Alim IŞIK Taahhüdü İhlal Genel Kurul Konuşması

Taahhüdü ihlal hapis cezaları Prof. Dr. Alim Işık TBMM Genel kurul konuşması, çek mağdurlarıKütahya Milletvekili Prof. Dr. Alim IŞIK'ın "Ceza Muhakemesi Kanunu ile Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı" nda Disiplin ve tazyik hapsine mahkum edilenlerin Tasarıyla getirilen infaz ertelemesinden yararlandırılmasına yönelik önerge ve TBMM konuşması.

Prof. Dr. Alim IŞIK (Kütahya Milletvekili) - Sayın Başkan, değerli milletvekilleri, görüşülmekte olan 365 sıra sayılı Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısının 4′üncü maddesi üzerinde vermiş olduğumuz değişiklik önergesi hakkında söz aldım. Bu vesileyle yüce Meclisi ve bizleri izleyen değerli milletimizi saygıyla selamlıyorum.

          Değerli milletvekilleri, daha önce de çoğu kez görüldüğü gibi, bu tasarı da bir AKP klasiği olarak önce millete zehrin içirildiği ardından da bazı tatlandırıcılarla bunun unutturulmaya çalışıldığı bir tasarıdır. Sözde “anadilde savunma hakkı” gibi son derece masum gerekçelerle ifade ettiğiniz ama aziz Türk milletinin bölünmesine yönelik önemli adımlardan birisi olan düzenlemeyi ilk 2 maddede getirdikten sonra şimdi bu maddelerle "Bazı mağdurlara iyileştirme getiriyoruz" adı altında düzenlemeleri görüşmekteyiz. 4′üncü madde de özellikle, kasten ya da taksirli olarak suç işlemiş olan bazı hükümlülerin cezalarının infazının ertelenmesiyle ilgili düzenlemeleri içeriyor. Ardından, bu erteleme süresi içerisinde herhangi bir kamu davası açılmış ise bu ertelemeden yararlanan kişilerin hemen yeniden ceza evine tıkılmasını öngörüyor. Dolayısıyla, bu 3′üncü fıkranın, bu iyileştirmeler içerisinden çıkartılmasını öngörüyoruz.

          Bir diğer konu da 6′ncı fıkranın (c) bendinde: "Disiplin veya tazyik hapsine mahkum olanların bu iyileştirmelerden yararlanamaması yani getirilen ertelemeler bunlar hakkında uygulanamaz" denmektedir. Önergemizde de bu (c) bendinin çıkarılmasını yani disiplin veya tazyik hapsine mahkum olmuş olanların da bu iyileştirmelerden yararlandırılmasını istiyoruz.

          Değerli milletvekilleri, AKP’nin on yıllık yönetimi sürecinde, bugün, 20 bine yakın taahhüdü ihlal suçlusu ceza evinde, 250 bin dolayında da ceza evine girmemek için kaçak durumda. Şimdi, herkese iyi kötü bir iyileştirme yaptığınız bu düzenlemede, sizin kötü ekonomik politikanız yüzünden geçimini sağlayamaz, taahhüdünü yerine getiremez duruma gelmiş, verdiği her taahhüt başına da üç aya kadar tazyik hapsi almış olanların suçu, günahı nedir? Kasten adam öldürmüşse erteleme var ama geçimini sağlayacak bir işi olmadığı için veya zamanında borcunu ödeyemediği için mahkum durumuna düşmüş olanlara yok! Bu nasıl adalet?

          Sayın Bakana geçen, bir kanunun görüşmeleri sırasında sorduk, "Bu durumda olanların sayısı nedir?" dedik, o sayıyı veremedi. Dün Sayın Başbakan Yardımcısına, bu tazyik ve disiplin hapsine mahkum edilenlerin neden yararlandırılmadığını sorduk. Verdiği cevabı sizlerle paylaşıyorum: "Bu cezalar kişiyi bir hususta zorlamaya yönelik cezalardır. Bu nedenle tasarıda getirilen cezanın infazı hükümlerinden yararlanamayacaklardır". Yani zorlayın, zorlayın da canını mı alacaksınız bu insanların? Bu insanlara iş verdiniz de çalışıp borcunu mu ödemediler? Dolayısıyla, bu önergenin yerinde bir önerge olduğunu düşünüyoruz. Mademki bu toplumda barışı sağlamak için çok güzel sözlerle barıştan söz ediyorsunuz… Dağdakine af var ama vatandaşlık görevini yerine getirmek için çabalayan, uğraşan insanlara yok!

          Elimdeki, Balıkesir’in Susurluk ilçesinden, bu mağduriyetten mahkum olmuş bir insanın mesajını sizlerle paylaşmak istiyorum. Kendisi ceza evinde. İzin almış, evine gidiyor, hanımı da aynı suçtan dolayı yine taahhüdü ihlale uğramış, gözünün önünde, yedi aylık çocuğuyla beraber hanımını ceza evine götürüyorlar.

          Değerli milletvekilleri, buna benzer çok örnek var. Hanımı ve kendisi ceza evinde, çocukları intihar etmiş olanlar var. Geliniz, eğer adalet istiyorsak, barış istiyorsak, huzur istiyorsak bu konuya da bir çözüm bulalım. Bu konu, milletin isteyerek durumu kötüye gittiği bir konu değil, tamamen sizin kötü politikalarınız, borca dayalı para sistemi nedeniyle milleti borç altında boğduğunuz bir düzenin sonucudur.


Prof. Dr. Alim IŞIK, Taahhüdü ihlal, Tazyik Hapsi, Ödeme Şartını ihlal, Cezaevi, TBMM

2.619 yorum:

«En Eski   ‹Eski   201 – 400 / 2619   Yeni›   En yeni»
Emin Şahin dedi ki...

sayın arkadaşlar




noyan kardeşimiz heycandan belki biraz karıştırtı gibi olabilir o heycan hepimizin heycanıdır. askeri suçlar ve disiplin suçları ilğili bir genelge veya önerge  verileçek disiplin deyince hemen aklımıza tazyik disiplini gelir

Emin Şahin dedi ki...

hiç bir bilğim yok

NOYAN dedi ki...

BELKİDE BEN YANIŞ ANLAMIŞ OLABİLİRİM  AMA OLSUN AZDA OLSA MUTLU OLDUM
BAKALIM YARIN  ÖZELLİKLE DİNLİCEM  HATALIYSAM ÖZÜR DİLERİM 

Hayat dedi ki...

niye özür diliyorsunuz,yazdığınızın hepsi samimiyetten,kimbilir o anda heyecandan neler hissettiniz:)bu samimiyetinizi yürekten kutluyorum,inşallah yakında herşey gerçek olur kimbilir yaradan sizin bu heyecanınızından hoşnut kalırda kapılar tez vakit açılr.....

ahmet yıldız dedi ki...

hasan abi tarık kardeşim işten ayrıldım tlf hattı başkasının adına olduğu için iptal etmek zorunda kaldım arayamıyorum özür dilerim  kusura bakmayın site sakinleri buraya özelimi yazdığım için özür diliyorum selamlar

taahüd mağduru dedi ki...

herkese iyi akşamlar ne olacak bizim durumumuz bakın bence biraz daha sesimizi duyuralım adalet bakanı sadullah erginin danışmanıyla konuştuk ben dedimki vatan hainini kapkaşcı pkk  bunlara sadulah bey bir cözüm buluyorda bize niye bir çare bulmuyor dedim neymiş bizimle alıp veremediği bize gıcıklığımı var dedim yok öyle birşey çok telefon alıyoruz ama biz ne yapabiliriz benim söylediklerime aynen söylemessen 300 bin mağdur insanın mebalini cekersin dedim  tamam dedi birde fax çekin diyor bende ekmek bulamıyoruz coluk cocuk perişanız fax parasını nerden bulalım dedim yüklenin bunlara sesimizi hepsi duysun hakkımızı arayalım sonuna kadar allahtan başka kimseden korkmuyorum ne yapacaklarsa yapsınlar 

yeşil karadenizlim dedi ki...

ben

yeşil karadenizlim dedi ki...

ne faksı çekeceğiz allah aşkına sizin gibi yüzlercesi telefon mail bimere bildirimde bulunuyor artık onlarda gerçekleri görsün size oyalama taktiği yapıyor benim düşüncem bunlar sizin dertlerinize çare arama peşindeler göreceksiniz allah izin verirse istekleriniz gerçekleşecek çünkü onlarda aslında üçüncü yargı paketiyle taahüt tazyik cezasını kaldırmadıklarına pişman oldular onlar bence taahütt mağdurlarının oranlarını az zanettiler yanıltılar ama telafi edeceklerine inancım tamdır.bence sakın inancınızı yitirmeyiniz mücadele ediyorsunuz sizleri izliyorum hepinizin borçlarına karşı iyi niyetli olduğunuzu görüyorum iyi niyetli olmasaydınız zaten borçunuzu ödeme taahütünde bulunmazdınız.bunu ben düşünebiliyorsam inanın yukarıda bizleri sevk ve idare eden idareciler sizlerden çok bu olaya odaklanmışlardır sabır arkadaşlar

Hasan Sığırcı dedi ki...

Değerli arkadaşlar hepinize hayırlı geceler diliyorum. Birçok arkadaşımızın bileceği gibi, Sayın Adalet Bakanımızın son açıklamalarına göre, 4.Yargı Paketine bazı ve başkaca eklentiler söz konusu olacağı ve bu eklentilerin görüşülmesi, Bakanlar Kurulundan geçerek, TBMM Genel Kuruluna gelmesi, yaklaşık olarak 15 günü bulacaktır. Eklentilerin neler olacağı, bu eklentiler içerisinde, TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARI bakımından, bir şey olup olmayacağı hususunda, bir açıklama yoktur. Ama ve ancak; 4.Yargı Paketine, başkaca nelerin ekleneceğine dairde bir açıklama yoktur. (açıklamama gereği duyulduğundan) Yani paket genel kurula geldiğinde göreceğiz.

Peki, 4.Yargı Paketinde veya genel kurulda geçişi sırasında, TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARI bakımından hayırlı bir gelişme olacak mı? Bir başkasını bilmem ama, bana göre olmaması % 1 olması İnşallah % 99 oranındadır. Bakacağız ve zamanı geldiğinde, hep birlikte göreceğiz.

Bana göre şu geçiş döneminde, çok hızlı değilsede, gündemimizin sıcaklığını, sayın yetkililere unutturmadan ve pekte sıkmadan çalışmalara devam etmeliyiz. Ancak, 4.Yargı Paketinin genel kurula geldiğini görür görmez, faaliyetimizi % 100 artırmalıyız. Şu geçiş döneminde galiba, biraz daha sabırlı olmak gerekiyor. (sabır kaldıysa) Allah hepimizin yardımcısı olsun. Saygılarımla.

taahüd mağduru dedi ki...

 Bir okurumuz gündemde tutmamızı arzu ettiği (Esasen tüm okurlarımızın
arzusudur) TAAHHÜDÜ İHLAL sorunuyla ilgili aşağıdaki maili göndermiş, bu
mesajı noktasına virgülüne dokunmadan yayınlıyoruz: EWET ARKADAŞLAR YAZI YAZIP YOLLAMIŞTIM YAYINLAMIŞLAR  AKFİKİRE  ÇOK TEŞEKKÜRLER BİZLERİ DESTEKLİYORLAR LÜTFEN YORUMLARINIZI ORDADA PAYLAŞIN

taahüd mağduru dedi ki...

 AĞZINA SAĞLIK KAREDEŞİM SAĞ OL BİZ ELİMİZDEN GELENİ YAPALIM GERİSİ ALLAH BÜYÜK

Aysen1985 dedi ki...

herkese hayırlı akşamlar
ben burada kimse mücadeleyi bırakmasın kim elinde ne geliyorsa daha fazlasını yapsın
bunların bizi düşüneceği yok 4 yargı paketindede bu yasa ile ilgili bir madde yok
dedikçe birileri çıkıp burada pembe tablolar çizmeye devam ediyor
3 yargı paketi dönemini hatırlayacaklar çoğu arkadaşımız paket genel kurulda gürüşülürken bile yüklenelim dedikçe
aynı kişiler çıkıp daha şimdi gürüştün en sona eklenecek demişlerdi şimdi yine aynı senaryo
aynı film devam ediyor malesef yine aynı kişiler bu sefer kesin olarak kalkacak bu taahhüt ihlal diyor
ben burada bir kez daha vurgulamak istiyorum ve bunları kafadanda uydurmuyorum
4 yargı paketinde şayet bizler gündem uluşturmazsak kesinlikle bu yasa ile ilgili bir madde eklenmiyor bunu herkes bilsin
bankalar o kadar feryat figan ediyorlarki kimse lafını edemiyor bu yasa ile ilgili bunu herkes böyle bilsin ona göre mücadele etsin
isteyen inanır isteyen inanmaz dediklerime 
bu güne kadar burada siz değerli arkadaşlarıma paylaştığım bilgilerin doğruluğu konusunda
sunuçlarının ne olduğunu merak edenler geçmişteki yazılarıma bakabilirler
bu malum şahıslarında verdiği bilgilere bir zahmet bir baksınlar
ona göre herkes bir mücadele içine girsin derim
ha sakın kimse bu yasa asla çıkmayacak dediğimi çıkarmasın bu yazdıklarımdan ama bizim mücadelemiz böyle yarım yamalak olduğu sürece inanın zor çıkar bu yasa
herekese sıkıntıdan uzak huzurlu mutlu yarınlar dilerim
saygılarımla hayırlı akşamlar 

taahüd mağduru dedi ki...

 AYSEN 1985 SİZ BENİ NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ BEN ANLAMADIM DOĞRUSU BU SÖYLEDİLERİNİZ BANAMI BEN BURDA ELİMDEN GELENİ FAZLASIYLA YAPIYORUM  İSTERSENDE KANITLARIM SANA

Ahmethacioglu dedi ki...

Az önce yine Başbakanımıza,Adalet Bakanına ,Fatma Şahine,Bülent Arınç a da mail attım..İki haftadır sürekli mailimi değiştirerek yazdım..Ama henüz bir yanıt alamadım.Acaba dışarı bilgi vermemek için anlaştılar mı?Ya da okumuyorlar mı yazdıklarımızı? 

Aysen1985 dedi ki...

hayır size değil neden size olsun tam tersi herkesin sizin gibi mücadele etmesini istiyorum
aksi taktirde sonumuz yine hüsran olacak diyorum güzel kardeşim keşke herkes sizin gibi canla başla mücadele etse çoktan kalkmıştı bu yasa herkes bu şekilde mücadele etmiş olsaydı
saygılarımla

Ahmet Vahap ULUSOY dedi ki...

Sevgili Aysen Senin sabrına hayranım,ısrarla çizgini hiç bozmadan 1,5 yıldır gerçekleri yazmaya devam ediyorsun.

