Sadullah ERGİN Karşılıksız Çek Mağdurları

Sayın Sadullah Ergin, bizler sayıları yüzbinlerle ifade edilen karşılıksız çek mağdurlarıyız..

"Türk Ticaret Kanunu'nun karşılıksız çek ile ilgili hükümleri İsviçre borçlar kanunundan tercume edilerek alınmıştır. 3167 sayili çek kanunu, çek kullanımını yaygınlaştırması gererkirken, Tamamen karşılıksız çek keşidecilerini cezalandırmaya yönelik gayri insani hükümler taşımaktadır.
Bu çek kanunu, temelde Banka ve Ticaret Araştırma Enstitüsünün Tasarısını esas almıştır. Karşılıksız çeke Hapis cezası Türk Hukuk Sistemi açısından bir yüz karasıdır! Kişi hak ve hürriyetlerine aykırı bu uygulama 1 Ocak 2009 tarihinde yeni bir boyut kazanmış, sayıları milyonlara varan çek mağdurları, kanunsuzca yargılanmaya başlamıştır, 2009 yılında çek yasası işlevselliğini yitirmiş fakat, geçersiz olan bu kanun hükümlerine dayanılarak mahkumiyetler verilmeye devam etmekte, tutuklamalar sürmektedir.



http://www.cekmagdurlari.com/2009/07/karsiliksiz-cek-magdurlari-siteye-giris.html

10.316 yorum:

  1. slm
    ben de burdayım
    deniz

    YanıtlayınSil
  2. slm sn arkadaşlar

    kısaca bu çek yasası ne alacaklıyı nede borçluyu memnun etmekten uzak..

    yasada alacklıyı memnun edebilmek için ek bir maddeyi yoruma açıyorum..

    her ne sebepten olursa olsun çekini ödemeyen keşideci kentin en kalabalık yerinde asılmak sureti ile idam edilir..

    my way

    YanıtlayınSil
  3. seçimlerden sonra o da çıkar merak etmeyin:)
    Deniz

    YanıtlayınSil
  4. selam tşk pınar hm

    YanıtlayınSil
  5. arkadaşlar diğer sitede anket kapandı yazıyor girebiliyomusunuz siz

    my way

    YanıtlayınSil
  6. aasaa, olu arkadaşlar ama burası yedek kalsın ..aynı yerden devam..iyi akşamlar

    YanıtlayınSil
  7. slm,bende buradayım.
    aasaa

    YanıtlayınSil
  8. şahıs çekinede hapis kalkacakmı?

    YanıtlayınSil
  9. arkadaşlar merhaba

    siteyi pınar hanım gittikçe geliştiriyor..

    my way

    YanıtlayınSil
  10. Harika olmuş.. ellerinize sağlık

    YanıtlayınSil
  11. tek kelimeyle süper teşekkürler
    ss34

    YanıtlayınSil
  12. arkadaşlar oyunamı geliyoruz birileri bizim üzerimizden primmi yapmaya çelışıyo bu sitede nerden çıktı digerine ne oldu kaç gündür hukukçuda yok zaten yedek sitede çıktı ben iyice şüphelendim bu işten bı bit yeni var

    YanıtlayınSil
  13. bende katılıyorum my way ın sürekli iyimser konuşmaları hukukçunun gelmeyişi ve yeni site ne ayak

    YanıtlayınSil
  14. Ne bit yeniği olacak yedek site, o mevcut site kapanırsa ne olacak.. nerden bilgi alacağız ??

    YanıtlayınSil
  15. teşekkürler pınar



    bir yudum huzur

    YanıtlayınSil
  16. arkadaşım o zaman reklam felan ne diye alınıyo paralar kimin cebine girecek oyuna geliyoruz

    YanıtlayınSil
  17. elinize sağlık...

    YanıtlayınSil
  18. Hani reklam flan görüyomusun sağda solda.. o pınar hanımın bir esprisi.. anlamayacak ne var bunda.. hasta etmeyin insanı:)

    YanıtlayınSil
  19. sn arkadaşlar

    bu memlekette neden iki insan bi arada yola gidemez?işte bundan...o siteye ilk gelenlerdenim..bu gün 1 saat ten fazla bir süre giremedim..birileri kapatsa bu birliktelik yok olacak..bunda bi çopanoğlu aramaya ne gerek var..

    yani bu kadar sorunluyuz diyen insanlar bunları nasıl düşünüyorlar anlamıyorum..yasa masa bitti bi anda reklamdan falan bahsetmeye başladınız..neyin oyununa geliyosunuz...bana biri bi açıklasın..

    my way

    YanıtlayınSil
  20. SN PINAR

    EMİN OLDUĞUM TEK KONU BAZI YORUM YAPAN ARKADAŞLAR.SADECE KONUŞMUŞ OLMAK İÇİN KONUŞUYOLAR..HATIRLARSANIZ HAYRİ DOMANİÇİN YAZISINDA Bİ AYETTEN ALINTI VARDI.İNSAN ZALUMEN CEHULA
    (ÇOK CAHİL VE ÇOK ZALİM)AYNEN DOĞRUDUR..İKİ CÜMLEYİ Bİ ARADA ANLATMAK BİR TARAFA ANLAYAMAYANLARIN YAPTIĞI YORUM SİZİ ETKİLEMESİN..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  21. sn my way
    sizce sayın hukukçu bu tip saçmalıklara muhatap olmamamk için 19 şubatımı bekliyor ne dersiniz?

    bir yudum huzur

    YanıtlayınSil
  22. SN BİR YUDUM HUZUR

    BENDE HERKES GİBİ HUKUKÇU NİCK İ İLE YAZAN ARKADAŞI TAM ÇÖZEMEDİM..TARZI VE KELİMELERİ KULLANIŞ ŞEKLİ İNANDIRICI AMA O TEKZİP YAZISI YAZILDIKTAN SONRA ORTADAN KAYBOLMASI DÜŞÜNDÜRÜCÜ..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  23. FAKAT GERÇEK OLAN ŞU BU YASA BOŞLUĞU VAR VE HUKUK DOĞRU KARARI VERECEK DİYE DÜŞÜNÜYORUM ..
    BUNU ARALIK AYINDA HATTA DAHA ÖNCE 31.12.2008 E ERTELENME OLAYINI HUKUKİ NET FORUMLARINDA OKUDUĞUMDAN BU YANA BENDE BEKLİYORDUM..TABİ AVUKATIMA ANLATMAM OCAK 15 E KADAR SÜRDÜ..İNANDIRAMADIM AMA ŞİMDİ ODA FARKINDA..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  24. HUKUKCU TEKZİPDEN 2 GÜN ÖNCESİNE KADAR YORUM YAZMAMIŞ. TEKZİPLE ALAKASI OLDUGUNU SANMIYORUM.. BİR BİLGİ YOKSA YAZMAYADA GEREK GÖRMÜYORDUR BENCE.

    YanıtlayınSil
  25. sn my way ben işin o tarafını kaçırdım galiba şu tekzip yazısını açarmısın

    bir yudum huzur

    YanıtlayınSil
  26. SN CÜNEYT

    BEN YÜZDE YÜZ Bİ YORUM YAPMADIM AMA HİÇ BİR BİLGİ OLMASADA Bİ MERHABANIN BİLE BİÇOK İNSAN İÇİN ÖNEMİ BÜYÜK..

