Ticaret Hakimini Mesai Arkadaşları Kurtardı!

Taahhüdü ihlal, cep telefonu borcu eve haciz, turkcell, avea, telsim borcu icra işlemi, avukatCep telefonu faturası yüksek gelen Yargıtay Hakimi itiraz davası açtı. Dava devam ederken hakimin evine ve aracına haciz konuldu.

GSM şirketi ile mahkemelik olan Yargıtay Hakimini haklı bulan Ankara 8. Ağır Ceza Mahkemesi, gerekçesinde sosyolojik bir tespitte bulundu. Ankara 8. Ağır Ceza Mahkemesi gerekçeli kararında, GSM şirketleri ile ilgili bu tür şikayetlere sıkça karşılaşılmaktadır. "Bir yargıtay ticaret Hakiminin dahi, baş edememesi karşısında, hukukçu olmayan vatandaşların durumunun çok vahim olduğunu düşünmemek mümkün değildir" denildi.

Söz konusu dava, Yargıtay Hakiminin, cep telefonu faturasına itiraz etmesiyle başladı. Borcuyla ilgili GSM faturasının itiraz etmediği miktarını banka havalesi ile ödedi. Bu arada GSM şirketi hattı görüşmelere kapatınca Yargıtay Hakimi Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdu ve İtirazı kısmen kabul edilen Yargıtay hakimi, Ankara Tüketici Mahkemesinde dava açtı. Hukuki süreç tamamlanmadan, GSM firmasının avukatı icra takibi başlattı ve hakimin aracına haciz koydurttu, ardından da evine hacze gitti. Bu olay üzerine Yargıtay Hakimi, GSM avukatı hakkında "görevini kötüye kullandığı" gerekçesiyle suç duyurusunda bulundu.

GSM avukatı hakkında "görevini kötüye kullandığı" gerekçesiyle açılan dava Ankara 8. Ağır Ceza Mahkemesinde görüldü. Ankara 8. Ağır Ceza Mahkemesi GSM Avukatını, Hukuki süreç tamamlanmadan, şikayetçi aleyhine icra takibi başlatarak aracına haciz koydurduğu, GSM faturasının itiraz edilmeyen kısmına ilişkin borç ödendiği halde evine hacze gidilmesini hukuka aykırı bularak 5 ay hapse mahkum etti.

Ankara 8. Ağır Ceza Mahkemesi gerekçeli kararında sosyolojik bir tespit yaparak, "GSM firmalarıyla ilgili bu tip şikayetlerle devamlı karşılaşılmaktadır. Bir ticaret hukukçusunun dahi baş edememesi karşısında, hukukçu olmayan vatandaşların durumunun daha acı olduğunu düşünmemek mümkün değildir" denildi.

Ticaret hakimini mesai arkadaşları kurtardı!, peki vatandaşı kim kurtaracak?

İcra dairelerindeki dosyaların neredeyse %80'i 1.000 TL altında ki telefon dosyalarından oluşuyor. Telefonunuza aynı GSM şirketinin icra takiplerini yapan değişik bürolardan sürekli olarak "Sayın..... (ilginiz olmayan bir numara) telefonun ödenmeyen faturalarında dolayı hakkınızda icra takibi yapılacaktır" biçiminde taciz mesajları gelmeye başlar. İlgili büroların telefonlarını aradığınızda dakikalarca muhatap bulamazsınız.

Büro sahibi avukatla görüşmeniz kesinlikle mümkün değildir. Mesajlar gelmeye devam eder ve ararsınız uzun konuşmaların sonunda telefondaki takip elemanı "beyefendi bu kadar uğraşacağınıza ödeyin kurtulun topu topu 400 Lira, ödeme yaparsanız avukatlık ücretinde indirim yaparız" der.

Avukatlık bürosu icra takibi yok der ama "avukatlık ücreti" ister, ilgisi olmayan kişilerden tahsilat yapmak ister, ilgili ilgisiz kişilerde yasada tanımı olmayan "oraya geliriz şöyle böyle yaparız, hapsinizi isteriz, çilingirle evinize gireriz" diye mektup yazar. Bu mektubu alan yaşlısı, bilmezi paniğe kapılır.

Bu tür dolandırıcılık olaylarına Türk Yargı Teşkilatı, Hukuki İhtilaf olarak kabul gördüğünden dolandırıcılar istedikleri gibi at koştururlar, 100 Vatandaştan 1'i yasal haklarını aradığı için de keyfe keder takılırlar.

Isparta İl Emniyet Müdürü Mehmet Or, GBT sorgulaması hakkında bir basın açıklaması yapar. GBT uygulaması kapsamında vatandaşların mağdur edilmediğini, son bir yılda 297 bin 547 şüpheli şahsın sorgulamasının yapıldığını ve bu şahıslardan 2 bin 085'inin çeşitli suçlardan arandığının tespit edildiğini ve yakalandığını söyler. Şüphelilerden 1.114'ünün borçlunun ödeme şartını ihlal suçundan (Taahhüdü İhlal), 283'ünün hırsızlık, 23'ünün adam öldürme, 37'sinin fuhuş, 74'ünün uyuşturucu, 537'sinin yaralama ve 17'sinin de yağmadan dolayı yakalandığını belirtir.

Taahhüdü ihlal suçundan dolayı yakalananlar, diğer suçlardan yakalananların toplamından iki kat fazladır. Taahhüdü ihlal suçlamasıyla yakalananlar doğrudan cezaevine gönderilirken. Hırsızlık, yaralama, uyuşturucu gibi diğer suçlardan yakalananların denetimli serbestlik, erteleme gibi bu suç türlerine tanınan hak kapsamında salıverildiğini tahmin etmekte çok zor değil.

Bankalar vatandaşı yasal bir şekilde soyar, GSM şirketleri dolandırıcılık yapar bu dolandırıcılığa da İcra dairelerini alet eder. Arsız memurlar yargılanmayacağını bildiği için vatandaşa "git istediğin yere şikayet et" der. Adalet ise icracıların ortaya koyacağı bir olgu olduğu için, sadece meslektaş lehine karar çıkar.

Adil olmayan bir toplumdan adil yargıçlar çıkması bir mucizedir.


836 yorum:

  1. inşallah diğer vekillerde toplumun karayan yarası olan bu insanlık ayıpıni çözüm noktasında en kısa zamanda bir araya gelirler. teşekkürler sinan aygün...

    YanıtlaSil
  2. syın llonelyy bey şimdi taahüüt ihlalden ceza aldınız anladığım kadarıyla sizde itiraz etdiniz doğrumu aldığınız ceza kararı bir üst mahkemeye gider ceza yasalar uygunsa onaylanır ceza aldığınız mahkemeye geri gelir ve sizin haberiniz olmadan ilamat çıkar yani uyapdan yakalamnız şayet aldığınız ceza yasalar uygun değilse üst mahkeme berat verir ama şunu unutmayın derim her iki karardada sizin takip etmeniz gerekir saygılarımla geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. sayın cüneyt bey yeni çıkan 3 cü yeni yargı paketinde bu tahüdü ihlal cezası kaldırılmadımı devammı ediyo benim iki dosyam var mahkeler temmuz ve eylül ayında bunları ne yapmamm gerekiyo beni aydınlatırsanız sevinirim şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  4. düşüncelerine aynen katılıyorum .. fazla ara vermeden ikincisini tekrarlamakta fayda var

    YanıtlaSil
  5. kardeşim hiç kimse merak etmesin yasa ister çıksın ister çıkmasın alacaklıda devlete para alamaz çünkü yok madem bu ülkede borclanmak veye işinin ters gitmesi suc biz bu sucu işledik boş verin gidelim yatalım çıktıysak zaten borcumuzda kalmaz ödeşmiş oluruz kimse kafasını yormasın hapis dediğinizde öyle kötü biryer değil günde üc üvin yemek var yani neolacaksa olsun boş verin takmayın sucluyuz demeki cezası neyse öderiz adam öldürenler asker öldüren polis öldüren katlim yapan gezsin biz hapse giriz yatarız neyani hergün hergün ölüyoruz bırakın nerde tırak orda bırak emeği gecen herkesten allah razı olsun

    YanıtlaSil
  6. Şimdi ne oldu sonuc nedir bilen varmı arkadaslar ,tv de hem hapis var hem yok dediler lütfen bilgi rica ediyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. 30 yasındayım adım hasan benım de borcum var ama bırturlu ödeyemiyorum tahutname verdım taksıtımı yatıramadım işden cıkarıldım benım gıbı mılletıne vatanına vaydalı olcak bır ınsan şimdi hapıs yatacak soruyorum ben hapıs yatarsam ben borcumu nasıl öderim şimdi hırsızlık mı yapayım katılmı olayım söylermisiniz ne yapayım vatanıma mılletımı nasıl vaydalı olabılırım sayın buyuklerım ne olurbana yardımcı olun yoksa böbregimi yada hırsızlık yadaadam mı vurayım borcuma karşılık

    YanıtlaSil
  8. NOLDU SİTEYE ÇÖKTÜMÜ

    YanıtlaSil
  9. çok kişi kriz atlattı şokta

    YanıtlaSil
  10. YORUMLAR OKUNMUYO YAA

    YanıtlaSil
  11. bir biz kaldık herhalde

    YanıtlaSil
  12. SİTE ÇÖKTÜ

    YanıtlaSil
  13. NOLDU OLUMSUZ BİŞEYMİ VAR 1 SAATTİR TAKİP ETMİYORUM

    YanıtlaSil
  14. nerde bu millet :)

    YanıtlaSil
  15. gece 12:00 ... herkes rahat bir uykuya daldı herhalde :) kotu birsey yok değil mi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  16. Siteyi Heck lediler galiba:)))))

    YanıtlaSil
  17. gecmıs olsun sıte duzeldı kul hakkıyla gıtmek usdemyorum borcumuzu odemekde boyumuzun borcudur yazdım ama cıkmamıstı lısteye gıremedım o nedenle ılan ederım durumu

    YanıtlaSil
  18. HAYATIMIZDA VE SİTEMİZDE TEMİZ BİR SAYFA AÇILDI :)))

    YanıtlaSil
  19. yasandan ceza kalkınca şok oldular;;)) herhalde

    YanıtlaSil
  20. ben burdayımmmm ):

    YanıtlaSil
  21. Yorumlar gidiyor arkadaşlar

    YanıtlaSil
  22. slm
    çökmedi ama çok yoğun ne güzel herkezin bayramı kutlamak sevinci ile sitede buluşması ALLAH bozmasın hepimizin YAR ve YARDIMCISI olsun İNŞAALLAH

    YanıtlaSil
  23. beni msni bombalayan gerzeğe kapak olsun

    YanıtlaSil
  24. beni unutmuştunuz... :) isabet oldu desem dayak yer miyim acaba :p

    YanıtlaSil
  25. yenilediler sıteyı

    YanıtlaSil
  26. gazteelerde 3 maddenin genel kurulda kabul edildiği yazıyor ama kabul edilen maddelerde çek suçuna haipsin kalktığı yazmıyor. bi bilgisi olan varsa veya biyerden kono ile ilgili bişeyler okuyan olursa link alsın

    http://www.takvim.com.tr/Guncel/2012/01/26/cek-yasasi-kabul-edildi

    YanıtlaSil
  27. Ydın kardeşim beni ekledin mi listene

    YanıtlaSil
  28. :))) KAÇ SENE UĞRAŞTILAR AMA BAŞARAMADILAR

    YanıtlaSil
  29. bu gu ızleyemedım sıteyı geldıgımdede sıte calısmadı nedır durum ilk 3 madde oylandımı buyasa cekden hapıs cezası alanlarıda kapsıyormu yurtdısındakılerıde kapsıyormu tek nıklı arkadasıda kapsarmı bırde bende yararlanabılecekmıyım))) bu sorulardan bıktı sn basketcının pc de sınırden coktu sahıbı kadar sabredemedı bence

