KRİTİK NOKTADA ,SON HAMLE İÇİN BİRLİK OLUYORUZ !!!

Tarihte örgütlü güçler olmadan kazanılmış başarılar yoktur.

Çek mağdurlarının on aydır aralıksız sürdürdükleri mücadeleleri sonucunda önemli kazanımları olmuştur.

İlgili herkese, karşılıksız çeke verilen adli para cezalarının gerçekte hapis cezası olduğunu anlattık.

Karşılıksız çek davalarında adil yargılama olmadığını,

Yargıya iyi niyetli ile kötü niyetliyi ayırt etme imkanı verilmediğini, yargının bir onay mekanizması gibi çalıştığını,

Karşılıksız çeke verilen hapis cezasının Anayasaya, Avrupa insan Hakları Sözleşmesine aykırı olduğunu anlatabildik.

Ancak gelinen aşamada cezacı cephenin baskılarını kıramadık, Ak Parti’de bizden yana olanlara yeterli desteği sağlayamadık,

Zafer her zaman son darbe ile kazanılır, şimdi en etkili, en örgütlü beraberliğimizi göstermenin zamanı,

Büyük bir gazeteye yarım sayfa ilan veriyoruz,

Bizler herkesi bu girişime destek vermeye çağırıyoruz,

İlan için 07 Aralık saat 16:00 ya kadar zamanımız vardır, yeterli destek bulunursa ilan Salı günü çıkacaktır..

Bu girişimin başarılı olması için hepimiz omuz vermeliyiz.

Haydi göreve! Zafer eninde sonunda haklıların olacaktır, biz haklıyız ve kazanacağız,



ÇEK MAĞDURLARI ______________________Av. rahmi OFLUOĞLU


Banka hesap:
ASYA FİNANS KATILIM BANKASI
İST-BAHÇELİEVLER ŞB./88
HS: 1880183


GARANTİ BANKASI / Ankara Yenişehir Şubesi
ŞUBE KODU: 00411
HESAP NO : 6653499
HESAP SAHİBİ: İSMAİL USTA


PTT DEN PARA YATIRMAK İSTEYENLER İÇİN
ENES AKDEMİR İSTANBUL-BAHÇELİEVLER POSTAHANESİ
 
(NOT: LÜTFEN PTTDEN PARA YATIRDIKTAN SONRA 0533 719 69 31 E BİLGİ VERİNİZ)



Gazete ilanı için destek verecek arkadaşlarımız yandaki Ankete hangi gazeteye ilan vermemizi istiyorlarsa oylamada bulunsunlar

Not: Öncelikli olarak bu organizasyon için, gazetelere ilan verelimi ısrarla savunan bir çok arkadaşımız vardı bu organizasyon için bu arkadaşlarımızın katkılarını bekliyoruz..

Yeterli para toplanamadığı taktirde paralar iade edilecektir, bu nedenle havale iadesini alabilecek şekilde havaleler gönderilsin.
Bu desteği verecek arkadaşlarımız ilan için yeterli para toplanamadığı taktirde, dilerlerse zor durumda olan veya cezaevinde olupta maddi imkansızlık yaşayan arkadaşlarımıza bu parayı yardım olarak göndermemizi isteyebilirler karar onlarındır, bu desteği verecek arkadaşlarımız imkanları nispetinde bu oluşuma katılsınlar, maddi durumu elvermeyen arkadaşlarımızdan hiç bir talebimiz yoktur, her zaman olduğu gibi dualarını, e-maillerini ve yorumlarını esirgemesinler bizim için esas olan budur.
Cuneyt

.

.

567 yorum:

  1. Pazartesi ilk işim ne kadar yapabilirsem o kadarını göndermek olacak.Hepinizden Allah ebediyyen razı olsun.İnanıyorum hak ve adalet ergeç tecelli edecektir.Utanç zalimlere kalacaktır.Eğer hala duyguları kalmışsa.
    Mücadele asıl şimdi başlıyor.

    YanıtlaSil
  2. nacizane önerim heryerde şubesi olan bir bankada hesap açmanızdır, bahsettiiniz bankanoın fazla şubesi yok başka bankadan eft yapmak en az 20 tl tutar, bu kadar parayı bankaya kazandırmak yerine ilan için vermek daha aydalı olacaktır diye düşünüyorum takdir sizizndir.

    YanıtlaSil
  3. PTT hesabı yayınlayabiliriz
    Hatice Kahveci Ablamızın hesabı var
    ona danışalım
    uygun olursa olabilir
    Bankalar yüksek Havale masrafı alıyor
    Haklısınız..

    YanıtlaSil
  4. vay be ne halde bu akp yle savaşıyoruz karşımızda tüm donanımlarıyla elinde her türlü imkanları olan bir hükümet var bir taraftada eli kolu bağlı topal yürüye bilmesi için sağlam birine ihtiyacı olan gazi nidasıyla savaşmaya çalışan bizler vay vay vay ama geçecek ve bunun hesabı sorulacak sorulacak onlar gazi ünvanınıda alamayacaklar vay onların haline vay ŞU BİR GERÇEK düşmeye gör arkadaş herkes vurur tankla topla ama yıkılmadık ayaktayız ve biz bunu bu GAZİ halimizle başardık ve başarıyoruz son bir gayret silkenelim bunu yapalım gazeteye ilan verelim hadi gayret

    YanıtlaSil
  5. EŞİM CEZAEVİNDE BENDE ARANIYORUM .ÇOCUKLARIM EVİMİZ DARMADAĞIN OLDUK YAKINLARIMIZIN YANINA DAĞILDIK HERKES BİR YERDE YAKINLARIMIZ BAKIYOR BİZLERE. MADDİ ANLAMDA KATKIDA BULUNAMAYACAĞIM İÇİN ÇOK ÜZÜLDÜĞÜMÜ BELİRTMEK İSTİYORUM.AMA DİĞER DESTEKLERİDE YAPABİLDİĞİM KADAR YAPIYORUM YAPMAYADA DEVAM RABBİM HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN....

