Eylemlerimiz Sürecek

4 Aralık YÜRÜYÜŞÜMÜZ ve 8 Aralık ABDİ İPEKÇİ EYLEMİMİZ başarıyla gerçekleştirildi.

Bu eylemlerin en çetini, en anlamlısı ve ateşleyicisi olan Sivrihisar – ANKARA YÜRÜYÜŞÜNÜ gerçekleştiren kardeşlerimize yürek dolusu teşekkürler ve sevgiler sunuyoruz…

8 Aralık Çarşamba günü Abdi İpekçi parkına yakından uzaktan iştirak eden, haklı mazeretleri nedeniyle gelemeyip de yerine birilerini gönderen araç, yol, yiyecek ve para yardımı yapan tüm arkadaşlarımıza da teşekkür ediyoruz…

Doğrusunu söylemek gerekirse; bu eylemlerden bu kadar sonuç bekliyor değildik… Bir hatırlayın 1 Aralık günü ne halde idik, bu gün ne haldeyiz…

"Eğer yürüyüşünü durdurmak için tüm yolları zalimler kestiyse, yürüyüşünü yukarı doğru sürdürebilirsin"

Hiç kimse SONUÇ olarak hemen bu eylemin olduğu gün veya hemen sonrasında herşeyin hallolmuş olacağını düşünmesin.! Ama herkes şunu bilsin ve ona göre hareket etsin,
"BU EYLEMİMİZ ÇOK ÖNEMLİ BİR SONUÇ ÜRETMİŞTİR"

HAKLI OLDUĞUMUZU, SUSMAYACAĞIMIZI, YALNIZ OLMADIĞIMIZI, BİRLİKTE OLDUĞUMUZU, VAZGEÇMEDİĞİMİZİ, MUTLAKA ZAFERE KADAR MÜCADELE EDECEĞİMİZİ GÖSTERMİŞTİR

MEDYA HİÇ OLMADIĞI KADAR YANIMIZDA İDİ, HİÇ OLMADIĞI KADAR GÖRSEL VE YAZILI HABER YAPILDI, Bütün gazeteler, TV haber kanalları bizi anlattılar..

BASIN BİLDİRİMİZE İLK KEZ MİLLETVEKİLİ KATILDI, İŞ DÜNYASININ EN ÖNEMLİ TEMSİLCİLERİNDEN ATO BAŞKANI Sayın Sinan AYGÜN AA ve İHA’ ya arkadaşlarımızın huzurunda üyelerinin çıkarlarına uymadığının farkında olarak RESMEN BİZİ DESTEKLEDİĞİNİ AÇIKLADI.

Yargıtay 10. Ceza Dairesi Başkanı Mahmut Gül’ün açıklaması GÜNDEME ÇOK İYİ GELDİ… Çok önemli ve bir İTİRAF gibi açıklamaydı…
Kısacası; eylem öncesi durum ile bugün ortaya çıkan durum arasında BAŞARILI BİR İŞ YAPILMIŞTIR…
Elde edilen bu ATMOSFERİ, elde edilen bu KAMUOYUNU, elde edilen GÜNDEMİ ZORLAMAYI ASLA TERKETMEMELİYİZ, TERKEDEMEYİZ.

AYNI BİRLİK İÇİNDE, AYNI KARARLILIK İÇİNDE, AYNI FEDAKÂRLIK İÇİNDE OLMAYA ARA VERMEDEN DEVAM EDERSEK, ZAFER ÇOK YAKINDIR! YETER Kİ, BU GAYRET BIRAKILMASIN.

BİRBİRMİZDEN ARALIKSIZ HABERDAR OLMAMIZ ŞART, HER OLUMLU MESAJ VE DESTEKLERİNİZ GÜCÜMÜZÜ ARTIRACAKTIR… HER ARKADAŞIMIZIN FİKİRLERİNDEN, ÖNERİLERİNDEN YARARLANIYORUZ, DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZIN, ÖNERİN, MÜCADELEMİZE KATILIN, KATKI VERİN,
Ve ELİNİZİ TAŞIN ALTINA KOYUN


ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ BİZLER İNŞA ETMELİYİZ.
Koca Sinan, muhteşem eseri Süleymaniye Caminin inşaatına geldiğinde büyük kayaları kırıp kullanıma hazırlayan TAŞ İŞÇİLERİNE selam verir, onlarla sohbet eder ve ONLARA NE İŞ YAPTIKLARINI sorar;
Birinci işçi;
-Ben bu inşaatta işçiyim, kayaları ilkel aletlerle kırıyor, bir araya yığıyorum.
İkinci işçi de;
-Ben de bu inşaatta çalışıyorum, arkadaşımın kestiği kayaları yontuyor kullanılabilir şekle getirmeye çalışıyorum…
Üçüncü işçiye gelince O BAŞKA BİR CEVAP VERİR; (Aranan cevap budur)
-BEN SÜLEYMANİYE'NİN İNŞAASINDA ÇALIŞIYORUM...

İMZA KAMPANYASI
AYM Başkanı Sayın Haşim KILIÇ’A ve BAŞBAKAN Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN’A sunulmak üzere ANKARA ABDİ İPEKÇİ PARKINDA İMZA KAMPANYASI başlatıldı, bu EYLEMLER çeşitlendirilerek devam edecektir.

TBMM GÖRÜŞMELERİ:
Torba yasa adıyla anılan kamu alacaklarının iyileştirmesi tasarısına eklenmek üzere CHP nin “Adli Para cezalarının, idari para cezasına dönüştüren” teklifi vardır. Sayın Ali Rıza Öztürk’ün TBMM’ne sunduğu “5941 sayılı çek kanunun değiştirilmesine ilişkin yasa teklifi ile ilişkin,.
Adalet komisyonu üyeleriyle yapılan görüşmelerde, adli para cezalarının, idari para cezasına çevrilmesi teknik olarak mümkün görülmemektedir, esasen adli para cezalarının, idare para cezasına çevrilsin teklifi ve yasa önerisi metni içinde bir çok çelişki barındıran bir teklif metnidir. BUNU TAMAMEN ÇEK MAĞDURLARINI OYALAMAYA YÖNELİK BİR GİRİŞİM OLARAK GÖRÜYORUZ.
Adli Para cezalarının, idari para cezasına çevrilmesi teklifi ancak, 5941 sayılı çek kanununun yürürlükten kaldırılarak TTK'da yapılacak bir değişikle yapılması mümkündür bunun en iyimser tahminle bir kaç yıl sürmesi demektir., insanlarımızın ivedilikle çözüm beklediği, sorunlarını acil olarak çözecek bir konu asla değildir..

CHP nin samimiyetine sonsuz inancımız vardır, fakat sorunlarımız ve taleplerimiz, acil çözüm bekleyen taleplerdir, bu taleplere cevap vermek adına yapılmış olan yeni çek kanun teklifi gibi ve pratikte mümkün olmayan öneriler, “bakın biz tekliflerimizi yaptık sizler iktidar tarafına baskı yapın ve bizi yormayın” gibi yaklaşım tarzı asla olmamalıdır.
İnsanlarımız Aralık sonu itibariyle başlayan hapis tehditi ile karşı karşıya kalacaklardır, tekrar cezaevinemi döneceğim kuşkusu ile arkadaşlarımız yarının ne olacağını bilememekte ve ticari anlamda bir girişimde bulunamamaktadır.
Keza cezaevine tekrarmı dönülecek kuşkusu, Aile ortamına bir kabus gibi çökmüştür.

Bu kısa vadede çözülmesi gereken sorunlardır, KİMSENİN BEKLEMEYE, KAÇAK VEYA CEZAEVİNDE YAŞAMAYA, AİLELERİN EŞLERİNİ BABALARINI ANNELERİNİ CEZAEVİNDE TEKRAR GÖRMEYE TAHAMMÜLÜ YOKTUR.

Kısa vade de çözüm üretebilecek, Ailelerin yüreklerini rahatlatabilecek bir girişimi CHP den bekliyoruz.


VE MİLLETVEKİLLERİNİ ARAMAYA DEVAM EDİYORUZ.
CHP Genel Başkanı Kemal KILIÇDAROGLU 0(532)5149394
Trabzon Milletvekili CHP Grup Başkanvekili Akif HAMZAÇEBİ 0(533)7476161
Yalova Milletvekili CHP Grup Başkanvekili Muharrem İNCE 0(533)6534171
Gürsel TEKİN Tel: 0(532)2111059

MEDYA VE KÖŞE YAZARLARINA EMAİLLER VE TELEFONLARLA İRTİBATA GEÇEREK GÜNDEMDE KALMAYA DEVAM ETMELİYİZ.

749 yorum:

  1. CANLI YAYINA TEL BAĞLANMAK İSTEDİM ,
    BAĞLAMADILAR,
    ÇEKTE VADEYİ KENDİLERİ KOYDULAR.
    ŞİMDİ, VADEYİ İNKAR EDİYORLAR,
    NEREDE HUKUK UYAN TÜRKİYE,
    70 MİLYONA YALAN SÖYLEDİLER,
    İYİ NİYETLİLERİN KANUNDAN FAYDALANDIKLARINI,
    ÖDEMEYENLERİN HAPSE GERİ DÖNECEĞİNİ SÖYLEDİLER.

    YanıtlaSil
  2. evet arkadaşlar.akp nin çek mağdurları ile ilgili 2 tane kafa adamını flash tv den dinledik.bunlar resmen milleti yanlış bilgilendiriyorlar,yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar bunlar çeke kanun çıkarsa ekonomi batar teziyle yalana inandırmışlar kendilerini.ve her kesi bankalar ve faktoringlerin de baskı yaptıklarını söylüyorlar.işimiz zor.allah yardımcımız olsun.TİPONNE

    YanıtlaSil
  4. görünen şu ki güzel insanlar kaçan kaçacak yakalanan kaldıgı yerden cezaevine girecek size aptalca gelecek ama benim düşüncem tüm çekden arananlar gitsin teslim olsun cezaevlerini dolduralım 60 bin kişi isek bu af ancak öyle çıkar yoksa kaçan kaçacak yakalanan kuzu gibi yatacak başka caremiz yok bence tekelbufe07

    YanıtlaSil
  5. hepimiz aynı anda gidip teslim olalım mahkemesi biten bitmeyen kaçak olan olmayan belirleyin bir cezaevi orda bizi alan kadar bekliyelim konu kapansın madem bize resmen ekonomi dolandırıcısı diyorlar bu yaşıma kadar şerefimle yaşamaya çalıştım ama parasız kalınca en büyük darbeyi yedim ne onur bıraktılar nede şeref meğerse dolandırıcının önde gideniymişim

    akcan

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ,işte hep beraber canlı yayında itirafları izledik aslında insanhaklarına anayasaya aykırı olduğu halde ekonomi çevrelerinin bankaların ,finans kuruluşlarının baskısı sonucunda kılıf uydurduk dediler


    bir yudum huzur

    YanıtlaSil
  7. alenen hukuken yeri olmamasına rağmen ekonomik kaygılar nedeniyle ceza devam etmeli diyorlar iyimaya ve elitaş...

    tefeciler bankalar dünyada böyle bir ülke bulamazlar burda sırtları sağlamda..

    160bin kişi nedeniyle 73 milyon kişinin iktisadi yaşantisi riske atılamazmış..

    resmen top anayasa mahkemesine atıldı..

    yalnız ince bir ayrıntı dikkatimi çekti başbakan 2 yıl meselesini gündeme getirmiş yani başbakanın bakışı nisbeten olumlu olabilir..

    Anayasa mahkemesinin kararını beklemekten başka çare yok gibi bunların ifadesinden çıkarım budur..

    YanıtlaSil
  8. HEMEN SALDIRIN BEN ANKARA YI ARADIM YALAN SÖYLÜYORLAR DEDİ M TAKSİTLENDİRME YENİ BAŞLIYOR KİMSEDE ÖDEYEMİYOR DEDİMMMM ACİL ARAYIN

    YanıtlaSil
  9. cadır ve gerekırse aclık eylemı olmalı
    baska sansımız yok gıbı gorunuyor

    YanıtlaSil
  10. ARKADAŞLAR

    Sayın Elitaş 160,000 kişi için 73 milyonu mağdur edemeyiz girecekler diyor içeriye paramız yok ya en iyi yer içeri diyorlar çoluk çocugumuz kimsenin umrunda bile değil başka kelime bulamıyom

    YanıtlaSil
  11. ARKADAŞLAR KISACA DEMEK İSTİYORKİ Sn.İYİMAYA ÇOĞUNLUK BORCUNU ÖDEDİ PROPLEM YOK DİYOR.ELİTAŞTA,160 BİN KİŞİ 73 MİLYOM KİŞİNİN YANINDA NEKİ DİYOR.Sn.DOKTOR BEN iYİMAYAYA HAKARET ETMEDİM.KİMSEYEDE ETMEM.AMA DOĞRUYADA DOĞRU DENİR YANİ.ARKADAŞLAR MORAL BOZMAYA GEREK YOK.BAŞBAKAN BU İŞİ ÇÖZÜN DEDİĞİ ZAMAN KEM KÜM YERİNİ TABİ EFENDİME BIRAKIR.FİDAN55

    YanıtlaSil
  12. Koskoca bir yalan....!

    Bu ülkeyi yöneten zihniyet
    vay ülkenin haline.....!
    insanların gözünün içene baka baka yalan söylemek bu olsa gerek...!
    Programın kendisi danışıklı dövüş
    En sonunda baklayı ağzından çıkardı
    ''70 milyonun iyiliği cezalandırmamız gerekir''
    Arkadaşlar benim önerim
    1- Daha sert sokak eylemleri
    1- Anayasa mahkemesi
    2-Başbakanı ikna edecek eylemler yapmak onu ikna etmek olmalı

    gerisi boş uğraş olacak gibi
    hüseyin34

    YanıtlaSil
  13. sunucu sorsaydıya 160.000 bin kişi içeriye girerse nasıl sığdıracaksın kardeşim diye sormuyormu ya
    bu nasıl işter kardeşim nasıl iştir bu ya

    YanıtlaSil
  14. selam arkadaslar,
    site ici polemiklere girmeyelim,bu bizleri zayiflatir.
    flas tv/deki konuklarda ne devlet adamligi nede durustluk yok,geveleme ve laf kalabalikligindan baska bir sey yok,dogruyu soylemekten aciz insanlar.

    bizlere dusen cadir eylemi dahil ne gerekiyorsa sonun kadar eylemlere devam

    kartal yenicag

    YanıtlaSil
  15. Yalanı veya,ilgisizliği görüyormusunuz.Bunların dünyadan haberleri yok.Bizim tahütlerimizin ilk tarihi 20 ARALIK.Bankalara 500 liralık sorumluluk getirdik diyorlar.Bakınız.Buna ne denebilirki?
    fidan55

    YanıtlaSil
  16. Türkiyeye soyan büyük karteller için mali af stok affı vergi affı her şey her şey.... ama gariban ticaretle ugraşacak adamın yuvası dağılsın öylemi ey güzel allahım ey güzel allahım bu nasıl bir çelişki üstelik bunu ağzından allah kelimesini düşürmeyenler yapıyor bumu yoksa kıyametin alameti ben ne diyim ya

    YanıtlaSil
  17. hanı 2000 kısıydı
    kendı agızları ıle ıtıraf bıle ettıler 160.000 kısı

    YanıtlaSil
  18. EKM2510 DEGERLİ ABİM ÇOK ACİL BİR EYLEM PLANI YAPARSAN ABİCİM SEVİNİRİZ VEZİR38

    YanıtlaSil
  19. ARKADAŞLAR,

    FLASH TV YAPIMCISI RAMAZAN AYDIN BİLEREK VEYA BİLMEYEREK İKİ HUKUKÇUNUN KENDİ YAZDIKLARI YASAYI İNKAR ETMELERİNE ,YALAN BEYANLARINA ALET OLDU ADETA ÇANAK TUTU.
    TELEFON İLE 4 DEFA ARADIM CANLI YAYINA BAĞLAMADILAR.MESAJLARIMI İLETECEĞİNİ SÖYLEYEREK BENİ ATLATTI.
    UYANMA ZAMANI GELDİ GEÇİYOR.
    İSTANBUL EYLEMİNDE YER YERİNDEN OYNAMALI
    ŞİMDİLİK BUNU YAZABİLİYORUM.
    SİNİR SİSTEMİM İYİ DEĞİL.
    ŞİMDİ DAHA ÇOK KARARLI OLMALIYIZ.

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar burdan bir şey çıkmaz.çıkacak olsa en azından biraz hissedilirdi.ahmet iyimayanın görüşleri bizim için çok degerliydi.ama bizim lrhimize birşey konuşmadı.elitaşta ak parti grup başkanvekili olarak akpartinin meclisteki görüşmeler için önemli vekil.o daha keskin konuştu.olmaz diye.yıkıldım

    YanıtlaSil
  21. neden şsşırıyoruz ki.utanmadan cok büyük oranda insanı faydalandırıp hapisten kurtardık diyolar sormak lazım sayı ve oran söylesene madem hükemetsiz ve bu sayılara rahatca ulaşabilirsin.yapılandırma yada af yok arkadaşlar kesinlikle olmayacak ben %1 ihtimal bile vermiyorum.
    yapılacak iki şey var
    yurtdışına cıkmak yada evden dışarı cıkmamak(genel bir ceza indirimi olmazsa )

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. SEÇİMLERDE SİZLERDE DENGEYİ ARTIK DÜŞÜNÜN arkadaşlar olurmu bakın herkes DENGE diyor başka bir şey demiyor

    YanıtlaSil
  24. sayın elitaş akpartinin dört gurupbaşkanvekilinden biri partinin meclisteki görüşmelerindeki parti tavrını belirten dört isimden biri.buda demektirki iktidar çek konusunda hapis konusundaki düşüncesi net.iktidar onayı olmadan chp milletvekili önerge vermiş bir gram önemi yok.alirıza öztürk milletvekili olarak bizim lehimize bir şeyler yapmaya çalışıyor ama iktidar destegi olmadan hiç bir şey yapamaz.ona göre yol haritası belirleyelim.ben şahsıma ne yapılacaksa varım

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar ciddi anlamda eylemler yapalım birlik olalım çoluk çocuk sayımız 2 milyon neredeler kış uykusundan uyanın

    YanıtlaSil
  27. Bunların dünyadan haberi yok dediğimiz zaman,aman şiddeti bırakalım diyoruz.Bunlar insanda sinimi bırakıyorlar.Sevgili arkadaşlar bunlar bankalar ve faktorink şirketlerinin kölesi.Başbakanın bundan haberinin olmadığına eminim.Esasında başbakanı kandıranda bunlar.Baksanıza iyimaya kem küm ediyoer.Ne diyeceğini bilemiyor.Şimdilik olmaz diyor.Başbakan halledin şunu dediği zaman elini ovuşturarak tabi efendim diyecek.O zaman o suratı çok merak ediyorum.fidan55

    YanıtlaSil
  28. eylemler sert olmalı bızım kaybedecek bır seyımız kalmadı.....