Aysen1985 dedi ki...

ahmet abi hayırlı akşamlar ben bu aralar fazla katılımcı olamıyorum bazı mecburi sebeplerden dolayı bu güne kadar dediklerim bir bir doğru çıkmasına rağmen
hala birileri çıkıp milletin mücadele şevkini pembe tablolarla yıkıyor ve malsef sunuçta hep aynı oluyor
napalım ahmet abi hepimiz bu yazdıklarımı işitmek istemiyoruz ama gerçeklerdende kaçamayız
baya oldu gürüşmeyeli abi umarım iyisindir yaramaz bir durum yoktur inşallah
hayırlı akşamlar

Ahmethacioglu dedi ki...

 kim bu okurunuz nerde mail bulamadım ,akfikirin gönderdiği mail mi? bir tekrar yayınlarmısın bulamadım?

taahüd mağduru dedi ki...

 kırdıysam özür ağlamayan cocuğa meme vermez bunlar ağlıyacaksınki memeye ulaşırsın

taahüd mağduru dedi ki...

 geçen gündeki kanal 3  afyon tv de  iki kere  mesaj attım alim ışık tv programını hemen söylediler benim isnimi eşimin taahüd mağduru  olduğunu arkadaşlar inanın artık sıkılmaya başladılar yanlız şunu söyleyeyim bakanlığın bu konuyla çalışması var ama 4 yargıda cıkarmı bilmeme biz erken cıkması için uğraşalım hep beraber özgürlüğe koşalım

Ahmet Vahap ULUSOY dedi ki...

Teşekkür ederim ,hamdolsun sağlığım iyi.Bende aynen senin gibi fazla yazmıyorum ama Arkadaşların yazdıklarını hergün takip ediyorum

ahmet yıldız dedi ki...

ahmet kardeşim eline sağlık mutlaka okunuyordur geri dönme ihtimali bana göre sıfır ama kulaklarını çınlatmakta fayda var bende sürekli aynı mail atıyorum kaç ay oldu tek kelime cevap yok 

ahmet yıldız dedi ki...

aysen hanım bu yasa 4. yargı paketinde yok olduğunu çoğumuz biliyoruz veya yeni öğrendik ancak ve ancak önceden meclise çok yoğun baskı yapıp mağdur olduğumuzu,insanların özgürce çalışıp borcunu ödemesi gerektiğini anlatabilirsek 4.yargı paketine tahhatüd hapis cezalarının kaldırılmasını eklettirebilirsek ne mutlu bize yoksa meclise geldiğinde 3.yargı paketinin genel kurulda görüşülmesini izlediğimiz gibi izleriz değişen bişey olmaz yani çok yoğun baskı yapmamız lazım diye düşünüyorum saygılar

ayşe gülşen dedi ki...

ablacım msn açık mı

Aysen1985 dedi ki...

işte ahmet bey tam olarak söylemek istediğim budur
bizler yani biz mağdur kişiler gereken gündemi uluşturamazsak inanın aynen dediğiniz gibi yine izlemekle ah vah etmekle kalacaz onun için diyorum çizilen pembe tablolara güvenmeyelim kesin çıktı çıkacak şu ayda şu olacak demeyelim bunları söyleyenlerede kanmayalım canımızı dişimize takıp mücadele edelim diyorum
hayırlı akşamlar

ayşe gülşen dedi ki...

ayşin de ben de aynı şeyi söylüyoruz zaten ama herkes istediği gibi anlıyor kardeşim bu arada telin kapanmış eşinin ki açıkmı bari selam söyle allaha emanet olun

ahmet yıldız dedi ki...

abim şu 15 gün çok önemli bu paket meclise gelmeden yoğun baskı ve yazılı görsel basına bir şekilde çıkmamız lazım geldiğinde iş işten geçer ne güzel önümüzde bu süre var bunu hep birlikte değerlendirelim yeni bişeyler yapalım önersi veya projesi olan varsa katılalım tşk ler iyi akşamlar

ahmet yıldız dedi ki...

ablam selamlar zaten onun hattıydı malum durumdan dolayı kapattık onunda selamı var iyi akşamlar dosyamın düşmesine 33 gün kaldı allah büyüktür

ayşe gülşen dedi ki...

hadi hayırlısı şafak saymaya başlayalım darısı başımıza inşallah

ahmet yıldız dedi ki...

evet aynı şeyler söylüyoruzda bir olamıyoruz şunuda belirteyim yanlış anlamayın lütfen biz tahatüdlüler genel olarak umutlarla yaşıyoruz tarihte verilse umut oluyor mücadele oluyor burda insanlar karamsar yorumlar okudukça mücadeleden kopuyor zaten piskolojik bunalımdayız sonrası daha kötü oluyor ama özgür yaşamadan umut olmadanda hayat daha zor oluyor lütfen kimse yanlış anlamasın ama pembe ama kara hayatımız paketlere endeksli yaşamaya başladık allah yardımcımız olsun

Aysen1985 dedi ki...

ablam msn yazdım cevap vermedin çıkıyorum inşallah yarın gürüşürüz allah a emanet ol kendine ii bak hayırlı akşamlar

avukatmağduru dedi ki...

Sayın aysen hanım...
bizler evet diyoruz taahhüt ihlal kalkacak. ama çalışma yapmayalım demiyoruz. buna inananlardan ve dile getirenlerden de birisi ben olmama rağmen kesin olarak yasa çıkana kadar çalışmaktanda çekinmeyeceğimi belirtmek isterim. kesin sonuç alınıncaya kadar başaracağız ümidi ile çalışmak ümitsiz bir şekilde öylesine çalışmaktan daha iyidir. ümit başarının yarısıdır. ümidimiz var çalışmamız var mecliste durum ne bilinmez ama bu ümit ve çalışma ile bunu başaracağız hep birlikte.

Aybars dedi ki...

SEN ÖNCE ADAM OL UŞAKLI

Aybars dedi ki...

emin bey,
siz bana sinirlendiniz ama son 1 yılda herşeyimi kaybettim.hayatımın en karanlık günlerini yaşıyorum.sizden bir medet umdum yardım edersiniz diye ondan rahatsız ettim.yoksa ben asla kimseyi kıramam.inanın intihar etmeyi bile düşündüğüm çok zamanlar oldu.ama sizde en ufak bir konuda bu sitede azarlarsanız  olmaz.inanın çok gücüme gitti ondan sinir yaptım.oysaki siz bana hatırlamazsınız 8 ay kadar önce bu sitede çok yardım ettiniz.o nedenle ben özür diliyorum sizden ve tüm site sakinlerinden.iyi geceler.

dost dedi ki...

 SELAMLARTAAHÜD MAGDURU.BEN Bİ ARKADAŞIM ADINA SİZE Bİ SORU
SORACAKTIM.KENDİSİ DE TAAHHÜD MAĞDURU.Bİ DAVADAN CEZA ALDI DİĞERİ DE 2
TANE ARA DURUŞMA GEÇMİŞ VE 3.SÜ DE ŞUBAT AYINDA.AMA BU TAAHHÜDÜ
VERİRKEN SADECE İCRAYA GELDİKLERİNDE KORKUDAN TAAHHÜD VERMEYİ KABUL
EDİYORUM DEMİŞ SONRADAN AVUKAT ONA TAKSİTLENDİRİLMİŞ LİSTEYİ TEBLİĞ
ETMİŞ,YANİ TAAHHÜD İMZALARKEN OLMASI GEREKEN KURALLAR OLUŞMAMIŞ,KENDİSİ
DE ŞU AN BU DOSYAYA NASIL İTİRAZ EDEBİLCEĞİ HAKKINDA SİZDEN BİLGİ RİCA
EDİYOR.AYRICA KENDİSİ KAÇAK YAŞIYOR NASIL İTİRAZDA BULUNACAK.SAYGILARIMLA 

Mutlu_543 dedi ki...

kardeşim karabasan gibisin o karamsar düşüncelerini yazıpta içimizi karartma ya takip ediyorum yazılarınızı içiniz dışınız olumsuzluk dolu yapmayın bunu

Brskzy dedi ki...

Arkadaşlar biliyorsunuz bu sitenin malum olumsuzluk kusan birkaç müdavimi var.Ama bu kişiler nedense(40 kere yazılmasına rağmen)okuduklarını anlamakta zorluk çeken kişilerdir.Bu yasa çıkacak taahhüt ihlali kalkacak diyen ve bunu burada en çok dile getiren kişiyim.Ve %90 oranında bu yasa çıkacak demeye de devam ediyorum ama mücadeleyi bırakalım yan gelip yatalım diye tek kelime yazdığımı gösterecek birisi varmı acaba.Hatta %90 oranını %100 yapmak için mücadeleye devam diyen de benm.Ama bu malum şahıs aylardır aynı lafı geveliyor.Hükümetin gündeminde yok mayısa kadar gündeme almaycaklar diyende bu kişilerdir.Peki bu vatandaş Mayısta gündeme alınacağını nereden biliyor.Acaba malummu oluyor.Defalarca dedik tekrar diyoruz 4.pakette taahhüt konusu yok eklenmesi de sürpriz olur.Ben diyorumki paketten bağımsız bu taahhüt meselesi halledilecek.Halledilecek ve bu malum şahıslara hediye olarak kapak vereceğim.Onlara yakışır çünki

§ibeLLa dedi ki...

arkadaşım sen yazmaya devam et ama unutma cevap yazmazlar...ama merak etme okunuyordur mutlaka

Ahmet Vahap ULUSOY dedi ki...

**

Emin Şahin dedi ki...

sayın . aybars


beni hedef göstermeyin burada insanın dosttun fazla düşmanı var ben sizi uyardım ama anlamadınız hareket yazmayın bırakın dedim ama siz hem bana hemde sayfa yönetimine yazı yazdınız bana yazsanız neyse ama sayfa yönetimine yazmanız yanlış oldu sizin hakaret yazılarınzı sildim ama uyardım hala hakarete devam ettdiniz en sonunda engeli koydum ama iki gün sonra sildirdim siz şimdi çok değişik şekilde birilerinin bir daha ağır bir hakaret etmelerine müsade etdiyorsunuz bazı kişilerin kafanı kaldırısın görürüsün bu yazdığın yazı ile kendime 8. gün engel koyuyorum

Tarik Samanci dedi ki...

İçinde huzur olsun yeter ki
Ha beş metre kare yer, Ha sarayda bir döşek
Gönlün istediği ne ki zaten
Bir bardak çay, bir somun ekmek,,,,,,

Ilker_ekmekci dedi ki...

tabi tabi komisyona gelmeden yasayı çıkarttın hemen

Aybars dedi ki...

emin,
söylediklerinden tek kelime anlamadım kafamı kaldırırsam ne görücem ltf izah ediniz.özür diledim sadece ama siz beni sana hakaret ederler diye tehditmi ediyorsunuz.sadece sunu söylücem özür dilemem hataymış.site yöneticileride ltf artık size üdahale etsinler.sizin yada bir başkasının kimseyi aşşağılamaya hakkı yok.s,iz yıllarca avukat yanında çalışıp hacizlere gittinizmi gitmedinizmi.önce bu soruma cvp verin sonra buradaki gerçek mağdurlara konuşun.HAYATINIZDA HİÇ HACİZ YAPMAYA GİTTİNİZMİ ...

Aybars dedi ki...

HAYATINIZDA KAÇ KİŞİNİN EVİNE HACZE GİTTİNİZ.BUNUN CEVABINI VERİN SONRA MAĞDURLARA YARDIM EDİYORUM EDEBİYATI YAPIN.

Aybars dedi ki...

BENSİZİ TANIDIM TANIYALI BURADA HERKESLE KAVGA EDİYORSUNUZ.BUNA RAĞMEN SİZİ NASIL YÖNETİCİ YAPTILAR HAYRET VERİCİ BİR OLAY.ARTI BEN HAKARET FALAN YAPMADIM SADECE SİZE UKELASINIZ DEDİM.ŞİMDİDE AYNISINI SÖYLÜYORUM KATIKSIZ BİR UKELA SINIZ.

Aybars dedi ki...

SİZ YADA BİR BAŞKASI BU SİTEDE KİMSEYİ TEHDİT EDEMEZ :HADDİNİ BİLECEKSİN.SEN ALİ KIRAN BAŞKESENMİSİN Kİ İNSANLARI HEDEF GÖSTERİYOSUN .
SENİNİ NE HADDİNE BİR VATANDAŞI DİĞERİNE HEDEF GÖSTERMEK ...

Aybars dedi ki...

İNŞALLAH 8 GÜN DEİL SONSUZA DEK GELMEZSİN BU SİTEYE.

Aybars dedi ki...

DAHA AĞIR KÜFRETMEK GELİYOR İÇİMDEN AMA DİĞERLERİNE SAYGISIZLIK ETMEMEK İÇİN SUSUYORUM EMİN DENEN YARATIK.SEN YILLARCA İNSANLARIN EVİNE HACZE GİT SONRA BURADA ADAM OLMUŞ GİBİ AHKAM KES.AVUKAT YAMAĞI.

Aybars dedi ki...

EMİN EMİN OL SENİN DOSTTAN FAZLA DÜŞMANIN VAR BU SİTEDE HACİZCİ AVUKAT YAMAĞI.KAÇ HACZE GİTTİN HAYATINDA NAMERT DEĞİLSEN CEVAPLA

Aybars dedi ki...

EMİN DENEN AVUKAT YAMAĞI BU SİTEDE OLDUKÇA BU SİTEYE DAHADA UĞRAMAM.ADAM SİZLER MSD ETTİĞİNİZ İÇİN KENDİSİNİ VAZGEÇİLMEZ SANIP BİZLERİ AŞAĞILIYOR.SÖZÜM SİTE YÖNETİCİLERİNE LTF GERİYE DÖNÜP BİR BAKIN  BU EMİN DENEN YARATIK KAÇ KİŞİYLE KAVGA EDİP SİTEDEN AYRILMASINA SEBEP OLDU.HALA BU YARATIKLA Kİ HAYATI AVUKAT YAMAĞI OLARAK HACİZLERE GİTMEKTEN İBARET  OLAN BU YARATIK NASIL BİZLERE YARDIM EDECEK.LTF KENDİSİNE TÜM SAKİNLER SORSUNLAR.KAÇ EVE GİDİP KAÇ HAYAT KARARTTI BU YARATIK.BURADAN BİRDE BİZLERE UKELALIK YAPIYOR TEHDİT EDİYOR VE HEDEF GÖSTERİYOR.ONUN BULDUĞU GÖNDERDİĞİ TÜM YAZILARI BENDE GÖNDERİRİM.NE VAR İNTERNETTEN AÇ İSTEDİĞİN YARGITAY KARARI VS. GÖNDER BUMUDUR.AMA AYAKLAR BAŞ OLURSA OLACAĞI DA BUDUR.

Aybars dedi ki...