    YanıtlaSil
  6. ARKADAŞLAR CÜNEYT ARKADAŞIMIZIN SÖYLEDİĞİ GİBİ ARTIK SÖZÜN BİTTİĞİ YERDE VE SİLAHIMIZDAKİ SON KUŞUNU HEDEFE ATMAK VE VURMAK ZORUNDA OLDUĞUMUZ GÜNE GELDİK!!! HERKEZ ELİNİ VİCDANINA KOYUP MUHAKEMESİNİ YAPSIN VE BU EYLEME DESTEK VERMEK GEREKTİĞİNİN BİLİNCİNE VARSIN!!!UNUTMAYALIM ARKADAŞLAR SON MERMİ............SAYGILAR

    CAN MERT

    YanıtlaSil
  7. ARKADAŞLAR VEKİLLERİ ARAMAYA DEVAM EDİYORUZ!!!SORALIM KENDİLERİNE BU KANUNUN ANAYASAMIZA VE TCK YA UYUMLU OLUP OLMADIĞINI??? REHAVET YOK ARKADAŞLAR!!! VEKİLLERİN KABUSU OLMAYA DEVAM EDİYORUZ!!!! TELEFON,SMS,FAX

    YanıtlaSil
  8. bende yardımımı yapıcam çok isabetli bi karar almışsınız tebrik ederim... yanlız bir ricam var bu ilanın bi kısmına kaç kişi para göndermişse onun sayısını yazalım...çünkü bu zihniyetteki insanlar, çekini ödemiyor gazeteye ilan veriyor diye düşünülebilir.hatta ilanın altına şöyle bi not düşülebilir sadece fikir..."BU İLAN;5000 kişi(veya rakam neyse) ÇEKTE ADLİ PARA CEZASI MAĞDURUNDAN TOPLANAN 5-10-20-50 Liralarla yapılmıştır"
    Bu yazdığım misal tabi siz eminimki benden daha iyi cümle kurabilirsiniz abilerim,ablalarım...

    YanıtlaSil
  9. HABERTÜRKDE MUHARREM SARIKAYANIN YAZISI VE DAHA SONRA FATİH ALTAYLININ EN TEHLİKELİ ÖRGÜT ÇEK MAĞDURLARI YAZILARI İLE
    BİZİ DESTEKLEMİŞLERDİ BU NEDENLE BİZİ DESTEKLEYEN GAZETEYE İLAN VERELİM

    SABAH GAZETESİNDEN BÖYLE BİR DESTEK GÖRMEDİK
    NAÇİZANE BİR ÖNERİ

    YanıtlaSil
  10. BANKAMATİKDEN TC.NUMARASINIVE HESAP NUMARASI İLEN HAVALE MASRAFI VERMEDEN YAPABİRSİNİZ ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  11. PTT hesabı önemli.
    PTT ye yatırmak çok makul.Benden 150 TL.
    Pazartesi öğleye kadar gönderirim.
    Ankara

    YanıtlaSil
  12. CÜNEYT BEY KARDEŞİM,YAGENİŞ ŞUBE AĞINA SAHİP BİR BANKADAN HESAP AÇSINLAR,YADA PTT.DEN AÇSINLAR,ZAMAN DARDIR.İMKANI OLANLAR EN YAKIN YERLERDEN NE KADAR YATIRABİLİYORLARSA YATIRALIM,OLAKİ İLAN İÇİN YETERSİZ KALDI,ADI ÜSTÜNDE HERKES MAĞDUR AMA MADDİ DURUMU ÇOK ÇOK OLUMSUZ OLAN KARDEŞLERİME BİR NEFES ALDIRMAK İÇİN VERİLMESİNDE KANIMCA SAKINCA YOKTUR.HERKESE AMA HERKESE GAYRETLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.ALLAH EMEKLERİMİZİ BOŞA ÇIKARMAZ İNŞALLAH.BU ZALİM İKTİDARA DA İLK SEÇİMLERDE DERSİNİ VERMEMİZİ DİLİYORUM.SAYGILARIMLA
    KARTAL YENİÇAĞ

    YanıtlaSil
  13. ARKADAŞLAR HERKESE GÜNAYDIN HEPİMİZİN ALLAH YARDIMCISI OLSUN BENİM NACİZHANE FİKRİM BİRDE ŞU YENİ ŞAFAK GAZETESİNE İLAN VERSEK NASIL OLUR ACABA ÇÜNKÜ BUNLARIN TAMAMININ KAPISINA BIRAKILIYOR HERKESE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  14. CÜNEYT KARDEŞİM,JENARDİ KARDEŞİM BİLİYORUM UĞRAŞLARINIZ,EMEKLERİNİZ ÇOK,HER DEFASINDA SİZLERE VE TÜM EMEĞİ GEÇENLERE DUA EDİYORUZ,DEMEM ODURKİ İLANI HANGİ GAZETEYE VERELİM DİYE ANKET YAPMIŞSINIZ,AMA ŞU ZAMAN VE SABAH GAZETELERİNİ DEĞİLDE,GENİŞ KİTLEYE HİTAP EDEN GAZETELER DÜŞÜNEMEZMİSİNİZ,HİÇ DÜŞÜNEBİLİYORMUSUN İKTİDARIN BORAZANINI ÇALAN ZAMAN,SABAH,Y.ŞAFAK VE VAKİT GİBİ GAZETELER İKTİDARI KINAYAN REKLAM ALACAK,MÜMKÜN DEĞİL,BUNLAR İKTİDARIN YAYIN ORGANLARIDIR.SAYGILARIMLA
    KARTAL YENİÇAĞ

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar,

    Reklam projesini aylar önce ilk ortaya atan kişi olarak doğru yolun bulunduğu için çok sevinçliyim.

