Çek Kanunu Bakanlar Kurulunda

Bu hafta ile birlikte "5941 Sayılı Çek Kanununda değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı" Bakanlar Kurulunda gündeme alınmasını bekliyor.

Tv8: 28.11.2011 Tarihinde Tv8'de canlı yayında Gazeteci Mustafa Karaalioğlu, AB Bakanı ve Başmüzakereci Sayın.Egemen Bağış,a "çek hapsi" ile ilgili birçok e-mail aldık bu konuda çalışma varmı sorusu üzerine, Bağış, Adalet bakanlığının Çek kanunu ilgili çalışma yaptığını ve adalet bakanı ile bu konu üzerinde görüşeceğini belitti.

Bakan Egemen Bağış, “Çek Cumhuriyeti’nden çek mağdurlarına iyi haberim var. Adalet Bakanı Sadullah Ergin ile görüştüm çözüm konusunda hazırlık yapıyorlarmış" mesajını verdi.

Haberturk; Çek Kanunu’ndaki ceza kaldırılıp yerine en az 5 yıl çek yasağı düşünülüyor. Düzenlemenin yeni yıla yetiştirilmesi gündemde Halen 8 bin kişinin karşılıksız çekten hapiste kalmasına neden olan 5941 sayılı Çek Kanunu’ndaki ‘adli para cezası’ düzenlemesinin kaldırılması için düğmeye basıldı.
Samanyolu TV: Karşılıksız çekte cezanın kalkması ile ilgili düzenlemenin en geç yıl sonuna kadar yapılacağı ve hapis cezası yerine çek hesabı açtırma yasağının getireleceği bildirildi.
Kanaltürk; 5941 sayılı çek kanunu değişiyor.
Türkiye Gazetesi: Hem iktidar hem de muhalefet partileri, karşılıksız çek hapis cezasını ortadan kaldırma konusunda mutabık oldukları ve yılbaşına kadar düzenlemenin Meclis’ten geçirilmesinin planlandığını belirttiler.

TGRT Haber: TGRT Haber Parlamento Muhabiri Belgin Toraman'ın "Çek Yasası Bakanlar Kurulunda" başlıklı haberinde Ak Parti Milletvekili ve Plan Bütçe Komisyonu üyesi Ekrem Çelebi konuştu, Çelebi; Hapis cezasını kaldıran ve 5 yıl çek yasağı öngören kanun tasarısının meclise gelmesini bekliyoruz,
Devletin iki kişi arasındaki Ticari ilişkilerde hapis cezası vermesi yanlıştır. Bu cezaların kaldırılmasıyla birlikte, bu kişiler ticari faaliyetlerine devam etmesiyle birlikte ülkemiz katma değerine katkıda bulunacak, ailelerin geçindirmeye çalışacaklardır, bu sayede yargının iş yükü fazlalığı azalacaktır.

 TESK: 06 Aralık 2011 Tarihinde Tesk Başkanı Bendevi Palandöken'in açıklaması; "Karşılıksız Çekte Hapis Cezası Kaldırılıyor" Çek kanunundaki cezaların kaldırılması için yıllardır çalışmalar yaptıklarını belirten TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, 'Çalışmalarımız sonuç vermeye başladı. Halen zamanında çekini ödeyemeyen yaklaşık 10 bin kişinin ceza evinde veya mahkemeye düşmüş durumda. Yaptığımız görüşmeler meyvesini vermeye başladı. Bakanlar kurulunda görüşülerek TBMM ye gönderilecek olan kanunun yeni yıla yetiştirilmesine çalışılacak' dedi.

2.780 yorum:

  1. cok tesekkur ederım.netten baktıgım ıcın kısatmalı yazmıs dava ıcra mhkemesınde acılmıs ve baslık .ser.sır.iflasını ıstemek zorunda olanların cez. yazıyor ne demekse burda benmı ıflasımı ısdıyecemde onun ıcınmı ceza almam ıcınmı acmıs bunundamı hapıs cezası var yoksa yaaa ufff

    YanıtlaSil
  2. Sayın devrim Güner,kardeşinize sorarmısınız vukuatlı kimlik bilgileri ne anlama geliyor diye,orda ne varsa çıkıyor çünkü.Cevabınızı kaçırmazsam okurum inşallah.

    YanıtlaSil
  3. aman Allah korusun artık şu yasa çıksın cezaevi,çek,infaz,silivri,metris hiçbir terimi duymak istemiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca gerekçe olarak Cumhurbaşkanına gönderilen yasa teklifini göstermişler.Sn Gül'ün 2.veto hakkı yok.Ya Anayasa mahkemesine yada Referanduma götürebilir yasayı..bence olduğu gibi yasa kabul olacaktır.fazla uzatmayacaktır,sonra partiiçi anlaşmazlıklara sebep olur düşüncesi ağır basacaktır.Bunu da hiiç istemezler.

    YanıtlaSil
  5. Valla bana hiç yardımcı olmadılar tam aksine onları uğraştırdığım için bıkkınlıklarını sitemlerini dile getirip ödesenize borcunuzu diyede olur olmaz konuştular dünyadan bir haber hayatı boyu bordro mahkumu olmuş kişiler.

    YanıtlaSil
  6. Sesin bir önemi yoktu öyle güzel dile getirdinizki sorunlarımızı can evinden vurdunuz izleyenleri; işten güçten, çalışmaktan, okula gitmekte, herşeyden geçtim; Hastalanmaya korkuyoruz,kaza geçirmekten aklımız çıkıyor. elimizde mi bunlar, Hapse girmektense nelere katlanıyoruz... Emegi geçen herkese çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. ÇEK CUMHURİYETİNİN ADINI BİLE AĞZIMA ALMIYCAM DİYORDU YA BİR ARKADAŞIMIZ. benim de midem bulanıyor çek kelimesinden. bak uykum kaçtı..

    YanıtlaSil
  8. cok tesekkur dava ıcra mahkemesıne acılmıs dava turu;Ser.sir.iflasini istemek mecburiyetinde olanlarin ceza. seklıden yazıyor burda ıflasımı ısdemedım dıyemı dava acmıs yoksa

    YanıtlaSil
  9. yanı cezadan kasıt nedır

    YanıtlaSil
  10. YALNIZMI KALDIM SİTEDE ?

    KORKUYORUM, BİRİ SES VERSİN LÜTFEN !

    YanıtlaSil
  11. bende sıkıntı bastı sımdı netten ogrendım alacaklı avukatı Ser.sir.iflasini istemek mecburiyetinde olanlarin ceza.dava konulu ıcra mahkemesıne dava acmıs bende gıdemıyrum hakımde 23 aralıga vermıs gunu ıfadem ıcınde yakalama var gıtmesssem dava nasıl seyreder ve bu nedemek ıflas davasımı nedır bu ceza ne olur bılgınız varsa yardım edın

    YanıtlaSil
  12. sn aydın sımdı gordum nette alacaklı avukatı ıcra mahkemesınde dava acmıs dava konusu Ser.sir.iflasini istemek mecburiyetinde olanlarin ceza.seklınde yazıyor hakım benı dınlemek ıcın yakalama cıkarmıs ama ben gıdemıyorum malum ceklerden dolayı 23 de durusma gıtmessem ne olur bu davada ceza nedır bılgınız varsa yardım lutfen

    YanıtlaSil
  13. BİLGİM YOK YALNIŞ YÖNLENDİRMEYEYİM, AMA VAKTİNİZ VAR, 23 ARALIĞA KADAR, YÖNLENDİRECEK BİLGİLİ BİRİLERİ ÇIKAR SİTEDEN SANIRIM.

    YanıtlaSil
  14. :))))))))))))) Bu sayfanın adı çek mağdurları değil, medya takip merkezi sayfası olsa daha iyi hiç görmediğim haberlere link buluyorum, bütün ekonomik yorumlar burda, ekonomi üzerine üniversite okudum bu kadar güncel bilgiyi burda gördükten sonra tam ekonomist oldum :))))

    YanıtlaSil
  15. daha ne cevherler çıkacak bu siteden, milletvekilleri de çıkar aramızdan.

    YanıtlaSil
  16. :)))))))))))))))) bencede görürsünüz bir iki yılda burdaki çoğu arkadaş işlerini toparlar. tecrübe insan hayatında çok önemlidir, çek mağdurları tecrübe profesörü oldular

    YanıtlaSil
  17. Ser.sir.iflasini istemek mecburiyetinde olanlarin ceza. dava konusu bu sekılde yazılmıs ceza dan kasıt hapısmı gene sanırım ıkıncı dedıgınızı yapmıslar ıflasımı ıstemedım dıye dav a acılmıs sız deyınce dıkkatımı cektı

    YanıtlaSil
  18. burdayım adaletisteriz

    YanıtlaSil
  19. İfaden için yakalama çıkarırlar, zaten o tarihe kadar bu iş allahın izniyle biter, dava ne olur diye soruyorsan hakim sana bu durumla ilgili soracak, diyeceğin tek şey var borçlarımı ödeyeceğim ben iflas etmedim, çalışıp hepsini ödeyeceğim, bu davalar genellikle iflasla sonuçlanmıyor... Hadi iflasla sonuçlansın bir daha üzerine şirket kuramazsın, yaptırımı bu kadar sende şirket kurmazsın üzerine olur biter yoksa herhangi bir hapsi falan yoktur....

    YanıtlaSil
  20. yakışır banada bir rol verirsin

    YanıtlaSil
  21. Egemen_Bagis Egemen Bagis
    Bakanlığımızın bütçesi TBMM'de onaylandı. Emegi gecen tum iktidar ve muhalefet milletvekillerimize ve bürokrat arkadaslarıma teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. bakan twitter da,

    darısı çek yasasına sn. bakanım, milyonları sevince boğacak yasa, en yakın zamanda inşallah.yılbaşına yetişirmi sn bakanım?

    YanıtlaSil
  23. Banka kredi kartı hakkında benim hapsimi istemiş karttan davasından beraat aldım dava düştü, bazı salak avukatlar var ne açacaklarını şaşırdılar

    YanıtlaSil
  24. ırakta saat 04:00, türkiyede 03:00,
    evet 3 nöbetini kim devralıyor ?

    YanıtlaSil
  25. ben alırım
    kaçakadar alayım

    YanıtlaSil
  26. sn duygu 432 benimde aynı mahkemem var 2 yıl oldu sizin mahkemeniz asliye ticaret mahkemesinde tutuklamanız söz konusu değil fakat yakalamanız olan kişi mahkeme sırasında yakalanmanızı sağlaya bilir benim iflas konusunda bir çok avukattan fazla bilgim var

    YanıtlaSil
  27. sn duygu 432 benimde aynı mahkemem var 2 yıl oldu sizin mahkemeniz asliye ticaret mahkemesinde tutuklamanız söz konusu değil fakat yakalamanız olan kişi mahkeme sırasında yakalanmanızı sağlaya bilir benim iflas konusunda bir çok avukattan fazla bilgim var

    YanıtlaSil
  28. şaka şaka, ben kaçtım, iyi uykular.........