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar umutsuzluğa kapılmayalım.hepimiz hayal kırıklığına uğradık.bankaların cek sorumlulugu 600 tl onu bile yanlış söylediler
    tarkan

    YanıtlaSil
  30. MUSTAFA ELİTAŞ
    ÇEK KANUNUNDA

    MADDE 5- (1) Üzerinde yazılı bulunan düzenleme tarihine göre kanunî ibraz süresi içinde ibrazında, çekle ilgili olarak karşılıksızdır işlemi yapılmasına sebebiyet veren kişi hakkında, hamilin şikâyeti üzerine, her bir çekle ilgili olarak,

    DİYOR.
    ÇEKTE VADE VARMI YOKMU, 5941 SAYILI ÇEK KANUNUNU ELİTAŞA UYGUN DİLLE EZBERLETİYORUZ.

    MUSTAFA ELİTAŞ
    CEP: 0(532)2320792
    EV: 0(312)2201233

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar 5 yıl hapis yatacak çek davalarım devam ediyor.bu siteyi tanıdıktan sonra bende bir umut oluştu ve yalnız olmadıgımı benim gibi magdur arkadaşların gayretleriyle bir çok şeyin lehimize gelişebilecegi umudu vardı .bu program ümitlerimin azalmasına neden oldu.onun için yeni bir eylem planı oluşturmamız lazım.ses getirecek eylemler yapılmalı.

    YanıtlaSil
  32. HUKUK KATLEDİLMİŞTİR TEFECİ VE BANKALAR UGRUNA ALLAH AŞKINA BU SİTEDE ARTIK HUKUK FELAN DENMESİN YA LÜTFEN ARKADAŞLAR HUKUK DEMİYELİM

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar,
    AKP kanadında lehimize bir durum olmadığını biliyoruz..
    Gayet açık çelişik ifadeler dinledik..
    Tutunmaya Çalıştıkları dallar
    1. Çekin direk para yerine geçtiği
    2. bu nedenle piyasaların çekin kalkması halinde çökeceği..

    Oyda ileriki ifadelerinde zaten çekin vadeli olarak kullanıldığını söylemek zorunda kaldılar, zira yasada erken ibraza önlem aldılar..

    İyimaya geçen haftaki meclis ziyaretlerinden haberdar idi..

    Artık dahada hararetle konunun üzerine gitmeliyiz.

    YanıtlaSil
  34. İstanbul'da yer yerinden oynamalı ve dikkat çekmeliyiz.Serkan

    YanıtlaSil
  35. istanbulda işten çıkarılan bayan hastane bahçesine kurdugu çadır eylemiyle tek başına başlattıgı eylemi başarıya ulaştırdı.bizde çadır eylemiyle açlık grevine başlasak ses getirir ve kamuoyu oluşturabiliriz.çadır eylemiyle gönüllü olacak arkadaşlar varsa belirtsin.bir an önce mücadelemize başlıyalım

    YanıtlaSil
  36. Demekki ekonominin varligi ve idamesi 160 000 kisinin hapis olmasina bagli,

    boyle bir zihniyet hangi hangi demokrasi ile bagdasir.Cezalar hukuka gore verilir diye biliyorduk,yanilmisiz.

    kartal yenicag

    YanıtlaSil
  37. BAKIN DOSTLAR GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ İSTEMEZ.Hepimiz şimdi oynanan bu tiyatroyu seyrettik konusundan çok güzel ders almamız lazım demekki bize bu saatten sonra uymak haram bu iş hakemlerle sonuclanmayacak ya tuş edeceğiz ya da nakavt ortası yok çok aci çok acil toparlanmalıyız protestolara devam flaş tv yi aradım programın sıkandal olduğunu bu işi düzeltmenizi gerçeklerin ortaya çıkması lazım geldiğini söyledim inanın onlarda şaşkın üstüne gidelim bizim kurcağımız bir komisyonlada söyleşi yapmaları için hepimiz arayıp rica edelim...ihtiyar

    YanıtlaSil
  38. ben hayret ediyorum. bunlar milleti yöneten vekillermi? bunlarında yumurta yemeye ihtiyacı var. yesinlerki zihinleri açılsın..hataylı

    YanıtlaSil
  39. BEN ŞEREFSİZ MİYİM ÇEK LERİMİ ÖDEMEK İÇİN YAPMADIGIM KALMADI TEFECİ YE BULAŞTIM ŞİMDİ TEFECİ GELDİ GEN FAİZ VERDİM NİYE SİRF ÇEKLERİM YAZILMASIN DİYE BU MU ADALET SONRA HAPİS CEZASI KİMSE HAPİS CEZASINI HAKKETMİYOR SAYIN ELİTAŞ YAZIKLAR OLSUN BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM ABİLERİM ABLALARIM NE YAPILACAK SA BİER AN ÖNCE YAPALIM NE GEREKİYOR SA HERTÜRLÜ DESTEGE VARIM MADDİ MANEVİ BAN ULAŞMAK İSTEYENLER TLF YAZIYORUM 5548299597 GEREKİRSE İSMİMİ DE YAZARIM ALLAH TAN BAŞKA BU SAATTEN SONRA KİMSEDEN KORKMUYORUM

    YanıtlaSil
  40. Bunlar vekil, kimin vekili benim senin,artık bunlara one minute deme zamanı geldi.Bunlar hukuktan falan anlamaz bunların anladığı dil kabadayı dili.Serkan

    YanıtlaSil
  41. ARKADAŞLAR LUTFEN MORALİNİZİ BOZMAYIN,HİÇ OLMAZSA ONLARIN KENDİ AĞZINDAN BİZE NASIL BAKTIKLARINI GÖRDÜK.LAFA BAKARMISINIZ?ALDIKLARI KARARLA KRİZİ TEĞET GEÇMİŞİZ.NE DİYEYİM ALLAH NASIL BİLİYORSA ÖYLE YAPSIN.AKP YE MAİL ATACAĞIM.GRUP BAŞKANVEKİLİNİZİN DÜNYADAN HABERİ YOK DİYE.ŞİDDETLE İDDİA EDİYORUM BU İKTİDAR FAKTORİNK ŞİRKETLERİ VE BANKALARIN KÖLESİ.EĞER CESARETLERİ VARSA KREDİ KARTINA HAPİS CEZASI GETİRSİNLERDE GÖRELİM.GETİRMEZLER,ÇÜNKÜ O ZMAN BANKALAR 6 AYDA BİR O KADAR KARI AÇIKLAYAMAZLAR.HADİ ARKADAŞLAR HER TÜRLÜ EYLEME.ÖZELLİKLE BAYAN KARDEŞLERİMİZE ÇOK İŞ DÜŞÜYOR.FİDAN55

    YanıtlaSil
  42. BU HUKUMETTEN BIR YARAR CIKMAZ BIZE
    YA BUYUK SESE SES SES GETIRECEK EYLEM
    YADA TOPLUCA TESLIM OLMAK MECLIS KARAKOLUNA VEYA CANKAYA KARAKOLUNA
    YADA HAZIRANA KADAR KACIP
    YENI HUKUMETI BEKLEMEK KI BUNLARIN KAZANAMAYACAGI NE MALUM
    YENISIDE GELSE EN AZ BIR SENE
    EYLEM
    EYLEM EYLEM
    SES GETIRECEK BIR EYLEM
    SES
    SES
    GERISI HIKAYE
    HANI BU SITE EYLEMDEYDI
    EYLEM YILBASINA KADAR OLMASSA
    BIR COGUMUZUN UMIDI KIRILACAK
    BIR COCGUMUZ HAPSE GIRECEK
    YADA KACAK DURUMA DUSECEK
    ACILLL......
    EYLEM......
    EKM25 BU SITE EYLEMDEYDI.....
    HADI...... HAREKET .....
    HADI SILKELENIN......
    BU SITEDEKILER EYLEMDEDIR.......
    HADII.......
    BIRAKIN ARTIK ONU BUNU ARAMAYI.....
    HIKAYE..
    SES GETIRECEK EYLEM
    BASBAKANIN ACILIS YAPACAGI TOPLANTI YAPACAGI BIR YERDE.......
    AMA MAILLESEREK ORGANIZE EDIN
    BURDAN ALENI YAPARSAK SITEYE GIRENLER VAR
    ONLEMINI ALIRLAR
    EMINE ERDOGANININ
    BASBAKANIN
    ACILIS YAPACAGI BIR YERDE
    INANMAYIN ARTIK YARDIM EDECEZ SOZLERINE
    TELEFON VE MAILLER
    ETKILI DEGIL
    FAKSLAR MEKTUPLAR ETKILI DEGIL
    BOGAZ KOPRUSUNE CIKALIM
    AMA BI SEYLER YAPALIM
    ACIL.......
    ACIL......
    BU SITE EYLEMDEYDİ.....
    34 AE

    YanıtlaSil
  43. insan hakları merkezine aynı anda gidip dilekçe verelim ses getirmi bilmem ama gerçek katılım sayımızı burda çakartalım sonra kişi azlığından dolayı hüsran olabiliriz.






    akcan

    YanıtlaSil
  44. ARKADAŞLAR FLAŞ TV Yİ ARAYALIM VE BİRDE OLAYA BİZİM TARAFIMIZDAN BAKSINLAR.BU YÖNDEDE BİR PROGRAM YAPSINLAR.HADİ ARKADAŞLAR MAİL ATMAK BEDAVA.LUTFEN DUYARLI OLMAYA DEVAM.FİDAN55

    YanıtlaSil
  45. 34 AE BU SİTE YAKINDA ÖYLE BİR EYLEM OLACAK Kİ YER YERİNDEN OYNAYACAK ARTIK YETER ESNAFIZ DİYE UTANCIMIZDAN SESİMİZİ ÇIKARTAMIYORDUK ARTIK YETER

    YanıtlaSil
  46. 2003 ist.
    MUSTAFA ELİTAŞ ı verilen cep numarasından aradım.Cevap vermedim. Bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  47. DEĞERLİ ARKADAŞLAR,
    Lütfen sakin olalım.Ahmet İyimaya, bizim Ankara ziyaretimizde de( daha bir hafta önce )aynı şeyleri söylemişti.Şu andaki farklı bir söylemi değil.Maalesef şu anda hukuk,adalet.hakkaniyet,kocasız eşler,hanımsız kocalar,anne babasız çocuklar,dağılmış aileler ekonomi bozulacak safsatasıyla katledilmektedir.
    Bizler artık belli yaşlara geldik.Zulüm abad olmaz arkadaşlar.Ama bizim de mücadele etmemiz lazım.
    Buradan şu anlaşılmıştır ki,bu işi sadece Sayın Başbakan ve Anayasa Mahkemesi çözebilecektir.
    Sayın Başbakanın kendisi de haksızca hapse girmiştir ve bu acıyı Emine Hanım ve çocuklarıyla birlikte tatmıştır.
    Benim önerim şudur:
    1-Anayasa Mahkemesine durumu bıkmadan ,usanmadan iletmek.Ve bu kararın ne kadar acil olduğunu kendilerine anlatabilmek.
    2-Sayın Başbakana ve bozulan aile yapılarımızın hassasiyeti dolayısıyla Sayın Emine Erdoğan'a durumu binlerce kez ulaştırmak,ulaştırmak.
    3-Bu arada Sayın Kemal Kılıçdaroğluna yönelip, Önümüzdeki hafta yapılacak kongrelerinde ,canlı yayında,bu konudan bahsetmelerini sağlamak.
    4-Unutmayalım ki,ATO'nun verilerine göre 2002 den bu yana bununla ilgili açılan dava sayısı 2,0000 adetin üzerindedir ve bu çarpıklık Türkiye nüfusunun nerdeyse 8-10 milyonunu direkt ilgilendirmektedir
    ERCAN ERMİŞ

    YanıtlaSil
  48. TARIK URAS----------GÜNLERDİR 81 YAŞINDAKİ ANNEMİN HASTANEDE OLMASI NEDENİYLE ARANIZDA DEĞİLDİM AMA ŞÜKÜR OLSUN ANAM İYİLEŞTİ YARIN ÇIKARACAĞIM BU GÜNDE SIRF FLASCH TV İÇİN ÇIKDIM EVET HEPİMİZ GÖRDÜK .BAZI ARKADAŞLARIMIN DEDİĞİ GİBİ BOŞ LAFLAR BURDA TÜM HEPİMİZ SİYASETİ BİR KENARA BIRAKIP ACİLEN TOPLANTI YAPIP EYLEME GEÇMEMİZ LAZIM BUNDAN SONRA DAHA AKTİF OLMAYA MECBURUZ.CAZ-ÇİZ BUNLAR BU SAATTEN SONRA BOŞ LAFLAR ACİLEN TOPLANTI TEKLİF EDİYORUM HERKES FİKRİNİ BU KONUDA BEYAN ETSİN---SAYGILAR T.URAS

    YanıtlaSil
  49. sayın elitaş çekin para yerine geçtiğini söyledi.güzel ama ticareti iyi niyetli kişilerle yapmamız içinde bir önerisi olmalı. ben aldığim mallara karsılık sıralı 30-60- 90 günlük çek tanzim ediyorum.ama karşı taraf ertesigün tahsil etmeye çalışıyor.bu yüzde ben ceza alıyor muflis işadamıdamgası karşı taraf dürüst esnaf hangi 70 milyon insandan bahsetiyor. çok iyi löbi olouşturmamaız lazım
    tarkan

    YanıtlaSil
  50. ARKADAŞLAR BAŞBAKAN İSTANBULA GELDİĞİ ZAMAN PANKART AÇALIM.OKUSUN BAKALIM.EYLEMLERİMİZİ ÇEŞİTLENDİRELİM.AKP YE BUGÜNKÜ PROGRAM İÇİN BOL BOL MAİL ATALIM.FİDAN55

    YanıtlaSil
  51. Arkadaşlar,
    Dertlinin söylediğini, deli söylemez derler… Kendimi frenlesem de derdimi 4 Bölüm halinde döktüm…
    ---------------

    Bölüm 1.

    MAĞDURLAR ve AK PARTİ
    (BAŞÖRTÜSÜ MAĞDURLARI - ÇEK MAĞDURLARI)

    Başlıkta yer alan başörtüsü ve çek mağdurlarını birlikte söyleyince ifade edilen bu mukayese anlamlı bir mukayese midir? Aralarında bir alaka, bir benzerlik var mıdır?
    Evet, vardır… Hem de çok güçlü bir şekilde benzerlik vardır…

    Nitekim Cenabı Mevla Kuranı Kerim’inde biz Müslüman kullarına başörtüsü meselesinde olduğu gibi DARLIĞA düşmüş “borçlu” kimselere de ne şekilde davranmamız gerektiğini bildirmektedir…

    Allahın Kitabına inanan ve ona saygısı olan bütün müminler bilir ve inanırlar ki Allahın emir ve tavsiyelerinden bazılarına “işimize geliyor, yarıyor”, o halde; bu “inancımızın gereğidir” bunun için “yeri göğü inletiriz”, derlerken bazılarına da “işimize gelmiyor” (şu halde; buna kulağımızı, gözümüzü, vicdanımızı kapatırız) asla demezler, diyemezler…

    ALLAH esirgesin böyle demiş olsalar, böyle yapmış olsalar ONLAR KENDİLERİNİ (hâlâ) DİN İÇİNDE SANIRLAR DA, LÂKİN DİN ONLARDAN ÇIKAR GİDER(de gafletten ötürü haberleri bile olmaz)…

    Neler dediğimin farkında mıyım? Evet, farkındayım, ziyadesiyle…

    Gerçekten bu nasıl bir İŞ?
    Gerçekten bu nasıl bir VİCDAN?
    Gerçekten bu nasıl bir AHLAK?
    Gerçekten bu nasıl bir İMAN?
    Gerçekten bu nasıl bir ADALET?
    Ve kısacası gerçekten bu nasıl bir İNSANLIK?
    BİNLERCESİNİ GEÇELİM (ne demek geçmek, geçemem, geçilir mi hiç? ancak farz-ı muhal diyelim, hani geçtik diyelim) sadece benim karşıma “İNSANIM DİYEN BİR İNSAN” çıksın gelsin, desin ki “SEN SUÇLUSUN KARDEŞİM; ÇÜNKÜ SEN İŞİNİ, İŞYERİNİ, DÜZENİNİ, HUZURUNU, İTİBARINI, İKBALİNİ, İSTİKBALİNİ KAYBETTİN, AKLINA GELMEYEN BAŞINA GELDİ, RÜYALARINDA İRKİLDİĞİN KABUSUN GERÇEK HAYATIN OLDU… VE SEN BÜTÜN BUNLAR NE KELİME ÇOK KORKUNÇ BİR SUÇ İŞLEDİN; (MÜESSES NİZAMIN MÜBAREK, MUAZZEZ, MUKADDES ÇEKİNİ KARŞILIKSIZ BIRAKTIN, BORCUNU ÖDEMEDİN… “ desin…

    Ve ben de ona diyeyim ki; SENİN SURETİN İNSAN, NATIKAN İNSAN DA, TAMAM DA, SÖYLE GERÇEKTEN SEN BİR İNSAN MISIN? GERÇEKTEN SEN HZ ÂDEM CİNSİNDEN, SOYUNDAN GELMİŞ BİR ÂDEMOĞLU MUSUN?