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Arkadaşlar,
    Dün Habertürk yazarlarından Fatih Altaylı gazetedeki yazısında sağım solum önüm arkam mağdur diye bir yazı yazmış yazısında sitemize atfen birde çek mağdurları var gibi tuhaf bir yorumda bulunmuştur.
    Dün kendisine twitter dan gereken tepkiyi ve cevabı vermiş sonrasında kendisini takip listemden silmiştim.
    Bugünkü yazısında ise aldığı tepkileri dile getirerek başka bir açıdan mağdurluk edebiyatına karşı olduğunu ve çek mağdurlarının mağdur olamayacaklarını dile getirmiştir.
    Sevgili Cüneyt bey, sevgili Levent bey ve değerli onur savaşçısı arkadaşlarım,
    Evet bizler mağdur edebiyatı ile prim kazanmaya çıkar elde etmeye çalışan insanlar değiliz bende bunu bize yakıştıramam şahsen ve benimle hemfikir olduğunuza eminim.
    Bizler sözde yasalarla fabrikaları işyerleri ve evleri yağmalanmışlar olarak bunları mağduriyet olarak görmüyoruz bizlerin en büyük sorunu onurumuzun kırılması ve sözde yasalar nezdinde dolandırıcı konumuna düşürülmemiz ve bu doğrultuda muameleye maruz bırakılmamızdır.
    Evet Sevgili dostlarım Bundan 15 gün önce sevgili Levent abimle buradan artık dernekleşmemiz gerektiğini ve derneğimiz adının da TOİD yani TÜRKİYE ONURLU İŞADAMLARI DERNEĞİ olması gerektiğini ve bu konuda dernekleşme çalışmalarına başlamamız gerektiğni söylemiştim. Kendileri bu fikrime sıcak bakmıştı. Şimdi de bu vesile ile şu anki platformumuz olan çek mağdruları.com adlı sitemizi www.toid.gov.tr adlı siteye yönlendirmeyi ve dernekleşme çalışmalarına bir an önce başlamayı öneriyorum.
    Bu yapılaşmanın Türkiyenin en büyük derneğini ortaya çıkaracağı kesindir. Ayrıca Sözde yasaların değişmesine ön ayak olan Hükümet,muhalefet ve milletimize TOİD le vefa borcumuzu ödeyip ülkemize de güzel bir dernek kazandıracağımızı düşünmekteyim. İçimizde çok değerli sanayiclerin ve ticaret adamlarının hemen hemen her sektörden olduğu ortadadır. Onların deneyimleri ve yan sanayi konumunda bir sürü de sanayicimizin olduğu aşikardır. Dolayısıyla Bu onur savaşında edindiğimiz doslukları ticari hayatta bir birlikteliğe sokmak hepimize ayrı bir güç verecektir.
    Şahsen ben bu dernekleşme ve sektör kollarının kurulmasına müteakip 3 yeni patentli projemi hem üretim alanında hem de il ve ülke bayilik ve distribütörlükleri siz değerli dostlarımla paylaşmak için sabırsızlanmaktayım. Dediğim gibi içimizdeki değerler tüm arkadaşlarımız için büyük bir güç olacaktır. Nasılsa her birimizin farklı sektörlerde deneyimleri var bireysel hareket yerine birbirleriyle paylaşan bir hareket içerisine girecek olursak hepimiz için ve beraberliğimiz devamı açısından çok daha iyi olacağı kanaatindeyim.
    Derneğimizin bir sivil toplum kuruluşu olarak çok büyük ses getirerek ve büyük başarılara imza atacağına olan inancımla konuyu sizlerle paylaşmak istedim
    Ben Şahsıma ait patentli ürünüm olan STARKOR ve WCPAK ‘ı bu sitenin ve bu davanın arkadaşlarıyla özellikle paylaşmak istediğimi belirtiyorum Projelerimin Yıllık Ciro potansiyeli minimum 2 milyar dolardır. Ve bu ürünlerin yan sanayisinde Plastik sektörü matbaa ve ambalaj sektörünün yanı sıra dağıtımda ciddi lojistik sektörüne ihtiyacı vardır. Ayrıca Satış ayağında bayilerin müşteri portföyü ise Marketler, kasaplar,piknik alanları,restoranlar,oteller ve WCPAK la Hastanelerdir. Reklam sektörünü de unutmamak lazım Derneğimiz sektör kolları oluştuğunda tüm ihtiyaç ve hizmetlerimizi havuzumuzdan temin etmek tüm arkadaşlarımıza ayrıca büyük bir potansiyel yaratacaktır.
    Hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım

    YanıtlaSil
  31. Yani simdi biz dolandiriciliktanmi yargilanicazzzz bu ne yaniii

    YanıtlaSil
  32. yaaaaaaaaaaaaaaaa ee tekrar liste o zaman bak emeklerıne üzüldüm şimdi arkadaşım :(

    YanıtlaSil
  33. AYDIN ABİ NASILSIN

    YanıtlaSil
  34. yeni yasaya göre çek vermişler ve bundan sonra çek verenler çok dikkatli olmak zorunda

    YanıtlaSil
  35. Aydın kardeşim beni listene eklemedin sizi Bursadaki asker arkadaşınıza şikayet edecem haberin olsun.BİRAZDA TAKILALIM BU NEŞEYİ HAKKETİK SANIRIM..

    YanıtlaSil
  36. Biliyorum...biliyorum....kimlerin uğraştığını da çok iyi biliyorumm..ama ONURLA ÖRÜLEN DUVARLAR YIKILMAZ onu bilmiyorlar....

    YanıtlaSil
  37. Aydın kardeşim beni listene eklemedin sizi Bursadaki asker arkadaşınıza şikayet edecem haberin olsun.BİRAZDA TAKILALIM BU NEŞEYİ HAKKETİK SANIRIM..

    YanıtlaSil
  38. merhaba arkadaşlar
    NTV alt yazı gecmiş dolandırıcılar bbu yasadan faydalanamıyor diye şimdide dolandırıcılık davası açacaklar avukatlar yani aynı sorun devammı edecek demek bıu
    tam anlayamadık üzüldük ben yeni geldim eve..yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  39. yok dolandırıcılarda cezalandırılacak sımdıye dek onlara dokunan yoktu bırtek doladırıcı ıcerı gırmedı hepsı gezdı elı kolu serbest sadece durust esnaf yattı bundan sonra onlarada ceza varmıs ısın aslı bu

    YanıtlaSil
  40. ABİ ŞU YASA HAYIRLISIYLACIKSIN ÇAY İŞERİZ DEMİ

    YanıtlaSil
  41. U BULUT
    EŞYA ALIRLARSA ANNENİZ İTİRAZ ETSİN BENİM OĞLUM BENLE KALMIYOR NEDEN EŞYALARIMI ALDINIZ TARZI YANİ ALIP GÖTÜRÜRLERSE GÖTÜRSÜNLER FAKATTTT ASLA TAAHÜT VERMEYİNNNNNNNNN KORKMASINLARR HEP KORKUDAN KAYBETTİK BENİM ANNEME DE İMZA ATTIRMAK İSTEMİŞLER ANNEM ATMAMIŞ BEN İMZA MİMZA ATMAM DEMİŞ ELLERİ BOŞ DÖNMÜÜŞLER

    YanıtlaSil
  42. DUYGUUUUU o dedıklerının hepsi oldu ..hemde sana da oldu sende yararlanacaksın merak etme ..yasa çıktı duygu sana da çıktı :) :) :)

    YanıtlaSil
  43. OHBEEE BİARA ÇOK ESKİ YORUMLAR GELDİ HERALDE ESKİ YASA ÇIKARKEN YAPILAN NOLUYORUZ DEDİMYA KABUS GİBİYDİ

    YanıtlaSil
  44. icabında adam hatır çeki veriyor durumu izah edemeyebilir batannın gözünün yaşına bakmıyorlar

    YanıtlaSil
  45. http://www.memurlar.net/haber/216181/

    OKUYUN ŞAŞTIK KAIDIK...

    YanıtlaSil
  46. DOLANDIRICILIK

    Dolandırıcılık ile ilgili olarak verilen değişiklik önergesi ile maddeye yapılan ilave ise malumün ilanıdır, ceza hukuku açısından keenlemyekündür(nullity), anlamsızdır, tartışması bile abestir.. Dolandırıcılık TCK 157 ve 158. maddelerde düzenlenmiş, suçun unsurları ve yaptırımları bellidir.. Eğer bir eylem bu maddelere göre suç oluşturuyorsa suç olan bu eylemlere karşı dava açılabilir diye bir özel ceza kanunu ile düzenleme getirmek anlamsızdır.

    CEZA KANUNLARI GERİYE YÜRÜMEZ

    Tasarıya eklenen bu anlamsız, hiçlik (nullity) anlamındaki fıkra bu değişiklik tarihinden geriye doğru yürüyemez diyeceğim, bunu demek bile abes ama, anyasanın 38. maddesine, TCK nın 2. maddesine, AİH SÖZLEŞMESİNİN 7. maddesine aykırıdır.. Bunları yazarken bile abesle iştigal etme duygusuna kapılıyorum.. Kısaca bu düzenlemeyi olmamış sayınız ve cezanın kalkmasına mutlu olunuz..Gerçi üşgüzar uygulayıcılar bu maddeden bir şeyler çıkarabilirler ama başarılı olamazlar, keyfinize bakınız..

    YanıtlaSil
  47. Sevgili Arkadaşlar,
    Dün Habertürk yazarlarından Fatih Altaylı gazetedeki yazısında sağım solum önüm arkam mağdur diye bir yazı yazmış yazısında sitemize atfen birde çek mağdurları var gibi tuhaf bir yorumda bulunmuştur.
    Dün kendisine twitter dan gereken tepkiyi ve cevabı vermiş sonrasında kendisini takip listemden silmiştim.
    Bugünkü yazısında ise aldığı tepkileri dile getirerek başka bir açıdan mağdurluk edebiyatına karşı olduğunu ve çek mağdurlarının mağdur olamayacaklarını dile getirmiştir.
    Sevgili Cüneyt bey, sevgili Levent bey ve değerli onur savaşçısı arkadaşlarım,
    Evet bizler mağdur edebiyatı ile prim kazanmaya çıkar elde etmeye çalışan insanlar değiliz bende bunu bize yakıştıramam şahsen ve benimle hemfikir olduğunuza eminim.
    Bizler sözde yasalarla fabrikaları işyerleri ve evleri yağmalanmışlar olarak bunları mağduriyet olarak görmüyoruz bizlerin en büyük sorunu onurumuzun kırılması ve sözde yasalar nezdinde dolandırıcı konumuna düşürülmemiz ve bu doğrultuda muameleye maruz bırakılmamızdır.
    Evet Sevgili dostlarım Bundan 15 gün önce sevgili Levent abimle buradan artık dernekleşmemiz gerektiğini ve derneğimiz adının da TOİD yani TÜRKİYE ONURLU İŞADAMLARI DERNEĞİ olması gerektiğini ve bu konuda dernekleşme çalışmalarına başlamamız gerektiğni söylemiştim. Kendileri bu fikrime sıcak bakmıştı. Şimdi de bu vesile ile şu anki platformumuz olan çek mağdruları.com adlı sitemizi siteye yönlendirmeyi ve dernekleşme çalışmalarına bir an önce başlamayı öneriyorum.
    Bu yapılaşmanın Türkiyenin en büyük derneğini ortaya çıkaracağı kesindir. Ayrıca Sözde yasaların değişmesine ön ayak olan Hükümet,muhalefet ve milletimize TOİD le vefa borcumuzu ödeyip ülkemize de güzel bir dernek kazandıracağımızı düşünmekteyim. İçimizde çok değerli sanayiclerin ve ticaret adamlarının hemen hemen her sektörden olduğu ortadadır. Onların deneyimleri ve yan sanayi konumunda bir sürü de sanayicimizin olduğu aşikardır. Dolayısıyla Bu onur savaşında edindiğimiz doslukları ticari hayatta bir birlikteliğe sokmak hepimize ayrı bir güç verecektir.
    Şahsen ben bu dernekleşme ve sektör kollarının kurulmasına müteakip 3 yeni patentli projemi hem üretim alanında hem de il ve ülke bayilik ve distribütörlükleri siz değerli dostlarımla paylaşmak için sabırsızlanmaktayım. Dediğim gibi içimizdeki değerler tüm arkadaşlarımız için büyük bir güç olacaktır. Nasılsa her birimizin farklı sektörlerde deneyimleri var bireysel hareket yerine birbirleriyle paylaşan bir hareket içerisine girecek olursak hepimiz için ve beraberliğimiz devamı açısından çok daha iyi olacağı kanaatindeyim.
    Derneğimizin bir sivil toplum kuruluşu olarak çok büyük ses getirerek ve büyük başarılara imza atacağına olan inancımla konuyu sizlerle paylaşmak istedim
    Ben Şahsıma ait patentli ürünüm olan STARKOR ve WCPAK ‘ı bu sitenin ve bu davanın arkadaşlarıyla özellikle paylaşmak istediğimi belirtiyorum Projelerimin Yıllık Ciro potansiyeli minimum 2 milyar dolardır. Ve bu ürünlerin yan sanayisinde Plastik sektörü matbaa ve ambalaj sektörünün yanı sıra dağıtımda ciddi lojistik sektörüne ihtiyacı vardır. Ayrıca Satış ayağında bayilerin müşteri portföyü ise Marketler, kasaplar,piknik alanları,restoranlar,oteller ve WCPAK la Hastanelerdir. Reklam sektörünü de unutmamak lazım Derneğimiz sektör kolları oluştuğunda tüm ihtiyaç ve hizmetlerimizi havuzumuzdan temin etmek tüm arkadaşlarımıza ayrıca büyük bir potansiyel yaratacaktır.
    Hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım

    YanıtlaSil
  48. eski yorumlar yok olmasaydı çok net ve açık anlatıldı bu konu ltf toplantı tutanaklarını okuyunuz

    YanıtlaSil
  49. benden basla bu sefer ozaman sn aydın.) artık sizle iş konusma zamanıdır planlrmızı payasabılırız
    onerılerı tartısabılırız

    YanıtlaSil
  50. ARKADAŞLAR SALI GÜNÜ KOMİSYON MECLİSTE OLURMU YOKSA YİNE ÇRŞAMBA PERŞEMBEYE KALMAZ İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  51. antalyadaki arkadaşlarım güllük ve 100. yıl bölgesini yaya olarak kullanmayın. yoğun kontroller var. üstelik bu saatlerde . kaçak olan arkadaşlarım dikkat etsin.... SAYGILAR

    YanıtlaSil
  52. Aynı yoldan, geçmişiz biz
    Aynı sudan içmişiz biz
    Yazımız bir kışımız bir
    Aynı dağın yeliyiz biz
    Şarkılar bir türküler bir
    Hep beraber söyleriz biz
    Halaylar bir horonlar bir
    Aynı sazın teliyiz biz
    Gönüller bir dualar bir
    Bir Allahın kuluyuz biz
    Has bahçemiz yurdumuzdur
    Aynı bağın gülüyüz biz

    DURMAK YOK YOLA DEVAMMMMMMMMMM..............!!!!!!!!!!!!

