Bu hakaretlere bu aşağılamalara sessiz kalamayız

Son zamanlarda nerdeyse tüm medyada "Karşılıksız çek nedeniyle geciken adalet vatandaşı isyan ettiriyor" "Yargıtay'da geciken adalet işadamını iflas ettirdi " "Yargı işlemeyince karşılıksız çek mafyası türüyor" gibi tek tip haberlerli bolca görüyor ve okuyoruz.

Sanki karşılıksız çek davalarında İ.İ.K. yokmuş, tek tahsilat merciinin A.C.M. ler S.C.M. ler miş gibi bir ön yargı oluşturulmaya çalışılıyor. Türkiyede tek ödeme evrağı çeklermidir? senetler ne oluyor? o nasıl tahsil ediliyor? Ceza davası açılmayacağına göre tahsilatı unut gitsin mi? Aslında bu haberler, toplumda borç hapsi uygulamasından kaynaklı tepkilere yapılan karşı atak girişimleridir..

Çek Tahsilat mercii Asliye Ceza Mahkemeleri ve Sulh Ceza Mahkemelerimidir?
İcra Mahkemeleri ve icra Dairelerimidir?
Bu ayrıntıya hiç bir medya yer vermemekte ve tahsilatların ceza mahkemelerince yapıldığını yazıp çizmektedirler.
Medyada bu haberlerin yapılmasında ön ayak olan menfaat gurupları
"Eğer çeklerde bir an önce hapis kararı çıkartılmaz ve dava sonuçlanmazsa kişi borcunu ödemez, kişi borcunu ancak cezaevi yolu görününce öder" mesajını türk toplumuna medya yoluyla aşılamaya çalışıyorlar,

Medya aslında bu haberlerle, toplumuna bu mesajı verirken, bir yandan da  alanen Türk toplumunu aşağılıyor , Türk toplumunu top yekün dolandırıcı ve üç kağıtçı ilan ediyor.
Bu halkımıza yapılan açıkca bir hakarettir.

Bu hakaretlerin örnekleride çoktur, sermayenin en tepe noktasında olan,
Bankalar birliği başkanı Ersin Özince'nin; Kredi kartında faizler neden yüksek sorusuna cevaben, Faizleri yüksek tutmazsak kimse kredi kartı borcunu ödemez cevabı.

TOBB Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu bir konuşmasında ise "Çekte hapis cezası olmazsa bende dahil borcumu ödemem" söylemi.
Kişi kendini nasıl biliyorsa herkesi de öyle sanır, karşısındakini, toplumu üçkağıtçı ve dolandırıcı da görmesi kaçınılmaz..
Ve bu yapıdaki kişiler Bankalar Birliği ve TOBB'nin başındaysa, çıktığımız yolda özgürlük mücadelemizde kimlere karşı bu çetin mücadeleyi verdiğimiz de çok açıktır.

Bizlere ve dolaylı olarak Türk halkına hakaret eden bu kişilere, bu menfaat guruplarına karşı mücadelemizi inancımızı kaybetmeden sonuna kadar sürdürmek zorundayız.
Bu hakaretlere bu aşağılamalara sessiz kalmamalıyız, kalamayız.
Sesimizi yükseltmeliyiz
Bizlere yapılan bu hakaretlerin hesabını vekillerden, bakanlardan bir an önce sormalıyız.
Telefonlara sarılın ve bu hakaretlerin hesabını vekillerden sorun.
Bakınız, örtülü aflarla bir çok katil, tecavüzcü vs cezaevlerinden tahliye oluyor.
Eğer bunun hesabını bugün vekillerden sormaz isek

Yakın bir zamanda cezaevlerinde sadece karşılıksız "çek mağduru" nun olması kimseyi şaşırtmasın.

356 yorum:

  1. Arkadaşlar cüneyt beyin yazdığı yorumlara paralel olarak...........

    ARKADAŞLAR SAYIN BAŞBAKANIMIZA ARTIK MAĞDURİYETLERİMİZİ ANLATMA ZAMANI GELDİ...
    abartmadan,sıkıntılarımızı , yasal boşlukları,yaşadıklarımızı özet ve okunabilir bir şekilde bimer,e göndereceğiz.
    Konunun hukuki boyutlarına vakıf olan arkadaşlar hukuki boyutunu anlatmalıdır.....
    Yaşadıklarını anlatacak arkadaşlarda aşağıda verdiğimiz adres-tel-fax lara ulaşsınlar...

    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    YanıtlaSil
  2. bugun tv cek magdurları yorumları cok geldıgını soyledı
    kousuyor izmirli zıraatcı

    YanıtlaSil
  3. http://www.habervakti.com/news_details?id=39512

    ÇOK İYİ YAAA....

    YanıtlaSil
  4. dünya times a 20.21 de yorum yazdım hala onay bekliyor ..çekdaş

    YanıtlaSil
  5. Barışçı-Mersin4 Ocak 2011 23:17

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; ÖZÜR, ÖZÜR, ÖZÜR DİLİYORUM HEPİNİZDEN, İŞ YERİNDE TOPLANTIMIZ OLDUĞU İÇİN EVE GEÇ GELDİM VE BİLGİSAYARIN BAŞINDAYIM. AKŞAM ÜZERİ CÜNEYT HOCAM'A (PİRİMİZ) BİLGİ VERMİŞTİM SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  6. !!!!!!!!!DİKKAT ALİ BABACAN TRT BİRDE CANLI ŞU AN DEVAM EDİYOR

    YanıtlaSil
  7. bugun tv ye bıraz daha atalım email arkadaslar.. hıç olmazsa genel dusunceyı ogrenırız.. izmirli ziraatcı..

    YanıtlaSil
  8. Barışçı-Mersin4 Ocak 2011 23:21

    ANCAK VE ANCAKKİ; BUGÜN, TBMM'DE OLAN ARKADAŞLARIMIZDAN YURDANUR HANIMDAN VE ÇOK DEĞERLİ CÜNEYT HOCAM'DAN(PİRİMİZ) SÜREKLİ BİLGİ ALIYORDUM. HAYIRLISIYLA, ALLAH'IN İZNİYLE VE KATILIMLARINIZLA, GÜZEL GELİŞMELER OLMAKTADIR VE İNŞAALLAH, DEVAMI GELECEKTİR. TEKRAR SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  9. DEĞERLİ ARKADAŞLAR,

    BUGÜN TV DE, TEMSİLCİLER MECLİSİ PROGRAMINDA
    KATILIMCI ÇOK KISA OLARAK,
    ÇEK İLE İLGİLİ DAVALARIN SÜRESİNİ TELAFFUZ ETTİ.
    FAKAT BİZİM AÇIKLADIĞIMIZ BİÇİMDE,
    ÇEK MAĞDURLUĞUNUN İÇERİĞİNE DEĞİNMEDİ

    MODERATÖR,
    ÇOK SAYIDA ÇEK MAĞDURU OLDUĞUNU,
    GELEN MESAJLARDAN BİLGİ SAHİBİ OLDUĞUNU
    KENDİSİNİN DE YENİ ÖĞRENDİĞİNİ
    KABUL ETTİ
    ANCAK MAĞDURLUKTAN NEYİ ANLAMAK GEREKTİĞİNİ BELİRTMEDİ
    ANLAŞILAN ALACAKLININ MAĞDUR OLDUĞU ALGILANDI!!

    MESAJ VE TEL İLE CANLI YAYINA ULAŞMAYA ÇALIŞTIM.
    ANCAK ŞU ANA KADAR İLGİLENMEDİLER

    YanıtlaSil
  10. Saygıdeğer Sayın BAŞBAKANIM ben iskender gemiz Konya da ikametgah etmekteyim sizden ricam lütfen bu mektubumu tamamen okumanızdır .
    ben 2001 yılında kriz den dolayı iflas etmiş bir iş adamıyım yanımda 50 kişinin üzerinde çalışan dondurulmuş gıda fabrikam var idi konya gelir vergisinde yıllarca ilk 10 da olan bir vergi mükellefi oldum malumunuz olan 2001 krizinde dünyada hiç bir yerde bir kriz yok iken bir anayasa kitabını atarak cumhur başkanına bu sebepten dolayı bir gecede döviz 100 %100 artı faiz oranı yıllık % de 40 dan % 7500 lere kadar fırladı benim o an için yeni fabrika inşaatıma kullanmak üzere 500.000 tl keredim var idi malesef % 7500 lere varan faiz ile birlikte günlük olarak 100.000 TL ye ulaştı ve ana para 500.000 tl olan miktarın faiz oranı yaklaşık bir aylık olarak o zamanki para ile yaklaşık 3 trilyonu buldu ne apartman kaldı icralardan satılmayan tüm mal varlığımı icralardan hiç parasına satıldı bankalaradan kredi ile almış olduğum belli kısımlar ödenmiş araçlar var idı krizde bunları iade verdim fakat bankalarda vermiş olduğum çeklerimin tamamını işleme koydular mahkemeye cıktım sayın hakim bey bunlar araç karşılığın da verdiğim çeklerim dir diyorum hakim bey ise bana çekler seninmi imzalar senin mi diyor evet benim diyorum o başka konu sen ödeyecekmisin ödemiyecekmisin diyor kısaca çeklerden dolayı yıllardır mahkeme kapılarında sürümdüm ceza evinde bir yıl kaldım sizlerin cıkartmış olduğunuz yasadan taahhüt de bulunarak çıktım 1 ay kaldı süreye ve 4 yılım var SAYIN BAŞBAKANIM ben bir iş adamıyım ceza evlerinde çek mahkumu olarak inanın hiç itibarımız olmadı dolandırıcılar eroin kaçakçıları katiller zaten onlar alışmışlar ve gardiyanlar la yıllardır bir başka ceza evi vesaire paylaşımları var ve başımızda koğuş ağası olarak çekmediğim kalmadı sizden ALLAH aşkına rica ediyorum şöyle bir kanun çıkarın bankadan çek almış kişiler araştırılsın mesela bankaya 100 çek almış 90 adetini ödemiş 10 tanesini ödeyememiş kişi ile 100 çek almış 10 adetini ödemiş 90 tanesini ödememiş kısaca iyi niyet veya art niyet gayet açık olarak belli olaçaktır dolandırıcılar ve esnafları lütfen ayırın biz iş adamları olarak SAYIN BAŞBAKANIM 1994 MALUM ÇİLLER KRİZİ ardından 2001 krizi bir çok esnaf arkadaşımızın bir gecede dünyaları karardı.( EFENDİM ŞİMDİ SİZE ÇEK KANUNU NU KISACA YAZIYIM 2000 YILI ÖNCESİ GÜNLÜK 250TL DEN HAPİS YATILIYORDU VE ÜST SINIR 2 YIL İDİ 2005 YILINDA BU ORAN GÜNLÜK 100 TL YE DÜŞÜRÜLDÜ VE ÜST SINIR 5 YILA YÜKSELTİLDİ SAYIN BAŞBAKANIM KISACA SİZE SANKİ ÇEK TE UYGULANAN CEZALAR CAYDIRICI OLMADIGI İÇİN ÇEK LERDE KARŞILIKSIZ ÇIKMA DURUMU VAR GİBİ GÖSTERİLSEDE ASIL SEBEP 2001 KRİZİNDEN MAHVOLMUŞ İŞ ADAMLARININ KARŞILIKSIZ ÇEKLERİ İDİ VE KRİZDEN DOLAYI ÇEK LERİNİN KARŞILIKSIZ CIKMA SEBEBİYDİ İŞ YERLERİ DAĞILMIŞ YUVALARI DAĞILMIŞ ŞUAN MİLYONLARCA İNSAN VAR ELBETDE BUNUN SEBEBİ SİZLER DEĞİLSİNİZ SİZ ZATEN 2002 DE ENKAZ DEVRALDINIZ )kıymetli zamanınızı aldığım için çok özür dilerim şunuda belirtmek isterim dünyada hiç bir yerde kriz yok iken bir gecede alt üst ettiler mağlesef ülkemizi geçirmiş olduğumuz ve halen içinde olduğumuz dünya krizinde gerçekten siz ve sizin kadronusun başarısıyla aynen sizin değiminizle kriz teğet geçmiştir eğer 2001 dekiler bu krizde başta olsalar idi düşünmek bile istemiyor şuan türkiye diye birşey kalmamıştı bu konu için sizlere bir türk evladı olarak minnettarım LÜTFEN mağduriyetimi dikkate alın zamanınızı aldığım için hakkınız helal edin ALLAH cc. sizleri başımızdan eksik etmesin saygılarımla iskender gemiz.




    mail iskender_34_deniz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. NU-BİZİMLE İLGİLİ HABER YAPAN-YAZAN HER YERE TEŞEKKÜR MAİLLERİMİZİ ATALIM YORUMLARIMIZI YAZALIM DÜNYATİMES DA YORUM YAPALIM KİMSE YORUM YAZMAMIŞ.NU

    YanıtlaSil
  12. Barışçı-Mersin4 Ocak 2011 23:23

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; BU GECEKİ DERSLERİME VE YOKLAMAYA GEÇ KALDIM AMA, TELAFİ EDECEĞİME İNANMANIZI İSTERİM. ÇÜNKİ; BEN SİZLERE SÖZ VERENLERDENİM, BU BAKIMDAN GEREĞİNİ EN ÇOK BEN YAPMALIYIM. SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  13. http://www.habervakti.com/?page=news_details&id=39512

    Yorumlara yorum ekleyelim arkadaşlar..Bu sayfayı açınca duygulanmamak elde değil,Sitemlerimiz,hikayelerimiz ,isteklerimiz haber olmuş,baş sayfada...Çek mağdurları konuşuyor başlığı atmışlar..Biz bağırmaya devam edelim arkadaşlar...artık sesimizi duymaya başladılar..hız kesmek yok...

    YanıtlaSil
  14. 199

    başbakanın resmini oldugu haberin üzrini tıka

    çek magdurlarının haberi,

    yorumlar bölümü var kaç kişinin yorumu oldugunu gösteren bölümün yanında mavi olan bölüm yorum ekle diyor
    ismini, msn,,,,yazark yorumunu yaz gönder kardeşim

    kolay gelsin

    ust35

    YanıtlaSil
  15. GERÇEK ÇEK MAĞDURLARINA SON ÇAĞRI............