    BEN KENDİ ADIMA SORDUĞUM SORULARA TATMİN EDİCİ CVPLAR ALDIM HUKUKÇUDAN NANKÖR OLAMAM..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  27. SN BİR YUDUM HUZUR

    ÇOK ÖNCE YARGITAY ÜYESİ İLE İLGİLİ BİR MAKALE HUKUKÇU TARAFINDAN SİTEYE ATILMIŞTI..FAKAT AYNI KİŞİ BU DÜŞÜNCELERİN BENİMLE İLGİSİ YOKTUR DİYE BİR YAZI YAYINLADI..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  28. peki bu yazının sayın yargıtay üyesi tarafından yazıldığına nasıl emin olabiliriz
    eğer gerçekten yazılmışsa bile bizimle veya yazdıklarımızla ilgilenen birinin olması sevindirici
    bir yudum huzur

    YanıtlayınSil
  29. Bence Hakim bir yerde yorum ve görüşünü yazdı, o yorum burada yayınlanınca işler karıştı.. Hakim oylamadan önce rengini belli etti.. tekzip yayınladı. o Hakiminde yasaya muhalif olduğunu biliyoruz. Yargıtayda davamızı takip eden emekli Hakim şimdi Avukatlık yapıyor. Ali bey asıl uyuşturucu davalarına bakan ihtisası uyuşturucu ile ilgili dava, ama bu çek yasasına muhalif bir isim.. Bizde Ceza Genel Kurulunun vereceği kararı sabırsızlıkla bekliyoruz, ordan çıkacak olumlu karar bizim temyiz davasını etkiler olumlu olur..

    YanıtlayınSil
  30. SN BİR YUDUM HUZUR

    ZATEN SORUN BURADA HİÇ BİR YAZIDAN EMİN OLMAK GİBİ BİR LÜKSÜMÜZ ZATEN YOK..BURDA KENDİ ADIMA BENİM YAPTIĞIM..MANTIĞIMI KULLANMAK VE HER BİLGİYİ ..KENDİ EGOMLA SÜNDÜREREK DEĞİLDE OBJEKTİF BAKARAK DEĞERLENDİRMEK..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  31. O yazmamışsa bile girip okumuştur yorumları, halada okuyordur o bile çok güzel bir gelişme bence.. yüreğinde azcık vicdanı olan biri bu olaylara duyarsız kalabilirmi.. belki tüm ceza hakimleride okuyordur ne güzel

    YanıtlayınSil
  32. SN CÜNEYT
    ÇEKLE İLGİLİ YARGITAYDAN ÇIKACAK HER LEHE KARAR BİZİ OLUMLU ETKİLER..ÇÜNKÜ TCK YA AYKIRI BİR DEĞİL BİRÇOK MADDE VE FIKRA VAR..ŞU ANDA KESİN OLAN TÜZEL KİŞİ MESELESİ..AMA ŞİRKETE BERAAT VEREN MAHKEME TEMSİLEN İMZA ATAN YETKİLİYE RET KARARI VERİYOR..BUNUN SEBEBİDE HER MAHKEME ÜST MAHKEMEDEN KARAR ÇIKANA KADAR KARARINDA DİRENİYOR...

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  33. Bu arada burası çok güzel olmuş.. yanda haberleride takip edebiliyoruz çok iyi. görünümü flanda iyi pınar hanım teşekkürler. bundan iyisi olamazdı

    YanıtlayınSil
  34. Kast

    MADDE 21. - (1) Suçun oluşması kastın varlığına bağlıdır. Kast, suçun kanunî tanımındaki unsurların bilerek ve istenerek gerçekleştirilmesidir.

    (2) Kişinin, suçun kanunî tanımındaki unsurların gerçekleşebileceğini öngörmesine rağmen, fiili işlemesi hâlinde olası kast vardır. Bu hâlde, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasını gerektiren suçlarda müebbet hapis cezasına, müebbet hapis cezasını gerektiren suçlarda yirmi yıldan yirmibeş yıla kadar hapis cezasına hükmolunur; diğer suçlarda ise temel ceza üçte birden yarısına kadar indirilir


    BU MADDE AVUKATIMA GÖRE ÇEK KONUSUNU ETKİLEMEZ DİYOR..AMA BANA GÖRE MUTLAKA ETKİLER..ZATEN 5. MADDE KONUSUNU ARALIK AYI BAŞINDA SÖYLEDİĞİMDE DE İLGİSİ YOK DEMİŞTİ...

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  35. ah o avukatlar ah
    yarı doktor candan yarı hoca imandan eder derler
    herhalde yarı hukukçuda özgürlükten eder diye ilave etmek lazım:)
    ben avukatların yarı hukukçu olduğuna değilde çekte cezanın kalkmasının işlerine gelmediğinden böyle davrandıkları kanaatindeyim
    ama yinede onlarsız olmuyor:)

    bir yudum huzur

    YanıtlayınSil
  36. SN BİR YUDUM

    ZATEN İLK SÖYLEDİĞİ SEN KURTULURSUN AMA BİZİM SONUMUZ OLUR..BENDE DERSİNE FAZLA ÇALIŞ AĞIR CEZA DAVALARINA GİR DEDİM..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  37. iyi demişsin ağzına sağlık:))))

    bir yudum huzur

    YanıtlayınSil
  38. BURDAKİ EN ÖNEMLİ KONU HANGİ MESLEKTEN OLURSA OLSUN İNSANLARDA RANTA YAKIN DURARAK ÇABA SARFETMEDEN ,ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKMADAN PARA KAZANAN VEYA KAZANMAYA ÇALIŞAN PARAZİT İNSAN SAYISININ ÇOK ARTMIŞ OLMASI ..BU KESİM RİSK ALMADAN AVANTA PEŞİNDE ...ZATEN BENCE EN BÜYÜK SORUN BURDA...

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  39. Sn arkadaşlar hayırlı akşamlar avukatlara her şeyi sorucan,sadece tahsile verdiğin belgelerin hesabını sormucan.

    YanıtlayınSil
  40. sn necdet

    hoş geldiniz..zaten yasaların değişiklerinden bile haberdar olmuyorlar..gerçi bu kadar çok yasa değişikliği yapan bir ülke daha varmı oda ayrı bir tartışma konusu...
    hele bi çıkaralımda aksaklık olursa önerge ile düzeltiriz mantığıyla..deve misali neremiz doğru ki..my way

    YanıtlayınSil
  41. Çok afedersiniz ama balık baştan kokar derler bu gün meclis tv de Türk ticaret kanunu yine atlandı neymiş komisyon yok zaten kimin neye el kaldırıp indirdiği belli değil olduğu gibi bilinmiyor da korkarım unutulan yasayıda unutuyorlar sonra bizde bir umut diye gece güzdüz haber peşinde tırmalıyoruz.

    YanıtlayınSil
  42. sn necdet

    sanırım sadece ikimiz kaldık..

    ZATEN BENİM ÇIKACAK YASADAN HİÇ BEKLENTİM OLMADI..YANİ İNANMADIM..DAHA ÖNCEDE HER YAZIMDA DİLE GETİRDİM..HERŞEYİNİ KAYBETTİKTEN SONRA OĞLUNU DA KAYBEDEN VE KENDİNİ YAKAN İNSAN HAKKINDA GÖRÜNTÜLERDEN SONRA YAPILAN YORUM AKLİ DENGESİ YERİNDE OLMAYABİLİR...PESS...

    BENİM TEK ÜMİDİM YÜKSEK YARGI..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  43. BENİM TEK ÜMİDİM YÜKSEK YARGI..

    MY WAY

    Aynen katılıyorum sn MY WAY

    YanıtlayınSil
  44. SLM SAYIN ARKADAŞLAR

    NASILSINIZ

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  45. Öbür tarafta film koptu..!!!