    Site yenilendi sayfalar temizlendi , bizde temizlendik............

    HAYDİ Bİ DAHA Bİ DAHA Bİ DAHAAAAA

    DURMAK YOK YOLA DEVAMMMMMMMMMM..............!!!!!!!

    YanıtlaSil
  53. Cek magduruyken dolandiricimi olduk anlamadim simdi dolandiriciliktanmi dava acacaklar mahkemelerdemi surunucez gene dolaniici diyemi hapse tikicaklar bizi

    YanıtlaSil
  54. GERİ ZEKALI MAHLUKLAR Bİ HALT ETTİĞİNİZİ SANIYORSUNUZ . YARIN YİNE AĞLAMAYA BAŞLAYACAKSINIZ DOLANDIRILCILIKTAN YARGILANACAKSINIZ YÜZDE 70 İNİZ SALAKLAR EYLEM YAPMAZ KUZU KUZU OTURURSANIZ ÇAKARLAR İŞTE BÖYLE SON DAKKA

    YanıtlaSil
  55. ARKADAŞLAR BU İŞ BİTTİ DEĞİLMİ?

    YanıtlaSil
  56. Cüneyt 2 saat önce
    Arkadaşlarım
    Çekte icra takibinde müraacat süresi bankaca karşılıksızdır işleminden itibaren 6 ay olan süre 3 yıla çıkarıldı.
    bu düzenleme hakkaniyetli bir durumdur, nadir de olsa bazı alacaklılar icra takibine girmemiş sadece şikayet başvurusu yapmış ve cezalar ortadan kaldırıldığı için icra takibine geçemiyor olabilirler düşüncesiyle böyle bir düzenleme yapılmıştır

    Zaten bu durum bundan sonraki işleyişle ilgilidir.

    Dolandırıcılık olayı ise
    Yeni bir konu değil avukatlar her zaman işin kolayına kaçmaktaydılar Kolay kazanç hesabındaydılar
    TCK da esas dolandırıcı olanla ödeme güclüğüne düşmüş kişiler arasında ayrım yapacak kanunlar mevcut, biraz hukuk öğrensinler.
    Kimin dolandırıcı olduğu kimin olmadığı Risk merkezindeki verilere göre öğrenmek kolay, bankadan çek almış çekleri piyasaya sürmüş ve bu çeklerle ilgili hiç bir ödeme yapmamış kişiler hakkında TCK nın ilgili hükümlerine göre şikayette bulunulabilinir.
    Paravan şirketler üzerinden bu tip eylemleri yapanlar, risk merkez verilerinde görülür ne kadar çek piyasaya sürdün ne kadarını ödedin işlem hacmin nedir, bu veriler esas amacın ne olduğunu ortaya koyabilir.

    Kaldıkı önerge ile yapılan değişiklikte
    Bu fıkra hükmüne göre çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağı kararı, karşılıksızdır işlemine tâbi tutulan çekin düzenlenmesi suretiyle dolandırıcılık, belgede sahtecilik veya başka bir suçun işlenmesi halinde de verilir."
    demektedir
    Burada anlaşılan çekte sahtecilik yapanların da çek hesabı açma yasak kapsamına alınacağıdır

    YanıtlaSil
  57. Metin ÖRENLER (mestane)14 Aralık 2013 13:56

    LİSTEYE GEREK YOK BE KARDEŞ. HEPİMİZ BİRİMİZ. BİRİMİZ HEPİMİZ.

    YanıtlaSil
  58. DEVRİM Güler14 Aralık 2013 13:56

    iyiya 27.01.2012 tertemiz bi sayfayla girdik güzel

    YanıtlaSil
  59. yeni yasadan haberi olmayanlara sunulur



    BAŞKAN - Buyurun Sayın Bakanım.

    BAŞBAKAN YARDIMCISI BEKİR BOZDAĞ (Yozgat) - Sayın Başkanım, bu konuda bankalar var içinde, eğer kanun tasarısı okunduğu zaman görülecektir. Bankalara da karşılıksız çıkan her çek yaprağı için de bin TL bir ödeme yükümlülüğü getirilmektedir. Bankalar bu işin içerisinde vardır.

    Arz ederim.

    BAŞKAN - Madde üzerinde bir önerge vardır, okutuyorum:







    Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanlığına

    Görüşülmekte olan 137 sıra sayılı Çek Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısının çerçeve 3 üncü maddesiyle değiştirilmesi öngörülen 5941 sayılı Çek Kanununun 5 inci maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki cümlenin eklenmesini arz ve teklif ederiz.

    'Bu fıkra hükmüne göre çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağı kararı, karşılıksızdır işlemine tâbi tutulan çekin düzenlenmesi suretiyle dolandırıcılık, belgede sahtecilik veya başka bir suçun işlenmesi halinde de verilir."

    Ahmet Aydın Oya Eronat Mehmet Doğan Kubat

    Adıyaman Diyarbakır İstanbul

    İsmail Aydın Salih Koca Mahir Ünal

    Bursa Eskişehir Kahramanmaraş

    BAŞKAN - Komisyon katılıyor mu?

    ADALET KOMİSYONU BAŞKAN VEKİLİ HAKKI KÖYLÜ (Kastamonu) - Takdire bırakıyoruz Sayın Başkan.

    BAŞKAN - Hükûmet katılıyor mu?

    BAŞABAKAN YARDIMCISI BEKİR BOZDAĞ (Yozgat) - Katılıyoruz Başkanım.

    NURETTİN CANİKLİ (Giresun) - Gerekçe okunsun Sayın Başkan.

    BAŞKAN - Gerekçeyi okutuyorum:

    Gerekçe:

    30/3/2005 tarihli ve 5326 sayılı Kabahatler Kanununun 15 inci maddesinin üçüncü fıkrası, bir fiil hem kabahat hem de suç olarak tanımlanmış ise, sadece suçtan dolayı yaptırım uygulanması öngörmektedir.

    Tasarının kanunlaşmasıyla birlikte karşılıksız çek keşide etme eylemi için uygulanan adli nitelikteki yaptırım idari nitelikte bir yaptırıma dönüşecektir.

    Bir kişiyi aldatma kastıyla karşılıksız çek keşide etme suretiyle menfaat sağlayan kişilere dolandırıcılık suçundan dolayı işlem yapılabileceği konusunda herhangi bir tereddüt bulunmamaktadır.

    Adli nitelikteki yaptırımın kalkmasından sonra, karşılıksızdır işlemi yapılan çekin düzenlenmesiyle aynı zamanda bir suç işlenmesi halinde, ayrıca çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağının uygulanıp uygulanmayacağı konusuna açıklık getirilmesi gerekmektedir.

    Karşılıksızdır işlemi yapılan çekin düzenlenmesiyle aynı zamanda dolandırıcılık veya başka bir suçun işlenmiş olması durumunda hem işlenen suç bakımından genel hükümler uyarınca gereğinin yapılacağı hem de Cumhuriyet savcılığınca Çek Kanunun 5 inci maddesinin birinci fıkrası gereğince çek düzenleme ve çek hesabı açma yasağı kararı verileceğini hükme bağlamak amacıyla bu önerge hazırlanmıştır.

    BAŞKAN - Komisyon Başkanının bir düzeltme talebi vardır.

    YanıtlaSil
  60. kayıp yıllar14 Aralık 2013 13:56

    herkese allah rahatlık versin arkadaşlar mışıl mışıl bebekler gibi uyuyun :)) şafak 4

    YanıtlaSil
  61. Metin ÖRENLER (mestane)14 Aralık 2013 13:56

    MİLLET SALI GÜNÜNE KADAR İSTİRAHATA ÇEKİLDİ.

    YanıtlaSil
  62. 2008 den beri bu siteyi, çek-hapis aşkını takip ediyorum. İlk kez bu kadar somut ve ortaklaşa eğilim görüyorum. Uzunca bir süre önce resmi gazeteden onaylanmış açıklanmış bir şey görmeden asla lafı sözü edilen yeni çığırmalara kulak asma demiştim kendime işin detaylarını inceledikçe; AB -TC arasındaki normlaşma durumları; ekonominin bu denli sıkıntılı olduğu dönemde kuruşun pardon "cent"in arandığı Avrupa'sında!! Bu yasa tasarısı böyle geçer geçmesine ama... nasıl uygulanacak?? Ciddi bir ön çalışma gerekecek!! Kişiler hakkında alınmış olan kararlardaki ceza.. tutuklama.. gibi durumların hangi hal ve şartlarda düzeleceği, yani sicil düzeltilmesi nasıl sağlanacak?? Şimdi büyük çoğunluğunuz yahu ne saçmalıyorsun sen diyorsunuzdur :) ama saçmalamıyorum!!

    YanıtlaSil
  63. inşllh bende dua ediyorum hep benimde eşim çekden 8 aydır yatıyor iki çocuğum var babam nerde die sorup duruyorlar ama söylemedim o ortama nasıl götüreyim o küçücük çocukları.

    YanıtlaSil
  64. benim ortagım şirketin ceklerini eski borçlarına yüklü miktarda olmak şartıyla vermiş ve tefecilerdende para almış şimdi ben magdurum ama bunu hiç bişekilde anlatamıyorum çekdavalarıma girip çıkıyorum yıllardır ekmek yedigimiz memlekette dolandırıcı muamelesi görmeye başladım evlenmeme bile mani oldu şuan içinde bulundugum durum dunyam başıma yıkıldı iş bile bulamıyorum kimse iş vermiyorben öleyimmi neyapmam gerek iş yok aile yok hayat yok yiyecek ekmek yok 35 yılım bitti insanlık adalet nerede ben kendimi nsl savunucam birisi bana akıl versin rica ediyorum

    YanıtlaSil
  65. aytaç abi sıkma canını kimseyide öldürme ben daha 29 yaşındayım 6 sene çek kullandım 1 tl çekimi yazdırmadım aylık ortalama 200.000 tl çek ödüyodum fakat işlerim ters gitti 300.000 tl çekim yazıldı yani 3000 gün hapis kararım var göz altına alındım eşden dostan borç buldum alacaklıyı karakoldan alacaklıyı aradım parayı buldum devlete yatırmiyim sana veriyim dedim bana verdiği cevap git içerde yat oldu ama şimdi yasanın çıkacağı kesin benimle yıllarca ticaret yapıp milyarlar kazanan kişiler beni 2100 tl ye sebep içeri attırmaya çalıştı uzun lafın kısası aytaç abi param olsa dahi yasa çıktıktan sonra sadece beni savcılığa avukata vermeyen adamların parasını ödiyicem allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  66. Hayatguzel070714 Aralık 2013 14:03

    YENİ ÇEK YASASI
    Konunun çok tarafı olduğu için; alacaklı, borçlu ve bu davalardan gelirini sağlayan avukatlar var. Hapis cezası bütün dünyada bitti sadece biz de kaldı. Adalet Bakanlığı hazırladığı taslağı bize sunup, gelecek yasa ile ekonomik sorun çıkıp çıkmayacağı soruldu. Biz modern bir hukuk sistemi içinde hapis cezasının olmasını istemiyoruz, yapılan evrensel hukuk sistemine de aykırı. Ancak aynı anda bu üç tarafı da memnun etmek pratikte mümkün değil.ALİ BABACAN KAYNAK HABERTÜRK 27.01.2012

    YanıtlaSil
  67. Hayatguzel070714 Aralık 2013 14:03

    http://ekonomi.haberturk.com/makro-ekonomi/haber/710012-yunanistanin-bu-kadar-konusulmasi-bile-zararli

    YanıtlaSil
  68. ŞİMDİ KALKTIMI taahhüdü ihlal HAPİS CEZALARI

    YanıtlaSil
  69. asi ahmet abi machestr ve diper arkadaşlar hepinizin sevgililer günü ktlu olsun saygılar :)))

    YanıtlaSil
  70. eşzamanlı operasyonun acemliesra rumuzlu dalgası tamamlanmıştır . ohh beeee:=))))

    YanıtlaSil
  71. yeter artik,
    gidip son kez gorusecegim onlarla...
    odeme imkanlarim boyle, boyle...
    bir seferde bu kadar param yok...

    hakaret-tehdit, tehdit, tehdit...
    ne olacaksa olsun...
    ya onlar beni yan ben onlari...

    ben dolandirici degilim...
    yeter artik...