    Arkadaşlar cüneyt beyin yazdığı yorumlara paralel olarak...........

    ARKADAŞLAR SAYIN BAŞBAKANIMIZA ARTIK MAĞDURİYETLERİMİZİ ANLATMA ZAMANI GELDİ...
    abartmadan,sıkıntılarımızı , yasal boşlukları,yaşadıklarımızı özet ve okunabilir bir şekilde bimer,e göndereceğiz.
    Konunun hukuki boyutlarına vakıf olan arkadaşlar hukuki boyutunu anlatmalıdır.....
    Yaşadıklarını anlatacak arkadaşlarda aşağıda verdiğimiz adres-tel-fax lara ulaşsınlar...

    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    YanıtlaSil
  16. http://www.habervakti.com/?page=news_details&id=39512

    Çek mağdurları konuşuyor !
    04 Ocak 2011 Salı 22:13
    Haber Vakti'nin ''Çek Mağdurları Başbakan'a Seslendi'' haberi geniş yankı buldu.
    Yeni bir haber başlığı açıldı habervakti.com sitesinde.

    YanıtlaSil
  17. aynı sitede çek mağdurlarıyla ilgili vıdeo da var..çekzedelerin ibretlik dramı diye..ÇEKDAŞ

    YanıtlaSil
  18. sayın ekm2510 değerli üsatadım uyarlama yazısını yazarsan sevinirim saygılar

    YanıtlaSil
  19. MESAJ VERİLMİŞTİR................
    OLAĞANÜSTÜ HAL İLAN EDİLMİŞTİR........
    VERİLEN TÜM MAİL-TEL ve EYLEMLERE TAM KATILIM VAKTİDİR....
    UYARLAMALAR YAZILMALI VERİLMELİ-İTİRAZ EDİLEN UYARLAMALAR BİR ÜST MAHKEME AĞIR CEZALARA GÖNDERİLMELİ......

    YanıtlaSil
  20. cuneyıt bey , ben 51 yasında bırcek maduru kısıyım ama prımız olarak bızı yolgosterıcı olarak sızı nasıl takdır etsem azdır.. eylemımızde yaptıklarınız bıse umut ve ısık vermekteidr. izmirli ziraatcı

    YanıtlaSil
  21. Barışçı-Mersin4 Ocak 2011 23:36

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; HABER VAKTİ'NE YORUMUMU GÖNDERDİM, BİLGİLERİZE VE SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  22. hadi biraz yüklenelim az kaldı.EFDEN
    habervakti.com

    YanıtlaSil
  23. trt 1 mesaj atbılıyormuyuz... izmirli ziraatcı

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar
    ntvsoruyor@ntv.com.tr
    adresine kısa sorularla katılalım lütfen..
    canlı yayın.
    AASAA

    YanıtlaSil
  25. TRT1 eninE boyuna programında ali babacan var.hadi arkadaşalr bugünün son golünü atalım.EFDEN

    YanıtlaSil
  26. UYARLAMA YARGILANMA DİLEKÇE ÖRN- 1 - GENEL

    3167 sayılı yasadan yargılanan-cedza alan - cezaevinde olan tüm mağdurlar..5941 sayılı yeni yasanın bizlere verdiği hakları kullansınlar.

    . ASLİYE CEZA MAHKEMESİ SAYIN BAŞKANLIĞINA,

    DOSYA NO Esas, Karar,

    SANIK :
    VEKİLİ : Av. /Antet Adresi
    KONUSU : Sayın Mahkemeniz yukarıda numaraları belirtilen dosyasının 5941 Sayılı yasa ile ilgili lehe olan hükümler bakımından uyarlanmasına ve yeniden yargılama yapılmasına ilişkin taleplerimizi içerir.
    AÇIKLAMALAR :
    Müvekkilim hakkında yukarıda esas ve karar numaraları belirtilen dosyada Karşılıksız Çek Keşide etmek suçundan adli para cezasına hükmedilmiştir.
    Yürürlüğe giren 5941 Sayılı Çek yasasının hükümden sonraki bir tarihte yürürlüğe girmiş olmasından, 5237 Sayılı yasanın 5 ve 7. maddeleri gereğince yeniden değerlendirilmesi ve incelenmesi, bu değerlendirmenin de yeniden yargılama şeklinde duruşmalı olarak yapılması gerektiği kanısındayız. Aşağıda detaylı olarak incelenmesini istediğimiz hususlar, somut olaya tek tek tatbiki açısından tarafımızca özetlenmiştir. 20.12.2009 tarihinde resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 5941 Sayılı yasanın yürürlüğe girmesi ile 3167 Sayılı yasa yürürlükten kaldırılmış, dava konusu suçun yaptırımları farklı biçimde yeniden düzenlenmiş veya işlenen fiil suç olmaktan çıkmış olup ‘kanunsuz suç ve ceza olmaz’ ilkesi gereğince yeniden incelenip karara bağlanması gerekmektedir. 5941 Sayılı yasa düzenlemesi birden çok farklı düzenleme içermektedir. Örneğin,
    1) 3167 Sayılı çek yasasının 16/6 maddesinde şikayet hakkı hamile, çeki elinde bulundurmaları koşulu ile ödemede bulunan cirantaya veya akdi teminatı nedeni ile tam ödeme yapan bankaya verilmiştir. Ancak 5941 Sayılı yasa şikayet hakkını yalnızca hamile vermiştir. Karşılığını tahsil etmek amacı ile çeki bankaya ibraz eden kişi hamil olmalıdır. Bu nedenle Mahkemece çekin örneğinin bankadan istenip, ilgili hususun tespitine karar verilmelidir. Kararın bu yönden yeniden incelemeye alınması gerekmektedir.
    2) Aynı yasa düzenlemesinin 5.maddesi ve 1. fıkrasında ‘üzerinde yazılı bulunan ibraz tarihine göre kanuni ibraz süresi içinde ibrazında, çekle ilgili olarak karşılıksızdır işlemi yapılmasına sebebiyet veren kişi hakkında’ denilmek sureti ile suçun oluşumu çek üzerinde yazan keşide tarihinden sonra ibraz edilmiş olması şartına bağlanmıştır. Basit bir deyişle, önceden geçerli olan ‘ibraz tarihi dikkate alınmaksızın çek görüldüğünde ödenir’ ilkesi, yeni düzenleme ile ortadan kaldırılmış, çek üzerindeki ibraz tarihine itibar edilerek, çekin muhatap bankaya ibrazı gerekmekte, aksi halde Karşılıksız Çek Keşide etme suçunun unsurlarının oluşmayacağı düzenlenmiştir. O halde, çekin ibraz tarihi de yeniden yargılamaya esas alınarak incelenmeli ve ibraz tarihinden önce ibraz edilmiş çekler ile ilgili Karşılıksız Çek Keşide etme suçuna ilişkin hüküm ortadan kaldırılmalıdır.


    3) 5941 Sayılı yasada 3167 sayılı yasanın aksine, 5271 sayılı CMK nın 195.maddesinde yazılı açıklamanın yer aldığı davetiyenin tebliğ edilerek sanık yokluğunda hüküm kurulmasının öngörülmemiş olması nedeniyle sanığın sorgusunun yapılmasından sonra bir karar verilmesinde bir zorunluluk bulunmaktadır. (Yargıtay 10.Ceza Dairesi 2009/15031 Esas ve 2009/19857 Karar sayılı ilamı) Sanık müvekkilin yüzüne karşı söylenmeden tesis edilen hükmün bu bakımdan da iptali ve beraat kararı verilmesi gerekmektedir.

    YanıtlaSil
  27. devammmm iskender bey...
    4) Aynı şekilde, yeni yasa düzenlemesine göre çekin üzerindeki imzanın sanığa ait olup olmadığının tespitinin muhatap bankadaki imza beyanından ayrıca tespitinin yapılması zorunlu kılınmıştır. Bu da Mahkemelerce ayrıca inceleme konusu olmalıdır.

    5) Karşılıksız çek keşide etmek suçundan açılan davalarda uyarlama yargılamaları duruşmalı yapılmalı, kısmi ödemede bulunulup bulunulmadığı, miktarı, tüzel kişi temsilcileri ve vekillerin çek karşılığını bankada bulundurmakla yükümlü olup olmadığı veya temsilcilik ya da vekillik görevlerinin devam edip etmediği gibi hususlar araştırılmalıdır. Dosya üzerinden karar vermek doğru olmayacaktır. Zira değindiğimiz üzere, yasadaki her değişikliğin tek tek tatbiki ancak yeniden yargılama yapılmasıyla mümkün olacaktır.

    6) Hamilin kanuni süresinde bankaya çeki ibraz ettiği tarihte, keşidecin hesabında kısmi ödeme yapılacak miktarın olup olmadığının tespiti, var ise karşılıksız işleminin bu miktar ve bankanın ödemekle yükümlü olduğu tutar düşüldükten sonra yapılması ve adli para cezasının da bu miktar üzerinden verilmiş olması gerekmektedir. İşbu çek/ler ilgili banka hesabında kısmi ödeme yapılabilecek bir durumun olup olmadığı kesinlikle araştırılmamış, araştırılmış olduğunu var saysak dahi bankanın ödemekle yükümlü olduğu miktar düşülmeksizin çek bedelinden adli para cezasına hükmedilmiştir.

    7) Yeni yasa adli para cezası konusunda da bazı değişiklikler getirmiştir. Eski yasa, her bir çek yaprağı için en fazla 80.000 TL adli para cezası öngörürken yeni yasa en fazla 1500 güne kadar para cezasına hükmetmiştir. Yani bu durumda miktarı 80.000 TL üzerinde olan çeklerde eski yasa lehedir. Miktarı 30.000 TL den fazla olan çeklerde ise her iki yasaya da bakılmalı, verilecek gün para cezasına göre hangi yasanın lehe olduğu kararlaştırılmalıdır.

    8) Yine çok önemli düzenlemelerden birisi eski yasa olan 3167 Sayılı yasada kusursuz sorumluluk hali öngörülmüş olup, yeni yasa olan 5941 sayılı yasada kusur aranmaktadır. Müvekkilim, uzun yıllar çok başarılı atılımlar yapmış olan, istikrarlı bir tacirdir………. sektöründe hizmet vermiş, birden çok kurumunun yöneticisi olmuş, binlerce kişiye hizmet vermiş bir kimsedir. Ticari hayatın ani değişiklikleri sonucu, ödeme güçlüğü içine düşmüş ve borçlarını ödeyememiş, elindeki imkânları kaybetmiştir. Keşide etmiş olduğu çeklerin kast sonucu keşide edildiği düşünülemez. Yıllar boyu, elde etmiş olduğu başarılar zamanında milyonlarca liralık çeki günü gününe ödenmiş, ticaret hayatında gerek şahsi olarak gerekse kurumsal kişiliği bakımından son derece güvenilir kimsedir. Ticari hayatın ters gitmesiyle birlikte ödeme güçlüğüne düşmüş ve hatta peşi sıra ödeyemediği çekler yüzünden cezaevine girmiştir. Müvekkilimin karşılıksız çek keşide etme suçunu işlerken en ufak bir kusuru bulunmamaktadır.

    Özetlemek gerekirse, 5941 Sayılı yeni yasa lehe olan tüm hükümleri bakımından yeniden değerlendirilip, hüküm tesisi edilmeli ve önce verilen mahkûmiyet hükmünün iptaline ve müvekkilime BERAAT kararı verilmesi gerekirken, eksik inceleme ve dosya üzerinden karar verilmiş olması sebebiyle Sayın Mahkemenize müracaatımız zorunlu olmuştur.

    YanıtlaSil
  28. SONUÇ VE İSTEM :
    Yukarıda açıklamış olduğumuz nedenlerle, 2008/ Esas 2009/ Karar ve 29.07.2009 tarihli ilam ile Karşılıksız Çek Keşide Etmek Suçundan .000 TL adli para cezasına ilişkin hükmün infazının devamına ilişkin kararın iptal edilerek, 5941 Sayılı yasanın yukarıda detaylı biçimde açıklamış olduğumuz tüm lehe hükümleri yönünden incelenerek, duruşmalı olarak YENİDEN YARGILAMA YAPILMASINA, mülga kanun hükümleri uygulanarak verilmiş eski HÜKMÜN İPTALİNE, bu aşamada İNFAZIN DURDURULMASINA, Yapılan yargılama sonucu yeni yasa koşulları uyarlanarak BERAAT kararı verilmesini Saygılarımızla arz ve talep ederiz. .../.../2011

    YanıtlaSil
  29. TRT1 NASIL MESAJ ATACAZ... NTV YE ATIM.. İZMİRLİ ZIRAATCI

    YanıtlaSil
  30. ekm2510

    KARDEŞİM SAĞDUYULU OLARAK, VERMİŞ OLDUĞUN DESTEKLER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    UST 35


    ________İZMİRDEN
    İZ ER.

    ZİRAATÇİ.

    TARKAN.

    GÖRÜŞELİM DERİM SAYGILAR

    YanıtlaSil
  31. sayın ekm2510 tşkler saygıdeğer dostum

    YanıtlaSil
  32. trt ve ntv yede mail yolladım

    YanıtlaSil
  33. SEVGİLİ ARKADAŞLAR; daha evvelden de sölemiştim.bu olayın karar mercii BAŞBAKAN yada EŞİDİR diye...eğer cüneytin haberi doğruysaki şayet doğrudur, BU İŞ ARTIK GÜNDEMDEDİR...

    Bu işi gündeme almak bile ölüm kalım savaşından farksızdı.ama şükürler olsun başardık..

    BURADA BİRKAÇ KONUYU DİKKATİNİZİ ÇEKMEK İSTİYORUM..5941 sayılı kanun çıkmadan 1 hafta önce bizde aynen bu şekilde başbakanla görüşmüş ve 1 yıldan beri çıkamayan bir kanunu böylelikle meclise indirebilmiştik.BAZI MİLLETVEKİLLERİ TARAFINDAN SÜREKLİ YANLIŞ YÖNLENDİRİLEN BAŞKAKAN,BU İŞE ALAKALI TALİMATI AYŞENUR HANIMA VERMİŞTİR...ancakkkkk yine gerke torba yasa ile gerekse de 5941 sayılı yas aile YİNE DOLMUŞA GETİRİLEBİLİRİZ....

