmiyor mu? Ben şunu anladım sesini daha gür duyurmak için ancak karşınızdakinin konuştuğu tonun 2 ve 3 ton fazlasıyla konuşmak gerekiyor.Benkimseye hakaret edin demiyorum bu zaten bizlere yakışmaz.
Ben bundan sonra akp vekillerine soracağım neden bir terörist kadar bu ülkede itibarımız yok ? neden naylon fatura kesen bu ülkenin sorunu olarak görülüp yasalarla kurtarılıyor da yönetilemeyen kriz yüzünden batan esnaf a köpek muammelesi yapılıyor.Neden AB uyum yasaları çıkartılmaya çaluşılarak hizbullah,katil,tecavüzcü salınıp da sırf tek suçu bı memleket de ticaret yapmak olan senelerce vergi ödemiş bu insanlar içeri atılsın diye ellerinden geleni yapıyorlar.Çek de uygulanan daha doğrusu apc cezası diye uygulanan ve esnafı içeri atan bu yasa AB uyum yasalarına aykırı değil mi?Ve diyeceğim ki Dünya da olmayan bu cezayı neden bizlere layık görüyorsunuz.Ve en sonun da inanın içeri bile girsek bu yasa düzelmediği,bu ayıp kaldırılmadığı sürece ben ve binlerce arkadaşımın bundan sonra ki tek amacı günlerini sadece akp nin yaptığı yanlışları hataları cümle aleme bildirmek için gerek internet üzerinden,gerekse fili olarak canla başla çalışacaktır.
Onlar bizi özgürlüğümüz ile tehdit ediyorsa bizde onları ellerin de ki tek güç olan iktidarlarıyla vuracağız.Ben en azından şunu anladım vijdansızın karşısın da mağdur olmak ve ezik durmak bir şey sağlamadı,o zaman zalimn karşısın da yürekli olmak belki bir şey sağlar.
Kimse bana lütfen burda siyasi bir konuşma yapmayın demesin bugün kü iktidar cp de olsa başkası da olsa aynı şeyi yine yaprdım.
zeynep
ARKADAŞLAR
YanıtlaSilTemel baba ayaydin rumuzuyla yorum yapan babamız hapersiz ÇEK MAĞDURLARINA ulaşmak için sağolsun varolsun RADYO PROGRAMLARI AYARLAMIŞTIR işte ya gerçek potansiyel saklı duruyor sitemizde hadi elini öptügüm abilerim hadi bakın şahsen ben hiç bir şeyim sitede ne abilerimiz var neler başarıyor helal olsun hadi abiler lütfen bir elde siz atın haklı davamıza
TEMEL BABA ELLERİNDEN ÖPERİM
Bütün mağdurlar adına sana sonsuz teşekkürlerimi sunarım sağolasın
ABİLERİM , ABLALARIM
YanıtlaSilULUSAL KANAL
DÜNYA DEMOKRASİ HAREKETİNİ
lütfen ihmal etmeyin yukarıda tellerini verdim sağolsun Nigdeden Mustafa abi bizim için gece yarılarına kadar ugraşarak ayarlama yaptı inşallah önemli yol katettik üstelik iki saatlik bir program yapma sözü aldık
Ayrıca Dünya Demokrasi Hareketi de bütün yapılacak yasal Etkinliklerimizde Bize destek vereceklerini açıkladılar ha gayret hadiyin ne olur bakın bize bizden başkası yardım etmez MAĞDURUN DOSTU MAĞDUR dur arkadaşlar lütfen .
HEPİNİZE KURBAN OLURUM NE OLUR HA GAYRET........
Bakın ben bunları yazıyom lütfen Utku lider felan diye düşünmeyin asıl bu işin lideri kim biliyormusun arkadaşlar
AYAYDİN ABİ ( TEMEL BABA )
MUSTAFA ABİ NİGDE
TELEFONLA ARAYAN ABLALARIM
TELEFONLA ARAYAN ABİLERİM
FAALİYETLERİMİZE BİZZAT GELECEĞİM DİYEN ABİLERİM - ABLALARIM
İŞTE LİDER BU ARKADAŞLARIMIZ GERÇEK LİDER BU ARKADAŞLAR
EVET ARKADAŞLAR SN.ZEYNEP,SN.M.K.,SN.BASKETÇİ,SN.MYWAY,VE DAHA ADINI YAZAMADIĞIM BİR ÇOK ARKADAŞIMIZINDA DEDİĞİ GİBİ BU SEFERDE VEKİLLERİMİZİ ANLAYACAĞI DİLDEN ARIYALIM.