    TABİATTA BİR İNİLTİ SESİNE, BİR YARALI SESİNE, KAN KOKUSUNA SIRTLANLAR DA KOŞAR GELİR, İNSANLAR DA…

    AĞIR HASARLI, AĞIR YARALI OLARAK İNLİYORUM, ÇOK ACI ÇEKİYORUM FAKAT BİR ŞEKİLDE KATLANIYORUM… ANCAK KATLANAMADIĞIM, KABULLENEMEDİĞİM BİR ŞEY VAR;

    ÇAKILIP YERE DÜŞMÜŞE, KAYBETMİŞE, MAĞLUP OLMUŞA…
    AZGIN DALGALARLA BOĞUŞARAK CAN HAVLİYLE BİR ELİNİ SAHİLE UZATMAK ÜZERE OLANA…

    KARISININ (KOCASININ) HÜZNÜNE, ÇOCUKLARININ GÖZYAŞINA, AİLE BÜYÜKLERİNİN BELİNİN BÜKÜLMESİNE DAYANAMAYAN YÜREĞİ DAĞLANAN ATEŞ ÇEMBERİ GİBİ YANIP KAHROLANA…

    ALLAH ADINA, MERHAMET ADINA, İNSANLIK ADINA NELER YAPILIR DA YAPILMIYOR? YA DA NELER YAPILMAMASI GEREKİYOR DA YAPILIYOR?
    NE DEDİĞİMİ ANLIYORSUNUZ DEĞİL Mİ?

    SİZLER NASIL İNSANLARSINIZ; YARALARIMIZI GÖRMÜYORSUNUZ?
    SİZLER NASIL İNSANLARSINIZ; İNİLTİMİZİ DUYMUYORSUNUZ?
    SİZLER NASIL İNSANLARSINIZ; GÖZYAŞLARIMIZA ALDIRMIYORSUNUZ?
    VE ALDIRMIYOR, DUYMUYOR, GÖRMÜYORSUNUZ SÖYLEYİN ALLAH AŞKINA BU NASIL İNSANLIKTIR?

    SÖZÜN BURASI BİLE YETERİNCE FELAKET DEĞİL Mİ?
    YA SÖYLİYECEKLERİM;

    VEHASBİNALLAH!
    FESÜBHANALLAH!
    VEHAFAZANALLAH!

    ÇILDIRDINIZ MI SİZ?
    DİLİM VARMIYOR; AİLE EFRADIMIZLA BİRLİKTE ÂH EDİP İNLEYEN BİZLERE BIRAKIN “HALİNİZ NİCEDİR” DEMENİZİ, DERDİNİZ; POLİS, ADLİYE KORİDORLARI, NEZARETHANE, HAPİS, CEZA EVİ HA!…

    KANAYAN YÜREĞİMİZDEN SIZAN KANLARIMIZIN KOKUSUNU ALIP TA TABİATLARI BU OLAN VAHŞİ HAYVANLAR GELSEYDİ ÜZERLERİMİZE, ÇULLANSALARDI DA PARÇALAYIVERSELERDİ BİZLERİ KEŞKE…

    YanıtlaSil
  52. SITENIN DIKKATINE arkadaslar herkez degisik görus bildirebilir unutmayin bizler cogumuz ufakli buyuklu istihdam saglamis insanlariz böyle siyasete ve polimiklige gerek yok görusleriniz sizde kalsin siteye görus bildirmeyin bu konudaki hassasiyetiniz ve anlayisiniz icin tesekkuerler DiKKAT BU SITE EYLEMDEDIR birde arkadaslar kimse kimsenin nerde oturdugunu adresini veya semtleri bildirmesin acik veya kapali emin olmadan bildirmeyin bize sorun biz yardimci oluruz bilginize sitemize herkez giriyo anladinizmi

    YanıtlaSil
  53. Bölüm 2.

    Bir bakın Ak Partililer;
    Bedenlerinizi kuşatan ruh sizin o eski RUHLARINIZ MI?
    Nefislerinizi dizginleyen sizin o eski CİHADI EKBERİNİZ Mİ?
    Vicdanlarınızı örten sizin o eski SANCAKLARINIZ MI?

    Gerçi siz, O ESKİ SİZLER DEĞİLSİNİZ…
    Gerçi siz, O ESKİ MAĞDUR, MAZLUM VE MAHCUPLAR değilsiniz,
    Siz HÜKÜMETSİNİZ, İKTİDARSINIZ, MUKTEDİRSİNİZ şimdi…

    SURETİNİZ değişmediyse de SİRETİNİZ çok değişti…

    Başörtüsünde tavrınız eskisi gibi ama “akçeli işler” söz konusu olduğunda “maddiyatçı-kalkınmacı” dünyeviler; sekülarist, harika laikler oluverdiniz 8 yıl içinde… Yasalarınız Kuran ahkâmından değil, bunu sizden bekleyen de yok, ancak bakıyoruz da ilkeleriniz de Kuran ahkâmından uzaklaşmış, ahlakınız da Kuran ahkâmından sıyrılmış…

    Evet, bu kadar ileri gidiyorum işte…
    Söyler misiniz? Ağır laflar mı ediyorum?
    Umarım, sözlerim ağır geliyordur… Umarım sözlerim rahatsız ediyordur… Böyle ise eğer İNSANLIK HENÜZ TAMAMEN ÖLMEMİŞ demektir…

    Ayrıca pek çok Ak Partili GÜZEL İNSANLAR beni bağışlasınlar… VAHŞİ ve MERHAMETSİZ bir zihniyeti ifade etmek muradıyla İKTİDAR SAHİPLERİNİ, YASAMA YETKİSİNİ ELİNDE BULUNDURANLARI, MUKTEDİRLERİ işaret ve ifade etmek maksadıyla hitap ettiğim, MUHATAP aldığım “Siz Ak Partililer” hitabımda HAMİYET SAHİBİ, MERHAMET SAHİBİ, VİCDAN SAHİBİ kimseler yoktur… Kaldı ki bu İNSANLIK DIŞI ZULMÜ onlar kaldıracaklardır…

    Bizim muhatabımız olanlar kendilerini bilmektedir…
    Hele bazıları var ki onlara bir selam verdiğimizde, derdimizi anlatmak üzere bir müracaatta, ziyarette bulunduğumuzda SANİYESİNDE SURETLERİNİN, LİSANLARININ NASIL DA KARARDIĞINI GÖRDÜĞÜMÜZDE kendimize ara verip AK PARTİ adına, TBMM ve ÜLKEMİZ adına üzüldük…

    ONLAR YÜREĞİMİZİN İÇİNDE YER ETTİLER…
    Velev ki SUÇUMUZ OLSA, 55 YAŞINDA 30 YILLIK ÇALIŞMA HAYATI OLAN, USUL ADAP BİLEN BİR İNSAN OLARAK DAHA SELAM VERDİĞİMİZDE BAZILARININ BİZE GÖSTERDİKLERİ O SURETLERİNİ, O HAREKETLERİNİ UNUTMAMIZ MÜMKÜN DEĞİLDİR, OLAMAZ…

    Zira; çoğumuz hâlâ sizin siyasi heyetinizin bu ülkeye İNSANİ BİR YAŞAMI getireceğini iddia ediyoruz… Zira; çoğumuz sizlere duyulan İSYANIN, İTİRAZIN muhatabı olarak “hayır bu insanlık dışı muameleyi kimseler savunamaz, taşıyamaz dedikçe” çok mahcup oluyoruz… Aldatılmış ve ihanete uğramış hissediyoruz kendimizi…

    “İhanet hançeri en çok DUYGULU YÜREKLERİ KANATIR. Ve en çok ÖFKEYİ BİRİKTİRENLER DE DUYGULU YÜREKLERDİR…”

    Söyler misiniz bana Ak Partililer; BU KADAR SİYASİ GAYRETİ BU KADAR İNSAFSIZ OLMAK İÇİN Mİ GÖSTERDİNİZ?

    Söyler misiniz bana Ak Partililer; ZAYIFIN, GÜÇSÜZÜN, ÇARESİZİN, KİMSESİZİN HAKKINI ARAMASI SİZİ NASIL BU KADAR TEDİRGİN EDER?

    Acılar ülkesiyiz; darbeler, siyasi mezalimler, fikirlerinden, inançlarından dolayı işkencelerle, baskılarla çürütülen insanlar, suikast ve cinayetler…
    Bunların hepsini anlıyorum…

    Hakkın ve haklının mücadelesi kolay olmuyor, ZALİMLER ÇOK GÜÇLÜ, HAKKI ve HAKLIYI SAVUNANLAR ÇOK MAZLUM VE ÇOK MAĞDUR OLDU BU TOPRAKLARDA…
    Bunların hepsini anlıyorum…

    Sayın BAŞBAKAN sadece BİR ŞİİR OKUDU diye ZİNDANLARA ATILMADI MI BU ÜLKEDE?…
    Bunu da anlıyorum…

    Zira bu uğurda CANI YANANLAR, ACI ÇEKENLER, KURŞUN YİYENLER, ÖLENLER, ZİNDANA GİRENLER ölmez sağ kalırlarsa eğer HAK YOLUNDA UĞRADIKLARI BU İŞKENCELERDEN ŞEREF DUYARLAR…

    Bu yara KAPANIR, zindana düşen gün olur devran döner, ÜLKEYE BAŞBAKAN BİLE OLUR…

    Oysa SIRF (olmayan) PARA İÇİN, SIRF (imkânsız) TAHSİLAT İÇİN yorgun argın, bitmiş tükenmiş bedenlerimize gösterilen ADRES: CEZAEVİ…
    KABİR YANİ… YUH OLSUN, EYVAHLAR OLSUN!..

    Bir ülke ANTİ DEMOKRATİK OLABİLİR, düzelir, düzeliyor…
    Bir ülke ileri bir HUKUK DEVLETİ olmayabilir, düzelir, düzeliyor…
    Bir ülke TAM MÜREFFEH DEĞİLDİR, gelişir, gelişiyor…
    Lâkin;
    Bir ülke de eğer İNSANLIK ÖLMÜŞSE o ülkede hiçbir şey düzelmez, DÜZELEN HER ŞEY DE BOZULUR…

    Platon; “Halkını tüketen devletlerin kendi de tükenir.’’ der…

    YanıtlaSil
  54. bakın arkadaşlar son eylem harekitimiz çok güzeldi artık hele bu saatten sonra kesinlikle duramayız sonuç kötü olacak biz bu adamların umrunda değiliz lütfen birileri düşünsün bu iki milyon batmış esnafı nasıl ortaya çıkarırız buna bir çare bulalım gerisi kolay olacak bizim hastalığımızın tek ilacı bu yol buna çare bulalım.ihtiyar

    YanıtlaSil
  55. Bölüm 3.

    Başa dönelim… Söyler misiniz bana Ak Partililer, “başörtüsü” konusunda hassasiyetinizin ana kaynağı “inançlarınızdır”, “Kurandır öyle değil mi? ELHÂK öyle!...

    Zira (kavramsal olarak bir hayli ihtilaf olsa da, “fürûattandır” denilse de ) Kuranı Kerimde mümin kadınlara başlarını örtmeleri tavsiye edilmektedir…

    Bunun için bu inancımıza uygun şekilde başörtüsü ile yaşamak HEM DİNİ, HEM MEDENİ ve HEM DE İNSANİ BİR HAKTIR… BİR KİMSEYİ BU ÖZGÜRLÜĞÜNDEN HİÇ BİR KİMSENİN ENGELLEMEYE HAKKI DA YETKİSİ DE YOKTUR… Bu bakımdan başörtüsü için verdiğiniz MÜCADELE HAKLIDIR, DOĞRUDUR, TUTARLIDIR ve SAMİMİDİR!

    Peki, gelelim Bakara 280.deki ALLAHIN AYETİNE… Ne diyor YÜCE ALLAH bu ayetinde “rahatsız olmazsanız” hatırlatalım mı?

    “Borçlu darlık içinde ise, bir kolaylığa çıkıncaya kadar beklemek gerekir. Borcu karşılıksız yardım olarak bağışlarsanız sizin için daha iyidir, bir bilseniz.”

    “Bunu bir bilseniz, eğer siz bunu bilirseniz…“ sözüyle ne demek istiyor ALLAHIMIZ…

    Kıymetli bir İLAHİYATÇI; “DİNİN TEMEL MESAJI; (başörtüsü kadar hassasiyet duymadığınız anlaşılan) İNSANIN MÜLKLE, İNSANIN EŞYAYLA OLAN MÜNASEBETLERİNİN DÜZENLENMESİNE DAİRDİR” diyor… “MÜSLÜMAN’IN MÜLKLE, EŞYAYLA OLAN İLİŞKİSİ (İŞTAHI) ONUN ONTOLOJİSİNİ BOZMUŞTUR” diyor…

    Hey Ak Partililer, yoksa siz (bunu; Allahın tavsiyesini, hikmetini, muradını) bilmiyor musunuz? Yoksa siz (bunu; Allahın tavsiyesini, hikmetini, muradını) bilmeyenlerden misiniz? Hiç bilmez olur musunuz? Çok iyi bilenler idiniz de yoksa şimdilerde mi bilmez oldunuz?

    Ak Partililer, Siz Gerçekten “Unutkan” mısın?
    Ak Partililer, Siz Gerçekten “Ak” mısın?
    Ve Ak Partililer Siz Gerçekten “ADALETLİ” misiniz?

    İnsanda biraz İNSAF olur değil mi?
    İnsanda biraz VİCDAN olur değil mi?
    Kısaca; İnsanda biraz İNSANLIK olur değil mi?

    Sizler analarınızdan, “doğuştan” milletvekili, bakan olarak gelmiş olmalısınız dünyaya… Böyle mi sanıyorsunuz?

    Sizden öncekilerden çoğu “MUSTAZAFLAR” olarak yaşlandılar, öldüler,
    Sizinle olanlardan çoğu hâlâ “merkez dışında” – “çevreyi” dolaşıyorlar…
    Ama bir siz yol aldınız İKBALE, İSTİKBALE…
    HARUN gibi geldiniz, KARUN gibisiniz artık,
    Çok şeye sahipsiniz şimdi, kabul;
    Para, pul, servet…
    İKTİDAR, GÜÇ, KUDRET…
    Çok şeyiniz var…
    Keyfiniz de bir hayli yerinde
    Ya peki İNSANLIĞINIZ ne âlemde?
    İNSAFINIZ, İHLÂSINIZ, İNSANLIĞINIZ yerinde mi?

    Uzun süredir yerleştiğiniz MUTENA semtlerinizden, mülk edindiğiniz MUTANDAN konaklarınızdan, İTİNALI döşenmiş mekân ve makamlarınızdan, içinden geldiğiniz çevreye şöyle bir (tepeden de olsa) bakmak geçmez oldu aklınızdan artık…

    Bir sizin “mutlu” olmanız sizi huzurlu yapıyor mu sizleri? Oysa “tek başına mutluluk (kıvanç duyulacak bir şey değildir, aksine) utanılacak bir şeydir “

    Önce Bir NEFES ALIN!
    Önce Bir DÜŞÜNÜN!
    Önce Bir DİNLEYİN!
    Yeter!

    Sonra; basında neler yazıldığına, üniversitelerde neler söylendiğine, mahkemelerde neler olduğuna bir kafa yorsanız…

    Mesela www.cekmadurlari.com sitesinde iki yıldır yazılmayan yazı söylenmeyen söz kalmadı…Vicdanı olan bu sitede yazılanlardan sonra ne büyük AHLAR aldığını görür de yerinde duramaz, uykular uyuyamaz…

    Mesela 4 Aralık’ta SİVRİHİSAR – ANKARA arasını yürüyenlerin, 8 Aralıkta ABDİ İPEKÇİ parkında bir araya gelen yüzlerce insanın her birinin hikâyesi, onlara yapılan VEFASIZLIK BU ÜLKENİN UTANCIDIR, AYIBIDIR!

    Bir Dinleyin Yeter!
    Gerisi kolay… Zira HİÇBİR VİCDAN SAHİBİ BİZLERİN ACI HİKÂYELERİNE DAYANAMAZ, BİZE REVA GÖRÜLENLERE ONAY VEREMEZ…

    Vermiyorlar da…

    YanıtlaSil
  56. Bölüm 4.

    Ancak SİZ NEFES ALMIYORSUNUZ, DÜŞÜNMÜYOR ve DİNLEMİYORSUNUZ… Buna FIRSATINIZ MI YOK? Yoksa VİCDANLARINIZ MI KAPALI?

    BİZLERE REVA GÖRÜLEN ZULMÜ DAYANDIRDIĞINIZ BUNCA (ÇAĞDIŞI) KANUN METİNLERİNİZE, BUNCA POLİS, MAHKEME EVRAKLARINA GÜVENMEYİN, HEPSİ UYDURMA, HEPSİ BOŞ…

    TUTUNDUĞUNUZ TEK DALINIZ; ZULÜM ve İŞKENCE DALI…

    MESELA; SADECE ALİ BABACANIN ŞU SÖZÜNÜ VE BU SÖZÜNDEN HAREKETLE TAKINDIĞINIZ POZİSYONUZU DÜŞÜNÜN!

    “ÇEKTE CEZAYI EVRENSEL HUKUK KURALLARI KALDIRMAZ, K.ÇEKİN MÜEYYİDESİ MALİ SİCİLİ BOZUCU ÖZELLİĞİ OLMALIDIR…” BİTTİ.