    YanıtlaSil
  29. Uyku nerde arkadaşlar
    Libya Tripoliden hepinize iyi geeler. şu iş bir bitse uyuyacağızda inşallah

    YanıtlaSil
  30. uykusu olmayan varsa bı pıstı atalım

    YanıtlaSil
  31. SLM
    ARKLAR BİR SORUM OLCAK

    YanıtlaSil
  32. Buyur Dostum elimizden ne gelirse

    YanıtlaSil
  33. evet arkadaşlar uyumayan vardır herhalde benim gibi serap abla pardon ayşe abla:) roportajını şimdi izledim ALLAH razı olsun emeğin için azmin için 16 aralıkta hep beraber sevinçten ağlamak dileğiyle ablacım...

    YanıtlaSil
  34. ARKADAŞLAR SES YAPMAYIN LÜTFEN UYUYAMIYORUM YA SESİNİZDEN.

    YanıtlaSil
  35. hangı sehırdesın

    YanıtlaSil
  36. DEĞERLİ DOSTLARIM GÜNAYDIN,
    AYIN 16 SINA KADAR ELİMİZDEN GELDİĞİNCE ÇOK GAYRET GÖSTERMELİYİZ.
    BU SEBEPLE AŞAĞIDAKİ FAKS NUMARALARINA GÜN İÇERİSİNDE, ÖZELLİKLE BAŞBAKANLIK ÖZEL KALEME FAKSLARIMIZI YOLLAYALIM LÜTFEN.


    Başbakanlık Özel Kalem : (0312) 422 18 99
    Ak Parti Ankara Genel Başkanlığı : 0312 204 50 00/6002
    Cumhur başkanlığı istek/şikayet faks: 0 (312) 470 13 16
    Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterlik Faks : 0 (312) 470 13 02


    SADULLAH ERGİN Fax: 03124177113

    BEKİR BOZDAĞ Fax: 0312 4221118

    MEHMET ZAFER ÇAĞLAYAN Fax: 0312 2150684

    FATMA ŞAHİN Fax: 0312 422 55 44 / 0312 424 01 79 (Müşavir)

    ALİ BABACAN Fax: 3122128764.

    EGEMEN BAĞIŞ Faks: 0 312 2181396 Teyit: 0 (312) 2181394

    HAYATİ YAZICI Fax: 0(312)3068985 Teyit: 0(312)306 8005

    BEŞİR ATALAY Fax: 0(312)4221398 Teyit: 4154015

    BÜLENT ARINÇ Fax:0312 4221328

    YanıtlaSil
  37. Imparatorilhan113 Aralık 2011 07:39

    günaydın kader arkadaşlarımm sizleri seviyorumm burda emeği gecen herkese teşk lerimi iletiyorumm hepinizden ALLAH razı olsunn

    YanıtlaSil
  38. gunaydin arkadaslar

    YanıtlaSil
  39. Imparatorilhan113 Aralık 2011 07:48

    artık çek senet resmi bir evrak görmek istemiyorumm aslaaaaaaaaa hele çekk ne alırım nede veririmm işim olmaz ALLAH bana çek kullanmayı daha nasip etmesin katil ol daha iii en azından adam öldürdüm içerde yatıyorum dersinn itibarın olur devlet baba bu insanları ön planda tutuyorr değeri oluyorr hapiste bile bizlerin zeerre kadar değeri olmuyor çek mağdurlarınınn bizlere farklı gözlerle bakılıyor

    YanıtlaSil
  40. Imparatorilhan113 Aralık 2011 07:52

    bu siteyi kurmaya çaba gösteren site yetkililerinden ALLAH razı olsun bu site burdaki insanlar mağdur abilerim ablalarım kardeşlerim benim aile parçam oldu yüreğimin sesi kalbi oldu sonsuz teşk ler ederimm

    YanıtlaSil
  41. dava konusu:ser.sir.iflasını istemek mecburiyetin de olanların ceza .şeklinde icra mahkemesıne dava acmış. 4 ayda 1 cı durusma olmus 2 durusma aralık 23 te hakim sırket evraklarıyla benı polıs nezaretınde ıstemıs .durum bu sekılde bılgılendırmenızı beklıyorum tskler ılgınız ıcın.

    YanıtlaSil
  42. Barışçı-Mersin13 Aralık 2011 09:03

    Haklı davamızın haklı olan arkadaşları hepinize günaydın. Allah'ın izni, çok değerli katılımlarınız ve Sayın Yetkililerimizin duyarlılığı ile İnşallah;

    ÖZLEMLE BEKLEDİĞİNİZ ÖZGÜR GÜNLERİNİZ ÇOK YAKINDADIR ÇOK YAKINDA.

    Haklı davamızda tüm emeği geçenlere ve tüm katılımcılara saygılarımla. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  43. aminnnnnnnnnn ecmainnn inşaallahhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  44. kardeşim of tan zurnacı cıkmaz biligin olsun

    YanıtlaSil
  45. palandöken tesk başkanı kanal b de canlı yayında mesaj gönderelim

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar günaydın.serap hanımın röportajını nereden izleyebiliriz.

    YanıtlaSil
  47. kanal b canlı yayında bendevi abimiz canlı yayında. kesin bizden bahseder

    YanıtlaSil
  48. şu anda çek mağdurlarından bahsediliyor. kanal b

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar esnaf arkadaş bizim konuyu söyledi spikere.............

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar davamızla alakası yok ama yardım eden olursa sevinirim. 2008 de tokinin de aracı oldugu bir inşaat firmasına paramı kaptırdım 28,000tl civarında. toki zeytinyağı şeklinde sıyrıldı işin içinden onlara yatırmadım diye paramı. ama haklı sebeplerim var ve duydugum kadarıyla benim gibi bir mağdur tokiye dava açmış kazanmış. bu tip davada tecrübeli avukat var mı? ben de açmak isityorum ama çok da avukata verecek param yok işin doğrusu.. ama buradan birşeyler gelirse birkaç açığımı kapatırım hiç değilse diyorum.. istanbulda çetin ceviz avukatı olan varsa bana mail atabir mi? aylin7773@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. arkadaşımız öğretmiş gibi konuştu agzına sağlık

    YanıtlaSil
  52. GÜNAYDIN ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇILARI,

    CUMHURBAŞKNI, BAŞBAKN, BAKANLAR, ADALET KOMİSYONUNA EMAILLER GÖNDERİLMİŞTİR.

    HAYDİ ARKADAŞLAR MFTEKNİK ARKADAŞMIZIN GÖSTERDİĞİ ADRESLERE YAŞADIĞIMIZ MAĞDURİYETLERİ ANLATMAYA DEVAM EDELİM.

    SAYGILAR

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar bende aranıza katılmaktayım şuan ne gerekirse yapmaya hazırım

    YanıtlaSil
  54. @sormakgerek
    kanal b yi seyredin

    YanıtlaSil
  55. sayın başkan dün hal oldu yasa diyor

    YanıtlaSil
  56. BENDEVİ PALANDÖKEN : YASA TAMAM. HERŞEY HALLOLDU !!!!

    KANAL B

    YanıtlaSil
  57. palandökende bilmiyorsa bu işi daha ne diyim daha bakanlar kurulundan çıkmamış meclise gelmemiş kanunu oldu bitti diye biliyor ya başkan bu insan başkan valla yorum bile yapamıyacağım artık

    YanıtlaSil
  58. belkide kesin bildiği birşeyler vardır çünkü bakanlarla hergün beraber olanlar onlardır.

    YanıtlaSil
  59. BENDEVİ BAŞKAN SENİN BENİM GİBİ DEĞİL KARDEŞİM. ADAM TÜM BAKANLAR KURULUNLA BİREBİR GÖRÜŞÜYOR. TÜM MİLLETVEKİLLERİYLE TEMAS HALİNDE. KENDİNDEN EMİN KONUŞMASINI İYİYE YORACAĞINA KARAMSARLIK YAPIOSUN VE KÜÇÜMSÜYOSUN KOCKOCA TESK BAŞKANINI. BENDEVİ BAŞKAN BAŞINDAN BERİ BİZİM YANIMIZDA. EĞER O BU İŞ TAMAM DİYORSA MERAK ETME TAMAMDIR

    YanıtlaSil
  60. 3 4 sayfa atlayın orda verılıdı lınk

    YanıtlaSil
  61. ARKADAŞLAR !! BENDEVİ PALANDÖKEN BİRAZ ÖNCE YASA HALLOLDU DEDİ VE KENDİNDEN ÇOK EMİN KONUŞTU. BENCE BU BUGÜNÜN EN GÜZEL HABERİDİR.

    YanıtlaSil
  62. SHOW TV LİNK

    http://tvarsivi.com/player.php?y=15&z=2011-12-12%2019:32:00

    YanıtlaSil
  63. değerli arkadaşlarım aslında çok dillendirmek ne kadar iyi bilemiyorum bir ara sanırım jenerji yazmıştı dillenmesin diye çünki sizlerde görüyorsunuz ticaretle uğraşan insan alacağımı ödemezse ben naparım önceden hapis cezası vardı diyebiliyor anlatamazsın o adama başına gelmemiş o sanıyorki parayla cezaevine giriyor ortadan paraları ödiyebiliyor sanıyor garibim ticaretini sağlam yapmayı düşünmüyor ancak ödemezse yatsın p..... diye düşünüyor şimdi bunlara dert anlatmak ne kadar zor ne kadar kolay arkadaşım doğru söylüyor bakanların içinde diye ama 5941 çıkmadan cezaevinde iken bizlerde hapis bitti artık çıkıp ticaret yapacağız diyorduk suat kılınç çıktı iki yıl süre verelim dedi deyiş o deyiş patladı gitti bir sene dormal gezdik bir yıldırda saklanıyoruz sabırla bekliyeceğiz artık ama bu sefer cezaevi olayı tamamen bitecek diye kesin düşüncelere bende sahibim ama sondakika golü diye bir şey var allah göstermesin o gölü yemeyi allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  64. başkan boş konuşmaz, kısaca, esnaf namusludur, dürüsttür ödemem diye bir şey olamaz dedi, hapse karşı bir tavır sergiledi...
    dün bitti dedi diye eleştirmenin anlamı yok, bildiği bir sürü şey, yaptığı görüşmeler vardır.
    BAŞKANIN SÖYLEDİĞİ KELİMELERİ TEK TEK ELEŞTİRMENİN MANASI YOK BENCE.