    Kulislerde söyle bi rivayete kurab gitmeyelim...; TAAHÜDÜN SÜRESİNİN UZATILMASI.... işte bu biizim sonumuzdur.bizlere 1 yıl 2 yıl daha imkan verip seçime gidilmesine GÖZ YUMMAYALIM.

    BU YASA GARABETTİR.BU YASADAN TÜRKİYEYİ KURTARIP ADIMIZI YAZDIRALIM.BORCUMUZU ÇALIŞARAK VE FAİZSİZ BİR ŞEKİLDE ÖDEYELİM.

    Acilen 20-30 kişilk bir grup ile ankarayı boş bırakmamamız gerekmetedir.mecliste temasların arasını açmamalıyız.

    VE SON OLARAK ARAMALAR.... arkadaşlar direk AKP lilere yoğunlaşın.HERGÜN BİR VEKİL ARASANIZ YETER...LÜTFEN HASSASİYET GÖSTERELİM..

    UNUTMAYIN Kİ BİZLERİ SİZLER YENİ MAĞDURLAR HAREKETLENDİRDİNİZ.BİZLER ÜMİDİMİZİ KAYBETMİŞTİK.AMA TEKRAR ŞAHLANDIK..HADİ ARKADAŞLAR HADİ...LİMİTLERİ ZORLAYALIM


    JENARDİ

    YanıtlaSil
  34. Bugün TBMM ni fetheden, Milletvekillerine bildirilerimiz dağıtan, Başbakanımıza sorunlarımızı anlatan Yurdanur, Serpil, İmhan Arkadaşlarımıza çok çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  35. Sayın jenardi bir geliyorsun,pir geliyorsun..hoşgeldin..

    Kesinlikle haklısın.Tam bu işin sonuna geldik diyoruz ama bugüne kadar ne kadar çaba sarfettiysek şu önümüzdeki süreçte daha fazla çaba harcamalıyız.tşk ederiz...

    YanıtlaSil
  36. bize 1 2 yıl uzatma verseler ne olacak sonuç aynı öylesi yüksek failer ödenemez o zaman bizlere 5000 tl maaşla iş ayarlasınlar bizde borçlarımızı faiziyle ödeyelim 2,5 sene ceza yattım kimse mahkumiyetimden dolayı bana iş vermiyor ama ardımda aylık 6.500 tl ödemem var. cesedim bu kadar para etmez benim hal böyleyken yapamadığım ödemelerden dolayı tekrar davalar açıldı.sonuçlandığı anda tekrar ceza evinde olucam bu sefer tahakkuk ettiğim mebla içinmi yatacam yoksa eski borça göremi BİLMİYORUM daha önce yattığım 2.5 yıl silinecekmi yoksa ona yeni yıllarmı eklenecek BİLMİYORUM.ben geçen sene tahliye olmasaydım normal borcumun daha 2.5 yıl yatarı vardı toplamda 5 sene yatacaktım konu ile ilgili bilgi verebilecek bir bilir kişimiz varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim.bu yasa lehimize çıkmaz ya da gecikirse başıma hukuksal olarak ne gelecek???
    lütfen beni aydınlatın

    YanıtlaSil
  37. sayın 40 yada yorum yapan arkadaşım ekleyin aydınlatayım sizi iskender_34_deniz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. 199


    KARDEŞ

    BAŞBAKANIMIZIN RESMİ VAR
    ÜZERİNE GEL TIKLA HABERİ OKU

    AŞAGIYA DOGRU İNDİĞİNDE YORUM EKLE VAR MAVİ YER

    TIKLA ORAYA YORUMUNU YAZ KARDEŞİM

    UST35

    YanıtlaSil
  39. MECLİSE GİDEN SAYGIDEĞER ARKADAŞLARIM ;

    Sayın : Yurdanur Hanım
    Sayın : Serpil Hanım
    Sayın : İmhan

    Saygıdeğer Arkadaşlar Tek kelime ile müthişsiniz gerçekten bu yaptığınız kelime tekrar hepimizi umutlandırmıştır. ellerinize sağlık , yüreğinize sağlık , hepimizin dualarını aldınız ALLAH sizin iki cihandada sırtınızı yere getirmesin inşallah en içten duygularla saygılarımı sunuyorum sizlere ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  40. UST , ARKADAS GORUSELIM................. JENARDI EVET HOŞ GELDIN IYIKI GELDIN..

    EVET ARKADASLAR IYI BIR IVME VE ŞEVK.. GUÇ VE MORAL , INANÇ KAZANDIK. ALACAK BU İŞ.. LUTFEN BUNU KAYBETMEDENN IYICE YUKLENELIM.. HER SEKILDE ... TBMM DEKI ARKADASLAR MUKEMMEL SEY YAPTILAR.. DEVAM.. EMAİL LERE DEVAM .. HER SEYE DEVAM NTV VE TRT 1 E MESAJA DEVAM . İZMİRLİ ZIRAATCI

    YanıtlaSil
  41. SAYIN
    JENARDİ



    HOŞ GELDİN

    UST 35

    YanıtlaSil
  42. Yurdanur, Serpil, İmhan Arkadaşlarımıza çok çok teşekkür ederiz

    sn funda baydilli daha neyin nasıl olacagı bellı degıl elınızden geldıgınce su ortam bellı olana kadar kendınızı koruyun ama yattıgınız cezalar sılınmez
    merak etmeyın cesedımızın para etmesıne gerek kalmayacak

    cuneyt arkadasımız ve dıger arkadaslarımız bu ıs ıcın canlarından can verıyorlar


    mesaj ve telefonlara devam
    ALLAHIN IZNIYLE
    BU IS OLACAK


    RABBIM HER ZAMAN YANIMIZDA BUNA INANIN


    BU SITEDEKI HER ARKADAS

    BUTUN HER SEYI ILE EYLEMDEDIR


    YARIN DAHA GUZEL OLACAK

    AFRIKADAN SELAMLAR


    AFRIKALI

    YanıtlaSil
  43. Barışçı-Mersin5 Ocak 2011 00:26

    CESUR YÜREK EMRE KARDEŞİM; ESKİ MÜCADELE ARKADAŞIMIZ. GÖZLERİNDEN ÖPÜYORUM. GÖRÜYORSUN YA; SİTEDEKİ ARKADAŞLAR, SENİ ÖZLEMİŞLER VE UNUTMAMIŞLAR. SANA VE TÜM ARKADAŞLARIMA SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  44. SN ARKADAŞLAR,
    ÖNCELİKLE BUGÜNKÜ EYLEMDE KATKISI OLAN TÜM ARKADAŞLARI TEBRİK EDİYOR VE KUTLUYORUM.
    İNANIN HER ŞEY GÜZEL OLACAK .

    SN. EYLÜL 2510 ARKADAŞIMIZINDA DEDİĞİ GİBİ .
    BİMER' E SORUNLARIMIZI ANLATALIM.
    EMİN OLUN ÇOK VAKTİMİZİ ALMAYACAK VEDE ETKİLİ OLACAKTIR.
    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    YanıtlaSil
  45. İstanbuldaki arkadaşlar
    behramkale_2005@msn.com
    eklemek isteyen arkadaşlar eklesin...........

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar dunyatimes.com da haberimizi yayınlamış orayada yorum yazalım

    YanıtlaSil
  47. aRKADASLAR
    SANIRIM YARIN DAHA BUYUK BIR GUN OLACAK ALDIGIM IZLENIM O
    EMEGI GECEN HERKESE TESEKKURLER SITEMIZIN ADINI YARIN BIR GURUP ARKADASIMIZ

    GEREKLI YERLERE DUYURUSUNU YAPACAKLAR

    AYYILDIZ TEAM

    SAGOLSUN CEDKAN KARDESIMIZ BU KONUYLA ILGILENDI ANCAK YAPACAGIM YARDIM SITENIZI DUYURAMIYACAGINIZ YERLERE DUYURMAK DEDI
    INSALLAH FAYDASI OLUR

    BU SITE EYLEMDEDIR


    AFRIKALI

    YanıtlaSil
  48. Barışçı-Mersin5 Ocak 2011 00:35

    DEĞERLİ CÜNEYT HOCAM (PİRİMİZ) BU HİTABI; SANA DEFALARCA YAZDIĞIMI BİLİYORSUN DEĞİLMİ? İŞTE GEREK BEN VE GEREKSE TÜM ARKADŞLARIM. (Kİ KALDIKİ AYNI FİKİRDE OLDUĞUMUZA İNANIYORUM) SANA BOŞUNA BAĞLANMADIĞIMIZI; NE KADAR ÇOK VEFAKAR BİR İNSAN OLDUĞUNU BİR KEZ DAHA GÖRMÜŞLER, TAKTİR ETMİŞLER VE TASTİK ETMİŞLERDİR. SANA HOCAM(PİRİMİZ) SANA; EN SAMİMİ SAYGI, SEVGİ VE HÜRMETLERİMLE. VE BU GECE; GECE DERSLERİNE GEÇ KATILDIM DİYE, BANA EKSİK NOT VERME NE OLUR. EN KISA ZAMANDA; EKSİK KATILIMIMI GİDERECEĞİM. TEKRAR SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  49. Mücadelemiz adına bu büyük günde emeği geçen başta Yurdanur, Serpil, İmhan Arkadaşlarımıza ve görüşmelerde en büyük katkıyı sağlayan Cüneyt abiye sonsuz kez teşekkürler...
    Görüşmelerimiz tüm hızıyla devam edecektir.

    Gündeme gelmişken tam zamanıdır maillere devam ama imkanınız varsa lütfen arayabildiğiniz tüm vekilleri arayın. Boş bırakmak yok.

    BU SİTE EYLEMDEDİR VE ÇEKTE CEZA KALKANA KADARDA EYLEMLERİNE DEVAM EDECEKTİR...

    YanıtlaSil
  50. GERÇEK ÇEK MAĞDURLARINA SON ÇAĞRI............

    Arkadaşlar cüneyt beyin yazdığı yorumlara paralel olarak...........

    ARKADAŞLAR SAYIN BAŞBAKANIMIZA ARTIK MAĞDURİYETLERİMİZİ ANLATMA ZAMANI GELDİ...
    abartmadan,sıkıntılarımızı , yasal boşlukları,yaşadıklarımızı özet ve okunabilir bir şekilde bimer,e göndereceğiz.
    Konunun hukuki boyutlarına vakıf olan arkadaşlar hukuki boyutunu anlatmalıdır.....
    Yaşadıklarını anlatacak arkadaşlarda aşağıda verdiğimiz adres-tel-fax lara ulaşsınlar...

    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    -------------------------------------------
    ADALET VE KALKINMA PARTiSi GENEL MERKEZİ
    Adres : Söğütözü Caddesi No: 6 Söğütözü / ANKARA
    Tel : 0312 204 50 00 (Pbx)
    Faks : 0312 204 50 00/6002
    E-Mail : Tıklayınız..
    WEB : www.akparti.org.tr

    YanıtlaSil
  51. LAZOĞLU 53arkadaşlar siteyi yeni oğrendim.bende çek mağduruyum.aramızda RİZEden olan olan varsa benimle irtibata geçerse iyi olur.yaklaşık beş yıldır bu veba mikrobuyla uğraşıyorum,fakat hastalığı yenemedim.inşaalah yakın bir tarihte bu hastalığı hep beraber yeneceğiz.erkancivelek53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Cüneyt bey yardım ve alakan için teşekkür ederim.Bugün gerçekten güzel ilişkiler oldu.dahada iyi olacak inşallah.

    YanıtlaSil
  53. Ben 60 rumuzu unuttum soylu09

    YanıtlaSil
  54. saklambaç415 Ocak 2011 01:50

    bugün mecliste olan arkadaşlara çok teşekkür ederim,

    YanıtlaSil
  55. herkeze slm bende yeni siteyi farkedip diyarbakırdan katıtılıyorum yazıları okudum emegi gecen tüm arkadaşlara sonsuz binnetarım ve verilen maillere mail atmaya başlıyorum.DİYARBAKIR lı arkadaşlar var ise sitede msn adresim tiamo341@hotmail.com ekleyin haberleşelim. ALLAH HEPİMİZE YARDIMCI OLSUN

    YanıtlaSil
  56. BU SABAH PROGRAMIMIZ .................


    GERÇEK ÇEK MAĞDURLARINA SON ÇAĞRI............

    Arkadaşlar cüneyt beyin yazdığı yorumlara paralel olarak...........

    ARKADAŞLAR SAYIN BAŞBAKANIMIZA ARTIK MAĞDURİYETLERİMİZİ ANLATMA ZAMANI GELDİ...
    abartmadan,sıkıntılarımızı , yasal boşlukları,yaşadıklarımızı özet ve okunabilir bir şekilde bimer,e göndereceğiz.
    Konunun hukuki boyutlarına vakıf olan arkadaşlar hukuki boyutunu anlatmalıdır.....
    Yaşadıklarını anlatacak arkadaşlarda aşağıda verdiğimiz adres-tel-fax lara ulaşsınlar...

    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    -------------------------------------------
    ADALET VE KALKINMA PARTiSi GENEL MERKEZİ
    Adres : Söğütözü Caddesi No: 6 Söğütözü / ANKARA
    Tel : 0312 204 50 00 (Pbx)
    Faks : 0312 204 50 00/6002
    E-Mail : Tıklayınız..
    WEB : www.akparti.org.tr

    YanıtlaSil
  57. EVET ARKADAŞLAR BU KADAR İVME KAZANMIŞKEN LÜTFEN DUYARLI OLALIM VE ÖNCELİKLE A.K.P.Lİ VEKİLLERİMİZİ ARAYARAK YAŞADIĞIMIZ MAĞDURİYETLERİ ANLATALIM.BU GÜNKÜ GÖRÜŞMELERİN ( EN BAŞTA CÜNEYT KARDEŞİM OLMAK ÜZERE BÜTÜN ARKADAŞLARA SONSUZ SONSUZ ŞÜKRANLARIMLA ) PERÇİNLENEBİLMESİ İÇİN BU TELEFON ARAMALARINA VEYA SMS LERE ARALIKSIZ DEVAM ETMEK ZORUNDAYIZ.