HİÇ KİMSE BU SİTEDEKİ BİR SAKİNİ BAŞKALARINA HEDEF GÖSTEREMEZ.HAKARET EDERLER DİYEMEZ.BU GÜCÜDE SİZLERDEN ALIYOR BU EMİN YARATIĞI.ARTIK SUS DEYİN.GERİYE DÖNÜN BAKIN LTF BEN 1 SENEDİR BU SİTEYİ TAKİP EDİYORUM.KAÇ KİŞİYLE DALAŞMIŞ BU AVUKAT YAMAĞI.HATTA SORUN BAKALIM ŞU ANDA NEREDE ÇALIŞIYOR.KENDİNİ AVUKAT SANANLAR VAR MALESEF BU SİTEDE.AMA YARATIK KENDİ BİLE AVUKAT DEĞİLİM YANINDA ÇALIŞIYORUM DİYOR.İLK YAZILARINA BAKIN LTF EV HACZİ BİTİNCE İŞİMDEN OLDUM DİYOR.YANİ EVİMİZE ŞİMDİ GELİPTE EVE ALMADIĞIMIZ AVUKAT YAMAĞI BU ADAM.LTF ARTIK GÖRÜN BUNU.ONDANİSTEYİPDE CVP ALDIĞINIZ HER KANUN, KARAR VS İNTERNETTE VAR ZATEN.

Aybars dedi ki...

HASAN ABİ ARTIK LTF ŞU EMİN DENEN ADAMIN BİZLERİ AŞŞAĞILAMASINA MSD ETMEYİN.BİLİYOMUSUNUZ BİLMİYORUM BU ADAM EV HACZİ BİTİNCE AVUKATIN YANINDAN İŞTEN ÇIKARILAN VE ŞU ANDADA BAŞKA BİR AVUKATIN YANINDA ÇALIŞAN BİR ADAM.BU SİTEYE GELECEK EN SON ADAM ASLINDA.

Aybars dedi ki...

KOYMAZSAN NAMERTSİN ZATEN AVUKAT YAMAĞI

taahüd magdurları dedi ki...

 bak kardeşim taahüd kanusu ciddi bir konu eğer itiraz zamanı gecmediyse 7 gün içinde bir dilekceyla itiraz etsin günü geçtiyse inan etsede artık bir önemi olmaz

Ahmethacioglu dedi ki...

Arkadaşlarım, kardeşlerim bu platformu kullanarak aramızda yazışmak planlar yapmak iletişimde bulunmak çok güzel..Bizlerde Chp gibi kendi içimizde parçalanmayalım..Herkes biraz daha sabırlı olsun..Ona buna taş atmaya çamur atmaya çalışmayalım hiç hoş olmuyor..Bildiklerimiz varsa ortaya koyalım yoksa susalım izleyelim.Unutmayın kimse mükemmel ve hatasız değildir.Önemli olan en az hatayı yapmış olmaktır.Borçluyuz ama aynı zamanda sabırlıyız..Allah mutlaka ezilenin çaresizin yanında olacaktır.Birlik olalım ve bu işi çözelim.

Aybars dedi ki...

SEN SORUMA CEVAP VER DÜRÜSTSEN HAYATINDA KAÇ EVE HACZE GİTTİN LAVUKAT YAMAĞI

Aybars dedi ki...

BU SORUYA CVP VERMEZSEN ZATEN BU SİTEDE DURMAMAN LAZIM.AMA SENİN DÜRÜSTÇE CEVAP VERECEĞİNEDE ASLA İNANMIYORUM AVUKAT YAMAĞI YARATIK

Aybars dedi ki...

TÜM ARKADAŞLARDAN ÖZÜR DİLİYORUM.BU EMİN DENEN ADAM HAYATINDA KAÇ EVE GİDİP HACİZ YAPTIĞINI DÜRÜSTÇE SÖYLESİN BE BİR DAHA SİTENİZE GİRMEM.AMA BENİM GİBİ TÜM MAĞDURLAR LTF SORGULAYIN.BENİM EVİME GELEN AVUKAT YAMAKLARINI ARTIK İÇERİ ALMIYORUM.BUNA SORARMISINIZ LTF KAÇ EVE GİTTİ KANUNDAN ÖNCE ZATEN SİTENİN İLK SAYFALARINA BAKARSANIZ EV HACZİ BTTİ İŞİDEN OLDUM YAZIYOR.LTF YAAA BANA KIZMADAN BUNU SORGULAYIN.BİZE EVİMİZE HACZE GELEN BİR YAMAKMI YARDIM EDECEK EKSİK OLSUN.LTF YAZDIKLARININ HEPSİNİ İNTERNETTE BULABİLİRSİNİZ.

Fatih CAN dedi ki...

    Emin Ağbi, yarın 9'dan sonra hangi saat olursa olsun beni arar mısın....

YILDIRIM dedi ki...

DEYERLİ ARKADAŞLAR HERKESE HAYIRLI BİR GUN DİLİYOR BU YASA ÇIKSADA ÇIKMASADA BİZ FAKS VE MEİLE TELFONLA MESAJLARA DEVAM ETMELİYİZUMUTSUZLUGA  YER VERMEMELİYİZ BAZILARI UMUTSUZLUK SATA BİLİRLER MORELİMİZİ BOZABİLİRLER AMA BİZ YOLUMUZA DEVAM ETMELİYİZ GEMİYİ KARAYA ÇIKARMALIYIZ    KENDİMİZİ DAHA ÇOK HATIRLATMALIYIZ  ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN

mağdurum kahretsin dedi ki...

BU HÜKÜMET BU KADAR DUYARSIZ OLAMAZ...!!!!!!!!!!!
Adana'da çiftçilikle uğraşan 70 yaşındaki Hasan Şahin, borçlarından dolayı bunalıma girip, Reşatbey Mahallesi Adalet Caddesi'ndeki evlerinde saat 08.30 sıralarında tabancasıyla eşi 60 yaşındaki Ferinaz Şahin ile 31 yaşındaki engelli kızı Ayşe'yi tabancayla kafalarından vurarak öldürdü. Şahin, daha sonra 10 katlı apartmanın terasından atlayarak intihar etti.
Adana'da çiftçilikle uğraşan 70 yaşındaki Hasan Şahin, borçlarından dolayı bunalıma girip, Reşatbey Mahallesi Adalet Caddesi'ndeki evlerinde saat 08.30 sıralarında tabancasıyla eşi 60 yaşındaki Ferinaz Şahin ile 31 yaşındaki engelli kızı Ayşe'yi tabancayla kafalarından vurarak öldürdü. Şahin, daha sonra 10 katlı apartmanın terasından atlayarak intihar etti.

taahüd magduru dedi ki...

 kardeşim bunları o kürsüdeki duyarsız akp lileri yolayalım vicdansızlar

mağdurum kahretsin dedi ki...

aynen  habertürkün sayfa haberi bu mail  atıcam

ahmet yıldız dedi ki...

allah rahmet eylesin kimbilir hangi tefeci ocağını söndürdü bakın bu olay sadece 1-2 yerde haber olur geçer çünkü onlara göre gül bahçesindeki türkiyede yaşıyoruz yazıklar olsun sebeb olanlara buna çare bulmayanlara

mağdurum kahretsin dedi ki...

Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken, çeşitli nedenlerle işsiz kalan esnaf ve sanatkarlara da işsizlik maaşı bağlanması gerektiğini kaydetti.Palandöken, yaptığı yazılı açıklamada, esnaf ve sanatkların doğal afetler ya da ekonomik krizler nedeniyle zaman zaman sıkıntı yaşadığını ve işini kaybettiğini ifade ederek, acilen esnaf ve sanatkarlar içinde işsizlik fonu oluşturulması gerektiğini bildirdi.İşsiz kalanlara işsizlik maaşı ödenirken, sosyal güvenlik primini kendisi ödeyen esnafa böyle bir hak tanınmadığını ifade eden Palandöken, şu değerlendirmelerde bulundu:''Esnaf ve sanatkarlarımız, hem işveren hem de işçi konumundadır. AVM'lerin haksız rekabeti veya ekonomik sıkıntılar nedeniyle işleri bozulan esnaf-sanatkarlarımız işyerini kapattığında tekrar yeni bir işyeri açıncaya kadar işsiz geçirdikleri sürede bir sosyal koruma mekanizması içinde yer alması ciddi bir ihtiyaçtır. Bu düşünceyle, ekonomik nedenlerle işsiz kalan ve işini kaybeden esnaf-sanatkarlarımıza da işsizlik maaşı bağlanması şarttır. Onun için acil tedbir alınmalı ve esnafa da işsizlik sigortası fonu oluşturmalıdır. Çünkü bunların her birisi bir müteşebbistir, kaynak sağlayan en önemli kesimdir.''
    
 AA

Sonraki Haber ›› Fındık üreticisine alan bazlı gelir desteğiShare on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services0


Kullanıcı yorumları
Henüz yorum yapılmamış.Yorumunuz
999 Ekle Yorum yapmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir. Yada Misafir Olarak Yorum Yapabilirsiniz.Üyeliğiniz varsa üye girişi yapabilirsiniz. Yeni üyelik için üyelik formunu kullanabilirsiniz.
En Çok Okunanlar ATV diziyi yayından kaldırdı! Ertuğrul Sağlam'ın yeni adresi! 'İsyan'la ortalığı yıktı Fenerbahçe'de ayrılık Show TV'de kucağa oturma rezaleti! Şehirlerarası otobüs fiyatları değişti Milyoner'de Google komedisi Emre Belözoğlu Fenerbahçe'de Kıvanç gazetecilere ayıp etti Foto Galeriler Yanardağ lav fışkırtıyor İnstagramda Ünlüler 30 OCAK 2013 Ocak ayında ölen ünlü isimler Hadise'nin saçıyla dalga geçtiler! Bu şehrin yüzde 85'i kadın Sosyal medya Drogba geyikleri ile yıkılıyor! Amerika’da bir Türk! Hollywood'da kullanılan görsel efektler Boynuzları için katledilen gergedanlar! Video Galeriler KV Pusu 180. bölüm fragmanı (V2) Yol Ayrımı 7. bölüm fragmanı Kurtlar Vadisi Pusu 179. bölüm Yol Ayrımı 6. bölüm fragmanı Kurtlar Vadisi Pusu 179. bölüm fragmanı Kurtlar Vadisi Pusu 178. bölüm Kurtlar Vadisi Pusu 178. bölüm fragmanı Yol Ayrımı 5. bölüm fragmanı Kurtlar Vadisi Pusu 177. bölüm

12345678
Tümü İstanbul 5°C Tüm İller ÇOK OKUNANLAR
ATV diziyi yayından kaldırdı! 29 Ocak 2013 Salı 16:24 Ertuğrul Sağlam'ın yeni adresi! 29 Ocak 2013 Salı 20:18 'İsyan'la ortalığı yıktı 29 Ocak 2013 Salı 09:23 Fenerbahçe'de ayrılık 29 Ocak 2013 Salı 10:52
YAZARLARIMIZ
Açmazlarımız ve çeldiriciler!.. Uğur Canbolat CHP'nin ağlama sesi Mehdi Çetinbaş Kılıçdaroğlu'nu yıkacak kadın vekil Emrah İriç Yabancı dil bilmek güzel, ama… Sırrı Er Danıştay ne dedi!, ya da şimdi n’olucak? Cüneyd Altıparmak Tüm yazarları görmek için tıklayın.

taahüd magduru dedi ki...

 bunu hesini yolladım bilsinler insanların durumunu

Brskzy dedi ki...

ARKADAŞLAR GÖRÜYORUMKİ BENM VE BENM GİBİ BİRKAÇ KİŞİNİN YAZDIKLARINA UMUT VERİCİ YAZILARINA TAKILAN BAZI SİTE SAKİNLERİ VAR.KENDİLERİ NEDENSE YAZDIKLARIMIZA PEMBE TABLO ÇİZMEK BOŞ ÜMİT DAĞITMAK YAFTASINI YAPIŞTIRIYORLAR VE "SİZ ONLARA BU PEMBE TABLOLARA BAKMAYIN MÜCADELEYE DEVAM EDİN"DİYE DE CÜMLE KURUYORLAR.SANKİ BİZ MÜCADELE ETMEYİN ARTIK BU İŞ KESİN OLDU DEMİŞİZ GİBİ.YAHU BU MALUM ŞAHISLAR AYLARDIR BURADA "BU HÜKÜMETİN GÜNDEMİNDE BU YOK"DEMİYORLARMI.MADEM GÜNDEMİNDE YOK NE DİYE MÜCADELEYE DEVAM DİYORLAR.HÜKÜMETİN GĞNDEMİNDE YOKSA SEN BURDA NERENİ YIRTARSAN YIRT BOŞUNADIR.DEFALARCA DEDİK BİRSÜRÜ HESAPLAR VAR BİR SÜRÜ PAZARLIKLAR KAVGALAR VAR.HANGİ KONUDA NASIL ANLAŞMALAR YAPILIYOR KAÇIMIZ BİLİYORUZ.DEFALARCA DEDİM AKP BİRŞEYİ ONAYLAMAZSA EN UFAK YASA ÇIKMAZ.VE DİYORUMKİ TAHHÜT BELASINI AKP NİN DESTEĞİYLE DEĞİŞTİRECEKTİR BU MECLİS.AMA SİZ BU NEGATİF TABLO ÇİZENLERİN LAFINA İNANACAKSANIZ DİYECEK LAF YOK.BEN BU KİŞİLERE BURADAN YAKINDA BİR KAPAK YOLLAYACAĞIM.ALIP DUVARLARINA ASSINLAR DİYE.MÜCADELEYE DEVAM GÜZEL HABERLER YAKINDIR.TAKILMAYIN BU BİDON KAFALILARIN OLUMSUZ YAZILARINA.

adalet dedi ki...

HAKLISIN KARDEŞİM ÇOK MANTIKLI

adalet dedi ki...

ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN KARDEŞİM ŞİMDİ DOĞRU YOLDASIN BUNLAR ÇOK OLUMLU ŞEYLER ONLARDA BİLİYORLAR AMA SENİN GÖNDERMEM HALKTA OLAYIN FARKINDALIĞININ SONUCUNU GÖSTERİR.

adalet dedi ki...

TAAHHÜT MAĞDURU DEFALARCA UYARMAMA RAĞMEN YİNE BU AKP LİLER DİYORSUN KARDEŞİM İPİN UCU ONLARIN ELİNDE USLUP HATASI YAPMA MÜCADELEN ÇOK GÜZEL AMA YANLIŞ ŞEYLER YAZMA BUARAYA KARDEŞİM.

adalet dedi ki...