    KISA VE GÜZEL BİR PROGRAM OLDU

    YanıtlaSil
  65. GEL TESKERE GEL TESKERE BITSIN BU ÇILE EVDE ANAN BACIN ÇOCUKLARIN YUZUNE HASRET

    YanıtlaSil
  66. YALNIZ ŞÖYLE YENİ BİR UYGULAMA BAŞLAMIŞ ARTIK TRAFİK POLİSİ DE EHLİYETTEN CEZA PUANI SORGULARKEN DİREK KARŞISINA UYAPTAN ARANMASI VAR DİYE ÇIKIYOR VE DİREK EMNİYETE GÖTÜRÜLÜYOR O KİŞİ. BİLGİLENDİRMEK İSTEDİM...

    YanıtlaSil
  67. mfteknik diyorki:

    DEĞERLİ DOSTLARIM GÜNAYDIN,
    AYIN 16 SINA KADAR ELİMİZDEN GELDİĞİNCE ÇOK GAYRET GÖSTERMELİYİZ.
    BU SEBEPLE AŞAĞIDAKİ FAKS NUMARALARINA GÜN İÇERİSİNDE, ÖZELLİKLE BAŞBAKANLIK ÖZEL KALEME FAKSLARIMIZI YOLLAYALIM LÜTFEN.


    Başbakanlık Özel Kalem : (0312) 422 18 99
    Ak Parti Ankara Genel Başkanlığı : 0312 204 50 00/6002
    Cumhur başkanlığı istek/şikayet faks: 0 (312) 470 13 16
    Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterlik Faks : 0 (312) 470 13 02


    SADULLAH ERGİN Fax: 03124177113

    BEKİR BOZDAĞ Fax: 0312 4221118

    MEHMET ZAFER ÇAĞLAYAN Fax: 0312 2150684

    FATMA ŞAHİN Fax: 0312 422 55 44 / 0312 424 01 79 (Müşavir)

    ALİ BABACAN Fax: 3122128764.

    EGEMEN BAĞIŞ Faks: 0 312 2181396 Teyit: 0 (312) 2181394

    HAYATİ YAZICI Fax: 0(312)3068985 Teyit: 0(312)306 8005

    BEŞİR ATALAY Fax: 0(312)4221398 Teyit: 4154015

    BÜLENT ARINÇ Fax:0312 4221328

    YanıtlaSil
  68. Arkadaşlar haydı bakalım son haftalara giriyoruz faxlara maillere devam edelim unutmayalım bu işi meclıs çözecek meclise gelsin oylamaya kadar getirelim ki yılbaşında ailelerimizle birlikte olalım yoksa yılbaşından sonraya kalabiliriz ben butun bakanlara mailleri ve faxları yolladım haydi bidaha bidaha bidaha hep beraber bu yılbaşında cocuklarımızla evlerimize

    YanıtlaSil
  69. Evet,
    Kafamiz dinc olsun; calisalim odeyelim borclarimizi...

    YanıtlaSil
  70. günaydın yoldaşlar

    dün 20:30 sky türkte çok güzel bir haber de geçtik.

    YanıtlaSil
  71. BAŞKANIN DÜN BU İŞ BİTTİ DEMESİ BELKİDE ÇOK DOGRUDUR..

    DUYDUGU GÖRDÜGÜ BİR GELİŞME OLMUŞ OLABİLİR

    GERÇİ ŞU ANA KADARKİ TÜM AÇIKLAMALARI ,,BİZİM DUYDUKLARIMIZDA İLERİ GİDEMEDİ

    AMA

    TÜM BASIN BU AYIN 16 SINDA BAKANLAR KURULU TOPLANACAGI VEDE ÇEK YASASININ BU YILIN SONUNA YETİŞTİRİLECEGİ HABERLERİ DOGRULTUSUNDA,,KESİN OLMAMAKLA BİRLİKTE,TASARININ BAKANLAR KURULUNDA OLACAGI HABERLERİ VERMEKTEDİR

    HİÇ BİR RESMİ BİLGİ YOKTUR BU YÖNDE,,BASININ BİRBİRİNDEN ALDIGI HABERLERDİR,

    İŞİN GERÇEGİ,HER TASARI BAKANLAR KURULU TOPLANTILARINDA GÖRÜŞÜLECEK DİYE BİR ŞART YOKTUR,,HER KANUN BU TOPLANTIDA GÖRÜŞÜLMEZ,,ÇOK ÇOK ÖNEM ARZEDEN,ULUSAL GÜVENLİK,TERÖR,BÜYÜK EKONOMİK KARARLAR VS VS ,,TABİİ ÇEK YASASIDA GÖRÜŞÜLEBİLİR AMA GÖRÜŞÜLMEDENDE OLABİLİR BİR ÇOK KANUNLARDA OLDUGU GİBİİ

    YANİİ SAADECE BAŞBAKANLIKTA İMZAYA AÇILIR VE TÜM BAKANLAR İMZALAR

    5941 ÇIKARKEN HATIRLAYANININ VARMI?? HİÇ BAKANLAR KURULU TOPLANTISI BEKLEDİKMİ??BEN HATIRLAMIYORUM,,SAADECE BAŞBANLIKTA İMZADA OLDUGUNU ÖGRENDİK SONRADA KOMİSYONA GELDİGİNİ ÖGRENMİŞTİK

    TABİKİİ BAKANLAR KURULUNDAKİ TÜM ÜYELERİN İMZASI ŞART,,AMA BEN DİYORUMKİ KURUL TOPLANTISINDA GÖRÜŞÜLMESİ TARTIŞILMASI ŞART DEGİL,,BAŞBAKANLIKTA AÇILAN İMZA İLEDE NETİCELENEBİLİR,

    BELKİDE SAYIN BAŞKANIN BİLGİSİ BU YÖNDEDİR,,YOKSA BAKANLAR KURULUNA DAHA 3 GÜN VARKEN NEYE DAYANARAK BU İŞ DÜN BİTTİ DEMİŞTİR.

    AKŞAM YADA YARIN YADA ÖBÜR GÜN ,KOMİSYONDA DİYE DUYARSAK HİÇ ŞAŞIRMAYALIM(İNŞALLAH)

    ÖYLEYE BAŞKA TÜRLÜ YIL SONUNA NASIL YETİŞTİRİLECEK,,EGER GERÇEKTEN DÜŞÜNCE YIL SONU İSE BU SÜRELERİDE GÖZ ÖNÜNDE TUTUYORLARDIR.

    TÜM BU YAZDIKLARIMIN DOGRU ÇIKMASINI UMUYOR VE TÜM MAGDUR İNSANLARIN MAGDURİYETLERİNİN SON BULMASINI DİLİYORUM,

    SELAMLAR

    TANER

    YanıtlaSil
  72. çek mağdurlarını ilgilendiren bir haber başlığında yayınladılar ayın 16 sında b.kurulunda ele alınması düşünülüyor.amaç 10 bin kişiyi özgürlüğüne taşımak ve çek te hapise son veren bir düzenleme diye haber yayınladılar.

    YanıtlaSil
  73. o davayı açanı araştır bulsende aynı yolu takip et

    YanıtlaSil
  74. bir şey öğrenmek istiyorun acaba çikacak yeni çek yasası ile icraların yapmış olduğu
    ev den eşya kaldırma olayındada bir değişiklik olacakmı bir söylentiye göre değerli taşlar değerli tablolar ve değerli antikalar haricinde eşyaların kaldırılmaması için de
    çalışma olduğunu duymuştum saygılarımla

    YanıtlaSil
  75. tabiki bulsak aynı şekilde devam edeceğim. sadece internette geçen bilgiler var o da aşağıdaki pasaj gibidir.. firma yok iflasını verdi.. dosya numara vs de yok tokiye açılan
    diğer magdur;
    ""Şimdi bizimle aynı durumda olan bir kişinin tüketici mahkemesine TOKİ aleyhine dava açtığını ve yargıtay tarafından TOKİ'nin sorumlu olduğu yönünde bir karar alındığını .........firması tarafından bize yollanan mektuptan öğrendik"

    YanıtlaSil
  76. böyle bi çalışma var yılbaşından sonra büyük ihtimalle

    YanıtlaSil
  77. ŞİMDİ,,

    SİTE BAŞLIGINDAKİ AA NIN HABERİNE GÖRE

    SAYIN SİNAN AYGÜNÜN ÇEK MAGDURİYETLERİ KONUSUNDA MECLİSTEN ARAŞTIRMA İSTEDİGİNİ OKUDUMM,,

    ÇOK ŞAŞIRDIMMM

    BU NE ÇELİŞKİ DİYEDE DÜŞÜNMEKTEN KENDİMİ ALAMADIM

    BU İŞİN OLDUGUNU BİTTİGİNİ,TASARININ HAZIRLANDIGINI,,HATTA HATTA

    GÜNDEMİ ÖGRENDİM AYIN 16 SINDA BAKANLAR KURULUNDA GÜNDEME ALINDIGINI SAYIN SİNAN AYGÜNDEN DUYMADIKMII,VEYA GÖRÜŞTÜGÜ KİŞİLERDEN

    ŞİMDİ BU ARAŞTIRMA NEYİN NESİİ

    DAHA ÖNCEDE VERİLDİ BU TEKLİF ARAŞTIRMA KOMİSYONU KURULMASI İSTENDİ NE OLDUU???TABİİKİ RED EDİLDİ,,

    SAYIN SİNAN AYGÜN ŞİMDİYE KADARKİ AÇIKLMALARINDA SAMİMİ İSE VEDE DOGRUYSA,,NE GEREK VARDI ARAŞTIRMA KOMİSYONU İSTEMESİNE,,HEM DE REDDEDİLECEGİNİ BİLE BİLE

    DEFALARCA BURADAN YAZDIMM,,ÇOK ÇOK İYİ BİR AŞAMAYA GELMİŞKEN BİR YOL KAZASI NA UGRAMAYALIMM

    BEN 52 YAŞINDAYIM VE BU YAŞIMA KADARDA OYUM CHP DEN VEYA SOLDAN ŞAŞMAMIŞTIR,,

    AMA BİZLERİN MUHALEFET TARAFINDAN REKLAM MALZEMESİ YAPILMASI,,ÜZERİMİZDEN AYNI KOPYA HABERLERLE REETİNG YARIŞLARI YAPILMASI HİÇ HOŞ DEGİLDİR,,BAKIYORUZ BİR SOMUT ARTI HABER YOKK TÜMM BASININ YAPTIGI HABER KELİMESİ KELİMESİNE AYNIDIR,,KOPYADAIR

    DİKKAT EDİNİZ TÜM BASININ YAPTIGI HABER SONUNDA VERİLEN SOMUT BİR KAYNAK YOKKK ,,YILBAŞINA YETİŞTİRİLMESİ PLANLANIYOR KELİMESİ SONUNDA HANGİ BASIN NEREYİ KAYNAK OLARAK GÖSTEREBİLDİ??

    TEK TEMENNİM NEDİR BİLİYORMUSUNUZ,,,???