YanıtlaSilUNUTMAYALIMKİ BİZ BİR ŞEYLER YAPMAZSAK KİMSE BİZİM İÇİN BİR ŞEY YAPMAYACAK.HADİ ARKADAŞLAR SON BİR GAYRET,KENDİMİZ VE SEVDİKLERİMİZ İÇİN.SAYGILARIMLA
CAN MERT
Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim KILIÇ 0(312)4637313
Bankalar Birliği Başkanı Ersin ÖZİNCE 0(552)3412303
TOBB Başkanı Rıfat HİSARCIKLIOĞLU 0(312)2182032
Bülent ARINÇ 0(532)2416255 AKP bulent.arinc@tbmm.gov.tr
ZAFER ÇAĞLAYAN 0(532)6080606 - 0(530)5149650 AKP
AYSEL KAVAS 0(533)3736447 AKP
ABDÜLKADİR AKSU 0(505)4660000 AKP
NİMET ÇUBUKÇU 0(532)3372940 AKP
BEKİR BOZDAĞ 0(505)7776601 - 0(542)6474087 AKP bekir.bozdag@tbmm.gov.tr
Ayşe Nur BAHÇEKAPILI 0(532)3354253 AKP ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr
Mustafa ELİTAŞ 0(532)2320792 AKP mustafa.elitas@tbmm.gov.tr
Nurettin CANİKLİ 0(533)7774444 AKP nurettin.canikli@tbmm.gov.tr
Ömer ÇELİK 0(532)4133007 - 0(505)7770103 AKP omer.celik@tbmm.gov.tr
Sadullah ERGİN 0(505)7773110 - 0(532)2815770 AKP sadullah.ergin@tbmm.gov.tr
Salih KAPUSUZ 0(505)7770614 AKP salih.kapusuz@tbmm.gov.tr
Suat KILIÇ 0(532)7886920 AKP suat.kilic@tbmm.gov.tr
Atilla KART 0(532)4529194 CHP atilla.kart@tbmm.gov.tr
Fatma Nur SERTER 0(533)7158181 CHP fatma.nur.serter@tbmm.gov.tr
Halil ÜNLÜTEPE 0(532)3819424 CHP halil.unlutepe@tbmm.gov.tr
H.Tayfun İÇLİ 0(532)5078989 CHP tayfun.icli@tbmm.gov.tr
Kamer GENÇ 0(312)2252389 - 0(312)2251120 CHP kamer.genc@tbmm.gov.tr
Kemal KILIÇDAROĞLU 0(532)5149394 CHP kemal.kilicdaroglu@tbmm.gov.tr
K.Kemal ANADOL 0(532)6177069 CHP kemal.anadol@tbmm.gov.tr
M.Akif HAMZAÇEBİ 0(533)7476161 CHP ahamzacebi@tbmm.gov.tr
M.Şevki KULKULOĞLU 0(533)2838856 CHP msevki.kulkuloglu@tbmm.gov.tr
SUHEYL BATUM 0(542)3444792 CHP
GÜRSEL TEKİN 0(532)2111059 CHP
UMUT ORAN 0(212)6520705 CHP uoran@dominotekstil.com.tr
Oktay VURAL 0(532)2419954 - 0(532)7769133 MHP oktay.vural@tbmm.gov.tr
Mehmet ŞANDIR 0(532) 235 79 65 MHP
sn zeynep hanım
YanıtlaSil141 de yazdığınız yazıya aynen katılıyorum ve altına imzamı atıyorum...
ayrıca UTKU kardeşimi destekliyorum...
my way
EVET ARKADAŞLAR TOP KUCAĞIMIZDA AMA BU SEFER BU TOPU VEKİLLERİN KUCAĞINA ATACAĞIZ.ONLARDA BİLİYORKİ BU TOP ALEV ALEV.BİZİM BİRLİĞİMİZİ BOZARAK KUCAĞIMIZA ATTIKLARI TOPU TEKRAR ONLARIN KUCAĞINA ATICAZ.EVET ARKADAŞLAR HANGİ VEKİLİ ARAMAK İSTİYORSANIZ ARAYIN AMA YETERKİ ARAYIN!!!!!!
YanıtlaSilAnayasa Mahkemesi Başkanı Haşim KILIÇ 0(312)4637313
Bankalar Birliği Başkanı Ersin ÖZİNCE 0(552)3412303
TOBB Başkanı Rıfat HİSARCIKLIOĞLU 0(312)2182032
Bülent ARINÇ 0(532)2416255 AKP bulent.arinc@tbmm.gov.tr
ZAFER ÇAĞLAYAN 0(532)6080606 - 0(530)5149650 AKP
AYSEL KAVAS 0(533)3736447 AKP
ABDÜLKADİR AKSU 0(505)4660000 AKP
NİMET ÇUBUKÇU 0(532)3372940 AKP
BEKİR BOZDAĞ 0(505)7776601 - 0(542)6474087 AKP bekir.bozdag@tbmm.gov.tr
Ayşe Nur BAHÇEKAPILI 0(532)3354253 AKP ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr
Mustafa ELİTAŞ 0(532)2320792 AKP mustafa.elitas@tbmm.gov.tr
Nurettin CANİKLİ 0(533)7774444 AKP nurettin.canikli@tbmm.gov.tr
Ömer ÇELİK 0(532)4133007 - 0(505)7770103 AKP omer.celik@tbmm.gov.tr
Sadullah ERGİN 0(505)7773110 - 0(532)2815770 AKP sadullah.ergin@tbmm.gov.tr
Salih KAPUSUZ 0(505)7770614 AKP salih.kapusuz@tbmm.gov.tr
Suat KILIÇ 0(532)7886920 AKP suat.kilic@tbmm.gov.tr
Atilla KART 0(532)4529194 CHP atilla.kart@tbmm.gov.tr
Fatma Nur SERTER 0(533)7158181 CHP fatma.nur.serter@tbmm.gov.tr
Halil ÜNLÜTEPE 0(532)3819424 CHP halil.unlutepe@tbmm.gov.tr
H.Tayfun İÇLİ 0(532)5078989 CHP tayfun.icli@tbmm.gov.tr
Kamer GENÇ 0(312)2252389 - 0(312)2251120 CHP kamer.genc@tbmm.gov.tr
