Anayasa Mahkemesi, Cumhuriyet Halk Partisi tarafından, 5941 Sayılı Çek Kanunu'nun bazı maddelerinin iptali ve yürürlüklerinin durdurulmasına karar verilmesi istemini bugün Saat 09.30 Mahkeme gündeminde görüşmeye başlayacak.
02 Şubat 2010 günü, Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç, Sheraton Otel'de düzenlenen, Yüksek Yargı Kurumları ve Avrupa Standartları Ortak Projesinin açılış konferansında konuştu.
Açılışta konuşan Kılıç, toplumun insan onuruna yaraşır bir hayat sürme talebi olduğunu belirterek, bu talebin önünde hiçbir gücün duramayacağını söyledi.
Toplum yargıçtan adil yargılama yapmasını ve tarafsız kalmasını istiyor. Yargı, toplumun bir kesiminde sosyal, siyasal ya da duygusal kopuş yaratacak davranışlara neden olamaz.
Tarafsızlığını koruyamayan bir yargı, bu nedenle mağdur ettiği insanların ancak öfke ve isyan duygularını kabartır. Ne yazık ki topluma acı veren bu konularda gerekli düzenlemeler yapılması için tüm çağrılar sonuçsuz kalmıştır. Her fırsatta yargı, siyasi partiler seçim sistemi, özgürlükler ve demokratik alanın genişletilmesi gibi konularda değişiklik önerileri, toplumun tüm kesimlerince dile getirilmesine rağmen gerekli adımlar atılmamıştır.
Korkmadan konuşabilmeyi, öfkelenmeden tartışabilmeyi beceremediğimiz için farklı görüşler arasında olması gereken diyalogları maalesef kuramadık.
Bu bağlamda devlete düşen görev, insan onurunun ve evrensel hukukun kabul etmeyeceği yerel ideolojik saplantılardan kurtularak çağdaş bir dünyanın üyesi olmak için gerekli düzenlemeleri acilen hayata geçirmektir.
Kılıç, yargının bağımsızlığı, tarafsızlığı, adil yargılanma ve ağır işleyen bir yargı sistemine ilişkin konularda toplumda önemli bir duyarlılık oluştuğunu ve endişe ile izlenen bu sorunlara acil çözüm getirilmesinin ilgililerden beklendiğini söyleyerek konuşmasını tamamladı...
Yıllarca ihmal edilmiş bir yargı nasıl bağımsız olurmuş?
Şimdi ne oldu da birden bire Ormanlar kralı nedamete geldi. Reform yapalım arkadaşlar diye bir şarkı tutturdu.
Ekonomisi çökmüş ve 450 milyar dış borca batmış ve tamamen tüketim toplumu haline gelmiş bir ülkede suni gündem yaratılmasına ülke hukukçularıda bi fiil katılmış bulunmaktadır. Son yıllarda evimizde televizyonları açamaz, gazeteleri okuyamaz hale geldik, gündemimizi toplumun acil sorunlarından ziyade, iddianameler, sonu belirsiz, nerede başlayıp nerede biteceği belli olmayan yargılamalar, borç hapsi, çek hapsi, kredi kartı hacizleri ile bu toplum korku ve güven fukarası haline getirilmiştir.
Bankalar, tüketim toplumu haline getirilmiş halkı, kredi kartlarıyla, hayatta kalma mücadelesine veren küçük esnafı, tefeciler kanalıyla soymakta, halkın kanıyla, gözyaşlarıyla katladıkları karlarını, medya önünde gururla açıklamaktadırlar..
Mahkemelerin iş yükünü, ağırlıklı olarak, Banka hacizleri, icra, iflas, karşılıksız çek davaları oluşturduğu düşünüldüğünde, bu büyük sorunun Yüksek Mahkeme tarafından , evrensel hukuk ilkelerine uygun, toplum düzenini sağlayıcı, mağduriyetlerin giderileceği bir kararla neticelendirileceğine inanmak istiyoruz fakat bunda da şüphelerimiz var.
Zira her nereye bakılırsa bakılsın, en tepe noktalardan tutunda tüm yetkili etkin ağızlarda entrikalar ile başlayan suni olaylar görülür hale gelmiştir.
Bu bir çöküşün ayak sesleridir, Ekonomideki çöküşün perdelenmesidir.
Anayasa Mahkemesi’nin, Toplumun geniş bir bölümünü ilgilendiren, bu ekonomik çöküş mağdurlarının sorunlarına ışık tutacak, halkın tarafında olacak bir karar alacağını umut ediyoruz.
Anayasa Mahkemesi Hangi Tarafta?
Bilgisayarınızda İnternet Explorer'in Eski Sürümünü Kullanıyorsanız Yorumları Göremeyebilirsiniz, Chrome Tarayıcı Kullanmanızı öneririz. Acil yardım talepleri için admin@cekmagdurlari.com adresine e-posta gönderebilirsiniz
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
HAŞİM KILIÇ'IN SÖZLERİNE KATILMAMAK MÜMKÜ DEGİL
YanıtlaSilFAKAT KONU ÇEK HAPSİNE GELİNCE İNSAN HAKLARI RAFA KALKIYOR.İNSANIN BORCUNUN KARŞILIGI ÇEK HAPSİ OLMAMALIDIR.
SENET BORCU
KREDİ KARTI BORCU
KREDİ BORCU
ÖDEYEMEYENLERE HAPİS YOKKEN
ÇEKİNİ ÖDEYEMEYENLERE
HAPİS CEZASI NİYE VAR?!
BENİM AKLIM MANTIGIM ALMIYOR
7 YAŞINDAKİ ÇOCUK BUNUN YANLIŞ OLDUGUNU ANLAR YANLIŞ OLDUGUNU
BİZİM DEVLET ADAMLARI ANLAMIYOR
BİZİ SÜRÜNDÜRÜYOR ONDAN SONRADA İNSAN HAKLARIMIŞ
BİZ İNSAN DEGİLMİYİZ?!!!!
değerli arkadaşlar
YanıtlaSilbu yazıya da bi yorum yapmak şart...
bugün bahsedilen konuşmada sayın haşim kılıç anayasa 90.maddeye oldukça uzun bi vurgu yaptı...
bu madde hepimizin bildiği gibi uluslararası sözleşmelerin öncelikle uygulanması idi...
ve yarın CHP 5941 sayılı kanunun iptali ile ilgili başvurdu...gerekçesi çok açık...bugün yukarıda açıklanan konuşmadaki vurgulara bakılınca sn haşim kılıç...2002 yılında karşı oy yazısı ne ise aynı yerde duruyor diye söyleyebiliriz...hatta şunuda eklemek gerekiyor aslında konuşmasında serzenişte bulunduğu yargı mensupları umarım açıklamalardan nasibini almışlardır...
çünkü TÜRK MİLLETİ adına karar veriyorlar...
my way
Sayın Haşim Kılıç bey net olarak hastalıgın nedenini biliyor ve teshiside belirtiyor çek te hapis cezası dünyada sadece türkiyede var Hükümetin finans ve sermaya tefeci çevrelerinin etkisinden kurtulması gerekiyor..
YanıtlaSilçekte hapis cezasının saçma oldugınu dünyada bizde oldugunu herkes biliyor
YanıtlaSilfakat ne hikmetse kimse kaldırmıyor!
ismi ADALET le başlayan akp'de kaldırmadı!
kafayı tırlatmamak elde degil bu çin işkencesi bitsin artık!
1 milyon kişinin ölümü istatistiktir 1 kişinin ölümü ise deyip lafının ikinci kısmını söyleyipte unutan başbakana söylüyorum biz 1 milyonu geçip istatistiğinize girdik neden lafın 2 kısmını söleyip unuttunuz hani 1 kişinin ölümü facia idi neden önlem almadınızda istatistiğe döndürdünüz bizi..
YanıtlaSilBEN SAYIN HAŞİM KILICA GÜVENİYORUM. YARDIMCISINA GÜVENMİYORUM KARANLIK İLİŞKİLERİ ÇOK DUYULDU HANIMIYLA. DİĞERLERİNİ TANIMIYORUM.
YanıtlaSilKAYA
buda son umumdumuz olsa gerek.Ben artık hiç kimseye güvenmiyorum.çocuklarımın sefaletinin bedelini kimler ödeyecek bakalım.hergün bir katre daha eriyip gidiyoruz.Bu son umudumuzda kaybolup gitmez inşallah.
YanıtlaSilANAYASA MAHKEMESINDEN HABER VARMI
YanıtlaSilmetanetle,sabırla beklemekteyiz.Çek meblağını faiziyle ödeten bu anlayışa RABBİM belki Anayasa mahkemesinde bulunan insanlara vesile eder. H.A.D
YanıtlaSilSAYIN HAŞİM KILIÇ ÇEKTE HAPİS CEZASINA KARŞI OLAN BİRİ ZATEN DOĞAL OLARKTA TİCARİ İLİŞKİLERDE BORÇ YUZUNDEN KIMSE ÖZGURLUGUNDEN ALIKONAMAZ.OLDUĞUNU ANAYASA MAHKEMESI ÇOK IYI BILIYOR BENCE SAYIN HAŞİM KILIÇ OLMAK UZERE BUTUN ANAYASA MAHKEMESİ UYELERI ÇEKİN HAPSİNİ ORTADAN KALDIRCAKTIR.....
YanıtlaSilMerakla gelecek haberi bekliyoruz....
YanıtlaSilÜLKEMİZ BÜYÜK BİR GERİLİM İÇERİSİNDE.UMARIM ANAYASA MAHKEMESİNDEN OLUMLU BİR SONUÇ ÇIKARDA HİÇ OLMAZSA BİZ MAĞDURLARIN BARİ YÜZÜ GÜLER.
YanıtlaSilhttp://www.anayasa.gov.tr/index.php?l=gundem&id=234
YanıtlaSilburdan bakılabilir gündemde 3 tane 5941 iptal istemi var
Bu gece MÜBAREK bir gece,tüm bu dertten uykusuz olan insanlara hayırlı bir haber,,lütfen RABBİMM...
YanıtlaSilne anayasa ne yargıtay ne meclis ne mahkemeler, bu işi yakında biz çözecezzz.... seçimlerde görüşmek üzere....... bizi izlemeye devam edin...
YanıtlaSilHAKKIMIZA HAYIRLISI
YanıtlaSilALLAH MÜBAREK GÜNÜN YÜZÜ SUYU HÜRMETİNE ANAYASA MAHKEMESİ KARAR VERENLERİNE HİDAYET VERSİN VE SADECE HUKUKU İŞLETSİNLER İNŞALLAH,DOLAYISIYLA BİR DAHA ÇIKMAMAK ÜZERE HAPİS CEZASINI TARİHİN TOZLU RAFLARINA KALDIRSINLAR.
YanıtlaSilKARTAL YENİÇAĞ
NEZAMAN SONUÇLANIR ACABA....................
YanıtlaSilARKADAŞLAR BU SİTEYE GİRİP ''NEZAMAN SONUÇLANIR ACABA, NE KARAR ÇIKAR ACABA'' DİYENLERE SESLENİYORUM.. SİZLER SADACE SİTEYE GİRİP SON YORUMLAIRMI OKUYORSUNUZ.BİRAZ ÖNCEKİ YORUMLARI OKUYUN..
YanıtlaSilBU KADAR ACİZ OLMAYIN LÜTFEN.HERKESE BURDA CHAT GİBİ TEK TEK CVP VEREMEYİZ.AKLI SELİM OLAN HER KİŞİ BU SİTEDE HERŞEYİ BULUR KENDİNE BİR PAYE ÇIKARIR.
ANAYASA MAHKEMESİNDEN BUGUN SONUÇ FALAN ÇIKMAZ. OLUMLU YADA OLUMSUZ HİÇ BİR SONUÇ ÇIKMAZ.ÇÜĞNKÜ İPTAL BAŞVURLARI İKİ EVRE İÇERİSİNDE İNCELENİR İLK VE ESAS.. ŞUANDA ÇEK KANUNUNUN İPTAL BAŞVURUSU İNCELEME EVRESİ İLK DİR.BÜYÜK BİR İHTİMALLE ESASININ İNCELENMESİNE DİYE KARAR VERİLİP DAHA SONRAKİ BİR AYA GÜNE YILA BIRAKILACAKTIR.VAKTİNİ TAYİN EDEMİYORUZ ÇÜNKÜ HERŞEY BAŞKANIN İNSİYATİFİNDEDİR.İSTERSE 5 YIL GÖRÜŞMEYEBİLİRLER.