    MUHALEFET VE BASININ REKLAM UGRUNA YAPTIKLARI NETİCESİNDE BİR YOL KAZASINA UGRAMADAN

    İNŞALLAH BU GÜN YARIN EN KISA ZAMANDA BAKANLAR KURULUNCA BU TASARI İMZALANIR VE KOMİSYONA GELİR

    BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM

    SELAMLAR

    TANER

    YanıtlaSil
  78. SİZİNLE AYNI FİKİRDEYİM
    NE PERHİZ NE LAHANA TURŞUSU
    DİYE BİR SÖZ SÖYLERDİ BÜYÜKLERİMİZ.
    CİDDİ YABAN ÇELİŞKİ BU ARAŞTIRMA....
    TASANIN HAFTAYA YASALAŞMASI BEKLENİRKEN
    KİM NEYİ NEDEN ARAŞTIRACAK.
    YASA ÇIKMASI İSTENDİKTEN SONRA MAĞDURİYETLERİ KALDIRAN MADDELER
    YASADA VARKEN MAĞDURİYETLER BELLİ İKEN ARAŞTIRILACAK NEYİMİZ KALDI HALİMİZ GÖZLER ÖNÜNDE DEĞİLMİ ZATEN.

    YanıtlaSil
  79. arkadaş bu yeni yasada benim çek değilde borcuma karşılık tahahüt disiplin cezası aldım 9.ay avukat 1.haftadır beni arıyor gel anlaşalım diye bizim içinde bi çalıçma varmı bu tasarı içinde senin bilgin varmı şimdide beni arada biraz para ver ödeme planı çıkarayım sana

    YanıtlaSil
  80. ARALIK 16.DA ve 22 İLE 23.de allah nasip ederse ankarada olmak istiyoruz.3 arkadaşımla birlikte ankarayı boş bırakmak adına orda olmak en iyisi.gelişmeleri yakından takip etmek istiyoruz.

    geçen defa yasa çıkarken son dakika lobisi ile suat kılıcın yaptıklarına hepimiz şahit olduk.bu sebeble ankarada yasa çıkarken ve bakanlar kurulu gündemindeyken orada olmak en iyisi diye düşünüyorum.desteklerinizi ve dualarınızı esirgemeyin.

    jenardi
    0533 719 69 31

    YanıtlaSil
  81. Arkadaşlar yanıldığınız bir konu var. Sinan Aygün dağılan ailelerin mağduriyetini gidermek için bir araştırma yapalım diyor.. Hapisin kaldırılıp kaldırılmasıyla bir alakası yok. Kısacası şunu demek istiyor, siz ısrarla 10 yıldan beri çekte hapisi kaldırmadığınız dan dolayı yüzlerce aile mağdur oldu eşinden ayrıldı çocuklarını okutamadı, kısacası bizim bu sayfadaki yazan bütün arkadaşlarımızın dertlerinin neler olduğunu çıkaracak bir komisyon kurmak istiyor, çok üzerinde durmayın depremde yardım etmeyen bir devlet kalkıp biz çek mağdurlarınamı yardım edecek... Bütün dostlara özgür günler

    YanıtlaSil
  82. Aydın bey Sinan Aygün in yazısının sonunu aşağıya kopyalıyorum

    sebeplerin ve alınması gereken önlemlerle birlikte mevzuatta yapılabilecek değişikliklerin tespiti sorunun çözümüne katkı sağlayacaktır." - Ankara Haber

    bakın mevzuatta yapılacak değişiklik ve konunun çözümü diyor.Çeke hapsi kaldıran tasarı yasalaşınca böyle bir sorun kalmayacakki

    Nasıl alakası yok diyorsunuz.Bas bayağı bu araştırma sonrasına tasarıyı ertelemek çabası gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
  83. ARKADAŞLAR...

    TWİTTERDA YOKSUNUZ BURADA AZ KİŞİYİZ

    DAHA YASA ÇIKMADI HİÇ BİR ŞEY GARANTİDE DEĞİL HER ZAMAN BİR İHTİMAL OLABİLİR.

    NEREDESİNİZ?

    YanıtlaSil
  84. selam
    akşam gazateisnde de bir haber çıkmış ama hiç yorum yapan vs olmamış yorum yapmamız gerekmezmi arkadaşlar dünkü haber
    http://www.aksam.com.tr/karsiliksiz-cek-calismalari-hizlandiriliyor--84922h.html

    YanıtlaSil
  85. Bu önerge Yasa açlkışmalarına katkı sağlamaz ama zarar da vermez. Ben positif bir yorumla çek yasası nasıl olsa değişiyor, bu arada benim de ismim geçsin diye yapılan bir PR çalışması olarak görüyorum. Büyütmeye (negatif yada positif) gerek yok.

    YanıtlaSil
  86. Arkadaşlar bizim çektiğimiz sıkıntıları bir yıldan sonra milletvekilleri anlamaya başladı, çünkü biz sıkıntılarımız çektiğimiz dertleri anlatmayı seven bir millet değiliz, bu sayfa sayesinde insanlar çekmiş olduğu dertleri ve sıkıntıları milletvekillerine faxlayıp mail atıp veya sms çektiler, çekilen sıkıntıların ve dertlerin gerçekten içler açısı olduğunu gören anamuhalefet partisi yani chp bundan nasıl bir gol atarım veya bundan nasıl nemalanırım diye düşünmeye başladı, yoksa çekte hapisin kaldırılıp kaldırılmasıyla bir alakası yok... Siz bu kadar insana hapis yüzünden işkence ettiniz ben bunu bir komisyon kurup ey hükümet bakın insanları ne hale düşürmüşsünüz golünü atmaya çalışıyor... Biraz daha dikkatle okursanız daha iyi anlayacaksınız

    YanıtlaSil
  87. Yestbu hemen hemen aynı kanıdayız, chp gol atmanın derdinde yoksa bizi kimsenin düşündüğü yok

    YanıtlaSil
  88. aynı görüşteyim dostum.

    YanıtlaSil
  89. sn duygu iflas davasınla ilgili detay cok sitede size anlatmam ve sizin anlamanız cok zor size mail adresimi veriyorum eklerseniz daha iyi olur kanatindeyim

    volkanpe et hotmail com

    YanıtlaSil
  90. arkadaşlar soruma cevap alamadı ordamısınız

    YanıtlaSil
  91. taahhutu icra dairesinde mi verdiniz?

    YanıtlaSil
  92. Değerli arkadaşlarım, davamız allahın izniyle 10 gün içinde sonuca varacak ve çekmiş olduğumuz sıkıntılar tarihin tozlu sayfalarında yerini alacaktır, bundan kimsenin kuşkusu olmasın... Aslında çekte hapis bundan üç beş yıl önce kaldırılabilirdi ama kaldırılacak kadar yığılma olmamıştı çünkü bundan önce rahşan affıyla birlikte eski çek suçlularının borçları temizlenerek mahkemeler ve hapishaneler boşalmıştı tekrar hapishanelerin ve mahkemelerin dolması ve mahkemelerin yükünü ağırlaştırması sebebiyle 2011 yılının sonlarında böyle bir uygulamaya gitmek zorunda kaldılar. Aslında çekte hapisin kaldırılması siyaset yapanların biz vergi mükelleflerini düşündüğünden değil bunu aklınızdan çıkarmayın sakın, sadece mahkeme yükünün azaltılması ve Avrupa insan hakları mahkemesinede aykırı olmasından dolayıdır.
    Devleti yönetenler ekonomi düzgün gittiği mühletçe tekrar tekrar başa geçebilirler yoksa ekonominin çöktüğü anda onlarda koltuklarından olacaklarını biliyorlar. Birde işin hapis konusu var gerçekten çekini yazıp binlerce insanı mağdur eden dolandırıcıların olduğunu sizler de benden iyi biliyorsunuz eğer hapisi kaldırırsak dolandırıcılık suçu artar diye korkuyorlardı, aslında işin aslı hiçte öyle değildi dolandırıcılar zaten bir şekilde hapse girmiyor ve zaten işin başında fikir olarak dolandırmayı düşündüğü için zaten kılıfını da hazırlıyordu.
    Bu işin gerçeği şuydu çeke güvenceyi verecek kişi çeki bastıran yani çek yaprağını veren bankalardı, onlarda bir şekilde bu işten o kadar ekmek yemesine rağmen bir türlü böyle bir sorumluluğun altına giremediler ve tablo görüldüğü gibi bir mağduriyetler zinciri ve işkence modeli haline aldı.
    Bu tablo sadece ve sadece ülkeyi yöneten hükümetin sebep olduğu bir durumdur. Başından beri işin kolayına kaçtılar ve halende öyle yapmaya çalışıyorlar...ÜLKELERİ BATIRANLAR HAPİSE GİRMİYORDA ŞİRKETİNİ BATIRANLAR NİYE HAPİSE GİRİYOR BUNUDA ANLAMIŞ DEĞİLDİM... HERKESE ÖZGÜR GÜNLER KALIN SAĞLICAKLA

    YanıtlaSil
  93. Hak şerleri hayreyler,

    Zannetme ki gayreyler,

    Arif onu seyreyler;

    Mevlâ görelim neyler

    Neylerse güzel eyler...


    Hakk'ın olacak işler,

    Boştur gâm-u teşvişler,

    Ol hikmetini işler;

    Mevlâ görelim neyler

    Neylerse güzel eyler.


    Deme şu niçin şöyle,

    Bak sonuna sabr eyle,

    Yerincedir ol öyle;

    Mevlâ görelim neyler

    Neylerse güzel eyler.


    Vallahi güzel etmiş,

    Billahi güzel etmiş,

    Tallahi güzel etmiş;

    Allah görelim netmiş

    Netmişse güzel etmiş.