    YanıtlayınSil
  46. Burası daha iyi yanda haberlerde var.. çeklerle ilgili haberler son dakika bakınıp duruyorum pınar hanım çok teşekkürler güzel olmuş

    YanıtlayınSil
  47. 3asıl sitemize neoldu yorumlar yok olmuş bilen varmı

    YanıtlayınSil
  48. sadece anketler gözüküyor orda ne oldu şimdi

    YanıtlayınSil
  49. sayfayı yenilemen gerekiyor yorumlar 200 ü geçince yeni sayfa açılıyor yorum gönder seçeneğinin yanında en yeni seçeneği var orayı tıkla sık kulanılanlara ekle üstüne yaz tamam de

    YanıtlayınSil
  50. nerde sadece anketler gözüküyor??

    YanıtlayınSil
  51. mrblar bende geldim..dd1dd2

    YanıtlayınSil
  52. SONUÇTA YARIN BİR GELİŞME OLACAK ....

    YanıtlayınSil
  53. GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK... SANKİ BEN BU SİTEYİ Bİ TERDEN HATIRLIYORUM GİBİ...

    HLİS CAN

    YanıtlayınSil
  54. sn pınar

    siteyi çok güzel faaliyete geçirdiniz ama siz neden yorum yazmıyorsunuz..

    my way

    YanıtlayınSil
  55. Kader Mahkumu Yakinlariyiz,
    Sesimizi duyurabilmemiz ve tek yumruk olabilmemiz icin site actik, uyelik ucretsizdir. Desteginizi bekliyoruz.
    Unutmayin! Her ozgur insan, bir mahkum adayidir…
    www.afistiyorum.com

    YanıtlayınSil
  56. slm
    bir haber varmıı
    my zafer

    YanıtlayınSil
  57. slm
    kimse yokmu burda
    my zafer

    YanıtlayınSil
  58. bence polemik istemeyen çoğunluk bu siteye gelecek...

    YanıtlayınSil
  59. Anayasa Mahkemesinden bir karar çıkmadı veya açıklama yapılmadı henüz diye düşünüyorum

    YanıtlayınSil
  60. Sn arkadaşlar sn Doç. Dr. Adem Sözüer 'e sorunları yazarsak internet haber com da gündeme gelir sanırım
    Doç. Dr. Adem Sözüer halen İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Ceza ve Ceza Usul Huku Anabilim Dalı Öğretim Üyesi İnternethaber'de Buradan internethaber

    YanıtlayınSil
  61. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2005/153
    Karar No : 2009/14
    Temyiz dilekçesi içeriğinden sanık Espaş Gıda Pazarlama Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi hakkında temyiz talebi bulunmadığı anlaşılmakla, sanık Osman Karaaslan hakkında kurulan hükme hasren yapılan temyiz incelemesinde, Uyulmasına karar verilen bozma ilamı gereği sanığın hesap sahibi şirketi münferiden temsile yetkili olduğuna dair belge ve varsa vekaletname getirtilip, sanıktan ve müşteki şirket yetkilisinden çekin ileri tarihli olarak düzenlenip düzenlenmediği sorulmak ayrıca, çek üzerindeki şirket kaşesindeki “Ostim VD. 380 005 7572” numarasının hesap sahibi şirkete ait vergi kimlik numarası olup olmadığı araştırılmak suretiyle sonucuna göre hüküm tesisi gerektiği gözetilmeden, tek olan eylem vasıf yönünden ikiye ayrılarak 5271 CMK’nın 158, 217, 225, 226 maddelerine aykırı olacak şekilde suçun bir vasfından dolayı beraat, diğer vasfından dolayı suç duyurusunda bulunulması, Yasaya aykırı, sanık Osman Karaaslan müdafiinin temyiz itirazları bu nedenle yerinde olduğundan, hükmün BOZULMASINA, 26.01.2009

    YanıtlayınSil
  62. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8153
    Karar No : 2009/77

    Suça konu çekin Penta İnşaat Anonim Şirketi’ne ait hesaptan keşide edilmesi, dosya içersindeki yetki belgelerine göre yönetim kurulu başkanı Abdullah Faruk Erkoç, başkan vekili Mustafa Kemal Uçar ve yönetim kurulu üyesi Ertuğrul Eryılmaz ’dan herhangi ikisinin müştereken atacakları imza ile adı geçen şirketi temsile yetkili olmaları, suça konu çekteki Mustafa Kemal Uçar’ın imzası yanındaki imzanın dosya içinde mevcut imza sirkülerindeki sanık Abdullah Faruk Erkoç ’un imzası ile benzerlik göstermeyip , Ertuğrul Eryılmaz’a ait imzaya benzediğinin görülmesi karşısında; suça konu çekte Mustafa Kemal Uçar ’ın imzası yanında bulunan ikinci imzanın sanığa ait olup olmadığı gerekirse teknik bilirkişi incelemesi yaptırılmak suretiyle tespit edilmesinden sonra, , sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken eksik soruşturma ile yazılı şekilde hüküm tesisi BOZMA gerektirmiştir. 19.01.2009

    YanıtlayınSil
  63. SN LEVENT BEY

    İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER..YORUMUNUZ ÇOK ÖNEMLİ SONUÇ NE OLUR SİZ BİZİM GİBİ SADECE OKUDUKLARI İLE DEĞİL EĞİTİM ALMIŞ BİR KİŞİ OLARAK BU KONU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ..

    AYRICA 2009 DA ONAMA OLMUŞ MU?OLDU İSE BİR KAÇ ÖRNEK YAZARSANIZ MEMNUN OLACAĞIZ..ZAHMETİNİZE TEKRAR TEŞEKKÜRLER..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  64. Yargıtay 10. Ceza Dairesi 19.01.2009 tarihliEsas No:2007/7947 Karar No:2009/54 kararı ile Ankara 8. Asliye Ceza Mahkemesinin 27.10.2004 tarih ve 2004/378 Esas ve 2004/833 Karar sayılı ilâmı ile verilen karşılıksız çek keşide etmek suçundan tüzel kişilerin şüpheli olamayacağına ve sadece gerçek kişilerin şüpheli olacağı, sanık mükerrir olunca hapis cezasının verileceğine dair kararı onandı. 5237 sayılı Türk Ceza Kanunun 5. maddesine göre genel hükümler özel kanunlarda da uygulanacaktır.Tüzel kişiler hakkıdna 3167 sayılı Türk Ceza Kanunun 16/2. maddesi gereğince karşılıksız çek keşide etmekten ceza verilemiyecektir. Gerçek kişiler hakkın da mükerirde olsa çek miktarı kadar para cezası verilecektir.Para cezası ödenmezse günlüğü İnfaz hukukuna göre 100 TL'den hapis cezasına çevrilecektir.Ayrıca infaz yönünden de verilen cezalar durdurulacaktır.07.02.2009

    YanıtlayınSil
  65. "AYRICA İNFAZ YÜZÜNDENDE VERİLEN CEZALAR DURDURULACAKTIR"

    CÜMLESİNİ AÇIKLAYABİLİRMİSİNİZ.

    RCN

    YanıtlayınSil
  66. "AYRICA İNFAZ YÖNÜNDEN VERİLEN CEZALAR DURDURULACAKTIR"

    CÜMLESİ OLACAKTI.

    RCN

    YanıtlayınSil
  67. sayın levent bey
    19.01.2009 tarihliEsas No:2007/7947 Karar No:2009/54
    bu karar günlüğü 100 ytlden para cezası ödenmezse,hapis cezasına cevrilmiyormu
    prv

    YanıtlayınSil
  68. ya ne oluyo arkadaşalar ya emsal var mı yok mu yargı ne diycek valla okumaktan sizi perişan olurdum ama şimdi dişe dokunur hiç bişey bulamıyorum :(

    YanıtlayınSil
  69. tüzel kişilikler içinde değişen bir şey yok galiba..