LÜTFEN BU SİTEDE BAZI ŞEYLERİ DİKKATLİ OKUYUN.BİRLEŞELİM BERABER OLALIM DİYORUZ GELMİYORSUNUZ.KAÇ KİŞİYİZ DİYORUZ BİLİNMİYOR.BİRDE OTURDUĞUNUZ YERDEN İKİ SATIR YORUMU OKUMADAN ,DAHA EVVEL BU SORULARA VERİLMİŞ CVPLARI ARAŞTIRMADAN HEMEN SORU SORUYORSUNUZ.YAPMAYIN BÖLE. ÇOCUK OYUNCAĞI DEĞİL BU İŞ..
arkadaşlar, bir hikaye "japonya'da deprem olmuş melekler Tanrı'ya koşmuş, ne yapacaz demişler, Tanrı onlar hazırlıklıdır tedbirlerini almışlarıdır der, deprem bu sefer Amerika'da olur, yine melekler gelir yine aynı cevap, sonunda bir gün Türkiye'de deprem olur, melekler yine gelir, Tanrı bu sefer işte şimdi yandık, iş bize kaldır der" kıssadan hisse biz üstümüze düşelim sonra dua edelim. hem görevimizi hem duamızı hakkı ile yapalım... şu anda bizim görevimiz içinde bulunduğumuz durumu topluma anlatmaktır sadece.
YanıtlaSilmerhaba arkadaşlar ;
YanıtlaSildaha önce de sizinle paylaşmıştım ,eşim tutuklandı diye...
dün akşam daha önce bir türlü onaylatamadığımız tahhütümüz okeylendi ve eşin cezaevinden çıktı...eşimin dosyası temyizde olduğu için tahhütü bir türlü okeyletemedik... sitemizdeki avukatlarımızdan sn NESLİHAN BENLİER hnm
dan yardım istedim .neslihan hanımın yoğun çabalarıyla eşim cezaevinden kurtuldu.benim kendi avukatıma kalsa eşim dosya temyizden gelene kadar cezaevinde yatacaktı.bu konuda neslihan hanımın kendisini aradığım ilk günden itibaren benimle yoğun bir şekilde ilgilendiği için , çok sık aramama rağmen beni sabırla dinlediği için,bizlerin yanında olduğu için ve en önemlisi çocuklarımı babasına beni de eşime kavuşturduğu için sizlerin huzurunda kendisine çok teşekkür ediyorum...
artık bizim yanımızda olan ve bizim mağduriyetimi gidermek için canla başla çalışan bir avukatımız var... daha öncede buradan avukatlarla ilgili sıkıntılarımızı çok fazla dile getirdik. ama geçte olsa doğru insanı bulduk diye düşünüyorum...
emeğinize sağlık NESLİHAN HANIM...
sonsuz saygı ve teşekkürler.....
jenardi bugün şu tarhte görüşülecek diye söyleniyırmu?
YanıtlaSilyoksa belirsiz bir tarihemi erteleniyor?
ANAYASA MAHKEMESINDEN HABER VARMI
YanıtlaSilARKADASLAR HANI YAZILARIMIZ NEREDESINIZ
YanıtlaSilsayın 21, geçmiş olsun.. yalnız temyizdeki bir davadan tutuklama olmaması lazım. sanıyorum, başka bir davadandır tutuklama.
YanıtlaSilYargıtay 10 Ceza Dairesi
YanıtlaSilTarih: 26/01/2010
Esas:2007/23187
Karar:2010/1248
Adana 3. Asliye Ceza Mahkemesince 26/10/2005 Tarihli 2005/239 Esas no, 2005/1084 Karar no ile mahkumiyet kararı verildiği, hükmün sanık tarafından süresi içinde temyiz edildiği ve dairemize gönderildiği anlaşıldı, dava dosyası incelendi, Dosya kapsamında, 3167 sayılı kanunun 16/1-3 maddelerinden mahkumiyet kararı verilmiş ise de;
5941 sayılı yasanın 20/12/2009 da yürürlüğe girmesi nedeni ile 5237 sayılı yasa maddesi 7/2 uyarınca lehe yasanın değerlendirilmesi zorunluluğu ,SAİR YÖNLER İNCELENMEKSİZİN, Bozulmasına karar verilmiştir......
Hayırlı olsun
ANAYASA MAHKEMESİ; ÇEK KONUSUNU GÖRÜŞÜP ESASTAN GÖRÜŞÜLMESİNE KARAR VERİP,RAPÖRTÖRÜN RAPORU
YanıtlaSilHAZIRLAMASINA BAĞLI OLACAK, ACİLYETİNİN DE OLMASI GÖZÖNÜNDE BULUNDURULACAKTIR DENİLDİ.
İBRAHİM
sayın cüneyt bey bide yorum yapıp biraz açıklarsanız çok memnun oluruz teşekkürler
YanıtlaSilTeşekkürler Cüneyt bey. Son günlerin en güzel haberi.
YanıtlaSil5237 sayılı kanun..
YanıtlaSilZaman bakımından uygulama
MADDE 7. - (1) İşlendiği zaman yürürlükte bulunan kanuna göre suç sayılmayan bir fiilden dolayı kimseye ceza verilemez ve güvenlik tedbiri uygulanamaz. İşlendikten sonra yürürlüğe giren kanuna göre suç sayılmayan bir fiilden dolayı da kimse cezalandırılamaz ve hakkında güvenlik tedbiri uygulanamaz. Böyle bir ceza veya güvenlik tedbiri hükmolunmuşsa infazı ve kanunî neticeleri kendiliğinden kalkar.
(2) Suçun işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanun ile sonradan yürürlüğe giren kanunların hükümleri farklı ise, failin lehine olan kanun uygulanır ve infaz olunur.
(3) Güvenlik tedbirleri hakkında, infaz rejimi yönünden hüküm zamanında yürürlükte bulunan kanun uygulanır.
(4) Geçici veya süreli kanunların, yürürlükte bulundukları süre içinde işlenmiş olan suçlar hakkında uygulanmasına devam edilir.
Yer bakımından uygulama
30 da açıklama yapan arkadaş teşekkür ederim
YanıtlaSilSELAM ARKADAŞLAR BUGUN AV.NESLİHAH BENLİER HANFENDİYLE GORUSTUM KENDİLERİNE ANKARDA HAKLI OLDUĞUM 2006 AİT BİR DOSYAMI VERDİM SAG OLSUNLAR KENDİLERİ 1 HAFTA İÇİNDE ÇEZAMI KALDIRTIP YENİDEN YARĞILAMA ALDI TÜM MAĞDUR ARKADASLARA ANKARADAKİ DOSYALARI İÇİN TAVSİYE EDEBİLECEĞİM MÜKEMMEL BİR AVUKATTIR BİLGİNİZE.CECE.....
YanıtlaSilARKADAŞLAR İSTANBULDA DOSYALARI OLAN ARKADASLAR AV. SİBEL SEVİNÇ HANFENDİDE 1 HAFTA İÇİNDE DÖRT DOSYAMI ÇÖZDÜ İNANIN MÜKKEMMEL ÖTESİ BİR AVUKAT KENDİLERİ İSTANBULDA PROBLEMİ OLAN ARKADASLAR HER TÜRLÜ ARAYIP GÖRÜSEBLİRLER KENDİLERİNİN BU İÇTEN SAMİMİYETTİNE TESEKKÜR EDİYORUM.CECE............
YanıtlaSilarkadaşlar anayasa mahkemesi karar vermiş
YanıtlaSil2010/6
YanıtlaSilAnamuhalefet Partisi (Cumhuriyet Halk Partisi) TBMM Grubu Adına Grup Başkanvekilleri Ankara Milletvekili Hakkı Suha OKAY ile İstanbul Milletvekili Kemal KILIÇDAROĞLU
14.12.2009 günlü, 5941 sayılı Çek Kanunu’nun:
A- 1- 5. maddesinin;
a- (1) numaralı fıkrasının birinci ve ikinci tümcelerinin,
b- (2) numaralı fıkrasının ikinci tümcesinin,
c- (3) numaralı fıkrasının ikinci tümcesinin,
d- (4) numaralı fıkrasında yer alan “… gerçek ve …” ibaresinin,
2- 7. maddesinin,
3- Geçici 1. maddesinin (3) numaralı fıkrasının,
B- 1- 5. maddesinin;
a- (9) numaralı fıkrasının,
b- (11) numaralı fıkrasının,
2- 6. maddesinin,
3- Geçici 1. maddesinin (4) numaralı fıkrasının,
iptallerine ve yürürlüklerinin durdurulmasına karar verilmesi istemi.
İlk
- Esasının İncelenmesine,
- Yürürlüğün durdurulması isteminin esas inceleme aşamasında ele alınmasına,
OYBİRLİĞİYLE,
arkadaşlar yargıtay 10.cu ceza dairesinin kararı doğruysa kanunusuz suça ceza olmaz demek değilmi yani bu işin sonuna gelindiği anlamına gelmiyormu!sayın sn:adem sözüerin 2009un 1.ayında dediğide bu değilmiydi yanılıyormuyum!adanalı
YanıtlaSilİzmir 26 asl cezanın müracatıda aynı dosya ile birleştirilmiş. birlikte görüşülecek. inşallah kısa zamanda görüşülür.
YanıtlaSiliyi akşamlar bişey sorucam avukatlık bürosundaki bütün bilgisayarlar güvenlik sistemli savcılığamı bağlı ne yazarsan yaz direk savcılığa şikayet etmekte delil olarak kullanılıyomuş doğrumudur böle bişey bilgi verirmisiniz.
YanıtlaSilhepimize geçmiş olsun
YanıtlaSilarkadaşlar bu iş bir haftaya kalmaz artık
YanıtlaSilurfalı
yargı kazan kaldırdı bağımlı olmamak adına kararlar almaya başladı buda bize yarıycak
YanıtlaSile bırakında yarasın artık
ARKADAŞLAR HERKESİN MÜBAREK KANDİL GECESİ KUTLU OLSUN HAYIRLARA VESİLE OLUR İNŞALLAH BUGUN ALLAH CC YA DUA EDELİM Kİ HER ZAMAN EDİYORUZ HEP BİRLİKTE 2.GÖRÜŞMEDE ŞU KANUN TAMAMİ İLE İPTAL OLSUN İNŞALLAH
YanıtlaSiljenardi allah aşkına neoldugunu açıklayabilrmisiniz?
YanıtlaSilherkesin kandili mübarek olsun inşallah hakımızda hayırlısı neyse karar o çıkar inşallah bizim istedigimiz çek de hapis kararı kalkar herkes rahat bi nefes alır herkese ii akşamlar
YanıtlaSilarkadaşlar taahhüt verirken para ödeniyormu?
YanıtlaSilcüneyt bey 26 dakı karardan su anlamımı çıkarmalıyız.yargıtay 10. ceza diyorki 3167 ye göre yargılama yapmışsın ,ancak 5941 çıktı bu yasaya göre sanık lehe hüküm değerlendirmesi yapmak zorundasın,mahkumiyet kararını bozuyorum yeniden yargılama yap ve sanık lehe hukumlerı değerlendir.