    Allah Rahmet Eylesin Prof. Dr. Hayri DOMANİÇ Hoca’nın ÇEKTE CEZAYI DÜŞÜNENLER İÇİN SARFETTİĞİ ifadesiyle “SİZLER; ZALUMEN CEHULA” MISINIZ?

    HELE MÜLGA BİR 3167 S. YASA VARKİ; YOK HÜKMÜNDEKİ BEDENİ SUN’İ TENEFFÜSLE YAŞATILIYOR, CAYIR CAYIR CEZA VERDİRİLİYOR… HEM GÜLÜNÇ, HEM KORKUNÇ…

    DAHA NELER, NELER… BİR SÜRÜ HUKUK SKANDALI, ÇÜNKÜ İŞİN GENETİĞİ, DNA’SI BOZUK…
    Ezcümle; ÇEKTE CEZA (HAPİS) BİR İNSANLIK SUÇUDUR!...

    YanıtlaSil
  57. arkadaslar siteyi 2. yıldır takip ediyor mesajlara maillere sürekli özen gösteriyorum fakat bugun bu programdanda anladık ki bizim daha baskın daha cok ses getirecek eylemler yapmamız gerekiyor.

    benim nacizane önerim kısa zamanda cok ses getirebilmek amacı ile en kalabalık oldugumuz mesela istanbulda bir ceza evinde tutuklu 3,4 arkadasımız içerde aclık grevi yapsa bizde ceza evinin karsısına kursak cadırımızı bizde orda grevimizi yapsak cok ses getirir diye düşünüyorum çünku türkiyede hükümetin en çok cekindiği 2 nokta 1 üniversiteler 2. ceza evleri neden buralar toplumu yakinen ilgilendiren yerler ve ceza evinde bi aclık grevi yapılması o ceza evindeki tüm tutuklu yakınlarını aynı gün o ceza evinin önüne toplacak bir eylemdir bu eylem duyuldugu andan itibaren içeride 500 kişi varsa dışarıda 5000 kişi olacaktır ve bu tür bi eylem türkiyenin gündemüni değiştirir diye düşünüyorum. arkadaslar bu yazdıklarım saadece bir öneridir içerideki arkadaslarımızın bi açlık grevi yapıp yapamayacakları hakkında cok fazla bi bilgim yok. nacizane fikrimi sizinle paylasmak istedim saygılar MEMO64

    YanıtlaSil
  58. 2003 ist.
    Evet hemde çok acil .Emine hanım veya Başbak ana ulaşmak.Bunun içinde cok acil eylem geliştirmeliyiz.

    YanıtlaSil
  59. Arkadaşlar..

    Biliyorum siyasetten uzak bu işi koşturalım diyoruz.. Ama salim kafayla az önceki konuşmaları irdelediğimde maalesef olayın tamamen siyasi olduğunu görüyorum. İktidarın tavrı net belli; bunca zaman orta yol izleyerek sadece derdimizi duyuralım ve çözelim istiyoruz..Ancaaak görünen köy kılavuz istemiyor.. Bu iktidar tek parti olarak başta kaldığı sürece en ufak ümit ışığı göremiyorum.. Meselemizi ya Anayasa Mahkemesi (ki oda kaplumbağa hızıyla hareket ediyor) çözecek yada seçim sonrası AKP nin tek başına olmadığı yeni bir hükümet..

    Kısa vadede çözüm için gücümüzü kalabalığımızı daha da çok hissettirerek AKP ye karşı koz olarak kullanmaktan başka çare kalmıyor bizim 2-3 milyonluk bir güç olduğumuzu AKP de biliyor ama maalesef tefeciler bankalar hakim güçler az olsalar da daha etkililer bu etkiyi kıramayız belki ama azaltabileceğimizden eminim.

    YanıtlaSil
  60. ESİM ÖDEYEMEDİĞİ CEKTEN CEZAEVİNDE YATIYOR. 7 AYI DAHA VAR NASIL BIR YASADIRKİ BU İÇERDE YATIRIPTA GENE DE BORCU ODENMEMİŞ SAYMAK . YAHU O ZAMAN NEDEN BU CEZAEVİ. MADEM BU BORC YATARAK ODENMIŞ SAYILMIYOR O ZAMAN NEDEN TUTULUYORLAR ICERDE. CIKINCA NASIL ODEYECEKLER. BU KADAR ZAMAN IS KAYBI NI NASIL KAPATACAKLAR HANI MANTIK HANI ADALET YOK BOYLE BIR TURKIYE..

    YanıtlaSil
  61. EVET İZMİR GURUBU BİR ARAYA GELME ZAMANI GELDİ HADİ ARTIK TOPLANALIM DİYORUM BURDA HER KES BİRBİRİNE BAKARSA HER KES BİRBİRİNDEN MEDET BULURSA KAYBEDİRİZ..izer

    YanıtlaSil
  62. ARKADASLAR ISTANBULDA BULUNAN HER HANGI BIR AZ GELISMIS ULKE KONSOLOSLUGU ONUNDE TOPLANALIM

    ILTICA TALEBINDE BULUNALIM

    SIZIN ULKENIZDE EKONOMIK SUCA HAPIS CEZASI YOKMUS

    BIZIM ULKEMISDE VAR

    BIZIM ULKEMIZDE ESNAFI IS ADAMINI SANAYICIYI HAPSE ATIYORLAR

    EKONOMIK SUCA HAPIS CEZASI VAR

    ILTICA ETMEK ISTIYORUZ DIYE

    HERKES BIR DILEKCE YAZSIN

    AZ GELISMIS BIR ULKE OLURSA

    NE KADAR GERI OLDUGUMUZ ANLARLAR

    TOPLUCA ILTICA TALEBINDE BULUNALIM

    SES GETIRECEKTIR

    34 AE

    YanıtlaSil
  63. toplanalim izer

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  64. IZMIR IZMIRDE YAPSIN

    ANKARA ANKARADA

    DEGISIK ILLERDE SES OLURSA
    DAHA IYI OLUR EN AZINDAN GELEMEYENLER

    KENDI SEHIRLERINDE
    AMZZERETI OLMAS

    KONSOLOSLUKLARIN BUYUK ELCILIKLERIN OLDUGU SEHIRLERDE

    EN AZINDAN BU BASLANGIC OLUR
    YILBASINA KADAR

    EN AZ 5 EYLEM




    34 AE

    YanıtlaSil
  65. HER GUN MANSET OLURSAK GAZETELERE

    BIRI DER ARTIK NEDIR BUNLARIN DERDI

    BALONDU SONDU OLMASIN

    BU HAFTA ILTICA TALEBI

    VE

    ISTANBUL YURUYUSU


    HAFTAYA BASBAKANINN OLDUGU BIR YERDE

    GOSTERI

    PES PESE YAPARSAK

    BIRILERI RAHATSIZ OLACAK

    34 AE

    YanıtlaSil
  66. Arkadaşlar şekerim yükseldi vallahi adam resmen söylüyor biz cezayı kaldıralım dedik ama bankalar ve iktisadi çevreler bunu istemedi diyor yahu kendi ağızlarıyla tefecilerin hizmetindeler hayret hem ne hayret ALLAH"CC" DİYORUM BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM.ihtiyar

    YanıtlaSil
  67. ARKADAŞLAR
    TAZMİNAT DAVASI AÇILABİLİYOR MU?

    HEM İÇERDE TUTACAKSIN HEM BORÇU SİLMEYECEKSİN.
    İÇERDE TUTDUĞUN SÜRE BOYUNCA MADDİ VE MANEVİ KAYIPLAR V.S GİBİ KONULARLA İLGİLİ

    BİLEN VARSA CEVAPLASIN LÜTFEN?

    YanıtlaSil
  68. iltica eylemi çokkk mantıklı çok fazla ses getirir ....

    YanıtlaSil
  69. tamam Sertac kardeşim şimdi durmadan bir iki gün çağrı yapalım bir kaç arkadaşımızıda bulalım.izer

    YanıtlaSil
  70. Arkadaslar.Site yonetiminin ve eylemleri organize eden arkadaslarin agiz birligi yaparak sitede yayinlamasi ve hepimizinde elimizden geldigi kadar o kararlara uyarak eylemlere devam etmemiz lazim.Bu sekilde hepimiz icimiz yandigigindan dolayi aklimiza geleni yaziyoruz.bilgi kirliligi oluyor ve net bir sey cikmiyor ortaya.Oncelikle tum illerden sitemizi takip edenler kendi illerinde birlik olmasi lazim.Her ildeki organizasyonun yoneticileri olmasi lazim.O yoneticiler alinan eylem kararlarini aciklayarak yapilacak eylemlere her ilden katilim saglayabilmek lazim.
    Evet bircok kardesimiz arandigindan dolayi,maddi imkani olmadigindan dolayi eylemlere katilamiyor.Ama iller bazinda organize olabilirse Turkiye genelinden daha fazla katilimla dahada ses getirebilecek adimlar atilabilir.malesef bu sekilde her kafadan bir ses cikarak olmuyor.Cuneyt,Jenardi,Myway,Basketci,Ekm2510,Gizem,Fidan,Uufuk,Ugur,Sami Kal,ve isimlerini sayamadigim diger Lider vasfina sahip arkadaslar,Ortak bir karar alip yapilacak eylemleri sirasiyla sitede acikladikalrinda bizlerinde catlak ses cikarmadan alinan kararlara uymamiz lazim.Ve herkes maddi manevi nasil destek olabilecegini,alinan eylem kararlarinda nasil gorev alabileceklerini yonetime bildirmesi lazimki net olarak kimlerin nasil destek olabilecegi ortaya ciksin.
    Bu sekilde karmakarisik bir durumdayiz ve her kafadan bir ses cikmakta.Tek yumruk olup ses getirmemiz lazim.acizane fikrim bu.saygisizlik olarak gormeyin lutfen.
    Hakan Yigit

    YanıtlaSil
  71. bugün haber türk gazetesinde yiğit bulutun anadolu kaplanları adlı yazısı var tam bizim özetimiz esnafı yok etmek politikası

    YanıtlaSil
  72. 34 EA MANTIKLI BİR EYLEM ÖNERİYOR.

    BENÇE BASINDA YOĞUN İLGİ GÖSTERİR.

    HÜSEYİN34

    YanıtlaSil
  73. BLOOMBERG TV DE SANIRIM SESIMIZI DUYURABILECEĞİMİZ BİR KANAL

    SANIRIM BİZE KAYITSIZ KALMAZ NEDE OLSA EKONOMİ KANALI

    HÜSEYİN34

    YanıtlaSil
  74. enazından bir ikinci kez daha şans verilip verilmeyeceği hakkında kesin bişey konuşmadılar hala bişeyler yapılabilir diye düşünüyorum konuşmalardan çıkardığım bunlar arkadaşlar

    YanıtlaSil
  75. BU ARADA HERKES ATLIYOR BİZÇEKİMİZİ ÖDEMEDİĞİMİZ İÇİN DİĞİL ,ADLİPARA CEZAMIZI ÖDEMEDİĞİMİZ İÇİN İÇERİ ALINIYORUZ BUNUNLA İLGİLİ VURGULAMALAR MUTLAKA EYLEMLERDE YAPILMALI YANİ DEVLETE HARAÇ VERMEDİĞİMİZ İÇİNNNNNN

    YanıtlaSil
  76. YORUM 79 KATILIYORUM.

    SORUNLARIMIZI DOĞRU İFADE EDEBİLMELİYİZ.
    YOKSA BİZİ ÇEKLERİNİ ÖDEMEYEN DOLANDIRICILAR OLARAK ALGILIYOR TOPLUM..

    HÜSEYİN34

    YanıtlaSil
  77. ARKADAŞLAR,
    KENDİMİ TUTAMADIM VE RAMAZAN AYDINA AŞAĞIDAKI YAZIYI GÖNDERDİM. BELKİ VARSA VİCDANI BİZLERİ DAVET EDER YENİ BİR PROGRAM YAPAR.


    SAYIN RAMAZAN AYDIN,
    UZLAŞMA PROGRAMI YAPIMCISI
    ÇEK MAĞDURLARI İLE İLGİLİ PROGRAMINIZDA SAYIN MİLLETVEKİLLERİNİN BEYANLARI KARŞISINDA İNANIN KANIM DONDU.
    ÇEKİN ARTIK AYNI SENET GİBİ VADELİ BİR ÖDEME ARACI OLDUĞUNU KENDİLERİNİN YASAYA KOYDUĞUNU UNUTARAK,
    BİR YIL ÖNCE KENDİLERİNİN YAPTIKLARI 5941 SAYILI YASAYI İNKAR ETMELERİNE,
    ŞU AN 160.000 KİŞİNİN BÜYÜK ÇOĞUNLUĞUNUN BORCUNU ÖDEDİĞİNİ SÖYLEMELERİNE VB..
    ZATIALİNİZİN BİLEREK BU BEYANLARA ÇANAK TUTTUĞUNUZA ASLA İNANMAK İSTEMİYORUZ.
    OLSA OLSA AŞAĞIDA DA AÇIKLAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ MESELEYE HAKİM OLMADIĞINIZI VE 5941 SAYILI ÇEK YASASI HAKKINDA HİÇBİR BİLGİNİZİN OLMADIĞI SONUCUNA VARIYORUZ.
    KEŞKE SORMANIZ GEREKEN SORULARI SORAMAMAK YERİNE KONUYU GÜNDEMİNİZE HİÇ ALMASYDINIZ KAMU VİCDANINDAKİ DERİN YARAYI KANATMAMIŞ OLURDUNUZ.
    OYSA SİZE 2 GÜNDÜR BU MESELEYİ TÜM ÇIPLAKLIĞI İLE İLETMEYE ÇALIŞTIK.
    ADINIZA GELEN EMAİL MESAJLARINA BİR GÖZ ATSAYDINIZ GÖRECEKTİNİZ Kİ :

    DİYE DEVAM EDEN.........
    .........
    MESELEMİZİN HUKUKİ VE INSANİ BOYUTLARI

    YanıtlaSil
  78. ARKADAŞLAR UZUN SÜREDİR SİTEMİZDE YAZDIĞIMIZ ÜZERE BİZİM SORUNUMUZUN ANAHTARI BİR TEK AKP NİN ELİNDE BULUNMAKTADIR VE BU SEBEPTEN DOLAYIDIRKİ HER SEFERİNDE AKP Lİ VEKİLLERİ SIKIŞTIRMAMIZ GEREKTİĞİNİ YAZDIK.

    ARKADAŞLAR ÇOK GÜZEL BİR ATASÖZÜMÜZ VARDIR '' ÖLMÜŞ EŞŞEK KURTTAN KORKMAZ '' EVET ARKADAŞLAR ARTIK KAYBEDECEK NEYİMİZ KALDI??? BİR TEK ŞEY ODA '' UMUDUMUZ '' HAZIR UMUDUMUZU KAYBETMEMİŞKEN AKP Lİ VEKİLLERİ BU SÖYLEDİKLERİ YALANLARIN VE YAŞANAN MAĞDURİYETLERİN HESABINI TELEFON AÇARAK ( AMA KESİNLİKLE USLUBUMUZU BOZMADAN ) SORALIM!!!! BAKIN BİZ ARAMADIKÇA BUNLAR YAN GELİP YATIYOR VE HALKIN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKARAK KANDIRIYORLAR.ONLARI ARAYALIMKİ EN AZINDAN BU YALANLARI YUTMAYAN VE SEÇİMLERDE BUNUN KARŞILIĞINI ALACAKLARI BİR ZÜMRENİN VARLIĞINDAN HABERDAR EDELİM!!!!