Kemal KILIÇDAROĞLU 0(532)5149394 CHP kemal.kilicdaroglu@tbmm.gov.tr
K.Kemal ANADOL 0(532)6177069 CHP kemal.anadol@tbmm.gov.tr
M.Akif HAMZAÇEBİ 0(533)7476161 CHP ahamzacebi@tbmm.gov.tr
M.Şevki KULKULOĞLU 0(533)2838856 CHP msevki.kulkuloglu@tbmm.gov.tr
SUHEYL BATUM 0(542)3444792 CHP
GÜRSEL TEKİN 0(532)2111059 CHP
UMUT ORAN 0(212)6520705 CHP uoran@dominotekstil.com.tr
Oktay VURAL 0(532)2419954 - 0(532)7769133 MHP oktay.vural@tbmm.gov.tr
Mehmet ŞANDIR 0(532) 235 79 65 MHP
ARKADAŞLAR,
YanıtlaSilTERÖRİSTİ HİZBULLAHI BIRAKALIM.BU MEMLEKETTE ZEYNEP HANIMINDA SÖYLEMİNE İLAVETEN AYKIRI DÜŞÜNCELER HEP GÜNDEM OLUŞTURUYOR.BANA OY KULLANMAK NASİP OLURSA OYUM BDP YE ARKADAŞLAR.BATIDA BU YÖNDE EGİLİM OLSUN HÜKÜMETİN SIRTINDAN CEKETİNİ BİLE ALIRSINIZ. ŞİMDİ BANA KIZACAKSINIZ AMA SAĞLIKLI DÜŞNÜN HAK VERECEKSİNİZ.ISRARLADA ANLATAYIM SİYASİ BİR ISRARCILIĞIM YOKTUR.
ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE
ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ..
YanıtlaSilUTKU ABİ
ULUSAL KANALDAN BENİ ARYCKLARNI SÖYLEMŞLERDİ VE ARADILAR EMİNE HNM DİEYE BİR BAYANLA GRŞTM. BENİ GAYET GÜZEL DİNLEDİ, YALNZ İLGNÇ OLAN BİZLERDEN PEK HABERLERİ YOK GBİ ABİ YANİ BEN ANLATNCA SESİNDE ŞAŞKIN BİR İFADE VARDI. BALIKESRDE OLDĞMU ÖĞRENNCE BZM YERMZ İSTNBLDA YANİ NASL BİŞEY YAPSAK FALAN DEDİ. VE BANA SİZİN GBİ VARMI DİO???? BENDE OLMAZ OLUR MU HELE SİTEMİZE BAKSANIZ NE ABİLER NE ABLALR NE ANALAR NE BABALR VAR BU FERYADI BU ÇIĞLIĞI DUYMAZDAN GÖRMEZDEN GELMEZSNZ DEDM. SİZİNDE BİZLERE KULAK VERMESİNİ İSTYRZ DEDİM
AMA UTKU ABİ PEK KMSE ARAMAMŞ SANRM. VE İSTANBLDA BİR ARKADAŞMZ LAZM ONLARLA GDP GÖRŞMEK İÇİN
MAVİ27
değerli arkadaşlar
YanıtlaSilazevvel utku kardeşimin söylediği numaradan ulusal kanal proğram müdür yardımcısı sibel hanımla görüştüm...bir proğram yapılacağını doğruladı...mail adresi istedim...
program@ulusalkanal.com.tr
bu adrese maillerle bilgi vermemiz gerekiyor...ve numarayı herkesin araması faydalı olacaktır...
212 2515090...
my way
Sayın 141 zeynep hanım ,
YanıtlaSilYazdıklarınıza tamamıyla imza atarım.Artık yalvarma-yakarma dönemi sonucu ne olursa olsun bitmiştir.
Vekillerimizi arayan arkadaşlardan ricam , Saygı sınırlarını zorlamadan anayasal ve yasal haklarımızı istediğimizi belirten konuşmalar yapmaktır.
Hakkımızı önce yasal ortamda sayın yargı mensuplarından talep edeceğiz.
ekm2510
Etkili, medyatik ve ağırlığı olan bir kişiyi, "avukat olsa daha da güzel olur", temsilcimiz olarak belirlesek.. Kulis faaliyeti satın almak gibi.. Bu kişiyle profesyonel bir çalışma içine girsek.. bütün çek mağdurları olarak bu kişiye vekalet göndersek ve hesabına da vekalet ücretimizi yatırsak (onbinlerle ifade edildiğimize göre kişi başına 5oTL - 100TL yatırsak bile yeterli olacaktır)ve bu kişi bizi hem hukuk hem siyasi hem de medya alanlarında temsil etse?? ne dersiniz bu fikrime? herhangi bir isim empoze etmiyorum ama etkili ve medyada tanınan bir avukatın çantasında 50bin vekalet ile açacağı davaların, yapacağı başvuru ve görüşmelerin de ses getireceğini sanıyorum. Kabul etmeliyiz ki bizlerin sorunu hem sayımızı belli etmek hem de etkili olarak derdimizi anlatmaktan ibaret. saygılarımla. ender34
YanıtlaSilSayın utku ,sayın mavi27
YanıtlaSilİstanbulda yapılabilecek bişey varsa ben katkıda bulunabilirim yada organize ederim.
Sayın Prof dr Adem SÖZÜER Hocanında davet edilmesini sağlayabilirsek iyi olur
ekm2510
MY WAY.. herkesn aramasında fayda var çnkü dediğim gbi bizlerden seslermzden pek haberdar deiller. ve istanblda km varsa ilgileneblck bizi temsilen görşmek isterler. bilgilerinize...