YanıtlaSilacaba doğrumu yorumluyorum
LAZOGLİ61 MERHABA ARKADAŞLAR 30 DAKKA ÖNCE HABERTÜRK BALCİCEK PAMİRİN KONUGU ADELET KOM BŞK YARDIMCISI ONURSUZ HAKKI KÖYLÜ DENEN ŞAHSİYETSİZ ADAMDI BALCİCEK SORUYOR ŞU AN EN COK MEİLLERDE CEK MAGDURLARI GELİYOR BU SORUN NE OLACAK ODA CEVAP VERİYOR BİZ ÜZERİMİZE DÜŞEN GÖREVİ YAPTIK 2 YIL SÜRE TANIDIK CEZAEVLERİNDEN CIKARTDIK BİZ NE YAPALIM UTANMADAN AGZINDAN BİR KELİME CIKTI BİZ NE ALACAKLIYA NE BORCLUYA NEDE BANKALARA YARANAMADIK HAKKI KÖYLÜ SORARLAR ADAM OLAN ADAMA SENİ SECEN MİLLETE BİZ ELİMİZDEN GELENİ YAPTIK DEME LÜKSÜN VARMI SEN NASIL BİR İNSANSIN TAŞ ADAN COCUKLARA GELİNCE ADELET DAGITDIN POLİSİME ASKERİME TAŞ ATANLARI HEMEN KORUMAYA BAŞLADIN ADELET KOMUSYONUNDAKİ DÖNEK AHMAT İYİMAYA DAHİL AKP Lİ KOM ÜYELERİ DAGİL HEPİNİZ BEŞ PARA ETMEZ İNSANLARSIN GÜN GELİM BU MAGDUR İNSANLARIN BEHDUALARI SİZİ PARAMPARCA EDER İHSANLAH AGLATDIGINIZ O ANALARIN GÖZ YAŞLARI KÖR EDER İHŞANLAH AMA BİLİYORUM Kİ SİZİN VICDANLA CUZDAN ARASI CUZDAN DAHA AGAR BASIYOR DİLERİM COLUK COCUGUNUZU KÖR OLUR GÖREMEZSİNİZ BEN HEMŞERİM RECEP TAYYİP ERDOGANA SESLENİYORUM SANA BU MİLLET İNANDI GUVENDİ DAGDAKİ TERORİSDEN SUCUMUZ DAHAMI FAZLA KENDİNDE BUNLARI AF ETME YETKİSİNİ GÖRÜRKEN BİZ ASKERİME POLİSME VADANDAŞIN CANINA KIYMADIK BİZLER TİCARET YAPTIK İYİ VEYA KÖTÜ DEMOKRASİDEN İNSAN HAKLARINDAN DEM VURURKEN DÜNYADA ÖRNEGİ GÖRÜLMEMİŞ CEKTEN HAPSİ SEN NASIL REVA GÖRÜYORSUN SEN KENDİNİ ASKERİ POLİSİ KURŞUN SIKAN NAMUSSUZLARI KENDİNDE AF ETME YETKİSİ GÖRÜYORSUN BİZİMKİ DEMEKKİ İDAMLIK YAZIKLAR OLSUN SANADA ALLAH ÖYLEBİ TOKAT VURURKİ ANLAMAZSIN BAŞBAKAN AMA UMUT EDİYORUM SENDE BU YANLIŞTAN GEC OLMADAN DÖNERSİN AMA SİZİN İCİN TEFECİLER BANKALAR DAHA ÖNEMLİ ÜZMEYELİM ONLARI DERSİNİZ SİZİ ALLAHA HAVALE EDİYORUM KARDAŞLARIM BİZİM ALLAHIMIZ BİZE YETERDE ARTAR KULA MUHTAC ETMEZ BİZİ SAMİ KAL KARDEŞİM SENİNLE BİR GÖRÜŞELİM LAZOGLİ61 ALLAHA EMANET OLUN HERŞEYİN HAYIRLISI
YanıtlaSilLAZOGLİ61 HEPİNİZİN MUBAREK KANDİLİNİZİ KUTLAR HAYIRLI NİCE KANDİLLERE NİYAZ EDERİM CEK MAGDURLARI KARDEŞLERİ
YanıtlaSilYARDIMCISINA GÜVENMİYORUM KARANLIK İLİŞKİLERİ ÇOK DUYULDU HANIMIYLA. DİĞERLERİNİ TANIMIYORUM.
YanıtlaSilkaya
///////////////////
neymiş bu karanlık ilişkiler yazda bizde öğrenelim.
merriaa.
ARKADAŞLAR TAAHHÜT VERİRKEN PARA ÖDENİYORMU?
YanıtlaSilLÜTFEN CEVAP VEREBİLİRMİSİNİZ?
ARKADAŞLAR KANDLİNİZ MUBAREK OLSUN ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN..İNŞALLAH BU GUNLERDE GECER...(SEYMENOĞLU)
YanıtlaSilARKADAŞLAR TAAHHÜT VERİRKEN DOSYA İÇİN PARA ÖDENİYORMU?
YanıtlaSilALLAH RIZASI İÇİN BİRİ CEVAP VERSİN.
45-50-52
YanıtlaSiltaahhüt verirken para vermiyorsun....
Allah birdir, Başka şeylere müracaat edip yorulma, Onlara tezellül edip minnet çekme. Onlara temellük edip boyun eğme, Onların arkasına düşüp zahmet çekme, Onlardan korkup titreme, Çünkü Sultan-ı Kainat birdir.
YanıtlaSilHerşeyin anahtarı Onun yanında, herşeyin dizgini Onun elindedir, Herşey Onun emriyle halledilir.
Mezaristana göçtüğünüz vakit;
Eyvah, malımız harap olup sa'yimiz heba oldu, şu güzel ve geniş dünyadan gidip dar bir toprağa girdik demeyiniz, feryad edip meyus olmayınız, Çünkü sizin her şeyiniz muhafaza ediliyor, Her ameliniz yazılmıştır, Her hizmetiniz kaydedilmiştir, Hizmetinizin mükafatını verecek ve her hayır elinde ve her hayrı yapabilecek bir Zat-ı Zülcelal sizi celb edip yeraltında muvakkaten durdurur, sonra huzuruna aldırır.
Ne mutlu sizlere ki, hizmetinizi ve vazifenizi bitirdiniz. Zahmetiniz bitti; rahata ve rahmete gidiyorsunuz. Hizmet, meşakkat bitti; ücret almaya gidiyorsunuz.
dersini vererek insanın en korkulu düşüncelerini tedavi eden Allah'ın Habibi ve Resulünün doğduğu gün Rebiülevvel ayının on birinci gecesi olan bu geceki Mevlid Kandilinizi
TEBRİK EDİYORUM.
ZEYNEP HANIM BENDE HİÇ PARA YOK
YanıtlaSilUFAK PUL MUL PARASIDA YOKTUR İNŞALLAH
CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM.
SAYIN SİTE YÖNETİCİLERİ BENDAHA TAATTÜT VERMEDİM.
YanıtlaSilBENİM 50 DOSYAM VAR
TAAHHÜT VERİLİRKEN HİÇ PARA VERİLMİYORMU BEN ONU MERAK EDİYORUM.
ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ CEVAP VERSİN.
MESELA 1TL 3TL YADA 0 TL GİBİ ÇÜNKÜ 50 DOSYA OLUNCA PARA TUTUYOR.BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM.
56
YanıtlaSilBugün taahhütte bulundum..dosya parası gibi merak ettiğiniz tarzda bir para ödemedim...Yanlız taahhütnamelerden üçer tane fotokopi çektirdim..kırtasiye masrafı anlayacağınız... birde ben kendim göndereceğim için mahkemesine (çünkü şehir dışındayım)aps masrafım olacak..
ZEYNEP HANIM TEŞEKKÜR EDERİM .SAGALON.
YanıtlaSil45 50 52 55 56 hayır 1 tl dahi vermiyorsun yakalaman varsa kendin gitme avukatını gönder yukarıda vekalet örneği var onunla vekalet vermen gerekiyor avukata sehir dışında olan mahkemen varsa bulundugun yerdeki adliyenin infaz birimine veya asliye ceza mah sine ordan fax çektir ve dosyanıın oldugu mahkemeyi telefonla arayıp bilgi alabilirsin ben 4 tane yaptım bu şekilde yani paraya ihtiyaç yok
YanıtlaSilarkadaşlar, herkese iyi kandiller..
YanıtlaSilbazı gerçekler:
1. vadeli çek ile hayali para yaratılır. yani karşılığı olmama olasığı yüksektir.
2. çeke hapis cezası insanlığa aykırıdır.
3. çeke hapis cezası anayasaya ve uluslarası kanunlara aykırıdır.
4. borca hapis dinimize aykırıdır.
5. çıkan kanunun sadece adı kanundur, içi çelişkiler ve net olmayan maddeler ile doğrudur. farklı mahkemeler farklı uygulamalar yapmaktadır.
6. yargıtay ve anayasa mah. bu konuda bizim için olumlu sinyaller vermişlerdir ancak maç 90 dakikadır ve son düdük henüz çalmadı.
burada bize çok görev düşüyor, çünkü ağlamayan çocuğa meme yok, kendimiz ile ilgili olarak kamuoyu oluşturmamız mutlaktır, internet ve telefon en büyük aracımızdır, e-mail ve telefonlar ile bu konudaki sıkıntılarımızı ve rahatsızlığımızı tv'ler, gazetelere iletmemiz ve sürekli bir kamuoyu oluşturmamız şarttır.
Bütün bunları yapıp, yaptıklarımızın olumlu sonuçlanması için de Allah'a dua edelim. Emin olsunki herkes bu iş çözülsün diye elinden geleni yapıyor. Bu gemide hep birlikteyiz..
DEĞERLİ DOSTLARIM HER KESİN KANDİLİNİ KUTLARIM.ACI DOLU GÜNLERİMİZİN MUTLULUKLARLA YER DEĞİŞTİRMESİ DİLEĞİYLE. İZ.ER
YanıtlaSilANAYASA MAHKEMESİ CHP NİN İTİRAZI DIŞINDA YAPILAN K.ÇEKMECE VE İZMİRİN İTİRAZLARINIDA ESASDAN GÖRÜŞMEK İÇİN 2010/6 NOLU CHPNİN DOSYASIYLA BİRLEŞTİRMESİNE KARAR VERMİŞ.ESASDAN GÖRÜŞME ZAMANININ ÇOK BEKLEYECEĞİNİ SANMIYORUM.HERKESİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN.BARTINLI EFDEN
YanıtlaSilanayasa mah.sonuçlanlış,esasen incelenmesine demişler..
YanıtlaSilhttp://www.anayasa.gov.tr/index.php?l=gundem&id=235
BU GECE DUALARINI CAMİDE YAPMAK İSTEYİPTE ,YAKALANMAK KORKUSUYLA YAPAMAYAN VE TÜM MAĞDUR ARKADAŞLAR KANDİLİNİZ KUTLU ,DUALARINIZ HAKKIMIZDA HAYIRLI OLSUN. A.D.
YanıtlaSilkandilinizi en içten dileklerimle kutlar, hayırlara vesile olmasını dlerim.
YanıtlaSilanayasa mah.başkanına 10 kişilik bir grupla temilen gidilip itirazın bir an önce görüşülmsi için rica etmeye gidemezmiyiz.artık biyerden başlasak.hep sessiz kalmak da olmayacak.ne kaybederiz sadece bir rica.başka fikri olanlarda yazmalı bu siteye.tartişarak doğru yolu bulabiliriz.EFDEN
YanıtlaSilSAYIN SİTE YÖNETİCİERİ SİZDENDE YORUM BEKLİYORUZ
YanıtlaSilayrıca herkesin kandili mübarek olsun
peygamber efendimizin(as) yüzü suyu hürmetine bu çiede bitsin artık.
Değerli arkadaşlar; bu mübarek gecede, O Yüceler Yücesine, hepimiz adına dualar ederek ve hepinizin kandilini kutlayarak bu geceki yorumlarıma başlamak istiyorum. Değerli arkadaşlar; sitemizdeki tüm katılımcı arkadaşlarımızın, 14 aydır, bıkmadan; usanmadan, yasal yollarla, bilinçli ve bilgili olarak çalışmalarına ne diyebilirimki ? Başta; Değerli hocam Cüneyt (pirimiz), atılganlığı ve cesaretiyle, Emre kardeşimiz ve sonrasında; Değerli arkadaşlarım, Sami Kal, My way, Murat Yalçın,Murat Güzel, Oceon Blue, Bir Yudum Huzur, Şimdilerde aramızda olmayan ama, çokça emekleri olan; Deniz Gül ve Hatice Kahveci Hanımlar, Uludağ, Mustafa, Zeynep Hanım, Zaman, merriaa, Aa, M.K., İzmirli Mimar, Ekm 2510, Lazogli, Hasan, Kartal Yeniçağ, Son zamanlarda aramıza katılan; büyük emek, çaba ve bilgilerini bizlerden esirgemeyen, Sayın Av; Neslihan Benlier ve Diğer Avukat arkadaşlar, Anayasa Mahkemesine Başvuru hususunda, gereğini yerine getirmiş olan, C.H.P'li Sayın Milletvekillerimiz ve adını şu anda hatırlayamadığım, onlarca arkadaşım, çabalarınızla; emek, çalışma, cesaret,bilgi maddi ve manevi katılımınızla, Allah'ın izniyle; İnşaallah, başından beri haklı olduğumuza inandığımız bu davamızda, tünelin ucundaki ışık; çok belirgin bir biçimde kendisini göstermiştir. Haydi hep beraber; o ışığa doğru ilerleyelim. İlerleyelim ve hep birlikte çoktandır hakkettiğimiz, o hüzünlü sevinçleri yaşayarak, artık; herbirimiz, özgürlüğümüze kavuşmuş olalım. Artık kucaklaşma ve sevinçli hüzün göz yaşlarını dökmek vaktine az kalmıştır. Hem çok az... Tüm emeği geçenlere ve tüm katılımcılara, bu mübarek kandil gecesinde, saygı; sevgi ve hürmetlerimi gönderiyorum.