HAKLISIN KARDEŞİM PAYLAŞIMŞLARIN İÇİN TEŞEKKÜRLER

adalet dedi ki...

tarık kardeşim yüreğine sağlık çok güzel bir şiir olmuş allah yolunu yolumuzu açık etsin.

adalet dedi ki...

ahmet bey benimde umudum bu bu yasaya bir kılıf uyduruyorlardır.karşımızda ekonomi devleri var medya tv.onların elinde bakın  tv.lerde ne portakalı ne elması nede karpuzu kaldı hepsine sabah hb.lerinde yazdığımız msj.ları okumuyorlar daha doğrusu onların suçu yok patronlarından öyle emir alıyorlar.ama günlük ceza yasalarında değişmeler oluyor matbu dilekçeler tüm açık cezaevleri mahkumlarından almışlar bunlar gelecekte tahliyelerin ışığıdır biraz daha çaba imeil tvit yoluyla doğru kanallar ulaşalım şimdi ben imeiller hazırlıyorum doğru kanallara uslup hatası yapmadan uzatmadan sadece çok çok mağdur olduğumuzu anlatacağım vede göndermeye devam edeceğim arkadaşlardan sabır ve metanet bekliyorum.allah sonunda biz mağdurların yüzüne gülecek.saygılarımla

adalet dedi ki...

GÜZEL KARDEŞİM SANA CEVAP VERMESİNLER ONLAR YA OKUYORLARDIR,YADA İŞGÜZAR DANIŞMANLARI İMEİLLERİ ÇÖPE GÖNDERİYOR.AMA YILMAK YOK GÖNDERMEYE DEVAM IŞIĞIN UCU GÖRÜNDÜ ÜLKE GÜNDEMİNE OTURDU SİZLERİN SAYESİNDE BU KADAR SIKINTININ UCUNDAKİ BU KAHRAMAN İNSANLARIN ZAFERİDİR.MÜCADELEYE DEVAM ALLAHIN İZNİYLE BU YASAYI AŞACAĞIZ ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN ARKADAŞLAR  SİZLER ZOR GÜNÜN DOSTLARISINIZ BAŞIMIZDAN DA BU SİTE YÖNETİCİLERİNİ EKSİK ETMESİN ONLARADA SONSUZ TEŞEKKÜRLER.

Brskzy dedi ki...

Başbakanın konuşmasını dinleyenler sanırım olmuştur.Mart ayının sonunda eğer mecliste yeterli çoğunluğu alamazsa anayasa değişikliği için referanduma gidecek.Yani kısaca AKP nin gündeminde epey bir süre anayasa değişikliği olacak.İşte bu gündem öncesinde 4.yargı paketini (benm tahminim martın hemen başında ama şubat ayı içinde olması da muhtemel)meclisten geçirecektir.İşte bu görüşmeler esnasında taahhüt mağdurlarının sorununu çözecek düzenleme de meclisten geçirilecektir.Tekrar ediyorum ve birkez daha yineliyorum paketin içinde taahhütle ilgili bir düzenleme olacaktır vardır gibi bir kelime kullanmadım.Defalarca yazdım paketten ayrı olarak geçirilecektir.Hala birileri kalkmış 4.pakette yok deyip duruyor.Var diyenmi oldu.Varsa da o ben değilim.Birileri buralarda gerçekleri ve olacakların yazılmasından umutlu yazılar yazılmasından neden rahatsızlar anlamak mümkün değil.Acaba bu yazıları yazanlar geçen sene İİK kanunu için ne olumsuz yazılar yazmışlar bunları unutluldu sanmasınlar.Ama yasa çıktı fakat kendilerin tavrı hiç değişmedi.Bunlara çanak tutan sitedeki duayenlere de söylenecek iki kelimemiz vardır ama daha sonra.

yeşil karadenizlim dedi ki...

ben habertürke girdim bu haberi bulamadım

adalet dedi ki...

AYNEN OKUNUYORDUR SİBEL KARDEŞİM SİZLERİNDE ÇOK BÜYÜK EMEKLERİ VAR MÜCADELEYE DEVAM KARDEŞLERİM EVDE ÇOCUKLAR YOLUMUZU BEKLİYOR AAÇIK CEZEVLERİNDE BOYNU BÜKĞK 5 PARASIZ O MAZLUM İNSANLARIN DUASIN ALIN ONLARIN SİZDEN BAŞKA KİMSELERİ YOK HAYDI ARKADAŞLAR IŞIĞIN UCU GÖRÜNDÜ BU MEDYADA VE TV.LARDA MECLİSTE ANLATILIYORSA BU SELİN ÖNÜNE KİMSE ENGEL OLAMAYACA BU MAĞDUR İNSANLARIN SEVDA SELİNDE HEPİNİZ YAĞMUR OLDUNUZ HEPİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM KARDEŞLERİM.

Ahmethacioglu dedi ki...

Arkadaşlar unutmayalım ki bu taahüdü ihladen hapis cezasını Akp çıkartmamıştır.Ama biz  bunu çıkaranları da biliyoruz.Bunu nasıl çıkardılarsa aynı şekilde gereğini yapsınlar..Kendilerine faydaları olmayan bu yasayı çıkaran o kadar sene insanlarımız mağdur eden bu partiler Allah katında da cezalarını çekeceklerdir.İnsanlarımızın bu kadar ezildiği hor görüldüğü adaleti sopa olarak kullanmışlardır yıllarca..Kimsenin sesi çıkmadı ..o zaman böyle teknoloji yoktu .insanlar birbirinden habersizdi.Medya kimlerin elindeydi bilinmez.Ancak Akp bu ızdırabı bu çileyi ,zulmü dindirecektir.Buna inanıyorum.Nasıl çekte hapis cezasını kaldırmışlarsa taahüdde de aynısını yapacaklardır...Allah tutuklu olan hapislerde yatan ,yatacak, kaçak insanlarımıza yardım etsin..

§ibeLLa dedi ki...

Sayın Akfikir Ailesi,En başından beri göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için sizlere teşekkürlerimi borç bilirim. Sizler de farkındasınız ki binlerce aile bu yasayı beklemekte...Evet "AİLE" diyorum çünkü bu ceza asla bireysel bir ceza olmamakla birlikte aile kurumun hedef alan ve parçalanmalara neden olan bir cezadır. Başlattığınız kampanyanın umarım ki iyi sonuçlar almasını temenni ediyorum ve "TAAHHÜDÜ İHLAL" yani İİK madde 340'ın kesinlikle kaldırılmasını ümit ediyorum. Bizler bu ceza yüzünden onurumuzdan, gururumuzdan olduk, nedeni ise çok açık...Yıllardır namusuyla çalışan esnaf kesimi olarak bir çırpıda dolandırıcı ilan edildik...! Şu an kasten adam öldürmüş, ırza geçmiş, hırsızlık yapmış olan "GERÇEK SUÇLULAR" bile af, denetimli serbestlik, erteleme gibi yasalardan faydalanabilir iken, "SUÇLU DEĞİL,BORÇLU" olarak ifade ettiğimiz bizler bu yasaların hiç birisinden faydalanamamakla birlikte "DOLANDIRICI" yaftası yapıştırılmış bir kesim olarak yaşamımızı bu zor şartlarda idame ediyoruz. Şu an en az 20 bin kişinin borç hapsinde ve 250 bin kişinin kaçak yaşadığı bir ortamda ekonominin çarklarının sağlıklı bir şekilde işlemesinden söz dahi edilemez. Çünkü bu kesim an itibariyle ekonomiden uzak kalmakta, üretememekte ve açıkçası vergisini dahi ödeyemeyecek durumdadır. Sözlerimi hem bir mağdur olarak hem de bir Sosyolog olarak kapatmak istiyorum ki, "SOSYAL PATLAMA" çok yakındır. 
En Derin Sevgi ve Saygılarımla...

Not: http://imzakampanyam.com/suclu-degil-borcluyuz-imza-kampanyasi

İmza kampanyamıza Akfikir Ailesi olarak desteklerinizi bekliyor ve yayınlamanızı rica ediyorum.

biraz önce gönderdiğim yazı umarım yayınlanır

mağdurum kahretsin dedi ki...

haber şöyle adanada dehşet

Alperentahakara dedi ki...

ABİ NASILSIN İYİMİSİN KIZDIRMIŞLAR SENİ YİNE

mağdurum kahretsin dedi ki...

başbakanın açıklaması :
4. yargı paketi geliyor. Arkadaşlarımla henüz paylaşmadım. Yeni anayasa çalışmalarında Mart sonuna kadar bitmesi noktasında Meclis Başkanımızın açıklamasını biliyorsunuz. Umarız o zamana kadar biter. Bitmemesi halinde AK Parti'nin bu konudaki çalışması Meclis gündemine taşınacaktırş. Parlamentoda beklediğimiz desteği aldığımız anda gündeme getiririz, referandum desteği içinde millete gideriz.

Aysen1985 dedi ki...

herkese hayırlı günler dilerim
sitedeki bütün herkese sormak istiyorum
ben yaklaşık neredeyse 2 yıl olacak bu sitedeyim çok olmasada belli aralıklarla kendi fikirlerimi burada paylaşıyorum
parti olarak hangi partiyi desteklediğimi merak eden varsa ben sadet partisinden başka bu güne kadar hiçbir partiye oy vermedim
bu siteye yazmaya başladığım günden bu yana
bu sitede bir tane şahıs var Brskzy nicki ile yazan bu kişinin bu sitede sataşmadığı düşüncesine karşı çıkmadığı yapılan her yoruma çok kırıcı cevap vermediği çok nadir kişi vardır bu sitede
keşke sitedeki yetkili kişiler 3 yargı paketi dönemindeki yazdığı yazıların tümünü ve birde bu güne kadar sataştığı kişilerin listesini çıkarsa ve kimin ne olduğu ortaya çıksa
bir insanın gürüşlerine katılmıyorsunuz diye gürüşüne katılmadığınız her insanı kırmak zorunda değilsiniz her kişi kendi fikrini düşüncesini yazar katılırsınız katılmazsınız sizin bileceğiniz iştir
ama düşüncesine katılmadığınız her insanın kalbini kırarak hakaret ederek
cevap vermek zorunda değilsiniz bu dediklerimin hepsi yukarıda adını yazdığım kişide mevcuttur
ve yine bazıları çıkıp yok akp ye muhalefet tir diye böyle yazıyor bilmem hangi partili olduğu için yazıyor
bakın arkadaşlar ben hiç bir partiye muhalif olduğum için bu düşünceye sahip biri değilim sadece kendimce gürdüğüm gerçekleri yazıyorum
şimdi soruyorum bu düşüncedeki insanlara
2000 yılından önce bu ülkede kaç bin kişi banka mağduruydu bu gün kaçbin kişi mağdur
2000 yılından önce kaç tane esnaf batmıştı ailesi dağılmıştı bu gün kaç kişidir acaba
2000 yılından önce kaç kişi intihar etmişti bu gün kaç kişi intihar etmiştir acaba
2000 yılından önce acaba boşanma ve dağılan aile sayısı kaçtı bu gün kaçtır
2000 yılından önce cumhuriyet tarihinden bu yana icra dosya sayısı kaçtı bu gün kaçtır acaba
2000 yılından önce borcundan dolayı acaba kaç kişi vardı ceza evinde bu gün kaç kişi vardır acaba
2000 yılından önce milletin bankalara borcu kaçlira idi bu gün kaçliradır acaba

daha fazla sormak istemiyorum peki bunların hepsi bu hükümet döneminde olmuşsa
biz bu hükümeti eleştirmeyipte kimi eleştirecez
bu hükümete değilde hangi hükümete bunların hesabını soracağız
vatandaş olarak bu ülkede yaşıyorsak bizleride bu hükümet yönetiyorsa madem
onlar nasılki bizler yanlış yaptığımızda devlet olarak bize gereken cezaları veriyorlarsa bizlerde vatandaş olarak onların hatalarını söylüyoruz buda en doğal hakkımız değilmi
bunları yazınca söyleyince muhalif olduğumuz içinmi yazımış oluyoruz
yorumu sitedeki herkesin takdirine bırakıyorum
ve bilgi paylaşımı olarak artık asla sitede herhangi bir konuda bilgi amaçlı bişey yazmayacam bu kişi bu sitede yazdığı sürece sadece yorum bazında saygı duyduğum arkadaşlara gerektiği zaman cevap verecem herkese saygılar

§ibeLLa dedi ki...

Okurumuz Sibel Atalay Kılıç TAAHHÜDÜ İHLAL mağdurlarıyla ilgili başlatılan imza kampanyalarıyla ilgili destek istiyor.Mail aynen şöyle:
30 Ocak 2013 Çarşamba 15:16

''Sayın Akfikir Ailesi,En başından beri göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için sizlere teşekkürlerimi borç bilirim. Sizler de farkındasınız ki binlerce aile bu yasayı beklemekte...Evet "AİLE" diyorum çünkü bu ceza asla bireysel bir ceza olmamakla birlikte aile kurumun hedef alan ve parçalanmalara neden olan bir cezadır. Başlattığınız kampanyanın umarım ki iyi sonuçlar almasını temenni ediyorum ve "TAAHHÜDÜ İHLAL" yani İİK madde 340'ın kesinlikle kaldırılmasını ümit ediyorum. Bizler bu ceza yüzünden onurumuzdan, gururumuzdan olduk, nedeni ise çok açık...Yıllardır namusuyla çalışan esnaf kesimi olarak bir çırpıda dolandırıcı ilan edildik...! Şu an kasten adam öldürmüş, ırza geçmiş, hırsızlık yapmış olan "GERÇEK SUÇLULAR" bile af, denetimli serbestlik, erteleme gibi yasalardan faydalanabilir iken, "SUÇLU DEĞİL,BORÇLU" olarak ifade ettiğimiz bizler bu yasaların hiç birisinden faydalanamamakla birlikte "DOLANDIRICI" yaftası yapıştırılmış bir kesim olarak yaşamımızı bu zor şartlarda idame ediyoruz. Şu an en az 20 bin kişinin borç hapsinde ve 250 bin kişinin kaçak yaşadığı bir ortamda ekonominin çarklarının sağlıklı bir şekilde işlemesinden söz dahi edilemez. Çünkü bu kesim an itibariyle ekonomiden uzak kalmakta, üretememekte ve açıkçası vergisini dahi ödeyemeyecek durumdadır. Sözlerimi hem bir mağdur olarak hem de bir Sosyolog olarak kapatmak istiyorum ki, "SOSYAL PATLAMA" çok yakındır. En Derin Sevgi ve Saygılarımla...Not: http://imzakampanyam.com/suclu-degil-borcluyuz-imza-kampanyasiİmza kampanyamıza Akfikir Ailesi olarak desteklerinizi bekliyor ve yayınlamanızı rica ediyorum.''

imzakampanyam.com/suclu-degil-borcluyuz-imza-kampanyasi  TIKLAYINIZyazımı hemen yayınlamışlar....teşekkürler akfikir

Brskzy dedi ki...