YanıtlaSilARKADAŞLAR ARAYIN MUTLAKA ÇOK GÜZEL İLGİLENİYOLAR VE SİZE GERİ DÖNÜYOLAR.. AMA TEKRAR SÖYLYRM BİZLERİN BU KADAR FAZLA OLDUKLARINDAN HABERLERİ YOK
MAVİ27
ULUSAL KANAL
YanıtlaSil0212 251 50 90
HEP BERABER ARIYORUZ.SADECE 2 DAKİKANIZI ALIR
SN ekm2510 Yani bana kanaldan söylenen bu ben 2kere knştm farklı 2kişiyle ve en son knştğm emine hnm neler yapablrz falan dedi ve SİZİN DURUMUNUZDA DAHA OLAN ARKADAŞLARINIZ VAR MI??? dedi. yani siz düşünün artk arkadaşlar bizden ne kadar haberler
YanıtlaSilekm2510 yani siz organize olablrsenz tabi çok ii olur, çünkü yani birebir grşmekte daha fayda var tabii ki ulusal kanalla grşp bir yüzyüe randevu ayrlıyablrsnz diye düşünyrm.
mavi27
ULUSAL KANAL
YanıtlaSil0212 251 50 90
ARKADAŞLAR ARAYIN KISADA OLSA İÇİNDE BULUNDĞNUZ ÇIKMAZI ANLATIN YA LÜTFEN ÇOOK İYİ İNSANLAR ÇOK İLGİLİLER.
MAVİ27
ender 34 bu fikir çok güzel ve mantıklı işte herkez konuyla ilgilenince ortaya neler çıkıyor bu fıkre tam destek veriyorum ama öte yandan utkunun projesine bağlı kalarak bu fikirde alternatif olarak uygulanmalı
YanıtlaSilyaa yazdıklarım neden ulaşmıyorr.selçuk
YanıtlaSilulusal kanalın ankara işletme müdürü arkadaşım.onunla görüştüm yarın haber müdürü ile görüşüp bana dönecek kesin program ayarlarım diyor.yarın görüşüp kiminle anında irtibata geçebilirim.selçuk
YanıtlaSilayrıca bir abim aracılığıyla hürriyet yazarı AHMET HAKAN beye ulaşmaya çalışıyorum.bilmem olurmu ama oda cnntürk deprogram yapıyor.selçuk
YanıtlaSilselçuk abisi yoğunluk var sanırım bir kaç kere dene göndermeyi
YanıtlaSilULUSAL KANAL
0212 251 50 90
MAVİ27
İstanbul üniversitesi hukuk fakültesi dekanı sayın Prof.Dr. Adem SÖZÜER hocamız ,
YanıtlaSilÇek cezası yeni TCK ya uyumlu hale getirilmediği için , davaların düşmesi gerekliliğini 21 ocak 2009 tarihinde dile getirmiştir..
Ceza Hukuku’nda artık kasten sorumluluk ilkesi kabul edilmemektedir. Ceza yaptırımı olan bir konuda çekin neden karşılıksız olduğu sorgulanmalıdır. Sadece sözleşmeye aykırılık, sadece çekin ödenmemesi Ceza Hukuku yaptırımı doğurmaz. Hile ya da görevi kötüye kullanma söz konusu olmalıdır. Dolandırıcılık gibi bir fiil olmalı, kanıt varsa suç olmalıdır. En önemli konu kasten işlenebilen bir suç olması ve her olayda kastın araştırılması gereğidir.
Önerimiz, bu konunun dolandırıcılık suçunun içinde halledilmesidir.
Prof. Dr. Adem Sözüer, yeni Türk Ceza Kanunu yürürlüğe girdiği andan itibaren Çek Kanunu’na göre verilen tüm hükümlerin kalkması gerektiğini daha önce de vurguladıklarını belirtmiştir.
ekm2510
SELÇUK Abisi neden olmasn cnn de harika bir haber. ama sen siteden birileriyle irtbat kursan utku abinn msnden ulaşablrsn yukarda vermşti sanrm mail adresini.
YanıtlaSilYANİ PROGRAM YAPILACAK AMA BİZLERDEN BİRİ TEMSİLEN OLMASI GEREKLİ DİYE DÜŞÜNYRM YA TELFNLA BAĞLANMALI YA DA YAYINDA OLMALI DİYE DÜŞÜNYRM..