YanıtlaSildeğerli arkadaşlar
YanıtlaSilkandiliniz mübarek olsun....
my way
BÖYLE HAKİMLER DE VAR....
YanıtlaSilBugün t.namelerimi vermek için İzmir Adliyesi nöbetçi asliye ceza mahkemesindeydim..17.Asliye Ceza..Hakimi AYHAN PARMAKSIZ
İşlemlerim yapılırken çalışanlarla sohbet ettik..Çoğunlukla çek davaları ile uğraşıyorlardı.Benim evrakları görünce yokmuydu bunlarda vadesinden önce yazılan ya da vekaleten imzaladığın diye sordular..
Hakim Beyin uyguladığı bir prosedür varmış..Verilen t.nameyi onaylamadan önce dosyasına bakılıyormuş..Sanık lehine bir durum araştırılıyormuş..Bulursak yazıyoruz BERAATİ dedi kız,Yasa açık ..Beğenselerde beğenmeselerde değişen maddeler var ve bunlar sanığın lehine ise mutlaka beraatini veriyoruz dedi.taahhütnameye lehe durum yoksa bakıyorlarmış..Daha taahhütnamenin şekli ,şemali,samimiyeti ile uğraşsın diğerleri...
Birde ben oradayken bir avukat geldi..Taahhüt vermeye..vekaletim var ,5941 e göre özel ibare de ekli dedi.Ne özel ibaresi yahu vekilmisin kardeşim yeter dediler..
Burada arkadaşlarımız bu süreçte neler yaşadıklarını paylaştılar,paylaşmaya da devam ediyoruz..Onun kılı bunun tüyü..Bir sürü hikaye duyduk...hala taahhüdünü kabul ettirememiş,ya da ancak çıkan arkadaşlarımız var...Yaklaşımlar ne kadar farklı,sonuçları ne kadar farklı..
İnanılması güç ama böyle hakimler de var..İZMİR 17.ASLİYE de dosyası olan arkadaşlar..şanşlısınız şanslı...
zeynep aslı-izmir
Dünyayı Güzellik Kurtaracak,
YanıtlaSilBir İnsanı Sevmekle Başlayacak Herşey....
Tüm arkadaşların Kandili mubarek olsun....
Allah Hayırlara Vesile Etsin İnşallah.....
arkadaşlar benim yakalanma kararlarım var
YanıtlaSilavukat tutacak parada yok
kendim gitsem beni içeri tıkarlarmı?
değerli kaderdaşlarım
YanıtlaSilşu mubarek günde dualarımızın kabul olması, gelecekte de çoluk çocuğumuzla birlikte nice kandiller kutlamak ve bu ucube yasadan kurtulmak dileğiy
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN
72,
YanıtlaSilbunu bilmek zor. ama avukat tutmanda şart değil. bir yakınına vkalet vererekte halledebilirsin işlemleri. illada avukat olması gerekmiyor.
saygılar
Arkadaşlar sizlerle paylaşmak istedim.
YanıtlaSilBen İstanbul da oturuyorum. Kocaeli mahkemesinde kesinleşmiş ve tutuklamam verilmiş davam vardı. Taahhütü yazdım kayınbiraderimle gönderdim. Yarım saatte halletmiş. İstanbul bakırköy,k.çekmece,şişli mahkemelerinde de aynı davalarım vardı kesinleşmiş olan. Onlarada kendim gittim bir günde hepsi hızlı şekilde oldu.
72 de yazan arkadaşım,
YanıtlaSilTutuklanmaların hepsi aynı binadaysa halleder çıkarsın ama değişikse işin zor.Evet tutuklarlar.
75 Kayınbiraderine vekalet vermiş olmalısın sanırım.Elden alıyorlarmı öyle her taahhüdü.
YanıtlaSil75
YanıtlaSilbende anlayamadım vekaletsizmi taahhüdü aıyorlar?
birde
mesela abime vekalet verdim vekaet genel vakeletmi olucak?
izmirde noter genel vekaletnemeye kaç para alıyor?
Ben 75
YanıtlaSilArkadaşlar genel durumu bilmiyorum. Önce istanbul mahkemelerine gittim. Taahhüt verirken kimlik sormadılar. Hatta bu şahıs senmisin diye bile sormadılar. Bende belki olur diye kayınbiraderimle gönderdim kocaeli nahkemesinde de sormamışlar ve hallolmuş. Vekalet yoktu. Karambole olmuş işte. Şans
sayın site yöneticileleri taahhüt örneginde
YanıtlaSilkavuşturmanın durması/hükmün ve infazın ertelenmesi/durdurulması ve tahliye edilmeme karar verilmesine....
dilekçeyi yazarken tamamını aynen böylemi yazıcaz?
2-dilekçeyi elle yazıp fotokopiyle çogaltsak olurmu?
3-ben abime vekaletname verdigim zaman abimmi taahhütname dilekçesini doldurup imzayı omu atıcak?yoksa imzayı ben atıcam o sadece adliyeyemi vericek?
bu 3 soruma cevap verirseniz çok memnun olucam.
80 de yazan kardeş
YanıtlaSil1.surun senin durumun neyse o kalsın gerisini yazma
2.sorun biraz abes olur ama olur
3.sorun senin imzaladığın dilekceyi kardeşin veremez
ARKADAŞLAR, özr dilerim ama benm sorunum ; sadece uyaptan öğrendiğim dosya numaraları var.Bunlara göre mi dilekçe vermem gerekiyor bide tutuklama çıkmayan dosyaları ne yapıyoruz?
YanıtlaSilBilgi verebilen varsa şimdiden tşk ederim.
arkadaşlar bizler kaç kişiyiz bunu nasıl belirleriz herkes bir nik yazsın kendine özgü kanala toplamımıza bir bakalım ben (tekelbufe)
YanıtlaSil83 de yazan kardeş siz ne zaman dan beri bu siteye giriyorsunuz yenimisiniz yani
YanıtlaSilarkadaslar nerelerdesınız******
YanıtlaSilVekaleten imzalı çekim için başvurdum,kanun açık olduğu halde hakim taahhütle karar aldı.Şimdi bunlar kanunu çıkardı,savcı ve hakimler uygulamıyorlar.Bu alenen ortada,şimdi biz kimi kime şikayet edeceğiz.Ortada bir kanun var fakat uygulamıyorlar,böyle bir şey olabilirmi.Bu kanunu çıkaranlara tek bir sözüm var,çıkardıkları kanunların son maddesine de bunu uygulamayanlar hakkında da aynı işlem yapılcaktır maddesinin eklenmesi gerekiyor.Ben bu şartlar altında,çıkmış ve onaylanarak yürürlükteki bir kanunun hakim ve savcılar tarafından uygulanmamasını İnsan Hakları mahkemesine taşıyacağım.Elimde karar da var,kanun da var açık ,bu çok acı fakat ülkemi şikayet etmek çok acı fakat başka bir yol bırakmadılar bizlere.Bu memlekette adaletin gerçekten kesin kanunla bile belirtilmiş net maddeler için bile uygulanmadığını,keyfiyetle bir adli sistem oturtulmaya çalışıldığını,hakim ve savcıların adalet dağıtmaktan çok,terfi hesabını nasıl denklerimi düşündüğünü maalesef avrupada anlatacağım arkadaşlar.bunun için tüm gerekli hazırlıkları bu hafta içinde yapacağız.Size bilgi vereceğim.
YanıtlaSilSelamlar
zaman kardeşim hapisden çıktıgımdan beri giriyorum okuyorum tüm yorumları ama birlik olmak için kaç kişi oldugumuzu bilmiyoruz en azından sitede ama dışarda kaç çek maduru oldugumuzu biliyorum senide iyi anlıyorum sen cezaevine girmedin galiba haklısın benden daha iyi tecrubelisin yorumuna bence beni aşagılıyacak şekilde yazacagına en azından açıklamalı bir cevap da yazabilirdin sanırım tekelbufe
YanıtlaSil87 de yazan kaedeş ben seni aşağılayıcı bir şey yazmadım ama seni üzdüysem de özür dilerim ben sadece isimsiz yazdığın için yenimisin diye sordum okadar neden böyle bir yazı yazdın anlayamadım
YanıtlaSilSAYIN SİTE YÖNETİCİLERİ
YanıtlaSilE-DEVLET ŞİFRESİ ALDIM
TOPLAM 55 LİSTE VAR.
BORÇLU
SANIK
DAVALI
DİYE SIRALI 55 TANE LİSTE VAR.
BAŞKA BİRYERE DAHA GİRİP AÇILACAK DOSYA OLABİLİRMİ?
YOKSA HEPSİ BUMU?
CEVAP VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
zaman1453 kardeş 87 de yazan arkadaşın niki tekelbufe orada parantez içinde yazmış. tekel bufe sende biraz agresif davrandın. Gerek yok böle şeylere. Hepimiz aynı köprüden geçiyoruz. Sygılarımla. SEKO...
YanıtlaSilL Ü T F E N B İ R A K I L V E R İ N
YanıtlaSilKESİNLEŞMİŞ CEZAMI 35'E GÖRE TEBLİGAT YAPILDIĞI İÇİN YARGITAY'A GÖNDERDİM.TABİ YAKALAMA KARARI VAR ŞU AN. TAAHHÜTNAME DE VERDİM.MAHKEME BEN TAAHHÜTNAMENİ DOSYANA EKLENMEK ÜZERE YARGITAYA GÖNDERDİM DİYOR.BAŞKA YAPACAK BİRŞEY YOK ÇÜNKÜ DOSYA YARGITAY DA DİYOR.ŞİMDİ NE 0LACAK LÜTFEN BİRİ BANA AKIL VERSİN. ÇEKÇİKAYSERİ
Arkadaşlar bir sorum olacak. konya 7 nci asliye cezada karşılıksız çekle ilgili bir dosyam var 5 adet çek 1 tanesi gününde yazılmış geri kalan 4 tanesi gününden önce yazılmış. Gerekçeli karar yazılmış temhiz edilmemiş bir dosya. Bunla ilgili taahhüt verdim. Dedimki gününde yazılan şu numaralı çek için ekte taahhüt gönderiyorum. Diğer 4 çeklerin iptali ve tutuklamanın kaldırılmasını istedim.Bu şekilde taahhüt olmuşmu acaba bilen bir hukukcu veya üstadlar yardımcı olabilirmi.?
YanıtlaSilgelin tekelcilere katılalım ülkeyi akp tekelinden kurtaralım
YanıtlaSilyaşasın AAH (anti akp hareketi)
arkadaşlar 89 cevap verebilrmisiniz?
YanıtlaSil7 sulh cezada açılmış
YanıtlaSilçekle ödemelerin düzenlenmesi ve çek hamillerinin korunması hakkındaki kanuna muhalefet
ihbar eden:banka ismi yazıyor
bu çeki geri vermedigimiz için verilen cezamı?
icra ceza mahkemesi
YanıtlaSil16-5-2007 dava açılmış
dava türü:yükümlülüklerin yerine getirilmemesi yazıyor
arkadaşlar bu mal beyanı vermeme veya eksik verme cezasımı?
mal beyanına hapis kalkmamışmıydı?
ARKADAŞLAR BEN 91
YanıtlaSilBİR BİLENDEN YARDIM BEKLİYORUM
YARGITAY DAKİ DOSYAMIN HEMEN İNCELENMEİ İÇİN NE YAPMALIYIM?