    Ben imkanım doğrultusunda pazartesi banka hesabına para yatırıyorum.

    Allah hepimize kolaylık versin

    Saygılarımla

    2156

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar bu ilan bizim sesimizi duyurmamız için çok önemli doğru düşünmüşünüz bende elimden geleni yapıcam yalnız metin çok önemli feryadımızı bize yapılan haksızları örneğin siz iflas ettiniz baskılardan dolayı kaçıyorsunuz bu meyanda hakkınızda açılmış ceza davası var o davada çok haklısınız ama bulunamadığınızdan gıyabınızda hakim sizi dinlemeden hapis kararı veriyor UZAY çağında yaşanan bu çaresizlikleri anlatmamız lazım BEYLER TOPLANALIM BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR .................... ADNAN

    YanıtlaSil
  17. UMUDUMUZU YITIRMEYELIM.....

    UNUTMAYALIM GECMISIMIZI


    ISTIKLAL SAVASI YOKLUKLAR ICINDE KAZANILMADI MI...

    SU AN KI DURUMUN NE FARKI VAR...

    YanıtlaSil
  18. BİRDE ARKADAŞLAR HANGİ GAZETEDE VERELİM DIYE ANKETINIZI GÖRDÜM BİZİM İLANIMIZI VERECEK GAZETEYİ GENELDE O GÜN HEPİMİZ ALACAĞI İÇİN GAZETENİN TRAJI ARTACAK PAZARLIK YAPARKEN BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM YAPTIĞINI ÇALIŞMALARDAN DOLAYI SİZLERDEN ALLAH RAZI OLSUN ADNAN

    YanıtlaSil
  19. Türkmenistan Devlet Başkanı Gurbangulı Berdimuhamedov başkanlığında yapılan Devlet Güvenlik Kurulu toplantısından af kararı çıktı. Toplantıda konuşan Türkmen lider Berdimuhamedov, 12 Aralık Tarafsızlık bayramı öncesi Türkmen toplumunun ve aile yapısının birlik ve beraberliğini sağlamlaştırmak amacıyla af çıkarttıklarını açıkladı.

    Ülkede büyük sevinçle karşılanan bu karara göre, aralarında 19 yabancı uyruklu vatandaşın da bulunduğu 3934 mahkum aftan yararlanarak Tarafsızlık Bayramı öncesi yakınlarına kavuşacak.

    YanıtlaSil
  20. Çek Kanunu Tasarısı, TBMM Adalet Komisyonu'nda kabul edildi.
    Tasarıya göre, tarafların anlaşması halinde karşılıksız çek verme
    suçundan mahkum olanların cezasının infazı ertelenebilecek veya
    durdurulabilecek.
    Varılan anlaşmanın Cumhuriyet başsavcılığına veya mahkemeye verilmesi
    halinde, anlaşmada öngörülen süre kadar soruşturma veya kovuşturma
    durdurulacak.

    YanıtlaSil
  21. Türkmenistan Devlet Başkanı Gurbangulı Berdimuhamedov başkanlığında yapılan Devlet Güvenlik Kurulu toplantısından af kararı çıktı. Toplantıda konuşan Türkmen lider Berdimuhamedov, 12 Aralık Tarafsızlık bayramı öncesi

    ***Türkmen toplumunun ve aile yapısının birlik ve beraberliğini sağlamlaştırmak amacıyla af çıkarttıklarını açıkladı.

    **********Ülkede büyük sevinçle karşılanan bu karara göre, aralarında 19 yabancı uyruklu vatandaşın da bulunduğu 3934 mahkum aftan yararlanarak Tarafsızlık Bayramı öncesi yakınlarına kavuşacak.

    işşallah bizim başımızdakilerde bu haberi okurda allah rızası için yavrularımız için ailemiz için böyle bir karar alırlar(oysa abd onay vermişti)neden yapmadılar anlamadım :)

    YanıtlaSil
  22. ptesi göndersek our heralde. geç kalmayız inşallah

    YanıtlaSil
  23. ALLAH RAZI OLSUN INSAALLAH GEREGINI YAPARIZ, PERSEMBE SON GOLU ATARIZ

    YanıtlaSil
  24. hesap adını da yayınlarmısınız? malumunuz havale masrafı çok alıyor bankalar o nedenle internetten eft yapabileceğim. hem bizi bu hale düşüren bankalara para da kazandırmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  25. ARKADAŞLAR HERKESE HAYIRLI SABAHLAR DÜN ADLİYEDE DURUŞMADAYDIM ESKİŞEHİR ADLİYESİNDE BEŞ TANE ASLİYE CEZA MAHKEMESİ VAR BUNUN İKİ TANESİ FUL KARŞILIKSIZ ÇEK BİRİNDE 41 DURUŞMA VARDI BİRİNDE 37 DURUŞMA YANİ BİR GÜNDE GÖRÜLEN ÇEK DAVASI 78 ADET DAHA KRİZİN KOKUSU YENİ ORTAYA ÇIKIYOR BİZE KATILACAK ARKADAŞ ÇOK FAZLABÖYLE DEVAM EDERSE DEYİL 500 BİN KİŞİ HERALDE BİR MİLYON İKİMİLYON OLUR GÖRÜŞÜNDEYİM YANİ BİZE KATILACAK ARKADAŞ ÇOK FAZLA FAKAT BURAYI BİLMİYORLAR ÜÇ ARKADAŞLA KONUŞTUM BİLMİYORLAR BU GAZETE İLAN TERCİHİNİ İYİ YAPALIM BU PARA GÖNDERME İŞİNİ BANKAMATİK YADA POSTA ÇEKİ YAPARSANIZ DAHA İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BÜTÜN ARKADAŞLAR HAYIRLI GÜNLER DİLİYORUM BU MÜCADELEYİ VEREN ARKADAŞLARIMDAN ALLAH RAZI OLSUN İNŞALLAH HEPİMİZİN İŞİ DÜZELİR