    ARKADAŞLAR SİTEMİZDE YAYINLANACAK OLAN VEKİLLERİN TELEFONLARINI ARTIK 7/24 ARALIKSIZ ARAMAMIZ GEREKLİLİĞİNE HEPİMİZ KANAAT GETİRMİŞKEN SADECE YAPMAMIZ GEREKEN TUŞLARA BASMAK KALIYOR.ANLASINLAR BAKALIM BİZİ KANDIRMAK EKRANDA YALAN SÖYLEMEK KADAR KOLAYMI!!!!!!! SAYGILARIMLA


    CAN MERT

    YanıtlaSil
  79. BENCE ARAMAK ILE OLMUYOR
    INSAN OLSALARDI ZATEN BUNLARI GORURLERDI
    CANLI BELKIDE KANLI(MECAZI ANLAMDA)
    EYLEM GEREKIYOR
    HAK VERILMIYOR ALINIYOR.....
    BENCE DAMARLARINDA HIZLI KAN AKAN DOGRU OLMAYAN SEYLERE HEMEN BASKALDIRAN
    GENC NUFUS UNIVERSITE GENCLIGINDEN YARDIM ALMALIYIZ
    ONLAR BIZLERDEN DAHA IYIII

    YanıtlaSil
  80. ARKADAŞLAR FLAŞ TV YE TEL AÇTIĞIMDA YALAN SÖYLEDİKLERİNİ VE SİYASET YAPTIKLARINI SÖYLEDİM.BU ŞEKİLDE ÇOK TEL GELDİĞİNİ FAKAT BU ŞEKİLDE SÖYLEYEMİYECEKLERİNİ BELİTTİLER.PROGRAMI SUNANIN BİR TIP HOCASI OLDUĞUNU BU KONUYA YORUM YAPAMADIĞINI EKONOMİK BİLGİSİ OLAN BU KONUYLA İLGİLENEN HUKUKÇULARLA PROGRAM YAPILACAĞINA İŞARET ETTİLER.İSTANBUL DAKİ HABER BÜROMUZU PAZARTESİ ARAYIN ÇEK KONUSUYLA İLGİLİ PROGRAMA ONLAR KARAR VERİYORLARMIŞ.TEL ÇIKAN MÜTHİŞ TEPKİNİN GELDİĞİNİ SÖYLEDİ.ARKADAŞLAR İYİMAYA VE EKONOMİSTLERİ ÇEK DÖNERSE EKONOMİ BATAR FİKRİNE SABİT BIRAKILMIŞLAR.ÇOK UĞRAŞTIRACAKLAR.HABERTÜRK,MİLLİYET,SAMANYOLU,SABAH,GİBİ GAZETE VE TV KANALLARINA ÇOK BASKI YAPILMALI.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.TİPONNE

    YanıtlaSil
  81. CÜNET BEY BENİ TEL ARARSA BAZI KONULARDA İŞTİARE EDİCEM.TİPONNE

    YanıtlaSil
  82. BEN HEMEN ÇOĞU YORUMLARI OKUMADAN ŞUNU AÇIKÇA SÖYLİYEYİM.HİÇ SİNİRLENMEYİN.BİR DEFA İKİ TANE KUKLA SEYRETTİK.ÇEK BAŞINA 500 DEDİLER KOMİK HALBUKİ 600,BUNU BİLE BİLMİYORLAR.ŞUNU ANLAMAMIZ LAZIM.BU PROGRAM DA AMAÇ ÇEK MAĞDURLARI DEĞİLDİ.ESAS KONU YUMURTA,YARGITAY,VE DİĞERLERİ.SES GETİRDİĞİMİZ İÇİN ARAYA BUNU SOKUŞTURDULAR.ZATEN KONU KONUŞULDU VE BİRANDA RAMAZAN BEY HEMEN ÖBÜR KONUYA GEÇTİ.ADAMCAĞIZ KONUYA VAKIF DEĞİLKİ.SEN BEN OLSAYDIK ÖYLE SUS PUS MU OTURACAKTIK?AMA ENVER AYSEVERİN PROGRAMI OLSAYDI,KONUYA VAKIF,OTURUM ÇOK DAHA FARKLI OLURDU.PANİK YAPMANIN BİR ANLAMI YOK.NE BEKLYORDUNUZ?ORDA ÇIKIP "EVET HAKLILAR ÇEKDE HAPSİ KALDIRIYORUZ MU DİYECEKLERDİ.;?"KENDİLERİNİN NEKADAR ZOR DURUMA DÜŞTÜĞÜ ÇOK AÇIK ORTADA.VADEYİ BİLE BİLMİYORLAR,YADA KAMUOYUNA YANLIŞ MANYEL VERMEK İSTEDİLER.OLAY BİZDE BİTER.ÇOK CİDDİ YOL HARİTASI GEREK,AMA ÖYLE BÖYLE DEĞİL.HIRSLANMAMIZ LAZIM ANCAK SAĞA SOLA SALDIRMADAN USLUBA DİKKAT EDEREK.SEVGİLERİMLE.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  83. ADAMA SORMUŞLAR SEN YALAN SÖYLER MİSİN DİYE ,ADAM BEN YALAN SÖYLEYEMEM NEDEN DEMİŞLER ,BEN AKILLI DEĞİLİM Kİ.AKILLILIKLA YALANIN NE İLİŞKİSİ VAR DENİNCE? BU GÜN SÖYLEDİĞİMİ 15 GÜN SONRA SORARLARSA YA UNUTURSAM DİYE CEVAP VERMİŞ.İYİMAYA DA YALAN SÖYLEYİNCE ŞAŞIRDI VE NE SÖYLEDİKLERİNİ KARIŞTIRDI.AKLIN YOLU BİR.TİPONNE

    YanıtlaSil
  84. ORDA SUNUCUNUN SÖYLEDİĞİ TEKRARINDA 160 000 KİŞİ LAFI ÇOK TELAŞLANDIRDI VE RAKKAMI KABUL EDİP TEKRARLADILAR.TİPONNE

    YanıtlaSil
  85. MALİ BARIŞ ADLI TORBA YASANIN İÇİNDE ADLİ PARA CEZALARININDA BİR KAMU ALACAĞI OLDUĞU BU KONUDA BİNLERCE MAĞDUR OLDUĞU,BU KONUDA TORBA YASADA NEDEN MADDE BULUNMADIĞI ÇREKİNİ ÖDEYEMEYEN DOLANDIRICIYSA MALİ BARIŞTA ÖDEMEYENLERDEN NEDEN FARKLIYIZ SONUÇTA ODA BİR ALACAK VERECEK MESELESİ

    YanıtlaSil
  86. AYNA
    Arkadaşlar Bakanmış , Milletvekiliymiş , Komisyon Başkanıymış , İl Başkanıymış bence bunlar konu mankeni son sözü bu partide Başbakan Tayip Erdoğan söyler , o yüzden Başbakana ve Eşi Emine Erdoğana yönelik çalışma yapalım vakit kaybetmeyelim gerçekler bazı zaman acıdır ama gerçeğide bir an önce öğrenelim ( geç bile kaldık )önlemimizi alalım . Hapisten çıkarken müdür demişti kaçmanız için sizlere fırsat verildi diye böyle giderse müdür haklı çıkaçak !

    YanıtlaSil
  87. programı sunan ramazan aydın özel keçiören hastanesinin sahibi.tıp doktoru.hem konuya hakim degildi.konu hakkında bilgisi yoktu.hemde konuklar samimi arkadaşları

    YanıtlaSil
  88. anayasa mahkemesi meclisten uyum yasası geçmedigi için toplanamıyormuş uzun süredir.ancak uyum yasası çıkarsa bizim bekledigimiz yasa görüşülür.tabi biz mücadele etmezsek oda seneler sonra.anayasa mahkemesini mail yagmuruna tutup.birde anayasa mahkemesi önünde eylem yapsak bizim için iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  89. ARKADAŞLAR SAKIN FEVRİ DAVRANMAYIN.ORTAK KONU ŞU.ÇEK MAĞDURLARI KONUSU ONLARA GÖRE İNCELENDİMİ İNCELENDİ.YUKARDA BİR ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ DAHA ÖNCEKİ DÜŞÜNCELERİ NE İDİ Kİ FLASH TV YE YÜRÜYÜNCEYE KADAR FİKİRLERİ DEĞİŞSİN?
    BUNLARI GEÇİN ARKADAŞLAR.BİZ ZATEN EYLEMDE DEĞİLMİYİZ,?BU PROGRAM KAÇTA BAŞLADI?14:30!ARKADAŞLAR 14:30 DA KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM,LÜTFEN.SAKİN VE ESKİSİDEN OLDUĞUNDAN ÇOK DAHA KARARLI VE AZİMLİ.SEVGİLER.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  90. iyi akşamlar arkadaşlar ben ankaradan yazıyorum bende sizin gibi çek mağduruyum.bir dostum aracılığı ile ramazan beyle görüştüm neden sorunlarımızı,attığımız mailleri dile getirmediniz diye verdiği cevap;bir hemşire,bir tekel işçileri,bir kardemir işçileri kadar olamıyorsunuz eylem yapmayı beceremiyorsunuz dedi bu lafı bana kapak oldu ve teli kapattık bilgilerinize.masum esnaf...

    YanıtlaSil
  91. YAPILACAKLARIN LİSTESİ
    1.ANAYASA MAHKEMESİ-bizim umutlarımızın yeşermesini saglayan chp nin mahkemeye başvurusunun lehimize sonuçlanması için neler yapabiliriz.buna çalışalım biraz
    2.ÇADIREYLEMİ-en etkili eylemlerden bir tanesi .çok ses getirir.bu iş için gönüllüler oluşursa hemen başlayabiliriz

    YanıtlaSil
  92. BU TİP OTURUMLAR KARŞILIKLI OLMAZSA OLMAZ.YANİ TEK BİR TARAFLA OLMAZ.YADA KONUYA VAKIF BİR PROGRAMCI BİZLERDEN BİRİNİ PROGRAMA ÇIKARARAK KONUNUN ÇARPIKLIĞINI, YAPILAN YANLIŞ UYGULAMALARI, MASAYA YATIRARAK KAMU OYUNA ANLATIRIZ.AYRICA BU TİP OTURUMLAR BİZİM GİBİ OLUP DA BİZE ULAŞAMIYAN ARKADAŞLARIN BİR ÇATI ALTINDA TOPLANMASINA NEDEN OLUR.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  93. 3-ÖNEMLİ 2-3 PROGRAMA ÇIKABİLMEK-5n1k-söz balçiçek pamirde-banu güven gibi etkili programlara çıkabilmek.insanlar bu programları seyrediyor.bu konuda mail yagmuru lazım

    YanıtlaSil
  94. HEYECAN VE İNFİAL DEN OLSA GEREK FAZLA MİKTARDA ADSIZ VAR.----LÜTFEN RUMUZ-----.BAZI ARKADAŞLAR UYGULAMAYA BAŞLADI-----RUMUZ YANINA SADECE İL KODU OLASI ŞEHİR BAZINDA BİZ BU ŞEHİRDE KAÇ KİŞİYİZ SORUSUNA CEVAP OLACAK.BİRAZ HASSASİYET.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  95. ARKADAŞLAR,BASKETÇİNİN DEDİĞİ GİBİ ŞU ANDA SAAT 14.00 GİBİ DÜŞÜNÜN.ANKARADADA AYNI ŞEYİ SÖYLEMİŞTİ İYİMAYA,BU PROGRAMDA ONLARIN KONUYA BİLE VAKIF OLMAMASI VE ÖNEMSİZ BİRŞEYMİŞ GİBİ DAVRANMALARI BİZİ SİNİRLENDİRDİ.AMA BAŞBAKAN BU İŞİ HALLEDİN DEDİĞİ ZAMAN"TABİ EFENDİM,HAYHAY EFENDİM"DİYECEKLERDİR.MERAK ETMEYİN.FİDAN55

    YanıtlaSil
  96. arkadaşlar çadır eylemi,açlık grevi dibi eylemler ne zaman ses getirmedi kim istediğini almadı.hepimiz düşünelim ben 30 yaşındayım bilmiyorum,duymadım yaşı benden büyük abilerim,ablalarım vardır onlarda düşünsün eğer sonuç alamamış olan varsa bizde yapmayız ama kesinlikle sonuç alacağımıza inanıyorum.masum esnaf 06

    YanıtlaSil
  97. 08 aralık ta olan eylemde annem ve komşularıda oradaydı annem gece bir yazı yazmış bunları konuşacağım diye ama fırsatını yakalayamamış bu gibi eylemlerde büyüklerimiz sinirlerine hakim olarak evlatlarının,torunlarının neler çektiğini daha güzel ifade eder diye düşünüyorum.masum esnaf 06

    YanıtlaSil
  98. Fakat arkadaşlar inanın bir kaç vekilin dışında hiç kimsenin umrunda değiliz konuştuklarımız derdimizi anlattıklarımız hepsi boş bizim en büyük sıkıntımız borçlu olmamız bankacılar faktoringler ve mal tefecileri tarafından sevilmememiz,beyler ne dedi "bankalar iktisadi kuruluşlar çekte hapis kalkmasın dedi" bizde onların sözünü dinledik dediler.Şimdi ne yapmamız gerekir ilk önce derin bir nefes alıp sakin düşünmemiz lazım ondan sonrada haklı olduğumuzu anlatan kamuoyunun her kesimini aydınlatacak mektup şeklinde bir savunma yazmamız lazım bu savunmada hala devam eden birmilyon altıyüzbin dosyadan şu anda içeri girmek üzere olan 160 bin kişiden onların ailelerinden içeri giren esnafların zaman zaman taktir almış esnafların olduğu teyet geçen kırizin meyvalarını anlatmak lazım genelde bu işi Cüneyt bey yapıyor tek standart bir mektup hazırlayalım ve bu mektubu memleketin her köşesindeki gazeteler ünüversteler hakimler vekiller b.elçilere tv lere her kese gönderelim bu günkü programda sunucu az bilgili olsaydı bu sahne daha farklı olurdu diye düşünüyorum.ihtiyar

    YanıtlaSil
  99. lütfen beni yanlış anlamayın ve yanlış anlaşılırsamda çok özür dilerim belki daha önceki secimlerde akp ye oy verdik.ve sucu onlarda buluyoruz ama bu hükümet sucu değil devlet sucu devletin sisteminde hata var.bu düşünceyide büyüklerimiz biraz süsleyerek hükümete anlatabilirmi yada başbakana böyle bir şeyle gidilebilirmi sadece fikir.yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.masum esnaf 06

    YanıtlaSil
  100. sadece sesli düşündüm ve sizinle paylaştım

    YanıtlaSil
  101. BİZİM ACİL MÜCADELEMİZ ADLİ CEZALARIN DA TORBA YASASININ İÇİNE SOKMAYA ÇALIŞMAK DAHA MANTIKLI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  102. 100 de rumuz yazmamışım masum esnaf 06

    YanıtlaSil
  103. ARKADAŞLAR BÜTÜN BATMIŞ ESNAFLARA ULAŞMAMIZ LAZIM

    YanıtlaSil
  104. facebookta sayafamız varmı arkadaşlar(işe yararmıki acaba)masum esnaf 06

    YanıtlaSil
  105. ankara ostim de büyük demir firması varmış oda batmış 40 yıllık esnafmış.allah yardımcısı olsun.masum esnaf 06

    YanıtlaSil
  106. aclık grevi ve cadır eylemi etkili olacaktır.

    YanıtlaSil
  107. Barışçı-Mersin12 Aralık 2010 19:22

    Değerli arkadşlar; yorumlarınızı okudum, yarın; Mersin de bir kaç arkadaş bir arada olup, durum değerlendirmesi yapacağız. Bu arada; elektrik tesisatımda, problem olduğu için; el feneri ışığında sizlere yazıyorum. Birazdan; söz verdiğim gibi, Sayın Milletvekillerine gönderilmek üzere mektuplarımı hazırlayacağım. Sayın; İyimaya, Elitaş, Bozdağ, Tunç ve diğer Milletvekillerimize...... Hepinize saygılarımla. Allah; yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  108. BU HUKUMETTEN BIR YARAR CIKMAZ BIZE
    YA BUYUK SESE SES SES GETIRECEK EYLEM
    YADA TOPLUCA TESLIM OLMAK MECLIS KARAKOLUNA VEYA CANKAYA KARAKOLUNA
    YADA HAZIRANA KADAR KACIP
    YENI HUKUMETI BEKLEMEK KI BUNLARIN KAZANAMAYACAGI NE MALUM
    YENISIDE GELSE EN AZ BIR SENE
    EYLEM
    EYLEM EYLEM
    SES GETIRECEK BIR EYLEM
    SES
    SES
    GERISI HIKAYE
    HANI BU SITE EYLEMDEYDI
    EYLEM YILBASINA KADAR OLMASSA
    BIR COGUMUZUN UMIDI KIRILACAK
    BIR COCGUMUZ HAPSE GIRECEK
    YADA KACAK DURUMA DUSECEK
    ACILLL......
    EYLEM......
    EKM25 BU SITE EYLEMDEYDI.....
    HADI...... HAREKET .....
    HADI SILKELENIN......
    BU SITEDEKILER EYLEMDEDIR.......
    HADII.......
    BIRAKIN ARTIK ONU BUNU ARAMAYI.....
    HIKAYE..
    SES GETIRECEK EYLEM
    BASBAKANIN ACILIS YAPACAGI TOPLANTI YAPACAGI BIR YERDE.......
    AMA MAILLESEREK ORGANIZE EDIN
    BURDAN ALENI YAPARSAK SITEYE GIRENLER VAR
    ONLEMINI ALIRLAR
    EMINE ERDOGANININ
    BASBAKANIN
    ACILIS YAPACAGI BIR YERDE
    INANMAYIN ARTIK YARDIM EDECEZ SOZLERINE
    TELEFON VE MAILLER
    ETKILI DEGIL
    FAKSLAR MEKTUPLAR ETKILI DEGIL
    BOGAZ KOPRUSUNE CIKALIM
    AMA BI SEYLER YAPALIM
    ACIL.......
    ACIL......
    BU SITE EYLEMDEYDİ.....
    34 AE

    YanıtlaSil
  109. yav arkadaşlar şu tv leri seyrediorumda bir pazarcı esnaflarını naasıl haber yapmışlar bi görseniz tüm kanalllarda var ya biz acaba çok sesimizmi çıkmıo acaba diorum millet nasıl seslerinin duyuruyor ahhhh ahhhh (sabırlı35)

    YanıtlaSil
  110. ARKADASLAR ISTANBULDA BULUNAN HER HANGI BIR AZ GELISMIS ULKE KONSOLOSLUGU ONUNDE TOPLANALIM

    ILTICA TALEBINDE BULUNALIM

    SIZIN ULKENIZDE EKONOMIK SUCA HAPIS CEZASI YOKMUS

    BIZIM ULKEMISDE VAR

    BIZIM ULKEMIZDE ESNAFI IS ADAMINI SANAYICIYI HAPSE ATIYORLAR

    EKONOMIK SUCA HAPIS CEZASI VAR

    ILTICA ETMEK ISTIYORUZ DIYE

    HERKES BIR DILEKCE YAZSIN

    AZ GELISMIS BIR ULKE OLURSA

    NE KADAR GERI OLDUGUMUZ ANLARLAR

    TOPLUCA ILTICA TALEBINDE BULUNALIM

    SES GETIRECEKTIR

    34 AE

    YanıtlaSil
  111. ŞU ANDA ATV DEKİ HABER;GALATASARAYLILAR TAKSİM MEYDANINDA ALİSAMİ YENE GALATASARIYI ŞİKAYET ETTİLER ŞEKLİNDE VE TAKRİBEN 2.30DAKİKA SÜRDÜ.TOPU TOPU ELLERİNDE SÖKTÜKLERİ KOLTUKLARLA 5-10KİŞİ.BİLMEM ANLATABİLDİMMİ.?BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  112. IZMIR IZMIRDE YAPSIN

    ANKARA ANKARADA

    DEGISIK ILLERDE SES OLURSA
    DAHA IYI OLUR EN AZINDAN GELEMEYENLER

    KENDI SEHIRLERINDE
    AMZZERETI OLMAS

    KONSOLOSLUKLARIN BUYUK ELCILIKLERIN OLDUGU SEHIRLERDE

    EN AZINDAN BU BASLANGIC OLUR
    YILBASINA KADAR

    EN AZ 5 EYLEM




    34 AE

    YanıtlaSil
  113. HER GUN MANSET OLURSAK GAZETELERE

    BIRI DER ARTIK NEDIR BUNLARIN DERDI

    BALONDU SONDU OLMASIN

    BU HAFTA ILTICA TALEBI

    VE

    ISTANBUL YURUYUSU


    HAFTAYA BASBAKANINN OLDUGU BIR YERDE

    GOSTERI

    PES PESE YAPARSAK

    BIRILERI RAHATSIZ OLACAK

    bu sıte eylemde degılmı.......