95 Evet.
YanıtlaSilSn,Jenardi
YanıtlaSil28.02.2009 tarihinde 30.12.2009 erken ibraz beraat veriliyor.28.02.2009 tarihine kadar TTK
711/3 yürürlükten kaldırıldığından bu tarihe
kadar 711/3 uygulanmış olan çeklere ceza olmaması gerekmezmi?Kanunlar geçmişi kapsamazmı?
TÜRK MİLLETİ ADINA VERİLEN
YanıtlaSilYARGITAY KARARI
Karşılıksız çek keşide etmek suçundan sanık Tuncer YILDIRIM hakkında KADIKÖY 6. Asliye Ceza Mahkemesince yapılan yargılama sonunda, 28.11.2007 tarihinde, 2007 / 439 esas, 2007 / 918 karar sayı ile mahkumiyet kararı verildiği; hükmün sanık tarafından süresi içinde temyiz edildiği; Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığınca bozma isteğiyle dava dosyasının tebliğname ekinde 28.09.2009 tarihinde Dairemize gönderildiği anlaşıldı. Dosya incelendi.
GEREĞİ GÖRÜŞÜLÜP DÜŞÜNÜLDÜ:
1 – Sanığın sorgusu için gönderilen çağrı kağıdında, 5271 sayılı CMK’nın 195. maddesinde öngörülen, duruşmaya gelmediği takdirde yokluğunda yargılamaya devam edileceği yönündeki yasal uyarının yer almadığı gibi; soruşturma aşamasında Cumhuriyet Savcılığına bildirdiği bilinen en son adresi yerine, muhatap banka şubesinden gönderilen resmi belgelerdeki eski iş adresine Tebligat Kanunu’nun 35. maddesindeki yöntemle tebliğ edildiğinin anlaşılması nedeniyle; sanığın usulüne uygun olarak yeniden duruşmaya çağrısının sağlanması gerektiği gözetilmeksizin, yokluğunda yargılama yapılarak hüküm kurulması suretiyle savunma hakkının kısıtlanması,
2 – 20.12.2009 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanarak aynı gün yürürlüğe giren 5941 sayılı “ Çek Kanunu “ ile 3167 sayılı “ Çekle Ödemelerin Düzenlenmesi ve Çek Hamillerinin Korunması Hakkında Kanun” yürürlükten kaldırılmış, dava konusu suçun yaptırımları farklı biçimde yeniden düzenlenmiş olduğundan; 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu’nun 2 ve 7. maddeleri de gözetilerek, sanığın hukuksal durumunun bu kapsamda tekrar değerlendirilip belirlenmesinde ve ayrıca, “( 1 ) numaralı bozma nedeni de göz önünde bulundurularak”, 5941 sayılı Kanun’da, 3167 sayılı Kanun’un aksine, 5271 sayılı CMK’nın 195. maddesinde yazılı açıklamanın yer aldığı davetiyenin tebliğ edilerek sanığın yokluğunda hüküm kurulmasının öngörülmemiş olması nedeniyle, sanığın sorgusunun yapılmasından sonra bir karar verilmesinde zorunluluk bulunması,
3 – Kabule göre; adli para cezasının, 5083 sayılı Kanun’un 1. maddesi ile hükümden sonra 01.01.2009 tarihinde yürürlüğe giren Bakanlar Kurulu’nun 04.04.2007 tarih ve 2007 / 11963 sayılı kararın 1. maddesi uyarınca Türk Lirası ( TL ) olarak belirlenmesinde zorunluluk bulunması,
Bozmayı gerektirmiş, sanığın temyiz itirazları bu nedenlerle yerinde görülmüş olduğundan, hükmün istem gibi BOZULMASINA, İNFAZIN DURDURULMASINA sanığın başka bir suçtan hükümlü ya da tutuklu değil ise serbest bırakılması için Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığına yazı yazılmasına, 28.12.2009 tarihinde oybirliğiyle karar verildi
98
YanıtlaSilbundan hapis cezası kalktı sanırım.bilgi verirsen sevinirim.
Arkadaslar beim 13 cekten tutuklamam varben kendim azerbeyjan dayim avukat tutacak paradahi bulamadim bu yuzden pazartesi gelip hava alaninda teslim olucam hergun aci cekmektense birgun olmek yeter diyorum pazartesi sabah saat 8:30 ankara da tutuklanicam buna eminim nezaman cikarim bilmem artik
YanıtlaSil96,
YanıtlaSilicra ceza mahkemesinde dava açılmışsa. icra dosyasına taahhüt vermişsindir. dava taahhüdü ihlal davasıdır. cezası 3 ay tazyik hapis
saygılar
TEMYİZE DAVA DOSYASINI GÖNDERİP DE HALA TAAHHÜT VERMEKTE ISRARCI OLAN ARKADAŞLARA HİTABEN BUN NEDEN YAPMAK İSTEDİKLERİNİ ANLAYAMIYORUM AMA CEVABI AŞAĞIDAKİ GİBİDİR
YanıtlaSilÖncelikle yargılamada bulunan hakime gidilip yargıtaya gönderdiğim temyiz hakkından feragat etmek istiyorum demeleri.Bunun karşılığında kendi el yazınızla hakimin yanında ......dosya numaralı davamın sonucunda verilen kanuni süre içerisinde yargıtaya gönderilmiş olduğum temyiz
hakkından feragat ediyorum.DİYE dilekçe veriniz.
Sonuç olarak bu dilekçe karşılığında suçum sabittir demek oluyor.En kısa yolu bu
Sayın 95
YanıtlaSilbankada çekin var karşılığında birileri kredi kullanmış
Sayın 92
YanıtlaSilo çeklerle ilgili 5941 sayılı kanunda lehe olan durum ortaya çıktığı için tekrar yargılanma talebinde bulun .en kötü ihtimal bunu yaparsın
MUSTAFA Bey Ben 91
YanıtlaSilben temyize dosyayı süresinde göndermedim
yani hakkımda kesinleşmiş hapis kararı var
hemde dosyam yargıtayda
ilgili mahkeme taahhütümü yargıtaya gönderdiğini söylüyor dosa bizde değil diyor yargıtayda dosyama ne zaman bakacak bilmiyorum yani durumum biraz farklı bu durumda ne yapmalıyım
mustafa bey-95
YanıtlaSilsanık olan benim ben bunu anlamadım.
sayın 89 hepsi o.Sen taahhüt göndereceksin galiba taahhütü gönderdiğinde artısı eksisi çıkar merak etme.Yinede kesin sonuç olsun diyorsan bir yakınına vekalet ver adliyede gereken cevabı vereceklerdir.Ceza infaz kurumu
YanıtlaSilSN MUstafa Bey
YanıtlaSil28.02.2009 tarihinde 30.12.2009 erken ibraz
beraat veriliyor.28.02.2009 tarihine kadar TTK
711/3 yürürlükten kaldırıldığından bu tarihe
kadar 711/3 uygulanmış olan çeklere ceza olmaması gerekmezmi?Kanunlar geçmişi kapsamazmı? Bu konuda bilgi varmı?
iyi günler..
ARKADAŞLAR BENİM GBT TEMDE BİR DAVA İÇİN ÖDEME EMRİ YAZIYOR BU TUTUKLAMA ANLAMINA GELİYOR BİR BİLGİSİ OLAN VARSA LÜTFEN BİLGİLENDİRİLİRMİ.SAYGILARIMLA
YanıtlaSilSayın 102 tarafımla irtibata geçermisin lütfen..
YanıtlaSilAv. Neslihan BENLİER
102 nolu yorum sahibi arkadaşım
YanıtlaSilbende senin durumundayım.
bir düşünüyorum gideyim teslim olayım,sonrası diyorum...
canı cehenneme gitmiyorum diyorum.
ikilem içindeyim.
Ailem
dün avukatla görüşmüş.Borcun 100000 tl üzerindeyse yurtdışı yasağı var.Azerbaycanda çalışıyorsan devam et kardeş.
gittiğinde ne olcak.
bir şeyler yapabilseydik şimdi buralarda olmazdık.vatanımızda olurduk.
kendi kendime düşünüyorum ikilemdeyim buralarda hasta olsam kimse yok,orada kim olacak. diyorum.
işin varmı kardeş azerbaycanda çalışıyormusun?
benim borçlar ödeyebileceğim tutarlar değil.
ben vekaleten çek keşide etmiş adamdım bu hale düştüm.
döneceğim günü heyecanla bekledim,yok temize yok ağır cezaya yok bilmem nereye red davası.CANI CEHENNEME...ÖYLE ÜLKENİN.
GÜNDEN GÜNE KÖTÜYE GİDEN EKONOMİ.
İKTİDARDAKİLER,SİYASETÇİLER İKİ ELİNİN ARASINA BİR KAFALARINI ALIP DÜŞÜNSELER FENA OLMAZ.
KİM DOĞDUĞU ÜLKEYİ TERKETMEK İSTER,KİM AİLESİNDEN UZAKTA SEFİL YAŞAMAK İSTER.
EN KÖTÜSÜ BİR DAHA DÖNMEYECEĞİMİ BİLEREK BURALARA GELMEK ÇOK ÜZDÜ BENİ.FAKAT ALIŞTIM.
benim en büyük korkum vatanımda burada çektiğim sefilliği aramak.
düşüncesi bile beni ürkütüyor.
YALNIZIM....
sayın 103 ben hiçbir dosya için taahhüt vermedimki!
YanıtlaSilsevgili neslihan hanım,ben uzun zaman ticaret leuğraştım haata birara yaptığım ciro nedeniyle anadolu kurumlr vd mükellefi oldum.avukatlarımla ücret konusunda hiç sorun yaşamadım onlar benim arkadaşlarım oldu bu günlerde barut bitti para veremiyorum.2 sene hayata küstüm ve içime kapandım herşeyimi satıp borçları adaletli bir şekilde kimse zarar görmeden ödedim milyonlarca euroluk ticaretten sonra. 3 tane çeki temyize göndermedim avukatımda dolaylı söylememe rağmen ilgiyi eksik etti.bana göre bir sürü şeyi kaçırmış olabilirim bu sayfayı çok geç farkettim farkedipte farkına varmakta baya zaman alıyor.eğer sizi rahatsız etmezsem sizi cepten arayabilirmiyim.bu gün kendisiyle taahhüt işini konuştum moralim bozuldu.burada okuduklarımla onun bana anlattıkları farklı gibi.eğer konuşabilirsek ayrıntıları anlatırım teşekkürler.b.a.etkinlik
YanıtlaSilSayın 96 mal beyanı vermediginiz için dava açılmış.mal beyanında bulunursanız dava düşer..
YanıtlaSilarkadaşlar vekaleten cek kaşide edene berat verilmiyormu? vazmı gecildi berat verilmekten düne kadar berat veriliyordu şimdi ne oldu anlayamadım?bilen bir arkadaşımız bu konuda acıklama yaparsa iyi olur
YanıtlaSilsevgili arkadaşlar nerede yaşadığınız değil nasıl yaşadığınız önemli.Dünya bizim.her yerde insan gibi de yaşanır.sürüngen gibide.neredenmi biliyorum yaşadık heralde!!!b.a etkinlik
YanıtlaSil102 de yazan Arkadaşım
YanıtlaSilsite iletişim bölümüne yazarak benimle irtibat kurarmısın..
Özgürce dönmek varken yurduna, Ne diye teslim olacaksın irtibat kur da bir çaresine bakalım..
95 kardeş evet bankaya kullanmadığın çek defterlerini teslim etmediğin için banka sana dava açmış yeni yasaya göre o suçtan ceza verilmiyor
YanıtlaSilalamadığım alacaklaramı yanayım borcumu ödeyemedim onamı yirmi senelik emeğimemi bunlar yetmedi on ay cezaevi yasa değişmezse kalan cezam dört sene iki ay t,solmaz,,
YanıtlaSilSAYIN AV NESLİHAN BENLİER HANIM LÜTFEN 111 E BİR CEVAP VEREBİLİRMİSİNİZ.SAYGILARIMLA
YanıtlaSilcüneyt işte bu iyiki insanım iyiki insanızın resmidir.her ne kadar abidin mutluluğun resmini çizmeyi hala bitiremediysede sen insanlığın resmini çizdin be kardeş sağol sanada ne oluyo diyenlermi var bende insanım kardeşim daha ne olsun!!!