    YanıtlaSil
  26. çeki vekaleten imzaladım.yeni tasarıda bununla ilgili birşey varmı

    YanıtlaSil
  27. neden hurriyet gazetesini seçmiyorsunuz en çok satılan gazetedir, habertürk hiç okumadım hayatımda, zamanı ise bedava dağıttıkları halde okumam, sabahta aynen akp nin yayın organı zaten, yad vatan posta bir sürü çok satan gazate var anma haberürk bunlar kadar satmıyordur muhtemelen

    YanıtlaSil
  28. yukarıdaki arkadaşında söyledigi gibi en iyi ve ucuz para transver aracı ptt şubeleridir,akbank-işbank gibi bankaların matiklerinden ücretsiz para yatırılabiliyor anck paranın kimin tarafından yatırıldıgını ispatlamak biraz maharet işi.ö.k

    YanıtlaSil
  29. en iyisi PTT hesabı
    hem şubesi çok hem masrafı az...
    acil yayınlarsanız iyi olur..

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar bu gerçekten çok yerinde bir hamle fakat diğer yazan arkadaşların düşündüğü gibi PTT havalesi olursa daha iyi olur diye düşünüyorum.Ayrıca tirajı yüksek ve her yerde bulunan gazete olmalı (SABAH)benim fikrim.Bende pazartesi elinden geldiği bulabildiğim kadar destek oluacağım.Birde önerim olucak gazete ilanına siteye erişim seklinide yazarsak bu güne kadar siteyi bilmeyen veya ulamayan arkadaşlarada ulasıp çok daha güçlü hale geliriz diyorum.ERDİNÇ

    YanıtlaSil
  31. arkadaslar haydi herkes para yatırmaya lütfen elinden gelen herkes bi eşyler yapsın ben bu işi defalarca savundum şimdi pazartesi ilk işim para yatırmak olacak allahın izni ile ilgili bankanın bankamatiğinden hesap numarasına kartsız işlem yapılarak para yatırılabilinir.

    YanıtlaSil
  32. ARKADAŞLAR NETİCE ALIRSAK DAHA FAZLA TOPLAYALIM BOY BOY REKLAM VERELİM BİZ BAŞKALARI GİBİ BAŞKALARINA İMZA ATTIRIP ÇEKİMİZ ÇALINDI DEMEDİK İMZA BİZİM DEĞİL DEMEDİK ANLIMIZ AKI İLE BİZ İMZALADIK ÖDEYECEĞİZ DEDİK BİZ ŞEREFSİZLİK YAPMADIK ADALET SİSTEMİ, HERYERDEN ÇÖKÜYOR BİZDE ŞEREFSİZ OLSAK ÇEKLERİMİZİ BAŞKASINA İMZALATIR BAŞKALARINA PARAFLATIRDIK.

    YanıtlaSil
  33. SABAH MİLLİYET GAZETELERİ KATİİ SURETTE OLMAZ SON 2 AYDIR GÜNLÜK HEMEN HER GAZATEYİ OKUYORUM GAZETELERİNDE BU OLAYA YER VERMİYORLAR SADECE YER VEREN HÜRRİYET GAZETESİNİ GÖRDÜM

    YanıtlaSil
  34. DEGERLİ ARKADAŞLAR İYİ DÜŞÜNMÜSSÜNÜZ BASINDA SESİMİZİ DUYURALIM BASINI BAZI KİTLELER YÖNETİR ONUN İÇİN İLAN VERİLECEK GAZATELERİ İYİ SEÇİN BENDE PAZARTESİ AZDA OLSA KATKIDA BULUNACAM SAYGILAR

    YanıtlaSil
  35. soruma cevap verecek kimse yokmu.vekeleten imzalara ne olacak

    YanıtlaSil
  36. Şirketlerde, şirket ortağı veya müdür olmayıpta çeklere Vekaleten imza atanlar kurtuluyur..
    Şahıs çekleride aynı...

    Çekleri vadesinden önce yazdırılanlarda suç açısından (adli Para cezası) kurtuluyorlar..

    YanıtlaSil
  37. ARKADAŞLAR BİZİM NE KADAR FAZLA KİŞİ OLDUĞUMUZU İSPATLAMAMIZ İÇİN EN İYİ FIRSAT BUDUR AĞIRLIK VERMELİYİZ ULUSAL BASINDA LÜTFEN KİMİN ELİNDEN NE KADAR YATIRMAK GELİYORSA YATIRSIN.DAHA BÜYÜK KİTLEYE ULAŞIP DAHA ÇOK SESİMİZİ DUYURABİLECEĞİZ VE İNŞALLAH ZAFERİMİZ İLE SONUÇLANACAKTIR YUKARIDA BİR ABLA YAZMIŞ BEN KAÇAK EŞİM CEZAEVİNDE ÇOÇUKLAR DARMADAĞIN OLDU DİYE YAZIK GÜNAH DEĞİLMİ HEPİMİZİN SONU BÖYLE OLACAK BU KENDİNİ BİLMEZ BİZİ YÖNETENLERİN YÜZÜNDEN EYLEM YAPALIM İNŞALLAH MECLİSİN ÖNÜNDE OTURALIM ARKADAŞLAR EN YAKIN ZAMANDA'DA