    YanıtlayınSil
  70. tüzel kişilikler içinde değişen bir şey yok galiba..

    YanıtlayınSil
  71. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8246
    Karar No : 2009/102
    Konu: 3167 Kanuna muhalefet, karşılıksız çek keşide etmek

    Sanıklar için 1412 sayılı CMUK’nın 225. (5271 sayılı 195.) maddesi gereğince düzenlenecek uyarılı davetiyenin; öncelikle bilinen en son adresine sanığın Mahkemeye bildirdiği veya daha önce kendisine geçerli bir tebligat yapılmış olan ya da Tebligat Kanunu’nun 35/son maddesinde sayılan kurum ve kuruluşlara sanık tarafından bildirilmiş bulunan adrese) gönderilmesi; tebligat memurunca, sanığın adresini değiştirmesi ve yeni adresinin belirlenememesi nedeniyle davetiyenin tebliğ edilemeyerek iade edilmesi durumunda, bu kez Tebligat Kanunu’nun 35. maddesine göre tebliğ edilmesi gerektiği gözetilmeden; vergi levhasında yazılı olan adrese çıkartılan davetiyenin Tebligat Kanunu’nun 35, Tüzüğün 28. maddesinde belirtilen şekilde işlem yapılmadan iade edilmesi üzerine, aynı adrese sözü edilen 35.maddeye göre yapılan usulsüz tebligata dayanılarak ve bu nedenle sanıkların savunma hakkı kısıtlanarak yazılı biçimde hüküm kurulması BOZMAYI gerektirmiştir. 19.01.2009.

    YanıtlayınSil
  72. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8231
    Karar No : 2009/93
    Konu: Karşılıksız çek keşide etmek

    3167 sayılı Kanun'a 4814 sayılı Kanun'la eklenen 16/b maddesinin 4. fıkrası uyarınca CMUK'nın 225. maddesinde öngörülen açıklamayı içeren davetiyenin, sanığın bulunduğu yer mahkemesine yazılacak "istinabe talebi" üzerine bu mahkeme tarafından düzenlenip tebliğe çıkarılması gerekirken, yargı çevresi dışında bulunan sanığa, anılan davetiyenin, imza sirkülerindeki adrese doğrudan Tebligat Kanunu'nun 35. maddesi uyarınca tebliğ edilmesi suretiyle, sanığın savunma hakkının kısıtlanması,BOZMAYI gerektirmiştir. 19.01.2009

    YanıtlayınSil
  73. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8106
    Karar No : 2009/62)
    Konu: 3167 Sayılı Kanuna Muhalefet

    Sanıklar için CMUK’nın 225. (CMK’nın 195.) maddesi gereğince düzenlenecek uyarılı davetiyenin; öncelikle bilinen son adresine (sanığın Mahkemeye bildirdiği veya daha önce kendisine geçerli bir tebligat yapılmış olan ya da Tebligat Kanunu’nun 35/son maddesinde sayılan kurum ve kuruluşlara sanık tarafından bildirilmiş bulunan adrese) gönderilmesi; tebligat memurunca, sanığın adresini değiştirmesi ve yeni adresinin belirlenememesi nedeniyle davetiyenin tebliğ edilemeyerek iade edilmesi durumunda, bu kez Tebligat Kanunu’nun 35. maddesine göre tebliğ edilmesi gerektiği gözetilmeden; doğrudan sözü edilen 35. maddeye göre yapılan usulsüz tebligata dayanılarak ve bu nedenle sanıkların savunma hakkı kısıtlanarak yazılı biçimde hüküm kurulması sonucu Hükmün BOZULMASINA karar verildi .19.01.2009

    YanıtlayınSil
  74. 10. Ceza Dairesi Esas No : 2007/8115 Karar No : 2009/228
    Çeklerde Usulsuz tebligat BOZMA 19/01/2009

    YanıtlayınSil
  75. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8066
    Karar No : 2009/375)
    Konu: Karşılıksız çek

    Suça konu çekin ibraz tarihinin, dosya içindeki fotokopisinde 05.12.2003 olarak yazılı olmasına karşın, muhatap banka tarafından düzenlenen ihtar mektubunda 19.11.2003 olarak gösterildiği anlaşıldığından; suça konu çekin aslı ve bankaya ibraz anında alınan okunaklı fotokopisi getirtilip, ibraz tarihinin duraksamaya yer vermeyecek şekilde belirlenip, çekin yasal süresi içerisinde ibraz edilip edilmediği saptanmadan eksik araştırma ile yazılı şekilde karar verilmesi BOZMA... 20.01.2009

    YanıtlayınSil
  76. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8246
    Karar No : 2009/102
    Konu: Karşılıksız çek

    5842872 ve 4600097 seri numaralı suça konu çeklere ilişkin dosya içinde mevcut fotokopide ibraz tarihinin yazılı olmaması ve muhatap banka tarafından düzenlenen ihtarnamenin de dosya içinde bulunmaması karşısında; suça konu çek asılları ile ibraz anında muhatap bankaca alınan okunaklı ve onaylı örnekleri getirtilip, ibraz tarihinin kuşkuya yer vermeyecek şekilde tespit edilerek, sonucuna göre sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken, eksik araştırma ile yazılı şekilde mahkumiyet kararı verilmesi BOZMA... 19.01.2009

    YanıtlayınSil
  77. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/8243
    Karar No : 2009/100
    Konu: Karşılıksız Çek

    Suça konu çekin dosyada bulunan fotokopisine göre, yıl rakamının değiştirilmiş görünümde olması, sanığın savunmasında çekteki keşide tarihinde tahrifat olduğunu ileri sürmesi ve çekteki ibraz tarihinin 20.02.2000 olarak görülmesi karşısında; çek aslı ile ibraz anında alınan onaylı fotokopisi getirtilip incelenerek, keşide tarihinde herhangi bir tahrifat olup olmadığının, var ise kim tarafından yapıldığı bilirkişi incelemesi yaptırılmak suretiyle kuşkuya yer vermeyecek şekilde belirlenmesi ve bu tarihe göre ibrazın süresinde yapılıp yapılmadığının da saptanmasından sonra, sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken, eksik inceleme sonucunda yazılı şekilde karar verilmesi BOZMA.. 19.01.2009

    YanıtlayınSil
  78. 10. Ceza Dairesi
    Esas No : 2007/9020
    Karar No : 2009/1064
    Konu: Karşılıksız çek

    Sanık müdafiinin temyiz dilekçesinde suça konu çekteki keşideci imzasının sanığa ait olmadığını belirtmesi, dosya içinde yer alan sanık imzaları ile keşideci imzası arasında benzerlik bulunmaması ve temyiz dilekçesine eklenen karakol ifade tutanak fotokopisinde suça konu çeklerin çalındığının belirtilmesi karşısında; suça konu çekteki keşideci imzasının sanığa ait olup olmadığı konusunda, yazı ve imza örneklerinin alınıp uzman bilirkişi incelemesi yaptırılması suretiyle, sanığın hukuki durumunun belirlenmesinde zorunluluk bulunması BOZMA.. 29.01.2009

    YanıtlayınSil
  79. """""Karşılıksız Çek Suçunda İbraz Tarihi """""

    Karşılıksız Çek Suçunda ibraz tarihi terttüde yer bırakmayacak şekilde tespit edilmesi gerekir..