YanıtlaSil123 benim b.a etki!!!nlik
YanıtlaSilİNSANLIK DAĞDA HAKTIR HER KULA NASİP OLMAZ. Orman yasalarının hüküm sürdüğü ülkemizde İNSANI YARATANDAN ÖTÜRÜ SEVENLERİN bol palavra attığı ülkemizde artık bütün düşmüş insanların birbirine daha çok sarılmaya birbirine daha çok el uzatmaya MECBURDURLAR bunu yapmassak AK BABALARA yem oluruz.ihtiyar
YanıtlaSilarkadaşlar infazım çıkmış bir çekin karşı tarafını ne e devlette,nede uyapta bulamıyorum.nasıl ögrenebilirim.ugur01-avc-ist
YanıtlaSilSayın 107
YanıtlaSilBu da demek oluyor ki yargıtaya dosyayı temyiz için davacı mı göndermiş oluyor.Yada avukatın senin haberin olmadan temyiz hakkını mı kullandı tabi ki avukatın varsa diye söyledim.Hakim kendi kafasından kendi kararına mukabil yargıtaya mı temyiz ettirecek böyle bir şey söz konusu değildir.Öncelikle yargıtaya hangi sebep yada kişi temyiz için göndermiş bunu öğrenmek gerekiyor.
Tutukluluk kararı bu davadan çıktıysa bir şekil de yargıtaya gittiyse nasıl oldu tabi bunu da bilmek lazım.Bunun karşılığında mahkemeye uyarlama dilekçesi ve bu dilekçeye de eğer senin adına temyiz edildiyse feragat ettiğini de belirt.Mahkemeye lehe
çıkan durumları da yazıp ver.Yargıtayın bu konuda bir kararı olacaktı uyarlamayı konusuna yargıtayın bu kararıyla başvur.
İkametgahınızın bulunduğu ilin infaz bürosunda sorgulama yaptırın hakkınızda kesinleşen dosyaları bu şekilde öğrenebilirsiniz. Yada öncelikle adalet bakanlığının vatandaş portalından adınıza açılan davaları öğrendikten sonra mahkeme kalemini arayarak dosyanın infaza verilip verilmedğini öğrenebilirsiniz.
YanıtlaSilAv Neslihan BENLİER
Bu konuda çok fazla çok fazla mağdur olan kişi olduğu için şu açıklamalarımı lütfen dikkate alın..
YanıtlaSilBazı arkadaşlar, dosyalarını temyiz etmişler ancak süresinde olmadığı için red edilmiş, bu sefer bu red kararı temyiz ediliyor ve birşekilde dosya yargıtaya gidiyor. Bu aşamada tutuklananlar taahhüt vermek istediklerinde ise bu talepleri dava dosyası mahkemede olmadığından yargıtaya gönderiliyor. ve ozaman vay halinize .....bunun en kısa yolu o mahkeme kaleminden hakim imzalı yargıtay dosyasının onaylı suretini mahkemeye getirmek için yetki belgesi alarak yargıtaya gitmek. yargıtaydan almış olduğunuz onaylı fotokopiyi mahkemesine vererek aynı gün karara bağlatabilirsiniz.
Av. Neslihan BENLİER
teşekür ederim neslihan hanım.ugur01-avc-ist
YanıtlaSilSayın 110
YanıtlaSilKonunuz çok farklı ve ilgili yasayla alakası yoktur.
111 bir cevap lütfen
YanıtlaSilsayın 111
YanıtlaSilGBT kaydındaki sadece ödeme emri ibaresi nedeniyle böyle bir kanıya varamazsınız. 128 deki tavsiyeleri sizin için yazdım.hakkınızda kesinleşen kararları ancak bu şekilde öğrenmeniz daha sağlıklı olur.
arkadaşlar ben iflas edeli 5 yıl oldu ailemden ayrıyım boşanma davamız sürüyo fakat eşimin maaşına el koyarlarmı kayınpederim eşime baskı uyguluyomuş davada bitmek bilmiyo bir bilgi lütfen
YanıtlaSil6 kaya senin bu sözlerine kim güvenecektir.site sakinleri böyle garip -travma gecirmiş birisinin yorumunu yayınladığınız için sizide kınıyorum.(bizler siyasetci değil cek magduruyuz)
YanıtlaSilarkadaşlar ben 134 bir cevap verebilirmisiniz
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilmerhabalar birkaç günüdür bu siteyi takip ediyorum.piyasa da çok fazla karşılksız çekimiz var.Hapis kararı kalkmadan da nefes alıp çalışamıyoruz.şimdi çek kanunu çıkardılar.tahhüt veriyorsun.iyi hoş ama çok büyük meblada olan dosyaların hangi birini ödeyelim verilen zaman da ödeyemezsek neolyor sonuç yine hapis! yada tahhüt vermiyruz ama yine sana 2 gün süre ve taksit imkanı veriliyor.ama taksitlerin 1 tanesi geçikince taksit imakanın da ortadan kalıyor.paran varsa ödüyrsun.yoksa sonuç yine hapis? çek te hapis kaldırılsın artık? olacak mı böyle birşey?
YanıtlaSilsayın NESLİHAN HANIM ÖNCE İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM O KADAR YANLIŞLIKLAR OLUYOR ANLATAMAM BEN ZATEN BUNDAN SONRAKİ HAYATIMDA ARTIK MAHKEMELERE İNANMIYACAĞIM AYNI KONUDA O KADAR FARKLI VE ŞAHSİ KARARLAR VARKİ KADILIK SİSTEMİNDEN FARKI YOK BİR YERDE VEKALETTEN BAŞ VURUYORUZ CEVAP TA BÖYLE BİR TAAHHÜT OLMAZ DİYE GELİYOR SONRA HAKİME DİYORUZ ABİ BİZ VEKALETTEN BAŞVURDUK DİYORUZ O DA PARDON DİYOR YAPCAK BİR ŞEY YOK AĞIR CEZAYA BAŞ VURUN DİYOR 45 GÜNDEN BERİ AĞIR CEZA BEKLİYORUZ ES KAZA YAKALANSAK ÇİLEYE BAK BAŞKA MAHKEME HEM VEKALETE HEM ŞİRKET SAHİBİNE BERAAT VERİYOR BİR BAŞKA MAHKEME VEKALETE BERAAT VERMİYOR AĞIR CEZAYA GİDİYORUZ O DA VERMİYOR GEREKÇELİ KARARI GÖRMEDİK GERÇİ YENİ OLDU NELER NELER GBT YE BAKTIRIYORSUNUZ ÇEŞİT ÇEŞİT İBARELER BU YÜZDEN RAHATSIZ ETTİM KİMSE BİR ŞEY BİLMİYOR İNFAZ BÜROSUNDA GBT DE ÖDEME EMRİ YAZINCA BİR ŞEYE ANLAM VEREMEDİM YANİ KELİMENİN NEYE HÜKMETTİĞİNİ ANLAYAMADIM HAPİSMİ YOK PARA ÖDE ÖDEMESSEN SONRA HAPİS ANLAMINDAMI ONU ANLAMADIM SAYGILARIMLA 111 nolu sorunun sahibi
YanıtlaSil135 kardeş. siteyi 38 saat sonrasında takip ediyorsun. Bu saat de . Mağdurlara hizmet olacak yorumlar yap. yapamıyorsanda boşver. hiç yapma. Boş işlerle uğraşma. A.D.
YanıtlaSil138 lütfen cevap :(
YanıtlaSil138 taahhüt vermeden hapis cezası kalkmıyor taahhüt tarihinden itibaren borcun üçte birini biryıl için de üçte ikisinide 2. yıl sonunakadar ödemeyi taahhüt ediyorsunuz
YanıtlaSilçeklerinizin arkası gününden önce yazdırılmışsa onlaradan yeni yasaya göre ceza almıyorsunuz
bulunduğunuz tahhütü yerine getirmezseniz artı ceza yani taahhüdü ihlaldan ceza verilmiyor.
çekte hapis kaldırılsın evet hepimizin temennisi o
ezgi
YanıtlaSilAllah sabırlar versin..
Bu yasada verilen taahhüdü, icra dairesine verilen taahhütle karıştırma..
ikisi çok farklı şeyler
bu taahhütte 3/1 bölümü ödemek için bir sene vaktin var, ödenmezse ekstra bir ceza yok, taksitte yok, bir senenin son günü 3/1 ini ödeyebilirsin..
Diyelimki ödeyemedin, alacaklı tekrar şikayetçi oldu..
Savcılık şikayet üzerine seni hemen tutuklayacak değil, yetkiside yok bunu hakim yapar, alacaklı kadıda değil belki sen ödedin, alacaklı ödemedi dyor, bunu araştıracak ifadeni alacak iddaname hazırlayacak, mahkemeye sunacak, mahkeme senin ifadeni almadan karar veremez, eski yasada vardı ama o kural kalktı, ifadeni alması şart,
diyelim ifadeni aldı ve infaza kaldığı yerden devam kararı çıktı..
Her mahkeme kararı itiraza tabidir.
temyiz edeceksin vs vs.
Yani borcunu ödemek için önünde baya bir yıllar var.. O uzunca yıllar boyuncada bakalım bu yasa kaç kere değişecek belkid iptal olacak:))
Karamsarlığa kapılma hemen,
Cüneyt Bey, Veya Neslihan Hanım.
YanıtlaSilDiyelimki ben tahhüt verdim 1/3 lük kısmı 10 bin tl yapıyor. Ben her ay düzenli olarak alacaklımın hesabına 100tl 300tl 500tl elime ne geçerse yatırdım, makbuzları var elimde. 1 sene sonunda toplam 3000 tl yatırmışım.
Dediğiniz gibi 1 sene sonunda şikayetci şikayetine devam etti mahkemeye çıktım. Hakim sordu neden ödemedin diye. Bende reis bey elimde avcumda ne varsa gittim ödedim. Ama yetiştiremedim, tamamlayamadım dedim. Hakim bu adam iyi niyetli bak düzenli ödemiş ama olmamış diye düşündü.
Peki nolur böyle bir durumda.
arkadaşlar herkese günaydın benim sorunum 5 tane temizde davam var 4 tane davam devam ediyor bir tanede ceza aldım şirket ortağı ve şirket müdürüyüm acaba temizemi göndersem yoksa tahütmü versem diye teredütteyim temize gönderirsem nasıl bir dilekçe yazmam gerekli 5941 sayılı yasayla ilgili dilekçede neler sunmam lazım bilen bir arkadaş bana yardımcı olabilirmi ibrahim
YanıtlaSilTÜM MAĞDUR ARKADAŞLAR BİR GÖRÜŞMEMİ PAYLAŞMAK İSTEDİM.
YanıtlaSilBEN ANKARA SİZLER GİBİ BİR ÇEK MAĞDURUYUM BU SİTEDE TANIŞDIĞIM AVK NESLİHAN HANIMDAN ALLAH RAZI OLSUN.TABİKİ ÖNCELİKLE BÜYÜK LİDER CÜNEYT BEY'DEN.7 ADET DOSYAM VARDI DÜN YANINA GİTTİM VE GÖRÜŞTÜM AVK NESLİHAN HANIM BİZİM YILLARCA TANIDIĞIMIZ VE BİZİ SÖMÜREN AVK PROFİLİNDEN ÇOK FARKLI BİR KİŞİLİĞE SAHİP BİR İNSAN HANGİMİZ İŞDÜZENİMİZ YERİNDE İKEN AVK'TIMIZA HER AY DÜZENLİ PARA ÖDEMEDİKMİ SONUÇ NE PARA BİTTİ AŞ BİTTİ OLMADIMI.AVK NESLİHAN HN. ÖYLE BİR AVK. İNANIN TÜM YAŞAMINIZ BOYUNCA GÖREBİECEĞİNİZ ENDER İNSANLARDAN BİR TANESİ BURADA BAŞARILARINDAN BAHSETMEK İSTEMİYORUM AMA ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM TÜM ANKARADAKİ MAĞDURLARA SESLENMEK İSTİYORUM MUTLAKA AMA MUTLAKA AVK NESLİHAN HN. İLE GÖRÜŞMELERİDİR.
Açılıma karşı çıkanların “vampir” olduğunu açıklamıştı Sayın Başbakan...