    YanıtlaSil
  38. en çok bu konuyla takvim gazetesi ilgilendi

    YanıtlaSil
  39. nasıl yani şimdi bnim eşimin çeklerinin hepsi şahıs çeki bu konuyu biraz açarmısın canım kardeşim cüneyt.FT

    YanıtlaSil
  40. ARKADAŞLAR BEN HÜRRİYET GAZETESİNE VERİLMESİ TARAFTARIYIM ANCAK TABİİKİ SON KARARI BU İŞİ ORGANİZE EDECEK ARKADAŞLARIMIZIN VERMESİ GEREKMEKTEDİR.HEM FAZLA PARA TOPLANIRSA BAŞKA BİR GAZETEYE DAHA VERİRİZ.BİZİM ANLAŞILAN SONUCA ULAŞMAMIZ İÇİN HERYERDEN KISIP BU KAMPANYA'YA KALTILIMI YÜKSELTMEMİZ OLACAKTIR NEDEN TEK BİR GAZATE ÜZERİNDE YOĞUNLAŞIYORUZKİ

    YanıtlaSil
  41. Hem Hürriyete hemde Habertürke verelim.
    collog

    YanıtlaSil
  42. Arkadaşlar zaten her sabah bütün kanallarda gazete haberlerinin ön sayfaları okunuyor.her kafadan bir ss çıkarsa arkadaşlarımızı açmaza sokarız.verilen tercihler üzerinde yoğunlaşalım.seçenek çoğaldıkça iş zorlaşır.eğitimci olarak benim önerim.

    YanıtlaSil
  43. ARKADAŞLAR SAYIN CÜNEYT,SAYIN JENARDİ YADA BİLGİSİ OLAN BAŞKA ARKADAŞLARA BİR SORUM OLACAK;ŞAYET BU ERTELEME KANUNLAŞIRSA Kİ ÖYLE GÖRÜNÜYOR SULH CEZA MAHKEMELERİNDE ÇEKİ İADE ETMEMEKTEN VERİLEN HER ÇEK YAPRAĞI İÇİN 450 TL ADLİ PARA CEZASI YADA ÖDEMEYİNCE OLUŞAN 4 GÜNLÜK HAPİS CEZASI NE OLACAK.ODA ERTELENECEKMİ?LÜTFEN BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM. SERDENGEÇTİ...

    YanıtlaSil
  44. bugün çekten dolayı babamı yakaladılar.yakaladılarda ne oldu ? borcunuda ödeyemecek.. ne yaptıda aldılar adam mı öldürdü hırsızlık mı yaptı ? bu yasanın hemen çıkmasını istiyorum.

    CİNOCAN

    YanıtlaSil
  45. Biz sorunuda çözümüde bilyoruz.bizim okuduğumuz değil başkalrının okuduğu gazeteler önemli.Arıca meclistekiler hepsini basın danışmanları tarafından okutuyorlar.Hangisi olursa olsun bu ilan ses getirecektir.

    YanıtlaSil
  46. GEÇMİŞ OLSUN CİNOCAN ARKADAŞLAR GÖRÜYORSUNUZ TEK TEK ALIYORLAR BUNLAR İÇERİ TERORİST5 DIŞARDA BİZ İÇERDE HESABA PARA YATIRALIM LÜTFEN FAKSLARA E-MAİLLERE DEVAM

    YanıtlaSil
  47. bence de 1. alternatif hürriyet olması, ama en güzeli aynı gün birkaç gzteye ilan vermek olur. inşallah bunun için yeteri kadar para toplnabilir.

    YanıtlaSil
  48. ARKADAŞLARIM
    YENİ ÇEK KANUNUNDA
    1. ŞAHIS ÇEKLERİNE VEKALETEN İMZA ATANLAR SUÇLU SAYILMIYOR, SUÇLU ŞAHIS ÇEK SAHİBİ..
    2, ŞİRKETLERLE ORGANİK BAĞI OLMAYANA AMA VEKALETEN İMZA ATANLAR HAKKINDA SUÇ DUYURUSU KALKIYOR..
    3. YENİ ÇEK YASASINDA ÇEK DEFTERLERİNİ İADE ETMEMEK SUÇ OLMAKTAN ÇIKARILMIŞ
    ÇEK DEFTERİ İADE ETMEMEK DİYE BİR SUÇ YOK..
    HALİYLE CEZADA YOK, BU CEZAYA ÇARPTIRILANLAR KURTULUYOR..

    YanıtlaSil
  49. 450.00 TL'LİK PARA CEZASINA HAKİMLER TİCARİ HAYATTA BÖYLE ŞEYLER OLUR DİYORLAR VE FAZLA ÖNEMSEMİYORLAR BENİNKİLERE ÖYLE DEMİŞLERDİ

    YanıtlaSil
  50. cinocan üzülme 10 gün öncede benim eşeim çocuklarımaın babası yani baram arefesinde yakalandı.Güzel günler göreceğiz hepberaber.

    YanıtlaSil
  51. acil bir ptt isim veya hs no bankadan gönderemiyorum çünki şb si yok

    YanıtlaSil
  52. geçmiş olsun sn cinocan
    polise pkklılar karakolları yakıyor polis seyrediyor
    polise teselli babından çek teröristlerini yakalayın onlarla
    oyalanın deniyor

    YanıtlaSil
  53. dava arkadaşlar bizden en çok fatih altaylı ve muhammer ilgilendi ilanı habertürk verelim doğan grubu tefeci eniyisi habertürk televizyonlarıda var selamlar inşallah çıkat kanun 2 senede büyük başarı

    YanıtlaSil
  54. Cinocan geçmiş olsun yakında bırakılacak baban.