MAVİ27
arkadaşlar ulusal kanalda program garanti tarih belirlemesı yapılıyor reklamları başlayacak şimdi görüştüm konuyu gündeme almışlar
YanıtlaSilben yarın sabahtan özcanın tepesine binerim.bu hafta için bir program ayarlamak için uğraşacağım.ama kimler programa katılacak.selçuk
YanıtlaSilben cüneyt beye bir mail attım ama.....selçuk
YanıtlaSilben ankara etlikde oturuyorum.dünya demokrasi hareketi bana çok yakın yarın orayada uğrayabilirim.selçuk
YanıtlaSilarkadaşlar, kabul edelim ki malum durumumuzdan dolayı etkili bir kalabalık oluşturmamız pek kolay değil, yerimizden yapacağımız telefonlar mailler de artık insanlara kabak tadı vermeye başladı.. lütfen 151de yayınlanan fikrimi okuyunuz, bizim aradığımız kişiler ne diye bizim için seferber olsunlar?? ne çıkarları var? biraz mantıklı olmamız lazım artık. Bir tarafta sayısını bilmedikleri, bilmek için de hiçbir gayret göstermedikleri, belki bir avuç dolandırıcı olarak gördükleri insanlardan gelen bazı telefon ve mailler var, diğer taraftan göbekten bağlı oldukları kelli felli para babaları.. El elin eşeğini türkü söyleyerek ararmış. bu derde düşmeyen hiç kimsenin içinde bulunduğumuz durumu anlayabileceğini sanmıyorum. Açıkçası başıma gelmeden önce de benim alacaklı olduğum çekler yüzünden içeri attırdığım 3-4 kişi oldu.. ateş düştüğü yeri yakıyormuş gerçekten.. bizler o kadar çokuz ki, adam başı 50 lira versek en etkili avukatı tutacak parayı bulabiliriz.. kimse sokaklara düşmez ama en etkili ve ağırlıklı şekilde de sesimiz duyurulur. biz yine eylemlerimizi de yapalım ama gelin bütün mağdurlar olarak kendimize tek bir avukat tutalım. adam gibi bir adam, lafı sözü dinlenen kabul edilen birini tutalım, parasını da hep beraber verelim. ender34
YanıtlaSilmavi27 kardeşim utku beyin mail veya telefonun tekrar verebilirsen sevinirim.teşşürler.selçuk
YanıtlaSilEVET ARKADAŞLAR PAZAR GÜNÜ EN DOĞAL HAKKIMIZ OLAN AİLELERİMİZLE VAKİT GEÇİRMEK YERİNE BU GARABET YASADAN DOLAYI BÜTÜN GÜNÜMÜZÜ EKRAN KARŞISINDA GEÇİRİYOR VE SIKINTISINI AİLECE ÇEKİYORSAK VEKİLLERİ ARAYARAK BİZLERDE ONLARA BİZİM ÇEKTİĞİMİZİN YANINDA ÇOK KÜÇÜK KALSADA SIKINTI VERMELİYİZ.BEYEFENDİLER VE HANIMEFENDİLER SEÇİM YAKLAŞIRKEN 3-5 OY İÇİN BİLE YAPMADIKLARI KALMAZKEN BAKALIM BİZİM SÖYLEMLERİMİZ DEĞİŞİNCE NE YAPACAKLAR.HADİ ARKADAŞLAR GÖSTERELİM KENDİLERİNE MİLYONLARCA ÇEKMAĞDURUNDAN ARTIK OY ALAMAYACAKLARINI!!!!SAYGILARIMLA
YanıtlaSilCAN MERT
Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim KILIÇ 0(312)4637313
Bankalar Birliği Başkanı Ersin ÖZİNCE 0(552)3412303
TOBB Başkanı Rıfat HİSARCIKLIOĞLU 0(312)2182032
Bülent ARINÇ 0(532)2416255 AKP bulent.arinc@tbmm.gov.tr
ZAFER ÇAĞLAYAN 0(532)6080606 - 0(530)5149650 AKP
AYSEL KAVAS 0(533)3736447 AKP
ABDÜLKADİR AKSU 0(505)4660000 AKP
NİMET ÇUBUKÇU 0(532)3372940 AKP
BEKİR BOZDAĞ 0(505)7776601 - 0(542)6474087 AKP bekir.bozdag@tbmm.gov.tr
Ayşe Nur BAHÇEKAPILI 0(532)3354253 AKP ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr
Mustafa ELİTAŞ 0(532)2320792 AKP mustafa.elitas@tbmm.gov.tr
Nurettin CANİKLİ 0(533)7774444 AKP nurettin.canikli@tbmm.gov.tr
Ömer ÇELİK 0(532)4133007 - 0(505)7770103 AKP omer.celik@tbmm.gov.tr
Sadullah ERGİN 0(505)7773110 - 0(532)2815770 AKP sadullah.ergin@tbmm.gov.tr
Salih KAPUSUZ 0(505)7770614 AKP salih.kapusuz@tbmm.gov.tr
Suat KILIÇ 0(532)7886920 AKP suat.kilic@tbmm.gov.tr
Atilla KART 0(532)4529194 CHP atilla.kart@tbmm.gov.tr
Fatma Nur SERTER 0(533)7158181 CHP fatma.nur.serter@tbmm.gov.tr
Halil ÜNLÜTEPE 0(532)3819424 CHP halil.unlutepe@tbmm.gov.tr
H.Tayfun İÇLİ 0(532)5078989 CHP tayfun.icli@tbmm.gov.tr
Kamer GENÇ 0(312)2252389 - 0(312)2251120 CHP kamer.genc@tbmm.gov.tr
Kemal KILIÇDAROĞLU 0(532)5149394 CHP kemal.kilicdaroglu@tbmm.gov.tr
K.Kemal ANADOL 0(532)6177069 CHP kemal.anadol@tbmm.gov.tr
M.Akif HAMZAÇEBİ 0(533)7476161 CHP ahamzacebi@tbmm.gov.tr
M.Şevki KULKULOĞLU 0(533)2838856 CHP msevki.kulkuloglu@tbmm.gov.tr
SUHEYL BATUM 0(542)3444792 CHP