    Arkadaşlar tevekkül ve sabır.tabii tevekkülü de yine çalışarak didinerek yapıp sabredeceğiz.özgürlük çok yakın inşaallah

    YanıtlaSil
  94. ARKADAŞLAR BAZI ARKADAŞLARIN HALA O ONU DEDİ BU BUNU DEDİLERİ SADECE KAFALARI KARIŞTIRIR BAŞKADA BİR ŞEY YAPMAZ.DEVLET ADAMLARI BAŞKANLAR GAZETELER TELEVİZYONLAR BAS BAS YASA HAZIR DİYOR..TÜM AÇIKLAMALARIYLA HERGÜN ÇARŞAF ÇARŞAF ÇIKIYOR..DAHA HALA BİLMEM NERELERDEN ARAYIP BULUP BİR KELİME BULUP ÇIKARTIYORUZ VE ONUN ÜZERİNDE TARTIŞIP DURUYORUZ..
    BUNLARI BIRAKALIM ARKADAŞLAR..BEN BİR TARAFTAN YORUMLARI OKURKEN BÜYÜK BİR ZAMANIMIDA ..BAŞBAKANA EKONOMİ BAKANINA GAZETELERE TELEVİZYONLARA TEŞEKKÜRLERİMİ BİLDİREN YAZILARLA HARCIYORUM...EN AZINDAN TEŞEKKÜR YAZILARIMIZI GÖNDERELİMKİ BİRAZDA GURURLARINI OKŞAYALIM...3 AYDIR DURMADAN BAKAN MİLLETVEKİLLERİ BAŞKANLARA E MAİL ATIP DURDUK..BELKİ BEŞİNCİ ONUNCU DEFA ATTIK...FAZLA NAZ AŞIK USANDIRIR DERLER..BENCE O E MAİLLERİ BIRAKALIM ARTIK..OKUYAN OKUDU ZATEN...
    EN AZINDAN GAZETELERE TV LERE BAKANLARA MİLLETVEKİLLERİNE BENDEVİ PALANDÖKENE..SİNAN AYGÜNE...AKP YE CHP YE MHP YE HATTA DİĞER PARTİLERE..SAOLUN SİZLERİN SAYESİNDE ÖZGÜRLÜĞÜMÜZE KAVUŞUYORUZ...NİHAYET SIKINTILARIMIZA ÇARE OLDUNUZ..YILLARCA KANAYAN YARAYI İYİLEŞTİRİYORSUNUZ V.S V.S GİBİ GURUR OKŞAYAN ŞEYLER YAZALIM ARKADAŞLAR...BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM...SİZLERDE BU YÖNDE FİKİR ÜRETİRSENİZ İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...

    YanıtlaSil
  95. Hak şerleri hayreyler,

    Zannetme ki gayreyler,

    Arif onu seyreyler;

    Mevlâ görelim neyler

    Neylerse güzel eyler...


    Hakk'ın olacak işler,

    Boştur gâm-u teşvişler,

    Ol hikmetini işler;

    Mevlâ görelim neyler

    Neylerse güzel eyler.


    Deme şu niçin şöyle,

    Bak sonuna sabr eyle,

    Yerincedir ol öyle;

    Mevlâ görelim neyler

    Neylerse güzel eyler.


    Vallahi güzel etmiş,

    Billahi güzel etmiş,

    Tallahi güzel etmiş;

    Allah görelim netmiş

    Netmişse güzel etmiş.



    Arkadaşlar tevekkül ve sabır.tabii tevekkülü de yine çalışarak didinerek yapıp sabredeceğiz.özgürlük çok yakın inşaallah

    YanıtlaSil
  96. aynen 9.ay ceza geldi bana 1.haftadır avukat arıyor simdide aradı gel uzlaşalım diye bu yasada bize bişey yokmu aramıyan adam durmadan arıyor 22.aydır kaçıyorum

    YanıtlaSil
  97. Kardeşim yazdıklarının altına aynen imza atıyorum.. Artık insanlarda paranoyak düşünceler olmaya başladı ve birşeyin farkında değiller... BİTTİ BİTTTİİİİİİ sadece prosüdür işliyor o durumda 10 gün içinde biter ve herkese özgürlük gelir...

    YanıtlaSil
  98. tahahüt kafede vermiştim 22.ay etti

    YanıtlaSil
  99. ARKADASLAR AKBANK BANA BU MESAJI ATMIS....
    BU NE ANLAMA GELIYOR..
    BASKETCI ABIM BILGILENDIRIRSENIZ SEVINIRIM
    SAYGILARIMLA


    Bilindiği üzere 5941 sayılı Çek Kanunu 20.12.2009 tarihinde yürürlüğe girmiş ve yasal uyum süresi en geç 01.07.2010 olarak belirlenmişti.

    5941 sayılı Çek Kanunu ile birlikte, tacir olan ve tacir olmayan kişilere verilecek çekler ile hamiline düzenlenecek çeklerin, açıkça ayırt edilebilecek biçimde basılmış olmaları gerekmektedir.

    Bu kapsamda Bankamızda 26.06.2010 tarihinden itibaren, 5941 sayılı Çek Kanunu ve 2010/2 sayılı TCMB Tebliği hükümlerine uygun surette,

    1 - Tacir Çek Hesabı,
    2 - Tacir Hamiline Çek Hesabı,
    3 - Tacir Olmayan Çek Hesabı,
    4 - Tacir Olmayan Hamiline Çek Hesabı

    açılabilmekte ve bu hesaplar üzerinden de müşterilerimize;

    1 - Tacir,
    2 - Tacir Hamiline,
    3 - Tacir Olmayan,
    4 - Tacir Olmayan Hamiline

    matbu ifadelerini içereren ve açıkça ayırt edilebilen (4) farklı grupta çek koçanı verilebilmektedir.

    Yukarıda belirtilen çek karnelerinden "Tacir ve Tacir Olmayan" çek yaprakları, sadece kişi ismi ya da firma ünvanı yazılarak düzenlenmeli, hamiline olarak keşide edilmemelidir.

    Müşterilerimizce hamiline çek düzenleneceği durumlarda, mutlaka hamiline çek yapraklarının kullanılması gerekir. Bu yasal bir zorunluluk olup, 5941 Sayılı Çek Kanunu'nun 4. Maddesi'nin 3. Fıkrası'nda, Bankalara bu konu ile ilgili olarak bildirim yükümlülükleri getirilmiştir. "Bankalar, hamiline çek defteri yaprağını kullanmadan hamiline çek düzenlendiğini tespit etmeleri hâlinde, mevcut delilleriyle birlikte durumu tespit tarihinden itibaren en geç bir hafta içerisinde Cumhuriyet Başsavcılığı'na ve Gelir İdaresi Başkanlığı'na bildirmekle yükümlüdürler."

    Bir başka ifade ile, hamiline çeklerin sadece 2. ve 4. maddelerde belirtilen "Tacir Hamiline ve Tacir Olmayan Hamiline" çek yaprakları üzerine keşide edilmeleri gerekmektedir.

    Bunlar yasal zorunluluklar olup, aksine davranışlar için 5941 Sayılı Çek Kanunu'nun 7. Maddesi'nin 9. Fıkrası'nda "Hamiline çek defteri yaprağını kullanmadan hamiline çek düzenleyen kişi, bu aykırılığı içeren her bir çekle ilgili olarak, bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır." hükmü bulunmaktadır.

    Konuyu müşterilerimizin bilgilerine sunar, anlaşılmayan bir konu olması durumunda da çek hesabınızın bulunduğu şubemiz müşteri temsilcilerine danışılmasını rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    AKBANK T.A.Ş.

    YanıtlaSil
  100. icra dairesinde verilmediyse taahut, temyize gonderirsin, temyizde bozulur.
    insallah dalga gecmiyorsundur arkadasim.

    YanıtlaSil
  101. bakın şimdi bedelliyi ilk söyleyen kılıçdaroğlu akp bedelliyi getirince bile ters yaptı yok inceletiyoruz anayasa mahkemesine götürebiliriz diye. bu şundan kaynaklanıyor. muhalefet demek bugün söylediğini yarın rakibin savununca ters muhalefet yapmaya anlayan anladı. bu bizim siyasi hayatımızda tüm muhalefet partilerimizin kronikleşmiş bir sorunu...demokratlık ne olursa olsun insanın içinde olacak sağcısı solcusu farketmez....

    YanıtlaSil
  102. işte bu ya. bizim milletimiz öküz altına buzağı aramaktan ne zaman vazgeçecekler acaba. sabah söyledim yine söylüyorum. BU SABAH TESK BAŞKANI BENDEVİ PALANDÖKEN "YASA HAZIR" DEMİŞTİR. VE BU BUGÜNÜN EN GÜZEL HABERİDİR ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  103. BANADA GELDİ AYNISI

    YanıtlaSil
  104. SAYIN FUTBOLCU MERHABA BANKADAN GELEN YAZIYI OKUDUNUZMU
    BU NE ANLAMA GELIYOR..KONU HAKKINDA BILGINIZ VARSA BENIDE BILGILENDIRIRSENIZ SEVINIRIM SELAMLAR

    YanıtlaSil
  105. Manşet Haber: “Borçtan dolayı hapis yatılmamalı”

    Toplumcu Demokrasi Partisi (TDP), borç ilişkilerinden dolayı hapse düşülmesini önlemek ve parasını ödediği halde sorun yaşayan konut sahiplerinin sorunlarını gidermek amacıyla Meclis Başkanlığına yasa önerileri sundu.

    devami icin:

    http://www.ortamgazetesi.com/index.php/lang/tr/cat/267/news/13043

    YanıtlaSil
  106. banada bu sabah geldi , hayırdır hatırlanıyoruz galiba yavaş yavaş

    YanıtlaSil
  107. Kibris'ta da ayni konu gundemde...

    YanıtlaSil
  108. tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  109. ** TDP Genel Başkanı Çakıcı, çeşitli borç alacak ilişkileri nedeniyle birçok kişinin mağduriyet yaşadığını, birçoğunun hapis yattığını belirterek, dünyada olduğu gibi, Kuzey Kıbrıs’ta da insanların borçları yüzünden hapse düşmelerinin önlenmesi gerektiğini, meclise sundukları yasa tasarısının da bunu içerdiğini söyledi.

    YanıtlaSil
  110. hayır niye dalga geçeyim bu yasada bizle ilgili bişey varmı bilginiz tşk.

    YanıtlaSil
  111. EVET SENE NİN YANITI GİBİ ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  112. hiç aramayan avukat niye beni arıyor acaba bügünde aradı

    YanıtlaSil
  113. mfteknik diyorki:

    DEĞERLİ DOSTLARIM GÜNAYDIN,
    AYIN 16 SINA KADAR ELİMİZDEN GELDİĞİNCE ÇOK GAYRET GÖSTERMELİYİZ.
    BU SEBEPLE AŞAĞIDAKİ FAKS NUMARALARINA GÜN İÇERİSİNDE, ÖZELLİKLE BAŞBAKANLIK ÖZEL KALEME FAKSLARIMIZI YOLLAYALIM LÜTFEN.


    Başbakanlık Özel Kalem : (0312) 422 18 99
    Ak Parti Ankara Genel Başkanlığı : 0312 204 50 00/6002
    Cumhur başkanlığı istek/şikayet faks: 0 (312) 470 13 16
    Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterlik Faks : 0 (312) 470 13 02


    SADULLAH ERGİN Fax: 03124177113

    BEKİR BOZDAĞ Fax: 0312 4221118

    MEHMET ZAFER ÇAĞLAYAN Fax: 0312 2150684

    FATMA ŞAHİN Fax: 0312 422 55 44 / 0312 424 01 79 (Müşavir)

    ALİ BABACAN Fax: 3122128764.