    34 AE

    YanıtlaSil
  114. Arkadaşlar merhaba;

    Görüyorum ki herkes flash taki prg sebebiyle alevlenmiş. BİR BEYİN FIRTINASI DIR gidiyor. Herkes birşeyler söylüyor.

    ÖNCELİKLE YORUMLARIN BİRİNDE BASKETÇİ ve CAN MERT DİYE BİRİLERİ YOK DİYE BİR YORUM OKUDUM. ONU YAZAN ARKADAŞ ÖNCE RUMUZ YAZSIN SONRA FİKİR BEYAN ETSİN. SONRA DA ADI GEÇEN ARKADAŞLARIN TELEFONUNU BENİ ARAYARAK ALSIN. O ZAMAN NE DER BİLMİYORUM.

    BU SİTEDE BÖYLE KAFA BULANDIRICI YORUMLARLA KİRLETMESİN.

    SONRA 57 - de yazan Memo64 arkadaşım cezaevinde birkaç kişi açlık grevi başlatsın diyorsun. SEN HİÇ CEZAEVİNDE YATTINMI? Senin dediğin gibi böyle bir eylem yapmak bir hükümlü için

    1 - ÖNCELİKLE EN AZ 1 YILLIK DİSİPLİN CEZASI DEMEKTİR.
    2 - SÜRGÜN YEMESİ ve ŞARTLARININ DAHADA ZORLAŞMASI DEMEKTİR.
    3 - GÖRÜŞ İZİNLERİNİN KALDIRILMASI - HAFTADA 1 GÜN 10 DAKİKA TELEFON EDEMEMESİ DEMEKTİR.

    Lütfen tüm arkadaşlardan aklı selim hareket etmelerini, burada YAPILMAYACAK EYLEMLER İLE boşyere kirlilik yaratmamalarını rica ediyorum.

    DİKKAT ETTİĞİM KADARIYLA aramıza yeni katılan yada DAHA ÖNCE FARKLI BİR RUMUZLA YAZIP SÖYLEDİKLERİNİN ARKASINDA DURAMAYANLAR ŞİMDİ FARKLI RUMUZLARLA AYNI SÖYLEMLERİN PEŞİNDELER.

    KİMSE KUSURA BAKMASIN AMA BİR ŞEYİ HATIRLATMAK İSTİYORUM. TABİİK BU SÖZÜM ARAMIZA GERÇEKTEN YENİ KATILAN ARKADAŞLARA DEĞİL.

    ANKARA YÜRÜYÜŞÜNE BAŞLAMADAN ÖNCE BEN HEP YAPTIĞIM YORUMLARDA HATIRLARSANIZ;

    "HERKES ŞAPKASINI ÖNÜNE KOYSUN DÜŞÜNSÜN. ONA GÖRE GELİN ANKARA'DA KUCAKLAŞALIM. GELEN GELİR GELMEYENLERİ KENDİ VİCDANLARI İLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM AMA BİR DAHA ŞUNU YAPALIM BUNU YAPALIM DİYE GELMEYEN ARKADAŞLAR TEKLİFTE BULUNMASINLAR, ÇÜNKÜ GÜVENİRLİLİKLERİNİ KAYBEDECEKLER"

    demiştim. Ve şimdi söylüyorum eski arkadaşlaradır bu lafım. BEN BUNDAN SONRA BURADA ELİNİ TAŞIN ALTINA DEĞİL GÖVDESİNİ KOYANLARIN yorumlarını dikkate alacağım.

    ÖYLE BİLGİSAYARIN BAŞINDA AHKAM KESMEKLE OLMUYOR BU İŞLER.

    BAKIYORUM HER KAFADAN BİR SES ÇIKIYOR. EYLEM EYLEM DİYE.

    SONRA EYLEM YAPIYORUZ galiba bu sefer geçen sefer gibi olmayacak diyoruz. 500 kişiyi beklediğimiz eyleme 100 kişi geliyor. Onlarda SEN, BEN, BİZİM OĞLAN.

    SONRADA İKİ YÜZLÜ POLİTİKACILAR KONUŞUNCA KÜPLERE BİNİYORUZ. BEYLER ÖNCE DÖNÜP BİR HERKES KENDİ ÖZELEŞTİRİSİNİ VERSİN. BEN BUGÜNE KADAR BU MÜCADELEDE NE YAPTIM DİYE.

    ŞUNLAR ARANSIN DİYE İSİM VERİYORUZ. SONRA O LİSTEDEN BİRİSİNE SORUYORUZ. SİZİ ZOR DURUMDA BIRAKMAMIŞIZDIR DİYE. SİZİ KAÇ KİŞİ ARADI DİYE

    NE ZOR DURUMU TOPU TOPU 5 - 6 KİŞİ ARADI DENİYOR.

    BUYRUN HERKES KENDİ PAYINA YORUMLASIN BUNLARI.

    Uğur 26

    YanıtlaSil
  115. İSTANBUL'DA KAÇ KİŞİYİZ?HADİ ARKADAŞLAR RUMUZ YANINA 34 KOY SİTEYE MESAJINI AT.BARIŞÇI KARDELŞİM SİZDE MERSİN'DE BAŞLATIN.BİRYERLERDEN BAŞLAMAK LAZIM.BENDÜN EKİM2510 KARDEŞİME TAAHHÜTLERLE İLGİLİ TARİH SÖYLERKEN AMAÇ BU DURUMDA OLAN İNSANLARININ ZAMANLARININ ÇOK AZ KALDIĞI VE YILBAŞI ÖNCESİ YAPILACAK EYLEMLERİN ÖNEMLİ OLACAĞI AKSİ TAKDİRDE PANİK HAVASI,SİNMELER VS.SAYIMIZI VE MOTİVASYONUMUZU CİDDİ ANLAMDA ETKİLİYECEK.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  116. KAR SEVDALILARI-YANİ KAR NEZAMAN YAĞACAK DİYE OLUŞTURULAN SİTE--40-50.000KİŞİLİK BİR GRUP VE BUDA ATV NİN HABERİNDE ,HALA DEVAM EDİYOR.KOMEDİ YAA.BİZ NAPIYORUZ ARKADAŞLAR.SİLKİNİN.BIRAKIN MİLLETVEKİLLERİNİ ÇEKİŞTİRMEYİ,EYLEM SE EYLEM.ÇADIRSA ÇADIR.ORUÇSA ORUÇ.BİR YERLERDEN BAŞLIYALIM.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  117. ARKADAŞLAR,
    PERŞEMBENİN GELECEĞİ ÇARŞAMBADAN BELLİYDİ.BİR HAFTADIR YAZIYORUM,ÇİZİYORUM SEN KİMSİN AHLAKSIZ BİLE DEMİYORSUNUZ.BAYRAĞI TAŞIMAYA ÇALIŞTIĞIM GÜNLERDE ANLADIMKİ ANKARA ÇADIR EYLEMİNDEN TEDİRGİN,BURAYA ODAKLANALIM.KİME SÖYLEDİK SİZLERE.KŞM DİNLEDİ HİÇ BİRİNİZ.NE OLDUDA ÇADIR EYLEMİ DAHİL HER SES GETİRECEK EYLEMİ YAPALIM DİYORSUNUZ.SİZE BU GERÇEĞİ ANLATMAYA ÇALIŞIRKEN DİLİMDE TÜY BİTTİ.DAHA SABAH YAZDIM BİRŞEYLER OKUYANINIZ OLMADI.BİZLER SEMERKEN SIRTIMIZDAN HİÇ YÜK EKSİK OLMAZ.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  118. BU SİTE EYLEMDEDİR..........

    Yorumları okudum , bazı arkadaşlar hani bu site eylemdeydi diye sitem etmişler ......

    Bu site 15 gün evvel eylem meşalesini istanbul toplantısında takmıştır ve ardından ANKARA,ya yürüyüş ve büyük ANKARA eylemi olmuş ardından da imza kampanyası başarıyla başlamış ve bitmiştir.

    Başarıyla diyorum çünkü , Bütün yerel ve ulusal kanallarda haber olduk.Olumlu yada olumsuz siyasilerin görüşleri ortaya çıktı.Ne mutlu bize ki yeniden gündeme oturduk.......

    Sanki hiç bir şey yapmamışız gibi bir çok arkadaşın sitem etmesi beni çok üzüyor.Yapmakta zorunda değiliz.Biz elimiz taşın altına koyuyoruz yakalanma pahasına yada son kuruşumuza kadar direniyoruz...
    Artık başkalarından medet ummayın, sizlerde bişeyler yapın.....

    Bakın sabahtan bu yana onlarca arkadaşla görüşüyoruz ve sürekli toplantı halindeyiz...

    Mersinin örgütlendiğini duydum çok sevindik..Diğer illerinde bunu böyle yapması gerek.......

    Biz ateşi yaktık bu ateşi dahada kor hale getirmek sizlerle olur ancak.........

    İstanbuldaki arkadaşlar

    behramkale_2005@msn.com

    YanıtlaSil
  119. Sayın Arkadaşlarım

    Ben Mersinden utku sakın morallerinizi bozmayın kendi kendilerine itiaf ettiler kalabalık olduğumuzu lütfen pes etmeyin asıl şimdi başlıyoruz lütfen herkes telefonlarla baskı yapsın lütfen faks yazsın mektup yazsın eylemde olan arkadaşlarımıza destek versin lütfen demoroloji olmayın lütfen eyleme geçen bütün arkadaşlara destek verin utku

    YanıtlaSil
  120. SEVGİ HANIM,UTKU BEY,SAMİ KAL,GİZEM ŞEN,UĞUR 55,BASKETCİ,MY WAY,MERSİNLİ BARIŞCI,UĞUR 26,HAYDAR SİZLERE TELEFONLA BU İŞ EN AZ ÇADIR EYLEMİ GİBİ BİR ORGANİZASYON OLMADAN BAŞARILMAZ DİYE TEK TEK VE BİRKAÇ KEZ BİLE ARAYARAK ANLATMADIM MI.BİRKAÇINIZ HARİÇ KİMSEDEN TIK YOK.
    ZONGULDAKLI-ÇEKZEDE

    YanıtlaSil
  121. BU SİTE EYLEMDEDİR

    Bu günkü FLASH TV Programına gelince benim yorumum

    Çok başarılı geçmiştir.Çünkü Sayın vekiller Ticari suçun ticari ceza ile cezalandırılmasını,Artık dünyada böyle bir cezanın olmadığını ve bunun eski ROMA hukuğunda kaldığını söylediler........
    Çekin senetten farkının vadeli olmayışıdır dediler , oysa çek artık vadeli bir ödeme aracı olmuştur...........
    sayının 2000 değil 200 binlerde olduğunu kabul etmişlerdir...

    Bu bakımdanbu bir itiraftır ve artık yapacakları bişey yok.Karşılıksız çeklerden dolayı verilen ADLİ PARA CEZALARININ tümden kaldırılması için artık bir bahane kalmamıştır......

    Bize düşen ya bilinç eylemler yapmak yada eylemlere destek vermektir

    YanıtlaSil
  122. ACİL ACİL

    İzmir ve civarında olan arkadaşlar bana mail veya MSN ile ulaşın lütfen.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  123. 120 - ZONGULDAKLI arkadaşım

    Öncelikle sana olmakla birlikte HERKESE SÖYLÜYORUM.

    ARTIK ŞUNU YAPALIM BUNU YAPALIM GİBİ FİKİR BEYAN ETMENİN ZAMANININ GEÇTİĞİNİ ANLAMIYORMUSUNUZ.

    AYRICA BEN DEMİŞTİM DEMEKLE DE OLMUYOR. ONA BAKARSANIZ 15 GÜN ÖNCE İSTANBUL TOPLANTISINDA KATILAN ARKADAŞLAR BİLİRLER.

    EMİNE ERDOĞAN FİKRİNİ DE SEBEBİYLE BEN DİLE GETİRMİŞTİM.

    AMA FİKİR BEYAN ETMEK HATTA BAŞKALARINA GAZ VERMEK YETMİYOR.

    SÖYLEDİĞİN FİKRİ TAKİP - ARKASINDA DURMAK GEREKİYOR.

    Bu sebeple Tekrar söylüyorum kimse burda ahkam kesmesin.

    AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ.

    Uğur 26

    YanıtlaSil
  124. Sayın zonguldaklı-çekzede
    Lütfen şu ortamı bozma,Yazmayayım diyorum ama olmuyor.Ben demiştim-ben söylemiştim bunları bırakalım.Çok mu geç kalındı sence.....???

    Arkadaşlar ben ankarada çadır eylemi düşünüyorum varmı katılan dersin, destek alırsan yaparsın bizde arkanızda-yanınızda oluruz...

    Hep söylüyorum bir kez daha yazıyorum.Burada karar alan bir başkan-yardımcısı ve çalışanlar yok.Biri eylem yapacağı zaman saolsun en yakınına danışıyor.Siteden eski yada yeni arkadaşlarla paylaşıyor varsa yapacakları yada katkı verecekleri bişey yapıyorlar.
    Her il kendi bünyesinde bir araya gelmeli.Organize olmalı....

    Mesela biz bişeyler düşünüyoruz bunu konyadan-mersinden yada ankaradan yada diğer illerden arkadaşlarla gün boyu tartışıyopruz.Sonra siteye yazıyoruz ve harekete geçiyoruz.

    YanıtlaSil
  125. EKİM2510,SABAHTAN BERİ VE DÜN AKŞAMDAN BERİ YAZIYORUM VAKTİN VARSA BENİM MAİLLERİMİ OKU,SİLAH ZORUYLA YAPACAK HALİMİZ YOK,BİRTEK EMEKLİ ÖĞRETMEN CEVAP VERDİ.İSTANBUL'DA BUKADARSAK KONUŞACAK BİR ŞEY YOK.YADA DEMEKKİ HERKES HALİNDEN MEMNUN. OZAMAN HERKES BAŞININ ÇARESİNE BAKACAK.YADA HERKES TAMAMMI DEVAMMI NIN CEVABINI VERECEK.DEVAMSA HERKES İMKANLARININ ELVERDİĞİ ÖLÇÜDE SİZLERİN DE YÖNLENDİRMESİYLE ELİNİ DEĞİL UĞUR26 NIN DEDİĞİ GİBİ GÖVDESİNİ TAŞIN ALTINA SOKACAK.İSTANBUL DA YAPILACAK ÇADIR EYLEMİ CİDDİ SES GETİRECEKTİR.YADA BİRKAÇ YERDE EŞZAMANLI BAŞLIYABİLİRSE ÇEK MAĞDURLARININ SESİ ÇIĞ GİBİ BÜYÜYECEKTİR.BURDA BİR AMAÇDA ÇADIR EYLEMİ SAYESİNDE BİZE ULAŞAMAYAN BİRÇOK MAĞDUR BİZDEN HABERDAR OLACAKTIR.SAYGILARIMLA.BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  126. SAMSUN ve yakın iller de yaşayan arkadaşlarımız;

    sadece okuyup geçmeyin, aşağıda mailim var bana mail atın organize olalım...

    altaylargrup@hotmail.com

    YanıtlaSil
  127. Şunu sakın unutmayın...Birileri eylem yapsın bizde destek verelim.Hayır öneri değil artık , eylemle gelin bu siteye , Ysal olan her eyleme bu site sakinleri maddi-manevi destek verecektir..Böylede olmuştur.

    Toplu teslim-Kendimizi yakma vs vs vs bunlar daha sonra düşünülecek yada hiç gündeme gelmeyecek konulardır nacizane.Şu anda sorunumuzu kamuoyuna anlattık ve saolsun başta basın olmak üzre - vekillerimiz ve yargı duyarlı hale geldi.

    Şimdi bize düşen BÖLÜNMEDEN--PARÇALANMADAN-NE İSTEDİĞİNİ BİLEREK - YASAL EYLEMLERE DEVAM ETMEKTİR..

    YA FİKİR ÜRETECEKSİNİZ BİZ HEPİMİZ DESTEK VERECEĞİZ.

    YA FİKİR ÜRETECEĞİZ DESTEK VERECEKSİNİZ

    YADA HİÇ HARİÇTEN GAZEL OKUMAYACAKSINIZ

    TEKRAR YAZIYORUM

    BU SİTE EYLEMDEDİR
    İST TOPLANTISI EYLEM PLANI AÇIKLANACAKTIR...