    1-) Suça konu çekin ibraz tarihinin, dosya içindeki fotokopisinde 05.12.2003 olarak yazılı olmasına karşın, muhatap banka tarafından düzenlenen ihtar mektubunda 19.11.2003 olarak gösterildiği anlaşıldığından; suça konu çekin aslı ve bankaya ibraz anında alınan okunaklı fotokopisi getirtilip, ibraz tarihinin duraksamaya yer vermeyecek şekilde belirlenip, çekin yasal süresi içerisinde ibraz edilip edilmediği saptanmadan eksik araştırma ile yazılı şekilde karar verilmesi, ( 20.01.2009 10. Ceza Dairesi Esas No : 2007/8066 Karar No : 2009/375)

    2-) 2-5842872 ve 4600097 seri numaralı suça konu çeklere ilişkin dosya içinde mevcut fotokopide ibraz tarihinin yazılı olmaması ve muhatap banka tarafından düzenlenen ihtarnamenin de dosya içinde bulunmaması karşısında; suça konu çek asılları ile ibraz anında muhatap bankaca alınan okunaklı ve onaylı örnekleri getirtilip, ibraz tarihinin kuşkuya yer vermeyecek şekilde tespit edilerek, sonucuna göre sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken, eksik araştırma ile yazılı şekilde mahkumiyet kararı verilmesi,
    ( 19.01.2009 10. Ceza Dairesi Esas No : 2007/8246 Karar No : 2009/102)

    YanıtlayınSil
  80. """"""Karşılıksız Çekte Tahrifat Şüphesi"""""""

    Karşıksız çekte tahrifat iddiası varsa. öcelikle bu şüphenin izale edilmesi gerekir

    1-)Suça konu çekin dosyada bulunan fotokopisine göre, yıl rakamının değiştirilmiş görünümde olması, sanığın savunmasında çekteki keşide tarihinde tahrifat olduğunu ileri sürmesi ve çekteki ibraz tarihinin 20.02.2000 olarak görülmesi karşısında; çek aslı ile ibraz anında alınan onaylı fotokopisi getirtilip incelenerek, keşide tarihinde herhangi bir tahrifat olup olmadığının, var ise kim tarafından yapıldığı bilirkişi incelemesi yaptırılmak suretiyle kuşkuya yer vermeyecek şekilde belirlenmesi ve bu tarihe göre ibrazın süresinde yapılıp yapılmadığının da saptanmasından sonra, sanığın hukuki durumunun tayin ve takdiri gerekirken, eksik inceleme sonucunda yazılı şekilde karar verilmesi, ( 19.01.2009 10. Ceza Dairesi Esas No : 2007/8243 Karar No : 2009/100)

    2-) Sanık müdafiinin temyiz dilekçesinde suça konu çekteki keşideci imzasının sanığa ait olmadığını belirtmesi, dosya içinde yer alan sanık imzaları ile keşideci imzası arasında benzerlik bulunmaması ve temyiz dilekçesine eklenen karakol ifade tutanak fotokopisinde suça konu çeklerin çalındığının belirtilmesi karşısında; suça konu çekteki keşideci imzasının sanığa ait olup olmadığı konusunda, yazı ve imza örneklerinin alınıp uzman bilirkişi incelemesi yaptırılması suretiyle, sanığın hukuki durumunun belirlenmesinde zorunluluk bulunması, 29.01.2009 10. Ceza Dairesi Esas No : 2007/9020 Karar No : 2009/1064

    YanıtlayınSil
  81. """Çekin Rıza Dışı Elden Çıktığı"""

    Çekin rızaen elden çıktığında dair iddianın samimi olması ve bu samimiyetin de bazı hareketlerle ispat edilmesi gerekir.Bunlar aşağıda belirtilmiştir.


    1-) Rıza dışı elden çıkma iddiası tehdit, cebir veya hileye dayanabilir.çekteki imza keşideçiye ait ise rıza dışı elden çıkma iddiasının dinlenebilmesi için, çek ibraz edilmeden önce, karşılığının bankada hazır edilmesi gerekir.

    2-)çekin rıza dışı elden çıktığını iddia eden kişi, menfi tespit davası açmalı ve davayı kazanmalıdır.

    Ayrıca Türk Ticaret Kanunun 711. maddesindeki ödemeden men kararı bir mahkeme kararına istinaden yapılabilir.Şahsi beyanla yapılamaz

    Yukarıdaki iki hususla desteklenmeyen rıza dışı elden çıkma iddiaları karşılıksız çek suçu yönünden dinlenmemelidir.

    Yukarıdaki iki şart yerine getirilmeden, bankanın, keşidecinin veya yetkili hamilin müracaatı üzerine, kendisine ibraz edilen çek üzerine karşılığının olmadığına dair şerh vermemesinin hukuki sorumluluğu bulumaktadır. çek ödeme aracıdır.çek alan kişi çekin sorumluluğundan haberdardır.çeke imza atıldığı andan itibaren bu sorumluluk başlar.

    çekin, hukuki mahiyeti aksi sabit oluncaya kadar geçerli resmi belge hükmündeki hususi bir belgedir. Eğer çek, mal müdürü gibi kamu görevlisi tarafından görevi gereği tanzim edilmiş ise, bu vasıftaki çekin sadece sahteliği ileri sürülebilir.22.12.2008

    YanıtlayınSil
  82. Selam arkadaşlar bilgileri burda paylaşalım hiç olmazsa burada maderatör vardır....

    YanıtlayınSil
  83. evet arkadaşlar burası daha sakin


    melek

    YanıtlayınSil
  84. ARKADAŞLAR DİĞER SİTE YE TEK KELİME YAZMAYACAĞIM.BUNDAN SONRA BURDA YAZACAĞIM..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  85. ARKADAŞLAR

    BENİM AVUKATIM MÜSBET HİÇ BİR GELİŞME OLMADIĞINI SÖYLÜYOR..FAKAT AĞIR CEZADAKİ İTİRAZIN NETİCELENMEDİĞİNİ DE SÖYLÜYOR..

    SN AVUKAT LEVENT BEY BURDAYSA REDDEN SONRA AĞIR CEZA İTİRAZININ NEKADAR ZAMANDA NETİCELENECEĞİNİ ÖĞRENSEK BİR SÜRA ANORMALLİĞİ VARMI EN AZINDAN ONU ÖĞRENİRİZ..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  86. SN PINAR BENDE GELİYORUM AMA 4 OLAMIYORUZ SAYAÇTA ARIZA VAR SANIRM..

    MY WAY

    YanıtlayınSil
  87. Kader Mahkumu Yakinlariyiz,
    Sesimizi duyurabilmemiz ve tek yumruk olabilmemiz icin site actik, uyelik ucretsizdir. Desteginizi bekliyoruz.
    Unutmayin! Her ozgur insan, bir mahkum adayidir…
    www.afistiyorum.com

    YanıtlayınSil
  88. artık burdayım hepinize merhaba

    kader

    YanıtlayınSil
  89. sayın cüneyt afistiyorumdan mesaj attım ulaşmadı galiba ben melek


    melek

    YanıtlayınSil
  90. sayın kader
    adresi aldım mesajı silin

    YanıtlayınSil
  91. çok teşekkürler pınar hanım burası süper3434

    YanıtlayınSil
  92. Ben cuneyt
    pınardan şifreleri aldım:) sağolsun

    YanıtlayınSil
  93. YENİ MESAJLARI NASIL GÖRÜYORUZ3434

    YanıtlayınSil
  94. sayın cüneyt

    artık burdamıyız

    YanıtlayınSil
  95. bende aldım sayın cünayt

    teşekkür ederim

    tlgerd

    YanıtlayınSil
  96. HOŞGELDİN KADER ABİ 3434

    YanıtlayınSil
  97. merhaba arkadaşlar bence öbür siteden önemli karar ve haberleri buraya kopyalayalım arşiv olması açısından bu saatten sonra orada neler olur bilemiyoruz


    melek

    YanıtlayınSil
  98. hoş bulduk arkadaşlar

    kader

    YanıtlayınSil
  99. uzun zamandır siteye katılımım yoktu zaten sadece sayın my way in anlamaktan yoksun okumaktan ve okuduğunu anlamamaktan yoksun katılımcılara anlatmak için gösterdiği çaba ve sabrı sn cüneytin aktardıgı bilgileri ve deger verdiğm insanların yorumlarını okuyordum ama bugün dayanamadım artık hepinizden özür dilerim

    kader

    YanıtlayınSil
  100. luzumsuz mesajlar siliniyor böylece kurtuluyoruz gereksizlerden:)