GÜRSEL TEKİN 0(532)2111059 CHP
UMUT ORAN 0(212)6520705 CHP uoran@dominotekstil.com.tr
Oktay VURAL 0(532)2419954 - 0(532)7769133 MHP oktay.vural@tbmm.gov.tr
Mehmet ŞANDIR 0(532) 235 79 65 MHP
arkadaşlar ayarlanacak programlara ankarada olduğu sürece ben katılabilirim kendim bu çek konularının bütün ayrıntılarını dört dörtlük biliyorum üniversite mezunuyum ve yeteri kadar da kültürlüyüm hepimizin sorunlarını ve beklentilerimizi de çok iyi biliyorum kendi adıma bir sıkıntı olmadığı için de rahatlıkla her platform da bulunabilirim saygılar
YanıtlaSilMYWAY ABİ CANIM ABİM
YanıtlaSilMAVİ ARKADAŞIM
AYAYDIN BABA
ABİ ÇOK GÜZEL MESAFE ALIYORUZ ARADIĞINIZ İÇİN ÇOK SAĞOLUN VAROLUN ABİLERİM ABLALARIM BU İŞİN ÖNDERLERİ EMİN OLUN SİZSİNİZ BEN SİZLERİN EMRİNİZDEYİM FAZLA KAFAM ÇALIŞMIYOR FAKAT BENDE SİZLERİN SÖYLEDİĞİ ŞEYLERİ SONUNA KADAR YAPACAĞIMI BİLİN ÇOK TEŞEKKÜRLER
MAVİ ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ DOĞRU ARAMALAR AZ OLUYORMUŞ
NİÇİN
NİÇİN
NİÇİN
NİÇİN
İLK DEFA İKİ SAAT VE SÜREKLİ PROGRAM YAPILACAĞINDANMI ARKADAŞLARIM BU FIRSATI KAÇIRMAYIN
AYRICA EN UFAK YASAL FAALİYETİMİZE DÜNYA DEMOKRASİ HAREKETİ DESTEK VERECEK LÜTFEN ORAYIDA İHMAL ETMEYİN BAKIN NE GÜZEL ÇOĞALIYOZ BU BİR NİMET YA TAMAM SAĞI SOLU DA ARAYIN BİR ŞEY DEMİYOM HER TARAFI ARAYIN AMA BAKIN BU FIRSATLAR KAÇINCA DÖRT DUVAR A GİDECEĞİZ YA
ender 34 kardeşim bencede haklısın.bizi savunabilecek yırtıcı bir avukata ihtiyaç var.bence meclise girip herkezle görüşebilecek.siyasi görüşünü içinde yaşayacak.ve idealist biri gerek bize.selçuk
YanıtlaSilender bu konda benden başka yorum yazan olmadı bu önemli diyorum sakınca gören varsada açklasın anlayalım doğru bir yol doğru bir hamle çök etkin bir fikir olarak görüyorum katılan lütven yazsın
YanıtlaSilYA BİR SANİYE
YanıtlaSilYA BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
BİR SANİYE
SEVGİLİ ARKADAŞLAR BAZI ARKADAŞLAR YOK YIRTICI AVUKAT YOK VEKİLLERİ TEKRAR ARAYALIM DİYE SÖYLÜYOR
SEVGİLİ ARKADAŞLAR ABİLERİM HAKLISINIZ TAMAM
AMA LÜTFEN BİR YÖNE EYİLİM GÖSTERMEYE ÇALIŞIYORUZ LÜTFEN ŞU AN DİLEKÇE İŞİNİ ORGANİZE EDİYORLAR ONU YAPACAĞIZ AYRICA YASAL BÜYÜK BİR EYLEM YAPACAĞIZ ALLAHIN İZNİYLE LÜTFEN
BIRAKIN DA ARKADAŞLAR ŞU ULUSAL KANAL VE DÜNYA DEMOKRASİ HAREKETİNİ FAALİYETE GEÇİRSİNLER
BAKIN EYLEMLERDE ELLİ KİŞİ OLAMIYOZ YA BU ALLAHDAN REVAMI
BARİ EYLEMLERE KATILAN OLMUYOR BIRAKINDA BİR YERLER HAREKETE GEÇSİN BARİ BİZDE YÜREK YOK YÜREKLİ İNSANLARI HAREKETE GEÇİREK
HANİ BİZLER BÜYÜK İŞ ADAMLARIYIZ YA
arkadaşlar ismimizi adli para cezası mağdurları olarak bildirmemiz bana daha mantıklı geliyor site yönetiminin dikkatine ERDEM
YanıtlaSilDEĞERLİ ARKADAŞLAR TELEFON NO LARINI YAZIYORUZ ARAYALIM DİYE AMA DİKKAR EDİYORUM KAÇ GÜNLERDEN BERİ HARUN ÖZTÜRK ADLI VEKİLİN TELEFONU GEÇERSİZ NUMARA AMA SİTEDE BİR ALLAHIN KULU YA BU NUMARA YANLIŞMIŞ DİYE YAZMADI BEN DE İKİ KERE YAZDIM KİMSE DÜZELTMEDİ DEMEKKİ GENELDE BU NUMARALARI ARAMIYORUZ GİBİ İZLENİM BIRAKTI. BU MEYANDA ŞİMDİ OKTAY VURAL BEYİ ARADIM TAMAM ELİNİZDEN BİRŞEY GELMEZ AMA BİRAZ DERDİMİZİ DİLLENDİRİN DEDİM AYRIYETEN MECLİSİN TOPLANDIĞI İLK GÜN YİNE BİR MUHALEFET MİLLETVEKİLİNDEN SÖZ ALDIM SORU ÖNERGESİ VERECEK BİZLE İLGİLİ HER KESE SELAM EDERİM..ihtiyar
YanıtlaSilAYIP YAAA BU KADAR OLMAZ ARKADAŞLAR YAAA ARAYIN ŞU ULUSAL KANALI ARKADAŞLAR SORUN OLMALIYIZ SORUN OLURSAK SORUNLARA BU ÜLKEDE ÇARE BULUNUYOR BU ŞEKİLDE SİVRİSİNEK VIZILTISINI GEÇMEZ ARAYACAĞIMIZ BİR TELEVİZYON KANALI LÜFEN ihtiyar
YanıtlaSilÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ
YanıtlaSilYa Değişik yorum yapan arkadaşlar Arkadaşların kafası karışıyor bir yerlere kanalize olmaya çalışıyoruz İSTİYORSANIZ BÜTÜN FAALİYETLERİ BIRAKALIM tekrar vekilleri aramaya başlayalım
LÜTFEN CEVAP VERİN
HADİ
UTKU ABİ benmde çok fazla bilgm yok zaten bu kadar sinir strese olan aklmda gtti artk kaldıramyrz walla bu yükü ama ynede allh sabr veryr bize. senin gbi bir kaç abimz var burda allh razı olsn hepinizden.