    EGEMEN BAĞIŞ Faks: 0 312 2181396 Teyit: 0 (312) 2181394

    HAYATİ YAZICI Fax: 0(312)3068985 Teyit: 0(312)306 8005

    BEŞİR ATALAY Fax: 0(312)4221398 Teyit: 4154015

    BÜLENT ARINÇ Fax:0312 4221328
    diğerlerini göster daha az göster

    YanıtlaSil
  114. rica ederim:) ben eski bir bankacı olduğumdan bu tip işleyişleri biliyorum.Banka bunu yapmak zorunda.'Ben müşterimi bilgilendirdim' demek zorunda.Yasa ona da soruyor.'Sen bilgilendirme yaptın mı' diye. Bu yasal zorunluluklarını bu tip mesajlarla yerine getiriyorlar.Ama şu günlerde yapmaları akıl karıştırıyor işte:) zamanlamaları yanlış:)

    YanıtlaSil
  115. turk devletleri yakinda tum dunyaya hakim olacagiz!
    CUNKU tum dunya, aya, uzaya, fezaya tasinmis olacak dunya bize kalacak.
    AYNI CEK KANUNUNDAKI GIBI, EN SONA TURKLER KALDI YINE.

    YanıtlaSil
  116. bekır bozdag ntvde

    YanıtlaSil
  117. hatirlanmiyoruz da, bankalar gorevini yeni hatirliyor. cek kanunu gundemdeyken yillardir yapmayi unuttugu seyleri yapiyorlar. geriye donuk.

    YanıtlaSil
  118. DEĞRLİ DAVA ARKADAŞLARIM

    BANKALAR BAŞTA OLMAK ÜZERE,FAKTORİNG FİRMALARI VE FİNANS KURULUŞLARI YAŞANANLARI YAKINEN BİLİYORLAR.

    BANKALAR VADELİ ÇEK LERİ DOPOZİTE ALIP KREDİ KULANDIRIYORLAR.
    FAKTORİNG FİRMALARI FATURALI VE VADELİ ÇEKLERİ ALIP PARA KULANDIRIYORLAR.
    GEL GELELİM BİZLER YASADAKİ ÇEK PEŞİN ÖDEME ARACIDIR İBARESİ YÜZÜNDEN APC CEZALARI İLE (ÇEKTEN DEĞİL SÖZÜM ONA)HAPİS CEZALARI İLE CEZAEVLERİNE DÜŞÜYORUZ.
    BU NASIL BİR YAMAN ÇELİŞKİDİR İŞLERİNE GELMEYİNCE PEŞİN ÖDEME ARACI İŞLERİNE GELİNCE VADELİ KIREDİLİ HESAP ,TÜM BANKALAR AĞZINA KADAR ÇEK LERLE DOLU. FAKTORİNG LER AĞZINA KADAR DOLU VE SEKTÖRLEŞMİŞ.
    HÜKÜMETİMİZ BUNLARIN FARKINDA ZATEN AMA MALESEF PARANIN LOBİLERİNE YENİK DÜŞÜYORLAR.
    BU ÇARPIK DÜZEN DÜZELECEK BUNDAN HİÇ AMA HİÇ ŞÜPHEM YOK
    BU DEREYE SU GELECEK AMA KURBAĞANIN CANI ÇIKACAK MİSALİ

    SİZLERDEN RİCAM LÜTFEN İŞ TAMAM ŞU BU BUNU DEDİLERLE UĞRAŞMAK YERİNE MÜCADELEMİZE YENİ BAŞLAMIŞ GİBİ İSTİKRARIMIZI DEVAM ETİRMAK DURUMUNDAYIZ

    AÇIKLADIĞIM GEREKÇELERİDE KONU ETTİĞİMİZ FAX EMAİL TEWETT LERLE DURUMUMUZU ANLATMAYA AİHM ŞARTLARINA UYAN DAVA ARKADAŞLARIMIZIN HİÇ BEKLEMEKSİZİN HAREKETE GEÇMESİ GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
    SİTE İSTANBULUN HAVASI GİBİ GİT GELLER YAŞIYOR GÖRÜYORUM. BU BİZİM İÇİN HİÇ HOŞ BİR DURUM DEĞİL

    BİZLER DAVAMIZDA % 100 HAKLIYIZ MUCADELEMİZİ KAZANIP BORÇLARIMIZI ÇALIŞARAK ÖDEYECEĞİZ.BU BİZİM NAMUS BORCUMUZ.BAZI AVUKATLARA KIZARAK, BİZLERLE TİCARET YAPAN İNSANLARI MADUR ETMEK NİYETİNDE DEĞİLİZ VE OLMAYACAĞIZ.

    ÖZÜMÜZ VE SÖZÜMÜZÜN BİR OLDUĞUNU VURGULAYARAK ÇALIŞMALARA DESETEK VERELİM.

    FAX FAX FAX EMAİL EMAİL EMAİL TELEOFONLAR TELEFONLAR TELEFONLAR

    SAYGILARIMLA....

    YanıtlaSil
  119. tam zamanında , zaten çalmadan oynuyoruz :)

    YanıtlaSil
  120. bilemeyecegim ama. sunu biliyorum, icra dairesinde verilen taahut muteberdir.
    kafama silah dayadilar imzalattilar diyebilirsiniz, o taahut gecersizdir, ama ugrasmak durumundasiniz, temyize falan gondermeniz gerekir.

    YanıtlaSil
  121. o avukatin korkusu.cek yasasi icinde bu konuyla ilgili bir sey cikabilir diye korkuyor sanirim. tahmin benimkiler.

    YanıtlaSil
  122. bankalar düzgün müşterilerinin tahsile verdikleri vede teminat olarak verdikleri müşteri senetlerine de kredi veriyorlar.

    YanıtlaSil
  123. Bakın arkadaşlar;
    Bu yasanın değişme ihtimaline karşı, bankalar düzenleme netleşene kadar, bir çok kişinin çek karşılığı kredilerini dondurmaya başladı.Mevcut çek karşılığı kredilerde ise, pörföyde ki çekleri tek tek gözden geçirip ödenip ödenmeyeceği konusunda araştırma yapılıyorlar, riskli gördükleri çekler nispetinde kredileri geri çağırıyorlar.
    Bizde alacaklıyız diyorsunuz ama bizde borçluyuz. Kendi sıkıntılarınız için bütün piyasayı tehlikeye atıyorsunuz.Alternatif hiç bir öneri sunmadan.

    YanıtlaSil
  124. Sn.Tarkan;
    Söylediğiniz sistem, sermayesi, gayrımenkulü, gücü zayıf, ancak itibarı, tecrubesi, insanlığı güçlü kişilerin üretim ve ticaret yapmasına olanak sağlayan, bir zamanlar sizlerin de aynı durumda faaliyetlerini yürüttüğü bir sistemdir.Sizin işiniz bozuldu diye, piyasayı salt parası ve gücü olan insanlara teslim ediyor, aslında haksız ve dengesiz rekabet ortamını destekliyorsunuz, istemeden de olsa. Bence böyle çözümler yerine sizleri de yeniden kazanacak, temiz bir sayfa açacak bir çözümü zorlamalısınız. Bu arada kötü niyetlilerde cezasını çekecek şekilde.Ancak haşereyi temizlemek için tüm evi ateşe veriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  125. tamamda adamlar demezmi 22.aydır nerdesin veya zaman aşımı varmı bizim gibi çok kaçan var sizde bilirsiniz

    YanıtlaSil
  126. senelerdir özgürlüğe karşı parayı alternatif yaptılar yetmezmi.hapis cezası ödeme yapılmasını sağlamaz sadece ödeyemeyene verilen ekstra bir darbe cezasıdır.parası olan öder hapise falan bakmaz .niyeti kötü olan seni çarpar parayıda kenara aktarır gider hapisde yatar 5 sene kaybeder ama parayı bulur senide bitirir..akıllı olun hapis çekte bir tuzaktır hapise güvenerek mal verende battı kardeş.geç bu geri düşünceyi..hapis sadece tefeciye yarar..

    YanıtlaSil
  127. özgürlüğe alternatif bulundu da biz mi bilmiyoruz

    YanıtlaSil
  128. HAPİSTEKİ 10000 KİŞİYİ PARÇALANAN AİLELERİ VE ARANDIKLARI İÇİN İŞ YAPAMAYAN YÜZBİNLERİ DÜŞÜNÜN .

    YanıtlaSil
  129. Sayın Serhat;
    Benim vurgulam istediğim ticaretın çarklarına çomak sokmak değil.Yasanın gerçeği ile uygulamsındaki çarpıklık.Ben hiç bir faktoring le çalışmadım çek verdiğim kişler çalışmış.İşin esası bu çağ dışı yasanın değişmesidir.Bakın göreceksiniz yasa düzelirse su yolunu bulacak ekonomi kendine bu dinamiklerle yeni bir yol bulacak.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  130. Düşünüyorum.Siz de düşünün.

    YanıtlaSil
  131. bankalar acaba dünyada nasıl yapıyor heryer türkiye değilya kapitalistler çekte nedense türkiye dışı örnekleri bir türlü kabul etmek istemiyorlar bilmem ne bankası veya faktoring i almanyayada deseya çeke hapis versin..

    YanıtlaSil
  132. İnşaallah dediğiniz gibi olur.Sn. Admin kaydetsin bunları. :)
    Saygılar

    YanıtlaSil
  133. alternatif öneri ne biliyormusun yemiycen icmiyceksin sağlam çalışcaksın sermayeni kuvvetli tutucaksın 100 000 tl kazanıp 80 000 tl lik araç almıycaksın o parayla ticaret yapıcaksın 100 un %2 3 uyle yaşamayı öğreniceksin bizim şuan yaptığımız gibi kimseye ihtiyacın kalmıycak faiz da ödemiyceksin aldığın paranında bereketini görüceksin risk taşımıycaksın az kazanıcaksın çok çalışıcaksın az yiyip az yuyuycaksın ve sonunda özgür bir insan olucaksın çözüm bu kadar açık ve net

    YanıtlaSil
  134. RAhşan affında devlete karşı işlenen suçlara af gelmedi,çek suçlulaı da devlete karşı işlenen suçlar kapsamında olduğundan hiçbiri o afdan faydalanamadı.Yanlış bilgilendiriyorsunuz dikkatinize.