    VE SON OLARAKTA SN.BAŞBAKANIMIZA SESİMİZİ DUYURMANIN BİR BAŞKA YOLU OLAN BİMER E MAĞDURİYETLERİMİZİ YAZIYORUZ.ÖZELLİKLE BAYANLARIN VE ÇOCUKLARIN YAŞADIĞI MAĞDURİYETLERİ KISACA ANLATIRSAK ÇOK DAHA İYİ OLACAKTIR.SAYGILARIMLA

    CAN MERT

    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    -------------------------------------------
    ADALET VE KALKINMA PARTiSi GENEL MERKEZİ
    Adres : Söğütözü Caddesi No: 6 Söğütözü / ANKARA
    Tel : 0312 204 50 00 (Pbx)
    Faks : 0312 204 50 00/6002
    E-Mail : Tıklayınız..
    WEB : www.akparti.org.tr

    YanıtlaSil
  58. HERKES UYUDU SANIRIM BEN BURDAYIM BURDA SAAT DAHA 01 48 ALLAH RAHATLIK VERSIN GUZEL VE MUTLU BIR GUNE BASLARIZ UMARIM
    AFRIKALI

    YanıtlaSil
  59. GÜNAYDIN ARKADŞLAR
    DÜN BİR ÇOK VEKİLİ ARADIM HEPSİNİN CEVABI ÇEK YASASI ALT KOMİSİYONDA 15 GÜNE GENEL KURULA GELECEK BİZDE DESTEKLİYECEZ BUNU DİYEN AK PARTİLİLER ACABA DOĞRULUK PAYI NEDİR MAZLUM

    YanıtlaSil
  60. HERKESE GÜNAYDIN.SAYIN BAŞBAKANIN TALİMAT VERDİĞİ AYŞENUR HANIMA HEMEN DERDİMİZİ ANLATACAK VE ÇÖZÜMLERİ ANLATACAK BİR HEYET KURULMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.BU İŞ BENCE ŞİMDİ AYŞENUR HNM.DA.ANKARADA OLANLAR BU İŞİ YAPABİLİR.SİTE YÖNETİCİLERİ BU İŞE BİR EL ATABİLİRMİSİNİZ.EFDEN

    YanıtlaSil
  61. günaydın arkadaşlar;

    dün itibari ile hassas bir döneme girdik.birbirimizle atışmadan bimer kanalı ile başbakana diger adelet komisyonu üyelerine (özellikle ayşenur hanıma) mail telefon ve sms ile yoğunlaşmalıyız.geçen yılki gibi katakulleye gelmeden adli para cezalarının torba yasaya girmesini saglamalıyız yoksa inanın işimiz çokzor sonrası seçim yeni hükümet vs vs. enaz 2 yıl sonrası vay halimize

    FİRARİ HAKAN

    YanıtlaSil
  62. DEĞERLİ ARKADAŞLAR MİLLETVEKİLLERİ BELLİ BİR KÜLTÜRE SAHİP İNSANLARDIR ASLİ GÖREVLERİDE BU ÜLKENİN SORUNLARINA SAHİPLENİP SORUNLARI ÇÖZMEKTİR BU AÇIDAN BİZDEN GELEN TELEFONLARI SABIRLA DİNLİYORLAR SADECE BİZ SIKINTIMIZI DİLE GETİRİRKEN HEYECANLANMADAN SAKİN BİR ŞEKİLDE SİNİRLENMEDEN İFADEDE BULUNALIM İYİLİKTEN İYİ KONUŞMAKTAN KİMSEYE ZARAR GELMEZ.EVET BÜTÜN DOSTLARIM EKM 2510 VE GÖKHAN BEYİN YAZDIKLARI TELEFONLARI VE BÜTÜN MİLLETVEKİLLERİNİ ARAMAYA DEVAM EDİYORUZ LÜTFEN İKTİDAR MUHALEFET NE KADAR VEKİL VARSA ARAYALIM..İHTİYAR......""arkadaşlar her kesimden vekilleri arayalım yarın konu meclise geldiğinde hiç kimse maraz çıkarmasın""

    YanıtlaSil
  63. günaydın.gıyap ta yargılama dan dolayı uyarlama yargılaması dilekçesi vermiş arkadaşlardan olumlu sonuç alanlar varmı.varsa örnek karar siteye koyabilirler mi..tşk.ederim....ende34

    YanıtlaSil
  64. http://www.hurriyet.com.tr/gundem/16685716.asp?gid=373


    CEZA EVLERİ BOSALTILIYOR ARKADASLAR CINAYET ISLEYENLER SERBEST HAKKINDA 72 KISININ OLUMUNDEN SORUMLU TUTULAN HIZBULLAH ASKERI KANAT SORUMLUSU SERBEST ULKUCU MAFYA LIDERI SEDAT SHIN SERBEST GUMUSHANELI 5 KISININ KATILI SERBEST 44 KISININ DOMUZ BAGI ILE OLDURULMESI SUCUNDAN SUCLU HIZBULLAH DIYARBAKIR SORUMLUSU SERBEST 19 PKK TEROR ORGUTU MENSUBU SERBEST KARISINI VE KIZI OLDUREN ADAM SERBEST

    DAHA SAYAYIM MI

    BU TABLO BOYLE UZAYIP GIDIYOR YA BIZLER CEK MAGDURLARI

    SESIMIZ ARTIK BIR HAYKIRISA DONUSSUN ARKADASLAR


    HADI HEP BIRLIKTE MUCADELEYE DEVAM ARAMALARA SMS LERE E-MAİLLERE DEVAM

    SUCLU DEGIL BORCLUYUZ


    EROL EGINER

    YanıtlaSil
  65. Cuneyt:
    merhaba
    sorun nedir
    MAK MÜT.İNŞ.LTD.ŞTİ.:
    merhaba
    öncelikle ben murat mersinden
    Cuneyt:
    memnun oldum
    MAK MÜT.İNŞ.LTD.ŞTİ.:
    bende efendim
    şimdi sabah ben funda baydilli rumuzlu kişiye beni eklemesi için
    mail adresim yazılı bir
    yorum gönderdim
    ve bu yorum yayınlandıktan sonra kısa bir süre sonra yayından kaldırıldı
    ısrarla sormama ragmen cevap gelmedi
    Cuneyt:
    peki neden funda baydilli rumuzlu kişiyi msn ye eklenmesini istiyorsunuz
    MAK MÜT.İNŞ.LTD.ŞTİ.:
    ne kadar saçma bir soru özür dilerim bunu sormanız bana abes geldi
    siz beni eklediniz ne oldu
    Cuneyt:
    neden
    MAK MÜT.İNŞ.LTD.ŞTİ.:
    veya ben birini ekledim ne olacak
    Cuneyt:
    güzel soru
    yorumnuz kaldırıldı ne olacak.. gibi bir cevap hakkım doğmuş oldu o zaman
    MAK MÜT.İNŞ.LTD.ŞTİ.:
    peki efendim
    keyfi uygulamaya devam ediniz
    Cuneyt:
    sizde
    keyfi cevaplara devam ediniz
    MAK MÜT.İNŞ.LTD.ŞTİ.:
    tavrınız için cevap vermemeniz için teşekkür ederim ALLAH'a emanet olun
    Cuneyt:
    sizde

    YanıtlaSil
  66. DEĞERLİ ARKADAŞLAR,CMK NEDENİYLE C.EVİNDEN ÇIKAN TUTUKLULAR BİRİNCİ DERECEDE BİZİ İLGİLENDİRMİYOR.İÇERİDEN SADECE KATİLLER,TERÖRİSTLER ÇIKMIYOR.YILLARDIR SUÇSUZLUĞUNU İSPATLAMAYA ÇALIŞAN İNSANLARDA ÇIKIYOR.ÜSTELİK 5 YIL ÖNCE ALINMIŞ BİR KARAR.BİZLER BU PROPLEMLERİ BİRE BİR GÖRÜŞMELERİMİZDE MİLLETVEKİLLERİNE İLETELİM AMA BURADA TARTIŞMANIN BİZE BİRŞEY KAZANDIRACAĞINA İNANMIYORUM.MERİÇ22

    YanıtlaSil
  67. 72.73.74.75.76.78...de yazan kardeşim


    SABAH SABAH BUKADAR PARONOYA YAPMA BE
    GEREK YOK
    VARDIR BİR BİLDİĞİ,...ADMİNİN

    SEN BİR MSJ YAZIP TA
    PEŞİNEDE NE OLDU BENİM MESAJ DİYE ON TANE DAHA YAZARSAN SABAH SABAN SENLE GÜNE BAŞLAMAYALIM.

    UST 35

    YanıtlaSil
  68. binlerce insana tahliye kararı veren mahkemeler bizleri görmezden gelmeyecektir arkadaşlar yukarıda belirtilen adres ve telefonlara lütfen durumumuzu acıklaycı bılgı veren mesajlar gonderelim cozum aramaktan bıkmadan usanmadan mucadele etmekten gecıyor ss_k.

    YanıtlaSil
  69. BIZIM BIZE IHTIYACIMIZ VAR KARDESLERIM ABILERIM LUTFEN DAVAMIZDA BASARILI OLABILMEK ADINA MUCADELEYE DEVAM EDELIM BIZE BIZDEN BASKA DOST YOK

    SUSMAK YOK DIRENISE DEVAM SUCLU DEGIL BORCLUYUZ

    SEDAR

    YanıtlaSil
  70. ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    cok faydalı sımdıden 17 tane e-maıl gonderdım

    devam arkadaslar


    ozgurluklerımız ıcın

    tanrıöver

    YanıtlaSil
  71. HEPİNİZE GÜNAYDIN.


    CÜNEYT BEY ; NEREDEN BAŞLIYORUZ

    BUGÜNKÜ YAPMAMIZ GEREKEN GÖREVLERİ ALIP İŞİMİZE BAKALIM DERİM .

    SN NİLİŞKO HN, EKM 2510 VERDİĞİ
    TÜM YERLERE MEİL ATTIM, BUNLARA TEKRAR TEKRAR MEİL ATMAMA GEREK VARMI.

    KİMSELER YOKMU NEREDE BU MİLLET, SN DOKTOR,
    SN İZALASYONCU,
    SN İZ ER NEREDESİNİZ

    YanıtlaSil
  72. ARKADAŞLAR GÜNAYDIN.ADALET BAKANI NTV’DE CANLI YAYINDA KONUŞUYOR…DOKTOR…..

    YanıtlaSil
  73. ADALET VE KALKINMA PARTiSi GENEL MERKEZİ
    Adres : Söğütözü Caddesi No: 6 Söğütözü / ANKARA
    Tel : 0312 204 50 00 (Pbx)
    Faks : 0312 204 50 00/6002
    E-Mail : Tıklayınız..
    WEB : www.akparti.org.tr


    sımdı fax zamanı arkadaslar lutfen herkes A4 boyutunda bır kagıdı buyuk fontlarla durumumuzu anlatana faxlar cekelım ben sımdı dısarıya cıkıp gondermeye baslayacagım son kurusum kalana kadar ALLAH yardımcımız olsun

    kaderımıze kusmek yerıne haklı mucadelemıze devam etmelıyız


    bora_33

    YanıtlaSil
  74. anlaşılır gibi değil.herkez birileriyle bişeyleri tartışıyor.inşallah herkez tartıştığı kadar mail,sms ve posta atıyordur gerekli yerlere. buradaki herkezi kardeşimgibi görüyorum. birlikte olalım. hergün gerekli yerlere ulaşalım. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  75. sabahtan beri 100 kadar mail,30 adet sms,2adet fax,1 yerede aps ile posta attım. haydi kolay gelsin

    YanıtlaSil
  76. ARKADAŞLAR
    Dünkü görüşmeler de edindiğimiz izlenim şudur
    herkes sorunun farkında, en azından konuşulan kişiler.
    Herkes aramalardan rahatsız
    Fakat; sorunun çözümü ve talepler konusunda belirsizlikler var
    Çek Kanunundaki yaptığımız bazı öneriler ve talepler imkansız görülmekte ve buda bizim için büyük zaman kaybı anlamına geliyor
    Bu açıdan Taleplerimizin makul uygulanabilir olması çok önem taşıyor.
    Bu konuda bir yazı yazmayı ve taleplerimizin neler olduğu konusunda bir yazı yazmayı düşünüyorum
    tek bir ağızdan hakkımız olan taleplerimizi seslendirmemiz gerekiyor.
    Hiç zaman kaybetmeden

    YanıtlaSil
  77. beyler şu yeni kanuna göre dışarı çıkanları ikide birde yazmayalım bu işe son verelim dikkatimizi dağıtmayalım BİZ KENDİMİZ İÇİN İYİLİK YAPALIM ARANCAK YERLERİ ARAYALIM ARAYANLARDA FAALİYETLERİ İLE İLGİLİ BİLGİ VERSE OLMAZMI DİYE SESLİ OLARAK DÜŞÜNÜYORUM İZER

    YanıtlaSil
  78. EVET HALISINIZ CÜNEYT BEY siz dün kokuyu daha iyi kokladınız bir şekil ortayı bulup şu an için akan kanı durdurup tekrar mücadeleye devam etmek lazım çünkü bunlar bir kere yaptık ikincisini yapmayız diyorlar ortayı bulmak lazım çünkü biz zamanla yarışıyoruz günümüz doldu İHTİYAR

    YanıtlaSil
  79. cüneyt beyin dediği gibi tek ağız olup konuşalım
    burda gereksiz polemiklere girmeyelim lütfen
    hepimiz aynı amaç için burdayız
    bunu doğru şekilde kullanalım
    hazır gündeme oturmuşken baskılarımız dahada arttırmammız gerekir
    artık nokta atışlarına geçme zamanıdır. saygılar

    zeknaz

    YanıtlaSil
  80. CÜNEYT BEY,
    BU AŞAMADAN SONRA YAPILACAK EN SAĞLIKLI EYLEMİN,
    SİZİN DE DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ GİBİ,
    HEPİMİZİN ORTAK TALEBLERİNİ DİLE GETİREN
    YAZI METNİNİ,
    YİNE SİZİN GÖSTERECEĞİNİZ,
    ADRES,TEL,FAX,E-MAİL,SMS VB.. HEDEFLERE,
    ŞİMDİYE KADAR OLDUĞU GİBİ,
    BU SEFER DAHA DA BÜYÜK VE CİDDİ BİR ORGANİZASYONLA HEP BERABER KİLİTLENMELİYİZ.

