Antalya'da Bankalar iki Can Daha Aldı

Kredi kartı, kredi borcu banka, intihar taahhüt mağdurları, çek mağdurlarıAntalya'da bir günde iki kredi kartı borcu intiharı yaşandı. Antalya Güvenlik Mahallesinde oturan Adil Cengiz balkonda kendisini tavana asarak intihar etti, Bankaya kredi kartı borcu bulunan ve ödemekte güçlük çeken Adil Cengiz, Banka tarafından arandı. Gelen telefon üzerine morali bozulan Adil Cengiz, ikinci kattaki evinin balkonuna çıktı. "Ölümümden kimse sorumlu değildir. Kendi isteğimle hayatıma son verdim" yazılı not bırakan Adil Cengiz, Panjurlarla kapattığı balkonda kendisini tavana asan Adil Cengiz, yaşamına son verdi.

Antalya, Memurevleri Mahallesi, Mimar Sinan Caddesi'nde oturan Ziraat Mühendisi Tarık Söğüt odasında kendisini tavana asarak intihar etti. Evli ve 1 çocuk babası ziraat mühendisi Tarık Söğüt,bankalara olan kredi kartı borçlarını maddi sıkıntı yüzünden ödeyemedi ve bunalıma girdi. Tarık Söğüt evde kimsenin olmadığı sırada odada kendisini tavana asarak yaşamına son verdi.

Antalya İl Özel İdaresinde işçi olarak çalışan Adil Cengiz, kredi kartı borcu nedeniyle banka görevlisiyle telefonda görüştükten sonra balkonda kendisini asarak intihar etti.

Olay saat 14.00 sıralarında Güvenlik Mahallesi, 270′inci Sokak’ta meydana geldi. Bir süredir bankaya kredi kartı borcu bulunan ve kredi kartı borcunu ödemekte sıkıntı yaşayan 47 yaşındaki Adil Cengiz, borçlu olduğu banka şubesinden telefon aldı. Eşiyle birlikte evde oturduğu sırada bankadan evinize hacze geleceğiz telefonu üzerine morali bozulan Adil Cengiz, ikinci kattaki evinin balkonuna çıktı. balkonu Panjurlarını kapatan Adil Cengiz, balkon tavanına bağladığı iple kendisini tavana asan Adil Cengiz, yaşamına son verdi.

Adil Cengiz'den uzun süre ses almayan eşi Hatice Cengiz'in şüphelenerek odasına ikinci kata çıkmasıyla intihar ettiği fark edilen Adil Cengiz’in cenazesi, polisin incelemesinin ardından Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi. ‘Ölümümden kimse sorumlu değildir. Kendi isteğimle hayatıma son verdim’ yazılı not bırakan Adil Cengiz’in eşi ve yakınları sinir krizi geçirdi.

Antalya'da kredi kartı borçları yüzünden bunalıma giren evli ve 1 çocuk babası ziraat mühendisi 39 yaşındaki Tarık Söğüt, evinde kimsenin olmadığı sırada tavana kendisini asarak intihar etti.

Olay, saat 19.00 sıralarında, Antalya Memurevleri Mahallesi, Mimar Sinan Caddesi'nde oturan 39 yaşındaki Tarık Söğüt'ün evinde meydana geldi. Evli ve 1 çocuk babası ziraat mühendisi Tarık Söğüt, uzun bir süredir maddi sıkıntı yaşıyordu. Kredi kartı ve bankalara olan kredi borçlarını ödemekte zorluk çeken Tarık Söğüt bunalıma girdi ve evde kimsenin olmadığı bir sırada oda tavanına bağladığı bir iple kendisini tavana asarak yaşamına son verdi. Ziraat Mühendisi Tarık Söğüt'ün cesedi, yakınları tarafından bulundu. Durumun polis ekiplerine bildirilmesi üzerine gelen polis ekiplerinin incelemesinin ardından Tarık Söğüt'ün cenazesi, otopsi işlemlerinin yapılması için Akdeniz Üniversitesi Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Olayla ilgili incelemeler sürdürülüyor.



267 yorum:

  1. merhabalar
    az önce TRT de yeni anayasa için cemil çicek başkanlıgında büyük bir komisyon ile ilk toplantıya başladılar... sanırım bu bizim için de hayırlı olacak ... yeni anayasa ile ilgili bilgileri olan varsa buradan paylaşırlarsa sevinirim... saygılar

    YanıtlaSil
  2. SN.ÇARESİZ,

    BİLDİĞİM KADARI İLE ARKASI YAZILMAMIŞ ÇEKE HERHANGİ BİR YAPTIRIM OLAMAZ.ÜZERİNDEKİ VADESİNDEN İTİBAREN DE BELLİ BİR SÜREDEN SONRA İCRA İŞLEMİDE YAPILAMAZ.EĞER DİĞER İKİ ÇEKİN PARASINI ÖDEDİYSENİZ(DEVLETE ÖDEDİYSENİZ,CEZA ALMAZSINIZ AMA İCRALAR DEVAM EDER.) AMA BEN DERİMKİ YİNEDE BİR HUKUÇUYA DANIŞSANIZ DAHA NET BİR BİLGİ ALIRSINIZ.

    BASKETÇİ
    22/08/2011 02:18

    YanıtlaSil
  3. Selam bugun itibariyla tutuklamam oldugunu ogrendim. 9550 tl lik cek ing bank ta. Simdi sorum su benim ben bu ceki devlete bu rakamdan mi oducem tutuklamam kalkmasi icin ,odedim diyelim ing bank benden daha ne s.... Alcak ? Hapsi kaldirinca ben cek sirket ceki sirket kalmadi ortada biti .birde odeyince tutuklamamin kalktivndan nasil emin olurum tessekurler

    YanıtlaSil
  4. ödenmesi gereken aralık ayı nafaka borcum 250 TL inşaatçıyım ödeyemedim dün aldığım mahkeme kararı aynen şöyle ödenmemiş nafaka borcu için 3 ay hapis cezası 220 TL vekalet ücreti 17 TL mahkeme masrafı 250 TL tamam benim borcum ama :))

    YanıtlaSil
  5. cnm bugün 21.nci günüm sensiz geçti

    YanıtlaSil
  6. Kardeş intihar eden bu insan 17 yaşında değil, 51 yaşında,
    51 Yıl şu hayata tutunmak için çabalamış durmuş,
    Bilemezsin... Nelere göğüs germiştir,nelerle mücadele etmiştir.
    Bu yaşta ölümü tercih etmek demek,
    Sırtlanların onu artık hayatından vazgeçirecek kadar saldırmasındandır.
    Bu yazından, yokluktan,aç kalmaktan,namerde muhtaç olmaktan Bi_Haber olduğun belli.
    Sosyal Devletin intihara sebep olanlar hakkında soruşturma başlatması gerek.
    Bankaysa Banka... Avukatsa Avukat... Kimse Kim İşte...
    Allah Rahmet Eylesin Esnaf Kardeşime

    YanıtlaSil
  7. aklından çıkmıyorsun be cnm bu kadarmı kolaydı gitmek

    YanıtlaSil
  8. kandırıldım boş bir senete imza attım üzerini doldurup 10000 tl yapmış icralarla uğraştımayda ödeyim diye taahhütte bulundum ödiyemedim 3 ay hapislik cezası vermişler tekrar icra dairesine ayda 500 ödeyim diye taahhütte bulundum şimdiye kadar 8 taksit ödedim şimdi emekli oldum ödüyemiyorum aldığım 730 tl bir imza kurbanı oldum 52 yaşındayım bu kanunu nasıl çıkaracaklarsa çıkarsalarda bende kurtulsam intarı bile düşünüyorum eşimden 21 yıldır ayrıyım onun bunun evinde kalıyorum yardımcı olurlarsa seviniriz

    YanıtlaSil
  9. sevgili sinan aygünbeye teşekkür ediyor bu kanundegişikligini bir anönce çıkarılmasını temenniediyorum 3500tl için hayatım bitti ailemdagılmak üzere takatım kalmadı artık dayanacak gücüm kalmadı vatanınımilletini seven bir insan olarak bu cezayı hak etmediğimizi düşünüyorum saygılar,

    YanıtlaSil
  10. Barclay KREDI FINANSAL SIRKET.

    Ben Hon duyuyorum. Bruce.Williams, Müdür ve Barclay FINANSMANI A.S. Yönetim Kurulu Baskani,
    Barclay FINANS SIRKET ve mesru bilinen Ingiliz onayli kredi oldugunu
    Londra merkezli kredi sirketi, birlesik krallik.
    Biz 1000 $ ile 90.000.000 $ araliginda kredi veriyoruz. Bizim krediler
    ve iyi ve sigortali maksimum güvenlik bir ilgi de, bizim önceligimizdir
    % 2 orani,
    biz bireylere kredi gibi kuruluslarin teklif
    yenilenmesi evler ve kurumlarin niyetlerini,
    is borç konsolidasyonu, yeniden finansman hem de kurulmasi
    uluslararasi kredi firma ve Alacaklilara teklif etti ve outfits.We
    Kredilere
    çesitli bireysel ve firmalar, Avrupa, Asya, Afrika ve diger bölgelerinde
    dünya. Biz ($) ABD Dolari bizim kredi vermek YTL (TL) ve herhangi bir para
    Seçiminizi.
    Mevcut Krediler biz, sundugumuz
    * Bireysel Krediler (Güvenli ve Teminatsiz)
    * Isletme Kredileri (Güvenli ve Teminatsiz)
    * Kombine Kredisi
    * Konsolidasyon Kredi Ve diger pek çok:
    Senin için bu kadar kesin kredi miktari bize bildirmek için talep bekleniyor
    Bize Kredi Kayit ve sartlar size saglar. eger olursa
    firmamiz gelen kredisi alma ilgileniyorum.
    , Asagida verilen kisa basvuru formunu doldurun lütfen ve biz
    size yardim etmek için söz verdi
    disinda herhangi bir finansman ihtiyaci sizi içine bulunmaktadir.

    KREDI BASVURU FORMU {FORMU}

    ÖNEK {MR. MRS. MS. DR. Vb}
    1) ISMINIZ ...................
    2) ülkenizi ................
    3) YOUR MESLEK .............
    4) YOUR MEDENI HALI .........
    5) TELEFON NUMARASI ................
    6) AYLIK GELIR ..............
    7) ADRES .....................
    KREDI VE 8) AMAÇLI .............
    9) KREDI TALEBI ................
    10) TELEFON ..................
    .... Firmamiz posta iletisim kutusu 11) KREDI SARTLARI VE SÜRESI
    ile-[barclayloanfirmcare@gmail.com]
    ÖDEME SEÇENEKLERI:
    Banka havalesi için banka (48 saat) ile Ödeme
    banka onayli çek ile ödeme (9 gün)

    banka havalesi, kredi için banka tarafindan bir ilk seçenek
    fonlarinin yardimiyla hesabiniza dogrudan aktarilir bizim
    banka,
    Bu seçenekte, basvuru onun tam banka asagi göndermek için gerekli
    bilgi bize transfer yapmak etkinlestirmek için ve en fazla 48 alir
    fonlar için saat hesabiniza aktarilacak.

    Son seçenek ise, sertifikali bir çek olarak bankamiz tarafindan yapilir
    istemciler tarafindan nakde olabilir taslak, nerede dünyada, bu alan bir
    4 is günü 5 gün kontrol edilecek ve basvuru almak için
    temizledi.

    Bir zamanlar bizim sartlari kabul ve ekrandaki yönergeleri izleyin orada, sen
    24-48hours ile kredi almak için stand. Buna baglidir sizin
    ciddiyet ve aciliyet kredi temininde.
    Üstelik bir de form gerektigini haberdar olmak
    Kimlik olan ya Ehliyet veya çalisma olabilir
    Kimlik karti.
    Bu posta için onay, biz sizin kredi isleme baslayabilirsiniz.
    Barclays kredi finans sirketi ve yetkili
    FSA tarafindan düzenlenir. Sicil No 973765. Kayitli Ofis: 1
    Churchill Place, Londra, E14 5HP.

    Tesekkürler,
    Tatlim. Bruce Williams
    barclayloanfirmcare@gmail.com
    Barclay KREDI FINANSAL SIRKET

    YanıtlaSil
  11. Barclay KREDI FINANSAL SIRKET.

    Ben Hon duyuyorum. Bruce.Williams, Müdür ve Barclay FINANSMANI A.S. Yönetim Kurulu Baskani,
    Barclay FINANS SIRKET ve mesru bilinen Ingiliz onayli kredi oldugunu
    Londra merkezli kredi sirketi, birlesik krallik.
    Biz 1000 $ ile 90.000.000 $ araliginda kredi veriyoruz. Bizim krediler
    ve iyi ve sigortali maksimum güvenlik bir ilgi de, bizim önceligimizdir
    % 2 orani,
    biz bireylere kredi gibi kuruluslarin teklif
    yenilenmesi evler ve kurumlarin niyetlerini,
    is borç konsolidasyonu, yeniden finansman hem de kurulmasi
    uluslararasi kredi firma ve Alacaklilara teklif etti ve outfits.We
    Kredilere
    çesitli bireysel ve firmalar, Avrupa, Asya, Afrika ve diger bölgelerinde
    dünya. Biz ($) ABD Dolari bizim kredi vermek YTL (TL) ve herhangi bir para
    Seçiminizi.
    Mevcut Krediler biz, sundugumuz
    * Bireysel Krediler (Güvenli ve Teminatsiz)
    * Isletme Kredileri (Güvenli ve Teminatsiz)
    * Kombine Kredisi
    * Konsolidasyon Kredi Ve diger pek çok:
    Senin için bu kadar kesin kredi miktari bize bildirmek için talep bekleniyor
    Bize Kredi Kayit ve sartlar size saglar. eger olursa
    firmamiz gelen kredisi alma ilgileniyorum.
    , Asagida verilen kisa basvuru formunu doldurun lütfen ve biz
    size yardim etmek için söz verdi
    disinda herhangi bir finansman ihtiyaci sizi içine bulunmaktadir.