    YanıtlaSil
  55. gununden once yazılmıs ceklerımızın cezası kalkıyormu

    YanıtlaSil
  56. Arkadaşlar haziran ayından beri bu sitenin mudaimlerindenim.Çok şeyler başarıldı.çok yollar katedildi.Birbirinin yüzünz bile görmemiş birçok insan faxlarla,telefonlara,msn lerle bu başarıyı yakaladık.Başarımı evet başarı.Kabullenmekmi hayır.Devam arkadaşlar.faxlara telefonlara msn lere hız kesmsk yok.tanıdık tanımadık bütün vekillere.Oylamada el kaldıracaklar çünkü.Hepimize kolay gelsin.Ertelemeden sonra eminim daha güçlü olacağız.Muhalefetle işbirliği yapıp anayasa mh götüreceğiz.Daha yeni başlıyoruz.FT

    YanıtlaSil
  57. ARKADAŞLAR ORGANİZASYONU DAĞITMAYALIM.. ASYA FİNANSTAN DA ÜCRETSİZ YATIRABİLİRİZ. ASYA FİNANSIN ATMELERİNDEN HESABA PARA YATIRDIĞINIZ DA MASRAF 2 LİRA..

    YanıtlaSil
  58. şirket çeklerinde vekaleten atılan imzalarda verilmiş olan kararlardan sonra ne yapmamız gerekir cüneyt bey herhangi bir organik bağım yok ama ceza verildi.yasa çıktıktan sonra buna itiraz edebilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  59. ARKADAŞLAR ,

    ÖNCE GAZETELERİ ARAYIP İLAN METNİNİ YAYINLAYABİLİRMİSİNİZ DİYE SORMAK LAZIM.BENCE YAYINLAYAMAYABİLİRLER.

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar bu ilanın çıkacağı gazate bizi destekleyen bizi haber yapan vs gazate olarak seçilmemelidir, seçilecek gazete bu ilanı ve dolayısı ile bu nağduriyeti ve dayanışmayı geniş toplum kesimlerine haber verecek , ve bizimle aynı durunda olan fakat bu site ve dayanışmadan haberi olmayan kişilere ulaşacak kadar çok tirajı olan bir gazete olmalıdır, yoksa ilanın amacı ve etkisi kısıtlı kalacaktır,

    YanıtlaSil
  61. cüneyt bey ; çekleri vadesinden önce yazdırılanlarda suç açısından kurtuluyorlar yazmışsınız.benim 45.000 tl çekim vadesinden 2 ay önce yazdırıldı şu anda dava istanbul bakırböyde devam ediyor. ne yapmam lazım.lütfen konu hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  62. degerli arkadaşlar ilanın amacı ak parti milletvekillerine biraz daha sesimizi duyurmak sabah gazetisi yandaş medya diye geçtiği için tahmin ediyorum bu gazate birinci sırada okunuyor ikici sırada direk adrese ğelen zaman eğer paramız artarsa hürriyet gazetesine bunu başarırsak çok iyi olacak insanlara kendimizi anlatmamız lazım ÇÜNKÜ perşembe çok uzun bir zaman unutmayın MAL TEFECİLERİ PARA TEFECİLERİ boş durmayacak onlarda saldırıya geçecek

    YanıtlaSil
  63. CARPE DIEM haklı

    YanıtlaSil
  64. sn cüneyt bu 2 yıl erteleme devletle anlaşma yapmasakda geçerlimi acaba cvp yazabilirseniz sevinirim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  65. peki yasa çıkarsa..hemen çıkacaklar mı..yoksa..anlaşma mı isteyecekler..ekmek alacak paramız yok..eşim ve babam cezaevinde..nasıl olacak?ve ne zaman içinde yasalaşır?:.

    YanıtlaSil
  66. sayın 61 mahkeme halen devam ediyorsa ,zaten kanun yasalaştıktan sonra mahkeme beraat kararı verecektir.

    YanıtlaSil
  67. ARKADAŞLAR AMAN GAZETE ULUSAL YAYIN OLSUN BÖLGESEL YAYINLARLA ANKARADAKİ ABİLERİMİZ İLGİLENMİYOR

    YanıtlaSil
  68. 16 milyarlık çek borcu için bizi babamızdan ettiler.. bu ne biçim adalet .. şimdi hiç çalışamayak ve ödeyemeyecek bu nasıl iştir .

    CİNOCAN

    YanıtlaSil
  69. Neresinden bakarsak bakalım çok sakat bir kanun geliyor.Elle tutulur hiç bir yanı yok.Hükümet bizleri açık açık BANKALARIN,TEFECİLERİN , FACTORİNGLERİN Kucağına itiyor.Dünyanın hiç bir ülkesinde olmayan bu hapis cezasına , bir de dünyanın hiç bir yerinde görülmeyen hukuk sıkandalı ve yeni kanun damgasını vuruyor.Bu kanunu yenileyen komisyon üyelerininde bu safsataya inanmadıklarına eminim...YANLIZ MERAK ETTİĞİM KOMİSYONDA BULUNAN YARGITAY MENSUBUNUN bu kanunsuzluğa nasıl göz yumduğudur.