    DÜŞÜNCENİZİ DESTEKLİYOR VE ÇABALARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  81. ARKADAŞLAR;''''''''''SUÇLARI KANITLANINCAYA KADAR HERKES SUÇSUZDUR.''''''''''ŞU ANDA TAHLİYE OLLAN TUTUKLULAR İÇİNDE BERAAT EDECEK OLANLAR DA VARDIR.TEPKİLERİNİZİ,TUTUKLULULK SÜRELERİNİN İNDİRİLİP,57 BİN KİŞİNİN TAHLİYE EDİLMESİNE DEĞİL,AĞIR İŞLEYEN YARGIYA KOYMANIZ DAHA GERÇEKÇİ OLUR.SAYGILARIMLA...DOKTOR.....

    YanıtlaSil
  82. sabah yorumları okumaya başlayınca fazlasıyla agresif yazılar okudum.birbirlerini yanlış anlaşılma oluyor. doktor rumuzlu aradaş kötü birşey yazmamişki lütfensabah sabah ne bu negatiflik bu yazilarla birbirinizi kırıyrsunuz
    tarkan

    YanıtlaSil
  83. BİZİM İLKEMİZ
    BİRİMİZ HEPİMİZ,HEPİMİZ BİRİMİZ İÇİN
    bunu herkesin anlamiş plması gerekir di..............

    tarkan

    YanıtlaSil
  84. arkadaşlar sakin olalım hepimiz aynı gemideyiz.
    birbirimiz denize itmeye değil rotamızı bulmaya çalışalım ........lütfen biraz sakin olalım


    zeknaz

    YanıtlaSil
  85. arkadaslar gunaydın
    burda daha sabah oldugundan
    herkese guzel bırgun olması dılegıyle yorum ve maıllere devam edıyorum
    habervaktı yorumlarımızı yayınlayan bır haber yapmıs
    cuneyt bey muhendıs beyın dedıgı gıbı nokta atısı ıcın komut beklıyoruz
    malum yerlere rutın maıller gıdıyor zaten

    selamlar

    afrıkalı

    YanıtlaSil
  86. HADİ ARKADAŞLAR LÜTFEN FAALİYETLERE DEVAM HADİ LÜTFEN

    YanıtlaSil
  87. http://haber.mynet.com/detay/yasam/kimlik-bilgileri-hayatini-karartti/549330
    4 KEZ CEZAEVİNE GİRMİŞ

    Adına kesilen çekler nedeniyle 4 kez cezaevine girip çıktığını ve her seferinde 3 ila 10 gün içeride kaldığını anlatan Çırak, ailece büyük sıkıntı içinde olduklarını kaydetti.

    Başına gelenlerden sonra psikolojisinin bozulduğunu, polis ve jandarma görmekten ve bankalara gitmekten de korktuğunu dile getiren Halil Çırak, hakimlerin de masum olduğunu bildiğini ancak yasal prosedürün yürümesi gerektiğini söylediklerini aktardı.

    Ne olursa olsun adına başkasıda çek kesse c.evini gösterecekler.Bu öyle bir suç işte.

    YanıtlaSil
  88. http://www.dunyatimes.com/?p=32228&cpage=1
    yorum sayısı çok az arkadaşlar geç onay geliyor ama olsun bir yine yorum bırakalım...birileri kesinlikle okuyacaktır...lütfen yorumlar yazalım
    gündemi sıcak tutmamız gerekiyor

    zeknaz

    YanıtlaSil
  89. Arkadaşlar
    Polemik yaratacak her türlü yorumu siliyorum
    kusura bakmayın
    Hedefimizin dışına çıkmayaya gayret edelim
    Bu sitenin her harfi okunuyor

    YanıtlaSil
  90. dün atv ana haberde tacizcisini bıçaklayıp ceza alan cezasınıda temyiz etmiyen kaçak yaşayan bir kadını haber yaptılar hapisten çıkanları gördükten sonra en büyük adaletsizlik bize yapıldığı bir kere daha tescillendi medyaya yüklenelim
    vatanhasreti

    YanıtlaSil
  91. RUMUZSUZ YAZANLAR,BU SİTE EYLEMDEDİR...DAĞDAN GELİP,BAĞDAKİNİ KOVMAYA ÇALIŞMAYIN...VAKİT GEÇİRME YERİ DEĞİL BURASI AMA SİZİN GİBİLER O DURUMA SOKUYOR.LAK LAK YAPACAĞINIZA,YARARLI BİRŞEYLER YAZIN DA,KENDİNİZE DE,BAŞKALARINA DA YARARINIZ DOKUNSUN(RUMUZSUZ YAZANLARA DİYE BELİRTMİŞTİM)...DOKTOR.....

    YanıtlaSil
  92. cüneyıt bey kardesım... gosterdıgınız yolda ılerlemeye devam.. destege devam... izmirli ziraatcı

    YanıtlaSil
  93. SAYIN CÜNEYT BEY;.................................................CEVAP HAKKI DOĞMAMASI AÇISINDAN,SİTEYE DÜŞMEDEN ÖNCE MÜDAHALE EDERSENİZ DAHA UYGUN OLUR SANIRIM.BENİM YORUMLARIMIN SİTEYE DÜŞMEDEN SİLİNDİĞİ GİBİ...DOKTOR.....

    YanıtlaSil
  94. Eline sağlık Cüneyt Bey. Lütfen özellikle yarın, öbür gün karşılarına geçip de bir şeyler isteyeceğimiz insanlara ipe sapa gelmez sallamalara müdahale edin. Saygılar. F.SERKAN.34

    YanıtlaSil
  95. Cüneyt Bey, herkes konunun farkıdaysa ve iş Sn.Başbakana kadar çıktıysa söylediğiniz gibi taleplerimizle ilgili bir orta yol bulmalıyız. Ancak bazı taleplerimizin imkansız olduğunu dile getirdiklerine göre bu taleplerimizin hangileri olduğunu açıklar mısınız lütfen? Bizim tek temel talebimiz bildiğim kadarıyla adli para cezalarının idari para cezasına dönmesidir. Aksi takdirde taahhüt süresini uzatmak veya buna benzer herkesi bir süre daha da oyalayacak ama aslında hiç bir çözüm sağlamayacak talepleri de bizim çok net bir şekilde reddetmemiz gerektiğine inanıyorum. Bu kabul edilmez dedikleri talepler konusunu daha açıkça sitede paylaşırsanız ve en azından sitemizde sadece bu konuda bir tartışma ortamı sağlarsak sanırım yazmak istediğiniz taleplerimizle ilgili yazı da daha geniş bir katılımla hayata geçebilir. F.SERKAN.34

    YanıtlaSil
  96. Cüneyt Kardeşim,
    Lüzumsuz yazı ve yorumların silinmesi konusunda sizi destekliyorum. Burası polemik yeri değil.Yasa için öneriler de sunulabilir, sunulan önerilere katkı sağlanabilir. Eğer bu site takip ediliyorsa bu tip öneriler yasa koyucuya ilham da verebilir, içinde bulunulan açmazdan çıkmanın yolu kolaylaşabilir.
    Sonuçta yasalar vatandaşların ihtiyaçları doğrultusunda ortaya çıkan problemlerin çözülmesinde kullanılan araçlardır. Ben biraz da bu konular üzerine kafa yoralım derim...

    YanıtlaSil
  97. arkadaşlar bu yazı
    bimer,ve verdiğiniz tüm yerlere gönderildi



    SESİMİ DUYAN YOOOKKKMMMUUUU.


    BİZLERİ, ÖYLE BİR ÇIKMAZA SOKTULARKİ, ÇIKARTTIKLARI.... 711... YASASI UYUYAN YILANI UYANDIRDI

    ART NİYETLİ ÇEKİNİ ÖDEMEMEK İÇİN BİNBİR DEREDEN SU GETİREN ÖDEMEMEK NİYETLE ÇEK KESENLERE

    YARAYAN BİR YASA OLDU. VE İŞİNİ ASLANLAR GİBİ DEVAM ETTİREN ÇEKLERİNİ GÜNÜNDE ÖDEYEBİLMEK,

    İÇİN TÜM ÇABASIYLA ÇALIŞAN'IN ÖNÜNE BENT OLDU. KİM MALINI PEŞİN SATABİLİYORKİ BİZLERİN

    BAHSETTİĞİ RAKAMLAR YÜKSEM MEBLAGLAR KREDİ KARTIYLA ÖDENECEK GİBİ DEYİL BAKKALDAN EKMEK

    ALMIYOR KİŞİLER. KAMYONLA MAL SATIYORUZ, FATURASINI KESİYORUZ KDV.ssk.BAGKUR ÖDÜYORUZ + VERGİLER VAR

    BUMU HAKKETTİĞİMİZ SONUÇ.
    DEVLET BABA DERLER ,GÖSTERİN DEVLET BABA, NEREDE, ULAŞABİLENE HELAL OLSUN ,

    SİZLERE YALVARIYORUZ KARDEŞİM SİZİNDE SEVDİKLERİNİZ VAR KİM CEZA EVİNDE BORCUNU ÖDEYEBİLECEK, BONCUK DİZEREKMİ,MAKET GEMİ YAPARAKMI,TESBİK ÇEKEREKMİ, ALLAH AŞKINA CEZALARI KALDIRSINLAR İDARİ PARA CEZASI KESSİNLER

    DEMİYORUZKİ BİZLERİN BORCUNA FERAGAT GETİRİN DEMİYORUZKİ BORCUMUZU SİLİN BİZİ AFFEDİN, BIRAKINDA ONURUMUZLA ÇALIŞALIM kalan ÖDEMELERİMİZİ YAPALIM.

    İAŞEMİZİ KAZANALIM BİZİMDE BAKMAKLA YÜKÜMLÜ OLDUGUMUZ İNSANLAR VAR ALLAH AŞKINA BIRAKINDA YAŞAMA TUTUNALIM.
    BİZLER DÜRÜST VE AKILLI İNSANLARIZ BİZLERE YAZIK ETMEYİN,,,,,,,,,,,,,, BİZLERDEN YARARLANIN.

    sizlerde YARDIMCI OLMAK ADINA SESİMİZİ DUYURMAMIZA YARDIM EDEBİLİRSİNİZ.

    BİZLER YOKUZ DERSENİZ SİZLERİDE ALLAHA HAVALE EDİYORUM, BAŞINIZA GELECEK HER KEM OLAYDA BİZLERİ yani, ÇEKMAGDURLARINI HATIRLAYIN DERİM.

    ALLAH SİZLERİN DE YARDIMCISI OLSUN.

    ÇEKMAGDURU.......YANLIŞ YÖNETİM MAGDURU.....ART NİYETLİ TOPTANCI MAGDURU.....PERSONEL MAGDURU....AVUKAT MAGDURU..
    VERGİ DAİRESİ MAGDURU
    (vd.borcum 2o.ooo için 1 aylık çek kestim ekrana işlenmemiş on gün sonrada tüm banka hesplarıma bloke.)kulanılabilir 7o.ooo bin var.
    vd.blokeyi kaldırdı acil olarak, ama bankalar paralarımı kredili hesaplara mahsup el koydu...... ve buradayım.
    onurlu, güvenilir bir esnaf olmak için yıllarca çalış ve bir anda saman alevi misali
    domino taşlarını dizmek günler sürer ve zordur...Ama yıkımı saniyeler sürer.


    ust 35

    YanıtlaSil
  98. HERKES KİMİNLE HANGİ VEKİLLE GÖRÜŞTÜĞÜNÜ BURADA PAYLAŞSIN...NASIL OLSA 3-5 KİŞİ ARIYOR DİYEREK ARAMAKTAN VAZGEÇMEYİN..

    BENDE BUGUN AKP ANKARA MVEKİLİ BURHAN KAYATÜRK İLE GÖRÜŞTÜM.KENDİSİ ,5941 SAYILI YASA İLE İLGİLİ AHMET İYİMAYA TARAFINDAN KANDIRILMIŞ BİRİDİR.YANİ AHMET İYİMAYA KENDİ ÇALIŞMA ARKADAŞLARINI BİLE KANDIRARAK BU YASAYI GENEL KURULA İNDİRMİŞTİR.BU SEBEBLEDİR Kİ BİRAZ TEMKİNLİ KONUŞARAK,KONUŞULMAYA BAŞLANDIĞIMIZI SÖYLEDİ.BENDE KENDİSİNE ,BİR GRUP ARKADAŞIMIZIN BAŞBAKANLA GÖRÜŞTÜĞÜNÜ,KONUNUN GRUP BAŞKAN VEKİLLERİNE TALİMAT VERİLDİĞİNİ SÖLEDİM... ŞAŞIRARAK BU İŞ GÜNDEMDE OZAMAN DEDİ..VE EKLEDİ ANKARAYI BOŞ BIRAKMAYIN...VEKİLLERİMİZ BU ARALAR TUTUKLULARIN SALINMASIYLA İLE İLGİLİ BASKI ALTINDA, GÜNDEMDEN SAKIN DÜŞMEYİN DEDİ...

    BUGUN KİMLERİ ARAYACAĞIMIZ BELLİDİR.ARKADAŞLAR SÜREKLİ SİTEDE BUNU YAYINLIYOR.BENİM YARIN İÇİN ÖNERİM HERKES KENDİ İLİNİN VEKİLLERİNİ SIRAYLA ARASIN...