Konuştuk senle dostum.Bildik tipler bildik yazılarına devam ediyorlar.Sen takılma onlara dumura uğramış tiplerdir onlar.

yeşil karadenizlim dedi ki...

gerçi ben karışmayacaktım ama söyleminde haklı olablirsin ama halen icra ve hacizin devam ettiğini bilesin daha bugün öğle saatlerinde avukatların sitesine girdim icra memurana demişki hacizi yapalım vatandaş evde yokmuş reşit olmayan kız çocuğu varmış haciz yapılmış hacizi olan vatandaşla avukat telefonla konuştum şimdi geliyor maaşına taahüt alalım demiş icra memuruda beklememiş icraya gelsin demiş avukat o memurdan hal ağlıyor ama vatandaş daireye gelmiş maaşına taahüttü almışlar yani hacizde yapsalar halen vatandaştan avukatlar taahüt alma peşindeler yani işi bilene sözlerini geçiremiyorlar işi bilmeyene dişlerini geçiriyorlar yani 3. yargı paketti çıkarken taahütü ihlal cezasıda o yargı paketinde olması gerekirdi doğrusu olanda budur  ama gerçekleşmemiştir ama ben inanıyorumki hükümet yetkilileri taahüt mağdurlarının bu kadar çok olduklarını bilmediklerinden kaynaklanan olaydır.şimdi yapmadıklarını telafi edeceklerdir benim buna inancım tamdır.yani bence çıkarılan 6352 yasa yeterli değildir.bu yasa ihlal edilmektedir.yasa hiçe sayılarak haciz ve taahüt alma son hızıyla devam edmektedir.saygılarımla

Brskzy dedi ki...

Önce son cümlenden başlayayım.hACİZ SON HIZLA DEVAM ETMİYORBunu nerden çıkarıyorsun arkadaşım.3 tane haciz vakası duydun okudun diye haciz var denemez.Koskoca ülkeden bahsediyoruz.Sonra da ilk cümlene geliyorum.Kim burada hacizin bittiğini söyledi kim avukatın hacize gelmeyeceğini yazdıki.Arkadaşım hacize gelme hacize çıkma bitmedi zaten bitmesinide isteyen kim.Mesele evden eşya kaldırma bitti.Mesele budur.Avukat hacize çıkar ama senin eşyanı kaldıramaz.Eğer aynı eşyanın ikincisi yok ise.Durum bu iken hangi avukat cebinden masraf yapıp dosyaya 500 tl yatırıpta mal kaldıramayacağını bile bile hacize çıkar.Madem haciz varda neden bana gelmiyorlar gelip eşyamı kaldırmıyorlar.Yapılan 3-5 mal kaldırma uygulaması yanlış uygulamadır ver vatandaşın bilinçsizliğinden kaynaklanmaktadır.Bu tek tük vaka da azalacaktır .geçen yıl bu zamanlarda ülkedeki haciz adedine birde bugünküne bakarsan hacizin bitip bitmediğini anlarsın.6352 çıktıktan sonra teknik olarak vatandaştan taahhüt alma bitmiştir.taahhüt neden verilir eşyam kaldırılmasın diye.madem eşya kaldırmak bitmiştir vatandaş ne diye taahhüt imzalasın

Mikal dedi ki...

Cüneyt hala ortaya çıkamıyorsan senin karını sikeyim.

Mikal dedi ki...

Hasan sığırcı,yalaka,abi artisti,gercek amacını açıklasana

gkhnc dedi ki...

BU NE TERBİYESİZLİK AHLAKSIZLIK
LÜTFEN HANGİ KİŞİ İLE SORUNUN VARSA ONUNLA ÇÖZ.
KENDİNİ REZİL ETME.
KÜFÜR ETMEK ERKEKLİK DEĞİLDİR.

yeşil karadenizlim dedi ki...

bende bu çıkan yasada avukatların haciz yapamayacağını hacizi icra memurlarının yapacağını biliyorum o zaman icra memurunun haciz işlemi yapılırken yanında avukatın ne işi var doğrummu zaten icra memurları kimsenin mağdur olmasını istemezler yorumumu iyi okursan bana iyi yerinde cevap verirsin icra memuru avukatı takmamış görevini yapmış işi bilmediğinden vatandaş icra dairesini gitmiş taahütte bulunmuş olay bu bende detimki 6352 yasa işi bilen için yerinde işi bilmeyenler için vahim bir olay yani şimdi avukatlar bu yasayı ihlal ederek taahüt alma peşindeler doğrummu tabikki belki sen doğru bulmayacaksın ama gerçekler bu arkadaşım keşke 6352 yasa çıkarılırken taahüt mağdurlarınıda kapsasaydı daha iyi olmazmıydı.burda darlancak güçencek sinirlencek bir olay yok bizde gördüklerimizi izletiklerimizi dile getiriyoruz allah razı olsun 6352 nolu yasayı çıkaranlardan ben yasaya karşı değilimki sadece görüşümü belirttim.
 

Brskzy dedi ki...

arkadaşım memur kafasına göre haciz yapamaz hacize çıkamaz.hacize çıkmasını avukat ister o da gelir hacizini yapar.eğer haciz edilecek bir mal bulursa.bazen vatandaş evde yokken yapılan hacizler var bu tür yanluş uygulamalar var.neyse arkadaşım konudan biraz uzak ve endişelim gördüm seni.6352 ile taahhütün alakası yok.ikisi farklı konu.vatandaş bilinçleşsin taahhüt imzalamasın.kanunn çıkınca birde davul zurna çalıp vatandaşı haberdar edecek değil ya meclis.vatandaş az okusun az ilgilensin olanlarla bitenlerle.kanun çıktı gerisini vatandaş halledecek.ağlamasın kimse boşuna.

kadir demir dedi ki...

ulan gavat   çık aradan  panzehirin bende   ama ne çare  burayı her herkez okuyor gavatın manasını araştır 

selahhattin dedi ki...

 bu tipler gelir yazar ve bekler annesine kızına eşine küfrederler hoşuna gider mutlu olurlar zerre kadar erkeklikleri yoktur ancak gizlice yazarlar 
bu siteye o küfürleri yazarken eşi bir başka erkekle gönül
eğlendirmektedir bunu bilir sesini çıkaramaz hoş göreceksin bu tipleri,
bu ülkede eşini kızını pazarlayan pezevenklik yapan ahlaksızlar yokmu
işte buda onlardan biri kafana takma

taahüd magduru dedi ki...

arkadaşlar kardeşlerim nerde bu densiz kime kızıyorsunuz demekki biryerini dokunmuşuz 

avukatmağduru dedi ki...

sayın brskyz
Vatandaş bilinçlensin diyorsunda malesefki bizler kanunlara uyacaklarını düşündüğümüz avukatlar ne derse inanıyorumz. Benim dosyam şu an savcıda ve avukat hakkında inceleme başlattı. avukat bana hapis kararını tebliğ edene kadar şantajda dahil her yaptığına boyun eğdim. o hukuku benden iyi biliyor ya ne haddime. 6352 çıkmadan öncede işin devamlılığı için gerekli araçlar haczedilemiyordu. ama benim işyerime gelen avukat ve icra memuru (ki bana kendisini icra müdür olarak tanıttı) yok öyle birşey biz alır gideriz dava açarsın dediler. panikle ve binbi alicengiz oyunu ile imzaladım sonrsı zaten anlatılamayacak kadar uzun. dosya tarafı olarak dosyamın örneğini alabileceğimi bile bilmiyordum. ne zamanki hapis tebliğ edildi. bana yapılan bütün işlemlerin usulsüzlüğünü gördüm. yanlız ben okumuş bir insanım ve mesleğim gereği kanunları okuyabiliyor yorumlayabiliyorum. Ama bir çok vatandaşımız malesefki avukat ne derse inanıyor. sen ben öğrendik yardımcılarımız var yardım edenlerimiz. bilgisayar internet kullanabiliyoruz araştırıyoruz öğreniyoruz ama karşımızdaki avukatlar (mesleğini dürüst yapanları tenzih ederek söylüyorum) malesefki mesleklerini kötüye kullanıp neler yapıyorlar. asgari ücretin altında kalan ödeme için hapis cezası yok dimi. Aavukat dava açmış 100tl (yüztl) borç için. daha neler var. bu nedenle haciz yapılmıyor vs.. deme. hacizler aynen devam tutturabildiklerini alıyorlar ha gidip avukata danışsınlar diyeceksin. hiç bir avukat bu konuda yardımcı olmuyor çünkü kendide o yöntemleri uyguluyor.avukatların derebeyi olduğu. hakimlerin bile dosya incelemeden avukatların sözleri ile karar verdiği bir ülkede kanunlar ne olursa olsun hacizde devam eder taahhüt almada.

Hasan Sığırcı dedi ki...

Değerli arkadaşlar hepinize hayırlı akşamlar diliyorum. Biraz evvel Bolu Açık Cezaevinden EMLAKÇI arkadaşımız aradılar. Hatırlayacağınız üzere bu arkadaşımız eylül ayı başından beri cezaevindeler. Toplam 5 taahhütten 450 günü tamamlaması lazım gelmektedir.  Arkadaşımızın moreli oldukça bozuk durumdadır.

Arkadaşımız biz dışarıdaki arkadaşlardan çok şeyler beklemektedirler, çok şeyler...

Bu arada, kendilerinden aldığım bilgiler doğrultusunda, gerek kendisinden ve gerekse diğer taahhüdü ihlal cezalarından dolayı cezaevinde olan arkadaşlarından, cezaevi yönetimince matbu dilekçeler alınmıştır. Bilgilerinize ve saygılarımla.

avukatmağduru dedi ki...

brkyz arkadaşım al sana bir çok bilmiş avukat örneği daha. bugün kardeşimi borçlu olduğu bankanın avukatı aramış. aynı avukatta 2 ayrı bankanın icra dosyası var. avukat bir tanesine bloke koydurmuştu bloke olarak kesiliyordu. durmadı diğer banka için maaş haczi yaptırdı. asgari ücret maaştan kanunun uygun gördüğü maaş haczi konulan bankaya yatırıldı. diğer banka tabi alamadı para. neden diğer bankaya ödeme yapmadın diye aramış bugün. kardeşimde maaşıma haciz koydurttun ikisini birden alamazsın demiş. avukat saçmalamış kardeşimde benim günlerdir anlattıklarımdan yola çıkarak haklarımı biliyorum bu şekilde devam edersen senden şikayetçi olurum demiş. benim başıma böyle bir şey gelmese ve ben şu an bir avukata dava açtırmasam kardeşim avukata boyun eğecekti. ama az öncede dediğim gibi vatandaş bu konuda bilgisiz.

Brskzy dedi ki...

Kardeşim bu kanun yani 6352 çıktıktan sonra halen taahhüt veren vatandaş varsa hiç ağlamasın.Suş kendisindedir.Ben bunu bilir bunu söylerim.Sen halen evlere gelinip haciz yapılıyor diyorsunBende tek tük örnek olabilir bunlarda yan yanlış uygulamadır yada başka birşey vardır diyorum.Arkadaşım burada defalarca yazdım gene yazayım.Sen mal kaldırılıyor diyorsun.Peki nerede oluyor bu yada kaç tane olmuş.10 gün önce ümraniye adliyesindeydim ve müdürlebirebir konuştum.verdiği cevap aynen şu.işte görüyorsunuz tüm memurlar burada.6352 satılı kanun çıkmasaydı neredeyse bu çalışanların tamamı icraya çıkmıştı.bende bunun üzerine sordum hiçmi hacize çıkılmıyor.eğer avukat çok ısrarcı olursa elbette yanına memur veriyorum ama çok nadir.çünkü artık avukatlar da hacize çıkmıyorlar.çıkıp ne yapacak.boşuna memurumun zamanını alacak.burda memura ihtiyacım var adliyenin halini görüyorsun.artık çok gerekmedikçe haciz isteyen avukata memur vermiyorum.verdiği cevap bu.sen halen aynı hız haciz devam ediyor diyorsun.nerede bu hacizler.Marsta felanmı.Moral bozup durmayın bilip bilmeden konuşmayın kardeşim.

Mutlu_543 dedi ki...

Hasan bey hangi gerekçeyle alınmış bu dilekçeler sormadınız mı kendilerine

Brskzy dedi ki...

arkadaşım bana örnek verme ben 12 yıldır avukatlarla uğraşıp duruyorum.şuan halenn 30 dosyam var.avukatların ne oyun oynadıklarını bilirim.ssen halen eve gelip eşya kaldırıyorlar diyorsan buyur eşyanı haczettirmelerine izin ver.Ne diyeyim.Ben evden haciz bitirildi diyorum sen ısrar ediyorsun.Kardeşim taahhüte odaklan burak bu haciz meselesini.tek tük yanlış uygulama var onlarda 5-6 ay sonra tamamen biter.

Hasan Sığırcı dedi ki...

Sesi çok boğunuktu zar zor görüşebildik. Zaten son zamanlarda, cezaevi fazla kalabalık olduğu için, eskisi kadar görüşme imkanı tanımıyorlar. Anlatabildikleri, söylediğim kadarı ile sınırlı kalmıştır.

(Aaron) Erhanatak dedi ki...

bizde eşkiyalık yapıp borcumuzu odeyelım onurumuzu kurtaralım eşkiyaya aff var nasıl olsa af dan yararlanırız kurtuluruz  en sonunda buna teşfik edecekler beni başka bişeye deil

yeşil karadenizlim dedi ki...

brskyz bey öyle bir konuşuyorsunki taahüt veren vatandaş hiç ağlamasın biz burdan takip ediyoruz sizlerden diğer arkadaşlardan her şeyi bilip öğreniyoruz tecrübe kazanıyoruz sağolun ama bu kanunu bilmeyen çok insanlar var insanların çoğu taahüt cezalarınında kalktığını sanıyor yalandan avukat bir bölüf patlatıyor evine hacize geliyoruz kolu komşuya rezil olursun yanıma gel konuşalım diye kandırıyor yutarsa hemen taahüttü patlatıyor bu bizim yörelerde çok var biz sana onu anlatmaya çalışıyoruz ama sen bu konuda tecrübeli olduğun için bizleri anlamak istemiyorsun kimse moral bozmuyor sizin bilginizden yararlanmak için size yazıyoruz ama sizde benim çözemediğim anlayamadığım bir şey var yorumlarımızı terse çekiyorsunuz.bilginiz varsa bizde faydalanalım sitemizde bulunan arkadaşlarda sizin bilginizden faydalansın hiç olmazsa bu insanlarımızın hayır dualarını alın bilmeden konuşmayın diyorsunuz sizin kadar bu konuda bilgili olsak zaten bu yorumları yapmayız.saygılarımla allaha emanet ol arkadaşım 

yeşil karadenizlim dedi ki...

hasan bey fece girebilirseniz size mail attım bir değerlendirme yapma imkanınız olabilirmi saygılar

Ahmethacioglu dedi ki...