YanıtlaSilutku abi selçk abi sennle grşmek istyr mail ve telfnunu aktarrmsn siteye. selçk abi bazı konulara yardmcı olck
mavi27
Utku Mersin kardeşim, ben pişmiş aşa su katmak için demedim, öyle fazla da yazmıyorum bu sitede.. her türlü eylem tabii ki faydalıdır ve yapılmalıdır. Ama ne yaparsanız yapın gerçek mağdurları etkili sayıda sokağa dökemezsiniz. Yakalaması olmayan da utancından gelmez, bunu kabul edelim. Olmayacak duaya amin deyip zaman kaybetmeyelim. Biz etkili ve profesyonelce temsil edilmeliyiz. Sayımızı, gücümüzü, kalitemizi, mağduriyetimizi ancak doğru bir temsilci ile ortaya koyabiliriz diye düşünüyorum. saygılarımla ender34
YanıtlaSilbende katılıyorum ender bey çok okkalı avukat lazım bunlardan adama berat bile aldırır çok doğru bir konuya değindiniz
YanıtlaSilibrahim esk.
İHTİYAR ABİ inan ulusal kanal çalışanlarında ki ses tonundan bile anlaşılıyor bizden bu büyüüükkk sorundan bizim büyüüük topluluğmzdan habersizler çook belli. İnanın arkadaşlar konşnca bile mutlu olyr insan dinleyen ilgilenen birin karşınızda gördükçee
YanıtlaSilULUSAL KANAL
0212 251 50 90
MAVİ27
u.k_76@hotmail.com
YanıtlaSilselçuk abi utku abinn maili
mavi 27
u.k_76@hotmail.com
YanıtlaSilŞİMDİ TGRT HABERDE SÖYLEDİLER.BU HAFTA TÜRK TİCARET KANUNU GÖRÜŞÜLECEKMİŞ.
YanıtlaSilevet 186 yarından itibaren start veriliyor 20 ocağa kadar toplantı grşmeler yapılacak. 20 aralık gbi falan gazetelerde yazılmıştı
YanıtlaSilmavi27
değerli MAVİ 27 BENDE KİBAR BİR HANIMEFENDİ İLE GÖRÜŞTÜM BANA program yapacağız dedi hazırlıkları yapıyoruz dedi bende kendisine müsait olup olmadığını sordum beni biraz dinlermisiniz dedim anlattım dedimki burda birinci katliam hukukun üstünlüğüdür hukukun üstünlüğünü paranın üstünlüğü ezdi ikici proplem adliyelerdeki yığılmaları kolay yoldan çözmeye çalışıyorlar vs vs vs daha başka dilini ısıtacak konuları anlattım haber yapacakları zaman benden bu anlattıklarımla ilgili faks istedi.İhtiyar
YanıtlaSilutku abi kesin yayın yapacak ulusal kanal fakat ne zamn konsnda şuan bir bilgi alamadım, sadece bizi temsilen biri olması gerektğini düşünyrm. ayrıca bilgi alırsak hangmz olursa haber saatiyle ilg,ili burdan aktaralım ki bilmeyen arkadaşlarmzda bilgi sahibi olsn.
YanıtlaSilmavi27
arkadaşlar pek karışmak istemiyorum ama özellikle bu günlerde muhalefet milletvekillerini harekete geçirelim diyorum ki bu hafta mecliste faydası olsun sizlerde uygun görürseniz arayalım.ihtiyar
YanıtlaSilİHTİYAR abi
YanıtlaSilçok teşekkür ederim aradığın için abi sağol vorolun
Abilerim bazen gerile biliyorum. ama inanın bu işin bitmesi için çok ugraş veriyom lütfen bazı fevri davranışlarım için kusura bakmayın bende yapmamaya çalışıyom
HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN
SEVGİLİ UTKU KARDEŞİM.