    YanıtlaSil
  72. yıldız ne ya sitede olanlara anlam veremedim. amacımızın ötesine geçmeyelim.rotamnızı kaybetmeyeli. harbi yıldız ne bilmiom merak ettim :)))

    YanıtlaSil
  73. mail ve faxlar gitmiştir

    YanıtlaSil
  74. Barışçı-Mersin14 Aralık 2013 22:31

    Sayın; Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.



    Siz değerli yönetenlerimiz, yıllarca bir kanayan yarayı görüp, karşılıksız çek ve APC hususunda gereğini gerektiği gibi yaparak, ticaretle uğraşan bizlerin cezaevlerinden çıkmasını, cezaevine girme aşamasında olanların, kaçak yaşayanların, yurt dışında olanların, dağılmış ailelerin, özgürlüklerini kendilerine yeniden vererek, binlerce insanın yeniden hayata dönmesini sağladınız. En önemlisi ise, bu süreçte hiçbir suçu olmayan çocukların; annelerine ve babalarına kavuşmasını sağladınız. Evet siz değerli yönetenlerimize, ne kadar çok teşekkür etsek, ne kadar çok saygılarımızı iletsek az olur ama, bizler yinede sizlere; binlerce teşekkürlerimizi, sevgilerimizi ve saygılarımızı iletip ve yine binlerce kez diyoruz ki; Allah sizlerden razı olsun. Allah sizlerden razı olsun.



    Sayın; Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.

    Şimdi zannediyoruz ki en kısa zamanda; TBMM’ne İİK. Ve Taahhüdü ihlallerle ilgili olarak, Sayın; Adalet Bakanlığımızca, hazırlanmış olan yasa tasarısı gelecektir. Bizler vatandaş olarak siz değerli yönetenlerimizin, bu yasanında TBMM’den mağduriyetimizin giderilmesi bakımından geçirilerek yasalaşacağından eminiz. Artık evlere haciz geldiğinde, ev hanımları komşularına rezil olmayacaklar. Çürümüş buzdolabı, çamaşır makinesi, birkaç parça ev eşyası, sırf kendilerinin onurları kırılsın diye, para etmeyeceği bilindiği halde, evlerinden çıkarılıp alınamayacaktır. Kimse, rezil olmayayım diye içeriğini bile bilmediği, taahhütleri imzalayıp ve arkasından, elinde olmayan imkanlardan dolayı taahhütlerini yerine getiremediler diye 90 gün cezaevine girmek durumunda kalmayacaklardır. Elbette ki vatandaş borçlu ise, mal varlığı; ziynet eşyası, bankada parası veya bir başkaca geliri var ise, alacaklı haklı olarak bunlara el koyabilmeli. Ancak; yukarıda anlatmaya çalıştığım gibi, sırf rezil olsunlar diye, öç alırcasına; ihtiyar anne ve babalar, evin kadınları ve özellikle çocuklar ağlatılmamalı.



    Sayın; Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.

    TBMM çatısı altında, yıllardır süregelen bu kanayan yaraya da, çare ve çözüm getireceğinizden emin olarak, şimdiden kendim ve binlerce insan adına, sevgi; saygı ve teşekkürlerimi iletip, yine tekrar diyorum ki; Allah sizlerden razı olsun. Allah sizlerden razı olsun. 11.02.2012



    Değerli arkadaşlar hepinize günaydın. Çalıştığım iş yerindeki yoğunluğum başlamadan, sizlere söz verdiğim için, sabah erken fakslarımı gönderdim. Bilgilerinize ve saygılarımla.


    YanıtlaSil
  75. hayırlısıyla kardeşim dediği gibi olur inşallah

    YanıtlaSil
  76. SANA DA GÜNAYDIN MUTLU ANNE,
    ŞİMDİ MUTSUZ ARKADAŞLARIMIZI DA MUTLU YAPMA ZAMANI HEP BERABER.

    YanıtlaSil
  77. teşekkürlerr :)))

    YanıtlaSil
  78. arkadaşlar nerdesiniz bu sabah kimsenin sesi soluğu çıkmıyor ben fazla nette duramıyorum yoksa o kendini bilmezler amacına ulaştımı bukadar kolaymı pes edecez bize onlara inat daha güçlü olmak yakışır

    YanıtlaSil
  79. Kesinlikle katiliyorum bende bir kac gundur anlam veremiyorum butun olanlara..Ama asil amacimizi unutmamak lazim.Hacizler bitmeli artik bu zulme bir son verilmeli.

    YanıtlaSil
  80. başbakanımız bugün dinlenmeye çekileçek haberiniz olsun bize düşeni yapalım

    YanıtlaSil
  81. mailer tamam hayırlısıyla gitti

    YanıtlaSil
  82. Herkesin günü aydınlık olsun değerli dostlarım ilk defa cuma gününden beri bugün siteye girebildim.Çünkü yurt dışındaki EŞİM tam 2 YIL 5 GÜN SONRA geçtiğimiz cuma günü bize sürpriz yaparak yurdumuza yuvamıza geri döndü .....................EMEĞİ GEÇEN BURADAKİ BASKETÇİ ABİMİZ,CÜNEYT ABİMİZ,ASİ ABİMİZ VEVEVE DAHA NİCE İSİMSİZ KAHRAMANLARIMIZA, VE BU ÇEK KANUNUNDA EMEĞİ GEÇEN BÜTÜN DEVLET BÜYÜKLERİMİZDEN RABBİM RAZI OLSUN...........................

    YanıtlaSil
  83. teşekkürler sizinde kutlu olsun

    YanıtlaSil
  84. tüm dostlara GÜNAYDIN...

    YanıtlaSil
  85. DEĞERLİ DOSTLARIM

    ZAMAN GELMİŞ VE GEÇMEKTEDİR. AŞAĞIDAKİ YAZI VEYA BENZERİNİ LÜTFEN ADALET KOMİSYONU ÜYELERİNE FAKS VE MAİL OLARAK YOLLAYINIZ.

    İŞTİRAKINIZI RİCA EDERİM. SAAT 10:30 A KADAR OLABİLDİĞİNCE ÇOK FAKS VE MAİL YOLLAMAMIZ GEREKLİDİR.

    SAYGILARIMLA

    AHMET İYİMAYA
    Faks : +90 (312) 420 53 22
    E-Posta : ahmet.iyimaya@tbmm.gov.tr
    HAKKI KÖYLÜ
    Faks : +90 (312) 420 69 57
    E-Posta : hakki.koylu@tbmm.gov.tr
    YILMAZ TUNÇ
    Faks : +90 (312) 420 69 77
    E-Posta : yilmaz.tunc@tbmm.gov.tr
    HARUN TÜFEKCİ
    Faks : +90 (312) 420 69 68
    E-Posta : harun.tufekci@tbmm.gov.tr
    İLKNUR İNCEÖZ
    Faks : +90 (312) 420 69 72
    E-Posta : ilknur.inceoz@tbmm.gov.tr
    FEHMİ KÜPÇÜ
    Faks : +90 (312) 420 69 47
    E-Posta : fehmi.kupcu@tbmm.gov.tr
    HAKAN ÇAVUŞOĞLU
    Faks : +90 (312) 420 69 60
    E-Posta : hakan.cavusoglu@tbmm.gov.tr
    MUSTAFA KEMAL ŞERBETÇİOĞLU
    Faks : +90 (312) 420 69 45
    E-Posta : mustafakemal.serbetcioglu@tbmm.gov.tr
    İSMAİL KAŞDEMİR
    Faks : +90 (312) 420 69 63
    E-Posta : ismail.kasdemir@tbmm.gov.tr
    BİLAL UÇAR
    Faks : +90 (312) 420 69 51
    E-Posta : bilal.ucar@tbmm.gov.tr
    RECEP ÖZEL
    Faks : +90 (312) 420 69 52
    E-Posta : recep.ozel@tbmm.gov.tr
    BÜLENT TURAN
    Faks : +90 (312) 420 69 68
    E-Posta : bulent.turan@tbmm.gov.tr
    MEVLÜT AKGÜN
    Faks : +90 (312) 420 69 49
    E-Posta : mevlut.akgun@tbmm.gov.tr
    RAMAZAN CAN
    Faks : +90 (312) 420 69 95
    E-Posta : ramazan.can@tbmm.gov.tr
    MURAT GÖKTÜRK
    Faks : +90 (312) 420 69 46
    E-Posta : murat.gokturk@tbmm.gov.tr
    ALİ İHSAN YAVUZ
    Faks : +90 (312) 420 69 98
    E-Posta : aliihsan.yavuz@tbmm.gov.tr
    MURAT BOZLAK
    Faks : +90 (312) 420 69 60
    E-Posta : murat.bozlak@tbmm.gov.tr
    BÜLENT TEZCAN
    Faks : +90 (312) 420 69 48
    E-Posta : bulent.tezcan@tbmm.gov.tr
    TURGUT DİBEK
    Faks : +90 (312) 420 69 56
    E-Posta : turgut.dibek@tbmm.gov.tr
    ALİ RIZA ÖZTÜRK
    Faks : +90 (312) 420 69 66
    E-Posta : aliriza.ozturk@tbmm.gov.tr
    ÖMER SÜHA ALDAN
    Faks : +90 (312) 420 69 59
    E-Posta : omersuha.aldan@tbmm.gov.tr
    DİLEK AKAGÜN YILMAZ
    Faks : +90 (312) 420 69 49
    E-Posta : dilek.akagunyilmaz@tbmm.gov.tr
    ALİ İHSAN KÖKTÜRK
    Faks : +90 (312) 420 69 74
    E-Posta : ali.ihsan.kokturk@tbmm.gov.tr
    OKTAY ÖZTÜRK
    Faks : +90 (312) 420 69 56
    E-Posta : oktay.ozturk@tbmm.gov.tr
    CELAL ADAN
    Faks : +90 (312) 420 69 62
    E-Posta : celal.adan@tbmm.gov.tr
    MURAT BAŞESGİOĞLU
    Faks : +90 (312) 420 69 47
    E-Posta : murat.basesgioglu@tbmm.gov.tr
    ANAYASA KOMİSYONU
    Tel-Fax : (312) 420 53 21
    E-Posta : anayasakom@tbmm.gov.tr
    BURHAN KUZU
    Anayasa Komisyonu Başkanı
    Faks : +90 (312) 420 53 38
    E-Posta : burhan.kuzu@tbmm.gov.tr
    MUSTAFA ŞENTOP
    Faks : +90 (312) 420 69 76
    E-Posta : mustafa.sentop@tbmm.gov.tr
    İSMET SU
    Faks : +90 (312) 420 69 97
    E-Posta : ismet.su@tbmm.gov.tr
    FATOŞ GÜRKAN
    Faks : +90 (312) 420 69 61
    E-Posta : fatos.gurkan@tbmm.gov.tr
    SEMİHA ÖYÜŞ
    Faks : +90 (312) 420 69 45
    E-Posta : semiha.oyus@tbmm.gov.tr
    CANAN CANDEMİR ÇELİK
    Faks : +90 (312) 420 69 60
    E-Posta : canan.candemircelik@tbmm.gov.tr
    İDRİS ŞAHİN
    Faks : +90 (312) 420 69 62
    E-Posta : idris.sahin@tbmm.gov.tr
    ŞUAY ALPAY
    Faks : +90 (312) 420 69 63
    E-Posta : suay.alpay@tbmm.gov.tr
    ADEM YEŞİLDAL
    Faks : +90 (312) 420 69 70
    E-Posta : adem.yesildal@tbmm.gov.tr
    MİHRİMAH BELMA SATIR
    Faks : +90 (312) 420 69 54
    E-Posta : mihrimahbelma.satir@tbmm.gov.tr
    ALİ AŞLIK
    Faks : +90 (312) 420 69 78
    E-Posta : ali.aslik@tbmm.gov.tr
    AYŞE TÜRKMENOĞLU
    Faks : +90 (312) 420 69 52
    E-Posta : ayse.turkmenoglu@tbmm.gov.tr
    HİLMİ BİLGİN
    Faks : +90 (312) 420 69 56
    E-Posta : hilmi.bilgin@tbmm.gov.tr
    YAHYA AKMAN
    Faks : +90 (312) 420 69 73
    E-Posta : yahya.akman@tbmm.gov.tr
    FATİH ÇİFTCİ
    Faks : +90 (312) 420 69 70
    E-Posta : fatih.ciftci@tbmm.gov.tr
    YUSUF BAŞER
    Faks : +90 (312) 420 69 76
    E-Posta : yusuf.baser@tbmm.gov.tr


    YanıtlaSil
  86. benim cep telefonum 0541 347 44 03 benimle ilgili konuşmak isteyen yada benle sıkıntısı olan arkadaşlar beni direkt arayıp dertlerini birebir paylaşabilirler.ben herzaman burdayım.

    saygılarımla

    levent gürkan
    basketçi 14/02/2012 10:47

    YanıtlaSil
  87. GÜNAYDIN ARKADAŞLARIM,

    AVRUPA'DA YİNE KREDİ NOT İNDİRİMLERİ.. AVRUPA ORTAKLI YERLİ BANKALAR İSE ÜLKEMİZDE KREDİ DAĞITMAYA DEVAM EDİYOR.. BU BANKALARI YÖNETENLER BÜYÜK RESMİ ÇOK İYİ GÖRÜYORLAR.. HALKI BORÇLANDIRARAK KARKARINI ARTIRIYORLAR... ESNAFIMIZ, TÜCCARIMIZ BORCUNU ÖDEMEK İÇİN KREDİYE YÜKLENİYOR.. DOLAYISI İLE KAR YAPTIĞINI SANAN EMEKTAR VATANDAŞIMIZ, YABANCILARA ÇALIŞIYOR...