    YanıtlaSil
  135. alternatif sunalım tabi dünya örneklerini örnek alsınlar söyle bankana almanya şubesindede çek e hapis istesin..veya çek e kredi veriyormu almanyada..olmayan şeyler icad ettiler şimdi yanlışı ortadan kaldırmak zor geliyor 5941 çıkarken bu bir geçiş dendiydi önlem almalıydınız..özgürlük karşılığında hapis istemek insanimidir

    YanıtlaSil
  136. Arkadaşlar bu sıteye okadar alışdıkkı akşam yatarken gözümün önüne mfteknık- futbolcu- basketcı mağdur adaletısterız daha nıce kısıler butun yazan arkadaşların nıcklerı gelıyor ne oluyor acaba delırıyormuyum

    YanıtlaSil
  137. Siz ceklerinizi hapis cezasi oldugu icin mi oduyorsunuz yoksa ticari itibarinizi kaybetmemek icin mi? Hapis cezasinin cozum olmadigi goruldu.Inanin hic bir ticaret adami hapis cezasi yok diye borcunu odememezlik yapmaz.Oncelik ticari itibari ve ismidir.Dolandirici icin bir sey fark etmez zaten.Idam cezasi da olsa banka parasini yine alamaz.
    Bankalar kredi cagirmayi yeni yapmiyor ki 2008 krizinde de yaptilar.O zaman ceke hapis vardi.Bir cok kisi o yuzden iflas etti.Bankalarin suanda da kredi geri cagirmalarinin nedeni yasa degisikligi yuzunden degil.Gelecek olan kriz korkutuyor ve bu sefer erken onlem almaya calisiyorlar.
    Hepsinden onemlisi de insanlarin borcu var diye ozgurlugu elinden alinamaz.Bu esyanin tabiatina ters.Cunku o borcu hic odenemeyecek hale getirir.

    YanıtlaSil
  138. :))))))))))))) yok yok iyileşiyosun :))))

    YanıtlaSil
  139. Sizi anlamıyorum, sizin piyasanızın bozulmaması için benim özgürlüğümü teminat görmemelisiniz. Sanırsam sizin de piyasada dolaşımda çekleriniz var. Ben de sizin gibiyken bu gün hapis tehdidiyle karşı karşıyayım bana bir şey olmaz demeyin bu sıkıntı, şirketlerin ortalama ömrü 5 yıl olan bir türkiyede zamanla herkese bulaşacaktır. kaçınılmaz. Hele ki çek kullanıyorsanız.

    YanıtlaSil
  140. Bankalar portfoylerindeki cekleri ZAMANINDA tek tek gozden gecireceklerdi, odenip odenmeyecegi konusundaki arastirmalarini ZAMANINDA yapacaklardi. Riskli cekleri teminata kabul etmeyeceklerdi. Nasil onlerine gelene cek karnesi dagittilarsa, her turlu ceki de kabul etmisler demek ki. Sistem bastan asagi yanlis, her sey yeniden yapilandirilmali. Konular cok detayli ve ic ice gecmis. Insallah akilli, sag duyulu, vicdanli, basiretli birileri bu islerle ciddi bir sekilde ilgilenir ve en sonunda dogru bir cozume ulasilir.

    YanıtlaSil
  141. piyasa tehlikeye atılmıyor bilakis bundan sonra piyasanın ayağı yere değecek herkes ticaret yapacağı kişileri iyi araştıracak bankalar elini taşın altına koyacak altı boş balon ticaretler yapılmayacak tefeciler zavallı insanları aldatamayacak kısacası ticaret bundan böyle daha profesyonelce yapılacak özlenen istenende duydu zaten. inanın ben biliyorum alacaklıların çoğu hiçbir borçlusunun hapse girmesini istemiyordu burada aldatanlar hep avukatlar olmuştur alacaklıya sen asla muhatap olma ben yapacağımı bilirim diyip şeytanın atına biniyorlar.

    YanıtlaSil
  142. Merhabalar Arkadaslar kolay gelsin ,Hepinizin asağı yukarı bu konularla ilgili bilginiz oldugunu düsündüğüm icin birşey sormak istiyorum. Ben 2007 tılında cek icin odeme tahahuttunde bulundum malum odıyemedim bu zaman asımını girmismidir acana bilgisi olan varsa yorum yaparsa sevinirim. Bu arada bide insanların sunu anlamasını isterim dolandiırıcı ınsan tahattute bulunup odemek ister mi birazı nı odedik fakat kalanını odiyemedik simdi biz dolandırıcı mı oluyoruz..................

    YanıtlaSil
  143. senin söylediğin şey,hapis borcun kefilidir
    10.000 kişi içerde,yüzlerce misli dışarda ve dava neticesini bekliyor,ödenebilen nekadar.
    alacak verecek işini hapise değil daha sağlam dayanaklara yaslamak lazım.ama maalesef bazı geri kalmış zihniyetler hapsi desteklemeye çalışıyor.
    hapise giren adamın durumu olsa zaten o duruma kendisini düşürmez,o duruma düşmek istemeyen kişide hapis paniği ile daha büyük yanlışlara giriyor.
    lütfen hapisi borca kefil tutmak gibi basit bir düşünceyi benimsemeyin,daha farklı teminatlar elde edilmesi fikrini benimseyin

    YanıtlaSil
  144. walla ben de kafayi yemek uzereyim, yasa cikana kadar saglam kalirsak iyi, yoksa iraktan direk timarhaneye..

    YanıtlaSil
  145. taahhütte zaman aşımı 2 yıldır geçmiş olsun sana

    YanıtlaSil
  146. bidaha o kafeye giremessin:))

    YanıtlaSil
  147. kardesim bankalar crk veriyosa o zaman avrupadaki gibi cekin arkasinda dursun yoldan gecene de cek vermesin 25 adet cek yapragindan 250 tl para alacam diye illlakiii cekmi olacakm saglam gordugu musterisinin senedine bile kredi veren bankalar var lutfen insanlari salak yerine koymayalimmmm herkesin ailesi var colugu cocugu var gercekten ekono,ik krizden yara alan insanlar var illki hapismi yatacak yani bu kadar benci olmayalim

    YanıtlaSil
  148. Bazen anlamakta zorlanan insanlar oluyor elbette.Hapis cezası kalksada mağduriyetlerin bittiğini sananlara soruyorum;Ben 7 sene cebelleştim bu hapis cezasıyla,iş yerim kapandı,yurt dışında ki iş yerim e tutuklamam çıktığı için çıkamadım,vergi ve ssk mı ödeyemedim,ve hatta hatta hepsini geçin bir iş bulup çalışamadım yedi senemi çaldı bu yasa.Çek belasına bulaşmadan önce emekliliğime 5,5 sene vardı,iş bulup çalışmayı denedim olmadı.Yalnızcana kaçmayı düşündüm,şimdi pardon çekte hapis olmazmış deselerde benim kaybolan yıllarımı geri verebilecek bir kuvvet varmı.Sinan Aygün'ün anlatmak istediği geçmişe yönelik mağduriyetlerin telafi edilmesi gibi anlıyorum yazısında.Hiç değilse çek mağdurlarına emeklilere olduğu gibi ücretsizulaşım imkanı sağlansın,bizler ekonomi şehitleri ve gazileriyiz,tüm dünyada bankalar batarken bizim ülkemizde kar patlaması yaptılarsa sebebi bizleriz ekonomiyi kağıt parçalarıyla sırtladık ülkemizi ayakta tutduk global krize karşı ön saflarda çarpıştık,içimizden intihar edende oldu aileleri parçalananda.Ve bunarı dile getirdiğimizde demedilermi bizim ailelerimize kocalarınız boşayın diye.Ne çabuk ututdunuz geçmişte yaşananları.Şimdi çek cezası kalksada sorunumuz bitiyormu,icrası bilmem nesi devam etmiyormu.Çek mağdurllarına hapis cezasının kaldırılması bir ödül değil haktır,kendilerini toparlamaları için ev haczininde kaldırılması gerekmektedir.Çek mağdurları bu ülkenin ekonomi gazileridir,intihar edenleri ise şehitleridir.

    YanıtlaSil
  149. evet jandarma'nin seferberlik ilan etmesin olayini dogrudur...adam mi yasadigi yer de degil dogdugu ve uzun yillardir hic bir baginin olmadigi yerlerde dahi cinayet zanlisi gibi aramaya devam ediyorlar

    YanıtlaSil
  150. İşte bu sitede ki bazı arkadaşların durumunu, niyetini, seviyesini ne güzel gösteriyor bu yaklaşım.

    YanıtlaSil
  151. ceza zaman aşımı 2 yıldır cezanın kesinleştiği tarihten itibaren 2 yıl geçmesi lazım.

    YanıtlaSil
  152. OLACAĞINDAN KENDİM VE BU MUCADLEYİ BENİMLE VEREN TÜM ARKADAŞLARIM ADINA EMİNİM .

    YanıtlaSil
  153. gecen hafta borclu oldugum birini aradım bana zaman ver diye avukatı diyormus sen merak etme biz söke söke alırız

    YanıtlaSil
  154. Bazen anlamakta zorlanan insanlar oluyor elbette.Hapis cezası kalksada mağduriyetlerin bittiğini sananlara soruyorum;Ben 7 sene cebelleştim bu hapis cezasıyla,iş yerim kapandı,yurt dışında ki iş yerim e tutuklamam çıktığı için çıkamadım,vergi ve ssk mı ödeyemedim,ve hatta hatta hepsini geçin bir iş bulup çalışamadım yedi senemi çaldı bu yasa.Çek belasına bulaşmadan önce emekliliğime 5,5 sene vardı,iş bulup çalışmayı denedim olmadı.Yalnızcana kaçmayı düşündüm,şimdi pardon çekte hapis olmazmış deselerde benim kaybolan yıllarımı geri verebilecek bir kuvvet varmı.Sinan Aygün'ün anlatmak istediği geçmişe yönelik mağduriyetlerin telafi edilmesi gibi anlıyorum yazısında.Hiç değilse çek mağdurlarına emeklilere olduğu gibi ücretsizulaşım imkanı sağlansın,bizler ekonomi şehitleri ve gazileriyiz,tüm dünyada bankalar batarken bizim ülkemizde kar patlaması yaptılarsa sebebi bizleriz ekonomiyi kağıt parçalarıyla sırtladık ülkemizi ayakta tutduk global krize karşı ön saflarda çarpıştık,içimizden intihar edende oldu aileleri parçalananda.Ve bunarı dile getirdiğimizde demedilermi bizim ailelerimize kocalarınız boşayın diye.Ne çabuk ututdunuz geçmişte yaşananları.Şimdi çek cezası kalksada sorunumuz bitiyormu,icrası bilmem nesi devam etmiyormu.Çek mağdurllarına hapis cezasının kaldırılması bir ödül değil haktır,kendilerini toparlamaları için ev haczininde kaldırılması gerekmektedir.Çek mağdurları bu ülkenin ekonomi gazileridir,intihar edenleri ise şehitleridir.

    YanıtlaSil
  155. Sayın Serhat;
    mesleğiniz..?
    bu sitede bulunuş amacınızı bizimle paylaşımısınız.?
    bizlerde sizin durumunuzu niyetinizi görelim......

    YanıtlaSil
  156. sen aslında bu haliyle kendini hapise koymuşsun haberin yok bu sitedeki mücadele senide kurtarmış sen kendinde bile değilsin.ben uyandırmış olayım silkelende kendine gel.hapisten kurtuluyorsun..ben 19 ay yattım kolay değil kahroldum herşeye düşman etti beni devlet ama şimdi şimdi inşaallah kendimize devlet hatasından dönecekte gelicez..bekara karı boşamak kolay diyordu başbakanımız..hapis yatmak dilinle hapis kalkmasın demeye benzemez ah o hapis varya birde çeklerin elinden haksız çıkmış tefecilere gitmişse yat bakalım hapiste zaman geçermi..ne dediğini bilmek lazım sayın zafer çağlayan öyle konuşuverdi o iş öyle değil.