YanıtlaSilBİZLER ZOR GÜNLER YAŞAMAKTA OLAN İNSANLARIZ.BEN GEÇMİŞE DÖNÜP BAKTIĞIMDA NEDEN BATTIĞIMI DAHA NET GÖRÜYORUM.(1.SAĞLAM BİR MUHASEBECİM OLMADIĞI İÇİN,2.ÇOK AMA ÇOK İYİ BİR AVUKATIM OLMADIĞI İÇİN)GARİP BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ.BUGÜN 150-200 KİŞİNİN KATİLLERİ DIŞARI ÇIKARKEN.2 DİLİM BAKLAVA ÇALDI DİYE YILLARCA HAPİS YATAN İNSANLAR OLDUĞUNU BİLİYORUZ.DOLAYISIYLA YAPTIĞIMIZ VE YAPACAĞIMIZ HER ŞEYİ BİLİNÇLİ YAPMALIYIZ.YOKSA NE DEMİŞLER 'KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEĞİLDİR...'SAYGILAR.SELÇUK
yüzde yüz haklısın SELÇUK ABİ
YanıtlaSilkontrolsüz güç güç değildir haklısın o yüzden abi sizlerin her türlü desteğini bekliyorum lütfen yardımcı olun sizlerde bu işi el birliği ile başara biliriz abi
İHTİYAR ABİ SAOLSN YA WALLA SİZİN GİBİ ABİLER OLDKÇA BU SİTEDE ALLHIN İZNYLE SESİMİZİ DUYURCZ. Sende farkettn mi abi olaya çok vakıf değiller. ama hepimizin sayesinde onlarda konuya hakm olmaya başladlr inşllh. abi bu arada beni ararlarsa yani benden çnkü isim ve tel istdlr yani onlara bzm siteden ön ayak olacak bir kaç arkadaşmızı ona göre bende sizlere soryrmki km yardmcı olablcekse telfnlrnızı yazablrsenz bende onlara yönlendrrm.
YanıtlaSilmavi27
utku kardeşim hedefden şaşma yok zaten bunu yazdım enderin fikri bir alternatıf yoksa sizin projeniz en önceliğimizdir bunda kuşku yok kardeşim
YanıtlaSilyapacağız biz feryadımızı tüm türkiyeye duyuracağız herkez görecek
DUYURACAĞZ DUYURMAK ZORUNDAYIZ, DUYACAKLAR DUYMAK ZORUNDALAR. ondan sonra diyolar ki sizler gençsnz ülkenize sahip çıkın çocuklarınızı öyle büyütün. AMA BENM ZAVALLI ÜLKEM MAALESEF BANA BİZLERE SAHİP ÇKMIYOR Kİ BEN EVLADIMA BUNU AŞILIYM.!!!
YanıtlaSilMAVİ 27
ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ ÖNEMLİ
YanıtlaSilKardeşlerim Funda abla şimdi konuşmuş ULUSAL kanalla mutlaka program yapacaklarmış funda arkadaşımızın verdiği mail adresine başımızdan geçenleri anlatırsak program süper olacak lütfen funda ablanın verdiği maile başımızdan geçenleri anlatak yazak ve gönderek lütfen
ÖNEMLİ
YanıtlaSilARKADAŞLAR ULUSAL KANAL İLE GÖRÜŞTÜM. PROGRAM HERKEZİN DEDİĞİ GİBİ KESİNLEŞMİŞ ANCAK KANALIN BİZLERDEN RİCASI program@ulusalkanal.com.tr
ADRESİNE SORULARIMIZI VE BAŞIMIZDAN GEÇENLERİ ANLATAM MAİL YOLLAMAMIZ MAİLLER BİZZAT KANAL MÜDÜRÜ TARAFINDAN OKUNUYORMUŞ BUNUN ALTINI ÇİZMEM İSTENDİ ARAYAN ARKADAŞLARADA BU MAİL ADRESİ VERİLECEKTİR ACELE MAİL YAĞMURUNA BAŞLAMAMIZ YAYINA HAZIRLANMALARINI HIZLANDIRACAKDIR.
UTKU KARDEŞ FARKLI ŞEHİRLERDE OLSAKDA HEPİMİZ AYGI TEKNEDEYİZ.ŞİMDİ ÖZCAN ARADI(ULUSAL KANALIN ANK.İŞL.MD.)SİZİNKİLER KANALIN TELEFONUNU KİTLEMİŞLER DİYOR.HEPİNİZE TEŞŞÜR EDERİM.AMA BENCE BİR İŞ DAHA YAPMALIYIZ.AYNI İŞLEMİ KANAL 7,TGRT,SAMANYOLU,ATV VE HALK(CHP KANALI)BENGÜTÜRK(MHP KANALI)GİBİ KANALLARADA YAPMALIYIZ.ÇÜNKÜ MİLLETVEKİLLERİ VE BÜROKRATLAR BU KANALLARI MUTLAKA SEYREDİYOR.NEREDEN BİLİYORSUN DERSENİZ ANKARADA YAŞAMANIN AVANTAJI DİYELİM.ÇÜNKÜ ULUSAL KANALI SEYREDEN KESİM BELLİ...
YanıtlaSil(KİMSE YANLIŞ DEĞERLENDİRMESİN AMACIM DAHA ÇOK İNSANA DERDİMİZİ ANLATABİLMEK)
SELÇUK
FUNDA ABLA ŞUAN HAZIRLIK AŞAMASINDALAR EVET BİZLERDEN ACILARIMIZI DUYMAK İSTYLAR YAZILI OLARAK. BENDE BRZDAN GÖNDERYRM. FAKAT HABER NEZAMN OLACAK BİLGİN VARMI. AKŞAM 6YA KADAR FALAN NETTEYM SONRA ÇIKICM BİLİYİM Kİ ONA GÖRE KANALI TAKİP EDİYM ABLA.
YanıtlaSilMAVİ27