    KREDI BASVURU FORMU {FORMU}

    ÖNEK {MR. MRS. MS. DR. Vb}
    1) ISMINIZ ...................
    2) ülkenizi ................
    3) YOUR MESLEK .............
    4) YOUR MEDENI HALI .........
    5) TELEFON NUMARASI ................
    6) AYLIK GELIR ..............
    7) ADRES .....................
    KREDI VE 8) AMAÇLI .............
    9) KREDI TALEBI ................
    10) TELEFON ..................
    .... Firmamiz posta iletisim kutusu 11) KREDI SARTLARI VE SÜRESI
    ile-[barclayloanfirmcare@gmail.com]
    ÖDEME SEÇENEKLERI:
    Banka havalesi için banka (48 saat) ile Ödeme
    banka onayli çek ile ödeme (9 gün)

    banka havalesi, kredi için banka tarafindan bir ilk seçenek
    fonlarinin yardimiyla hesabiniza dogrudan aktarilir bizim
    banka,
    Bu seçenekte, basvuru onun tam banka asagi göndermek için gerekli
    bilgi bize transfer yapmak etkinlestirmek için ve en fazla 48 alir
    fonlar için saat hesabiniza aktarilacak.

    Son seçenek ise, sertifikali bir çek olarak bankamiz tarafindan yapilir
    istemciler tarafindan nakde olabilir taslak, nerede dünyada, bu alan bir
    4 is günü 5 gün kontrol edilecek ve basvuru almak için
    temizledi.

    Bir zamanlar bizim sartlari kabul ve ekrandaki yönergeleri izleyin orada, sen
    24-48hours ile kredi almak için stand. Buna baglidir sizin
    ciddiyet ve aciliyet kredi temininde.
    Üstelik bir de form gerektigini haberdar olmak
    Kimlik olan ya Ehliyet veya çalisma olabilir
    Kimlik karti.
    Bu posta için onay, biz sizin kredi isleme baslayabilirsiniz.
    Barclays kredi finans sirketi ve yetkili
    FSA tarafindan düzenlenir. Sicil No 973765. Kayitli Ofis: 1
    Churchill Place, Londra, E14 5HP.

    Tesekkürler,
    Tatlim. Bruce Williams
    barclayloanfirmcare@gmail.com
    Barclay KREDI FINANSAL SIRKET

    YanıtlaSil
  12. Doqukan Reis..19 Aralık 2013 14:00

    tüm çek mahduru arkadaşların gözü aydın allah [cc] yardımcıları olsun cok zor borclu yaşamak birde hapislik girince içinden cıkılmaz durum alıyordu yeni yasa teklifini verenlerden allah[cc] razı olsun

    YanıtlaSil
  13. BENDE SANAYICIYIM 24 YIL ÜLKE EKONOMSİNE KATKIDA BULUNDUM . VE BU SÜREÇTE ASLA ÇEKLERİM KARŞILIKSIZ ÇIKMADI.2001 KİRİZİNE TAM 7 YIL DAYANDIM. BORÇLARIMI FAİZİ İLE BİR TAMAM ÖDEDİM. UFAK TEFEK KAYITLARDA OLMAYAN VEYA UNUTTUĞUMUZ ÇEKLERİM ÖDEYEMEDİM. VE BANA OTOMATİK O9LARAK HAPİS CEZASI ÇIKTI. GIYABI TUTUKLAMA AKLIMI BAŞIMDAN ALDI NE YAPACAM VE NEREYE GİDECEMİ ŞAŞIRDIM. BU TUTUKLMA KARARI OLMASAYDI ALLAH ŞAHİD KURUŞUNA KADAR ÖDERDİM. 24 YILLIK TACİRLİĞİM VE İŞ DÜNYAM ALLAK BULLAK OLDU. BÖYLE BİR KANUN BÖYLE BİR YASA DÜNYANIN NERESİNDE GÖRÜLMÜŞTÜR.BBDK NUN. İNSİYATİFİNE BIRAKILMIŞ VE KİMSENİNDE BUNA KARŞI ÇIKTIĞIDA YOK.. BU CEZALAR KALKMADIĞI MÜDDETÇE KİMSE BORCUNU FALAN ÖDEYEMEZ. HEM ALACAKLI MAĞDUR HEM ÜLKE EKONOMİSİ. BİZİM GİBİ İŞ BİLİRLERE YAPILAN BU BÜYÜK HAKSIZLIĞA KİM DUR DİYECEKSE DESİN ARTIK. VE BİR İKİ YIL GİBİ KISA BİR SÜREDE BORÇLARIMIZI ÖDER AİLEMİZE VE ÇOLUK ÇOCUĞUMUZADA KVUŞMUUŞ OLRUZ

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar bu avukatlar tabiki istiisnalar hariç bunlar zaten ödememizi istemiyorlarkı hemen açeleri yok zaten arabanı baylamışlar evine teppir kolmuşlar tüm malvarlıgını baglamışlar satayım burçumo ödeyeyim diyorsun önçe öde sonra kaldırırım diyor onlarda biliyor hemen ödenmeyeçegini zaten onlarda istemiyor hemen ödenmesini çekin ana parası kadar masraf çıkarıyorlar tefeçiden daha defeçi bunlar bu yasanın çıkmasını isterlermi tabiki istemezler yoksa nasıl lüks içinde yaşayaçaklar 2 aylık avukat lüks araba villar alıyor bizim gibi esnafın kanını şomüre şomüre benim 85 bin ytllik arabı 43 bin ytlle kendisi satın aldı içra kararıyla işallah oda hayırını göremez onlar yok pahasına her şeyimizi alıyorlar bizler ise sahteker dolandırıçı oluyoruz allah hepimizin yardımçısı olsun arkadaşlar

    YanıtlaSil
  15. guest konyalı herhalde

    YanıtlaSil
  16. anlayamadığım bir şey var adam hapse girince ne olacak eline ne gececek borçlu dürüstse zaten elinde cek olmasada ödemeye calışır ve öder kim borcunu ödemek istemez elinde yoksa iflaz etmişse ne yapsın eline almışın cekleri sacma sapan konuşuyon öyle yapacağına alacağın adama ödeme fırsatı ver.

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar moralleri yüksek tutalım inşallah bu iş olacak hiç bir iş boşa gitmez.Hapisler dolu bu genel ekonomik sorun.Biz batmışız biz tumana işemişiz biz sidikli olduk.Ama böbrende bekletip kıvranan %90 esnaf var bana gelip napacagız diyorlar bu ticari hata degil genel bir afat gibi bunuda hükümet mecburi düzeltecek düzeltirse ülkenin menfatine daha disiplinli ticaret olacak bu iş ülkenin hayrına olacak.SELAMLAR KARADENİZDEN UŞAKLAR

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar şimdi benim bir arkadışıma verdigim 9 adet çek var ticari kredide kullanıyodu firması batınca ödeyemedi ve çekler şahsi çekim oldugu için sıkıntılarını ben yaşıyorum hapis cezaları var hakkımda şimdi ne olacak beni aydınlatabilirseniz sevinirim tşkler

    YanıtlaSil
  19. Mehmet Üstün19 Aralık 2013 14:53

    **5) Alacaklı olduğum şirket iflas etti, hiç bir yetkilisine ulaşamıyorum.**

    bunu yanlış yazmışım, düzeltiyorum ..

    5) Beni icraya veren şirket iflas etti ve ulaşamıyorum.Sadece avukat var ve avukat borcu şişiriyor haczi yeniliyor vs.Ama şirket ortada yok.

    YanıtlaSil
  20. İbrahim Halil Özaktaş19 Aralık 2013 14:53

    Benden icra yoluyla direk olarak maaşımdan her ay 570 TL Nafaka kesiliyor..En iyisi ödemek ,,ödenmediği taktirde çok ağır yaptırımları var..Nafakanında kurtuluşu hiç yok...Ölünceye kadarda bi daha evlenmem,,,,,,,

    YanıtlaSil
  21. editör kardeş yukarıdaki metinde bir düzeltme yaparmısınız.
    2,7 ödemeMEmiş olacak
    ödemiş değil

    YanıtlaSil
  22. Çek Kanunu yasalaştı herkes hapisten çıktı ve çekten artık ceza çıkmıyor...Kaç kişi borcunu yapılandırmak için alacaklıyla görüştü...Borcunu ödememek için herkes kendince birşeyler istiyor...Köylerde ne insanlar var borçtan korkup düzgün bir şekilde lüks yaşamadan geçiniyorlar...Borçluların yüzde doksan dokuzu alacağını alamdığından batar, ayrıca alacaklıyı tek kişiolarak düşünmeyin...Her alacaklı yanında bir, on belki yüzlerce kişi çalıştırıp onlara ekmek veriyor...

    YanıtlaSil
  23. İbrahim Halil Özaktaş19 Aralık 2013 14:55

    Ev yok,,bark yok,,eşya yok..Bu duruma düşenlere gerçekten çok üzülüyorum..İnsanın insanlığı bile kalmıyor..resmen bitiyorsun..Birdahada yaşamamak için ev bark kurmayacam,,evlenmeyeceğim.

    YanıtlaSil
  24. daha dikatli ticaret yapacak bu kanun bankalara hükümlülük yüklüyor 10000 liraya kadar olan çeki banka ödemek zorunda bankadan çek alanda bankaya her yaprak için temnat seneti veya malını ipotek etmek zorunda anladınmı şimdi bankalara hükümlülük artıyor ve her önüne gelen çek alamıyor kısacası bu eskilerde bitiyor öyle 4000 liralık çeke 10000 lira tahsil etmek bitiyor tefecilere ve avukatlara artık kolay para yolu tıkanıyor anladınmı kardeşim .

    YanıtlaSil
  25. benim amcamın oğluda çek maduru 3 ay yattı ve hala ranması var elde avuçta ne varsa sattı ama yinede ödeyemedi kriz onuda vurdu hala borçlu ve her eline firsat geçtiğinde borç larını ödemeye çalışıyor şimdi sorarım bu adam içerde olsa nasıl ödeyecek borçlarını LÜTFEN BU İŞİ HIZLANDIRINNN şimdiden kolay gelsin allaha emabet olunnnnnnn

    YanıtlaSil
  26. gbt lerle ilgili son durum nedir arkadaşlar..bilen varmı

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşım,
    Eğer çek sizin adınıza basılı şahıs çeki ise evet önce de bundan sonra da icra takibine muhatap olursunuz, (emekli maaşı hariç) çalışıyorsanız ücretinize kesinti gelir...

    YanıtlaSil
  28. maaşı olan birisi çek cezasından kurtulursa .maaşından kesilir mi bu para snra

    YanıtlaSil
  29. bu sorunuzu yorumlar kısmına girip oraya yazarsanız fikir verebilir arkadaşlarnormalde şirket çekinden şahsi mal varlığınızla sorumlu değilsiniz,tapuya şerh koymak için sadece 1 eviniz olması gerekir

    YanıtlaSil
  30. yeni bir haftaya günaydın

    YanıtlaSil
  31. Mehmet Üstün19 Aralık 2013 14:59

    Merhaba Arkadaşlar,

    2007 yılında bir firmaya 35 bin tl şirket çeki karşılıksız çıktı.Çekleri imzalayan o zaman ki şirket müdürü eşimdi. Bu miktarların 20 bin tl sine yakınını o yıl ödedim. Fakat avukat zamanında bunları faize saydı.

    Ayrıca o zaman tapu dairesine gidip eşime bir şeyler imzalatmıştı.İpotek diye hatırlıyorum fakat e-devletten tapuya girdiğimde 2007 yılındaki işlemin icrai haciz olduğunu görmekteyim.Toplam bedel olarakta paranın 20 bin tl sini ödememe rağmen 2007 de 55 bin tl haciz işlenmiş.

    Tapuda başka hacizler olduğu için satamadı.Tam tarihi hatırlamıyorum ama sanırım 2010 yılında ise borçlu olduğum alacaklı firma iflas etti ve kapandı fakat avukat hem çek davasını hemde beni tehditlerine devam etti.

    Aynı avukat 2012 yani bu yılın ilk ayında borcu 135 bin tl ye çıkarmış ve evimize tekrar haciz uygulamış.

    Konuyla ilgili bazı notlar vermek istiyorum. Ben eşimin tapusuna şerh vs koydurabilirmiyim (Tapuda başka haciz mevcut) yada arkadaşlar bu konuda neler yapabilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Notlar:

    1) Çek Şirket çeki, ev ise eşimin üzerine

    2) Tek sahip olduğumuz ev.Başka gayrimenkulumuz yok.

    3) Borç 35.000 ken 20.000 ödememe rağmen şu anki haciz 135.000 tl

    4) Çek davalarından dolayı başka yerlerde olduğumdan en son 2012 de yapılan haciz vs tebligatlarını almadım.

    5) Alacaklı olduğum şirket iflas etti, hiç bir yetkilisine ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  32. BU YASA NE ZAMAN MECLİSE GELİR DE ONAYLANIR BİR BİLGİSİ OLAN VAR MI TARİH OLARAK LÜTFEN

    YanıtlaSil
  33. ha bugün ha yarın derken ,bu yasa nezaman çıkacak tahammülümüz kalmadı .taahhüd yapmışlar haberimiz yok ,yegenimin bürosunua gelen avukat ve memur senden haciz yapmayacagız diyerek bir evrak imzalatmışlar bu evragın içeriğini blmeyen yeğenin dün infazı çıktı kişiyi aldatarak taahhüd seneti imzalatmışlar .

    YanıtlaSil
  34. Dostum sen bu şekilde düşünebilirsin.Ancak bu bahsettiğin kişiye mal satan adam malını yoldan mı buldu ki çekle satıyor.Güvenmiyorsa satmayacak yada çekin ödenmeyeceğini düşünerek teminat,ipotek vs alacak yada nakit satacak.Çünkü kendiside bu şekilde mal alamayacak ve ticaret daha güvenilir hale gelecek.Ticaret işini bilen sermayesi olan kişiler tarafından yapılacak ve daha çok nakit alışveriş şeklinde olacaktır.

    YanıtlaSil
  35. bende çek mağduruyum devlet bizim gibileri mağdur etmeyebilirdi kredi verip esnaflığımızı devam ettirebilirdik ama yapmadı çünki çoook borçlu değildik
    kendi düşündüklerinin trilyonlar borçları vardı bunları göz önünde bulundurdu bizim gibilerinde bu arada eşi dostu kalmadı insanlardan kaçar olduk yuvaları yıkılanlar bu türde mağdurluk var tabi
    çocukları perişan olanlar ben paraları yiyip kaçmadım birşeyleri taksitlendirmek için çabaladım ama çalışamayınca geçinmek için param olmayınca taksitleri nerden ödeseydim
    işim varken herkez yanımdaydı iflas edince kimse kalmadı eşde bunun içinde inşllh bizim içinde birşeyler düşünülüyodur allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  36. Çek mağdurlarına Anadolu Barter Formülü.
    Çek mağduru olan firmaların www.anadolubarter.com.tr web sayfası üzerinden haberler bölümünü okuyup, talepleri ile alakalı olarak bize dönüş yapabilirler.