    SÖYLEYECEĞİMİZ ŞEY ÇOK BASİT; CMK 102 İLE KATİLLERİ SALLIP,BORCU OLANI İÇERİ ATMAK HANGİ VİCDANA SIĞAR...

    JENARDİ

    YanıtlaSil
  99. Arkadaşlar cüneyt beyin yazdığı yorumlara paralel olarak...........

    ARKADAŞLAR SAYIN BAŞBAKANIMIZA ARTIK MAĞDURİYETLERİMİZİ ANLATMA ZAMANI GELDİ...
    abartmadan,sıkıntılarımızı , yasal boşlukları,yaşadıklarımızı özet ve okunabilir bir şekilde bimer,e göndereceğiz.
    Konunun hukuki boyutlarına vakıf olan arkadaşlar hukuki boyutunu anlatmalıdır.....
    Yaşadıklarını anlatacak arkadaşlarda aşağıda verdiğimiz adres-tel-fax lara ulaşsınlar...

    ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr
    ekm2510

    YanıtlaSil
  100. ADRES
    Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
    B.Blok
    P.K. 06640
    Kızılay / Ankara


    TELEFON
    (0312) 424 16 12
    (0312) 424 16 13
    (0312) 424 16 18

    FAX
    (0312) 425 13 75

    E - POSTA
    bimer@basbakanlik.gov.tr

    -------------------------------------------
    ADALET VE KALKINMA PARTiSi GENEL MERKEZİ
    Adres : Söğütözü Caddesi No: 6 Söğütözü / ANKARA
    Tel : 0312 204 50 00 (Pbx)
    Faks : 0312 204 50 00/6002
    E-Mail : Tıklayınız..
    WEB : www.akparti.org.tr

    YanıtlaSil
  101. http://www.sondakika.com/haber-para-cezasini-odemeyince-2456707/
    Para Cezasını Ödemeyince
    Samsun'da, Çek Kanunu'na Muhalefet Suçundan Çarptırıldığı 4 Bin 100 Tl Para Cezasını Ödemeyen Genç Kadın Tutuklandı
    Haber Yayın Tarihi: 05.01.2011 13:02


    Samsun'da, Çek Kanunu'na muhalefet suçundan çarptırıldığı 4 bin 100 TL para cezasını ödemeyen genç kadın tutuklandı.

    Edinilen bilgiye göre, Unkapanı Polis Merkezi ekipleri, 2008 yılında 4. Asliye Ceza Mahkemesince Çek Kanunu'na muhalefet suçundan 4 bin 100 TL para cezasına çarptırılan, bu cezayı da zamanında ödemeyen Emine A'yı (34) evinde gözaltına aldı.

    İnfaz Savcılığına çıkarılan Emine A, cezası 41 gün hapse çevrilerek cezaevine gönderildi.

    (EDİ-DLK-DEL) - SAMSUN (Anadolu Ajansı)

    YanıtlaSil
  102. BU MU YANİ AYIPPPP
    UTANIYORUM BU İŞLERDEN
    CAN ..

    YanıtlaSil
  103. evet, maalesef hapımız cmk 102 den fayadalanıp ta cıkan terorıstlerden katıllerden daha tehlıkelıyız lutfen pes etmeyelım aramalara devam haklı mucadelemızı kazanmak zorundayız

    suvlu degıl borcluyuz


    selmı

    YanıtlaSil
  104. ARKADAŞLAR HABERVAKTİNDE 1 VE 2Cİ SIRADAYIZ.NACİZANE FİKRİM ORAYA BİRAZ YOĞUNLAŞALIM.LAZOĞLU53

    YanıtlaSil
  105. arkadaşlar....
    2009 yılında her ne zaman vekilleri arasam faxım ulaştımı desem özel alem md leri fax kağıdı yetiştiremiyoruz diye yakınırlardı.2009 yılında bıu sitede tanıdığım şahısların fax çekme lüxü bile yoktu.fakat fax çekme olanağı olan bayan arkadaşlar sağolsun kendilerine gönderdiğimiz dilekçeleri zor ekonomik şartlarda gönderiyorlardı.
    bir yıldır herkes dışarı çıkıyor,geçici özgürlük rehaveti herkesi büyüledi.fax çekme olanağı 2009 yılına göre kıyaslardsak müthiş fark atmalıydı.ne yazık ki o zaman bizler adına fax gönderen arkadaşların yerine kendi adımıza bizler göndermiyoruz.20 ayrı yere her gün kendi adına kayıtlı tlf fax çeken arkadaşımın bana yaptığını kendim için ben yapmamışım.şunu anladım biz bedavayı seviyoruz

    YanıtlaSil
  106. Arkadaşlar Sayın Başbakan çok doğru ve olumlu bir yoldur. Onun için ona en yakın ve yanında olan Başbakan başmüşaviri Dç.Dr. Yalçın Akdoğan'dır. Her an ve zaman Başbakanın yanıbaşındadır. yalcinakdogan@mynet.com mail adresine ulaşan her konu başbakana mutlaka iletilecektir.can

    YanıtlaSil
  107. 115 teki arkadaşım Dç.Dr. Yalçın Akdoğan'a ulaşacak fax numarası varsa bildir lütfen fax çekeceğim.

    YanıtlaSil
  108. bize çek yüzünden cezakesen sizin borcunuz var çekden hapis yatacaksınız diyen hükümete teşekkür ederiz bizler adammı öldürdük ki serbest kalalım nasıl olsa cezaevinde günlüğümüz 100 liradan yatabiliyoruz borcumuz ödenmesede devlete borcumuz varmış ki hapiscezası verip bizleri mahkum ediyor hayırlısı sayın adalet bakanım hayırlısı!!!! bu dünyanın diğer tarafını unutmayın orada da hesap günü gelecek....


    ŞİDDETLE EYLEME DEVAM

    YanıtlaSil
  109. 1- 3 Nisan 1999 günü 8 yaşındaki oğlumu okuldan alırken oğlum bana bugün okula 3 arkadaşın geldi ev adresimizi ve seni sordular dedi ve bunu mutakiben malum 3 arkadaşım tarafından maalesef oğlumun ve arkadaşlarının gözü önünde tutuklanarak Metris’ e gönderildim. Haziran ayına kadar oğlumun yüzüne bile bakamadım. Siz de babasınız sanırım ne hissettiğimi anlarsınız ve maalesef oğlum bu olaydan uzunca bir süre kendini mesul tuttu ve konuşma bozukluğu yaşamaya başladı bu tabii ki ülkeme inancımı yitirmemin ilk nedeni değildi ama sembol nedeni oldu.
    2- Ve tabii ki metris günleri; hapishane şartlarından bahsetmeyeceğim bile o ayrı bir kitap olur. Mali suçlu olduk ve mali suçluların koğuşuna atıldık. Burada ‘’ben 5 trilyon çek kestim 5 yıl yatsam ne olur’’ diyenle de , ‘’Sahte kimlikle çek çıkardım bilmem ne kadar mal aldım malları sakladım çıkınca hayatım hazır’’ diyenle de, ‘’ tanesi 1500TL den çek aldım ve voleyi vurdum ‘’diyenle de ve bunlar gibi niceleriyle bir arada kaldım. Üstelik aynı suçtan!!! Acı olan ve beni en çok üzen konu ise bu adamların benden önce taahhütsüz ve özgür olarak salıverilmeleri oldu.
    3- Ve tabii kanun çıkma süreci; insanların ümitleri ile bu kadar uzun süre oynanır mı Allah aşkına!! Bugün çıktı yarın çıkacak çıksa mı çıkmasa mı öyle mi olsa böyle mi olsa diyerek geçen zamanlar. İnanın bana bu ayrı bir dramdı. Aileler perişan çocuklar perişan hadi bizi bir kenara bırakın aman Allah’ım ne kadar ağır günlerdi. Çöldesiniz adamların elinde bir bardak su var vereyim mi vermeyeyim mi kaşıkla mı versem bardakla mı versem diye pazarlıklar…
    4- Ve nihayet kanun çıktı…. Dilekçe yazılacak dosya kağıdı karaborsa!!! Bir gece de dilekçe yazılacak hem de onlarca 3 masa var kollar iflas etti çünkü matbu bir kağıt yok. Özgür kalacağız ya ertesi gün; ailelerimize kavuşacağız ya yaz yazabilirsen ve yazdık… 13 Ocakta ancak çıktım çünkü bazı mahkemeler kabul ediyor bazıları etmiyor. Bu mahkemelerin kanunları farklı değerlendirmesini zaten anlayamadım gitti.
    5- Ve çıktık … her şey güzel olması lazım değil mi ama nerde? İş bulunması lazım hem aile geçinecek hem içeride yatılan sürede alınan borçlar ödenecek hem çekler ödenecek. Neyse buldum sigorta yaptıramıyorum çünkü halen daha kaçak psikolojisi devam ediyor. Maaş 1000 TL + prim ( bir ümit ) . Ne ümidi neyse deli gibi çalıştım 15000 TL para biriktirdim. ( onuda çek olarak alabiliyorum nakit prim yok yani..) 15000 TL ile 150000 TL ödeyeceğim .. Şaşırmayın bu büyük bir başarı. O para, günde 6 km yürüyerek ve büyük kavgalar vererek kazanılıyor. İş bulamayan onlarca arkadaşım var. Ekmek alacak parası olmayanlar var çünkü mahkuma iş yok. Ekmeği mecazen değil hakikaten söylüyorum adamın 85 kuruşu yok çebinde , kira birikmiş borç gırtlak …..
    6- Adamlarla yüzleşiyorum; 152000 TL borcumun 60000 TL cezasını yattım, 72000TL lik bölümünü ödemişim ama elimde o zamanki iş bilmezliğimden kalma ıslak imzalı protokollerden başka bir evrak yok. Yani aslında hakikaten ödedim ama bunu ülkemin kanununa anlatamıyorum. Bir kere suçlu oldum ya hayatta artık her şeye geriden başlamak zorundayım. Ülkemin kanunu evet haklısın ama kanun böyle işlemiyor diyor.’’ Dava açacan bu davayı kazanırsın ama o da zaman alır’’ diyor ismi lazım değil başsavcım benim dilekçeme..Yani avukat bulacam ( doğru olanını Allah kısmet ederse ) dava açacam bu arada cezam bitecek bir sürü masraf edecem ve davayı kazanacağım. Vay benim adaletim vay be . Keşke kadı sistemi olsa idi anında çözülürdü..Modern ülkemde düşündüğüm sisteme bakın kara mizah resmen!!!!!

    YanıtlaSil
  110. 7- Neyse en azından olanı ödeyelim de cezamız azalsın dedim. Orada da başka bir handikap çıktı; Avukatlar!!!! 15000 TL ile 3 borçlumla anlaştım ama avukatları dosya masrafı olarak toplam 17453 TL toplamda para istiyorlar vermezsen işlemini yapmayız diyorlar. Hele birisi daha komik adamcağız 6000TL alacağından vazgeçiyor avukatı 6000TL masraf istiyor neyse 5000 e indi ( tevazu gösterdi ). Bir de avukatlar çıkardı ülkemin sistemi benim karşıma kilitlendim hiçbir şey yapamıyorum .
    8- Şu an aranmam çıktımı çıkmadı mı bilmiyorum yani hala taahhüt adresime yapılan en ufak bir beyan yok tekrar oğlumu karıştırmamak için kendim mi teslim olsam? Ne yapsam
    9- Sonuç olarak sonuç yok elimde biriktirdiğimi de ödeyemiyorum ( avukatlarımız sağolsun )yani zorla yine ödemeyen pozisyonuna düşüyorum. Taahhüdümü yerine getiremedim ve cezamı çekeceğim. Anlamadığım şey bu anlamsız kanun er geç tarih olacak o zaman bu kanun için diretenlerin bu dağılan yuvaların, kaybolan hayatların vicdan azabını hiç mi çekmeyecekler?

    Daha yazılacak pek çok şey var tabii, ama ben sadece farklı bir bakış açısı yaratmak istedim. Artık umudum yok sevgili devletimin bana tanıdığı sürenin ekstra 13, günündeyim her an her şey olabilir.

    YanıtlaSil
  111. SAYIN CÜNEYT BEY ORTAK TALEPTEN KAST ETTİĞİNİZ ŞEYLERİ DİLE GETİRİN GEÇEN SENEDE SON DAKKADA GELEN ŞARTLI TAAHHÜTLÜ ÖZGÜRLÜK HİÇ BİRİMİZİN İŞİNE YARAMAMIŞTIR.BU NEDENLE SADECE IDARI PARA CEZASI BİZİ KURTARIR SAKIN BUNU UNUTMAYIN

    ZAMAN

    YanıtlaSil
  112. ARKADAŞLAR HABERVAKTİ DEKİ HABERE YORUM YAZALIM

    YanıtlaSil
  113. yaldogan@yenisafak.com.tr
    evt arkadaşlar 115 deki yazan can arkadaşın yazdıkları doğrudur internette de aynı bilgiler mevcut başbakana çok yakın isimlerden ...bende bu
    meail adresini buldum hadi mail bombardımanına
    tutalım lütfen
    kaybedecek zamanımız kalmadı,,,,

    zeknaz

    YanıtlaSil
  114. yalcinakdogan@mynet.com
    fax:0312 419 23 17
    tel:0312 419 04 38
    Başbakan başmüşaviri

    YanıtlaSil
  115. 116 erdalyus adlı arkadaş

    yalcinakdogan@mynet.com
    fax:0312 419 23 17
    tel:0312 419 04 38
    Başbakan başmüşaviri

    YanıtlaSil
  116. sapla samanı ayırma vaktı gelmıstır sayın hukumetımız bızler onurlu ıs adamları ve esnaflarız cogumuz aıle babasıyız ve ınanıyorum kı burada kı hıc bır arkadasım ın cezaı ehlıyetı yoktur cogu karakola bıle hayatlarında bır defa bıle gırmemıslerdır hatta ve hatta cogu trafık ceza sı bıle almamıstır bızler kanuna saygılı vatanına yurekten baglı ınsanlarız bızler borcumuzu odemek ıstıyoruz cunku onur ve serefımız cezaı sartlardan daha agır basmaktadır ama ozgurlugumuz olmadan borcumuzu odememız mumkun degıldır haklı mucadelemızı devam ettırecegız
    elektrık muhendısı