    LÜTFEN TİCARET YAPARKEN DİKKATLİ OLALIM, PARA KAZANDIK DERKEN AVRUPALIYI KURTARMIYALIM...

    YanıtlaSil
  88. mailer tamam faks içinde dışarı çıkıyorum........

    YanıtlaSil
  89. GÜNAYDIN ARKADAŞLARIM .....

    YanıtlaSil
  90. günaydın... arkadaşlar taahütte bulunduğum borcumun gecen ay kı taksitini yatıramadım avukatta hemen taahhüdü ihlalden hemen tutuklama isteminde bulunmuş :( ama anlamadığım aynı evrak üzerinde duruşma tarihide belirtilmiş 27-02-2012 icra mahkemesi duruşma salonu diye. ben şimdi ozamana kadar ne yapmalıyım hemen tutuklama çıkar mı yok sa o tarihde mi belli olur bilgisi olan varsa lütfen cevap versin......

    YanıtlaSil
  91. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  92. Mailler gönderilmiştir bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  93. icra taahhüdümü?

    YanıtlaSil
  94. NE OLUYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM YILDIZ KAVGASI VAR GALİBA AÇIKCA YAZIN BİZDE ANLAYALIM NEDİR KAVGANIZ DAHA ÖNCE BANA DA OLDU AHMET USTA ENGELEDİ NEDENİ KENDİSİ BİLİYOR HERKES ŞU İŞ BİTSİNDİYE MÜCADELE ETMELİ TUHAF BİR ÇEKİŞME VAR ÇOK İTİCİ ÇEKİŞME BUNU SON VERMELİSİNİZ KİMİN YILDIZI VARSA ONUN OLSUN BİZENE SULTAN HANIM AÇIK AÇIK SOR DEMİŞTİN NE OLUYOR AÇIKLARMISINIZ

    YanıtlaSil
  95. faxlar çekilmiştir...
    Demet

    YanıtlaSil
  96. ÖNCELİKLE AKŞAM YAŞANAN OLAYLA İLGİLİ MSN Mİ BIRAKTIM BİLGİLENDİRİN DİYE SONUÇ YOK DEMEKİ SİTE İÇİNDE KAVGA VAR NEYİN KAVGASI BİLMİYORIM ASİ YOK OLDU Bİ ANDE AHMET USTA YOK OLDU NERDEYDİNİZ HAKARET EDİL ARKADAŞLARA BEN BUN SİTENİNİ BAZI ŞEYLERİ DEĞİŞİNCEYE KADAR GELMİCEM YAZI YAZMICAM DIŞARDAN DESTEĞE DEVAM CÜNEYİT BEY GEREĞİNİ YAPIN DÜZELTİN SİTEYİ

    YanıtlaSil
  97. rica edrim saolun sizinde yüzünüzden gülümsemeler eksik olmsın

    YanıtlaSil
  98. sert bir katılım yok şuan durgun sayfa
    canlanın canlanın lütfen bugün ve yarın şurda 1 hafta daha desteğe ihtiyaç var
    ben demiş olmayayım bazı arkadaşlar üzülüyor coşku yok diye bak..

    YanıtlaSil
  99. mahkemeye çık
    ödeyememe sebebini belirt
    ödediğin taksitler varsa dikkate alınacaktır
    1 tane ödemedin diye ceza kesilmez
    olaki kesilirse kararda belirteleceği bigi üst mahkemeye itiraz et
    ve yine ceza çıkarsa 1 hafta içinde tebilgat tarihinden en geç yargıaya başvur
    yine ceza onaylanırsa ya 3 ay yat yada 2 yıl kaç
    3 ay diye girersen diğer ödeyemediklerinide üzerine eklerler olur bilmem kaç ay..
    bilgine..(tecrübe ile sabittir)

    YanıtlaSil
  100. Barışçı-Mersin14 Aralık 2013 22:31

    Teşekkürler genç arkadaşım teşekkürler ve saygılarımla, gözlerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  101. arkadaş magduru14 Aralık 2013 22:32

    merhaba arkadaslar ben de uzun zamandır sıtenızı takıp edıp yazamayanlardanım yazmaya gucu olmayanlardan daha dogrusu ben hem ıcra hem taahhut hemde arkadas magduruyum aslında ıyı bır bankada ıyı bır konumda gorevlıyken bır arkadasım ıcın 25.000 tutarında kredı cektım o odemedı tabıı o arada esımden bosandım ısten ayrıldım kredıler kendı kartlarım derken bır baktım borc 100.000 e dayanmıs bıraz işi iyi bildigımden bıraz konusma kabıleyetı bıraz da aılemın ve dostlarımın maddı destegı ıle 8 bankanın 5 ınden evımden 1 parca esya cıkarmadan kurtardım gece gunduz calısarak banka sayısını 3 e borc mıktarını 100.000 den 30.000 e kadar dusurdum ancak okyanusu gectım derede bogulmak uzereyım bu kadar ısı bılmeme ragmen bır gaflet anında 1 bankaya taahhut verdım ve pzartesı mahkemem var dolayısıyla ceza alacagım kesın ben sızlerden bır konuda yardım almak ıstıyorum

    mahkemeye gıtmelımıyım gıtmemelı mıyım ıse gırdım calısıyorum ızın verırlerse 1 ay ıcınde odeme yapıcam zaten borc tutarı sadece 2,900 odedım mı bu banka da bıtıcek

    ne kacmak ne de ceza evıne gırmek gıbı bır durumla karsılasmak ıstemıyorum 7 yasında bır oglum var zaten babasız sayılır bosanma psıkolojısını yenı atlattı bıde onu nasıl annesız bırakıcam ısım de cok ıyı en azından durust ınsanlarla calısıyorum

    ıs ararken ne ahlaksız teklıfler aldım kadın genc ve dul olunca neyse cezaevıne gırersem ısımı de kaybedıcem cıkınca hem borclar duruyo olucak hem de ıssız olucam oglumu annesız bırakmam da cabası ALLAH hepımızın yardımcısı olsun bakalım pazartesı neler olucak

    YanıtlaSil
  102. Selam cüneyt bey sitenizi buakşam buldum ve merak ettiğim bir konuyu size danışmak istiyorum. Avukat ev haczine gelip eşya haczedip muhafazaya alabilirmi. Yeni yasa gereği.Ve geldiğinde taahhüt vermek zorunlumudur.Eğer taahhüt edersek bizim sunabiliceğimiz bir şartımız varmıdır?

    YanıtlaSil
  103. taahhüdü ihlal suçundan dolayı 30 gün hapis yattım aynı dosyadan avukat tekrar mahkeme açıp yine hapis cezası çıkarırmı arkadaşlar.yazarmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  104. bu işde inşallah ak parti çözecek son noktayı koyacak

    YanıtlaSil
  105. Birebir yaşamış bir insan olarak bu dörtlük acılarıma tuz bastı,içim acıyor,yüreğim kanıyor,nefes almakta zorlanıyorum.Derler ya son darbe,idam sehpasında tabureye vuran sevdiğiniz olmasın,herşeyle başediyorsunuz,ama öyle ama böyle,bu durumda ne hırsınız ne mücadele isteğiniz nede gücünüz kalıyor,kahrediyor insan olduğunuzdan utanıyorsunuz,insanlık bu ise ben neyim diyerek kendinize cevabını bulamadığınız sorular soruyorsunuz.Sonuç mu kahrediyorsunuz yorumsuzca ağlayarak,ama yinede dualarınızda allahım herşeye rağmen onu tüm kötülüklerden koru diyerek açıyorsunuz ellerinizi yalvararak,Rabbim kimsenin başına vermesin bu en büyük fırtınayı ve hepinizi korusun.Artık benim olmasada Onuda korusun.

    YanıtlaSil
  106. sayın cüneyt bey taahüdü ihlalden hapse giren biri de bu örnek dilekçe ile müracaat edebilirmi bu dilekçeyi vermenin bi süresi varmı, yeni 3. yargı paketinde bu durmda olanların cezalarının kaldırılacağı söyleniyor bu doğrumu, eğer bu pakette böyle bir durum varsa ve çıktığında geçmişe dönük uygulanabilirmi

    YanıtlaSil
  107. arkadaşım merhaba ya ben yanlış bısey yaptım senın yazdıgın yorumu tıklıycaktım yanlışlıkla ihbar et dıye bısey varya ona tıkladım ya kusura bakma

    YanıtlaSil
  108. merhaba benim farklı bankalara kredi kartı ve kredi borcum var bu bankalardan finansbank icra müdürlüğü aracılığıyla ilamsız ödeme emri gönderdi 7 gün içinde borcunuzu ödeyin mal beyanında bulunun yada itiraz edin diyor ne yapmalıyım evimde değerli eşya olarak sadece 2 adet tv var diğerleri 1 er adet ne yapıyım ne olur yardımcı olun toplam borcum 15000 civarında

    YanıtlaSil
  109. Kahramanmaraş İnfaz Hakiminden Emsal Karar

    Kahramanmaraş'ın Kahraman İnfaz Hakiminden Emsal Taahhüdü İhlal Kararı.Kahramanmaraş infaz hakimi Abdullah ÖZER gerekçeli kararında: Adam öldüren, Gasp, Hırsızlık, Irza geçme gibi yüz kızartıcı suçlar ve daha nitelikli suçlar işleyenlerin dahi bu yasadan yararlanır iken taahhüdü ihlal suçu gibi tazyik hapsi cezası ile cezalandırılan suçlar yönünden yasadan yararlandırılmamasının infazda eşitlik ve Adalet kurallarına aykırılık teşkil edeceği ve kamu vicdanının yara alacağını belirterek talebin kabulü gerektiği kanaatine varıldığını belirtti.Kahramanmaraş İnfaz hakimi Abdullah ÖZER; "5275 Sayılı yasanın 17 nci maddesinde yapılan değişiklikteki gibi açıkça disiplin veya tazyik hapsine mahkum olanların bu yasadan yararlanamayacağı şeklinde düzenlemeye yer verilmesi gerektiği yasa koyucunun bir şeyi açıkça yasaklamaması halinde kural olarak o şeyin yasaklanmadığı ve uygulanabilir olduğunun kabulü gerektiğini, bu nedenle tazyik hapisleri yönünden de denetimli serbestlik uygulamasının yapılması gerekeceği" gerekçesiyle tazyik hapsi nedeniyle hükümlü olanların denetimli serbestlik kapsamından yararlandırılacağı yönünde hüküm verdi.Kahramanmaraş İnfaz Hakimliğinin vermiş olduğu emsal karar aşağıdadır.

    YanıtlaSil
  110. dikkat

    Ben Terry Bravo, Kredi sirketlerin CEO, ben Terry Bravo duyuyorum ....

    Sen Kredi Eger asil ihtiyaciniz var mi? Insaat kredisi? Ögrenci kredileri? YATIRIM Kredi?, Borç

    konsolidasyonu kredi? E-posta yoluyla çok daha eglenceli @ Bilgi? (bravoterry99@yahoo.com)

    (Bravo_terry_loanfirm@webadicta.org) için bize ulasin .. Biz% 3 faiz kredi vermek unutmayin

    Uygulamak için tesekkür ederiz. .

    Bravo Terry Kredi firmasi ........

    YanıtlaSil
  111. MERHABA BENİM DE BİRÇOK BANKAYA BORCUM VAR ŞUAN BİRİ MAAŞIMIN 1/4 ÜNÜ KESMEKTE YASAL OLARAK FAKAT GARANTİ YASADIŞI YOLDAN BANKAYA YATAN KALAN MAAŞIMIN 1/4 ÜNÜ KESİYOR BEN GARANTİNİN BANA BAKAN AVUKATINI ARIYORUM O DÜZELTİYOR 2 AY SONRA TEKRAR AYNI UYGULAMA AVUKATI ARADIM TEHDİT ETTİM ŞU ŞEKİLDE KESERSİNİZ AYDA 200 YILLARCA BİTMEZ BENDE 5 KURU FAZLA VERMEM AMA DÜZELTİRSİNİZ BİR ŞEKİLDE HALLETMEYE ÇALIŞIRIM DEDİM EVE GELİRİZ DİYE TEHDİT ETTİLER SONRALARDA GELİN BUYRUN ÇAYIMIZI İÇİN EVE BAKIN BEN BU PARALARI LÜKS HAYAT İÇİNKULLANMADIM ARKADAŞ A YARDIM ETMEK İÇİN KULLANDIM DEDİM AMA GELMEDİLER İÇİNİZ RAHAT OLSUN TEB BANKASINI YAPILANDIRDIK 16000 TL YE ÇIKAN BORCU 9100 TL YE İNDİRİP 48 AY VADE YAPTILAR ŞİMDİ BUNU ÖDÜYORUM
    SABIRLI OLUN VE ALLAH TAN ÜMİT KESMEYİN ÇÜNKİ BİR ŞEKİLDE HAYAT DEVAM EDECEK ONLARDA BUNUN FARKINDA HEPİNİZ İNŞALLAH FELAHA ERERSİNİZ AMA ŞUNUDA BELİRTİM LÜKS YAŞAM İÇİN HARCAYANLARA ZERRE MİKTARI ACIMIYORUM

    YanıtlaSil
  112. Am xavi Gerad jude, Aiicco inssurance plc bir temsilcisi.