    YanıtlaSil
  37. bu dilekce dogru degil, ileri tarihli vadeli cek diye bir sey yoktur. cek odeme aracidir. yani cek goruldugunde odenecek vadelidir. Bu nedenle "kasit" yoktur argumaniniz mesnetsiz kaliyor. Yani bir kimsenin odeme yaptigi gunde parasi olmadigini bilememesi gibi bir sey olamaz. Hakim bu noktadan cikarak bu temyiz talebini reddedebilir.

    YanıtlaSil
  38. sayın vekillerimizin hepsine durumumu anlatan mail attım tüm vekillere çünkü o sandalyelerde oturan her vekil vatandaşın refahı için oradadır diye düşünüyorum .icra taahhütü ,haciz, ve yaşadıklarım bilmiyorum inşallah olumlu dönerler

    YanıtlaSil
  39. slam herkese gunaydın arkadaşlar ben bu haberı duyduğumdan bu yana uyuyamıyorum kafamdaki sorulara cevap bulamıyorum neden neden neden bu dunya yalan dunya ne zaman ecelın kapımıza çalacağı belı değil neyı paylaşamıyorlar herkes kendıne gore haklı ama zam üstune zam ekmek parası bulamıyoruz başbakanımız luks köşkünde otururken yatıp başını yastığna koyarken vıjdanı rahatmı acaba televızyona çıkıp kula kul etmıcez dıye bağrıyor bızleri kendılere kul edıyorlar allah buyuk dıyorum hakın dıvanında hak ıstıcekler ben hakımı bu devlete helall etmıyorum recep tayıp erdoğannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  40. slm arkadaşlar bu sıteyı takıp edıyorum yorumları okuyorum bu son ıntıhar olayından sonra ben kendıme gelemedım çıldırcam ben bu devlete hakımı helel etmıyorum hak dıvanında hak istıceksın recep tayip erdoğan sana hakımı helel etmıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  41. herkese hayırlı günler,hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  42. Tekrardır
    Basketçi Kardeş,
    Gelin bu memlekete bu yasayı tarihe gömen hükümete hediye olarak TOİD 'i kuralım
    TÜRKİYE ONURLU İŞADAMLARI DERNEĞİ üyelerinin bilgilerini toplayalım Bu derneğe bu sıkıntıları yaşamamışları almayalım en azından uzun bir süre ve derneğimizin Türkiyede en ses getirecek dernek olacağında hepimiz hem fikirizdir. Üyelerimizin tekrar onurlarıyla ticarete sanayiye kazandırması olacaktır birinci görevi bu dayanışmayı devam ettirmeli ve bu memlekette dayıları olmadan yağmalan insanların dirilişini temsil etmesi açısından çok önemli olduğunu düşünüyor hepinize saygılar sunuyorum diğerlerini göster daha az göster

    YanıtlaSil
  43. herkese hayırlı cumalar www.dogancay.com.tr

    YanıtlaSil
  44. BAKARA SURESİ 2/280. AYET
    Ve şayet borçlu sıkıntıda ise, o halde (borçlu) bir kolaylığa çıkıncaya kadar beklemek; bununla beraber bağışlamanız hakkınızda daha hayırlıdır, eğer bilirseniz.
    Ö N E M L İ:
    Borçlular ile dolandırıcıları lütfen kimse aynı kefeye koymasın. Bir sürü mühendis ve iş adamının cezaevlerinde borçlarından dolayı çürüdüğünü gördüm. Bu insanların pek çoğu bu ülkede istihdam yaratıp vergilerini ödüyordu. Çoğu; alacaklarını gününde alamadığı için tefeciye, faktoring şirketlerine bulaşıp faiz yükünü taşıyamayıp çeklerini vadesinde ödeyemediler. Bununda bedelini aileleriyle birlikte ödediler. Ödüyorlar. Cezaevinde yatan kişi borcunu nasıl ödeyecek? Çek konusunda art niyetli kişiler ve dolandırıcılar zaten kendi çeklerini kullanmaz, sahte çekler kullanırlar. Bu da zaten suç. Yeni ÇEK KANUNU tasarısında bu konuda bir değişiklik yapılmayacak.
    1600 lü yıllarda İstanbul Haliç kıyısında bulunan şimdi ki adı Zindan Han olan, o zaman ki adı Baba Cafer Kulesinde, borçlular zindana kapatılırdı. Borçlular aşağıdan geçenlere bağırıp yalvarır, arada bir hayırsever biri de borçlarını ödeyip içlerinden birini kurtarırdı. Şimdi sene 2012. Ne değişti? Bu yasa çıkarsa çok şey değişecek. Bankalar daha dikkatli olacak. Böylelikle alacaklının da hakkı korunacak.
    Kuran ı Kerim’de ki ilgili Ayeti yukarıda belirttim. BORCUNDAN DOLAYI ZİNDANLARA ATILMAK İNSANLIK AYIBIDIR.

    YanıtlaSil
  45. Degerli arkadaslar YARGI REFORMUNDA düzenleme varmış kime sadec basın ve yayın mensupları 5 sene altı cezalar af olacakmış ADALET Bu mu soruyorum biz insan degilmiyiz neden onlar yoksa haber mi yaparlar neden biraz vicdanınız varsa aldıgınız paraları helal ettirin herseye evet demekle olmaz bu vekilimizsin dedik yok kim ne derse evet oylandı kabul nasıl ADALET yok mu cevabı olan

    YanıtlaSil
  46. hepinizi iyi anlıyorum arkadaşlar ,bu hükümet le beraber bu ülkede hukuk bitti
    şu anda bende yurt dışında yaşıyorum , bakın hukuka , ben Türkiye de sanayi
    tesisleri yapan mühendis idim Ankaralı bir demir tüccarına istanbulda bir fabrika
    yaptım , ilk verdiği avans için benden tarihsiz teminat çeki aldı ,fabrikasını kusursuz
    yaptım bitirdim kalan borcunu ödemek istemedi yaklaşık 1000.000 tl ben israrla isteyince bahçeyi ağaçlandır ödeyeyim dedi vs.sonra bilirkişi çağırdık ,bilirkişi benim fabrikayı kusursuz yapıp bitirdiğime karar verdi ve borcun ödenmesine mahkeme karar verdi ,bu şahıs teminat çekine tarih yazıp bana haciz gönderdi sonra yakalatma verdi mahkemeye müracaat ettik,mahkeme red etti çek çektir diyor hakim. teminat çeki olduğu numarasına kadar sözleşmede yazılı.şu anda yakalamam var , ikincisi ben bu sebeple yurt dışına çıktım ben yurt dışındayken beraber iş yaptığım bir şerefsiz kullanılmamış boş çeklerim le benim imzamın taklidi kaşe yaptırıp etrafı dolandırdı , bu çeklerden için de yakalama verildi halbuki cezayı müeyyide olması için çekte benim ıslak imzamın olması gerekir.adli, tıp a imza örneği vermeme rağmen,sahte kaşeli çeklerden mahkeme tutuklama kararı verdi ve itirazı red etti ,işte Türkiyede hukuk bu . davadaki savcıları hakimleri değiştirip işimizi halletmeye gücümüz yok keşke namuslu
    işini yapan adam olmayıp deniz feneri dolandırıcısı olsaydım.

    YanıtlaSil
  47. tahhüd ihlalinin 3 ay hapis getirmesine hale inanamıyorum ben kuveytürk bankasından 2 adet kredi kartım var idi esnaf idim işlerim bozuldu araçlarıma avukat haciz koydu taahhüt yapmaz isen aracınlarını bağlarım dedi. mecbur kaldım zaten aracların taksidi vardı zor ödüyordum tammamen tıkanmamak için tahhüdü imzaladım bir kredi kartmı ödedim diğerinede 9,500 aslı idi 4500 civarı ödedim yanlız bu faizle toplam 20000 tl aştı şuan 16000 borç var. ve ödeyemedim hapis kararım çıkmış kaçmaça ne iş yapıyorum ne güç inşallah bu yazdıklarımı büyükler görür borç hapiste ödenmez merhamat istiyoruz eğer vicdanları varsa bu faizlerin altından nasıl çıkıcaz ve bu hapis ne demek ben adammı öldürdüm bi insanımı bir böçeğimi inçilttim ne dir bu borçluyuz evet Allahtan yardım istiyoruz borçlarımızı ödemek istiyoruz büyükler bu hapis kararını kaldırsın çalışalım borçlarımızı öderim ALLAH C.C. BİZLERİ BU DURUMLARDAN KURTARIP BİR DAHA FAİZE BULAŞMAMIZI NASİP ETSİN BİZİ FAİİZ DEN BORÇLARDAN KORUSUN.

    YanıtlaSil
  48. allaah razı olsun,inşaallah cumaya herkes yeni bir hayata ve anlayışa sahip olacak....

    YanıtlaSil
  49. bu haberini ceza evinde yatan ortağımın eşi ile paylaşdım sayın bakanıma duağ etmeye başladık inşall bu haber dğrudur

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar son durum nedir haber verirmisiniz yasa çıktımı....saygılar 05368702323

    YanıtlaSil
  51. yanlış yapmış bu gereksiz bi yazı olmuş bence

    YanıtlaSil
  52. yanlış yapmış bu gereksiz bi yazı olmuş bence

    YanıtlaSil
  53. ahmet dogan a ve yusuf zotluogluna tek bir sorum var. o savundugunuz muvekkilleriniz , cek kestigi anda bankada duran parası kadar mı kesiyor ? bana muvekkilinin piyasaya kesitigi cek tutarını ve bankada duran nakit parasının tutarını yazabilir mi?
    yuz de yuz eminim ki , ticaretle ugrasan her firma , bankada duran nakit parasından daha fazla cek kesmiştir. Ben 15 yıllık binlerce yaprak cek kesen ve odeyen biri olarak ekonomik sistemi cok hen de cok iyi biliyorum. onların avukatlıgı bildiginden cok daha iyi ekonomiyi biliyorum. Ulkemizdeki firmalar ticaretini surdurebilmek icin nakit parasından daha cok cek kesmek zorundadir. vadeli işleyen piyasalarda ki ulkemiz bu piyasa ile calısmaktadır , vadeye mal alır vadeye mal satar . bu da nakitit pardan daha buyuk borc alacak riski dogurur. Bu avukatlar kotu niyet ve kendi cıkarları dogrultusunda muvekkillerini alet ederek toplumu yanıltmaktadır. Cunku KARSILIKSIZ CEK KESMEK diye bir suc var sa muvekkili de bu sucu işlemektedir. tek farkı şimdilik vadesi gelen cekleri muvekkili odeme gucune sahiptir. Ama gun gelecek onun muvekkili de odeyemez duruma dusebilecektir. Ozaman yine sorarım bu avukatlara , muvekkilin hem alacaklı hem borclu olacak. Ve de karsılıksız cek kesen sozum ona SUCLU OLACAK. ŞİMDİ KİMİ SAVUNACAK , alacaklı olan muvekkilini mi yoksa ondan alacagı olan diger alacaklıyımı yoksa borc yuzunden hapis cezası ile karsı karsıya gelmiş muvekkilinimi ???
    SİZ AVUKATLAR , ADALETİN TEMSİLCİLERİSİNİZ. CIKARLARINIZ DOGRULTUSUNDA ADELETTEN SAPMAYA BASLADIGINIZ ANDA , TOPLUM ONUNDE DEGERSİZ VARLIKLAR DURUMUNA DUSERSİNİZ. GOREVİNİZ VE MESLEGİNİZ BICAK SIRTI GİBİDİR BUNU UNUTAN SİZİN GİBİ AVUKATLARA BUNU HATIRLATMAKTA FAYDA GORUYORUM.

    YanıtlaSil
  54. BİZLER HEM ALACAKLI HEM BORÇLUYUZ.! BU AYRIMI NEDEN YAPAMIYORLAR DOLANDIRICI OLAN ADAM ZATEN HAPSE DÜŞMEMEK İÇİN KENDİNİ GARANTİ ALTINA ALMIŞTIR ARKADAŞ...!!!!!! BEN ALACAĞIMI ALABİLSEM ZATEN BORCUMU ÖDİCEM. SİSTEM BÖYLE İŞLİYODU. ÖDEMENİ ALIR KARŞI TARAFA ÖDEMENİ YAPAR KALAN SENİN KAZANCINDIR.! KENARDA YATIRIMI OLAN İNSANLAR YA DA EŞİ DOSTU SAĞLAM OLANLAR ÖDEYEBİLDİLER BORÇLARINI. BENİM AİEMİN BÜTÜN İŞİNE İCRA GELDİ MAKİNALAR GİTTİ MALLAR GİTTİ ELEMANLAR ÇIKTI İCRA EVİMİZEDE GELDİ ÇÜNKÜ BİZ ÇAKALLIK YAPIP BAŞKALARININ ÜSTÜNE YAPMADIK ŞİRKETİMİZİ. ANLAYAMIYORUM HAPİS CEZASI KALKSADA BORÇ SİLİNMİYOOOORRRRRRRRRRRRRRRR.!!!!!!!! BIRAKINDA ÖZGÜRLÜĞÜMÜZE KAVUŞUP İŞ YAPIP BU BORÇLARI ÖDEMENİN HAZZINA ULAŞALIM. BU NASI Bİ ANLAYIŞTIR. AVUKAT BEYLERİN KENDİLERİNİ DÜŞÜNDÜKLERİNİ DÜŞÜNMEKTEYİM. Kİ YAZILAN DİLEKÇEDEN DE BU ANLAMAKTAYIM. ALLAH BİZE VE AİLEMİZİN YÜZÜNE GÜLERDE BORÇLARIMIZI ÖDEDİĞİMİZDE BU AVUKAT BEYLERE DEKONTLARIMIZI YOLLARIM. HERKESE MUTLU GÜNLER DİLİYORUM BEN YÜREĞİMİ FERAH TUTUYORM BU CEZA KALKACAK BUNU İNANIYORUM.