    YanıtlaSil
  70. cüneyt bey şirkette hissem yoktu,dışardan atasnmış müdür olarak çalışıyordum.tabiki çeklerde imzam var.şirket kapandı ve davalar bana kaldı.şirket ortakları rahatça geziyor ben aranıyorum.bunla ilgili yeni kanunda bir madde varmı???lütfen cevaplayın.ş.t.

    YanıtlaSil
  71. KÖPEK BALIKLARI" TEFECİLER " SULAR YÜKSELİNCE BALIKLAR KARINCALARI YER SULAR ÇEKİLİNCE KARINCALAR BALIKLARI YER ELBET BU SULAR ÇEKİLECEK SİZ VE SİZİN KUCAĞINIZA ATANLAR RABBİMİN GAZABINA UĞRAYACAK SİZİ RABBİME HAVALE EDİYORUM RABBİM BİLDİĞİ ĞİBİ YAPSIN ARTIK EMİLECEK KANIMIZ KALMADI BİZLE UĞRAŞMAYIN RIZKINIZI BAŞKA YERDE ARAYIN HAYIRLI İŞLER YAPIN AMA BU ÜLKEDE BU GÜNE KADAR BİR ÇİVİ ÇAKMADINIZ ÇAKMAYA KALKAN İNSANLARI DOLANDIRICI DİYE KARALAMAYIN...............İHTİYAR

    YanıtlaSil
  72. Ben de Aynı soruyu soruyorum
    Anlaşma olmadan da 2 yıl erteleme var mı gazete haberlerinden bir şey anlaşılmıyor.

    YanıtlaSil
  73. Konu başlığında da belirtilidiği gibi artık son bir hafta.Ne yapabiliyorsak artık sona geldik.Bu fırsat bir daha elimize gelmez.Bundan sonra ah vah etmenin bir faydası yok.Şunu yapsaydık,bunu yapsaydık demeninde bir anlamı kalmayacak.Her şey bitmiş değil daha.O nedenle maddi manevi son bir gayret daha diyorum ben.Kanaatimce değişen bişey olmadı.Zaten parasını ödeyen,yada taksit yapabilen yine yapar ve bu kadar cezaevinde kalmaz yada saklanmaz ve kaçmazdı.Ekonomik olarak zor durumda olan bizleri daha zor günler bekliyor.Yeni kanun her zaman olduğu gibi bankalara ,tefecilere , factoringlere yarayacak.Hükümetin yaptığıda bu.SON FIRSATI İYİ KULLANALIM.

    YanıtlaSil
  74. 71 DE YAZAN ARKADAŞLA AYNI DURUMDAYIM.BİLEN BİRİSİ ALLAH RIZASI İÇİN CEVAPLASIN.SİNAN

    YanıtlaSil
  75. YENİ ÇEK KANUNUNDA
    1. ŞAHIS ÇEKLERİNE VEKALETEN İMZA ATANLAR SUÇLU SAYILMIYOR, SUÇLU ŞAHIS ÇEK SAHİBİ..
    2, ŞİRKETLERLE ORGANİK BAĞI OLMAYANA AMA VEKALETEN İMZA ATANLAR HAKKINDA SUÇ DUYURUSU KALKIYOR..
    3. YENİ ÇEK YASASINDA ÇEK DEFTERLERİNİ İADE ETMEMEK SUÇ OLMAKTAN ÇIKARILMIŞ
    ÇEK DEFTERİ İADE ETMEMEK DİYE BİR SUÇ YOK..
    HALİYLE CEZADA YOK, BU CEZAYA ÇARPTIRILANLAR KURTULUYOR..

    YanıtlaSil
  76. tek başına muhalefet oaln hemde etkili muhalefet olan sn. kamer genç hiçbirşeyden çekinmediği için eğer ikna edebilrsek mecliste bu konuyu bütü milletvekillerine duyurabilir diye düşünyorum, ve kendisine fax mail atarak durumumuzu açıklamay davet ediyorum, tabii kafanıza yatarsa.

    e-mail: kamer.genc@tbmm.gov.tr

    tel; 0312 4205682 0312 4205683

    fax:
    0312 4206950

    YanıtlaSil
  77. sn.iletişim
    şirketlerle organik bağı olmayanlar demişsiniz.ben dışardan atanmış şirket müdürüydüm,ortak değildim bu organik bağ oluyormu,olmuyormu?

    YanıtlaSil
  78. Arkadaşlar bu konuda bilgi verirseniz seviniriz.Şimdi bu anlaşma yapmasak bile iki yıl ertelenecekmi?Ve bunun kanun olarak çıkmsı nekadar sürer.Yani kaçak yaşamaktan nezaman kurtulucaz.PTT hesabı verirseniz kasabalarda yaşıyan insanlarda rahatlıkla para gönderebilir kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
  79. ARKADASLAR
    Bunlar surekli 2000 kusur kişi çıkacak felan diyip durdular.
    korkum şu biz bu yasayı bunlar için çıkardık ADLİ PARA cezası bu yasanın dışında o aynen devam edecek diyebilirlermi.
    taslagı inceleyen oldumu.
    sonra BİNGO Olmayalım..
    ACİL CEVAP LUTFEN......

    YanıtlaSil
  80. SAYIN 71-73 KANAATİMCE,DIŞARIDANDA OLSA ATANMA VAR..ORGANİK BAĞ OLMAYAN DEDİĞİ ŞİRKETTE ÇALIŞAN ÇAYCI ŞÖFÖR VS....ŞİRKET MÜDÜRLERİ RESMİ OLARAK ATANIR VE NOTER TASTİKLİDİR.BELLİ BİR SÜRESİ VARDIR.