    Size bir kredi ihtiyaci varsa bugün e-posta yoluyla bugün bize ulasin, istediginiz kredi ile size yardimci olabilir:

    (xavigeradloanfirm@yahoo.com)

    Yilbasi kredileri% 3 faiz orani sadece avelable vardir. Ciddi basvuran, ancak daha fazla bilgi için irtibata geçiniz. Biz renging krediler

    sunuyoruz

    3000 sadece US $ Euro ve pound 50,000.000 için.

    Biz dahil kredi her türlü teklif

    Bireysel krediler:

    Isletme Kredileri:

    Ögrenci Kredileri:

    Insaati krediler:

    Ev kredileri:

    Is expandsion krediler:

    Borç konsolidasyonu kredi:

    Biz hizli ve dinamik test edilmis ve güvenilir bulunmaktadir.

    Daha fazla bilgi için (xavigeradloanfirm@yahoo.com): E-posta Iletisim.

    Sr Gerad jude görüyoruz.

    YanıtlaSil
  113. !!! ÇIKMAYAN KREDİLERİNİZ SORUN OLMAKTAN ÇIKIYOR.SSK'LIYA ÇALIŞANA EMEKLİYE MEMURA KREDİ KULLANMASINA YARDIMCI OLUYOR VE AYNI GÜN İÇERİSİNDE KREDİ KULLANMA İMKANI SAĞLİYORUZ...İLETİŞİM: 0312 270 33 62 ozg_keklik@hotmail.com ÖZGE HANIM

    YanıtlaSil
  114. 3.yargı reformu çıktı.buda borçluyu(mağduru) taahhüd vermeye sürükleyen haciz baskılarını ortadan kaldırdı. daha düne kadar kapıya kadar gelip halden anlamadan daha birde aile bireylerini üzerek ama kendileri gayet mutlu şekilde milletin psikolojisini bozan avukatların işine yaramadı vah vah vah vah .kimse borçlu gezmeyi istemez.İlknur teyze bir şehit eşi ve sanki dolandırıcı gibi adli bir suç işlemiş gibi vicdani duyguları olmayan avukatlar tarafından taahhüdü ihlalden hapsi isteniyor el vicdan merhamet.düşmez kalkmaz Allah bende 3 gün yattım.aynı avukatta 1 dosyam daha var hadi gelsinde alsın taahhüdü :)))) gülüyorum sadece

    YanıtlaSil
  115. 3.yargı reformu çıktı.buda borçluyu(mağduru) taahhüd vermeye sürükleyen haciz baskılarını ortadan kaldırdı. daha düne kadar kapıya kadar gelip halden anlamadan daha birde aile bireylerini üzerek ama kendileri gayet mutlu şekilde milletin psikolojisini bozan avukatların işine yaramadı vah vah vah vah .kimse borçlu gezmeyi istemez.İ sanki dolandırıcı gibi adli bir suç işlemiş gibi vicdani duyguları olmayan avukatlar tarafından taahhüdü ihlalden hapsi isteniyor el vicdan merhamet.düşmez kalkmaz Allah bende 3 gün yattım.aynı avukatta 1 dosyam daha var hadi gelsinde alsın taahhüdü :)))) gülüyorum sadece

    YanıtlaSil
  116. banka müdürü patronumla beraber benim adıma çek çıkartıyor çeklerde ismimi kullanıyorlar piyasaya sürüyorlar imzalarıda kendi çakıyorlar benimde bundan haberim olmuyor okadar masum insanların canını yakıyorlar mahkemelerde ben ugraşıyorum paralarıda onlar bi güzel yiyor 5 senedir bende ugraşıyorum cezalarla adelet arıyorum suçum ney 2 mahkeme berat 3 mahkeme hazırda beklıyor bitanede göz altı bitane para cezası hazırda bitane daha gelen para cezası bunalımdayım ben neyapim arkadaşlar üstelikde cebimden para çıkıyor bu nasıl bir iş......? (ADALET: ARIYORUM)

    YanıtlaSil
  117. yasa çıkmazdan 1 ay önce hacize geldiler eşyaları yazıp eşime yedi emin olarak imzallattılar satışını veya kaldırma ihtimali varmıdır aydınlatırsanız sevinirim emin bey

    YanıtlaSil
  118. arkadaslar bana cevap yazacak bır arkadaş yokmu

    YanıtlaSil
  119. üst mahkeme karar örneklerine bakıyorum bozulması 100 de yüz olması gereken mahkeme kararı ret ediliyor neden anlayabilmiş değilim algılamakta güçlük çekiyoum

    YanıtlaSil
  120. ceza infazında avrupa insan haklarının kararı beklenirmi

    YanıtlaSil
  121. Sayın , Ali Babacan
    biz finans banktan kredi çektik oğlum alıcı ben kefil oldum sonra eşimin işleri ters gitti oğlum çalışıyordu kredi çektiğimizde oda işten çıkınca taksitlerini ödeyemedik. dünya borcumuz var bizim bu bankadan ötürü evime haciz geldi ben yedi emin oldum eşyalarım gitmesin diye sonra avukat her ay taksitlendirme yaptı her ay 500 tl ödememiz lazım 1 hafta sonra avukattan evime kağıt geldi ben okumadan imza attım oda taahütmüş biz 1 ay geciktirme yaptığımız taktirde ben ve oğlum cezaevine gircekmişiz bizim maddi durumumuz hiç iyi değil 20 temmuzda ödeme yapmamız lazımdı avukata yapamadık evi durmadan avukat arıyor ödeme yapmadığınız taktirde siz ve oğlunuz cezaevine girceniz diyor oğlum madde bağımlısı ağustosda askere gitcek. eşim sorumsuz oğlum borçlardan ötürü 3 kere hırsızlık yaptı başımızı eğdi bizim yine korkuyorum bu bankanın yüzünden hırsıklık yapcak diye infazı var zaten bu yüzden Allah aşkına bize bu konuda yardımcı olurmusunuz bu borçlar yüzünden yuvan dağılcak korkuyorum bakkalımıza bile borcumuz var ödeyemedik bu kadar kötü durumdayız . 4 temmuzda avukat dosyaları mahkemeye verip bizi cezaevine attırcakmış. benim ve eşimin ssk'sı yok siz yardımcı olun devletimin bi bankasından kredi çekiyim bütün borçlarımı ödiyim devletimin bankasına borçumu devamlı ödiyim bi rahat yüzü göriyim sizin sayenizde canım akp'm ben bir izmirliyim ve akpeliyim saygılar ...

    YanıtlaSil
  122. Sayın , Ali Babacan
    biz finans banktan kredi çektik oğlum alıcı ben kefil oldum sonra eşimin işleri ters gitti oğlum çalışıyordu kredi çektiğimizde oda işten çıkınca taksitlerini ödeyemedik. dünya borcumuz var bizim bu bankadan ötürü evime haciz geldi ben yedi emin oldum eşyalarım gitmesin diye sonra avukat her ay taksitlendirme yaptı her ay 500 tl ödememiz lazım 1 hafta sonra avukattan evime kağıt geldi ben okumadan imza attım oda taahütmüş biz 1 ay geciktirme yaptığımız taktirde ben ve oğlum cezaevine gircekmişiz bizim maddi durumumuz hiç iyi değil 20 temmuzda ödeme yapmamız lazımdı avukata yapamadık evi durmadan avukat arıyor ödeme yapmadığınız taktirde siz ve oğlunuz cezaevine girceniz diyor oğlum madde bağımlısı ağustosda askere gitcek. eşim sorumsuz oğlum borçlardan ötürü 3 kere hırsızlık yaptı başımızı eğdi bizim yine korkuyorum bu bankanın yüzünden hırsıklık yapcak diye infazı var zaten bu yüzden Allah aşkına bize bu konuda yardımcı olurmusunuz bu borçlar yüzünden yuvan dağılcak korkuyorum bakkalımıza bile borcumuz var ödeyemedik bu kadar kötü durumdayız . 4 temmuzda avukat dosyaları mahkemeye verip bizi cezaevine attırcakmış. benim ve eşimin ssk'sı yok siz yardımcı olun devletimin bi bankasından kredi çekiyim bütün borçlarımı ödiyim devletimin bankasına borçumu devamlı ödiyim bi rahat yüzü göriyim sizin sayenizde canım akp'm ben bir izmirliyim ve akpeliyim saygılar ...

    YanıtlaSil
  123. merhaba cüneyt bey, babamın çek borcunun bulunduğu icra dosyasına taahhütte bulundum fakat işlerimin kötü gitmesinden dolayı ödeyemiyorum. hapis cezasının çıkıp çıkmama durumu nedir ? cevabınız için şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  124. benim ev kira borcum var taahüd verdim eğer hapis cezası yersem yuvam yıkılır çocuğum var onlara bakan kimse olmaz hapse girersem kendimi öldürmem lazım

    YanıtlaSil
  125. mahkemeye git sonra 7 gün içinde itiraz et sonucu bekle tutuklama çıkana kadar 1 2 ay geçer zaten sonra ikametini başka yere al sen başka yerde otur yakalanmamaya bak bu yasa çıkana kadar başka çare yok aynı dert bendede var ben aynen öyle yapıcam ilk mahkemede tutuklama çıkmıyor zaten .. mahkemede sözlü savunmanı güzel yap sonra yazılı savunmanı yap itiraz olarak ve bekle olay bu kadar

    YanıtlaSil
  126. taahüdü ihlal tayzik hapis cezası ne olacak benim için önemli olan o 3 ay yapıştırdı hakim bende itiraz ettim ...

    YanıtlaSil
  127. Benim borcum var 9500 tl avukat ariyor bir hafta içinde odeme yap diye yoksa icra takibi avukat ucreti icra ucreti borcunuz katlanir diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  128. Şu ana kadar günlerce sızlandık ama hiç duyan olmadı onlarca milletvekili on larca üst düzey yönetenlerimiz acılarımıza ortak olmadılar.ALLAH sizden razı olsun işallah kazandığınız bu dualar la sırtınız yere gelmez İŞALLAH
    Haciz esnasında avukat a taahhüt vermezse borçlu eşları evden çıkacak ve çocuklara ve ev halkına rezil olacağım düşüncesiyle taahhüd veriliyor.sonrası avukatların oyuncağı oluyor borçlular bu durumda ki insan nasıl borç öder soruyorum sonrası hapis sanki adam öldürmüş gibi hergün aramalar polis tarafından büyük suçlular bile böyle aranmaz iken taahhüd suçlusu böyle aramalara tabi oluyor sonrası malum cezaevi ya sonrası borç hiç ödenmez oluyor.Sn vekilim in kanun teklifi çok güzel borcu verilen adli cezadan büyükse adli cezasını yoksa borcunu öder işlem biter herkez rahatlar İŞALLAH 18.000 bini bulan insan topluluğu dua ellerini açmış durumda nefesler tutularak çözüm bekleniyor.Lütfen ilgililer AİHM sine bizleri mecbur bırakmadan sorunumuzu çözün diyor saygılarımı ve hürmetlerimi sunuyorum

    YanıtlaSil
  129. sn. Sinan aygün gibi gerçekten vatanı ve milleti için çalışacak milletvekillerine ihtiyacımız olduğu bir gerçektir.teşekkürler sinan bey,iyiki varsınız ve o meclise siz gerçekten çok yakıştınız.saygılar size....