    YanıtlaSil
  117. 124 teki arkadaşım hemen faxı çekiyorum.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  118. AZ ÖNCE ÇALIŞTIĞIM ŞİRKETTE TOPLANTIDAN ÇIKTIM ;
    Bir yıl önce taahhüt verdikten sonra zar zor bulduğum işten özgürlük şartlarını yerine getiremediğimden dolayı öncelikle verdikleri arabayı ve çalışma şartlarımı geri aldılar.açık kadro olarak ofis boyluk önerdiler.YANİ KISACA İŞTEN ÇIKARILDIM..!
    Yılarca okudum mühendis oldum,rütbeli asker olarak dağda bayırda koşturuldum,en iyi hizmetleri verdim.yıllarca tic. yaptım ,istihdam sağladım.
    yuvam dağıldı.maddi manevi her şeyimi kaybettim.bankası,devleti,tefecisi peşte..!tam iyileşme sinyalleri verirken geldi zaman çattı..!
    aslında ikinci kez dolaylı iflas..
    EY DEVLETİM,EY HÜKÜMETİM,EY MUHALEFETİM,EY HAKİMLERİM,EY SAVCILARIM ALLAH(C.C)AŞKINA,MUHAMMET AŞKINA,KUR'AN AŞKINA,DEĞER VERDİĞİNİZ HER ŞEYİN AŞKINA...
    NE OLUR DUYUN SESİMİZİ,DUYUN SESİMİZİ.
    Mühendis34

    YanıtlaSil
  119. arkadaşlar akp genel merkezini aradım biri çıktı durumu izah ettim hakkımızda verilen adli para cezasının idari para cezasına çevrilmesi açısından adam alacaklı avukatı gibi konuşuyor.diyorki yasa çıkarsa alacaklı nasıl parasını alacak bende kendisine adli para cezalarının devlete ödendiğini devletin bize kestiği ceza olduğunu ve ayrıca bizler suçlu değil borçluyuz dedim devlet alacaklının parasını adli para cezası vererek tahsil ediyor o zaman bizlerden alınan adli para cezalarını alacaklıya versin Ayrıca devlet hapis tehditi ile alacaklının parasını tahsil ediyorsa o zaman senet kredi kartı vergi borcu ve ödenmeyen kredilerede hapis çıkarsın bunlar para ve alacak değilmi diye söyledim konuştuğum insan bende hukukçuyum diyor ama çek yasasından haberi yok kendisi sonunda ilgili bakanlığa sorunumuzu bildireceğini söyledi tlf nosu.03124442544 ERDEM

    YanıtlaSil
  120. ARKADAŞLAR
    Türk hukuk sitesinde iki avukat dertleşiyor
    1.:mal beyanına hapis kalktı,konut bütünlüğünden evlerdeki haczettiğimiz eşlarıda dava açıp geri alıyorlar.
    2.:Yakında taahüdü ihlali de kaldıracaklar,çeke hapsin kalkması da yakın biz bundan sonra ne iş yapacağız kaygılanmaya başladım,Memleketin bütün taşlarını bağlamışlar itlerini salıvermişler.
    Diye devam ediyorlar yazışmaya. Görüyorsunuz arkadaşlar bu kanunlardan tefecilerden çok avukatlar nemalanıyor.Ne iğrenç bir meslek,birileri düşecek sen de bu işten nemalanacaksın.Leşin üstünde uçuşan akbabalar aklıma geliyor.Bir de bu mesleğin kutsallığından eşitlikten adaletten hukuktan bahsederler.
    Av.Sibel hanım Av Rahmi bey Gibi çok az da olsa hukuk okurken insanlıklarını unutmayan değerli avukatlarımız da var.Allah onlardan razı olsun.
    Elektrikçi

    YanıtlaSil
  121. STAR HABER
    HATİCE DEMİRCAN
    212-413-51 44777

    mağduriyetlerimizi iletelim arkadaşlar haber yapacaklar

    Ahmet

    YanıtlaSil
  122. yalcın akdoğan malatyalı eger içimizde malatya lı çek mağduru varsa irtibata geçmesi uygun olur diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  123. STAR HABER
    HATİCE DEMİRCAN
    212-413-51 44777


    arkadaslar lutfen burayada yogunlasalım haber yapılacak ne kadar fazla magudr kardesım ararsa o kadar hızlı olur
    sevim caglayan

    YanıtlaSil
  124. STAR HABER
    HATİCE DEMİRCAN
    212-413-51 44777


    BENCEDE ARAKDASLAR CMK 102 ILE ILGILI KONU GUNDEM DE IKEN BIZDE SIKINTILARIMIZI TURKIYE ILE PAYLASABILIRIZ SOSYAL BIR SORUN OLDUK CIGLAR HALINDE GELIYORUZ HADI KARDESLERIM ARKADASLARIM HADİ!!!! S.S

    YanıtlaSil
  125. arkadaşlar torba yasasına girmemiz gerekiyor.bu bizim için son fırsat yoksa hepimizi cezaevleri bekliyor.

    YanıtlaSil
  126. Tahliyeleri duyan dilekçeyle başvruyor

    Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Ekrem Aydıner, Ceza Muhakemeleri Kanunu (CMK) uyarınca yapılan tahliyelerin yanlış anlaşıldığını belirterek, Eskişehir Cezaevi'ndeki 870 tutuklu ve hükümlüden yaklaşık 500'ünün yasadan yararlanmak için kendilerine başvurduğunu bildirdi.

    Aydıner, Adalet Sarayı'nda düzenlediği basın toplantısında 2010 yılını değerlendirdi.

    Toplantıda, Ceza Muhakemeleri Kanunu (CMK) uyarınca Eskişehir'de tahliye edilen olup olmadığının sorulması üzerine, bu konuda kendilerine yoğun başvuru yapıldığını ifade eden Aydıner, tahliyelerin yanlış anlaşıldığını kaydetti.

    Başsavcı Aydıner, şunları söyledi:

    “Eskişehir H Tipi Kapalı Cezaevi'ndeki 870 tutuklu ve hükümlüden yaklaşık 500'ü başvurdu. Neden böyle oldu? Bu konu biraz yanlış anlaşıldı galiba. Sanki 5 yıl veya daha az ceza alanların hemen tahliyesi gerekiyor gibi bir sonuç çıktı. Mahkumlar böyle anladı. Yanlış anlayanların hepsi dilekçeyle bize başvurdu. Oysa Eskişehir'de 5 yıl geçmesine rağmen davası bitmemiş kimse yok. Bu nedenle tahliye olamaz. Düzenlemenin hükümlülük süresi ile ilgisi yok. Eskişehir'de tahliye yok. Tahliye olmamasının nedeni yargılama süreci o kadar uzun sürmüyor. Eskişehir Adliyesi'nde işler zamanında bitiyor. Vatandaşın işi özlenen zamanda görülüyor. Yargıda gecikme yakınmasını Eskişehir'de çok fazla hissetmek mümkün değil. Davalar, etkili bir şekilde karara bağlanıyor.”

    DAHA NE KADAR BEKLEYECEGIZ ONURUMUZ AYAKLAR ALTINDA ARKADASLAR ARAMALARA DEVAM

    HABER HURRIYET GAZETESINDEN ALINTIDIR LINK'I GORMEK ISTEYENLER HABERI OKUYABILIRLER

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/16688324.asp?gid=373

    Hürriyet Gazetesi santral:
    Tel: 0212 677 00 00

    Okur Temsilcisine Mektuplar:
    e-mail: mektup@hurriyet.com.tr
    Faks: 0212 677 07 77

    ARKADASLAR SESIMIZI DUYURALIM LUTFEN BU ADRESLERI ARAYALIM VE MESAJ GONDERELIM

    SUCLU DEGIL BORCLUYUZ


    AHMET ERBILEN

    YanıtlaSil
  127. star haber tlf nosunun başını sonunu anlayamadım bira daha düzgün

    YanıtlaSil
  128. Fatih Altaylı
    fatihaltayli@haberturk.com

    Biz buna adalet diyoruz
    05 Ocak 2011 Çarşamba, 06:35:15









    HAPİSTE

    Profesör doktor.
    Bugüne kadar binlerce ameliyat yaptı.
    Binlerce hayat kurtardı.
    On binlerce hayat kurtaran binlerce doktor yetiştirdi.
    Hastane kurdu.
    Orada da on binlerce kişiye şifa verdi.
    Terör örgütü mensubu olduğu gerekçesiyle yargılanıyor.
    Yargılaması sürüyor.
    Hâlâ hapiste.



    DIŞARIDA

    Burada gördüğünüz kişinin mesleğini bilen yok.
    Hizbullah diye bir örgütün yöneticisi, tetikçisi.
    İnsanları domuz bağıyla bağlayıp infaz ettiği iddiasıyla yargılananlardan.
    Kadın, çocuk, erkek demeden infazlar gerçekleştirdiği söyleniyor.
    Öldürdüğü iddia edilen insan sayısı 188.
    Bu bilinen rakam.Gerçek sayıyı kimse bilmiyor.
    Terör örgütü üyesi olduğu iddiasıyla yargılanıyor.
    Yargılaması sürüyor.
    Serbest bırakıldı.

    YanıtlaSil
  129. 'Rahşan affı'ndan beter
    DÜN bir hukukçu dostumla konuşuyordum.
    "Hayatımda gördüğüm en büyük hukuk rezaletidir bu. Rahşan affı bile bunun yanında çocuk oyuncağı gibi kalır" diyordu, yeni yasayla serbest kalanlar için yapılan şenlikleri televizyonda birlikte izlerken.
    "Peki yargının kabahati yok mu? 10 yıl süren yargılama mı olur?" dedim.
    "Tamam o olmaz ama bu hiç olmaz. Bir yasa hazırlanırken, o yasadan kimlerin nasıl yarar veya zarar göreceği düşünülmez mi! Bakarsın, bir incelersin. Vicdana aykırı bir durum ortaya çıkacaksa o yasayı çıkarmazsın. En azından değiştirirsin. Hiçbirini yapamıyorsan yürürlüğünü ertelersin. Ama bunca katili, gaspçıyı, tecavüzcüyü toplum içine salıvermezsin" diye yanıtladı.
    "Davalar bitince nasıl olsa yeniden içeri girecekler" dedim. "Geçmiş olsun" dedi. "Artık o davalar bitmez. 10 yıl daha bitmez. Salıverilenlerin hiçbiri bir daha bu suçlarından ötürü içeri girmezler. Geçmiş olsun. Türkiye'nin namuslu vatandaşları bir kez daha kaybetti" dedi.
    Hiç bu kadar öfkeli ve içinde olduğu adalet sistemine bu kadar kırgın olduğunu görmemiştim.
    "Adalet Bakanı istifa etmelidir. Bu sonucu görmediyse, ortaya bu çirkin tablonun çıkacağını anlamadıysa o koltukta oturmamalıdır. Bu Türkiye tarihinde hukuka sürülmüş, daha doğrusu adalete, adalet hissine sürülmüş en büyük kara lekedir" dedi.
    Sinirinden kaşı gözü oynuyordu.
    Kalktı. Kapattı kapıyı gitti.
    Tekrar kafasını uzattı.
    "Ya söylemeden gitmeyeyim. Bu rezaleti önceden gören tek gazete Habertürk oldu. Seni kutlamaya gelmiştim aslında ama az daha unutuyordum" dedi.
    Çekti gitti.


    Siz kimsiniz yahu!
    BU Kurtlar Vadisi ekibi, Pana Film mi her ne iseler, gerçekten tedaviye ihtiyaç duyuyorlar.
    Dün bir haber vardı gazetemizde. Bunlar Kurtlar Vadisi filmi için Adana'da çekim yaparken, filme sponsor olan Adanalı bir müteahhit, bir kadın sancısıyla telefonla konuşuyor.
    Kurtlar Vadisi oyuncuları için "kadın" istiyor.
    Fuhuş çetesini dinleyen polis de bu görüşmeleri kayda alıyor.
    Dava açılıyor.
    Biz de bu dava dosyasından bu durumu haber yapıyoruz.
    Üstelik de Kurtlar Vadisi oyuncularını hiç suçlamadan.
    "Belki biri isimlerini kullanıyordur. Kendilerinin bu işle doğrudan bir alakası veya belki de hiç alakası yoktur" diye uzun uzun düşünerek.
    Hatta arkadaşlarım bunları arıyor ama cevap alamıyor.
    Haber yayınlandıktan sonra,
    "Habertürk Gazetesi, Kurtlar Vadisi'ni yıpratmak istiyor. Dava açacağız" diye bir açıklama.
    Aman çok korktuk.
    Bakın çocuklar, siz film icabı mafyasınız. Biz gerçek mafyalardan korkmadık, kendini rolüne kaptırıp havaya girenlerden hiç korkmayız biiir!
    İkiiii, açın davayı. Biz de haberimize konu olan "sizler için kadın siparişi verildiğine dair"
    davanın dosyasını getirelim mahkemeye. Yargı kararını versin.
    Ve üüüç. Siz kimsiniz ki, biz sizi yıpratmak isteyelim. Kurtlar Vadisi'nden önce de yoktunuz. Sonra da olmayacaksınız.
    Gündemimizde zaten asla olmadınız.
    Hadi size yallah.
    Mahkemede görüşürüz.