    YanıtlaSil
  128. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  129. sayın basketçi

    behramkale_2005@msn.com eklermisin

    YanıtlaSil
  130. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  131. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  132. arkadaslar
    bende iki senedir katiliyorum siteye her zaman acikladigim 2 senedr soyledigimiz seyi bugun flash tv de itiraf ettilern ,devlette bes kurus para yok, soylenen rakamlarin cogu yalan milli gelir enflasyon vs vs ,
    tum ulkede dolasan 100 lira var diyelim ama 600 liralik ticaret hcmi var acik kalan 500 lira cekle senetle donuyor hukumet pare basamiyor cunku basarsa lira nin dgeri dusecek yurt disindan cari acigi finanse edenler SOROS gibi , devlete para veren bankala gibi adamlarin isine gemeyecek cunku bu adamlar , yuksek faizden nealaniyorlar turkiyede, onlarin isine gelmeyecek eskiden enflasyon 70 iken faiz 75 idi yani enflasyondan arinmis faiz 4-5 % geciyordu ama su anda bunun iki kati.
    siz mal satiyorsunuz elinize 6-7 aylik cek veriyorlar ama siz kdv vergi muhtasar vs vs daha mal bedelini almadan oduyorsunuz, bu adamlar bu curumus sistemi kaldirmak istemeler islerine gelmez, iyi dusunelim o adamlari oraya biz gonderdik ,
    sitede bize yrimci olan vekillerin hepsi CHP veya MHP li yani adamlar muhalefete yardim saglicak olan herkei devre disi birakiyorlar.
    insan haklari dergisinin emailini faxini yazdim daha onceki yazimda editorlede gorustum, yayinlayacaklar londrada basiliyordergi ama oraya yzmaniz lazim adamla gorsun , sayin ozturkle lee gorustum CHP iktidara gelmeden bu yasa cikmaz diyor, siz oy verdiniz diyor bskabirsey demiyor.kizgin yani ma hakkinida yememek lazim.2 senedir mail atmadigim sms atmadigim vekil kalmadi tel ile gorustugum veiller oldu ama insan haklari orgutunden de baski olursa iyi olur diye dusunuyorum cumhurbaskani bile basorusu yuzunden insan haklari mahkemesine basvurmustu zamaninda.
    bu sefer daha canli bu site gecen senelerde de jenardi, ve diger arkadaslrda cok ugrasmisti.
    diger bir konu ; yurt disina cikacak olanlara: cikmadan butun resmi islemlerininiz yaptirin pasaportlarinizi uzattirin konsolosluklAR islem yapmiyor , yani terorist olanin islemi yapiliyor bizimki yapilmiyor bilginize
    ISKOC KACAK

    YanıtlaSil
  133. değerli arkadaşlar


    bugün UTKU kardeşimle yüzyüze görüşme fırsatı buldum...ve MERSİN deki arkadaşlarla bir toparlanma kararı aldık...yarın bir saat belirleyerek bir değerlendirme toplantısı yapacağız...mersinde bulunan arkadaşlar isterlerse katılabilirler...

    ayrıca flash tv deki proğram her ne kadar işin ekonomi boyutunu bahane eden ELİTAŞ tarafından alyhimize döndürülmeye çalışılsa da ( elitaş hep bunu yapmıştır iki yıldır) adalet komisyonu başkanı bu yasanın ANAYASA ya aykırı olduğunu,4 nolu protokole aykırı olduğunu ilk defa bir TV ekranında itiraf etmiştir...kısaca bu ZULÜM fakat biz bunu yapıyoruz demektir bu...

    ayrıca insan hakları komisyonu başkanı ZAFER ÜSKÜL iki gün önce yargıçlara genel bir çağrı yapmıştı.SAYIN ÜSKÜL yargıçlara verdikleri hükümlerde AB yasalarına uygun hareket edilmesi gerektiğini söylemişti....ÇEK e ceza hiç bir ülkede olmadığını düşünürsek ve ANAYASA 90.maddeyi göz önünde bulundurursak SAYIN ÜSKÜL genel konuşsada çek teki cezanın ANAYASA 90.madde düşünüldüğünde uygulanması imkansız...zaten CHP iptal başvurusu da bu konuyu net açıklıyor...son gelişmelere baktığımız da bu yasa temelinden yanlış ve yıkılmaya mahkum bir yasa...yapılacak iş birlik olmak ve 1 mail bir telefon da olsa tekrar başlayan bu eylemlere katkı sağlamak...

    my way

    YanıtlaSil
  134. Herkes haklı ama kavramlar farklı olsun be sizde bizdensiniz




    site bak hadim değil ama kısır döngülerden medet uman arkadaşlarımız var bırakın herkes burda fikrini söylesin insanları küstürmeyelim kimseyi kırmaya dışlamaya hakkımız yok herkes özgürce birbirinin derdini dinlesin anlatsın biz siteye yeni katılan arkadaşlara öncelik verelim onları tanıyalım birileri bu konuyla ilgilensin sitede soru sorsunlar bilgi alsınlar yoksa kaçarlar giderler bu konuda hassas olmak lazım insanlar ve dert bizim ortak bizler onlara yardımcı olmamız lazım bırakın fikirlerini özgürce paylaşsınlar siteye hareket gelecek her çıkan hiş sen ne yaptın vay sen nasıl soru sorarsın demeyin bir arkadaşımız bu konuya vakıf bir arkadaş bunla ilgilensin onun haricinde kimse ilgilenmesin bunu yapalım


    ayrıca bir konuda site haklı eylem varsa vardır yoksa yoktur ben dedim eeeee bende dedim ama o da dedi ne dedi bunları bırakalım tamam ÇADIR GÜNDEMDE ANLADIK BUNU KİM YAPACAK VARMI YAPABİLECEK BUNU TARTIŞALIM gerisini boş verin.


    BU DÜNYA YALANDA OLSA GÜZEL BE.... ARKADAŞLAR
    KIRMAYA KIRILMAYA GEREK YOK

    YanıtlaSil
  135. SEVGİLİ EKİM2510 BENDE EKLİSİNİZ SİZ.BENBİR ÇAĞRI ATAYIM BAKIN.

    YanıtlaSil
  136. my way abimizle bugün görüştük ve mersindeki mağdurlar olarak toplana kararı aldık lütfen diğer şehirdeki arkadaşlarda toplanın ve ortak kararlar alın tabiki telefon faks mektup eylemlere lütfen devam edin iyi akşamlar ütfennma kararı aldık

    YanıtlaSil
  137. Sayın myway hoşgeldin.........

    İşte sitenin yakalım-yıkalım değilde böyle yorumlara ihtiyacı var...

    diyorsun ki....................
    adalet komisyonu başkanı bu yasanın ANAYASA ya aykırı olduğunu,4 nolu protokole aykırı olduğunu ilk defa bir TV ekranında itiraf etmiştir...kısaca bu ZULÜM fakat biz bunu yapıyoruz demektir bu... diyorsun ve altını çiziyorsun......... işte bu

    Ayrıca CHP senin hep savunduğun 21 maddeyi gündeme getirmek istiyor.Çünkü torba yasa uzayacak...........

    Ayrıca MERSİN ve cıvarında bir birliktelik sağlamak amaçlı çalışmalarınızı taktirle karşılıyorum.DESTEKLERİMİZ SİZİNLE......

    O bölgede yapılacak her eyleme destek sözü veriyoruz.......

    BU SİTE EYLEMDEDİR................

    YanıtlaSil
  138. Arkadaşlar Medya kuruluşları olagan üstü olaylara destek veriyor ve gündeme onları getiriyor bakın çekten çeken ünlüler var istanbuldaki arkadaşlar onlarla iletişime geçemiyormu örnek UĞUR YÜCEL , EZEL AKAY , daha buna benzer ünlüler var onları yanımıza çekemiyormuyuz sadece bir fikir arkadaşlar

    YanıtlaSil
  139. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  140. arkadaşlar,

    51,53,55 ve 56 da yazdığım yazıyı ak parti genel merkezine kargo ile göndermek için yazdım... yazıda yararımıza olmayacak ifadeler var mı?

    ben yazarken sakin değildim... ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  141. ÇEK MAĞDURLARININ BÜYÜK GERÇEĞİ
    12 Aralık 2010 Pazar — rahmiofluoglu
    Flash TV ‘de Ramazan Aydın Uzlaşma’da bu Pazar TBMM Adalet Komisyonu Başkanı Ahmet İyimaya ve Ak Parti Grup Başkan Vekili Mustafa Elitaş’ı konuk etti. Konu: – Öğrenci Protestoları ve polisin tutumu? – Görevi kötüye kullanan kamu görevlilerine verilecek hapis cezalarına indirim getirecek düzenleme ve sonuçları? – Hakim ve savcılara verilen tazminat cezalarının devlet tarafından ödenecek olması, hukuk güvencesi mi getiriyor? – Vergi affı mı vergi barışı mı? – Bankaların İstanbul’a taşınması Türkiye’ye ne kazandıracak? – Çek mağdurları için yasal düzenleme yapılacak mı? Konu’da çek mağdurları olunca çek sorunları olanlar televizyon başındaydı. Programın çek mağdurları bölümü tam bir hayal kırıklığı, şaşkınlık ve üzüntü yarattı. Kocaman adamlar halkın gözünün içine baka baka doğruları saptırıyorlardı. Saptırmak bir yana gerçekleri inkar ediyorlardı. Yalan söylüyorlardı diyemiyorum. Yalan söyleyen insanların yüzü kızarır, bunların yüzü de kızarmıyordu. Aslında pek yalan da söylemediler, daha çok kıvırdılar. Hem İyimaya, hem de Elitaş karşılıksız çeke cezanın dünyada hiçbir yerde olmadığını kabul ettiler, sonrada çaktırmadan kıvırmaya başladılar. EN BÜYÜK GERÇEK Çekin ülkemizde vadeli olarak kullanıldığını Sağır Sultan biliyor. 5941 sayılı yasanın hem 5. Madde metni, hem de Genel Gerekçe ve hem de 5. Madde gerekçesinde vadeli çek kabul edilmiş ve vadesinden önce çekin ibrazının cezayı gerektirmediği çok açıkça yoruma mahal bırakmayacak şekilde anlatılmış. İşte iktidar partisinin iki önemli zat-ı muhteremi bu gerçeği yadsıdılar, kıvırdılar. Ben buna KOCAMAN BİR AYIPTIR diyorum. Ayıptır efendiler, sizde hiç arlanma yok mu? İnsanların gözünün içine bakarak bu açık gerçeği nasıl yadsırsınız, hem de kendi iktidarınızca, kendi ellerinizle yaptığınız bir yasanın açık hükümlerini nasıl görmemezlikten gelirsiniz? ÇEK MAĞDURLARININ GERÇEĞİ Herkes gerçeği, yani karşılıksız çeke cezanın Anayasaya, Uluslararası Hukuka, modern hukuk ilkelerine, temel insan haklarına aykırı olduğunu biliyor. Çek mağdurlarının büyük gerçeğini İyimaya Flash TV’de itiraf etti. İyimaya iki önemli gerçek söyledi: • Biz bu cezanın hukuka aykırı olduğunu biliyoruz ama bankalar, finans kurumları, faktöringlerin baskısı yüzünden yasaya cezayı koymak zorunda kaldık. • Bu yasayı bu aşamada değiştirmemiz mümkün değil. Çek mağdurların bilmesi gereken esas gerçek ağlama ve sızlamaların bir işe yaramayacağı, güçlü kitlesel eylemler yapılmadıkça durumun değişmeyeceğidir. Güçlü kitlesel eylemler yapılamıyorsa ses getirecek başka eylem türleri geliştirilebilir. Bu yazıyı bu akşam kaleme almama çek mağduru İlyas Bey nedendir. Bana bir yazı yazarak www.cekmagdurlari.com sitesine göndermemi rica etti. Ben de kendisine bu sitede ben ambargoluyum, benim yazılarımın bu sitede yayınlanmayacağını, ancak kendi sitemde ve Admin’in sitesinde yayınlayabileceğimi söyledim. Acele bir yazı oldu, daha sonra bu konu üzerinde tekrar duracağım. Dışlayıcı, sekter tutumları başarının en büyük düşmanıdır. İnsanlık onuru bir gün mutlaka haksızlığa, zulme karşı başarıya ulaşacaktır

    YanıtlaSil
  142. --------T.URAS--Artık bu iş nereye kadar giderse gideceğiz bu bizide aşmaya başladı ben artık gerekli insan hakları kur.yazıyorum İNSAN HAKLARI DERNEĞİ ne yazınız.Ben oraya ve alman-türk insan haklarına yazmaya başladım,artık her yer duysun dilimin yettiğince her yere yazıyorum.saygılar

    YanıtlaSil
  143. Muharrem İnce, kaza yaptı!
    CHP'li İnce'nin makam aracı, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu korkuluklara çarptı.
    12 Aralık 2010 Pazar, 20:08:46

    .Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Başkanvekili ve Yalova Milletvekili Muharrem İnce, Bilecik'in Bozüyük ilçesinde makam aracıyla kaza geçirdi. Kazada yaralanan olmazken, araçta maddi hasar meydana geldi.

    Edinilen bilgiye göre kaza, akşam saat 17.00 sıralarında Bozüyük-Mekece Karayolu Saraycık Köprüsü üzerinde meydana geldi. CHP Grup Başkanvekili Muharrem İnce'nin bulunduğu 024 plakalı makam otomobili, etkili kar yağışı ve buzlanma sebebiyle sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu köprü üzerindeki korkuluklara çarptı. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken, makam aracında

    YanıtlaSil
  144. GEÇMİŞ OLSUN İÇİN ARAYALIM ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  145. saın myway abi size ulaşabilirsem bende gelirim eski dostunuz adanalı3434

    YanıtlaSil
  146. sayın murat yalçın yazınız fevkalade güzel duygularınızı ve içinde bulunduğumuz durumu ifade etmiş
    naçizane tavsiyem sadece sonuna şu cümleyi ekleyiniz

    YUKARIYA ÇIKARKEN YOLDA GÖRDÜKLERİNİZİ SAKIN UNUTMAYIN ÇÜNKÜ DÖNÜŞTE ONLAR SİZE YOL GÖSTERECEKTİR

    saygılarımla

    bir yudum huzur

    YanıtlaSil
  147. Sayın Ofluoğlu

    Teşekkür ederiz.......

    BU SİTE EYLEMDEDİR.

    YanıtlaSil
  148. Bu sitede rumuz kullanmak zorunludur.....

    YanıtlaSil
  149. DEĞERLİ ARKADAŞLAR,
    Eskiler derler ki,''Şecaat arz ederken merd-i kıpti sirkatin söyler''.Ben TV seyretmedim.Ama Sayın İyimaya,(burda yazılanlardan hareketle söylüyorum) yasanın açıkça hukuka aykırı olduğunu ,ama banka,finans kurumu ve faktoringlerin baskısı yüzünden böyle birşey yaptıklarını ve bunu değiştirmeyi düşünmediklerini söylemiş veya itiraf etmiş.
    Şimdi,
    Bu bir demokrasi ve hukuk ülkesinde tam bir skandaldır.Üstelik bunu söyleyen o ülkenin meclisinin Adalet Komisyonu Başkanı bir milletvekiliyse,skandal oğlu skandaldır.
    DEĞERLİ ARKADAŞLAR,
    Bu skandalı bizim taşımamız ve her yere duyurmamız lazım.Bence olayın kopma noktası burasıdır.Bunun üzerinde bir eylem planı geliştirelim.
    ne yapmamız gerektiği hakkında herkes fikrini yazsın lütfen.
    ERCAN ERMİŞ

    YanıtlaSil
  150. myway mail adresini veya sana ulaşabilecegimiz bir tlf no adanadan bende gelebilirim ADANA-DADAŞ

    YanıtlaSil
  151. Evet bu bir itiraftır...........

    Yani siz haklısınız...Dünyanın hiç bir yerinde böyle bir yasa yok.Hatta eski roma kanunlarında vardı deyip milyonlarca insanın gözünün içine bakıp ne yapalım bankalar ( %70 şi yabancı )factoringler böyle istiyo diyip su yüzüne çıkmak pes vallahi..........

    İşte bundan sonraki kullanacağımız argüman bu .Bizde aynı şeyi söylüyoruz.Hükümetin ileri gelenleride artık bunu kabul ediyorlar.Çünkü diyecekleri bişey yok....

    Sonundada bişe öğretmişler milleti hapse atmazsak ekonomi bozulur diye..kendileri bile buna gülüyordur....

    AMA BİZ AĞLARKEN KİMSE GÜLMEMELİ....

    YAPTIĞIMIZ EYLEMLER YAPACAK OLDUĞUMUZ EYLEMLERİN TEMİNATIDIR....

    YanıtlaSil
  152. İstanbuldan bende varım diyen arkadaşlar

    behramkale_2005@msn.com

    YanıtlaSil
  153. Arkdaşlar sayımız 160 bın veya 100 bin oldgunu soylenıyor . Bu kadar cogunluk oldugumuz bir yerde yüz kişi ancakmı toplan bılıyoruzz. arkadaslarmız ya iceride yatmak istıyor ya bir yerlerde giden bir terslık ler var. icerisini gormeyen arkdaslara seslenıyorum yakalandıgınız gun burdakı yatan arkdaslarmızın ne demek istedıgını anlarsınız ama iş işten gecmıs olur . ben hastanede kemaltraapı gordu eve giderken de münubuste gbt aldım ve kartalda yatım kugus arkdaslarımın hepsı cınayeten yatıyorduu. istanbuldan engin

    YanıtlaSil
  154. Bir cümle daha söyledi flash TV de İyimaya, 2002 yilinda Anayasa Mahkemesinin Hapis Cezasını onadığından söz etti, bildiğim kadarıyla o dönemde bugünkü Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç red oyu kullanmıştır.
    Ustaca kıvırarak topu Anayasa Mahkemesine atmıştır.

    YanıtlaSil
  155. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  156. ARKADAŞLAR

    BU AYIPLI DÜZENİN, BU UTANMAZ CEZA SİSTEMİNİN SAVUNUCULARININ;
    KANUNLARINDAN BAŞKA
    UTANACAKLARI BİR YÜZLERİ,
    SÖYLEYECEKLERİ BİR SÖZLERİ,
    YOKTUR...

    EĞER BİZLER;
    HİÇ BİR SURETTE
    HİÇ BİR AHVALDE
    İNANÇLARIMIZDAN, KARARLILIĞIMIZDAN VAZGEÇMEZ İSEK BU ÇAĞDIŞI CEZA MUTLAKA AMA MUTLAKA DEFOLUP GİDECEKTİR...

    KANIT VE İŞARET Mİ; BİZİM İSYANIMIZ, HEYECANIMIZ, FERYADIMIZ... ONLARIN İSE ZIRVALARI... İŞARET TE KANIT TA BUNLARDIR...