YanıtlaSil“İki cihanda lekeli” aynı zamanda.
Teröristlerin üstü açık otobüsle tur atmasına karşı çıkanlar kimdi? Anaların ağlamasını isteyen “vicdansız”lar, şehit cenazesi gelsin isteyen “hasta kafa”lar...
İzmirliler zaten “gavur faşist.”
*
Seçim isteyenler “hain...”
*
Cumhurbaşkanı’na karşı çıkanlar:
“Bu memleketten git”sin!
*
Malın mülkün yabancıya satılmasına karşı çıkanlar “sermaye ırkçısı...”
*
Van münüt’ten önce Davos’a karşı çıkanlar için aynen şöyle demişti: “Hazımsız tipler” var, Davos’un
kıymeti harbiyesi olmadığını söyleyenler var, “şizofren tipler” bunlar.
*
Yüksek vergiye karşı çıkanlar, alışmış “kudurmuş”tan beter... Kart faizlerine karşı çıkanlar, kusura bakmasınlar, “dürüst gözüyle bakmam” onlara... Tekel işçileri “yetim hakkı yemeye çalışan” hortumcular... Sendikalar “yalancı” inanmayın, Deniz Feneri’ni yazanlar “iftiracı” sakın almayın!
*
Taaa 51 senedir giremediğimiz AB’ye karşı çıkanlar “vizyonsuz, cahil...”
Seçim arefesinde avanta buzdolabı dağıtılmasına karşı çıkanlar “çirkin.”
*
Hukuka müdahale edilmesine karşı çıkanlar “Ergenekoncu...” Yapmak istedikleri Anayasa değişikliğine karşı çıkanlar “beyinsiz...” Aşçı erlerin suikastına inanmayanlar “soytarı...”
*
CHP’nin “geçmişi lekeli...” Baykal “cibilliyetsiz, çete avukatı...” MHP “seviyesiz, densiz, ahlaksız, müfteri...” Ya Bahçeli? “Onu tıp dünyasına havale ediyorum...”
*
Subaylara iftira atılmasına karşı çıkanlar “darbeci zihniyet...” Vatandaştan vazgeçtik, Yargıtay’ın telefonlarının dinlenmesine karşı çıkanlar “kirli senarist...”
*
Arınç’a karşı çıkana “tuuuu!”
Satılmayan gazetecilere “yuhhh!”
*
“Fiş”lendiğimizi öğrenmiştik.
*
En son ne öğrendik?
Ya bunlardansın...
Ya “kanı bozuk.”
*
Benim bi de sütüm bozuk...
Valide de Atatürkçü çünkü.
vay halimize....
147 eline diline sağlık
YanıtlaSilbugün bunlar demokrasiyi görünce ondan zıklıyolar diyen bir başbakan acaba hapislikle de demokrasi mi yapmak gerekiyor merak konusu
YanıtlaSilSEVGİLİ DOSTLAR :
YanıtlaSilSAYIN AV. NESLİHAN BENLİER Hanım ANKARADAN İZMİRE BİLE YETİŞİP İŞLERİ ÇÖZÜMLÜYOR BU ARKADAŞIMIZA İYİ SAHİP ÇIKMALIYIZ...
İZMİRLİ / MİMAR
Sayın BARIŞÇI-MERSİN ,
YanıtlaSilAziz dostum kandil gecesi yazdığın iyi niyetli mesajını okudum sende bu sitenin vazgeçilmez, temellerini oluşturan,yapıcı ağır ve kibar yerini bilen insanlarındansın hep var olasın inşallah.Bazen çok sık ortaya çıkmakta her şeye müdahil olmakta yanlış anlaşılıyor o yüzden izliyorum,ben her an siteyi takip ediyorum bilesin ,uzak kalmadım gözlemliyorum bizleri kader buluşturdu inşallah herşey düzelecek hemde çok yakında ben çok ümitliyim sevgi ve saygılarımla.. İZMİRLİ -MİMAR
BAŞBATAN DÜNKÜ BİR KONUŞMASINDA GAZATECİLERİN PATRONLARINI TEHDİT EDİTORDU (gerçekleri yazanları) BUNLARA SAHİP ÇIKINDİYE ZIPLIYARAK BAĞIRIYORDU
YanıtlaSilSAYIN BAŞBAKANIM SEN İL BAŞKANLARINA SAHİP ÇIK ÖNCE HER KAMU İHALESİNDE İL BAŞKANLARI İHALELERE MÜDAHALE EDİYOR
demek ki şuan en doğru çözüm 1 nisanakadar tüm dosyalara tahhüt vermek oluyor.yani doğru anladım sanırım?
YanıtlaSilSAYIN 107
YanıtlaSilTaahhüt yargıtaya temyiz için giden dosyana ek olarak gönderildiyse taahhütün verildiği tarih önemlidir .5941 sayılı Taahhüt için verilen son tarih geçse dahi yargıtay senin verdiğin taahhüt tarihi göz önünde tutacaktır.
ezgi
YanıtlaSiltaahhüt için son gün 1 nisan fakat sitedeki geriye dönük yorumlarada bi bak ve bunlardan kendine göre
bir çıkış yolu varmı diye bir analiz yap ve kendi kararını kendin ver şahsi tavsiyem
arkadaşlar temyizdeki dosyaya taahhüt verdik sayalım bu temyizdeki dosya yargıtaydamı kalacak yoksa yerel mahkemeyemi iade ediliyor
YanıtlaSilmustafa bey temyizdeki dosyaya taahhüt nasıl verecez kısaca bilgi verirmisin AKIN
YanıtlaSilarkadaşlar 134 e bi cevap verebilirmisiniz
YanıtlaSilMUSTAFA BEY TEMYİZDEKİ DOSYAYA TAAHHÜT VERDİĞİMİZDE TEMYİZDEN FERAGAT ETMİŞ OLMUYORMUYUZ TAAHHÜTÜ YERİNE GETİREMEDİĞİMİZDE YENİDEN TEMYİZ HAKKIMIZI KAYBETMİŞ OLMUYORMUYUZ.TEŞEKKÜRLER
YanıtlaSilCÜNEYT BEY 143 DEKİ YORUMUNUZ TEMYİZDEKİ DOSYALAR İÇİNDE GEÇERLİMİ YOKSA TEMYİZDEKİ DOSYALARA FARKLI UYGULAMAMI YAPILACAK
YanıtlaSilARKADAŞLAR 145 BİR YORUM YAPARMISINIZ LÜTFEN ÇOK ÖNEMLİ
YanıtlaSilEve haciz gelince 9.kattan atladı
YanıtlaSilAdana'da bir kişi ölümünden kızını sorumlu tutarak 9. kattan atlayıp intihar etti.
Güncelleme:27 Şubat 2010 18:16
http://haber.mynet.com/detay/yasam/eve-haciz-gelince-9kattan-atladi/497640
70 de yazan zeynep kardeşim.
YanıtlaSilİzmir 17. asliyeden bahsetmişsin.senden bilgi almak istiyorum.yardımcı olursan çok sevinicem.
mycargoizmir_muhasebe@hotmail.com
Bildiğim kadarıyla yargıtayda temyizde dosya kalmadı hepsi yerel mahkemelere iade edildi, iade edilmeyenlerde varsa önümüzdeki günlerde sırası gelince iade edilecektir.
YanıtlaSil164
YanıtlaSilsizi msn ime ekledim.
zeynep aslı-izmir
145 kardeş benimle irtibata geçersen yardımcı olmaya çalışalım
YanıtlaSilvakit-zaman@hotmail.com
ARKADASLAR BAZI BASLIKLAR ALTINDA BİLGİ VERMEK YADA HATIRLATMAK İSTİYORUM;
YanıtlaSil1- NOTERE GİDERKEN YOLDA TUTUKLANABİLİRSİNİZ AMA NOTER SİZİ TUTUKLAMAZ
2- SABIKA KAYDINIZDAN SADECE TURKİYE CAPINDAKİ KESİNLEŞMİŞ TUTUKLAMA/YAKALAMA KARARLARI GÖRUNUJR..İNFAZ KALEMLERİNDEN BİRİNDE SADECE O adliyedeki TUTUKLAMANIZ CIKAR.. YANİ İKİ İLÇEDEKİ ADLİYE BİRBİRNDEKİ TUTUKLAMALARDAN HABERS,ZDR LÜTFEN YANILMAYIN..
3-DOSYALARINIZI SADECE E- DEVLETE GUVENEREK TARAMAYIN.. EKSİK OLABİLME İHTİMASLİ YUKSEK UYAPLA TEYİT EDİN.
4-AVUKAT ARKADASLARA VEKALETNAME VERİRKEN ADLİ SİCİL KAYDINIZI TALEP ETME YETKİSİNİN AHZU KABZADAN DAHA DAHA ÖNEMLİ OLDUGUNU SU ANDAKİ TABLOYA GÖRE EN AZINDAN SÖYLEYEBİLİRİM..
5- ŞEHİR DISI TAAHHUTLERİ OLAN ARKADASLARIMIN EVRAK GELİŞ GİDİŞ VEYAHUT EVRAKLARIN İŞLEME ALINMA SURELERİNİ GÖZÖNUNE ALLINARAK ZAMANI EKONOMİK KULLANMALARINI TAVSİYE EDERİM Kİ HAK KAYIPLARI OLABİLİR DİKKAT EDİN.
6-KANUN HERSEYİ SÖYLEMİŞ OLABİLİR AMA İNİSİYATİFİN HAKİMİN ELİNDE OLDUGUNU DAVANIN HAKİMİ OLMADIGIMIZA GÖRE SONUCU ÖNGEREMEYECEGİMİZİ DE NACİZANE HATIRLATMAK İSTEDİM ..
BU KONULAR GELEN TELEFONLAR ISIGINDA KENDİ ADIMA KÜÇÜK BİR HATIRLATMA YAPMAK İSTEDİM..
teşekkürler sibel hanım
YanıtlaSilTeşekkürler Sayın Sibel hanım sağolun.Açıklamalarınızı bekliyoruz.
YanıtlaSilsevgili sibel hn.ben b.a etkinlik size bir şey sormak isterim yanıtlarsanız sevinirim cuma günü 3 tane kesinleşmişle ilgili taahhüt vermeye gidecektik benim 1-2 gün gözaltına alacaklarını söyledi böyle bir olay yani gözaltı kaçınılmazmı daha önce sizlerin işlerini çözdüğünüz arkadaşların böyle birısınız ?uyum aydınlatırm olay yaşamadıklarını okuduğumu hatırlıyorum yanılıyorm
YanıtlaSilARKADAŞLAR BİRİNİZ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM MY WAY DAHA ÖNCE YAZIMDA SENİNLE DURUMUMUN AYNI OLDUĞUNU SÖYLEMİŞTİM VE YAKIN TARİHTE SENİN TAAHHÜT VERDİĞİNİ VEYA VERECEĞİNİ BİLİYORUM.BENİM AVUKATIMIN TAAHHÜT VERİRKEN BENİ BELKİ BİRKAÇ GÜN GÖZALTINA ALACAKLARINI BUNUNDA NORMAL OLDUĞUNU SÖYLÜYOR BİLDİĞİM KADARIYLA ÖYLE BİR ŞEY OLMUYOR OLMAMASI İÇİN NASIL BİR YOL İZLEYEBİLİRİM AÇIKLRSANIZ SEVİNİRİM.TABİKİ BU İŞİ BİLEN BİR ARKADAŞTA OLABİLİR.
YanıtlaSil172 ADIM B.A ETKİNLİK
YanıtlaSilPAZARTESİ GÜNÜ TAAHHÜT VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
YanıtlaSilherkez haklı
YanıtlaSilsyn av. sibel sevinç benim iki adet 2005 yılının ikinci ayı keşideli çekim var ve mahkeme cezalandırılmama karar verdi. arştırmalarımda zaman aşımı olarak 5,7 ve 10 yıl olarak farklı tarihler buluyorum acaba doğru tarihi sizden öğrenebilirmiyim eğer çekjlerim zaman aşımına uğramışsa ne yapmam gerekir.teşekkürler
YanıtlaSilSayın Levent
YanıtlaSilZaman aşımı Dava kesinleştikten sonra 10 yıldır.