    YanıtlaSil
  130. sonunda biri sesimize ses oldu allah sizden razı olsun sinan bey inanın o kadar zor durumdayız ki resmen ölümle kalım arasında her gün gidip geliyoruz.bizler demir parmaklıkları hak edecek bir suç işlemedik sadece elimizde olmayan nedenlerden dolayı borcumuzu ödeyemedik sonuçda özgürlüğümüzdende olduk.bu bir nsanlık ayıbıdır artık bizlere özgürlüğümüzü geri verin ödeyelim borçlarımızı

    YanıtlaSil
  131. iyide adam borcunu ödeyemiyor hapse atıyorsunuz yeniden borç çıkartılıyor 1000-10,000 tl arasında onuda ödeyemeyecek bu nasıl iş? Böyle ceza olurmu taahhüt ihlal neymiş bence milletvekillerine imzalatacaklar onu taahhütlerinde ve sözlerinde durmuyorlar diye ÇAĞDIŞI TÜRKİYE böyle ceza olurmu milllet borcu için hapse attırılırmı kim ödeyecek bu parayı bu nasıl saçmalık aklım almıyor bu ne acizlik sayın VEKİLLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  132. Emre OzturkAGE4819 Aralık 2013 11:54

    ASİ KARDEŞİM YILDIZIN SANA YAKIŞMIŞ SEN ZATEN BU SİTENİN YILDIZISIN

    YanıtlaSil
  133. USTADIM ZATEN AYLARDIR YAPTIĞIMIZ BU SONUÇ ORTADA SAYGILAR

    YanıtlaSil
  134. bu berbat borç köleliği son bulmalı insanlarişinin başına geçmeli

    YanıtlaSil
  135. anayasaya ve insan haklarına aykırı olan bu kanun kaldırılmalı acilen

    YanıtlaSil
  136. ekonomik sebeplerden dolayı aileler dağılıyor intiharlar yaşanıyor kapitalist sistemlerde yapılan hiçbir icraat ekonomide yapılanın yerini tutamaz.hele bu insanların özgürlüğü ile alakalı ise lütfen bu güzide ülkeyi taahhüt belasından insanları esaretten kurtarın bu bu menfur durumu sona erdirin bunu yapmak iktidar için çok kolay ama daha neyi bekliyorlar anlayabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
  137. Tahüğdü ihlal hapisleri kalklamı bu berbat borç köleliği son bulmalı insanlarişinin başına geçmeli,

    YanıtlaSil
  138. sn. Sinan aygün gibi gerçekten vatanı ve milleti için çalışacak milletvekillerine ihtiyacımız olduğu bir gerçektir.teşekkürler sinan bey,iyiki varsınız ve o meclise siz gerçekten çok yakıştınız.saygılar size....

    YanıtlaSil
  139. teşekkürler bu kanun teklifini sunumunu yapanlara sebep olanlara insan hapiste nasıl borç öder hapis yatarsa zaten çıktıktan sonra düzeni bozulduğundan borcuda ödeyemez olur bunun kazancı devlete mi milletemi yoksa şeytana mı olur. saygılar

    YanıtlaSil
  140. Allah razı olsun degerli milletvekilimiz sinan aygün beyden

    YanıtlaSil
  141. sevgili sinan aygünbeye teşekkür ediyor bu kanundegişikligini bir anönce çıkarılmasını temenniediyorum
    teşekkürler bu kanun teklifini sunumunu yapanlara sebep olanlara insan hapiste nasıl borç öder hapis yatarsa zaten çıktıktan sonra düzeni bozulduğundan borcuda ödeyemez olur bunun kazancı devlete mi milletemi yoksa şeytana mı olur. saygıla

    YanıtlaSil
  142. evdeki esya hacizleri ile ilgili kanun ne zaman cikacak biliyor musunuz? Bu cek kanunu icinde var mi?

    YanıtlaSil
  143. arkadaşımm bütün haber kanallarında son dakika haberi verdi bugün tv trt cnn tgrt kanal 24 sitelerine bak

    YanıtlaSil
  144. sevgili sinan aygün bu vermiş olduğunuz teklife destek olcaklara
    allah binlerce kere razı olsun dilerim ficdanı körermiş öteki milet vekilleride
    bu acıyı görür ve destek verir

    YanıtlaSil
  145. teşekkürler bu kanun teklifini sunumunu yapanlara sebep olanlara insan hapiste nasıl borç öder hapis yatarsa zaten çıktıktan sonra düzeni bozulduğundan borcuda ödeyemez olur bunun kazancı devlete mi milletemi yoksa şeytana mı olur. saygılar

    YanıtlaSil
  146. onların hesabını öteki dünyada sorucaz bir bir onlarında işi bu ama çok vicdansızlar 550 tl yi 60050tl ödedim ve bana şikayetçi olmuycan diye evrakta imzalattı allah bintürlü belasını versin

    YanıtlaSil
  147. abdullah oraloğulları19 Aralık 2013 11:59

    Bankalar sokaklara çıkıyorlar İşsiz insanlara Israrla kredi kartı dağıtıyorlar. ardından kredi kartlarını kullanmaları için bankalar başlıyorlar verdikleri kartları kullandırmak için İşsiz insanı Teşvik etmeye.
    Elindeki kredi kartını, Ailesinden gizleyerek kullanan evin işsiz genci, Aileyi nasıl bir batağa sürüklediğinin bilinçsizliğiyle başlıyor harcamalara. ki bu havadan gelen para % 90 genci Uyuşturucu bataklığına götürüyor.
    daha sonra. borcunu ödeyemeyen bu gence Banka kredi açıyor. artık durun tam bir içinden çıkılmaz bir bataklığa dönüşüyor..
    Bankaların Yaptığı bu gençliği suça teşvik olayı ardından Aileleri çökertiyor.

    Bankaların İşsiz Gençleri Düşürdüğü Bu tuzağın, bir an öve devlet tarafından önlenmesi, gerekiyor ilgili Bankalara da ceza kesilerek Aile yapılarını böyle şuursuzca bozulması engellenmelidir..
    Yşanan olayların gerçek suçlusu Bankalardır:
    Siz sokağa çıkacaksınız sokakta karşılıksız kart dağıtacaksınzı. bu kartı verdiğiniz kişilerin ocağına incir ağacı dikeceksiniz bu hangi kitaba sığıyor

    YanıtlaSil
  148. tefeciler ne yapacak şimdi? beni icraya verdi taahhüt yaptırdı evim zaten boşken baskı ile

    YanıtlaSil
  149. teşkkür ederim

    YanıtlaSil
  150. Arkadaşlar bu yasa ile içerde karşılıksız çek yüzünden yatanların tahliyesinide sağlayacak deyilmi?

    YanıtlaSil
  151. tüm dünyada borçtan hapislik yok .dünya esnafları ticaret yapmıyor mu

    YanıtlaSil
  152. bizler varını yoğunu ticarette tüketmiş esnaflarız bugün bana yarın sana sıra ile

    YanıtlaSil
  153. vicdanlı olun herkezi aynı kefeye koymayın çalışmazsak nasıl öderiz borçlarımızı

    YanıtlaSil
  154. emeği geçen herkese çok teşekkürler ALLAH razı olsun yeni yasa hayırlı uğurlu olsun

    YanıtlaSil
  155. kardeş verdiğimiz tahütler çek borcuna yönelik zaten mantık ekonomik suça ekonomik ceza....kayynağı ne?? ÇEK --SONUÇ ÇEKE HAPSLİK..O da kalkması lazım ben 2.100 tl lik çeke 21 gün yatdım tahüdüne 3 ay yatıcam sence ne adar mantıklı:)))

    YanıtlaSil
  156. ALCAKLI MAGDUR DEGİLMİ ONLARI KİM KURTARACAK

    YanıtlaSil
  157. kardeş meslek avukat mı??

    YanıtlaSil
  158. 2 adette icram var onlarıda kapsıyormu teşekkürler

    YanıtlaSil
  159. sadece çek magduru kısacacası dolandırıcıyı kurtarma yasası meclisten geçecek alacaklının durumu nolacak alın teriyle yıllarca çalişarak kazandıgım helal parayı çocuklarımın rızkını hırsızamı ikram edceksiniz.hırsız dolandırarak servetini katlayarak başka isim altında işine devam ediyor oglu karısı yada yanında çalışan yakının adına ticaretine devam ediyor .hırsıza 5 yıl çek karnesi verilmeyecekmi. VAY BEE AGIRLAŞTIRILMIŞ HAK MAHRUNİYETİ .vay anasına....... o zaman alacaklıların işleyecegi suçlara karşı YENİ YASA TEKLİFİ hazırlansın alacagı tahsil etmek için işlenmiş suçlara ve işlenecek suçlara AF YASASI çıkarılsın.cezaevlerine çekten suç işleyenleri almayın.hiç bir yetkili çıkıpta alacakların hakları korunacak.alacakları devlet üzerine alıyor çalışıyorsan verecegin vergiye mahsup yada taksitle iade yolunna gidileceginden bahsetmiyor alacaklıyı nasıl magdur EDERİM.zihniyeti...bankalar marul yapragı çek dagıtıyor desin bakalım yetkililer.banka verdigi çek yapragına limiit koysun onun kadar teminat istesin .tabiki işne gelmez.VALAHİ BUNDAN SONRA ticaret yapanlar eline çek geçerse alaha emanet vicdanına adamın çünkü yeni çek dolandırıcı CANAVARLARI türeyecek.hırsıza kıyak tasarısı meclisten geçerse tasarrnın altında imzası olanları ALLAHA havale ediyorum.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN .

    YanıtlaSil
  160. Yunus_kaan061819 Aralık 2013 12:08

    öyle pırasa keser gibi çek kesilmez eğer kestiysen çekeceksiniz bu cezayı ben de çok güçlü bir esnaftım sizin gibiler yüzünden yiyecek ekmeğe muhtaç kaldım tek tutar dalım hapis eğer onuda kaldırırlarsa daha çok dürüst insan iflas eder. y.ü
    hapis kalkarsa ozaman bizde keselim çünkü çok kolay boş çeke imza atmak

    YanıtlaSil
  161. piskolojık durumum iyidegildi birazda alkollüydüm de bunalımdaydım de..
    mahkemeye gid bu borçu bu şekilde ödiyemem bana kolaylık salayınde bir yıl gibi bir süre vade iste ..ve ya bırak eşya haciz etsin yoksa her imza tahütü kaçınılmaz 3 ay hapis

    YanıtlaSil
  162. evet muhtemelen şu an yakalanmanız vardır sakın adliyeye karakola gidip sorma
    apar topar içeri atılırsın..e devlet şifresi al bak..

    YanıtlaSil
  163. site iletişime yazarmısınız

    YanıtlaSil
  164. senin varya a.g olmasaydın kefil nerden biliryorsun burdaki insanların kefil olmadoğıni

    YanıtlaSil
  165. yukardaki yorumlara baktığımda herkes ödemediği çeklerden hapse gırmekten yakınmakta ve kendını madur olarak görmekte.ve herkes işini çok ıyı yaptığını ve iş ıstıhdamı sağladığını söylemekte.peki işiniz iyiydi başarılıydınızda çeklerinizi niye ödeyemedınız nasıl hesaplar yaptınız niye kendınızı madur olarak görürken asıl alacaklı olan ve haklarını yediğiniz çeklerini ödemediğiniz kişilerin madurıyetlerının niye farkında değilsiniz.bu çek yasasından sız faydalandığınızda çeklerini tahsil edemeyen kişiler ne yapacaklar.hanginiz hapse girme cezasının olmadığını bilerek gidip bu çekleri ödeyecek?bunu kımsenın yapmayacağını hepimiz bılıyoruz.böyle bır yasa çıkmamalı.heleki geçmişe dönük hak kazanılmış davaların düşmesi söz konusu bile olmamalı.belkı ilerisi için bankalarla anlaşma yapılarak her önüne gelen kişiye çek vermemeleri sağlanarak yada karşılığında teminatları alınarak başka bir çözüm şeklinde bişeyler olabilir ama bu şuanda yapılması düşünülen büyük haksızlık!!!asıl bizler maduruz çeklerimizi tahsil edemediğimiz için.

    YanıtlaSil
  166. YAZIK ARKADAŞ YAZIK!.....

    YanıtlaSil
  167. eski çekler eski kanuna göre işlem görecek diyo bizim için değişen bişey yokmu anlayan birisi bi açıklama yazsın ya ..

    YanıtlaSil
  168. Yurtdisindayim takip edemiyorum, lutfen bilgi verin

    YanıtlaSil
  169. teşekurler herkeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  170. t.c vatandaşıyım bu kanunlar çok kötü bende çek magduruyum yakalanmam çıkmış ben iflas etim kardeşim ceza evinde bende giririsem çocuklarım perişan olur bu konuda devlet neden bu kadar agır kalıyor abdullah öcal gibi bir insan ev hapsi veriyorda bizim gibi dürüst esnaf neden cezaevine atıyor hiç kafam almıyor yüce türk adalet bakan sesleniyorum bizim halimiz nasıl olacak saygılarımla

    YanıtlaSil
  171. asıl tefeci bankalar.borcumuz gecikti avukatlık olduk.%75 faiz işleterek tahsil edeceklerine dair kağıt yollamışlar.küresel sömürü sistemi artık bireysel oldu.inanmayn sakın bankalara..