Kırklareli Milletvekili Turgut Dibek e yazdığım email karşılığına gelen cevap ;" Taahüt mağdurları ile ilgili olarak çalışan tek parti Chp dir..Biz bütün yargı reformlarında taahüdü ihlalin hapis cezasının kaldırılmasını talep ediyoruz.AKP bunu reddediyor.." demiştir.Bende madem öyle bu çıkarttığınız yasanın kaldırılması için ne yaptınız? Neden sadece ALİM IŞIK 'ın sesi çıkıyor..Ezilenin çaresizin yanında yer alıyor..Neden sizleride böyle bir konuşma veya kanun teklifi ,yazılı soru , sözlü soru sormadınız.Biz niye göremedik..Bir Faik Tunay benim bildiğim, 3-4 milletvekilimiz haricinde var mı ben mi yanılıyorum?Nasıl çıkarttıysanız bu kanunları lütfen daha fazla kişi telef olmadan düzeltin  bunu..

Ahmethacioglu dedi ki...

Hasan abi sizce ? sizin yorumunuz nedir bu matbu dilekçeler hakkında? Matbu dilekçe nedir ne işe yarar ?Dilekçe kim tarafından yazdırılıyor? Her isteyen dilekçe yazıyormu? Serbest mi bırakacaklar içerdekileri ? onun için mi?

Ahmethacioglu dedi ki...

Sorun nedir kiminle kavgalısınız ?Ne bu yazılar ? Bizede açıklama yapın? Küfür eden kim ? ne için küfür ediliyor? niye? 

avukatmağduru dedi ki...

arkadaşım sen herşeyin doğrusunu biliyorsun seninle başdilmez pes.

gkhnc dedi ki...

SİSTEMDE BİRİ KFÜR ETMİŞTİ .SİSTEMDEN KALDIRILDI ARKADAŞLAR

Brskzy dedi ki...

yahu kardeşim sen hastamısın bir sen eksiktin benle uğraşmayan sen de geldin tam oldu.hastamısını nesiniz kardeşim.okuduğunu anlamayanlara burda maaşmı veriyorlar.Arrkadaşım 6352 kapı gibi ortada duruyor sen halen kalkmışsın bana evlere gelip haciz yapılıyor diyorsun.sağdan soldan duymuşsun iki tane yanlış uygulama bunu genele yayıyorsun.kardeşim madem evlere hacize gelinip ma kaldırılıyor eminim senin de birkaç dosyan vardır.eğer yoksa zaten bu sitede ne işin var.bu dosyalara neden bugüne kadar birisi gelip haciz yapıp ta eşyanı kaldırmadı.neden evine hacize gelinmedi neden burada evime hacize gelindi tm eşyalarımı aldılar diye temmuz ayından beri bir tek site sakini duydun gördünmü.bir ikitane yanlış uygulamadan doğan hadiseler oldu o kadar.evden eşya almak işi bitmiştir arkadş.Daha neyin iddiasındasın sen yahu.Bu sitede zaten yeteri kadar bidon kafalı var sende onlara dahil olma arkadaşım.İstirham ederim

gkhnc dedi ki...

Başbakan Tayyip Erdoğan, AKP grup toplantısında konuştu, 4′üncü yargı paketinin yolda olduğunu açıkladı.

Recep Tayyip Erdoğan, KCK tutuklularının serbest bırakılması için üzerinde pazarlık yapılan yargı paketinin kısa süre sonra tamamlanacağını belirtti.

Başbakan Erdoğan, Yeni anayasa çalışmalarının bitiş tarihi konusunda da TBMM Başkanı Cemil Çiçek’in açıklamalarını doğruladı, çalışmaların Mart ayı sonunda biteceğini bir kez daha yineledi. Erdoğan, “Eğer uzlaşma olmazsa, kendi tasarımızı referanduma götüreceğiz” dedi.

taahüd magduru dedi ki...

arkadaşlar neden dalaşıp kırıyorsunuz birbirinizi bakın hep birlikte olup mücadeleye devam edelim icra olayları hepimizin başına geldi ama ben bu sitede geçen seneden beri burdayım hic bahsetmedim daha işimiz taahüdü ihlal cezaları arkadaşın biri pat pat cevirme silahla yakalasnmıştı 6 ay yatarı vardı ez önce beni aradı ben yırtım darısı sizin başınıza diyor ya bizim suçumuz daha kötüymüş demekki onun için ben yemin ederim akşama kadar hakkımı gerekli yerlere arayıp gerekeni söylüyorum

taahüd magduru dedi ki...

 ewet bu gün secim için calışmalar oy toplamak için öğretmenlere atama ve 65 yaş uygulamaları bedava  otobüsler falan filan

gkhnc dedi ki...

Bize de SEÇİM KIYAĞI lazım kı 500.000 taahhüt mağdurları oyu AKP ye gitsin.

ÇIKAR YASAYI AL OYU.Bizimde kıyağımız olsun.

taahüd magduru dedi ki...

 cıkarsın yasayı vermeyen ne olsun  bana dokunmayan yılan bin yaşasın isterlerse sede yaparlar bunlar alsınlar oyları kapış kapış

taahüd magduru dedi ki...

 kim cıkarmasını vesile olursa olsun ona veririz artık hayırlısıyla

gkhnc dedi ki...

Özgürlüğümüzün bedelini SANDIKTA 500.000 OY vererek ödeyeceğiz.
Hadi AKP bizde pazarlık yok SÖZ VAR.

yeşil karadenizlim dedi ki...

brskzy bey kardeşim insanları lütfen hor görme sizin bu sitede zaten yeteri kadar bidon kafalı var demeniz bence yersiz site adabına yakışmayan sözcüktür.siz ne kadar çok dosyanız varsa aşağı yukarı belkide size yakın dosyası olan arkadaşlarda vardır.onlarında sizlerinde tecrübeleri arkadaşlara ışık olur biz o kısır çekişmeleri bırakalım taahüt mağdurları arkadaşların sesi olalım onu bıraktık birbirimize hakaretler yağdırmaya başlattık biz bize yakışanı yapalım hatta ediysem afola 

gkhnc dedi ki...

Özgürlüğümüzün bedelini SANDIKTA 500.000 OY vererek ödeyeceğiz.
Hadi AKP bizde pazarlık yok SÖZ VAR.SİZ SÖZÜNÜZU TUTUN BİZ SANDIKLARI DOLDURALIM

avukatmağduru dedi ki...

bana hacze gelinemez mernis kaydım yok:)

Hasan Sığırcı dedi ki...

Değerli arkadaşlarım hepinize hayırlı geceler diliyorum. Herşeyden evvel, ne kadar istesemde, bir türlü karşılıklı çatışmaların ve çekişmelerin önüne geçemediğimi görmekteyim. Keşke bu enerjimizi, TAAHHÜDÜ İHLAL CEZALARININ kaldırılması yönünde kullanabilsek.


Hepimiz gergin, asabi, sinirli ve bir birimizi kaldıramaz  olmuşuz.

Genel anlamda soru soran arkadaşlarıma gelince???

Ne olacak? Taahhüdü İhlal Cezaları bakımından, 4. Yargı Paketi İçerisinde olacakmıyız?

Yoksa bağımsız bir şekildemi geçiş olacak?

Veya cezaevlerinden neden imzalar toplandı gibi soruların cevaplarını inanınki verecek ne durumda, nede konumda, nede yetkideyim.

Ancak fikrimi sorarsanız?

Derimki;

** Bakanlar Kurulundan 4. Yargı Paketi geçipte, TBMM Genel Kuruluna geldiğinde, hep beraber her şeyi göreceğiz.

** Ki bu aşamada, öyle veya böyle bizlerinde eli boş çevrilmeyecek kanısındayım.

** Mevcut Hükümet, Sayın Başbakanımız; Bakanlarımız ve Milletvekillerimiz, bizlerinde durumlarının farkındadırlar ve gereğini yapacaklardır diyorum.

** O zaman yasal yollar çerçevesinde, 4. Yargı Paketi TBMM'den geçene dek, mücadelemize; devam, devam ve devam etmeliyiz diyorum.

** Başkaca ne yapmak gerekir? sitemizi takip eden ve öneri getirmek isteyen arkadaşlarımızı elbetteki dinleyelim.

** Ama ve ancak, hiç bir şey yapmadan, birde kinayice yapılmaya çalışanlarıda baltalamak, hoş görmemek, küçümsemek veya dalga geçmek, hiçte hoş olmazsa gerek.

Başkaca ne demeliyim bilemiyorum. Sevgi ve saygılarımla. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

taahüd magduru dedi ki...

 kardeş bizden başkası yok galiba buralarda site çok sesiz  bu kadar insanla biraz zor gibi görünüyor bu yasa biz cek kanununda yazacak boş sayfa bulunmazdı nerdeeeee o günler birlik beraberlik yok

avukatmağduru dedi ki...

ve daha geçen hafta evine hacze gelinen bir site sakininin sorunu burada paylaşıldı. avukat ve haciz memuru senin haczin kanundan önce idi kanun seni etkilemiyor deyip taahhütname imzalatmışlardı. yeni oyun bu ve bir arkadaş sanırım aybasr tı oda evine haciz yapılmış tv ve bilgisayarı alınmış. tv yi itirazla geri almış bilgisayarını alamamıştı. 6352 yasa geldi ama halk kandırılmaya devam ediyor bende diyorumki herkes bizler gibi bilinçli değil ama az öncede dedim sen pirimizsin ben hiçbirşey bilmediğim için 15 yıllık avukatı icra dosyamdan dolayı ağır cezada yargılatıyorum hemde avukatsız tek başıma.ama sen yine benden iyi bilirsin.

taahüd magduru dedi ki...

  kardeş bizden başkası yok galiba buralarda site çok sesiz  bu kadar
insanla biraz zor gibi görünüyor bu yasa biz cek kanununda yazacak boş
sayfa bulunmazdı nerdeeeee o günler birlik beraberlik yok

avukatmağduru dedi ki...

taahhüt mağduru arkadaşım bizler zaten çalışıyoruz amacımız hedefimiz belli. ama bir amacımızda başkalarınında mağdur olmaması.

§ibeLLa dedi ki...

herkese iyi akşamlar...bugün yazım akfikirde yayınlandı önemli olan yazıdan ziyade imza kampanyamızın da yayınlanmış ve destek verilmiş olması...sayımız sitede az da görünse imza kampanyasını daha da yayarak bi çok mağdur ve yakınlarına ulaşabiliriz...sonunda da işte görün biz kaç kişiyiz diyebilmeliyiz....bu sayı çok önemli...ak fikirde habere yorumlar yoğun olmalı ki uzun süre kalsın...

taahüd magduru dedi ki...

 emeklerine sağlık benimde var orda  yazımı baş sayfada yayınlamışlar ewet onlarda duyarlı artık

taahüd magduru dedi ki...

 5000 imza olunca ne olacak kardeş

§ibeLLa dedi ki...

evet verdikleri desteğe bizde sahip çıkalım her yazıyı her ortamda paylaşalım

§ibeLLa dedi ki...

o sayı illa 5000 ile sınırlı kalacak diye bişey yok artarsak o sayı da artar....zaten onla nolcak bunla nolcak! ozaman hiç bişey yapmayalım

afgar dedi ki...

hepiniz boş yazılar yazıyosunuz kendinize faydanız yok birde kanun çıkartmaya çalışıyosunuz 2 yıldan daha fazladır bu site kurulmuş ama hiç bir sonuç yok.hep boş laflar sizi kimse dinlemez.

DEVRİM GÜLER dedi ki...

....

deniz ısık dedi ki...

burada hosgoru mesajları veren siz,daha bir kac gun once kufur hakaret icermeyen mesajlarıma ve fikirlerime tahammul edemeyerek engel koymustunuz hatırlarsınız sanırım hatta eminim.ne yaman celiski anlam veremedim dogrusu

gkhnc dedi ki...

Evet arkadaşlar şöyle bir düşünüyorum bizlere kimler destek DEĞİL diye ;

MHP mi  hayır MHP den tam DESTEK ,

CHP mi hayır CHP den tam DESTEK ,

Yazılı Basını derseniz HEPSİnden TAM DESTEK

Görsel Medya yı dersek KISMENDE olsa TAM DESTEK

AKP nin desteğini alamadık ALLAHIN İZNİ İLE ONUDA ALIP BU YASA ÇIKACAK

§ibeLLa dedi ki...

silinen yorumu okuma fırsatım olmadı artık her kim ne yazdıysa....!

DEVRİM GÜLER dedi ki...

boşver bi kansızdı

Hasan Sığırcı dedi ki...

Değerli arkadaşım kesinlikle ben size engel koymadım  ve ancak, başkaca yetkili olan bir arkadaşımın engeline mani olamam ve hatırlarsanız, beni çok zorlamanıza rağmen, ben size saygı, saygı ve saygı ile cevap verdim. Bu cevabımda yeterli değilse, canınınız sağ olsun ve yine, saygılarımla.

§ibeLLa dedi ki...

müdehale için teşekkürler :)

Hasan Sığırcı dedi ki...

Ve bir ek cevap verme gereği duyarak; benimle tanışmak ve gerçek kişiliğimi öğrenmek istiyorsanız, yarın; sabah 10 gibi beni telefonla arayın, çaldırın ve kapatın, ben sizi ararım ve istediğiniz tüm bilgi ve belgeleri veririm. Kim bilir belki bende sizlerin üzerinizden yıllardır çıkar sağlayanlardanım. Tlf: 0 537 388 33 40 bir kez daha saygılarımla.

taahüd magduru dedi ki...

devrim  kardeşim görüşemiyoruz nasılsın olacakmı bu yasalarla az uğraşmadık 3 yargı paketinde  

Brskzy dedi ki...

ya arkadaşım kusura bakmada sen ne got kafalı bir adamsın.tek tük yanlış uygulamalar var diye yazmışız.anlama kıtlığımı var sende.kaldıki taahhüt imzalayan vatandaş imzalamasın.başına silahmı dayıyorlar.Halk kandırılmasın olayı takip etsin ve 6352 den haberdar olsun.Haberdar olduğu halde eşyalarını aldırıyor veya taahhüt imzalıyorsa o vatandaş hem haczi hem taahhütü haketmiştir.Eşekliğine yansın.Aferin sana 15 yıllık avukatı altetmişsin.Senin gibi cengaverlere ihtiyacı var bu ülkenin.

Brskzy dedi ki...

