Felçli Vatandaş için Yakalama Emri Çıktı!

Taahhüdü ihlal, icra, haciz
Dün Haber Kanallarına bir olay düştü, Anlatılanlara göre Kas erimesi hastalığına yakalanan ve eşi de kendisi gibi kas erimesi hastalığı ile mücadele eden İbrahim Kabakçı, açtığı bir işyerinin batması sonucu bugün 32 bin liralık borcu nedeniyle cezaevine girmek üzere.
Bursa'da 2008 yılında bir arkadaşı ile ortak açtığı lokantanın batması üzerine zor durumda kalan 40 yaşındaki Müsküler Distrofi(Kas erimesi) hastası bir çocuk babası İbrahim Kabakçı, hastalığının ilerlemesi sonucu gün geçtikçe tekerlekli sandalyeye bağımlı kaldı, sadece bir yıl işletebildiği lokantanın ardından kalan 32 bin liralık borcu ödeyemezse 1.5 yıl cezaevinde yatacak. İbrahim Kabakçı, taahhüdü ihlal etme nedeniyle hakkında çıkarılan yakalama emrinin ardından eşi, çocuğu ve ailesinden koptuğunu, suçlu gibi kaçmaktan yorulduğunu söyledi.

32 BİN LİRAYA 1.5 YIL HAPİS
İbrahim Kabakçı yaşadıklarını ise şu sözlerle anlattı:
2008 yılında Bursa'da lokanta açtık. Malzemeleri almak için borçlandık. Bir kısmını nakit ödedik, bir kısmı ise veresiye oldu. Sonra lokanta battı.Her yerden bir darbe yedim. O ticarette, özürlülüğümden dolayı haklarımı savunamadım. Savunamadığım için de borçlarımı ödeyemedim. Hakkımda yakalama emri çıkan borç ta, bize verilen karşılıksız çekten oldu. Babam düzenlenen o karşılıksız çekler nedeniyle cezaevine girdi. Babamı kurtarmak için İcra Müdürlüğüne borcu ödeyebilirim icra taahhütlerinde bulundum. Ödeyemedim. O taahhüdden şimdi bana hapis kararı çıkmış. Bir borcuma beş ayrı taahhüdü ihlalden ceza çıkmış 1.5 yıl hapsim isteniyor. Ne yapacağımı bilemiyorum.

Çaresiz kaldım hiçbir şey yapamıyorum. Cezaevine düşsem kas erimesi hastasıyım. Cezaevinde bana kim bakar bilmiyorum. Ne sağa dönebilirim, ne sola. Yemek verilerse yerim vermezlerse onu da yiyemem. Bir ay içinde ölürüm. Çok kötü bir hastalık, sağlıklı olsam zaten bu hale gelmezdim dedi.

EŞİM CEZAEVİNDE ÖLÜRSE BENDE ÖLÜRÜM
Eşi gibi kendisi de 17 yaşında kas erimesi hastalığına yakalanan bir çocuk annesi Özlem Kabakçı ise, yüzde doksan bedensel engelli olduğunu kaydetti. Bütün ihtiyaçlarını bir bebek gibi emekleyerek gidermeye çalıştığını ifade eden Özlem Kabakçı, Ayağa kalkamıyorum. Yatağıma çıkmak için yardıma ihtiyacım oluyor. Neler çektiğimi bir ben bilirim. Bir de eşimin cezaevine girecek olması bizi daha çok üzdü. Ben eşimin kurtulmasını istiyorum. Başka bir şey istemiyorum. Ben çok kötü durumdayım. Yerlerde sürünüyorum. Eşim evde kalamıyor. Eşim cezaevine düşerse ben de ölürüm onunla birlikte. Çocuklarım yetim kalır" diye konuştu.

OĞLUMUN İLK KEZ AĞLADIĞINI GÖRDÜM
Oğlu, gelini ve felçli eşine bakan baba Ali Rıza Kabakçı ise emekli maaşına dahi haciz konulduğunu söyledi. Evladım kurtulsun başka bir şey istemiyorum. Zaten bunlara bakan benim. Bana da bir şey olursa bunlar perişan olur. Allah kimseyi düşürmesin. Elimden geldiği kadar yetişmeye çalışıyorum. Oğlumun bugüne kadar ağladığını hiç görmemiştim dedi. Bu anlatılanlar haber kanallarında yer aldı. Bir Türkiye gerçeği

15 yorum:

  1. Aynı borçtan dolayı beş ayrı ceza çıkmaz sallamayın asparagas haberlerle insanları kandırmayın

    YanıtlayınSil
  2. aynı borçtan ayrı ayrı tahütlerde bulunduzmu hepsine ayrı dava açılarak ceza çıkıyor

    YanıtlayınSil
  3. osmana bak osmana danalar girmiş bostana, kovun bostandan danayı,

    hukuk bilmezsen elinden tutacak avukatın da olmazsa 5 değil 15 ayrı ceza bile çıkar

    YanıtlayınSil
  4. İSTERSEN YARGITAY KARARI KOYAYIM HOCAM ARTIK SAĞIR SULTAN DUYDU AYNI BORÇTAN VERİLEN CEZA KESİNLEŞİP İNFAZ EDİLMEDEN BAŞKA CEZA VERİLMEYECEĞİNİ

    YanıtlayınSil
  5. avukata gerek ok hakkını aramayı bileceksin

    YanıtlayınSil
  6. Osman bey
    Vatandaşın borcuna karşılık 5 ayrı taahhüt imzalatılmış. dikkat edersen taahhütlerde bulundum diyor.

    YanıtlayınSil
  7. osman efendi sen ne çok biliyorsun çok biliyorsan git avukatlık yap burada tantana yapma

    YanıtlayınSil
  8. adamın ayarını kaçırma!!!

    YanıtlayınSil
  9. bidaha yorum yapma!!!

    YanıtlayınSil
  10. Taahhüt vermeyin arkadaşlar sakın bırakın ellerinden geleni yapsınlar

    YanıtlayınSil
  11. sana mı soracağım haddini bil terbiyesizlik yapma tahsin efendi

    YanıtlayınSil
  12. oğlum senin aklını alırım bak cevap verme

    YanıtlayınSil
  13. Anilveozdemirbeg19 Aralık 2013 17:42

    ulan tahsin misin nesin ne lagaluga yapıyosun lan burda klavye delikanlısı seni

    YanıtlayınSil
  14. ASPARAGAS FİLAN DEĞİL,BİREBİR YAŞIYORUZ.ADAM 3 HAFTADIR EVİNE GİDEMİYOR.İSTERSEN TELEFON NUMARALARINI VEREYİM DE KENDİLERİNE BİR ULAŞ HALİNİ HATIRINI SOR.ASPARAGAS OLSA TV'YE KADAR ÇIKIP KİMSE KENDİNİ ZOR DURUMDA BIRAKMAZ.AĞLAMAK O KADAR KOLAYMI SANIYORSUNUZ??

    YanıtlayınSil
  15. evet ben de şahidim hocam sonuna kadar haklısın

    YanıtlayınSil