    YanıtlaSil
  55. ben 21 içerefe kaldım1 aralıkda çıktım.orda .tecrübeli bir mahkum AVUKATLAT için(vixdani hareket edenler hariç) bunlar ÇANTALI HIRSIZ dedi. megersem ne kadar dogruymuş.bunların gözünü PARA HIRSI burumuş.ALLAH yardımcıları olsun yinede..

    YanıtlaSil
  56. bu avukatların ne hukuktan nede insanlıktan haberi var ticaret yapıp borcunu ödeyemeyen esnafa ve türk halkına rahatca hakaret ediyorlar
    ŞİMDİ BİRİSİ HIRSIZLIK YAPSA ÇALDIĞI PARALARI YESE YAKALANDIĞINDA SADECE HIRSIZLIKTAN YATACAK ODA NE KADAR YATACAK BELLİ DEĞİL DIŞARI ÇIKTIĞINDA KİMSEYE BORCU YOK CEZASINI ÇEKTİ BİTTİ
    ÇEK SUÇU DAHA BÜYÜKYA O ZEKİ AVUKAT ARKADASLARA GÖRE ANLIYORLAR AMA İŞLERİNE GELMİYOR SÖMÜRECEKLER YA MİLLETİ SÖNDÜRECEKLER YA OCAKLARI. İŞİNİ YAP İYİ ARASTIR DELİLLENDİR BU ADAM MAL KAÇIRMIMI KAÇIRMAMIŞMI TAKİP ET BİRAZ ALDIĞIN PARAYI HAK ET TABİ ÇEK KOLAY YAKALAT POLİSE OLANDAN ALABİLDİĞİNİ AL OLMAYANI ÇOLUĞUNDAN ÇOCUĞUNDAN AYIR HAYATINI MAHVET SÜRÜNDÜR İNSANLARI,KENDİ PARANI TAHSİL EDİNCE MÜVEKKİLİNİDE KANDIR İŞİ ÇÖZMÜŞ GİBİ HAREKET ET Bİ UYANIK SİZSİNİZ YA AMA O İŞLER BİTTİ ARTIK BU ÜLKEDE KAN EMİCİYE PRİM VERİLMİYOR ASIL DOLANDIRICI DÜZENBAZ KATİL SİZ AVUKATLARSINIZ(ARADA İSTİSNALAR VAR ONLARA SÖZÜM YOK AMA ÇOK AZLAR)NEDEN DOLANDIRICILAR YAKALANMIYOR ARTIK NEDEN SUÇLAR ARTTI NEDEN YAKALANMIYORSUNUZ ÇÜNKÜ GERÇEK SUÇLUYLA BERABER ÇALIŞIYORSUNUZ SİZ AMA DEDİMYA ARTIK KAN EMİCİYE PRİM YOK SİZİN GİBİLERİDE YAKALAMAYA BASLADILAR NEDENSE HER ÇETENİN İÇİNDE BİR KAÇ TANE AVUKAT OLUYOR NEDEN ACABA DÜRÜSTLÜKTENMİ?
    DAHA ÇOK ŞEY YAZARIM BURAYADA BEDENSEL ENGELLİYİM KOLUM AĞRIDI AMA BİTTİ ARTIK BU YASA ÇIKACAK ARTIK MECLİSİMİZDEKİ VEKİLLERİMİZİNDE VİCDANLARI RAHAT EDECEK BABAMDA EVE GELİP ARTIK BANA BAKABİLECEK ARTIK 2 AYDA BİR YIKANMAYACAM BABAM GELECEK BENDE UYUYABİLECEM ARTIK

    YanıtlaSil
  57. sevgili mağdur.bu sitelerde gezen herkes mağdur ....saat 14 de bakanar kurulunda görüşüleceği haberi dolanıyor 1 haftadır 22 sinde meclise geleceğide de ...yıbaşından önce cezaevleri boşalacaıda ...inşallahh...bende 21 gün yatdm çıkmasa 1 yıl daha var ne oalcak halimiz bilemıyorum ..bakanlar kururlun beklıyoruz hacı yolu bekler gibi...allah sabr ve selamwet versin inşalahh--doğan balak

    YanıtlaSil
  58. SAYIN YETKİLİLER EVLERE HACİZ YOK DİYORSUNUZ AMA AVUKATLAR ŞAHLANDI YASA ÇIKINCAYA KADAR YAPACAKLARININ İKİ KATINI YAPIYORLAR BU VANPİRLERİN ÖNÜNÜ KESECEKSENİZ KESİN YOKSA KAN EMMEYİ BIRAKIP YAMYAMLAŞTILAR .LÜTFEN BUNLARIN ÖNÜNE BİR AN GEÇİN.

    YanıtlaSil
  59. Hisar1951@hotmail.com19 Aralık 2013 15:27

    gazanız mubarek olsun ali babacan yakından takip ediyorum özü sözü doğru adamdır bu seferde kendine yakışanı yapmış allah herşeyi gönlüne göre versin yolu daima açık olsun izmirli mehmetbey

    YanıtlaSil
  60. mağdurmisafir19 Aralık 2013 15:27

    herşey çok güzel gözümüz aydın olsun hepimize hayırlı uğurlu olsun yasamız ama ne zaman mecliste oylanıp yasalaşıcak bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  61. haber arkası arkasına tün gazete ajanslara düşmeye başladı.artık özgürlük çok yakın.
    Tüm emeği olanlara teşekkür

    YanıtlaSil
  62. bıran once olsun19 Aralık 2013 15:28

    kanalların bu konuya el attığı için allah razı olsun benım eşim yatıyo hiç ugruna yatması çok kotu ben ve eşimde perısan oldu allah rızası ıcın bunu hızlandırın eşim hasta oldu orda belkıde ölücek hıç uğruna allah korusun ama bunu hızlandırın nolurrr bıran once

    YanıtlaSil
  63. yorumlarınız ve bilgileriniz çok anlamlı ve çok düzgün.arkadaşlar bende kredi kartı mağduruyum,dolandırıldım...v.s. eve 6 bankadan haciz memuru avukat-mesaj-telefon açmalar 2 senedir ailemle hayatımızdan bezdik.bir kere haciz işlemi yapıldı eşyalar gitti.üstünden 1 yıl geçti ama daha bütün bankalar zorluyor.bu çek yasası çıktığında kredi kartı içinde ev haczi yasaklanmış olacak anladığım kadarıyla,doğrumu anlamışım acaba..ayrıntıyı bilen varsa bilgi verirse çok minnet duyarım..şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  64. lütfen taahhütü ihlallerden yani borcundan girenlerin devlet alacaklarını 1 sene ertelesin

    YanıtlaSil
  65. Onlar Bankalara devletin paralarını veriyorlar alın bu paraları siz bu yoksul ailelerin işsiz çocuklarına dağıtın biz gider babasının anasının ayağından donuna kadar alırız diyerek Bankaralar devleti peşkeş çekiyorlar şimdi evlere icra gitmeyeceğine inanıyormusunuz???

    YanıtlaSil
  66. Ben hâla şirket ortağıyım %1 hissem var..
    Ancak şirketle alakam yok kefalet de vermedim faturadan cari hesaba mahsuben icra takibi başlatıldı...
    ve ben başka biryerde işe girdim asgari ücretle çalışıyorumm....
    Maaşımdan 1/4 oranında kesinti yapılıyor ve 4 aydır maaşımdan kesiliyor..
    Bu haciz kesintisi başladı icra hukuku mahkemesine nasıl bir itiraz yapmam lazım ve süresi nedir?
    Bu icradan nasıl kurtulurum...
    Çok teşekkürler ilginize...

    YanıtlaSil
  67. taahüdü ihlalden cezası cıkanlar ne olacak cezası erteleme olmaz mı

    YanıtlaSil
  68. avukat size hakaret edmez.kayda alın vetazminat davası açın.ama siz dikkatli konuşun.saygı sizde kalsın

    YanıtlaSil
  69. ÇOK GÜZEL SÖYLÜYORSUNUZDA BU YASAYI KİM DÜZELTECEK
    YÜZBİNLERİ BULAN ÇEK MAĞDURU VAR
    DAHA ÖNCE SENET VARDI SENETE HAPİS Mİ VARDI
    BU TİCARET NASIL BU HALE GELDİ
    TEK SUÇLU ESNAF MI
    NASIL OLSA HAPİS KORKUSU VAR DİYEN TÜCCARIN HİÇMİ SUÇU YOK
    NETİCE OLARAK TÜRKİYENİN TARAF OLDUĞU ANLAŞMALARA VE ANASYASAYA TAMAMEN AYKIRI OLAN BU DURUMU DÜZELTECEK YOK MU YÜZBİNLERCE OCAK YOK OLMAK ÜZERE LÜTFEN BU İNSANLARIMIZI DA DÜŞÜNELİM İNSAN KAR EDER ZARAR EDER HATTA İFLASTA EDER AMA ÇALIŞIR ÇABALAR AYAĞADA KALKAR TİCARET BÖYLE BİRŞEY AMA İŞİ KÖTÜ GİDEN BİR KİŞİYİ SİZDE HAPSE ATARSANIZ NE DÜZELECEK İNSANLARA FIRSAT VERELİM GÖRECEKSİNİZ KİMSE BOÇLA YAŞAMAK İSTEMEZ YAŞAYAMAZDA ZATEN BİRBİRİMİZE GÜVENELİM İMKAN VERELİM BAKINIZ O ZAMAN HERŞEY NASIL DÜZELECEK İNŞAALLAH SAYGILAR SELAMLAR RABBİM HERKEZİN İŞİNİ GÜCÜNÜ RAST GETİRSİN İNŞAALLAH

    YanıtlaSil
  70. arkadaşlar zaten köye gelemiyorsunuz bırakın köy icra memurlarına kalsın kahveci amca sende kapat kahveyi olan asker lere oluyor avukatların parasını toplamak için devlet canla başla uğraşıyor daha devlet ne yapsın yarın birde vatandaş kaçarken asker silah kulanırsa o zaman ölenin hesabını kim ödüyecek bankaların parası nerden geliyor kim kimin parasını almış vermiyor tefeciler memleketin kanını canını aldı bankalar tefecilik yapsın devletin memuru ve askeride bankaların güvenliğini saüğlasın parasını toplasın piyasanın .%30 u bankalara ipotekli ve bankalara çalışıyor eyvalah çalışsın vanpirlerde alsın ama devletin askeri ve devletin memuru ve devletin güçü bankaların güçü askeri değil halkın güçü ve halk tır saygılarımla

    YanıtlaSil
  71. Denetimli serbestlik tedbiri uygulanmaya başlandıktan sonra alt sınırı bir yıl veya daha fazla olan kasıtlı bir suçtan dolayı soruşturma veya kovuşturma başlatılması hüküm kurulması halinde olumsuz olarak etkiler. Aldığınız ceza 5 ay olduğu için bu da suça iştirak dan dolayı verilmiş sanırım, tarafınıza daha önce verilmiş olan denetimli serbestlik tedbirini etkilemez

    YanıtlaSil
  72. babam taahhüd ihlalinden dolayı 3 ay hapis kararıyla suan hapiste ve o hapisteyken bir tane daha taahhüd ihlalinden 3 aylık bir hapis kararı daha geldi bu demek oluyokii babm 6 ay hapismi yatıcakk? babam içerdeyken biz nolucaz annem ben dışarda zaten perişanız bu borcu ödemek için gücümüz yok aynı zmanda babam 2 kez bypass olmuş biri bizim ordan cenazesinimi cıkarmak için beklicez yoksa orda yatarken borcmu ödencek bu nasıl bir ülke bu nasıl devlet insanlar borclarından dolayı özgürlüklerinden oluyolar ve bizde oldugu gibi bir cok aile yıkılıyorr.

    YanıtlaSil
  73. ben kayseride 25 yıllık iş adamıyım 2001 2002 2003 yıllarında 500 işçi çalıstıran 53 ülkeye ihracat yapan bir is adamıydim dünyada acılan bir çok fuarlara katıldım 2003 yılında doların 1735 tleden 1300 teleye düştügünü tahminim türkiyede herkes bunu hatırlarar avrupa makkemeleriyle karşı karşıya gelmiyelim diye anlaşmalarımızı aylemizi mafettik ama yerine getirdik 2003 yılında kayseri hilton otelde 6 milyon dolar ihracat yapan fırmaya madalya taktıklarında ben ihracatlarımı istdan yaptıgım içi görünmedim o yıl benim ihracatim 10 milyon dolardı şu anda isbsta hazırım ama kacıyorum ve ginede ihracata tam gaz devam ediyorum dolar böyle durursa allaha şükür iyi benim buyazımı kayserili mechur iş adamları okursa benim kim olduğumu çok iyi bilirler ama bazıları utanmazlar ben şu anda degişik bir firma adıyla çalışıyorum ve aylık 100 dolarlık ihracat yapiyorum + iç piyase ve iki fabrika çalıştırıyorum ama sermayem hiç yok eskiden kalan ufak defek kıredim kalmış pıyasede allah razı olsun veriyorlar yapıyorum kayeride üç beş firma hariçinde ihracat için biraz daha destek bulursam hodri meydan diyorum ben bu çalışmamı şerefimle borçlarımı odemek istiyorum şü anda 30 ülkeyle irtibatim devam ediyor bu yazıyı kayseride okuyan herkes beni iyi tanir beni bulun bir devlet adamıyla görüşmek istiyorum görüştükten sonra isterlerse kendi elimle emniyete teslim olacagım eger isterlerse ama ben genede türkiyenin ihracatının yükselmesi için elimden gelen herşeyı yapacagım birde kayseriyi dünyayaya tınıtan üç beş kişinin içinden biriyim bunların hepsini şerefimle borcumu ödemek için ve ailemi rahat ettire bilmem için yazdım allahınan bu yazıyı bir mektup kagıdına yazmadım nedenini siz bulun bırde buişleri yaparken yanlız degildim ist bullu ortagım vardi kendisi malı muşafır NOT . bu yazıyı o kadar açık yazdımkı beni elinizle koymuş gibi beş dakıkada bulursunuz hepiniz allaha emenet olun.