Arkadaşım haklısın da okuduğunu anlamayan ısrar eden hadi yumuşatayım mongol kafalılar var diyeyim.Ben vatandaşı yahu bırak hacizi tahhüde odaklan artık evlere haciz kalktı.tek tük yanlış uygulamalar olacaktır bunlarda 6 aya kadar iyice azalır yazdıkça adam bana örnekler veriyor.Neyse karadenizli olduğun için haklısın diyor kapıyorum mevzuyu

DEVRİM GÜLER dedi ki...

abi iyiyim çok şükür işallah bu ucube yasa bitecek

taahüd magduru dedi ki...

allah iyilik versin kardeşim bak herzaman bir kardeşin var bir yandada iyi mağdur olmuşumki sizleri tanımışım 

avukatmağduru dedi ki...

site yönetimi bu brkzy' e müdahale edecekmi yoksa hakaretlerine maruz kalmaya devammı edeceğiz.

avukatmağduru dedi ki...

sibella ben 10 gün önce o imza kampanyasını gördüm ve katıldım fakat burada başka site diye link yayınlamaktan çekindim teşekkür etmek isterim size

§ibeLLa dedi ki...

her ortamda paylaşabilirsiniz

atilla03 dedi ki...

 avukat mağduru bu gün afyonda keşfe giden hakimle bir aavukata silahli saldırı yapılmış avukatı tanırım acımasız bi icra avukatıdır

deniz ısık dedi ki...

bak sevgili kardesim ben size hic cevap yazmadımki zorlayım kufur etmedim hakaret etmedim benim yazılarımda saygısız bi tek kelime bulamazsınız ayrıca sizi aramak istersem ararım cagrı atmam iste sizin sorununuz bu, ben sizden bilgi ve belge istemedim sizin normal bi elestiriye dahi tahammulunuz yok bu sitede katılımcılara ihtiyacımız var zar zor katılan insanları engellemeye degil emayla armudu ayırt edin olurmu

Ahmethacioglu dedi ki...

Arkadaşlar Hasan SIğırcı abimiz Bolu açık cezaevinde yatmakta olan emlakçı kardeş için cezaevinde matbu dilekçe yazdırıldı dedi..Bu ne anlama geliyor ? Bilen varmı ? dilekçeyi biliyoruz da matbu dilekçe hakkında bilgisi olan ?

Misafir dedi ki...

kardeşim kırgınlığa gerek yok biz önümüze bakalım birlik olalı kavgaya gerek yok 

atilla03 dedi ki...

 matbaada basılmış hazır dilekçe

Brskzy dedi ki...

bu lanet madde 340 kalkacak.Bundan kimsenin şüphesi olmasın.3 aydır bu yasa değişikliği yapılacak.Kimse endişeye kapılmasın ve hemde çok yakında bu güzel haberi alacağız.Ama burada bazı modelleri gördükçe acaba bu değişecek olan madde 340 bu kişileri kapsamasamı diye de düşünmüyor değilim.Dünyadan haberleri yok saçma saçma fikirleri ortaya atıp koskoca yasa değişikliğ ortada iken hala cahil cahil konuşuyorlar.Site kimlere kalmış hey hat.Allahtan yazılanı çizileni anlayan arkadaşlarımız var da mücadele azmimiz kırılmıyor.Benimle uğraşacaklarına enerjilerini taahhüdü ihlal ucubesinin kalkması için harcasalar daha hayırlı olacak.Hadi herkeze iyi geceler

yeşil karadenizlim dedi ki...

evet sibel hanımında sayın hasan sığırcınında bir bayan kardeşimizinde bir arkadaş daha yazmış yayınlamışlar bende fecde paylaştım inşallah hayırlısı olur.feci olan arkadaşlar fecdede paylaşırlarsa daha çok sesimiz duyurma imkanımız olur.çünkü çoğumuzun fecinde miletvekileri bakanlar var onlarında gözüne çarpar inşallah sesimiz duyarlar

Hasan Sığırcı dedi ki...

Değerli arkadaşım beni sevmek zorunda değilsiniz ama, ben; binlerce insana söz verdim ve yıllardır bilinçli mücadele edenlerdenim. Tekrar ve tekar saygılarımla.

Hasan Sığırcı dedi ki...

Tüm arkadaşlarıma hayırlı geceler diliyorum ve artık çok yorulduğum için, uyumaya çalışacağım. Allah hepimizin yardımcısı olsun, Allah hepimizin gönlüne göre versin. Saygılarımla.

gec gelen adalet dedi ki...

herkeze hayırlı geceler arkadaşlar birbirinizi kırmayı bırakında birlik olun omuz omuza mücadele edin karsı taraf buyuk baskı kuruyor bu yasa degişmesin diye artık birlik olma zamanıdır .

taahüd magduru dedi ki...

 Afyonkarahisar'a bağlı Ataköy Çobankuyusu mevkiine keşfe giden
Afyonkarahisar 1'inci Asliye Hukuk Hakimi Süleyman Kandiş ile
Afyonkarahisar Barosu Yönetim Kurulu Üyesi Avukat Ömer Faruk Aksoy ile
tanıkların üzerine ateş açtıkları iddia edilen Orhan A. ile oğulları
Selçuk ve Mehmet A. gözaltına alındı.



Şüphelilerin, önce keşif yaptırmak istemedikleri, sonra da kendi
gösterdikleri bir tanıkla tartıştıkları, bu sırada şüphelilerden birinin
pompalı tüfekle rastgele ateş açtığı kaydedildi. Saldırıda, saçmanın
ayağını sıyırdığı Avukat Ömer Faruk Aksoy ile bilirkişi Beyazıt Duman
parmağından, ev sahibinin şirketinde muhasebeci olarak çalışan Ramazan
Maral da omzundan hafif şekilde yaralandı. Saçmalardan birinin de polis
aracına isabet ettiği belirlendi.



KEŞİF YAPTIRMAK İSTEMEDİLER



Yaralı avukat Ömer Faruk Aksoy, tedavisinin ardından Afyonkarahisar
Barosu'na gelerek, Baro Başkanı Turgay Şahin ile birlikte gazetecilere
açıklama yaptı. Aksoy, kiracı ile ev sahibi arasındaki anlaşmazlık
nedeniyle hakim Süleyman Kandiş ve bilirkişi ile birlikte gittikleri
evde davalı tarafın keşif yaptırmak istemediğini belirterek, şunları
söyledi:



"Davalı taraf keşfi engellemeye çalıştı. Hakim Süleyman Kandiş,
kendisini tanıtarak, keşfin yasal bir zorunluluk olduğunu belirterek,
zorluk çıkartılmamasını istedi. Bunun üzerine bilirkişiyle davalılar eve
girdi. Davalı yakınlarıyla davalı tanığı arasında tartışma çıktı.
Bıçaklar çekildi, davalı yakınlarından biri de pompalı tüfekle ateş
açtı. Bunun üzerine polisler, Hakim Süleyman Kandiş'i bölgeden
uzaklaştırdı. Bilirkişi ve ben bir toprak yığınının arkasına atladık.
Ancak ben ayağımdan, bilirkişi de parmağından yaralandı. Saldırganlar
davalı tanığının peşine düşünce, biz keşif aracıyla sağlık ocağına
gittik. Doktor film çekti. İçeride saçma olmadığı anlaşılınca yarama
pansuman yapılarak, taburcu edildim."



Afyonkarahisar Barosu Başkanı Turgay Şahin de saldırıyı kınadı.



AFYONKARAHİSAR,(DHA) -

taahüdü magduru dedi ki...

 Hacize Gelen Avukatlara Silahla Karşılık






Haber Yayın Tarihi : 30.01.2013 16:06

İhlas Haber Ajansı
[4290197]













Afyonkarahisar merkeze bağlı Ataköy köyünde evine hacize
gelen üç avukatı engellemek isteyen bir kişi, elindeki silahla ateş
etti.



Afyonkarahisar merkeze bağlı Ataköy köyünde evine hacize gelen üç
avukatı engellemek isteyen bir kişi, elindeki silahla ateş etti. Olayda 1
kişi yaralandı. Olay yerine gelen Özel Harekat Timi, Ramazan M'nin
evine girmeye çalışıyor. - AFYONKARAHİSAR

Hasan Sığırcı dedi ki...

Değerli arkadaşlar hepinize günaydın diyor ve hayırlı bir gün diliyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Saygılarımla.

ahmet yıldız dedi ki...

günaydın abi hayırlı işler

ahmet yıldız dedi ki...

günaydın arkadaşlar allahım kaçak arkadaşlarıma ve  cezaevinde çile çeken mağdur arkadaşlarıma dayanma gücü sabır ver.gün birlik olma ve mücadele günüdür hadi arkadaşlar gerekli yerlere sesimizi duyurmaya çalışalım elimizden geleni yapalım ben şahsım adıma tüm gerekli yerlere sesimi duyurmak için çalışmalara başlıyorum allah işimizi rast getirsin

taahüdü magduru dedi ki...

kolay gelsin kardeşimde kime yok artık site bu yasadan sonra dahada sesiz kaldı

ahmet yıldız dedi ki...

inanın herkes burada şu an bile 50 kişi vardır ama kimse yazmıyor sadece okuyor ve elinden geleni yapıyor yazıp iş yapandan okuyup iş yapan daha çok

avukatmağduru dedi ki...

arkadaşım adam anlamıyorki.. sürekli sataşıyor. bu kanun çıkacak diyenlerden biriside benim ama adamın derdi başka:) ne eşşekliğimiz kaldı ne mankafalığımız hala sataşıyor sabah sabah baksana neyse..at gözlüğü takanlarla zaten anlaşamam kanun çıksın önemli olan bu.o dedi diye eşşek te olamam kafasızda.

avukatmağduru dedi ki...

arkadaşım o acımasızlar varya.. dosyalarını bir inceleseler amacına ulaşmak için neler yaptıklaını görürler.. Benim şu an şikayetçi olduğum avukatta kendini öyle sanıyordu. nam salmış vs.. atıp tutuyordu ama birgün kanunları araştıran birine (bana takıldı) şu an belgesinin derdinde.

Usaktur dedi ki...

arkadaşlar her zaman burdayıa ama sitede hiç hoş olmayan tartışmalar herkesi siteye yazı yazmaya dahil cekinceli hale getirdi cünkü bizim derdimiz zaten bize yetiyot vay o şöyle yazmış vay o şöyledemiş bi anlamı yok lütfen siteyi ve sitedeki konumuzu dağıtmayalım herkes duyduğunu bil diğini yazsınkı bizde burde moral bulalım başımıza ne gele bilcek bilelim lütfen yorumlarınızı mantıklı ve saygı cercevesinde yapalım

avukatmağduru dedi ki...

banada cevap geldi kanunlar genel müdürlüğünden cevap herkese gelenle aynı
Başbakanlık İletişim Merkezine (BİMER) gönderdiğiniz ve ilgisi nedeniyle Bakanlığımıza iletilen, 2004 sayılı İcra ve İflas Kanununun 340. maddesinde düzenlenen borçlunun ödeme şartını ihlali halinde cezaya ilişkin hükümde değişiklik yapılması talebinizi içeren 24/01/2013 tarihli ve 59511 sayılı başvurunuz incelenmiştir.
Bu aşamada, 09/06/1932 tarihli ve 2004 sayılı İcra ve İflas Kanununun 340. maddesinde düzenlenen borçlunun ödeme şartını ihlali halinde cezaya ilişkin hükümde değişiklik yapılması yönünde bir çalışma bulunmamaktadır.
Ancak, Bakanlığımızca yürürlükteki İcra ve İflas Kanununun yerini almak üzere, Dünyada ve Ülkemizde yaşanan sosyal, ekonomik, teknolojik değişikliklere uygun ve günümüz ihtiyaçlarına cevap veren, modern bir icra ve iflas sisteminin kurulması ve yeni bir Kanun Tasarısı taslağı hazırlanması amacıyla 2992 sayılı Kanunun 34. maddesi hükmü uyarınca, 08/05/2012 tarihli Bakan "Olur"uyla bir Bilim Komisyonu oluşturulmuş olup, söz konusu Komisyon çalışmalarına başlamıştır.
Talebin bu çalışmalar sırasında değerlendirilebileceği düşünülerek not edilmiştir.
Bilgi edinilmesini rica ederim.

taahüdü magduru dedi ki...

 bende aynen katılıyorum mutlaka calışılmasını canla başla mücadele edrsek illak,i  cıkacak bu yasa cıkarmak zorundalar bu kadar veryat ama o kadar duyarsız insanlar ve medya var bu gün sabah bu portakalmı limonmu mandalinmi greyfurmudur nedir bu adama sabah 10 adet mresaj yazdım asla okumadı mutlaka bu adamın bu işe karşı yada eşi avukat bunun mutlaka  ne insanmış ya morelim bozuldu sabah sabah milet vekilerine öyle bir mesajattımki okuyan oldusa mutlaka döneceklerdir geriye yeter artık bunaldık

Smh dedi ki...

Sevgili abilerim,ablalarım,kader arkadaşlarım....
Çalışmamıza ara vermek yok belki bu siteye sık sık giremiyoruz ama gerekeni elbette hergün her dakika yapıyoruz bilmenizi isterim.
MHP Antalya milletvekilinin prof.doktor yusuf ziya irbeç in direk şahsi numarasına erişme imkanım oldu gerekeni ben konuştum gerekeni yapıyoruz dedi merek etmeyin dedi numarasını paylaşıyorum sizlerle:05324514864
fakat başbakanın direk numarasına bir ulaşabilsek herşey daha farklı lur uğraşıyorum kimse vermiyor belki daha kolay bulabilme imkanına sahip arkadaşlarımız vardır bilgilerine.....SAYGILARIMLA

izmir43 dedi ki...

Sayn adalet rumuzlu arkadaşım ocak ayı sonuna kadar yasayla ilgili gelişmeler olacak yzmıştınız.   Acaba haber kaynağınızdan yeni bigiler alabiliyormusunuz alırsanız bizimle aylaşırmısınız.

izmir43 dedi ki...

31 Ocak 2013




İHA HABERLER GÜNDEM ADANA Adana'da borçlarından dolayı bunalıma giren oto kiralama dükkânı sahibi bir adam, işyerinde kafasına dayadığı av tüfeği ile intihar etti.Olay yerine gelen 13 yaşındaki kızının, “Ben şimdi kime ‘baba' diyeceğim?” feryatları görenlerin yüreklerini dağladı. Edinilen bilgiye göre olay, merkez Seyhan ilçesine bağlı Reşatbey Mahallesi Ordu Caddesi üzerindeki bir oto kiralama dükkânında meydana geldi. İşyeri sahibi Mustafa Karadeniz, borçlarından dolayı bunalıma girdi. Karadeniz, dün sabah saatlerinde işyerine geldikten sonra ortağını bir yere gönderdi. İşyerinde yalnız kalan Karadeniz, kafasına dayadığı av tüfeği ile intihar etti. Olay yerinde hayatını kaybeden Karadeniz, “Yengenize söyleyin yazlığı satmasın, üzerine alsın. Ramiz (ortağı) seni de yarı yolda bıraktığım için özür dilerim.” yazılı not bıraktığı ortaya çıktı. Olayı duyar duymaz işyerine gelen Karadeniz'in eşi Ayşe Karadeniz ve 13 yaşındaki kızı Elanur Karadeniz'in ağıtları yürekleri burktu. Küçük Elanur, “Neden yaptın baba? Ben şimdi kime ‘baba' diyeceğim?..” diyerek feryat etti ve gözyaşlarına boğuldu. Ayşe Karadeniz ise, “Ciğerim neden yaptın? Ciğerimi yaktın.” diye ağıt yaktı.

ahmet yıldız dedi ki...