    YanıtlayınSil
  101. selam arkadaşalr bende geldim :)

    YanıtlayınSil
  102. e ama burayada şifresiz ve üye olunmadan giriliyor,buraya gelmeleri zor değilki :((((

    YanıtlayınSil
  103. tekrar merhaba arkadaşlar

    my way

    YanıtlayınSil
  104. haklısın mağdur 07 ama en azından silinebiliyor

    kader

    YanıtlayınSil
  105. bu site pınar kardeşimizin şifreleri bana verdi. pnr cuneyttir magdur07 ben Cuneyt:)

    YanıtlayınSil
  106. kim silebiliyor peki pınar hanımmı,silinme özelliği varsa çok ii...ama sadece 1 kişinin bu işi üstlenmesi lazım silme işini yani :)))) o kadar çok yazacaklardırki :))))

    YanıtlayınSil
  107. tekrar meraba herkeze

    burada aklı selim insanların olduğunu bilmek cok güzel
    artık biraz daha iyi hisdediyorum


    tlgerd

    YanıtlayınSil
  108. o zaman cüneyt kardeş şu adsızlarada bi çare bulalım,bilelim kim ne yazıyor hangi görüş kime ait...onlarıda silsek diyorum :))

    YanıtlayınSil
  109. sayın cüneyt

    herhangi bir engelleme şansınız varmı silmenin dışında veya ıp kontrolü yapabiliyormusunuz

    kader

    YanıtlayınSil
  110. engelleme durumu yok ip adres durumuda yok ancak silebiliriz mesajı buda büyük bir şeydir. devamlı sitede bulananlar içinde 3 kişide şifre olursa biri olmadığı zaman diğeri müdahale eder
    gereksiz yorumlar silinir tefeci şeker ve türevleri bir şey yazmaz

    YanıtlayınSil
  111. tabi böyle yanlışlıklar
    olabilir başta kusura bakmayaın

    cıkan benim cuneyt değil



    tlgerd

    YanıtlayınSil
  112. melek kardeş haklı bazı bilgileri kopyalayalım buraya ne olur ne olmaz...

    YanıtlayınSil
  113. tlgr
    altına isim yazıldımı sorun olmapnr değiştirip admin olarak yapacağım

    YanıtlayınSil
  114. ok


    herkeze iyi günler



    tlgerd

    YanıtlayınSil
  115. yargıtay 10.Ceza Dairesinin 2007/8699 esas ve 2009/605 karar sayılı ilamında karşı oy kullanan üyenin görüşleri,Yargıtay ceza genel kurulunun 2005/10 esas ve 2005/84 karar sayılı ilamındaki çek yasasında uzlaşmayla ilgili karar verirken 5252 sayılı yasanın geçici 1. maddesine atıf yaparak TCK'nın 1. kitabında yer alan hükümlerin özel kanunlarda yasal düzenleme yapılıncaya kadar en geç 31.12.2006 tarihine kadar (Sonradan 31.12.2008 olmuştur) uygulanamayacağını dahil görüşü ve yargıtay 7.CD'nin 2007/1431 esas sayılı kararında markalar kanunda 31.12.2008 tarihine kadar TCK'ya uyumlu yasal değişiklik yapılmadığından eylemlerin suç olmaktan çıkarıldığına dair görüşü dikkate alındığında karşılıksız çek keşide etmek suçlarının da cezasız kaldığı görülecektir.
    Ancak uygulamada doğan kaos bu konuda Yargıtay Ceza Genel Kurulunca bir karar verilinceğe kadar devam edeceğe benzemektedir.Bugün karşılıksız çek keşide etme suçunun suç olmaktan çıktığına dair azınlıkta kalan görüş ileride çoğunluk görüş haline gelebilir. Savcı Aydin Şen Şişli Adliyesi

    YanıtlayınSil
  116. Arşiv yapılacaksa bunu başka bir şekilde koaly bulunabilecek bir biçimde yapmak lazım.Yani bir siteye falan koyulsa hepsi derli toplu dursa? Bazı kararlar çok uzun oluyor yada makaleler aradaki yorumları kacırmadan bu nasıl düzenlenir bu konuda bir bilgisi veya yapabilecek biri varmı aramızda.

    Ben diger sitedede aktif olarak bulunacagım , gereksiz kişilere isterlerse ana avrat sovsunler cevap vermeyeceğim fakat yinede adam akıllı yardım isteyen yada fikir beyan edenleri okumaya devam edeceğim.Eğer bir duyum haber v.s olursa burayada haber veririm.

    R.C

    YanıtlayınSil
  117. yada şöyle yapalım herkes kendince öenmli gördüğü bilgileri bilgisayarında word pad dosyasına atsın ..oda olur RC

    YanıtlayınSil
  118. blogda mahkeme kararları ve dilekçeler bölümü açtım oraya yazın

    YanıtlayınSil
  119. ARKADAŞLAR diğer site tam dağılmış:=((((( tefeci orda şeker orda düşmüşler birbirlerine :=))))

    YanıtlayınSil
  120. Tamam Cüneyt bak onlara ayrıca bir yer açman çok iyi olmuş eline sağlık.

    R.C

    YanıtlayınSil
  121. my way
    burdamısın

    YanıtlayınSil
  122. slm arkadaşlar
    kimler burada

    ben pazara gidip geldim diğer taraf tam facia olmuş

    inşallah şeker vs burayada gelmez

    YanıtlayınSil
  123. 21
    gelsinler
    mesajları sürekli silindimi yola gelirler

    YanıtlayınSil
  124. arkadaşlar kabul ederseniz bende geldim diger sitenin teli kopmuş ben ilk gününden itibaren o sitey takip ediyorum bir gelişme varmı diye okumak istiyorum inanın okurken kendimden utanıyorum

    mehtap

    YanıtlayınSil
  125. sn cüneyt
    öyle bir olanak varsa çok iyi ne idiği belirsiz insanlar ortalığı talan etti yazık

    YanıtlayınSil
  126. cüneyt kardeş ben pazartesi günü temyize gideceğim dilekçeyi sana bi göstereyimmi ,yanlış bişi yapmayalım,gerçi senin savunmanla gittim ilk celsede mahkumiyet verdi,bu itirazıda verince direkt içeri almasınlar :=)))

    YanıtlayınSil
  127. 21
    sayın my way
    tlgerd
    ve bende bu sitenin şifresi var
    istenmeyen mesajları silebiliyoruz

    YanıtlayınSil
  128. Diğer sitede sanıyorum 2 kişi kendilerini mitoz bölünme ile 4 -6 kişi yapıp kendi yazıp kendine cevap veriyor.Amaç ne o tartışılır ama durum entresan.

    Buraya üye olmak için hotmail adresi yeterli oluyormu yoksa illa google id simi almak lazım.Bilgisi olan varmı arkadaşlar?Daha önce üye olmadım kusura bakmayın abes bi soru ise.

    R.C

    YanıtlayınSil
  129. cüneyt
    şifre olayı güzel
    peki istenmeyen insanlarıda bamlayamıyormuyuz.