5, 7 dediğiniz yıl tamamen dava zaman aşımıyla ilgilidir ve açılan bir dava 8 yıl içinde sonuçlanmamışsa8 yıllık dava zaman aşımından düşer..
Sizin davanızda, hele ki çek davası gibipratikte hemen sonuçlanacak bir davada zaman aşımı biraz zor..
Hakkınızda karar verilmiş ve adli para cezasına hükmedilmiştir yani cezanız kesinleşmiştir..
Burada artık ceza zaman aşımı devreye girerki buda mahkeme kararıkesinleştikten sonra 10 yıl geçmesi halinde cezaevine girmezsiniz..
Saygılar..
herkese merhaba acaba bu feryatlarımızı duyanlar varmıdır arkadaş bizler bu ülkenin vatandaşıyız bu ülke bizim bizler sadece aş ve iş verdik istihdam sağladık vergi ödedik şerefsizler gibi ülkeyi soyupta başka ülkelere kaçmadık artık şu çağ dışı uygulamayı kanunu kaldırsınlar hapise girmemizin ne devlete nede alacaklıya faydası var ölü insandan kimseye fayda gelmez ancak yeniden çalışıp işlerimizi düzeltirsek boçlarımızı ödüye biliriz bizee bu fırsatı versinler 2 yıl taksitlendirme yapıldı kimse bu şekilde ödüyemez zaten herkesin işleri bozuk kimse bu korku yüzünden her an yakalanırım korkusuyla iş yapamıyor girişimde bulunamıyor doğal olarak ekonomiyede zarar veriyor artık yeter zaten icralar yüzünden evlerimiz iş yerlerimiz tarumar edildi bari özgürlüğümüz elimizden gitmesin
YanıtlaSilkardeşim anayasa mahkemesi hic bir zaman görevini yapmaz yapsa 2000 yılında cıkan afta bile eşitlik ilkesini cignedi anayasaın .11 maddesi derki herkes din ırk ayrımı gözetmeksizin yasalar önünde eşit hakka shiptir hep laf akp kendi belediye başkanlarınaı kurtarmak icin aynı gün yasa cıkardı adı adalet kalkınma ne adaleti en güzel adalet allahın adaleti bunlar isted,gi yasayı cıkarırlar keser döner sap döner elbet bir gün hesap döner
YanıtlaSilkardeşim anayasa mahkemesi hic bir zaman görevini yapmaz yapsa 2000 yılında cıkan afta bile eşitlik ilkesini cignedi anayasaın .11 maddesi derki herkes din ırk ayrımı gözetmeksizin yasalar önünde eşit hakka shiptir hep laf akp kendi belediye başkanlarınaı kurtarmak icin aynı gün yasa cıkardı adı adalet kalkınma ne adaleti en güzel adalet allahın adaleti bunlar isted,gi yasayı cıkarırlar keser döner sap döner elbet bir gün hesap döner
YanıtlaSilteşekkürler sibel hanım
YanıtlaSilherkez haklı
YanıtlaSilBildiğim kadarıyla yargıtayda temyizde dosya kalmadı hepsi yerel mahkemelere iade edildi, iade edilmeyenlerde varsa önümüzdeki günlerde sırası gelince iade edilecektir.
YanıtlaSilPAZARTESİ GÜNÜ TAAHHÜT VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM
YanıtlaSilEve haciz gelince 9.kattan atladı
YanıtlaSilAdana'da bir kişi ölümünden kızını sorumlu tutarak 9. kattan atlayıp intihar etti.
Güncelleme:27 Şubat 2010 18:16
http://haber.mynet.com/detay/yasam/eve-haciz-gelince-9kattan-atladi/497640
arkadaşlar 134 e bi cevap verebilirmisiniz
YanıtlaSilSAYIN 107
YanıtlaSilTaahhüt yargıtaya temyiz için giden dosyana ek olarak gönderildiyse taahhütün verildiği tarih önemlidir .5941 sayılı Taahhüt için verilen son tarih geçse dahi yargıtay senin verdiğin taahhüt tarihi göz önünde tutacaktır.
SEVGİLİ DOSTLAR :
YanıtlaSilSAYIN AV. NESLİHAN BENLİER Hanım ANKARADAN İZMİRE BİLE YETİŞİP İŞLERİ ÇÖZÜMLÜYOR BU ARKADAŞIMIZA İYİ SAHİP ÇIKMALIYIZ...
İZMİRLİ / MİMAR
bugün bunlar demokrasiyi görünce ondan zıklıyolar diyen bir başbakan acaba hapislikle de demokrasi mi yapmak gerekiyor merak konusu
YanıtlaSilAçılıma karşı çıkanların “vampir” olduğunu açıklamıştı Sayın Başbakan...
YanıtlaSil“İki cihanda lekeli” aynı zamanda.
Teröristlerin üstü açık otobüsle tur atmasına karşı çıkanlar kimdi? Anaların ağlamasını isteyen “vicdansız”lar, şehit cenazesi gelsin isteyen “hasta kafa”lar...
İzmirliler zaten “gavur faşist.”
*
Seçim isteyenler “hain...”
*
Cumhurbaşkanı’na karşı çıkanlar:
“Bu memleketten git”sin!
*
Malın mülkün yabancıya satılmasına karşı çıkanlar “sermaye ırkçısı...”
*
Van münüt’ten önce Davos’a karşı çıkanlar için aynen şöyle demişti: “Hazımsız tipler” var, Davos’un
kıymeti harbiyesi olmadığını söyleyenler var, “şizofren tipler” bunlar.
*
Yüksek vergiye karşı çıkanlar, alışmış “kudurmuş”tan beter... Kart faizlerine karşı çıkanlar, kusura bakmasınlar, “dürüst gözüyle bakmam” onlara... Tekel işçileri “yetim hakkı yemeye çalışan” hortumcular... Sendikalar “yalancı” inanmayın, Deniz Feneri’ni yazanlar “iftiracı” sakın almayın!
*
Taaa 51 senedir giremediğimiz AB’ye karşı çıkanlar “vizyonsuz, cahil...”
Seçim arefesinde avanta buzdolabı dağıtılmasına karşı çıkanlar “çirkin.”
*
Hukuka müdahale edilmesine karşı çıkanlar “Ergenekoncu...” Yapmak istedikleri Anayasa değişikliğine karşı çıkanlar “beyinsiz...” Aşçı erlerin suikastına inanmayanlar “soytarı...”
*
CHP’nin “geçmişi lekeli...” Baykal “cibilliyetsiz, çete avukatı...” MHP “seviyesiz, densiz, ahlaksız, müfteri...” Ya Bahçeli? “Onu tıp dünyasına havale ediyorum...”
*
Subaylara iftira atılmasına karşı çıkanlar “darbeci zihniyet...” Vatandaştan vazgeçtik, Yargıtay’ın telefonlarının dinlenmesine karşı çıkanlar “kirli senarist...”
*
Arınç’a karşı çıkana “tuuuu!”
Satılmayan gazetecilere “yuhhh!”
*
“Fiş”lendiğimizi öğrenmiştik.
*
En son ne öğrendik?
Ya bunlardansın...
Ya “kanı bozuk.”
*
Benim bi de sütüm bozuk...
Valide de Atatürkçü çünkü.
vay halimize....
arkadaşlar herkese günaydın benim sorunum 5 tane temizde davam var 4 tane davam devam ediyor bir tanede ceza aldım şirket ortağı ve şirket müdürüyüm acaba temizemi göndersem yoksa tahütmü versem diye teredütteyim temize gönderirsem nasıl bir dilekçe yazmam gerekli 5941 sayılı yasayla ilgili dilekçede neler sunmam lazım bilen bir arkadaş bana yardımcı olabilirmi ibrahim
YanıtlaSilezgi
YanıtlaSilAllah sabırlar versin..
Bu yasada verilen taahhüdü, icra dairesine verilen taahhütle karıştırma..
ikisi çok farklı şeyler
bu taahhütte 3/1 bölümü ödemek için bir sene vaktin var, ödenmezse ekstra bir ceza yok, taksitte yok, bir senenin son günü 3/1 ini ödeyebilirsin..
Diyelimki ödeyemedin, alacaklı tekrar şikayetçi oldu..
Savcılık şikayet üzerine seni hemen tutuklayacak değil, yetkiside yok bunu hakim yapar, alacaklı kadıda değil belki sen ödedin, alacaklı ödemedi dyor, bunu araştıracak ifadeni alacak iddaname hazırlayacak, mahkemeye sunacak, mahkeme senin ifadeni almadan karar veremez, eski yasada vardı ama o kural kalktı, ifadeni alması şart,
diyelim ifadeni aldı ve infaza kaldığı yerden devam kararı çıktı..
Her mahkeme kararı itiraza tabidir.
temyiz edeceksin vs vs.
Yani borcunu ödemek için önünde baya bir yıllar var.. O uzunca yıllar boyuncada bakalım bu yasa kaç kere değişecek belkid iptal olacak:))
Karamsarlığa kapılma hemen,
138 taahhüt vermeden hapis cezası kalkmıyor taahhüt tarihinden itibaren borcun üçte birini biryıl için de üçte ikisinide 2. yıl sonunakadar ödemeyi taahhüt ediyorsunuz
YanıtlaSilçeklerinizin arkası gününden önce yazdırılmışsa onlaradan yeni yasaya göre ceza almıyorsunuz
bulunduğunuz tahhütü yerine getirmezseniz artı ceza yani taahhüdü ihlaldan ceza verilmiyor.
çekte hapis kaldırılsın evet hepimizin temennisi o
138 lütfen cevap :(
YanıtlaSilmerhabalar birkaç günüdür bu siteyi takip ediyorum.piyasa da çok fazla karşılksız çekimiz var.Hapis kararı kalkmadan da nefes alıp çalışamıyoruz.şimdi çek kanunu çıkardılar.tahhüt veriyorsun.iyi hoş ama çok büyük meblada olan dosyaların hangi birini ödeyelim verilen zaman da ödeyemezsek neolyor sonuç yine hapis! yada tahhüt vermiyruz ama yine sana 2 gün süre ve taksit imkanı veriliyor.ama taksitlerin 1 tanesi geçikince taksit imakanın da ortadan kalıyor.paran varsa ödüyrsun.yoksa sonuç yine hapis? çek te hapis kaldırılsın artık? olacak mı böyle birşey?
YanıtlaSilarkadaşlar ben 134 bir cevap verebilirmisiniz
YanıtlaSilsayın 111
YanıtlaSilGBT kaydındaki sadece ödeme emri ibaresi nedeniyle böyle bir kanıya varamazsınız. 128 deki tavsiyeleri sizin için yazdım.hakkınızda kesinleşen kararları ancak bu şekilde öğrenmeniz daha sağlıklı olur.
teşekür ederim neslihan hanım.ugur01-avc-ist
YanıtlaSilBu konuda çok fazla çok fazla mağdur olan kişi olduğu için şu açıklamalarımı lütfen dikkate alın..
YanıtlaSilBazı arkadaşlar, dosyalarını temyiz etmişler ancak süresinde olmadığı için red edilmiş, bu sefer bu red kararı temyiz ediliyor ve birşekilde dosya yargıtaya gidiyor. Bu aşamada tutuklananlar taahhüt vermek istediklerinde ise bu talepleri dava dosyası mahkemede olmadığından yargıtaya gönderiliyor. ve ozaman vay halinize .....bunun en kısa yolu o mahkeme kaleminden hakim imzalı yargıtay dosyasının onaylı suretini mahkemeye getirmek için yetki belgesi alarak yargıtaya gitmek. yargıtaydan almış olduğunuz onaylı fotokopiyi mahkemesine vererek aynı gün karara bağlatabilirsiniz.
Av. Neslihan BENLİER
arkadaşlar infazım çıkmış bir çekin karşı tarafını ne e devlette,nede uyapta bulamıyorum.nasıl ögrenebilirim.ugur01-avc-ist
YanıtlaSilİNSANLIK DAĞDA HAKTIR HER KULA NASİP OLMAZ. Orman yasalarının hüküm sürdüğü ülkemizde İNSANI YARATANDAN ÖTÜRÜ SEVENLERİN bol palavra attığı ülkemizde artık bütün düşmüş insanların birbirine daha çok sarılmaya birbirine daha çok el uzatmaya MECBURDURLAR bunu yapmassak AK BABALARA yem oluruz.ihtiyar
YanıtlaSil