    YanıtlaSil
  157. yakında aynı bzım durumumuza avukatlar düşecek bızlere guvenerek nasıl olsa kazanc ıyıdır dedıler ev araba yazlık aldılar borcları ödeyemecekler mahkeme kapılarına surunecekler

    YanıtlaSil
  158. O zaman hırsızlığa, güveni kötüye kullanmaya, kusurlu iflasa da ceza vermeyin.

    YanıtlaSil
  159. özgürlük dünyanın en kıymetli şeyidir. alternatifi olmaz. ancak kaybeden anlar.

    YanıtlaSil
  160. en önemlısı ıtıbar gıtmesın keşke ıtıbarım gıtmeseydı bır telefonda 1 mılyon dolarlık mal alıyordum şımda parada olsa aynı tıcaret olmaz

    YanıtlaSil
  161. bravo , her satırınızın altına imzamı atarım , benimde 6-7 yılımı yedi bu bankalara çekilen peşkeş yasası, zavallı bizler , ağlasak ,üzülsek,kahretsek neye yarayacak. cenazelerimize gidemedik, hasta olduk eczanelerden şifa bulduk,hastahaneye gidemedik, yolda serseriler omuz attı ,pardon dedik, ağzını burnunu eline verecek gücümüz ve hakkımız varken ...öyle çok örnek vardırki eminim yaşadığımız dostlar, HAKKIMIZI , YAŞAMA HAKKIMIZI İSTİYORUZ OKADAR

    YanıtlaSil
  162. ito başkanıda 5941 çıkarken taahhütle salınmaya bile haykırdı karşı geldi sonra ne oldu hapse düştü ve anladı o iş öle değil ne diyor şimdi çekte hapis in kalkması lazım diyor..

    sayın ito başkanı yalçıntaş doğruyu gördü ama biz bu arada 1 yıl özgürlüğümüzden geçtik.dahada bu işi uzatmayın bence çekte hapis i savunan şerefsizdir.hemde şerefsiz oğlu şerefsizdir..

    YanıtlaSil
  163. HAKLISIN KARDEŞİM , ÇEKİMİZE DEĞİL BİZİM İTİBARIMIZA MAL ALABİLMEKTEYDİK,AL BİR SAĞLAM HATIR ÇEKİ KOY ARDINADA İMZANI ...BAKALIM ALACAK OLACAKMI

    YanıtlaSil
  164. SEBEBİ BİLİNMEZ AMA SERHAT KARDEŞİMİZDEN SES SOLUK KESİLDİ NEDEN ACABA.?BİR BİLENİNİZ VARMI....?

    YanıtlaSil
  165. bankalar yagmurlu havalarda şemsiye açmaz be kardeş
    kredileri donduruyorlarsa büyük global kırız bekledikleri için, çek te hapis kalkacagından deil.2008 de a.b.d de batan bankayı örnek göstermişti calıştıgım banka şube müdürü ve kıredilerimizi dondurdu onca yatırım suya düştü
    o günlerde geçiçi kanun cıkardı hükümet vadesinden önce cekler ibraz edilemez diye ama biraz geç kalınmıştı bu yasa. esnaflar sanayiciler önceden ibraz etmiyorlardıki onlar için cıkmadı .bankalar müşterilerinin çekini ,kıredi taksitlerini ödeyemeyince teminattaki vadeli müşteri çeklerini o anda vurdurup tel acıyorlardı cekiniz bizde ödemeyi bize yapacaksınız diye.sonra hiç kaşe vurdurmadık diyen çek sahipleri 6 ay sonra ödeyecekleri borçlarını 3 gün içinde ödeyin ödemezseniz işlem başlatacagız diyorlardı sayın banka çalışanları, sonra gidiyorduk bankamıza bunun vadesiğ 6 ay nasıl öderiz kredi acın bize ödeyelim . çekte vade yoktur hem çekiniz takastan vurulmuş ödeyin ,kredi şu an onaylamaz derlerdi al başına bela sonra corap sökügü gibi gelir o an vadesi gelmiş çek için para yatırırsınız daha 6 ay sonra ödüceginiz karşılıksız çekiniz yüzünden bloke edilir oda kaşe yer sonra kaşeli çekleriniz cogalır mal alamazsınız sonra paniklemelr başlar mal aldıgınız kişiler ihtiyatı tetbir kararları alarak haçiz işlemleri başlatırlar hatta yarışırlar sonra dolandırıcı olursunuz hapise girersiniz bence bankacı arkadaşlarınız öyle diyorsa yalan söylüyor hükümet o zaman o yasayı maduriyetler cogalır diye cıkardılar hoş cıkarmasalardı sizin şu an bunları tavsiye edecek ne durumunuz ne işiniz ne krediniz olurdu .bakın sadece o kanun cıktıktan sonra bankalr bir takım tetbirler aldılar bu gün karşılıksız cıkan çek sayısında azalma var deniyor inanın hapis kalkarsa 1 yada 2 yıl sonra dahada azalır tetbirleri cogaltırlar ister istemez daha çekte hapis kalkmadı ne diye bunu sürüyorlar önünüze bence borçlu oldugunuz kişileri arayın borçlarınızı yapılandırın çözümü kendiniz bulun çünkü esnaf olan sizin dilinizden daha çok anlar bankacılar bence yasal tefeciler laf anlamaz size alternatif tek önerim bu

    YanıtlaSil
  166. YADA AVUKATLIK BÜROSUNDA ÇALIŞAN İCRA TAKİP ELEMANI
    BİRİSİNE TELEFON AÇACAKLARI ZAMAN KENDİLERRİNİ AVUKAT OLARAK TANITIRLAR.

    YanıtlaSil
  167. İnanın eşim de bende aynı durumdayız..Oynatmaya az kaldı..Dönünce sıkı bir terapi lazım sanırım:))))

    YanıtlaSil
  168. delirmiyorsun arkadaşım...kablolar yerli yerine yerleşiyor..:))

    YanıtlaSil
  169. CHP bi yerinde dur yahu kanun çıksın ondan sonra ne halt ediceksen et bunların derdi ortalığı karıştırmak yine

    YanıtlaSil
  170. selam arkadaslar 2010 yilinin 2 ci ayinda yurt disi yasagim vardi 15 bin ve bende yurt disi yasagimi su sekil kaldirdim hakime hanima gitmistim git dedi avukatla anlas bende avukata gitttim lakin 3te birini odemen lazim dedi ve yurt disi yasagini kalkdirtmadi bende tekrar hakime hanima gittim ben dedi senin bu yurt disi yasagini kaldiracam lakin tahut vermen lazim dedi bende verdim kendisine oda bana dediki bunu zamaninda odemezsen seni kirmizi bultenle arama cikartacam sana dedi kendisine vermis oldugum tahutten dolayi bir ceza alirmiyim arkadaslar cvp veren olursa sevinirim bilgiye ihtiyacam var saygilar

    YanıtlaSil
  171. TEBRİKLER ARKADAŞIM AYNI GÖRÜŞTEYİM
    SELAMLAR
    TANER

    YanıtlaSil
  172. Güneş bile yasak
    İçim sarı sıcak
    Duvarları deler
    Sevdanın közü
    Güleycan...

    Dertlerim nice
    Ne giz ne bilmece
    Bekliyor zalim
    Tel örgüden gece
    Geleycan...

    Bu yol uzun ırak
    Varılacak mutlak
    Şu korkuyu çıkar at
    Gürül gürül hayat
    Güleycan...

    YanıtlaSil
  173. hakime bak sanki adam öldürdün!!!!!!

    YanıtlaSil
  174. sayın SİNAN AYGÜN yazdığım e mail..
    SAYIN MİLLETVEKİLİM..
    BİZ ÇEK MAĞDURLARI OLARAK VERDİĞİNİZ YASA TASARISI ÖNERGENİZİ GÖRDÜĞÜMÜZ AN.NİHAYET İÇİMİZDEN BİRİ YANİ İŞADAMLARININ SIKINTILARINI BİLEN BİRİ ÇIKIP YÜREKLİCE ÖNERİSİNİ SUNDU DİYE SEVİNDİK..SİZE DAHA ÖNCE YAZDIĞIM BİR E MAİLİMDEDE UMARIM BU ÖNERGENİZİN ARKASINDA DURUR ÇIKINCAYA KADAR GEREKLİ MÜCADELEYİ YAPARSINIZ BİZLERDE SİZE MİNNETTAR OLURUZ DİYE BELİRTMİŞTİM.
    SON GÜNLERDE SİZLERİNDE KATKISIYLA ÇEK YASASI MECLİSE GELİP BAKANLAR KURULUNDE KABUL EDİLMESİ ÇOK YAKINKEN...BİR ARAŞTIRMA ÖNERGESİNİ ORTAYA ATMANIZ NE DERECE DOĞRU ANLAMIŞ DEĞİLİZ..
    BİZLER YANİ HALK YANİ SİZLERİ ORALARA TAŞIYAN İNSANLAR HAYAT BOYU SİYASİ MENFAATLER KARŞISINDA EZİLİP BÜZÜLECEKMİ??SİYASİ MANEVRALAR BU HALKA BU MİLLETE ZARAR VERİYOR..
    BİNLERCE İNSAN ÖZGÜRLÜĞÜNE KAVUŞACAĞI SAYILI GÜNLERİ BEKLERKEN ..BÖYLE KAFA KARIŞTIRICI BİR ÖNERGEYİ GÜNDEME GETİRMEK..NE DERECE ETİK ?SİZDE BİLİYORSUNUZKİ BU YASA ARTIK ÇIKIYOR...KİMSE ENGELLEYEMEYECEK...AMA HİÇ KİMSE...EĞERKİ CHP BURADAN SANAL BİR PAY ÇIKARTMAK İSTİYORSA ÇOK BÜYÜK TEPKİ ALACAĞI KESİN..
    UMARIM İŞİ UZATMALARA GÖTÜRMEYE ÇALIŞMIYORSUNUZDUR...BU İNSANLAR ONURLARI GURURLARI HELEDE ÖZGÜRLÜKLERİYLE ALAY EDİLDİĞİNİ ANLARSA YIKAMAYACAĞI DUVAR VE ENGEL YOKTUR...GEÇMİŞTE ÖRNEKLERİ YAŞANMIŞTIR...SİZ RAKAMLARLA KAÇ KİŞİ OLDUĞUMUZU EN İYİ BİLENLERDENSİNİZ.
    SAYGILARIMLA...BİNLERCE ÇEK MAĞDURU...

    YanıtlaSil