    YanıtlaSil
  74. abdullah çakıcı19 Aralık 2013 15:54

    ALLAH RAHMET EYLESİN KALANLARA SELAMET EYLESİN .... BANKA KAPISI,FAİZ KAPISI KAPANMADAN BU MİLLETE HUZUR YOK

    YanıtlaSil
  75. arkadaşlar ben taahütlerimin 2 taksidini ödeyemedim avukat beni şuan şikayet etse ne zaman hapis kararım çıkar ortalama

    YanıtlaSil
  76. Barışçı-Mersin19 Aralık 2013 15:56

    Sayın; Yargıtay Başkanım, Sayın Yargıtay Üyelerimiz, Sayın Hakimlerimiz ve Savcılarımız, Sayın; Avukatlarımız ve Barolarımız.

    Bizler; biz esnaflar ve iş verenler, gerek sizleri gerek; Sayın Başbakanımızdan ve gerekse, Sayın Bakanlarımızdan, Sayın Milletvekillerimize kadar, günlerdir aylardır ve hatta yıllardır, haklı olduğumuza inandığımız bu haklı davamızda, rahatsız eden; fakslar çeken, mektuplar gönderen, mailler gönderen, mesajlar gönderen insanlarız. Bizler; Devletimize vergi veren, yanlarındaki kişilere iş veren durumunda iken, muhtelif sebeplerden; hatalarımızdan ve ekonomik krizlerden dolayı, cezaevine giren; girme aşamasında olan, kaçak durumda olan insanlarız. Unutmayalım ki ; bizler borçlarımızı ödemek için uğraşırken bu içinden çıkılmaz durumlara düştük. Şimdilerde ise; öyle veya böyle; başarısızsan suçlusun konumundayız. Anlatmaya çalıştıklarımız hususunda ve bu yazımıza ek olarak sunduğumuz kararlar doğrultusunda; aşağıdaki hususların bize göre, tekrar gözden geçirilmesi gerekmektedir, düşüncesindeyiz.
    1-31.12.2008 tarihinden sonra, 3167 sayılı çek yasasının; TCK’nu ile uyumlu hale getirilmemesi hususunda, yasal boşluk çok açık ve net biçimde ortada iken, bu hususta; Sayın, Yargıtay 10.Ceza Dairemizin kararları var iken, birçok sayın Mahkememiz, aykırı kararlar vermektedirler. Bu anlam ve manada; bir an evvel, Sayın; YCGK’nun ivedi ve acilen, bir karar çıkarması gerektiğine inanıyoruz.
    2- ÇEK CEZALARINDA; BANKALARA HER ÇEK YAPRAĞI İÇİN 600 T.L. CEZA VERİLİRKEN, BİZLERE ÇEK BEDELİ KADAR ADLİ PARA CEZASI VE CEZA ÖDENMEDİĞİNDE, HAPİS CEZASI VERİLMESİ UYGUN VE DOĞRUMUDUR? BİZE GÖRE; ADİL BİR UYGULAMA OLACAKSA, BANKALARA VERİLEN PARA CEZASI BİZLEREDE VERİLEBİLİR, DAHA FAZLASI DEĞİL. BU CEZADA; İDARİ PARA CEZASI OLMALIDIR.

    3- 5941 Sayılı yeni çek yasası ile taahhüt verilerek; geçici bir özgürlük kazanılmıştır ama, zaten her şeyini kaybetmiş olan bu insanlar, ellerinde olmayan imkanlardan dolayı, taahhütlerini yerine getiremeyerek, yeniden cezaevlerine döneceklerdir.
    4- Belki Sayın Yetkililerimiz bilmiyorlar ama; birçok Asliye Ceza Mahkemelerimiz farklı farklı kararlar vermekteler, (verilen taahhütleri, samimi bulmadıklarından kabul etmeme gibi, 5941 Sayılı yeni çek yasasının; lehe olan hükümlerini uygulamamak gibi…
    Sayın; Yargıtay Başkanım, Sayın Yargıtay Üyelerimiz, Sayın Hakimlerimiz ve Savcılarımız, Sayın Avukatlarımız ve Barolarımız. Bizlerin durumunda olan; binlerce insan mağdur durumdadır. Bizler halen bugün; AİHM’ne dahi başvurmuş değiliz. Bizlere göre; biz artık diyoruz ki, haklı olduğumuz bu davamızda, bu haklı davamız öncelikle ve ivedilikle çözülmelidir ve hatta geç bile kalınmıştır diyoruz. Yukarıdan buraya kadar çok kısa ve öz anlatımla; sorunlarımızı dile getirmek anlamında, gereğinin yapılması dileğiyle ve saygılarımızla. 22.04.2011

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; GEREK, YARGITAY BAŞKANLIĞINA, GEREK YCGK'NA VE GEREKSE İLGİLİ YERLERE İLETİLMESİ GEREKEN DOSYALARIMIZIN, İÇERİĞİ BAKIMINDAN; ÖN YAZI OLABİLİRMİ DİYEREK VE SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  77. DOGRUDUR

    ZATEN TURKIYENIN SICILI COK BOZUK INSAN HAKLARI MAHKEMESINDE

    BILDIGIM KADARIYLA RUSYADAN SONRA HAKKINDA EN COK DAVA ACILAN ULKE TURKIYE

    EGER CEK MAGDURLARI BINLERCE, ONBINLERCE DAVA ACARLARSA
    HEM TAZMINAT TUTARI COK OLUR
    (ORTALAMA 50000 AVRODAN YUZLERCE MILYON AVRO YAPAR)
    HEM DE HUKUMETIN HAVASI IYICE SONER
    BIZ DEMOKRATIZ PALAVRALARINA AVRUPADA DA HERKES KICIYLA GULER

    YanıtlaSil
  78. sahtekar adam çek yazmaz. gerçek ticaret erbabı çek le ticaret yapar. gün gelir sistemden dolayı işler bozulur ve dürüst tüccar sahtekar durumuna düşer.asıl sahtekar olan sıstemdir. bu sistemi yönetenlerdir.para babalarından korkarlar ve yasaları hep onlardan yana çıkarırlar,oy zamanı gelince biz vatandaş oluyoruz onlar ise vatandaşın sırtından geçinenler bize sahtekar diyorlar.kaldırın şu hapis cezalarını vatandaş birbiriyle anlaşır ve borcunuda öder. bizimde önümüzü tıkayan yasalardır. hemen bi hapis cezasını çıkarırlar ve bizleri mahkum duruma düşürürler kaçak yaşamaya başlarız. bu esnada borç ödenmez .önümüzü yine sistemle kapatırlar.dünyada çekle senetle mahkumiyet veren başka bir ülke yoktur.bu ne biçim insan hakları anlayamadım. BBDK na gebe kalmiş hükümetlerden kim bizim hakkımızı savunacak.ama ahireti unutmasınlar.burda olmazsa orda olacak inşallah.allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun.selam ve dua ile..........

    YanıtlaSil
  79. Karşılıksız çek düzenleme suçu diye bir suç tipi düzenlemesi son derece saçma uygulamadır. Komik bir durum. Sırf bu kanun olduğu için gerçek dolandırıcılara ceza verilemiyor. Çünkü bu kanun uygulanıyor. Bu kanun tamamen kaldırılmalı. Bu kanun kaldırılırsa otomatikman dolandırıcılık suçu devreye giderecek. Böylece malı mülkü olmadan çeki piyasaya doğrayan, tokatçılara anında ceza verilebilecek. Ekonomik zorluğa düşmesi nedeniyle çeki ödeyemeyenin kastına bakılacak. Kötü niyetli değilse suç oluşmayacak. Bu uygulamaya bir gün dönülecek ama ne zaman. Dört gözle bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  80. ÜST SINIRI 5 YIL OLAN CEZALARDA KAPSAM ALANI İÇİNDE SADECE BASIN YOK DİP NOT OLARAK BELİRTEYİM DEDİM

    YanıtlaSil
  81. ALLAH BU İNSANLARI ISLAH BİLE ETMESİN.. ISLAH KELİMESİNİ AYAKLARA DÜŞÜRMEK OLUR.

    YanıtlaSil
  82. sayın bakanlarım kacak işçi olarak kendi ülkemde çalışıyorum.ne mutlu ki ülkemdeyim uyku yok zil çalındığında kapı çaldığında açamıyorum. benim ülkem özğür ülkemi? çek borcundan dolayı kaçak yaşıyorum ülkemde spor ile ilği şike tasarısı bukadar çabuk ğeçiyor ama biz bir adım gidemiyoruz.borçtan dolayı hapislik etikmi? sgk yok ayda bir yer değiştiriyorum.çunku ailemin nafakasını kazanmak zorundayım.babası olan çocuk hiç öksüz kalırmı?kalırmım kalır benim ülkemde açık bir işkençe içersindeyim.rahat rahat iş bulalım sgk mız olsun bizde borcumuzu ödeme gayreti içersine girelim.

    YanıtlaSil
  83. bu yasa cezaevinde olanlarıda kapsıyormu? yani yasa çıkarsa cezaevindekimağdurlar tahliye olacakmı? Bizlerin sesine kulak veren tüm site yöneticilerine ve devlet büyüklerimize gece gündüz dualar ediyoruz.Allah hepinizden razı olsun. Sizleri başımızdan eksik etmesin. Babam şu an 56 yaşında ve cezaevinde, bu güne kadar en az 500 kişiyi istihdam etmiş bir kişiydi.Çalışan personelini emekli etti,kendini edemedi. Kendini cezaevinde buldu. Gerçekten çok mağduruz ve acılıyız. İnşallah bu yasa cezaevinde olanlarıda tahliye edecek şekilde kapsar.

    YanıtlaSil
  84. gbt nin kaldırıldığını ancak uyap üzerinden her aramada bakılacağını bağlı bulunduğunuz karakol direk size gelecekmiş

    YanıtlaSil
  85. Arkadaşlar benim çok yakın bi arkadaşım şu an hapishanede içeride 1 yılını bitirdi cezasıda kamu malına zarar vermek bi kavgadan dolayı içeri girdi yani.Bu paketin içinde elektronik kelepçe ile ilgili bi karar var mı? varsa koşullar neler.. bilginiz varsa paylaşırsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  86. ben geçen gün görülen davamda günlüğü 20 liradan çeza aldım ve 265 gün ceza verdi hakim sanki adam yaralamışım gibi bende düşünüyorum şimdi benim toplam yatmam gereken ceza hesaplarıma göre 30 sene civarı böyle oluncada bende gideyim alacaklılara ya davayı geri çek yada öl demek geliyo içimden sonuçta aynı cezayı yatacam öylede böyle nede olsa adam öldürdünmü infazı oluyo daha az yatarım yani demi dogru düşünmüyormuyum yanlış yargı bunları düşündürüyor insana gelde düşünme yazıklar olsun böyle adli yargıya böyle yasaya

    YanıtlaSil
  87. neden koymus ve gerekcesı ne dir konuda yardımcı olabılırız

    YanıtlaSil
  88. tabıkı var cek leri yazıp tanzim ederlerse icraya koyarlarasa sizin yoklunuzda 21 maddeye muhtara teslim ederse ozaman iç bi hak idda edemessin edersin ancak dava acacan vezor bı duruma gırersınız kayıp çeklere derhal yasal bı çözüm yapın icra takibini durduramazzsın bu konuda hukiki konuda destek için arayın beni 05452113150

    YanıtlaSil
  89. sigortaya olan borc varsa hacız koyar devlet alacagı her zaman önde

    YanıtlaSil
  90. sana olan borcumu ben yatıgım zaman nasıl odecem bunu dusundunmu borctan dolayı kımsenın ozgurluyunu alamassın gardaş

    YanıtlaSil
  91. alacaklı magdurları sitesinin sahibi kim, bu sayfada kategorilere bakın allah işte şeytana pabucunu ters giydirir, böyle kelini önüne indirir. seni gidi sahte pir seni

    YanıtlaSil
  92. şunu bilmeliyiz arkadaşlar DÜŞENİN DOSTU OLMAZ çook doğruymuş kızkardeşim bile arkasını dönüyor artık yaşamın bir anlamı da kalmıyor .allah tüm yetkililere merhamet versin de bizi bu kötü durumdan kurtaracak birşeyler yapsınlar .birde adam batmış iflas icralık oluyor faiz faiz harç harç bu ne yaa vallahi başbakanım cebindeki kadar harca diyor DOĞRU AMA iş yaparken demir 700- 800 den 2000 e çıktı buna ne dersiniz krizden kaynaklandı arkadaşlar ABD NİN BİLE BATTIK DEDİĞİ DÖNEMDEN BERİ SÜRÜNÜYORUZ.YENİ DEĞİL Kİ

    YanıtlaSil
  93. Erol tekirdağ19 Aralık 2013 16:31

    hamiline olmayan tacir çekine hamiline yazan kaşideci için o ceza 5941 de 2 tür çek vardı tacir çeki - tacir olmayan

    YanıtlaSil
  94. çıkmamasından çok korkuyorum kesin çıkçak diyebilen var mı

    YanıtlaSil
  95. peki dolandırıcalr nolacak kardeşim İBRAHİM ZEYREKCE adı altında adam 150 tirilyon piyasayı vurmus otomotiv gıda ve mobilya cep telefonu sektörlerinde birsürü ocağı söndürmüş bu adam ferarilerle gezerken parasını alamayanlar napsın cinayetmi işlesinler haksızlık bu hapis cezası kalkmamalı.....

    YanıtlaSil
  96. Bence İcra denen olay kaldırılmalıdır.İnsanlar borçlarını ödemek isterlerse ödesinler.Aksi halde de mesele alacaklı ile borçlu arasında çözülsün.İcra hiç hoş bir şey değil.İnsanların huzuru kaçıyor.Hatta bazen insanlar istemeye istemeye para ödemek zorunda kalıyorlar.Bu konuda grup kurup kamuoyunda baskı oluşturmak isteyen arkadaşların yardımını ve desteğini bekliyorum

    YanıtlaSil
  97. sayın murat kardeşim nasıl empati kurucaz ben iş yaptım battım sen getir elin yabancısına buyuk marketler kur küçük esnafı batır malzemeye zam zam mazota zam şekere zam ben 2003 de unun çuvalını 38 tl alırken pogça toptan 20 krşdu şimdi 68 tl alyoruz pogça 25 krşdan toptan veryoz bu durumdan nasıl borç ödüycez hesabını yap bakalım

    YanıtlaSil
  98. arkdaşlar gelin fesbook adresime birlikte kurup kuralım herkes arkdaşlarını davet etsin birleşlim ve yürüyüş yapalım sesimizi duyuralım yoksa ysayı beklersek daha çok canlar yanacak yuvalar yıkılacak çocuklarımız ziyan olucak
    hisar.36@hotmail.com herkes braz gayret göstersin burda yazmakla olmuyo sesimizi duyuralım.