    NE ZAMAN ADAM OLURUZ?
    Yasa çıkarmanın ciddi bir iş olduğunu anladığımız zaman

    ARKADASLAR FATIH BEY IN BUGUN KU YAZISI LUTFEN FATIH BEY E DURUMUMUZU IZAH EDEN BIR YAZI YAZALIM
    FATIH BEY DUYARLI VE SAG DUYULU BIR INSANDIR BIZIM ICIN YAPACAGI HABER HAYATI ONEM TASIMAKTADIR

    SAYGILAR

    MASUM SUÇLU

    YanıtlaSil
  130. 'Rahşan affı'ndan beter
    DÜN bir hukukçu dostumla konuşuyordum.
    "Hayatımda gördüğüm en büyük hukuk rezaletidir bu. Rahşan affı bile bunun yanında çocuk oyuncağı gibi kalır" diyordu, yeni yasayla serbest kalanlar için yapılan şenlikleri televizyonda birlikte izlerken.
    "Peki yargının kabahati yok mu? 10 yıl süren yargılama mı olur?" dedim.
    "Tamam o olmaz ama bu hiç olmaz. Bir yasa hazırlanırken, o yasadan kimlerin nasıl yarar veya zarar göreceği düşünülmez mi! Bakarsın, bir incelersin. Vicdana aykırı bir durum ortaya çıkacaksa o yasayı çıkarmazsın. En azından değiştirirsin. Hiçbirini yapamıyorsan yürürlüğünü ertelersin. Ama bunca katili, gaspçıyı, tecavüzcüyü toplum içine salıvermezsin" diye yanıtladı.
    "Davalar bitince nasıl olsa yeniden içeri girecekler" dedim. "Geçmiş olsun" dedi. "Artık o davalar bitmez. 10 yıl daha bitmez. Salıverilenlerin hiçbiri bir daha bu suçlarından ötürü içeri girmezler. Geçmiş olsun. Türkiye'nin namuslu vatandaşları bir kez daha kaybetti" dedi.

    YanıtlaSil
  131. Hiç bu kadar öfkeli ve içinde olduğu adalet sistemine bu kadar kırgın olduğunu görmemiştim.
    "Adalet Bakanı istifa etmelidir. Bu sonucu görmediyse, ortaya bu çirkin tablonun çıkacağını anlamadıysa o koltukta oturmamalıdır. Bu Türkiye tarihinde hukuka sürülmüş, daha doğrusu adalete, adalet hissine sürülmüş en büyük kara lekedir" dedi.
    Sinirinden kaşı gözü oynuyordu.
    Kalktı. Kapattı kapıyı gitti.
    Tekrar kafasını uzattı.
    "Ya söylemeden gitmeyeyim. Bu rezaleti önceden gören tek gazete Habertürk oldu. Seni kutlamaya gelmiştim aslında ama az daha unutuyordum" dedi.
    Çekti gitti.


    Siz kimsiniz yahu!
    BU Kurtlar Vadisi ekibi, Pana Film mi her ne iseler, gerçekten tedaviye ihtiyaç duyuyorlar.
    Dün bir haber vardı gazetemizde. Bunlar Kurtlar Vadisi filmi için Adana'da çekim yaparken, filme sponsor olan Adanalı bir müteahhit, bir kadın sancısıyla telefonla konuşuyor.
    Kurtlar Vadisi oyuncuları için "kadın" istiyor.
    Fuhuş çetesini dinleyen polis de bu görüşmeleri kayda alıyor.
    Dava açılıyor.
    Biz de bu dava dosyasından bu durumu haber yapıyoruz.
    Üstelik de Kurtlar Vadisi oyuncularını hiç suçlamadan.
    "Belki biri isimlerini kullanıyordur. Kendilerinin bu işle doğrudan bir alakası veya belki de hiç alakası yoktur" diye uzun uzun düşünerek.
    Hatta arkadaşlarım bunları arıyor ama cevap alamıyor.
    Haber yayınlandıktan sonra,
    "Habertürk Gazetesi, Kurtlar Vadisi'ni yıpratmak istiyor. Dava açacağız" diye bir açıklama.
    Aman çok korktuk.
    Bakın çocuklar, siz film icabı mafyasınız. Biz gerçek mafyalardan korkmadık, kendini rolüne kaptırıp havaya girenlerden hiç korkmayız biiir!
    İkiiii, açın davayı. Biz de haberimize konu olan "sizler için kadın siparişi verildiğine dair"
    davanın dosyasını getirelim mahkemeye. Yargı kararını versin.
    Ve üüüç. Siz kimsiniz ki, biz sizi yıpratmak isteyelim. Kurtlar Vadisi'nden önce de yoktunuz. Sonra da olmayacaksınız.
    Gündemimizde zaten asla olmadınız.
    Hadi size yallah.
    Mahkemede görüşürüz.

    NE ZAMAN ADAM OLURUZ?
    Yasa çıkarmanın ciddi bir iş olduğunu anladığımız zaman

    ARKADASLAR FATIH BEY IN BUGUN KU YAZISI LUTFEN FATIH BEY E DURUMUMUZU IZAH EDEN BIR YAZI YAZALIM
    FATIH BEY DUYARLI VE SAG DUYULU BIR INSANDIR BIZIM ICIN YAPACAGI HABER HAYATI ONEM TASIMAKTADIR

    SAYGILAR

    MASUM SUÇLU

    YanıtlaSil
  132. Hiç bu kadar öfkeli ve içinde olduğu adalet sistemine bu kadar kırgın olduğunu görmemiştim.
    "Adalet Bakanı istifa etmelidir. Bu sonucu görmediyse, ortaya bu çirkin tablonun çıkacağını anlamadıysa o koltukta oturmamalıdır. Bu Türkiye tarihinde hukuka sürülmüş, daha doğrusu adalete, adalet hissine sürülmüş en büyük kara lekedir" dedi.
    Sinirinden kaşı gözü oynuyordu.
    Kalktı. Kapattı kapıyı gitti.
    Tekrar kafasını uzattı.
    "Ya söylemeden gitmeyeyim. Bu rezaleti önceden gören tek gazete Habertürk oldu. Seni kutlamaya gelmiştim aslında ama az daha unutuyordum" dedi.
    Çekti gitti.

    YanıtlaSil
  133. Siz kimsiniz yahu!
    BU Kurtlar Vadisi ekibi, Pana Film mi her ne iseler, gerçekten tedaviye ihtiyaç duyuyorlar.
    Dün bir haber vardı gazetemizde. Bunlar Kurtlar Vadisi filmi için Adana'da çekim yaparken, filme sponsor olan Adanalı bir müteahhit, bir kadın sancısıyla telefonla konuşuyor.
    Kurtlar Vadisi oyuncuları için "kadın" istiyor.
    Fuhuş çetesini dinleyen polis de bu görüşmeleri kayda alıyor.
    Dava açılıyor.
    Biz de bu dava dosyasından bu durumu haber yapıyoruz.
    Üstelik de Kurtlar Vadisi oyuncularını hiç suçlamadan.
    "Belki biri isimlerini kullanıyordur. Kendilerinin bu işle doğrudan bir alakası veya belki de hiç alakası yoktur" diye uzun uzun düşünerek.
    Hatta arkadaşlarım bunları arıyor ama cevap alamıyor.
    Haber yayınlandıktan sonra,
    "Habertürk Gazetesi, Kurtlar Vadisi'ni yıpratmak istiyor. Dava açacağız" diye bir açıklama.
    Aman çok korktuk.
    Bakın çocuklar, siz film icabı mafyasınız. Biz gerçek mafyalardan korkmadık, kendini rolüne kaptırıp havaya girenlerden hiç korkmayız biiir!
    İkiiii, açın davayı. Biz de haberimize konu olan "sizler için kadın siparişi verildiğine dair"
    davanın dosyasını getirelim mahkemeye. Yargı kararını versin.
    Ve üüüç. Siz kimsiniz ki, biz sizi yıpratmak isteyelim. Kurtlar Vadisi'nden önce de yoktunuz. Sonra da olmayacaksınız.
    Gündemimizde zaten asla olmadınız.
    Hadi size yallah.
    Mahkemede görüşürüz.

    NE ZAMAN ADAM OLURUZ?
    Yasa çıkarmanın ciddi bir iş olduğunu anladığımız zaman

    ARKADASLAR FATIH BEY IN BUGUN KU YAZISI LUTFEN FATIH BEY E DURUMUMUZU IZAH EDEN BIR YAZI YAZALIM
    FATIH BEY DUYARLI VE SAG DUYULU BIR INSANDIR BIZIM ICIN YAPACAGI HABER HAYATI ONEM TASIMAKTADIR

    SAYGILAR

    MASUM SUÇLU

    YanıtlaSil
  134. arkadaşlar süre kalmadı çıkanların yerine bizi atacaklar birlik olmalıyız

    YanıtlaSil
  135. star haber arıyormusunuz

    YanıtlaSil
  136. EVET ARKADAŞLAR SN.BAŞBAKANIMIZ SN.CÜNEYT BEYİN YAZISINDA BELİRTTİĞİ GİBİ SN.AYŞENUR BAHÇEKAPILI YA GEREĞİNİ YAPIN TALİMATINDA SONRA BİZLERİNDE YAPMASI GEREKEN SN.AYŞENUR BAHÇEKAPILIYI ARAYARAK TALEPLERİMİZİ İLETMEK VE DURUMUN ACİLİYETİNİ ANLATMAKTIR.SAYGILARIMLA

    CAN MERT

    HADİ ARKADAŞLAR TELEFON BAŞINA

    SN.AYŞENUR BAHÇEKAOILI 0532 335 42 53

    YanıtlaSil
  137. hadi beyler bayanlar boş durmayın arayın bu fırsatı bulamayız bir daha.SN.AYŞENUR BAHÇEKAOILI 0532 335 42 53

    YanıtlaSil
  138. xxx Ajansından tarih 5 Ocak 20xx
    Dolandırıldıkları için, ekonomik krizler nedeni ile veya çeşitli ekonomik olaylar sonucu ile ellerinde olmayan sebepler ile çekini ödeyemeyen, ancak daha sonradan bu borçlarını ödemeye çalışırken, hapis cezası nedeni ile yolları iyice tıkanan, dolayısı ile psikolojik bunalıma girip, alacaklılarını zorla şikayettlerinden vazgeçirmeye çalışan 2 milyon Çek Mağduru Terör Örgütü üyesi 102. madde gereği serbest kalmıştır.

    YanıtlaSil
  139. AKP İST.MİLLETVEKİLİ SN.AYŞE NUR BAHÇEKAPILI,
    MECLİS TEL : 0312 4206534-4206535
    FAX : 0312 4206514
    GSM : 0532 335 42 53

    YanıtlaSil
  140. AKP İST.MİLLETVEKİLİ SN.AYŞE NUR BAHÇEKAPILI,
    MECLİS TEL : 0312 4206534-4206535
    FAX : 0312 4206514
    GSM : 0532 335 42 53

    E-MAİL : ayse.nur.bahcekapili@tbmm.gov.tr

    YanıtlaSil
  141. bu akşam saat 21.10 da haberturkte karşıt görüş var konu ceza yasaları ilgilenelim arkadaşlar

    ahmet

    YanıtlaSil
  142. fatih-35 dedi ki..

    böle bir haber yok..

    YanıtlaSil
  143. Ceza kanunu ile ilgili nerede haber,haber proğramı görürseniz tepki yorumlarınızı gönderin sesimiz çıksın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  144. sn ekm2510

    yargıtayın içtihat yayınlayacağından bahsetmiştiniz.bir gelişme varmı acaba?

    selimmert16@hotmail.com

    selimmert

    YanıtlaSil
  145. TWİTTER DA SPAM YAPA YAPA TWİTTER IN IRZINA GEÇMİŞSİNİZ..! AMA HAMDOLSUN ENGELLEMİŞER SİZİ, BU SEVİNDİRİCİ HABER :)

    AYRICA @SUMİMASEN1 DENEN DALLAMA VE SAZ ARKADAŞLARI GÜNDEMDEN DÜŞMENİZ DE BİR HAYR ALAMETİDİR.

    YIRTIN BAKALIM KIÇINIZI, YIRTABİLDİĞİNİZ YERE KADAR... ELBET BİR YERDEN SONRA DÜBÜR LEGEN OLACAK :)

    YanıtlaSil
  146. TEKEL İŞÇİLERİ GİBİ EYLEM YAPIN LAN...! KIÇINIZ DONSUN BİYO SOĞUKDA :) ÖYLE BU SİTE EYLEMDEDİR AYAKLARINI GEÇİN, KİMSE YEMEZ...

    ZÜHTÜ ŞENLENDİRİCİ

    YanıtlaSil
  147. olabilir tabiki herkesin basina gelir IFLAS
    etmek. bir sekildeye odeyebilirsin NAH odersin. 2006 da iflas ettim ev araba nagaza hepsi gitti borcumu toplasaniz 10 milyar diyelim rusyaya calismaya geldim. pasaport suresini uzatmak istedim tutuklaman vardediler pasap[orta el koydular. ya sen T.C adamlari borcunu odemeye calisana calismakta olan insanlara neden zulum ediyorsun . ben cem garip oglu olmadim moskova tturk konsoloslugundan gecen ben afedersiniz moskova konsoloslugunda kadin ticareti yapan atase ve calisanda olmadim nedir bu ya .bu insanlara eziyet cektiriyorsunuz 3 kurus neden ya . biz TURK vatandasi degilmiyiz. keske bana kalleslik yapan sirtimdan vuranlari oldurseydim 10 sene sonra cikardim . ARKADASLAR LUTFEN HEPBERABER BU ULKE BIZIM BIZ LER BU ULKEDE KRIZ YAPMADIK YILLARCA . sadece iyi bir ticaret yapmaya calistik gercek devlet ve gercek savcilarimiza guvenelim
    saygilarimla i turkmen

    YanıtlaSil
  148. DEĞERLİ KADER DAŞLARIM !!!!

    HİÇ DURMADAN ARAMALRIMIZI YAPIYORUZ,KOŞTURUYOZ,ÇALIŞIYOZ,HERKESE GERÇEKDEN TEŞEKKÜR.

    AMA ARKADAŞLAR BU SİTEDE YAKLAŞIK YORUM YAZAN YÜZÜN ÜZERİNDE,YAZAR VAR,BİR O KADARDA YAZMAYAN VAR,YANİ ARKADAŞLAR EĞER MİTİNGE HER BİRİMİZ EN AZ 10 KİŞİ GETİREMESSEK İNANIN BU ÇALIŞMALARIMIZ HEPSİ BOŞA GİDER,YANİ ARKADAŞLAR ŞUNU UNUTMAYIN HERKEZ BİZ BİR OLURSAK YANIMIZDALAR,OLMAZSAK HİÇ BİRŞEY OLMAZ.

    SAYGILAR

    YanıtlaSil