    YanıtlayınSil
  130. arkadaşlar çok rica ediyorum medyabarı ihmal etmeyelim,adamlar bizim için emek sarfettiler,arasıra girip f5 yapalım lütfen...

    YanıtlayınSil
  131. magdur07
    medyabar da dilekçe örneği var
    işini sağlama al o örneği yazki kesin idam alasın:)

    YanıtlayınSil
  132. SN RC üye olmak ve isminin renkli çıkmasını istiyorsan googledan üye olacaksın...

    YanıtlayınSil
  133. cüneyt
    sen mağdurdan kurtulmanın yolunu bulmuşsun

    YanıtlayınSil
  134. teşekkürler CÜNEYT :=)))))

    YanıtlayınSil
  135. Arkadaslar merhaba.

    Herkes bu isin bittigini dusunuyor, artik sakarya karariyla insallah biran once sonuclanir. Obur tarafin civisi tamamen cikmis durumda. nl

    YanıtlayınSil
  136. CÜNEYT KARDEŞ üye olursan her yorum yazdıgında isim yazmak zorunda kalmazsın başlıga ve ismin renkli çıkar :=)))) bana mı diyordun bilgisayar bilgin nasıl diye :=)))

    YanıtlayınSil
  137. Teşekkür magdur07 abicim

    R.C

    YanıtlayınSil
  138. sn
    necdet arkadaş emeğine sağlık
    süper olmuş.

    biz şimdiye kadar neden buraya geçmemişiz?

    tek eksiğin link e medyabarı bağlamaman

    YanıtlayınSil
  139. sn cüneyt
    meiller ne durumda
    cevap varmı

    YanıtlayınSil
  140. Arkadaş diğer siteye ne olmuş öyle 15 gündür içerdeyim çekten cılkı çıkmış sitenin tuzu kurular basmış siteyi küfür dizboyu..

    YanıtlayınSil
  141. Arkadaşlar yarım saatliğine müsade döneceğim hemen

    YanıtlayınSil
  142. arkadaşlar
    diğer tarafta olduğu gibi burayada yorum sayısın gösteren numatör bağlayamazmısınız.

    kişi girişi için var bu çok iyi olmuş en azından ziyaretçi sayısını takipedebiliriz.

    YanıtlayınSil
  143. arkadaşlar biri bana şu temyiz olayını anlatabilirmi,ben şimdi yazdığım itiraz dilekçesini ceza aldıgım mahkemeyemi vereceğim ,onlar ne yapıyorlar bu dilekçeyi inceliyorlarmı yoksa ağır cezayamı gönderiyorlar,yoksa direkt yargıtaya mı...ben nerden takip edeceğim,dilekçenin akibetini...bilen bi arkadaşım detaylı bilgi verirse çok sevinirim...prosedür nedir nasıl işler...

    YanıtlayınSil
  144. diğer siteden sizi izleyen sessizlerdenim.Ancak sayımız belli olsun diye bu yorumu yazdım.Sizlerden çok şey öğrendim.(Tabii avukatımda)çok teşekkürler.
    ADİL63

    YanıtlayınSil
  145. sn mağdur
    dilekçeni kendi mahkemene vereceksin.

    adresini sana daha öncede bahsetmiştim. mutlaka seni bulacakları adres olmalı vereceksin ve bekleyeceksin.

    takip içinde adalet gov tr de dosya sorgudan ne aşamada takip edebilirsin.

    tabi aylar sonra oraya düşer.
    davan onanıp veya bozulurssa adresine tebliğ edilir.

    eğer o günlere kadar bu olay devam ederse sen bizleri içerde ziyaret edersin artık.

    YanıtlayınSil
  146. hoşgeldin ADİL kardeş aramıza,gerçekten avukatsan çok güzel aramızda bilgili birilerini görmek daha da sevindiriyor bizi...

    YanıtlayınSil
  147. ALLAH korusun 21 kardeş ha siz girmişiniz içeri ha ben değişen bişi yok valla,ayça hanım haala aklımdan çıkmıyor,çok üzülüyorum ona....

    YanıtlayınSil
  148. ben de geldim arkadaşlar.2121

    YanıtlayınSil
  149. Sn. arkadaşlarım,
    bende burayı takip ediyorum artık
    bugün eşimin avukatı aradı. ona sürekli burdaki kararları atıyordum. ilk defa bana gelişmeler olumlu. sadece sabırla beklememiz lazım dedi. önceleri çok olumsuz bakıyordu. şimdi düşüncesi çok olumlu. Sadece zaman lazım diyor.
    gül

    YanıtlayınSil
  150. sn adil 63
    sağol sevyeli saygılı üretken paylaşımcı her arkadaşa kapımız ve gönlümüz sonuna kadar açık
    hoş geldin

    YanıtlayınSil
  151. arkadaşlar

    tekrar geldim burdayım..

    my way

    YanıtlayınSil
  152. sn 2121
    sn gül

    hoş geldiniz.

    sn mağdur o espirydi umarım tez zamanda yargı bu işi çözer

    YanıtlayınSil
  153. sn my way hoş geldin
    geciktin hayrola cüneyt te seni soruyordu.

    şuan çıktı birazdan gelecek

    YanıtlayınSil
  154. evet arkadaşlar bakın herkesin bir isimle yazması daha güzel,kim hangi fikre sahip onu öğreniyoruz..

    YanıtlayınSil
  155. arkadaşlar numaratör sayfanın alt sağ köşesinde göründü

    yapan arkadaşın emeğine sağlık.
    sağolsun

    YanıtlayınSil
  156. sn mağdur
    yorum sayfasında kutucuğun solunda
    diğer sayfada ise en alt sağ köşede şuan 2001-2002/2003

    YanıtlayınSil
  157. ya orası ana sayfa,ama yorum gönder deyince bu sayfaya geçiyor ve burdada numaratör yok,her seferinde orayamı bakmak gerekiyor,ayrıca sağ alt köşedeki nide göremedim :=)))

    YanıtlayınSil
  158. my way kardeş orası tam bi chat sitesi oldu=))) bırakalım tefeciyle şekeri ne halleri varsa görsün :=)))

    YanıtlayınSil
  159. adalet.org da bir şey yok.
    tayyar eralpe gerekçeleri söylermisiniz diye sorulmuş, o da gerekçem TBMM de görüşülen yeni çek yasası demiş:)

    YanıtlayınSil
  160. Baştan beri yapmamız gereken bir hareketti zaten bu; iyi de oldu ama burayada gelebilirler hala herkesin adını kullanarak yorum yapıyorlar dua edelim gelmesinler

    YanıtlayınSil
  161. merhaba arkadaşlar,

    bir kaç zamandır sizleri diğer siteden gözlemledim.

    sitenin yorumlarına bakıldığında aslında konu başlığı olarak çekle direk alakalı olmamakla birlikte hatta 33 maddenin diğer fıkraları asla hçbirinizin yorumunda yer bulamazken küfür ve sataşmalar hiç eksik olmamış genede site için %75 oranında olumlu oy verilebilr.

    ancak son yorumların ele alınacak bir yanı kalmamış malesef.

    neyse bende basın adına size elimden geleni yapacağım. çünkü bu konuda yakın dostum ve basın danışmanlığını yaptığım çok değerli insan namı diğer ULUDAĞ beyfendiye size yardımcı olacağıma söz verdim.

    malum uludağın işleri bu aralar biraz yoğun. ama inanın onu aratmamaya çalışacağım.

    ancak şunuda belirtmeden geçemeceğim şöyle ki; benim sitede oluş saatlerim sizden biraz farklı olabilir.

    daima sitede olmak gibi bir şansım olmamakla beraber gelişlerimi ve gidişlerimi zaman dilimi açısındana mutlaka duyuracağım.

    herkes tarafındanda bilindiği üzere biz GAZETECİLERİN kulağı biraz delik olur. aldığım her haberi sizinle paylaşırken yorum kısmını size bırakacağım.