    YanıtlaSil
  99. ÇEK İLE İLĞİLİ DERDİ OLANLAR ARASIN YARDIM EDELİM YARGITAY ONAMA HARİÇ YEREL MAHKEME KESİNLEŞENLER ARASIN DAVALARINIZ TAKIP ETMENIN YOLU VAR DOSYANIN İÇERİĞİ ÖGRENİRSİNİZ ARAYIN YARDIMDI OLAYIM
    O.531.266 05 00

    YanıtlaSil
  100. Avukatlar silah zoruyla mı taahhüt aldılar? O an hacizden kurtulmak için verdiniz, haciz yapılmadı. Sonuçların katlanmak zorundasınız. Borçlu olmak rahatsız etmiyor, ama konu komşuya rezil olma düşüncesi rahatsız ediyor. Sonuçta alacaklının asıl mağdur olduğunu umutmamak lazım

    YanıtlaSil
  101. kimse durduj yerde bu sıkıntıya düşmez fiikir yürütme bilip bilmeden

    YanıtlaSil
  102. lan konusmalarına dikkat et bir daha bu siteye girme sen nasıl bir insansın insan oldugundan süphe ediyorum millet içeriye girdigi zaman ailesine senmi bakacaksın o borçluların alacagı yokmu boş yere mi taahhüt verdiler

    YanıtlaSil
  103. senin maddi durum sanırım cok iyiki konuşuyorsun bir gün senin de başına gelir ozman görüsün ben ce ACİL cek e cıktı ise tahüde de cıkması gerekiyor bu yasa ama sanırım büyük ihdimal cıkar cünkü adalet bakanı 70milyon dosya düşecek diyor dosya düşerse sanırım verilen tahüt de düşer hayırlısı ama cıkmalı cıkcak da

    YanıtlaSil
  104. eva ben iki defa cezaevine girip çıktım yaşım 56 senin gibi itlere kemik yetiştiremediğim için ekmeği yiyenler nankör kemiği yiyenler saldırgan ama hep benden beslendiniz...

    YanıtlaSil
  105. Allah herkese borcunu ödeme kolaylığı ve şuuru versin başka söze hacet kalmadı.

    YanıtlaSil
  106. SAYIN ARINÇ... TEŞEKKÜRLÜR Kİ NE TEŞEKKÜRLER........

    YanıtlaSil
  107. dolandırma amaçlı çek kullanan kişilerin af edilmesine karşıyım ama iş yeri olup hükümetimizin yanlış politikası ve yanlış kararları nedeniyle iflas edip mağdur olan binlerce kişiden biri olarak bir af bekliyoruz eşim 45 gün hapis yattı çıktı tam bitti diyorduk 2 tane çek daha çıktı 2004 yılından bu güne kaçmaktan ev değiştirmekten yorulduk kazandıklarımız ancak geçinmemize yetiyor gönül isterki tüm borçlarımızı verip bu fani dünyadan göçüp giderken kul hakkıyla ALLAH ın huzuruna çıkmamak ama olmuyor ......

    YanıtlaSil
  108. Tibet58kaan kardeşim yorumunu okudum sana yürekten katılıyorum .

    YanıtlaSil
  109. kimse rahay hayat istemsin herkes cezasını çekecek beleş para kimseye yok başkasının hakkı kimseye halal deyildir

    YanıtlaSil
  110. Hepinize hayırlı uğurlu olsun...Filiz UZUN

    YanıtlaSil
  111. yazıklar olsun dershane sahiplerine hiç mi vicdanları sızlamadı

    YanıtlaSil
  112. BİZ DE BUNDAN SONRAALACAK LARIMIZ İÇİNTAHSİLAT ÇI OLURUZ TAYYİP BEY,

    YanıtlaSil
  113. benim yorumum dolandırıcılar için

    YanıtlaSil
  114. slm arkadşlr...bu yasa da veya yakın zaman da resmi belge de sahtecilik suçuy la ilgili bir yasa çıkacak mı...tşkler...

    YanıtlaSil
  115. şimdi sen birine mal verdin adam battı ödemedi sende adamı avukata verdin avukat önce güzel bi haşladı adamı tehdit mehdit derken en son hapse attı parada gitti adamda (ki para gelse bile önce avukat alacak çünkü orda sen oyuncusun avukat oynatan) ve sen ödeme alamayınca ödeme yapamadın bu sefer başka biri seni belkide aynı avukata verecek sende yallah içeri borcunu ödeyecek zamanın bile olmayacak yine avukatlar kazacak mevcut yasanın savunulacak bi yanı tabi tefeciler için değil ticaret risktir gvenmiyosan çeki almayacaksın dolandırıcılar seni çeksizte dolandırır merak etme biz esnaf aile ve çocukları savunuyoruz ...

    YanıtlaSil
  116. dağdakiler .piç babası bellideğilanladınmı benim çevabım gerçek iş adamları için değil

    YanıtlaSil
  117. sen müneccimmisin rahat hayat isteyen dolandırıcılık yapar senin gi,bi kanemici insanların zor durumlarından nemalanan insanlık yoksunu boş insanlar oldugu sürece aklıselim vicdanlı insanlar da mücadele verecek insanlık onuru her zaman kazanır kimin helal kimin haram oldugunu allah bilir tefeciler avukatlat faizciler cok helal para kazanıyorlar degilmi..boş boş konuşmayı bırakta biraz insan olmayı ögren

    YanıtlaSil
  118. Buyulufener200019 Aralık 2013 17:04

    Devletin yapı biçimine bakar mısın? Sanane benim borcundan harcımdan. Devletin misyonu mudur bu?

    YanıtlaSil
  119. SİZ DE İYİ ALIŞTINIZ YA. NE GÜZEL İŞ ADAMLAR HEM BORÇLU HEM DE ZEYTİNYAĞI MİSALİ ÜSTE ÇIKIYOR. SEN BU YORUMU DA SİLERSİN İŞİNE GELMEZ SENİN...

    YanıtlaSil
  120. ---- Ben alacağım için adamı mahkemeye verdim ve hapis kararı çıktı. 2 yıldır para getirmeyen kişi, hapis kararı çıkınca ödemeyi yaptı Peki diğer alacaklarım ne olacak??ortalık sahtekarlarla dolacak ve bu kanunu suhistimal eden çok olacaktır. Benim bildiğim çok kişi var şöyleki hapis korkusu yüzünden çeklerini ödüyor ve hapis kararı kalkarsa artık siz düşünün!!!!!!

    --- Çek maduru deniliyor bu maduriyetin açılımı şumu 'Benim malı al paraya çevir ve o parayla ev al,araba al,malbora iç,alem yap v.s' Sonrada ben battım madurum :)))))
    lüx hayat yaşamın ve aptalca yaptığın cezasını 4 duvar arasında geçirmirmesi gereklidir.Paramı alamasamda en azından içim rahatlar ve başkalarına zarar vermez.

    --- Şunu kimse unutmasın 1 milyon çek maduru varsa 2 milyonda dolandırılmış insan var Çekle ilgili hapis kararı kalkarsa, çekle uzun vadeli çok kişi mal vermiyecektir, ya kredi kartı yada para diyeceklerdir buda bir çok kişinin esas ozaman çek kanunu madurları ortaya çıkacaktır.

    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  121. SAYIN HOCAM COK SAGOLUN BEN ESKI BIR ESNAFIM SUANDA KACAK OLLARAK YURT DISINDA YASIYORUM BENI DOLLANDIRDILAR AILEM BENI TERK ETI HIC BIR SEYIM YOK COK ZOR GUNLER GECIRDIM UMARIM BU YASA AKLA KARAYI AYIRT EDER

    YanıtlaSil
  122. istersen devlet elini çeksin mafya baksın bu işlere. anlamıyosun bari konuşma be.

    YanıtlaSil
  123. resmi gazetede ne zaman yayınlanır acaba

    YanıtlaSil
  124. 34 opsuyon olsa ne olacak bulamasan yıne kan emicilerın kucagındasın bu yasa cok güzel oldu

    YanıtlaSil
  125. t6üm kanalar veriyor haberleri izleyin çekin hapis cezası kalkıyor müüüüüüüüüüüüjde

    YanıtlaSil
  126. Bu dilekçe şablon olarak iyi gibi ama gerekçeli kararda yapılan teknik ve şekil hatalarınıda belirtmek gerekir. Örneğin verilen cezadan bankanın öedemekle yükümlü olduğu miktarın düşülmemesi gibi hatalar mutlaka olabiliyor. Birde başlataki Konu:...asliye ceza mahkemesinin...... yanlış olmuş, sulh ceza olmalı.

    YanıtlaSil
  127. KelimelerTukenmeden19 Aralık 2013 17:11

    mağdur arkadaşımız kendine yazık etmiş değmez bu meymenetsizler için hapis yatmaya.

    YanıtlaSil
  128. İNŞAALLAH ÖYLEDİR
    ÇÜNKÜ BU HAPİS CEZASI SADECE TÜRKİYEDE UYGULANIYOR
    İNŞAALLAH BİZDEDE TARİHE KARIŞACAK

    YanıtlaSil
  129. terbiyesizlik yapma adam ol

    YanıtlaSil
  130. slm benim 300 000 tl cek borcum var ve şu an sadece cocuklarımın nafakasını çıkara biliyorum bütün yolları kapanmış ve elinde hiç birşey kalmamış bir insanın bu parayı 2 sene de ödemesini bekleyenler hiç birşey bilmiyorlar kesin bize bu çekleri verenler de suçlu alanlarda suçlu teminat isteselerdi bizde o lanet yaprakları alamasaydık ve bu sıkıntıları yaşamasaydık vede yaşatmasaydık erbakanın borcunu af ediyolar cünkü hepimizin parası

    YanıtlaSil
  131. sizler komisyona yazmaya devam yanlız ekonomik suç a hürriyeti kısıtlayıcı ceza (hapis) avrupa hukuk terminelojisinde artık kaltı bu konuyla ilgili böyle bir uygulama yok ayrıca insan haklarına aykırı temel dayanak bu olmalı anayasamızın 90. maddesinde ikili anlaşmalar kanunların üstündedir der bu yüzden komisyona yazı gönderirken bunları temel alın lütfen ben mağdur değilim ama sizin için çalışıyorum

    YanıtlaSil
  132. tebrikler arkadaşım konunun özü bu
    kimsenin sözleşmeden doğan borcundan dolayı özgürlüğü elinden alınamaz bu bir insan hakkıdır ve ülkemiz bu gibi davalarda aihm mahkemesinden ciddi bir şekilde tazminat ödemeye mahkum edilmiştir anayasanın 90. maddesi lütfen okuyun
    90. MADDE Usulüne göre yürürlüğe konulmuş milletlerarası andlaşmalar kanun hükmündedir. Bunlar hakkında Anayasaya aykırılık iddiası ile Anayasa Mahkemesine başvurulamaz. (Ek cümle: 7/5/2004-5170/7 md.) Usulüne göre yürürlüğe konulmuş temel hak ve özgürlüklere ilişkin milletlerarası andlaşmalarla kanunların aynı konuda farklı hükümler içermesi nedeniyle çıkabilecek uyuşmazlıklarda milletlerarası andlaşma hükümleri esas alınır.BU TEMEL ÜZERİNDE DURUN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  133. tebrikler arkadaşım konunun özü bu
    kimsenin sözleşmeden doğan borcundan dolayı özgürlüğü elinden alınamaz bu bir insan hakkıdır ve ülkemiz bu gibi davalarda aihm mahkemesinden ciddi bir şekilde tazminat ödemeye mahkum edilmiştir anayasanın 90. maddesi lütfen okuyun
    90. MADDE Usulüne göre yürürlüğe konulmuş milletlerarası andlaşmalar kanun hükmündedir. Bunlar hakkında Anayasaya aykırılık iddiası ile Anayasa Mahkemesine başvurulamaz. (Ek cümle: 7/5/2004-5170/7 md.) Usulüne göre yürürlüğe konulmuş temel hak ve özgürlüklere ilişkin milletlerarası andlaşmalarla kanunların aynı konuda farklı hükümler içermesi nedeniyle çıkabilecek uyuşmazlıklarda milletlerarası andlaşma hükümleri esas alınır.BU TEMEL ÜZERİNDE DURUN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  134. tebrikler arkadaşım konunun özü bu
    kimsenin sözleşmeden doğan borcundan dolayı özgürlüğü elinden alınamaz bu bir insan hakkıdır ve ülkemiz bu gibi davalarda aihm mahkemesinden ciddi bir şekilde tazminat ödemeye mahkum edilmiştir anayasanın 90. maddesi lütfen okuyun
    90. MADDE Usulüne göre yürürlüğe konulmuş milletlerarası andlaşmalar kanun hükmündedir. Bunlar hakkında Anayasaya aykırılık iddiası ile Anayasa Mahkemesine başvurulamaz. (Ek cümle: 7/5/2004-5170/7 md.) Usulüne göre yürürlüğe konulmuş temel hak ve özgürlüklere ilişkin milletlerarası andlaşmalarla kanunların aynı konuda farklı hükümler içermesi nedeniyle çıkabilecek uyuşmazlıklarda milletlerarası andlaşma hükümleri esas alınır.BU TEMEL ÜZERİNDE DURUN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  135. ben ana paraları ödedim faizi can alıyor işyeri haciz olunca faiz de ödeyemedim

    YanıtlaSil
  136. EVET syn GeNeRaLL GBT 14.04.2011 tarihte kaldırıldı.artık sadece ikamet adresinizde aranabiliyorsunuz saygılar

    YanıtlaSil
  137. haklısın dostum

    YanıtlaSil
  138. ana bacı karıştırma bu işe aklını alırlar

    YanıtlaSil
  139. Alacakliyi herkes dusunuyor cunku bugun magdur olan bi cok insanin aynI zamanda alacagida vardir.Sunu lutfen goz ardi etmeyin insan zaten durust degilse piyasanin kendi realiteleri icinde kaybolur gider. Yani kisi durust degilse elinde istedigi kadar cek karnesi olsun zaten kimseden mal alamaz.Bende evlere gelen hacizlere karsiyim zira o kaldirilan esyalar ica dairelerinin yediemin depolarinda ya curuyup gidiyor yada bu islerle yakindan ilgilene insanlarca rant kapisi oluyor o kadar. Yani kaldirilan esya aslinda hic bir borcu odemiyor aksine borclunun evinden eger esyasini kaldirmis iseniz o borclu ilerde parasi olsada kendisine yapilan muameleden dolayi odeyecegi varsada o borcu odemiyor.Taahhudu ihlalden hapse giren insanlarinda hapiste iken bu borclari nasil odeyecegi merak konusu iken kisi eger durust olsa bile siz onu icerde yatirip mahkum ettikten sonra o borcu bir daha asla odemeyecegide asikar degilmi

    YanıtlaSil
  140. herhangi bir gelişme yok sanırım bugün ?? ne zaman netleşecek acaba tahliyeler ne zaman başlar

    YanıtlaSil
  141. Mustafahassoyy19 Aralık 2013 17:49

    ne oldu buraya hep eski yorumlar.başka bir sayfamı var bulamıyorum.KAZAKÇI

    YanıtlaSil
  142. asıl çek mağduru çeki ödemeyen değil ödemesini alamayandır..