    YanıtlaSil
  157. Dunyanın her yerıınde yasadıgımız ekonomi kırıda bankar zarar ederkeen sadece turkıyede kar ettiler. bizlerın sırtından şimdıde cek yasası cıkmasın dıye baskı yapıyorlar malesef faktoronkler bankalar varken ve bizde bu duyarsız arkdaslar varken işimiz cok zor 100 bın kısın oldugu bir yerde yuz kısı bıle topalnmamak ne acı

    YanıtlaSil
  158. Yokmu istanbul - izmir,den bende varım diyennnn....???

    YanıtlaSil
  159. eşim cezaevinde kızımla yolunu bekliyoruz. bugün flash tvyi büyük bir umutla izledik ama hayal kırıklığına uğradık sonumuzu iyi görmüyorum arkadaşlar hiç ümidim kalmadı...imkansızlıklar yüzünden bursa dışında yapılan hiçbir eyleme katılamam ama bursada birşeyler yapalırsa en önde olanlardan olurum sabır kalmadı artık...berna

    YanıtlaSil
  160. nasıl bir örgütlenme ile bir araya gelebiliriz,Çek mağdurlarının % 90 bu siteyi bimiyor.Nasıl bir örgütlenme yapılmssı gereginin üzeride kafa yormalı derim.06 ibrahim

    YanıtlaSil
  161. istanbuldan arkadslarım eklermısınız
    osman_kahraman17@hotmail.com




    kahraman34

    YanıtlaSil
  162. Sayin ofluoglu
    eline,yuregine saglik

    kartal yenicag

    YanıtlaSil
  163. EKİM2510;ŞİMDİ ANLADINMI BENİ?O ÇAĞRILARI BEN DÜNDEN BERİ YAPIYORUM.İNŞALLAH SİZE CEVAP VERİRLER.YETERKİ CEVAP VERSİNLER,SİNGAPUR KADAR BİYÜK BİR ŞEHİR,VE..?BASKETÇİ

    YanıtlaSil
  164. Romalı Perihan12 Aralık 2010 21:21

    Roma Hukukundan bahseden 12 Levha Kanunları
    Milattan önce 4. yüzyılın ortalarında roma egemenliğindeki alt sınıfı oluşturan pleblerin sınıflararası ayrımcılıkların ve haksızlıkların giderilmesi amacıyla ayaklanmaları sonucunda tedvin edilmiş, 12 tunç levha üzerine yazıldıkları için de 12 levha kanunu diye adlandırılan barbar kanunlarıdır. Roma hukukunun kaynağını ve ilkel aşamasını oluşturur. Mesela bu kanuna göre borcunu 30 gün içinde ödemeyen borçlu alacaklının esiri olur. Alacaklı isterse onu zincire vurup satabilir. Bu borçlu için fazla kotu bir düzenleme değil tabii ki. Borçluya keşke anam beni doğurmasaydı dedirtecek yaptırım, alacaklı şayisinin birden fazla olması durumunda. Böyle bir durumda borçlu birkaç parçaya ayrılarak (borç değil efendim borçlu) alacaklılara dağıtılabiliyorlardı. Bu yasaldı. O parçaların alacaklıların hangi isine yarayacağını da hayal gücünüze bırakıyorum.Tv de çek mağdurları için Roma kanunları nı uygulamadıkları için sy.vekillerimize ne kadar teşekkür etsek azdır.
    Aa.

    YanıtlaSil
  165. arkadaşlar ben bu siteyi 9aralık atv haberleri seyrederken ögrendim.bundan sonraki eylemlerde elimden geldiğince yardımcı olacağım
    tarkan

    YanıtlaSil
  166. basketci o zaman sen ekle ....kahraman34

    YanıtlaSil
  167. değerli arkadaşlar

    tayfun-in@hotmail.com

    eklemek isteyenler ekleyebilirler...

    my way

    YanıtlaSil
  168. Sayın 159

    Umudunuzu yitirmeyin.............

    Sayın 160

    Günlerce bütün ulusal kanallarda site ismi yayınlanıyor.N e yapalım başka.....

    Sayın 163 Biliyorum zaten demek istediğini.Bak kimse kalmadı ortalıkta.İki satır yazmaya başlayınca kimse kalmadı ortada.Eylem eylem diyenler yok ortada.Biz işimize bakalım............

    YAPAN YAPAR,YAPAMAYAN ELEŞTİRMEN OLUR...


    BU SİTE EYLEMDEDİR...

    YanıtlaSil
  169. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  170. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  171. BU SİTE EYLEMDEİR..ÇEKDAŞ

    YanıtlaSil
  172. sayın basketçi yabeni kaydet-yada ben seni

    YanıtlaSil
  173. 159 daki Berna Hanım,
    Lütfen ümitsizliğe kapılmayın ve dua edin.Unutmayın Allah adildir,merhamet sahibidir.Hak ve hukuku çiğneyip,paranın ve gücün yanında olanlar ve bunu artık itiraf edebilenler,inanın ki bunun vicdan azabına dayanamayacaklardır.Mazlumların ahı,gücü elinde tutanların ve bile bile haksızlık yaptıklarını itiraf edenlerin içini yakacaktır elbet.
    Ben şuna samimiyetle inanıyorum ki,Sayın İyimaya'nın bugünkü itirafı bir sonun başlangıcıdır.Kalpler bu kadar mühürlü olamaz çünkü.
    Unutmayın ,gecenin en koyu anı tan yeri ağarmadan önceki anmış.Durmak yok.Duaya ve çalışmaya devam.
    ERCAN ERMİŞ

    YanıtlaSil
  174. Sayın SERTAÇ

    Boşuna yazıyorsun.........

    İzmirde çek mağduru yok ki....!!!!

    YanıtlaSil
  175. sayın ekm2510,uğur 26
    yarın ankara da çadır kuruyorum. gövdemi de koydum.sizce çözüm buysa bu defder,bu mesele bana göre biter,bu saatten sonra sizler de bir arşın zavallı insanları oyazalar sonuçda herkese geçmiş olsun.
    zonguldaklı-çekzede

    YanıtlaSil
  176. morallerimizi bozmuyoruz arkadaşlar.34AN FİDAN55

    YanıtlaSil
  177. HAYDİ BE ZONGULADAKLI ÇEKZEDE GÖREYİM SENİ.YARIN BASIN BİZDEN BAHSEDECEK ARKADAŞLAR!ANKARADA ÇADIR KURULUYOR.34ANFİDAN55

    YanıtlaSil
  178. SITENIN DIKKATINE :::::: beyler bu site bos degil öyle bosu bos kimse yorumlar yazmasin bakin buraya butun herkez giriyo gecen sayin ato baskani girdi ve devlet erkenlarida giriyo bu ap acik belli hassasiyey gösterin lutfen sayin fidan55 insanlar senin yorumlarindan rahatsiz biraz daha sakin bazi kararlar alindi bakin bi istanbul toålantisi yapildi ufaciktik ve hizlan buyuyoruz bizim dedigimiz o l a c a kkk yormayin paniklemeyin ayrica arkadaslar kimse kimseye adres vermesin ulasmak istediz insani söyleyin bizlerde var butun herkezin numaralari sayin cuneyt abimi sayin ugur26 yi sayin ekm2510 ve beni lutfen rumuzsuz yazanlara cevap vermeyin soru sormayin sadece eylemler nasil olucak özgurluk nasil gelicek oraya sartlanin yeter sizler bizlere en buyuk desteginiz mail faks smsdir gerisi kalir msn vermeyin sayin ekm2510 kini alin o ulasir inanin bunlar sizin iyiliginiz icin diyorumya siteye herkez giriyo saygilar. ( UĞUR55)

    YanıtlaSil
  179. ÇEKTAŞ KARDEŞLERİME KATILIYORUM.BU BİR SİTE EYLEMİDİR.SİTE EYLEMİNİ DESTEKLİYORUM.34 AN FİDAN55

    YanıtlaSil
  180. orhan 44 kardeşi12 Aralık 2010 21:50

    bu siteye yorum yazan arkadaşların dikkatine!

    ben ORHAN 44 Kardeşiyim abim içerde inşallah pazartesi çek bedelini ödeyip çıkarcağız. aranızda olmadığı ve yorum yazamadığı için benim yazmamı söyledi.inşallah pazartesi öğlene kadar işini halledeceğiz.

    YanıtlaSil
  181. geçmiş olsun.......üzüldüm

    Hayırlı haberler bekliyoruz.......

    YanıtlaSil
  182. ------------- A R K A D A Ş L A R ---------------------

    Biraz önce Ugur55 in babası ARİF AMCA İLE GÖRÜŞTÜM arif amca onca yaşına rağmen hadiyin diyor büyük İSTANBUL YÜRÜYÜŞÜNÜ YAPAK diyor onca yaşına rağmen bu adaletsizliği ortadan kaldırmak için çabalıyor LÜTFEN ARKADAŞLAR arif amca gibi artık harekete geçelim onun gibi YÜREKLİ olalım TARİH YÜREKLİ İNSANLARI YAZAR ............

    YanıtlaSil
  183. BU SITE EYLEMDEDIR ( UĞUR55)

    YanıtlaSil
  184. Sayın Zonduldaklı-çekzede

    Yanlış bişeymi dedim ben size............

    Eylem yaparsanız destekleriz dedim....

    Böyle bir eylem olursa söz veriyorum istanbuldan en az bir otobüs dolusu arkadaşla yanınıza geleceğiz.Size güvenimiz ve desteğimiz sonsuzdur.

    Yüce rabbim yar ve yardımcımız olsun...

    BOŞUNA DEMİYORUM....

    BU SİTE EYLEMDEDİR.................

    YanıtlaSil
  185. orhan44 abimin kardesi beni aramisin acil ben ariyorum acan yok ayrica söylenmesini istemedi ama

    YanıtlaSil
  186. ekm2510
    dün ekledim.
    ama mesengereni hiç acmadın.

    hüseyin34

    YanıtlaSil
  187. açık-acaba bir yanlış yazmamı oldu
    bir daha deneyin lütfen

    YanıtlaSil
  188. ORHAN 44 ARKADAŞIMA GEÇMİŞ OLSUN DİLİYORUM.
    EN KISA ZAMANDA ARAMIZDA OLMASI DİLEKLERİMLE..


    ARKADAŞLAR BUGÜN ORHAN ARKADAŞIMIZA YARIN BİZE.
    BU DURUMUMU YAŞAMAMAK ADINA.
    LÜTFEN HERKES YAPILABİLECEK TÜM EYLEMLERE DESTEK OLSUN. BOŞ KONUŞMALARDAN UZAK OLSUN ,TARTIŞMALARA GİRMESİN
    UNUTMAYALIM Kİ !..
    BİZE BİZDEN BAŞKA DOST YOK... AYHAN

    YanıtlaSil
  189. AKP GURUP BAŞKANVEKİLİ ELİTAŞ, BİZ ÇEKLERLE İLGİLİ ODALAR BİRLİĞİNE GÖRÜŞ SUNDUK ORDAN GELEN CEVABA GÖRE HAREKET EDECEĞİZ DER.

    M. Rifat Hisarcıklıoğlu
    baskan@tobb.org.tr
    Tel: +90 (312) 218 20 00
    Faks: +90 (312) 219 40 90 - 91 - 92 - 93
    İsmail Köksal
    genelsekreter@tobb.org.tr
    (0312)218 20 32

    Murat YALÇINTAŞ (cezaevinden yeni çıktı,uzaktan davulun sesi hoş gelirmiş içeriyi gördü umarım aklı başına gelmiştir)
    İş Tel.: 0212 586 25 92 - 0212 578 87 87
    İş Faks: 0212 578 61 95
    murat.yalcintas@ito.org.tr


    BU SİTE EYLEMDEDİR.................

    YanıtlaSil
  190. EVET arkadaslar ben bikac gun önce bisey söyledim ben tek basima cadir eylemi yapicam diye buna sayin zonguldakli utku ugur26 ve bircok abim ve ablamdan bayagi destek gördum tesekkur ederim herkeze ama alinan kararlar dogrultusund a beklemem gerektigine kararlastirdik bilginiz olsun birde kendini yakicak yikicak abilerim vardi zaman daraliyo yarin ugur26 abim istye geliyo oturucaz heran program degisirse zincirler kirilicak eylemler konusulucak haydi istanbul haydi ankara haydi turkiye bu haksizliga dur demek icin el ele veriyoruz veeeer BU SITE EYLEMDEDIR

    YanıtlaSil
  191. Arkadaşlar il il örgütlenelim kararlar alıp arkasında duralım..Ben İzmir'den arkadaşları temsilen her türlü eyleme maddi manevi Mart 2011 e kadar varım!!

    ancak kimleri temsil edeceğimi bilmek istiyorum lütfen izmir ve civarındakiler iletişime geçin.

    sertac72@windowslive.com

    YanıtlaSil
  192. ekm2510

    illaki biri gelecektir yazacaktır :(

    YanıtlaSil
  193. anlıyoruz bu sıte eylemdedırde ne yapacaz su an konulara siz hakımsınız ne yapmamız gerektıgını söyleyın bızde elımızden gelenı yapalım..ufuk 34

    YanıtlaSil
  194. ekm2510
    davetleri kabul etdinmi?

    hüseyin34

    YanıtlaSil
  195. arkadaşlar yeni türk ticaret kanun tasarısını inceleyn var mı aranızda. 695. maddede yapılan değişikliği biri yorumlayabilir mi? enis

    YanıtlaSil
  196. İSTANBULDAN ARKADAŞLAR, TOBB İTO İSTANBULULLULARIN ÇOK KOLAY ULAŞABİLECEĞİ YERLER TÜM BİZE DESTEK VEREN DEFALARCA YAZAN HABERTÜRK ATV ZİYARET EDELİM .MDEM TOBB DAN HABER BEKLENİYO YÜZYÜZE GÖRÜŞELİM .MURAT YALÇINTAŞA GEÇMİŞ OILSUN ZİYARETİ YAPALIM HAYDİ ORGANİZE LÜTFENN ÇOK BABALI ÇOCUK BAYRAMDA FESSİZ KALIRMIŞ HERKAFADAN Bİ SES AMA ORGANİZASYON YOK.ASLI 66

    YanıtlaSil
  197. AKP GURUP BAŞKANVEKİLİ ELİTAŞ, BİZ ÇEKLERLE İLGİLİ ODALAR BİRLİĞİNE GÖRÜŞ SUNDUK ORDAN GELEN CEVABA GÖRE HAREKET EDECEĞİZ DER.

    M. Rifat Hisarcıklıoğlu
    baskan@tobb.org.tr
    Tel: +90 (312) 218 20 00
    Faks: +90 (312) 219 40 90 - 91 - 92 - 93
    İsmail Köksal
    genelsekreter@tobb.org.tr
    (0312)218 20 32

    Murat YALÇINTAŞ (cezaevinden yeni çıktı,uzaktan davulun sesi hoş gelirmiş içeriyi gördü umarım aklı başına gelmiştir)
    İş Tel.: 0212 586 25 92 - 0212 578 87 87
    İş Faks: 0212 578 61 95
    murat.yalcintas@ito.org.tr


    BU SİTE EYLEMDEDİR.................

    YanıtlaSil
  198. 125 - Sn. ZONGULDAKLI

    Bu site EYLEMDEDİR.

    Polemik yaratmak istemiyorum ama yazdıklarını görmezden de gelecek değilim.

    125 te ne demek istediğini anlamadım. Orada bir taş mı attın yoksa?

    Bugüne kadar üslubumu bozmak istemedim. Bozmayada niyetim yok.

    Siteye yeni gelen yada farklı rumuzlarla yeni yorumlar yazan arkadaşlara birşey demiyorum ama SEN en azından bir süredir bu işlerin içindesin. ÇADIR ÇADIR deyip duruyorsun. Onu arıyorsun, bunu arıyorsun gaza getirmeye çalışıyorsun. Beni burada bazı konuları açıklamaya mecbur etme. BEN LAFIMI ORTAYA HERKESİN YANINDA SÖYLERİM. YARASI OLANDA GOCUNUR.

    ÇADIR ÇADIR DİYORSUN - BU EYLEME EMNİYETİN İZİN VERMEDİĞİNİ, KURULACAK BİR ÇADIRIN 1 DAKİKADA TOPLANACAĞINI BENDEN DAHA İYİ BİLİYORSUN. HANİ ANKARA'DA ABDİ İPEKÇİ 'DE 20 KİŞİ İLE EYLEMİ BAŞLATACAKTIN, ÇADIRI KURACAKTIN NE OLDU?

    SENİN GAZ VERDİĞİN İNSANLARLA,
    SANA GAZ VEREN İNSANLAR

    BİRARAYA GELİP NİYE KURAMADINIZ ÇADIRI?

    BEN BUGÜNE KADAR VARIM DEDİYSEM VARIM, VARIM DEYİP DE ERTESİ GÜN ÖFTEN PÜFTEN SEBEPLERLE KIVIRMAM.

    ANKARA YÜRÜYÜŞÜNÜN NE ŞARTLARDA NASIL BAŞLADIĞINI HERKES BİLİYOR.

    YETERKİ KARARLI OL. BİR ADIM ATARSAN BU SİTEDE ARKADAN GELECEK ONLARCA YÜZLERCE İNSAN VAR.

    DAHA FAZLA POLEMİK YARATARAK SİTEYİ MEŞGUL ETMEK İSTEMİYORUM.

    İYİNİYETLİ TÜM ARKADAŞLARIMDAN DA ÖZÜR DİLİYORUM.

    AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ.

    Uğur 26
    Bunu bir daha yazmamak üzere ANKARA YÜRÜYÜŞÜ NÜN GERÇEKLEŞMESİNİ SAĞLAYAN (ki buna itirazı olanlar yürüyüş öncesi yorumları okusun) ve YÜRÜYEN 4 KİŞİDEN BİRİ.

    YanıtlaSil
  199. yurt disindaki kacaklara soyluyorum konsolosluklara celenk birakabiliriz msn nizi birakin haberleselim
    iskoc

    YanıtlaSil
  200. basketçi@34AN12 Aralık 2010 22:32

    kahraman34 seni ekledim,bir bakarsın.basketçi

    YanıtlaSil