    şimdilik hoşçakalın...

    saat 19.05 e kadar yokum.

    YanıtlayınSil
  162. Sayın Eralp'in gerekcem TBMM de gorusulen yeni yasa demesi bir hukuk adamına hiç yakışmayan komik bir yorum olmuş.TCK da 7 / 2 diye bir madde var.Lehe olan geriye işler diyor.Ama sayın Eralpe kalırsa alehte olanları işletirim diyecek.

    Ne yazikki hukuktada böyle durumlar oluyor ne kadar üzücü.Ama ezici bir üstünlükle bizim savundugumuzun dogru oldugu ortada benim kafam rahat.

    R.C

    YanıtlayınSil
  163. sn mağdur 07

    ne yapabiliriz ,o sitedeki ilk 10 kişiden biri bendim..ama bakıyorum ilk başlarda herkes yorumunu yapıyordu.fakat itirazı olan kendini ifade etmeye çalışırken hakaret yolunu seçmiyordu..karşısındakini aşağılamıyordu..

    hukuk gibi konuda sadece bildiklerimiz okuduklarımızla sınırlı.ama 50 defa okuyup öğrendiğimizide savunmalıyız..emin olduğumuz konunun arkasında durmazsak..başımıza nelerin geldiğini görüyoruz..kendi avukatlarımızdan bile kazık yiyoruz..onun için her fikre açığız ama ispatlanması şartıyla..


    ben böyle düşünüyorum..

    my way

    YanıtlayınSil
  164. sn 21

    elbette saygı sınırlarını aşmamak,kural olmalı.herkes kendine hakim olmayı bilmeli..bazen kantarın topunu bende kaçırıyorum.buna da bir itirazım yok..

    ama haklı olduğum konuyu da savunurum..kesin bildiğim konuyu savunurum..burda olma sebebimizde bu değil mi zaten..

    my way

    YanıtlayınSil
  165. merhaba arkadaşlar

    blogstop tan buraya gelmeniz isabet oldu orası seviyesini ve güveninirliği yitirmiş durumda.

    bende hepiniz gibi çekzedeyim tüm yazdıklarınızı ve gayretlerinizi imrenerek takip ettim. özellikle sn. cüneyt beyin katkıları çok kendisine tşkr. ediyorum buraya alacağınız arkadaşları lütfen itina ile seçerek alınız ve bu siteye geçtiğinizide belli başlı arkadaşlara söyleyin benim nacizane düşüncem bu. herkes bilgisini belgesini aktarıyor ve bizim durumumuzda olan arkadaşlarında faydalandıkları bir site olarak devam etsin.

    YanıtlayınSil
  166. sn my way
    tartışma seviyeli oldumu tadın dan yenilmez.

    herkes aynı düşünseidi tek renk tek tip tek düşünceli ve tek isimli olurduk.

    insanlar birbirine saygılı olmayı öğrendiğinde zaten bir çok şeyi aşmış oluruz.

    YanıtlayınSil
  167. arkadaşlar bişey sormak istiyorum:tebligat için mahkemeye vereceğim adres yarın birgün icra durumunda başıma iş açarmı,diyelimki kayınvalidemin evini göstereceğim adres olarak,oraya icra gelebilirmi ve mahkemeden benim adresimi bulabilirlermi...teşekkürler

    YanıtlayınSil
  168. sn mağdur 07
    neden avukatınızın adresini vermiyorsunuz?

    alacaklı vekili dosyadan adresinizi tespit edip size ait eve veya iş yerine elbette haciz yapar

    YanıtlayınSil
  169. adsız kardeş ne acıdırki artık avukatıma güvenmiyorum...tebligat yapılan ev veya işyeri benim olmasa bile sıkıntı olurmu...

    YanıtlayınSil
  170. sn mağdur 07
    üstteki yorum benim.
    tebliğat açısından sanırım alınmış olarak kabul edlir ve tebliğ edilmiş olur ama icra konusunda emin değilim.
    size ait olmayan bir ev veya mekana icra işlemi yapılamaz diye biliyorum ve mantıkende kanuni değil.

    YanıtlayınSil
  171. kanuni değil uggun değil olacaktı

    YanıtlayınSil
  172. SN 21 bir bilseniz icra iflastaki kanunları gülmekten ölürsünüz...diyelimki siz icralıksınız ve bi arkadaşınıza oturmaya gittiniz bigün,ve avukat bunu öğrensin oraya icra getirebiliyor biliyormusunuz...şaka değil gerçekten gülmeyin aynen getiriyor...ve malı kaldırıp götürüyor bu yetkisi var...haaa arkadaşınız sonra istikak davası açıyor eşyaları alıyor ama o davada aylar sürüyor....bu kadar saçma icra davaları var...

    YanıtlayınSil
  173. evet RC haklısın hiç bulaşmayalım...ben sağlam bir adres bulayım :=)))

    YanıtlayınSil
  174. gazeteci kardeşim bu haberi hangi gazeteden aldın ve tarihiyle söylermisin lütfen...

    YanıtlayınSil
  175. Serap
    aslı ablanmı oluyor
    expo16

    YanıtlayınSil
  176. cüneyt
    bu site kimin
    expo

    YanıtlayınSil
  177. ıyı aksamlar herkese.sayın gül burdamısınız.emır

    YanıtlayınSil
  178. merhaba arkadaşlar nasılsınız?yeni blogumuz hayırlı olsun


    tolga

    YanıtlayınSil
  179. sn arkadaşlar

    bu gidişle toplumun her kesiminden feryatlar çoğalacak gibi görünüyor..kimse farketmek istemese de yıllardır üstüne sünger çekilen kriz,bazen kredi kartı,bazen tüketici kredisi ile geçiştirildi.fakat katlayarak büyüdü..

    şu an gelinen nokta insanlar haciz kıskacında,bu çiftçide bir umut borcunu taahhüt etmiş ama nafile ödeyemeyincede taahhüdü ihlalden hapise..bu gidiş hiç iyi bir gidiş değil..

    ankara dada neredeyse nüfusun % 10 icralık..yarısı da kredi kartı..

    my way

    YanıtlayınSil
  180. site güvenliği neden 20.02 ile 20.04 arasındaki uygunsuz mesajları silmiyorsunuz?

    melek

    YanıtlayınSil
  181. 17 mart ne olacak
    expo

    YanıtlayınSil
  182. Biraz işim vardı geldim ve mudahale ettim
    Cuneyt

    YanıtlayınSil
  183. ay süper vallahi burada sözü söz olan adam gibi adam ya da kadın gibi kadınlar yazacak.sayın cüneyt aklınızla bin yaşayın teşekkürler


    melek

    YanıtlayınSil
  184. nasılsınız arkadaşlar:)
    Cuneyt

    YanıtlayınSil
  185. cüneyt
    site kimin??????
    expo

    YanıtlayınSil
  186. cüneyt abi my way abi harika olmuş böyle artık huzurluyuz çok şükür neydi o öyle kurtulduk vallahi


    tolga

    YanıtlayınSil
  187. Bizim arkadaşlar dürüst insanların sitesidir burası
    Cuneyt

    YanıtlayınSil
  188. cüneyt güzel olmuş
    küfür edenlerin üyeliklerini
    iptal edebilirsin.
    aslıya veya serapa ulaşmam lazım
    expo

    YanıtlayınSil
  189. cüneyt güzel olmuş
    küfür edenlerin üyeliklerini
    iptal edebilirsin.
    aslıya veya serapa ulaşmam lazım
    expo

    YanıtlayınSil