    YanıtlaSil
  143. Başbakanımızdan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  144. sayın arkadaş bu kabus artık bitti çek cezasıda ve eve icrada kalkıyor ayrıca 5000 lira altında borcu olup tahüdüt veren kişilere hapis cezasıda yok artık özgürlük var aa şimdi diyecekler avukatlar biz nasıl para kazanacaz elimiz kolumuz bağlandı alacaklılar biz nasıl tahsil edecez ozaman vermiyeceksin malını bankalara çekler için 10000 liraya kadar ödeme emri veriyor bankalar tüm çk defterlerini topluyacak ve çek vereeği kişileri çağırıp teminat alıcak yükümlülükleri artacak anlaştığına teminat aldığına çek karnesi verecek evukatlarda avucunu yalıyacak öyle 4000 liralık çeki 10000 lira tahsil etmek yok eve polisle icracıyla gidip hammalla gidip içeriye ayakkabılarla girip ahkam kesmek yok eşya kaldırmak yok yuvalrı dağıtmak yok vicdansızlar artık iş bitti ben akp sevmiyordum ama bu hükümetin en iyi yaptığı kanundur iştir bu tüm borcu olanlara hayırlı olsun avukatlarada bu bir ders olsun şimdiye kadar emdikleri kan yeter bence .

    YanıtlaSil
  145. oy yavrum oy kurban olaydım sana nasıl kıydın kendıne kuzum demedınmı anem ağlar üzülür dıye bıtanem senı duyup gördüğümden beri uyayamıyorum kuzum ha benım kuzum ha sen değermıydı bıtanem cok kücüksunuz yavrum dayanamıyorum yarabım sabır ver allahım sen sabır ver nolur allahım senın resmını haberını duydum acılarım yenılendı kuzum güzel mevlam bılıyorum dayan dıyorsun sana sığnıyorum ama hergun ruyamda sankı benle gezıyor arkandan bana sarılacak gıbı anne dıyerek bağrıyor arkamdan yalvarıyorum mevlam senden istıyorum sabrımı kımseye verme boyle acılar allahım hıc bırseye benzemıyo ne havaya ne suya bılıyorum ihmal değil imtihan ediyorsun allahım nolur kımseyı evladıyla terbıye etme guzel allahım

    YanıtlaSil
  146. BEN BÖYLE DEVLETİNDE BÖYLE MİLLETİ DE ÇOK SEVİYORUM :)) KARDEŞİM KATİLLERE DOMUZBAĞCILARA HORTUMCULARA HAPİS YOK ÇEK KESENE VAR.YA BU ADELET SİSTEMİ SÖZÜN BİTTİĞİ YER

    YanıtlaSil
  147. bu 3 yasa özellikle çekve icra iflas yasası bu güne kadar hükümetin yapacagı en mantıklı yasa olacagını düşünüyorum sürekli internet haberlerini takip etmekteyim her sitede avukatlar çek ve icra yasasına şiddetle karşı çıkıyorlar :) soruyorum size sayın avukatlar az miktarda borcu olan vatandaş borcunu zaten öder gücü yeterse çok miktarda borcu olan vatandaşın evinden alacagın bir yatak bir tüplü tv. bir kanepe bir buzdolabının degeri ne kadar tutmaktadır artık hükümette vatandaşta gözünü açtı artık bu yasaya karşı çıkan avukatlar yemin ederimki sadece ve sadece kendi keselerini düşünüyorlar. farzedelimki bu yasa alacaklı için zararlı ozaman niçin yüzbinlerce hatta milyonlarca icra davası sonuçlanmadı şuanda alt komisyonda olan bu 3 yasaya zararlı diyenlere kargalar bile güler :) hani derler ya biz 3 kişiyiz birbirimizi biliriz sayın başbakana ve vekillere sesleniyorum biran önce bu 3 yasayı çıkarırlarsa belki türkiyenin yarısının yüzü gülecek bankalar bol keseden kredi kartı dagıtıp yuva yıkamıycaklar piyasada vadesiz sıcak para dönecek herkez ayagını yorganına göre uzatacak parayı veren düdügü çalacak kısacası herkeze saygılar .......

    YanıtlaSil
  148. sayfa adminine teessüf ederim yorumumu niçin sildigini ögrenmek istiyorum bu ülkede düşünce özgürlügü var madem işine gelen yorumları yayınlayıp işine gelmeyeni sileceksin ozaman otur kendin yorum yap sendemi bürütüs.

    YanıtlaSil
  149. sayın bülent arınç avukatların vatandaşlardan aldıgı dava ücretlerinde uçurumlar var rayış bedellerine uyulmamaktadır kimi avukat aynı mahkemeye 1000 tl istiyorsa bir başka avukat 2000 tl istiyor bu aradaki farktan devletin haberi varmı ben sıradan bir vatandaş olarak akıl vermek gibi olmasında avukatlık ücretleri tek fiyat ve banka hesap numarasına yatırılırsa vergi kaçıran kanun adamıyım diyen insanlarda hem vatandaşı kandıramaz hemde vergi kaçıramazlar !!!!!

    YanıtlaSil
  150. hangi yorumun silinmiş, salih bey
    ben silinen yorum görmedim, bürütüs'lüğün alemi yok:)

    YanıtlaSil
  151. Kredi alan birisine kefil olmayın kardeşim.

    YanıtlaSil
  152. kardeşim bide adli para cezalarına af gelse biraz biz rahat etsek.sahtekar elemanım beni dolandırdı bende ailesinin evine gittim diye mahkeme bana 3600 tl para cezası kesti.dorandılıp iflas ettiğimemi yanım adli para cezamamo yanım devletin adalet sisteminede güvenemiyorum artık

    YanıtlaSil
  153. Sedat Saygılı19 Aralık 2013 18:58

    istanbul 12. asliye ceza mahkemesinin telefonunu da söylesene

    YanıtlaSil
  154. Sedat Saygılı19 Aralık 2013 18:58

    Dağılın lennn:))))

    YanıtlaSil
  155. milyon insan bu site ile beraber çaba vererek özgür kaldıya......
    senin zarar dediğin bu özgürlük olsa gerek...

    zarar eden oldu doğru ama karşılıksız çek için dava açan taraf.........

    YanıtlaSil
  156. OLMASI GEREKEN BİR KONU.YANLIŞLIKTAN DÖNÜLMÜŞ OLACAK,YANLIŞTAN DÖNMEKTE BİR ERDEMDİR.SAYIN BAKANIMIZ DOĞRUSUNU YAPMIŞTIR ALLAH C.C. İŞLERİNİ RAST GETİRSİN.

    YanıtlaSil
  157. CÜNEYT ABİCİM

    YAŞADIKLARIMI BUNDAN DAHA GÜZEL ANLATAMAZDIM.KALEMİNİZE SAĞLIK.
    BİRDE BU KONUT KREDİLERİNE KEFİL OLAN YAKINLARIMIZ VAR.EVİN SATIŞINDAN SONRA BANKA ONLARIDA TABİRİ CAİZSE YOLUYOR.BİRDE DOSTLARIMIZ ZARAR GÖRÜYOR BİZLERDE ONLARA KENDİ BİTMİŞLİĞİLİMİZDEN ÇARE OLMADIĞIMIZ İÇİN BİR KEZ DAHA KAHROLUYORUZ

    YanıtlaSil
  158. Magdur_degil_tefecisin19 Aralık 2013 19:05

    hapis cezası olunca nasıl ödenecek diye sorman lazım. adam hapisteyken nasıl ödeme yapsın sana. sen mağdur falan değilsin. sen ya tefecisin ya da tefecisin. esnaf adam bilir ki bu yasa çıkınca alacaklarını daha rahat tahsil edebilecek. ortalığı karıştırmayın. şerefliolun.

    YanıtlaSil
  159. Kızama ev alacakları için 200.000 TL yardım yaptım ve kızım evi kendi üzerine aldı fakat duyduğuma göre eşlerde bir boşanma halinde % 50 si eşine veriliyormuş Bu durumda kızım evini aldığı para karşılığında bana ipotek verebilirmi..Boşanma halinde verdiğim parayı alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  160. arkadaslar benim cek davalarim vardi.e devletten baktigimda bir kismi devam ediyor gozukuyor ve bir kisminda karar yazildi diyor.ben yurtdisidayim ve ulkeme donmeyi dusunuyorum.geldigimde havaalaninda nelerle karsilasirim.benim gibi yurtdisinda yasayipta turkiyeye donenler neler yasamis yardimci olursaniz acilen sevinirim.simdiden cevap verecek arkadaslara tesekkur ederim.saygilarimla...

    YanıtlaSil
  161. ekonomik yaptırımuygulanmalı çünkü insanlar cezaevinde iken para ödeme şansları bitiyor

    YanıtlaSil
  162. yerden göğe kadar haklısın paran çoksa kefil ol derler

    YanıtlaSil
  163. garanti bankasına k.kartı borcum var izmirdeki avukatı borcu defaten kapatmamı hakaretli sözlerle söylüyor ben taksitle ödemek istiyorum ne yapmalıylm teşekkürler

    YanıtlaSil
  164. ben tüccardim, 1500000 bir buçuk tırılyon cırom vardı, 70 işçi çaliştırıyordum, 2007 de mal verdigim fabrika iflas etti, 11 adet çekim yazıldı, çeklerim yüzünden banka krediyi kesti ,bankanın parasını verdim, şu an maliye bagkura ssk ya olan borçlarımı yapılandırdım, yazılan çeklerimin yüzünden dişarı çıkamaz hale geldim, otel lede kendi ismimle yatamıyorum, ticaret yapamımım, 5 adet çeki yattırdim diyerlerini yatıramadım, 6 tane çocuk okutuyorum,5 adet çek için adleyeden çagrılıyorum benim halim ne olacak habis yatar miyim yoksa bera at mı ederim

    YanıtlaSil
  165. Onun size ettiği hakeretleri onun seviyesinde kendisine iade edin ve kendini banka üst yönetimine şikayet edeceğini söyleyiniz.Emin olun ki sizinle uzlaşmaya çalışacaktır

    YanıtlaSil
  166. BEN MUSTAFA ŞENTURK< TET< TEKSTİL FİRMASINA FASON İŞİ DİKDİK BİZE VERİLEN CEKLER KARŞILIKSIZ CIKTI, 25 bin, tl firma sahibi işyerini boşaltıp kaçtı FİRMA SAHİBİNİ İSMİ BİROL KARABAŞ ÇEKLERİM TEFECİD E KIRDIRIDIM BENDEN TASİEDİYORLAR BENİMDE MADİ GUCUM YOK ÇELER NASIL TASİL EDBİLRİM BANA YARDIMCI OLABİLRMİNZ < CEP<0544 780 79 56<0533 682 8262<

    YanıtlaSil
  167. yanlıs bılıyosunuz vekeleten ımza da atılsa cek sahıbı sorumlu

    YanıtlaSil
  168. iyi akşamlar ben tarsustan yazıyorum benim bir senetim kötü niyetli insankarın eline geçti.beni icraya verdiler.bu senetin tarihinin dolmadına 5 gün kala işleme koydular.ve evime haciz geldi.ablamın eşyalarını haciz ettiler.onunla şimdi kötüuüz o ayrı bişe.bu senet bundan 7 yıl önce babamla birlikte imzaladığımız bir seneetti.adamlar bize kendi imzaladıkları seneti bize vermişler zamanında asıl senet onlarda kalmış.bizde seneti yaktık.şimdi böyle bişe oldu ne yapmam gerekiyor.yada bu evlere haciz kanunu ne zaman çıkacak.hala komisyondamı

    YanıtlaSil
  169. Helel ölsun ak patiye Türkiye de biriken butun sorunlara çözüm üretiyorlar. Geçmiş hukumetler ülkeyi aşiret usuluyle yönetmişler. Olacak işmi borçluyu içeri, atacaksın borcunu öde diyeceksın ülkemizde holdin sahibini 3 ay içeri atsan holdink batar bu uygulama borçluyu batırdığı gibi alacakliyi de batırır Bende alacağımı alamadığım için alacaklı olduğum şahısı başka alacaklı içeri attı hepimiz mağdur olduk borçlu içeri girmeseydi şimdi borçlarını hep ödemiştı bizde mağdur olmazdık Bu gidişle bizde karşı tarafa borcumuzu ödemedığımız için içeri gire biliriz çünkü eskisi gibi rahat çalışamiyoruz bu kabus kalkacak inşaallah.

    YanıtlaSil
  170. erdal erdoğan19 Aralık 2013 19:32

    çek maduru bir kişiyim ama ceza evinde yatmadım başka suçtan yattım.Allah kimseyi oralara düşürmesin.ödeyemediğim çeklerim var 25 yıllık esnafımdevletime bunca yıl vergi verdim.çekten hapse girersem tüm işlerim bozulacak hiç kimseye bir şey ödeyemiycem ailemde madur olucak .Aynı zamanda çok yüklü miktarda çekli alacagımda var buna ragmen bu ceza olayının kalkmasını istiyorum.palandöken nisan ayında çıkıcak demişti bu yasa ne olduki unutuldu esnaf hep unutuluyor ama başka şeyler anında yasalaşıyor yazık bu insanlara aileler perişaaannn....