    YanıtlaSil
  172. şu varki namuslu insan ne çekini ödemeyip itibarını kaybetmek ister çevresinde hakkında olumsuz düşünülmemesini bidaha ticaret yapamayı daha kötüsü hapise girmeyi bukadar olumsuzluğu isteyecek kim zaten cekleri ödeyememek ölmek hastalık hariç yaşarken ölmek acizane yorumum

    YanıtlaSil
  173. SAYIN:BAKANIM ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN BİNLERCE ESNAF ÇEK MAĞDURU Türkiyede vade ortalaması 8 ay civarında çekilen tüm sıkıntılar bundan bu 8 ay için mahkemeler dolu avukatlar dolu krediler dolu aileler parçalanıyor binlerce dert çıkıyor.Bence bu iş uzayıp gideceğine bu işe bir cözüm hazırlansın.Bizim Türk milleti rusyaya,almanyaya,dünyanın neresine gitse vadeye alıştırıyor.Bankadan 10.000 tl alsan adama anasının kızlık soyadına kadar soruyor teminat alıyor kendini sağlama alıyor bu işi tam profosyenel yapıyor bizler ne yapıyoruz senet çek açık hesap müthiş bir rekabet vergi vs boğulup kalıyoruz hayat yaşamı en zor insanlarız ve üstelik 16 yıldır ticaret yapıyorum 16 yıldır çekim yazılmamış vergimi ssk mı gününde ödemişim 198 kişi de 2009 senesindeki en son çalışan adedimdi kumar oynamadık bilmiyorum, zaten içki bilmem, lüks bilmem, itler gibi çalıştık ama şu anda her an yakanma, insanların piskolojik baskısı, aile durumun çevre baskıları insanlığımız bitti hangi meslekte insanlar hata yapmaz söylermisiniz doktor tedavi yaparken hastası ölür bunun kastı yoksa bir suçmudur.Hükümet yetkilileri size vergi veren bu insanlardır Bastınız dalı kesiyorsunuz avukatlar paraya para demiyor bankalar zirve kar açıklıyor faktoringler milyar dolarlık cirodalar hitap ediyorlar bir de yerel tefeciler onlar cabası.
    BENİM HÜKÜMETE ÖNERİM
    1-BANKALARA OLAN KREDİLER, KREDİ KARTI ÖDENEMİYENLERİ ZATEN BANKALAR BU KREDİYİ ALMAYINCA GİDER GÖSTERİYORLAR .DEVLET BUNUN ÖNÜNÜ AÇSIN BORÇLU OLAN KİŞİYE BORCUNU 20 YIL 30 YIL VADE FARKSIZ ÖDE DESİN.ÇÜNKÜ BANKA BUNA FAİZLERİYLE AVUKAT MASRAFLARIYLA DEVLETTEN 2 KATI DÜŞÜYOR DEVLETİN MÜTİŞ ZARARI OLUYOR VE İŞLER ÇIKILMAZ SONUCA GİDİYOR DEVLET BUNU HESAPLASIN BU İŞTE HEM KARLI HEMDE ÇÖZÜM YAPMIŞ OLUR.

    2-Cİ ÖNERİM
    ŞU ANDA HAPSİ KALDIRSIN VE HEMEN DEVAMINDA İÇ PİYASDAN VADEYİ KALDIRSIN BEN MAL ALACAKSAM BANKAYA SUNDUĞUM TEMİNAT GELİR BİLDİRİSİYLE BENİM BİR LİMİTİM OLSUN AYNI AVRUPADA OLDUĞU GİBİ BEN MAL ALIRKEN KARTIMI ÇEKEYİM ESNAFA NAKİT GİRSİN ESNAFTA FATURASINI İLİŞTİRSİN HEM VERGİ KAÇAĞININ ÖNÜNE GEÇİLİR HEM TİCARET YAPANLAR DAHA YÜKSEK PERFORMAS GÖSTERİR AMA ÖNCEKİ İŞLERİ YANİ HAPSİ KALDIRIN.BU DEDİĞİMDE DEVLETE MÜTİŞ KARI

    YanıtlaSil
  174. merhaba arkadaşım senın yorumunu okudum bend ebir alacaklı olarak şu an çok mağdurum adam zengin ama uzerindeki butun mal varlığını kaçırmış ne yapmam lazım gidip vursam cezaevine girecem vurmasam adam paramı vermiyor bu sefer benım ailem çoluk çocuğum aç kalacak peki o adam ceza evne girmesin diye benmi girecem bana bunun cevabını verırmısın çalışıp ödemek isteyen zaten kanun tam 3 sene sure verıyor çalış öde diyor ama hapse girmeyene kadar malesef kimse yapmıyor kusura bakma olaya hep kendi açınızdan bakıyorsunuz birde alacaklı tarafından bakarsanız emın olun hak vereceksiniz istanbuldan yavuz

    YanıtlaSil
  175. sayın bakanım buradaki yazılanları okuyormusunuz bilmiyorum ama okumanızı ve değerlendirmenizi umut ederek yazıyorum üniversite mezunlarının çoğu iş bulamıyor ve
    ve bankaların açtıkları sınavlarda yığılmalar oluyo şartları ne olursa olsun iş bulduk diye sevinenler bankalarda çalışmaya başlayınca işin acımasızlığının farkına varıyor ama imzalatılan sözlşeşmelerden dönüş yok mecburen bu ağır çalışma koşulllarına katlanmaya çalışıyor lütfen banka çalışanlarının çalıışma koşulları hakkında bişeyler yapın düşünün giriş saati belli çıkış yok ,hedefler,düşük maaş,torpille ilerlenilen makamlar,tayinler,haftasonu çalışmalar......... ve iş kanununa göre çalıştığımız için ağzımızı açıp bişey söylemeyemiyoruz çalışanların haklarını koruyan yeni kanunlar bekliyoruz inşaallah bu konuda yardımcı olursunuz...<<<<

    YanıtlaSil
  176. Artık çıksın bu yasa. Bugün bile hala tutuklama var.

    YanıtlaSil
  177. hayırlısı olur inşallah19 Aralık 2013 14:13

    sevgili kardeşim hapis cezası senin alacağın karşılıgında çıkmıyordu dikkat et. çeke verilen adli para cezası karşılığında çıkıyordu. sen alacağını alamıyordun borçlu parasını ödeyemiyordu üstüne birde hapis yatıyordu. şimdi dışarıda olursa hiç olmasa bir ümit alacaklarımızı alabiliriz.

    YanıtlaSil
  178. hayırlısı olur inşallah19 Aralık 2013 14:13

    allah sana akıl vermiş güzel kardeşim. elinin altında her türlü firma istihabaratını yapabileceğin imkanlar var. malını araştırıp vereceksin. gözü kapalı bir kağıt parçasına vermeyeceksin. o tarifini yaptığın insanlar dolandırıcılar, esnaf diye tabir edilmezler. buradaki konu gercekten esnaf olupta bir şekilde durumu kaybolan sıkıntıya düşen insanları tekrardan iş hayatına kazandırıp borçlarını ödeyebilme ehliyetini kazandırmak. merak etme çok yol denendi alacak tahsili için. daha 2009 da yasa yenilendi. ama çözüm olmadı. sen akıllı olacan alan akıllı davranacak bankalar her önüne gelene çek vermeyecek çeklerde bankaların sorumluluğunu arttıracaksın sonuç tüm insanlarımız için güzel günler olacak.

    YanıtlaSil
  179. ARKADAŞLAR ; ÖDENMEYEN ÇEKLERİMİZ VAR.DAVA SONUÇLARI NETİCELENDİRİLDİ.HAPİS ÇIKTI.FAKAT TEBLİGAT ELİMİZE ULAŞMADI.HABERİMİZ YOK YANİ.BİRDE ÇEKLERİ BEN İMZALAMADIM.OĞLUM İMZALADI.İMZALAR BENİM DEĞİL.OĞLUMADA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNAMAM.BUNLAR DURDURMAK İÇİN NE YAPILABİLİR.

    YanıtlaSil
  180. merhaba öncelikle soruyorum kim iflas etmek ister kim hapiste yatmak ister kim yuvasının dağılmasını ister durduk yere kim düzenin bozulmasını ister bende iflas ettim kimse bunları istemez borçlunun suçu yok ya kulanılmıştır yada alacaklarını oda tahsil etmemiştir bu kanun sadece devlete yarıyordu hagi alacaklı tahsil etti kafanız hala bamıyor devlet kaç para çek kestiysen o kadar adli para cezası veriyordu esela ben 4000 bin lira çek kesmişim okadar ceza temiyiz et 5 sene sonrs ceza anca geliyor geldiğinde avukatı arıyorsun avukat 4000 lirayı 10000 lira yapmış devlet bana 4000 öde yatma diyor faiz yok avukat parası yok böyle saçmalıkmı olur benim param olsa zaten borcumu öder yatmam bu iş sadece avukata yarıyor avukat ne alırsam kar diyor sonra bundan birşey alamayız diyor sana olay bitiyor bu kanun iyi oldu banklar alsın yükü üstüne ona göre teminat alsın çek karnesi versin öyle olucak

    YanıtlaSil
  181. suç varsa ceza da olmalıdır gerçekten başkalarından kaynaklanan sebeblerden ötürü çekini ödemeyenleri tenzih ederek hile ve dolandırıcılık yaparak aldığı paranın karşılığında hiç bir bedel ödemeyip arkasında mal mğlk bırakmayıp üstündekileri onun bunun üstüne transfer ederek alenen nitelikli dolandırıcılık yapmaya çalışan çakma kurnazlar çeki ödeyin borcunuza imzanıza sahip çıkın sitelerden medet ummayın ülke sitelerle yönetilmez bu ülke şartları gözetilmeksizin kes kopyala yapıştır marifetiyle yapılan montajlamalarla kanun çıkmaz uygulanmaz adami üç dört adliye mahkeme kapılarında gezdir gezdir kes çeki ödeme hile ve dolandırıcılıkla ilgli tüm saptamalar deliller mevcut tüm bunlardan sonra bi de temyiz le adamı bekletmeye devam et şimdi de ÇEK MAĞDURU ymuş aihm lerine göre çeke hapis yokmuş orda pırasa sapı çek kesmek de yok çeki kesip arkada teminat yoksa DOLANDIRICILIK tan işlem yapılıyor SUÇ VARSA CEZA DA VARDIR OLMALIDIR SEN ALACAKLININ AÇISINDAN DA DÜŞÜN pekiyi ALACAKLI NE YAPSIN

    YanıtlaSil
  182. almaktan vazgeçtiğimiz daire için yaptığım ödeme için daha öncesinde ödemem mümkün değil diyerek çek kesti alacağım para 70000 lira 150 gün vadeden sonra günü geldiğinde gittik çekin karşılığı yok sonra fotokopi evrakla mahkemeye geldi akıl hocası her kim veya neyse çek teminat çekidir dedi bizdeki sözleşmede TEMİNAT ibaresi yok sözleşmeye aykırı olarak ve eklemeyle bu ibarede bulunmuş sözleşmede attığı iki imza aynı elin marifeti olan imzaları birbirinden kasten farklıymış gibi imza atınca bunu adli kurumlarada yedirirsem yediririm (yemezlerse gargara yapsınlar) kabilinden zaten sözleşmeyi biz mahkemeye sununcaya kadar 70000 lira ödemeyi de inkar ediyor 40000 lira diyordu artan 30000 lirayı elden ödediğimiz için ispat edemiyeceğiz zannederek inkar ettiği 30000 lirayı sözleşmeylede ortaya koyunca davayı sabit görülen suçlardan ötürü kaybetti hemen TEMYİZ şimdi soruyorum bu ÇEK MAĞDURUMU dur DOLANDIRICI mı

    YanıtlaSil
  183. bu ülkede demekki insanların bir şekilde TECAVÜZCÜ.KATİL.SAPIK.GASP.HANEYE TECAVÜZ ETMİŞ VEYA BU SUÇLARI İŞLEMEK OLMAK LAZIMMIŞ.
    biz sadece borcumuzu ödeyemediğimizden ve avukatların kandırmasıyla sadece ve sadece taahütten suçluyuz demekki bizim bu suçumuz diğer suçlardan daha büyük suçmuş:vaybenim milletim.vaybeni vaylarbeni.

    YanıtlaSil
  184. biz garibanlar allahtan başka kimsemiz yok 3 bin liraya taahüt edip sonrada mahkum ediliyoruz sesimizi duyan bile yok bizler sadece seçimlerde hatırlanan zavallılarız yüksek mebla çek borcu olanı af et adam öldüreni afet tecavüzcü kapkaşçı eşkiya hısız uğursuzu afet borçluyu içeri at. bizim adaletimiz bizim yasamız kanunumuz bu yapacak bişey yok allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  185. yazıklar olsun..ne diyelim..

    YanıtlaSil
  186. arkadaşlar adamlar resmen milletin ağzına bir parmak bal çaldı bıraktı. oy moy yok bunlara...

    YanıtlaSil
  187. FERYADIMIZI KAMUOYUNDA. GÜNDEME GETİREN. TÜM ARKADAŞLARA, AYDINLARA, VE İCLAL AYDIN HAN FENDİ DEN, ALLAH RAZI OLSUN ...

    YanıtlaSil
  188. sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  189. tahadüdü ihlal suçu borcu kabüllenmek demektir zaten çogusu dürüstlüğünden kabülleniyor fakat bizim yasalarda dürüst insanı çiğner hapiste borç ödenirmi allah aşkına ney tartışıyoruz avukatlar masa başında tefeci borçlu insanı iyice borçlandırıyor bu ülkede borçtan dolayı ticari araçlar bağlanıyor düşününki araç çalışmazsa borç ödenirmi bu mantıkla otoparkçılar çoğalır borç yığını artar vergiler ödenmez herkes elini taşın altına koyacak borçlu insanlardan faiz yükünü kaldırıp avukatların yetkisi azalacak borçlu insanının onünü tıkamayıp çalışmasına imkan sağlamak memlek için faydalıdır

    YanıtlaSil