şu fatih portakal papağınına msj atmayın arkadaşlar okumaz okuturmazlar ona attığım msj parasıyla kredi borcumun birini kapatırdım herhalde hakkım haram olsun daha o tlf faturalarını ödemeye çalışıyorum

ahmet yıldız dedi ki...

allah rahmet eylesin bu sıkıntıya kim vesile olmuşsa allah onuda bildiği gibi yapsın ne oldu borç ödendimi alacaklı parasınımı aldı geride kalan yetimlerin ahı onlara yeter

adalet dedi ki...

arkadaşlar belki şubat ayının ilk haftasına sarkabilir,şimdi kaynağını söylemelim.sonuç hepimiz için çok hayırlı olacak ankara barosu avukatlarında dost bir avukattan öğrendim.sabredelim allah yolumuzu açık etsin.

adalet dedi ki...

Kardeşim bu seslere akp kulak tıkamayacaktır ülke gündemine oturan bu tip olayların çoğalacağını onlarda gayet iyi biliyor bunu önleyeceklerdir.birde o alacaklı vijdansızı o ölen insanın nasıl öldüğünü düşündükçe acaba vijdanında bir rahatsızlık hissedecekmi,allah onun belasını ve bu tip vijdansızların avukatlarla beraber belalarını versin.

adalet dedi ki...

arkadaşlar sadece tahhütden yatanlar için değil açık cezaevinden herkesten almışlar erteleme cezalarından yararlanma şekliyle imzalatmışlar,hergün yeni gelişmelerle bu yasadan kurtulacağız.karşımızda baronlar medya devleri para babaları var işimiz kolay değil bu durumda hükümet tek başına mücadele ediyor diğer muhalefetten toplu sesler yok ciliz 2 veya 3 milletvekili ile olaya müdahil oluyorlar.ama hükümetimize güveniyorum bu sosyal cinnetin önüne geçecekler arkadaşlar her gün 1 veya 2 kişi borcundan dolayı intihar ediyor bu sizce normalmi işte bunların çoğalması hükümeti nekadar zora sokacaktır göreceksiniz bir yerlere sıkıştıracaklar.

adalet dedi ki...

aynen öyle abim hepimiz sosyal sıkıntı içinde olan insanlarız  ara sıra kırgınlıklara kulak tıkayalım amaç beraberce mücadele etmek.

adalet dedi ki...

atilla bey bunlar önlenmesse bu sosyal cinnetlerin çoğalacağı aşikardır herşeyini avukat kansızına kaptıran vatandaşın yapacağı tek bir şeyi kalmış onuda yapmış helal olsun enazından sesimiz olmuş,muğla ortacada seneler önce bir olayı bana hatırlattı tefeciye ve avukatına herşeynii kaptıran borçlu en son tefeci adam diyorki  14 yaşındaki kızını ve traktörünü al tarlaya geetir onlarıda alacam diyor.adam pompalı tüfeği dolduruyor tarlada tefeciyi bekliyor tefeci avukatı yazık icra müdürünü de alet ediyorlar traktörü bağlayacağız diye tarlaya gidiyorlar kız traktörün üstünde hiçbir suçu yok masumca bekliyor. bunlar yaklaşınca adam tüfeği bir doğrultuyor önce tefecinin 2 ayağından arkasında avukatı ve icra müdürünü katlediyor.geliyor tefecinni başına diyorki kızım burda senin bu iğrenç kafanda ayağımın altında ne yapayım derken adamın kafasına on defa ateş ediyor ve kafasını kesiyor.ciğerini çıkarıp çıldırırcasına yemeye başlıyor.işte sosyal cinnet tabi adam cezasını yattı çıktı oldumu olmadı insan öldürmekte suç allahın verdiği canı almakta bir o kadar suç ama adam sosyal cinnetin ,içine iten bu olaylara sebep olanların sonu onlara öldürmek değil yasayla öldürmek bence daha doğrusu bu yasa çıktığında o acımasız avukatlar zaten ekeonomik yönden ölecekler.

adalet dedi ki...

KARDEŞİM SİBEL ALLLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN SESİMİZ KULAĞIMIZ DİLİMİZ OLMAYA DEVAM EDİYORSUN BU YASA ERGEÇ ÇIKACAK BU MAĞDURLARIN DUASI SENİNLE KARDEŞİM.

adalet dedi ki...

ALLAHIN İZNİYLE YİNE HÜKÜMETİMİZ BU İŞİ ÇÖZECEK

ALPERENtahakara dedi ki...

ARKADAŞLAR BENİM AMCAMDA TAAHHUDDEN DOLAYI CEZAEVİNDE İZİN İÇİN DİLEKÇE YAZMIŞTI AMA BU DENETİMLİ SERBESTLİKTEN FAYDALANIYOR DİYE İZİNLERİ KALDIRMIŞLAR.SONRADAN DİLEKÇE YAZMIŞLAR BİZ TAZYİK CEZASI ALDIK YASADAN FAYDALANAMIYORUZ DİYE BİRAZ ÖNCE İZNE GELDİ YANİ TAZYİK HAPİSLERİYLE DENETİMLİ SERBESTLİĞİN ALAKASI YOK HABERİNİZ OLSUN.

izmir43 dedi ki...

Yine Adana 4 cocuk annensi 900 tl.telefon borcunu ödmezse 7 gün içinde cezaevine girecek.Borcunu ödemek için ev eşyalarını satan anne borcunu ödyemediği için cezaevine giriyor.HABER 14 GÜN ORTASI HABERTÜRK T.V

taahüd magduru dedi ki...

arkadaş şimdi elime bir teblikat geldi anlayan cevap versin ilk defa böyle bir durumu paylaşıyorum 6352 sayılı yargı hizmetlerinin hızlandırılmasıamacıyla mevcud depo ve garajlarda bulunan  garajlarda bulunan  arabam hacizden düşmüş 1238 tl yedemin borcunuz  ödeyin giden eşyalarınızı alın diye kağıt geldi güzel şeyler olmaya başladı hayırlısıyla arabam yoktu iyi oldu arabamı alabilcem inşallah

Ahmethacioglu dedi ki...

Size katılıyorum her gün intihar edenlerin sayısı artmaya başladı..İnsanlarımız kardeşlerimiz boşu boşuna ölüyorlar.Hükümet bir an önce buna çözüm bulmalıdır.Yoksa bu vatandaşlarımızın aile ve çocuklarının vebali ,ahı altında kalırlar..

NOYAN dedi ki...

arkadaşlar slm allah hepimizin yardımcısı olsun

bu denetimli serbestlik yasasıdan biz tahut  cezası alanlar yararlanamıyormu
bilgisi olan varmı

Atakan Uygun dedi ki...

arkadaşlar merhaba adım ahmet bende sizin gibi madurum herşeyimi kaybettim kişiligim hariç 5 ay açık ceza evinde yattım şimdi çıktım ama tlf borcundan tahütüm var ordayken gelmedi 1500 tl ödeyemiyom bunla ilgili beni gene alırlarmı  ALLAH hepimizin yardımcısı olsun önünde sonunda bu iş bitcek günah degilmi bir insan borçtan yatsın o yatıranlar hiç düşünmüyomu bigün başlarına gelceyini an cak şerefsiz insan borcunu ödemez bizler şerefli insanların bizim devletimiz daha insanları ayırt edemiyo sadece önüne cıkanı içeri atıyo yattıgım yer toplam 243 kişilik ti ama şimdi 638 kişi var içerlerde yer yok heryer berbat durumda saglıklı bişey bulamazsınız ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN hepinize hayırlı günler

ALPERENtahakara dedi ki...

herkes bişey söyluyor ama benim son aldığım bilgi biz bu yasadan faydalanamıyoruz.amcam birkaç saat evvel izne geldi biz yararlanamıyoruz dedi.

Umut Ufuk dedi ki...

Sn Taahhüt Magduru,

yaklasık ocak ayının 6 gıbı bu konu ile ilgili yazı yayınlamısdım.konunuzla ilgili yazıyı tekrar yayınlıyorum.

YEDIEMIN DEPOSUNDA EŞYASI BULUNANLAR DİKKAT,
GEÇİCİ 11.MADDE YÜRÜRLÜĞE GİRMİŞDİR.
Mevcut depolar sayıma başlamış olup ellerındeki listeleri dosya numarası ile icra müdürlüğüne bildireceklerdie.Böylelikle icra müdürlüğü zamanında muhafaza altına alınmış olan eşyaların sahibine teslimi için tebligkat gönderecekdir.Bununla birlikde depo parası ödenerek eşyalarınızı alabileceksiniz.Ayrıca gelecek tebligkatı beklemeden sizde muracet edebilirsiniz.
… “ 2004 sayılı İİK yasasının 3. Yargı paketi kapsamında değiştirilen geçici 11. Maddesine göre mevcut yediemin depolarında muhafaza altında bulunan ancak hukuken muhafazasına gerek kalmayan malların yasanın yürürlüğe girdiği 5 Temmuz 2012 tarihinden itibaren bir ay içinde sahibine teslim edilmesi gerekiyor. Aksi halde “üç ay içinde, 88 inci maddenin altıncı fıkrası hükmü uyarınca satış işlemi yapılır. “denilmektedir.Eğer eşyalarınız zarar görmüş ise,Yedieminliği Suistimal,Muhafaza görevini kötüye kullanmaMadde 289.(1) Muhafaza edilmek üzere kendisine resmen teslim olunan rehinli veya hacizli veya herhangi bir nedenle elkonulmuş olan mal üzerinde teslim amacı dışında tasarrufta bulunan kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis ve üç bin güne kadar adlî para cezası ile cezalandırılır. Kişinin bu malın sahibi olması hâlinde, verilecek ceza yarı oranında indirilir.(2) Birinci fıkrada tanımlanan suçun konusunu oluşturan eşyayı kovuşturma başlamadan önce geri veren veya bunun mümkün olmaması hâlinde bedelini ödeyen kişi hakkında verilecek cezaların beşte dördü indirilir.(3) Muhafaza edilmek üzere kendisine resmen teslim olunan rehinli veya hacizli veya herhangi bir nedenle elkonulmuş olan malın dikkat ve özen yükümlülüğüne aykırı davranması nedeniyle kaybolmasına veya bozulmasına neden olan kişi, adlî para cezası ile cezalandırılır.(4) Bir suça ilişkin soruşturma veya kovuşturma kapsamında elkonulan eşyayı amacı dışında kullanan kimse, bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.TCK 289/1′de “kendisine muhafaza edilmek üzere teslim edilen mahcuz üzerinde teslim amacı dışında bulunmak” suç olarak adledilmiştir. Daha önce yedieminliği suistimal için İİK 336/a maddesi uygulanmakta olup 31.05.2005 tarihinde yürürlükten kaldırılmıştır. İİK 336/a maddesinde de bazı şartlar vardı. Yediemine muhtıra çıkarılması ve 7 gün içinde mahcuzu/ları teslim etmesi , ayrıca teslim masrafları için gerekli avansın yediemine ödenmesi gerekmekteydi. TCK 289/1′de bu söz konusu olmamakla birlikte “teslim amacı dışında tasarrufta bulunmak” suç unsuru teşkil etmekte. Buna göre mahcuz mal yerinde bulunamaz ise suç unsuru oluşmuştur. Bu durumda savcılığa suç duyurusunda bulunulur. Savcılık soruşturma sonucu Sulh Ceza Mahkemesinde kamu davası açar

Salih Demiralay dedi ki...

O TELEFON BORÇUNUN ASIL ALAÇAK MİKTARININI BİLİYORMUSUN VE SEN AÇIK CEZA EVİNDE İKEN O TELEFONDAN TAAHHÜT KESİNLEŞSEYDİ SENİ BIRAKMAZLARDI ŞİMDİ SÖYLÜYORUM ASIL ALAÇAK ASĞARİ ÜÇRETİN ALTINDA İSE SANA MAHKEME BERAAT VERMİŞTİR

taahüd magduru dedi ki...

SAĞ OL KARDEŞİM TEŞEKKÜRLER PARAYI AYARLARSAM GİDİP ALACAĞIM EŞYALARIMI

soner dedi ki...

Sevgili arkadaşım milletvekilinin numarası diye verdiğin no kullanılmıyor insanları yanlış yönlendirme yada numarayı yanlış yazdın buraya tekrar bakıp yazarsan çok iyi olur....

NOYAN dedi ki...

ARKADAŞLAR  YEİ ÇOKAN YASANIN METNİ VARMI 

YARDIMCI OLURSUNAZ SEVİNİRİM

ALPERENtahakara dedi ki...

ALACAK ASGARİ ÜCRETİN ALTINDAYSA DEMİŞİNİZ BUNU NEYE GÖRE HESAPLIYORLAR .

taahüd magduru dedi ki...

YOK KARDEŞİM BİZİM İÇİN İLGİLENDİREN KISIM TAYZİK HAPİSERİNE UYGULAMAZ YANİ FAYDALANAMAZ DİYOR TAM TERSİ DAĞDAKİNE VAR BİZE YOK ANLIYACAN 

Umut Ufuk dedi ki...

Denetimli Serbestlik Yasası Değişti

6411 Sayılı yasa ile 5275 Sayılı Yasa’ya eklenen 4.Madde ile açık ceza evinde altı ay (6) kalma şartı 31.12.2015 tarihine kadar ertelendi.  
6411 sayılı yasa Cumhurbaşkanı’nın onayına sunuldu. Yasanın cumhurbaşkanlığınca onaylanıp resmi gazetede yayımlanmasından sonra sanıklar mahkemelerde anadilde savunma yapabilecekler.
Aynı yasanın 13. Maddesi ile 5275 sayılı kanuna eklenen geçici 4.madde ile açık ceza evinde 6 ay kalma şartı 31.12.2015 tarihine kadar uygulamadan kaldırıldı.
Buna göre meşruten tahliyesine bir yıldan az süre kalalar mahkumlar açık cezaevinde 6 ay kalma şartı aramaksızı tahliye edilecekler. Önümüzdeki günlerde yasa da yapıla bu değişiklik nedeni ile binlerce mahkumun tahliye edilmesi beklenmektedir.

kazim10 dedi ki...

bu yasadan yararlanan arkadaşlara hayırlı olsun yrın tahliyeleri başlar malesef bizi yani taahhüt cezalarını orda ayırmışlar tahhüt cezaları tahliye olamıyor malesef arkadaşlar biz elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz 

Hayat dedi ki...

faizsiz asıl borç asgari ücretin altındaysa taahhüt hapsi olmaz diye biliyorum

kazim10 dedi ki...

arkadaşlar nekadar acı değilmi yenı çıkan kanunda yokuz kimler yok bu afta törör suçu örgüt suçu işlemiş tecavüzcüler ve tazyık disiplin hapsi almışlar harıcınde af nekadar ağır suç işlemişik değili özellikle bizi o kişilerin içine koyuyorlar amacım sizleri üzmek değil şu anki üzüntümü sizlerle paylaşmak

«En Eski ‹Eski   201 – 400 / 2619   Yeni› En yeni»