    YanıtlaSil
  171. Maliye Bakanı Şimşek, Çek Kanunu’yla ilgili Adalet Bakanlığı’nın bir çalışma yaptığını, çalışma kapsamında hapis cezalarının kaldırılması yönünde bir görüş olduğunu söyledi. Çalışmanın içeriğine ilişkin detay vermeyen Mehmet Şimşek, Çek Kanunuyla ilgili Adalet Bakanlığı’nın yaptığı çalışmaya son şeklin verilmediğini, bu aşamada bir şey söylemesinin doğru olmayacağını söyledi.

    TBMM Genel Kurulu’nda 2012 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı’nın maddeleri üzerindeki görüşmeler sürüyor.

    Arkadaşlar bugünkü taraf gazetesi haberi bu. Yani biraz erken umutlanmışız.16 sındaki Bakanlar kurulunda henüz bu konu görüşülmemiş.

    YanıtlaSil
  172. merhaba murat karadağ ben istanbul bağcılarda iki dairem var banka kredi borçlarım var ödemekte zorluk çekiyorum evlerin eksper değeri 210 tl tel no 0533 213 61 48

    YanıtlaSil
  173. İşte bu ÇOK ÖNEMLİ BİR SAPTAMA.

    YanıtlaSil
  174. şu yasa bir an önce çıkmalı ve içeride çekten dolayı yatan kişiler özgürlügüne kavuşmalı.adam ticaret yapmış senelerce aş iş dagıtmış bir şekilde işleri kötüye gidince çekini ödeyememiş sonuç;hadi yavrum hapisee peki eyy devletim sen bu adamları içeriye tıkıyorsunda borcunumu ödetiyorsun? işmi veriyosun ?sermayemi veriyorsun? veya meslek sahibimi yapıyorsun ?HAYIR!senelerce içeride yattıktan sonra salıyorsun dışarı insanların bütün düzenleri bozuluyor hayatları darmadagın oluyor.ya allah aşkına şerefli namuslu olan hangi insan çekini ödemez,ticaret yapan şerefli olan hangi esnafımız çekini ödemez?kardeşim düşme düşenin dostu olmaz diyorlar ya işte bu durumda düşene önce AVUKATLAR sonrada DEVLET vuruyor.Arkadaşlar işin birde şu boyutu var adam çek düzenlemiş ve mal almış.ve çeki ödememiş bu durumda malı veren şahıs magdur oluyor bununda çözümü bulunmalı mesela şöyle olabilir.herşeyden para alan habire faiz alan bankalarımız varya bizim; milyon dolar karlar yapan işte o bankalar çek verdikleri şahısların çekleri ödenmedigi takdirde en azında yarısının riskini banka üstlensin ona göre insanlara limitli çekler verilsin bunun gibi birçok önlem alınabilir....sonuç olarak hiç kimse borcunu ödeyemedi diye özgürlügü elinden alınmamalı..

    YanıtlaSil
  175. Merhabalar çok güzel bir site kurduğunuz için öncelikle tebrik ederim.

    Benim bir sorum olacaktı yanıtlarsanız duacı olurum..

    Konu: Maaş haczi

    Öncelikle şunu anlatayım geçen sene bir arkadaşla ltd şti.kurduk %1 hisse benm payıma ve daha sonra tartıştık ve ayrı şehirlerde oldugumuz için hiç haberleşemedik ve kendisine ulaşamıyorum.

    Ve Geçtiğimiz Ekim ayında Yeni çalıştığım işyerine maaş haczi bildirimi geldi.

    Maaş haczine itiraz ettim ancak icra mahkemesi itirazı reddettii.

    ve maaşımın 1/4 ü oranında kesinti yapılıyor..

    Ben asgari ücretle çalışan bir işçiyim ve 1/4 ü keslnce bişey kalmıyor ve bu hacizden kurtulmak itirazı tekrar yapmak istiyorum.

    Size sormak istediğim işyerinden rica etsem 10 günlük 15 günlük askıya alsalar ve ssk'dan çıkış yapıldığı anda icra dairesine bildirsem maaş haczi durur mu.

    Ve tekrar işe girdiğimde maaş haczi yollasalar buna itiraz etsem kurtulabilr miyim?

    Kurmuş olduğumuz şirket Limited şirket ve 3 ortaklı fatura üzerinden cari hesaba mahsuben icra takibi başlatmış.

    Avukat diğer ortaklara ulaşamadığı için benim maaşımı tutturdu ve haciz yoluyla kesinti yapıyor.

    Borç 50 bin tl civarı benim 5 aydır maaşımdan kesinti yapılıyor.
    Ancak %1 hisse benm payıma düşen bütün borcu bana yüklemiş itiraz edip fazla ödediğim tutarı geri tahsil edebilme imkanım ya da
    Bu haczi kaldırtabilirme ihtimalim var mı.

    Şimdiden teşekkürler....
    İyi çalışmalar....

    YanıtlaSil
  176. şirket borcundan dolayı size icra takibi yapılamaz icra hukuk mahkemesine itiraz edeceksiniz.

    YanıtlaSil
  177. Merhaba,ben bir şey öğrenmek istiyorum,cevap verirseniz sevinirim,babamla amcam 1995 senesinde ortak bir şirket kurdular,ancak şu an amcam kredi borcunu ödeyemediği için her şeyini kaybetti,evini,arabasını,şirketini verdi ancak borcunu bitiremedi,işin kötü kısmı borcun 25.000 tl için babamın evine haciz geldi,buna itiraz etme hakkımız var mı ? ayrıca daha büyük bir ödeme için evine de haciz gelebilir mi ? bunu nasıl engelleriz? bu durumda babam evlenmiş olan kızına evini devrederek kurtarabilir mi ? yardımcı olursanız sevinirim,teşekkürler

    YanıtlaSil
  178. merhaba banka kartlarımı ve kıredilerimi ödüyemez halle geldim evime bankalardan uyarı şeklide yazılar geliyor 7 gün sonra işlemlere başlanacaktır diye bunun üzerine avukat parası dosya parasıda eklenecekmiş benim evim kira ssk çalışıyrum o eden ayrılsam beni bulabililermi bana yardım edin yok ödüyemiyorum neyapmalıyım intiharmı etmeliyim

    YanıtlaSil
  179. kimse brda yardım etmiyoru bana yardım edin ölmek istemiyorum ben

    YanıtlaSil
  180. arkadaş intiharı kafandan önce bir sil,sakin ol.önce kesinlikle ödeyip ödemeyeceğine karar ver,sonra da eğer ödemen mümkün değilse 2 yol var;ya gelecekler evdeki eşyaları hacz edecekler ya da adres değişikliği yapıp ikamet bildirmeyeceksin.

    YanıtlaSil
  181. sagol arkadaşım keşke silebilsem ama 2 aydır bunu düşünüyrum yok ödüyebilsem keşke ve bunu çekmesem çok çok büyük bir sorun kafam o kadar doluki, neyapacam bilmiyorum evt onuda düşündüm adresimden çıksam beni bulabilrlermi sadece ssk mağaş alıyorum orayı bulsunlar eşyamı alıp beni insanlara küçük düşürmesinler bir ailem var onlar olmasa tamam ama onlar var kardeşim evt düşündüm 2 aydır ben gitsemde onlarda kurtulsa şu borçlardan

    YanıtlaSil
  182. bankalar yapıştı şimdi hafta sonu arıyan yok yarın olsun hiç istemiyorum telefonlar susmucak beni arıcaklar artık bıktım ya adamda hal bırakmıyorlar kii sagol bitek sen yazdın insanlık ölmemiş demek

    YanıtlaSil
  183. limited.anonim şirketlerinde şahsi kefalet yoksa şahsi malına ve evine haciz edilmez şirletler kendi malvarlığıyla sorumludur detaylı bilgilendirirse yardıcı olmaya çalışayım

    YanıtlaSil
  184. Arkadaşlar merhaba ben bişi sormak istiyorum.3 ayrı yere senetle borcum var avukatlık oldum.işten ayrıldım ödeme gücümde şuan yok.hergün diken üstündeyim.şu anki ev adresime muhtardan hiç kayıt olmadım.fakat avukatlarda bu adresim mevcut gelen tebligatlarıda almadım.oturdugum adreste muhtarda hale ev sahibi oturuyo die gözüküo.genede bana icra gelirmi.yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  185. Adalet Bakanlığı'nın, yargının hızlanması için hazırladığı paketin ayrıntıları belli oldu. Önümüzdeki günlerde Bakanlar Kurulu'na sunulacak paket, 8 milyon civarında dosyanın düşmesini sağlayarak hem yargının yükünü azaltacak, hem de karşılıksız çek verenleri rahatlatacak.

    Paket kapsamında, karşılıksız çek verenler hapse girmeyecek. Bunun yerine çek defterlerine el konulup banka hesapları sınırlandırılacak. Çeklerini iade etmeyenler ise dolandırıcı gibi yargılanacak. Adalet Bakanlığı tarafından hazırlanan paketin, ilk Bakanlar Kurulu'nda ya da en kıza zamanda ele alınıp Meclis'e sevk edilmesi bekleniyor.

    Çek Yasası'nın yanında İcra İflas Yasası'nın 30 maddesi ile ilgili diğer yasalarda da kapsamlı bir değişiklik yapılacak. Bakanlar Kurulu toplantısından sonra çek ve diğer düzenlemelerin birlikte mi yoksa iki ayrı tasarı olarak mı Meclis'e geleceğine karar verilecek.

    DEFTERE EL KONULACAK

    Ekonomik suça ekonomik ceza uygulanacak. Çek karşılıksız çıktığı anda yargı süresi yerine ilgili kişilerin çek defterine el konulması süreci başlayacak. Karşılıksız çek verenlerin defterlerinin ellerinden alınmasının yanında banka hesaplarına da sınır konulacak.

    Karşılıksız çek verdiği için çek defterinin geri alınması karar verildiği halde çek kesmeye devam edenler, Ceza Kanunu'nun dolandırıcılık suçu kapsamında yargılanacak. Çek vermeye devam edenlere 1-5 yıl arasında hapis cezası verilebilecek.

    Zübeyde Yalçın/Sabah

    YanıtlaSil
  186. çek afları ne zaman çıkacak ben çek maduruyum bunları bilmek istiyorum beni ceza evine atarlarsa ben bu parayı nasıl öderim ödemek istemeyen zaten ödemez ama biz bunları ödeyecez biz ceza evine girdiğimiz zaman biz borçlarımızı nasıl ödicez alacaklı her zaman için haklı bunun gereğinin yapılmasını rica ediyoruz...

    YanıtlaSil
  187. bülent arınç vicdanli bir insandır sana güveniyoruz bu asa ne zaman yuruluge girer

    YanıtlaSil
  188. allah sizi başimizdan eksik etmesin başbakanımıza duacıız

    YanıtlaSil
  189. arkadaşlar başbakana dua edelim

    YanıtlaSil
  190. KORKMA HAPİSTEN YATINCA SANA KİMSE BİRŞEY ÖDEMEZ HAPİSİ YATTIKTAN SONRADA SEN BİRŞEY İSTEYEMEZSİN.

    ÇALIŞMADAN SANA NASIL ÖDEYECEK BORCUNU?????

    HEMŞERİM BİZLER ONURLU NAMUSLU İŞ ADAMLARIYIZ VE SÖZÜMÜZ VAR HAPİS KALKSIN ÇALIŞIP BORCUMUZU ÖDEYECEĞİZ....

    AMA SEN TEFECİYSEN SANA SÖZÜM YOK.

    YanıtlaSil
  191. ADINA KURBAN OLDUĞUM SAYIN BAŞBAKINIMIZA YAKIŞANI YAPTI.

    HERKESE GECMİŞLER OLSUN


    YİNEDE ÜZÜLÜYORUM BU SÜRECTE BİZLERE ŞAHSIMA SÖYLENMEDİK LAF BIRAKMAYAN KİŞİLİKSİZLEREDE HAKKIMI HELAL EDİYORUM.

    SİZDE MAĞDURSUNUZ AMA ÇEK MAĞDURU DEĞİL İNALIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ KİŞİLİK MAĞDURUSUNUZ.


    TÜM KARDEŞ VE DOSTALARIMA GECMİŞ OLSUN.

    YanıtlaSil
  192. RABBİME ŞÜKÜRLER OLSUN ARTIK İŞYERİNDEN ÇIKARKEN TERREDÜTVE KORKUYLA DEĞİL GÜVEN İÇİNDE ÇIKICAM EVİMDEN VE İŞYERİMDEN. ARTIK UYURKEN ACABA BU AKŞAM POLİS GELİPTE KAPIYI ÇALICAKMI DİYE KORKMUYUCAM.. ALLAH RAZI OLSUN BU DEVLETİMİZDEN VE CÜNEYT BEYDEN. EMEĞİ GEÇEN HERKESE ÇOK TŞK EDERİM.. BÜTÜN MAĞDUR KARDEŞLERİME ÖZGÜR VE BEREKETLİ GÜNLER YAŞAMASI DİLEĞİYLE....

    YanıtlaSil
  193. Şu ana kadar günlerce sızlandık ama hiç duyan olmadı onlarca milletvekili on larca üst düzey yönetenlerimiz acılarımıza ortak olmadılar.ALLAH sizden razı olsun işallah kazandığınız bu dualar la sırtınız yere gelmez İŞALLAH
    Haciz esnasında avukat a taahhüt vermezse borçlu eşları evden çıkacak ve çocuklara ve ev halkına rezil olacağım düşüncesiyle taahhüd veriliyor.sonrası avukatların oyuncağı oluyor borçlular bu durumda ki insan nasıl borç öder soruyorum sonrası hapis sanki adam öldürmüş gibi hergün aramalar polis tarafından büyük suçlular bile böyle aranmaz iken taahhüd suçlusu böyle aramalara tabi oluyor sonrası malum cezaevi ya sonrası borç hiç ödenmez oluyor.Sn vekilim in kanun teklifi çok güzel borcu verilen adli cezadan büyükse adli cezasını yoksa borcunu öder işlem biter herkez rahatlar İŞALLAH 18.000 bini bulan insan topluluğu dua ellerini açmış durumda nefesler tutularak çözüm bekleniyor.Lütfen ilgililer AİHM sine bizleri mecbur bırakmadan sorunumuzu çözün diyor saygılarımı ve hürmetlerimi sunuyorum

    YanıtlaSil