    YanıtlaSil
  81. yolladıımı mail

    n kamer genç

    sizi takdirle izliyorum koskoca partilerin yapamadığı muhalefeti yapıp , söyleyemediklerini korkusuzca söylüuyorsunuz bizede yardım etmenizi mecliste sesimizi duyurmanızı rica ederiz.

    biz sayısı yuzbinleri bulan çek mağdurlarıyız, hükümetin uyguladıı yanlış ekonomik politikalar sebebi ile, battık işyerlerimizi kapattık, evlerimize işyerlerimize icralar hacizler geldi, ailelerimiz dağıldı, şu anda potansiyel suçlu ilan edildik, karşılıksız çeklerimiz yuzunden kanunsuz hukuka aykırı hapis cezaları çıkarıldı, çoumuz kaçarak, ailemizden uzak yaşamaya çalışıyoruz, bir işe girip çalışamıyoruz, bir otelde kalamıyoruz,polis görünce rengimiz deişiyor, bunları haketmedik, tek suçumuz çeklerimiz ödeyememektir,

    aslına bakarsanız anayasamızın 38-7 maddesi gereği hiçkimse sözleşmeye dayanarak özgürlüünden alıkonamaz diyor, bu durumda nasıl kredi kartı ,kredi, senet gibi icralık durumlarda hapis uygulanamıyorsa , çektede uygulanmması gerekiyor, ama AKP bir yasa ile bunun çaresini bularak bizi hapşse tıkıyor, çeke ceza vermiyor ama karşılıksız çek bedeli kadar, adli para cezası kesiyor, borcunuzu 2 katına çıkartıyor, adli para cezasını ödeyemessenizde yasa gereği hapise çeviriyor, madur olan borcunu ödeyemeyen kişeden hem borçluya para öde hemde bana para öde diyor, bundan daha büyük bir haksızlık olurmu.

    şu anda adalet komisyonunda görüşülen perşembe günüde meclise gelecek olan yasa tasarısında, hapis cezasını kaldırmadıkları gibi 800 günden 1500 güne çıkartıyorlar, alacaklısı ile anlaşanada 2 seneye kadar zaman veriyoruz diyorlar, kanunu uygulamıyorlar hapsi kaldırmaya yanaşmıyorlar,

    en öenmli noktalardan biriside kamuoyunu ve bu olayı takip eden herkesi yanıltmalarıdır, hapiste karşılıksız çekten hapiste 2118 kişi var diyorlar, ama bu 2118 kişi öek yasasına muhalefetten yada sahte çek gibi davalardan yatanlardır, karşılıksız çekten yatan kişi sayısı tahminen 65 bin kişeiden fazladı bunu hiçkimse gündeme getirmiyor, çünkü yatma sebebi karşılıksız çek değil adli para cezasını ödememektir, aslında bu adli para cezası zaten karşılıksız çekten kesilmiştir, yatanlarda bu sebeble yatmaktadır,

    dışarıda kaçak olan yaşayan kişi sayısı yüzbinlerle ifade ediliyor sadece yargıtayda bekleyen dosya sayısı 87 bin bindir bunlar kesinleşmiş fakat yargıtya aktarılmıştır, bunların sahipleri yakalaması çıkmış kişiler deildir, yargıtaydan dönünce bu dosyalarda aranan kişilere eklenecektir,,

    sn KAMER GENÇ bu gerçekleri kimse gündeme taşımıyor, sizin korkusuzca hukumetin üstüne gitmenizden cesaret alarak bu maili size yazoyorum
    ,benim gibi yuzbinlerce insan var bizim sesimiz olursanız, daılan ailelerin bir araya gelmesinde bir faydanız olursa hepimiz çok seviniriz,

    saygılarımızla

    çek mağdurları

    www.cekmagdurlari.com

    YanıtlaSil
  82. Derlermi ne demek zaten diyorlar.Adli para cezası devam ediyor zaten hemde ağırlaştırılarak.Alacaklıyla anlaşamazsan ve mahkeme edilirsen yine para cezası verilecek ve doğru cezaevi.O nedenle değişen bişey yok.Zaten adli para cezası kalksaydı , cezaevi yolu görünmezdi.Alacaklı ile anlaşmayada gerek kalmazdı.Yeni yasanın eski yasadan daha ağırlaştırılmış olmasıyla birlikte pek bir farkı yok.

    YanıtlaSil
  83. şirketlerle organik bağı olmayanlar demişsiniz.dışardan atanmış şirket müdürleri,ortak değilse bu organik bağ oluyormu?

    YanıtlaSil
  84. 79 da yazan arkadaş öyle bir şey olamaz yasa hapistekiler için çıkmıyor çek düzenlemesi için çıkıyor karşılıksız çıkan her çeki kapsayacaktır, ama tarih olarak bir tahdit koyabilirler, şu tarihe kadar kesilen çekler diyebilirler, ki başkalarıda bu kanuna güvenerek çeklerini ödememezlik yapmasınlar diye. tahminim budur.

    YanıtlaSil
  85. ne saçmalıktır bu böyle!şirket ortakları rahat biz maaşlı çalışanlar içeri,bumu adalet!bizde şirkete vekaleten imza atmışız,yani ortaklara.allah belalarını versin bunların....

    YanıtlaSil
  86. ARKADAŞLAR BİR YERLERDEN KOMİSYONDAN GEÇMİŞ METNİ ELDE EDEBİLİRMYİZ. BU SAYEDE BİLGİ KİRLİĞİNİN ÖNÜNE GEÇEBİLİRİZ. HER KAFADAN BİR SES ÇIKIYOR BUNU NETLEŞTİRMİŞ VE YENİ HAREKET PLANIMIZA BAŞLAYALIM BİR AN EVVEL

    A.Y.

    YanıtlaSil
  87. 60 Yazan CARPEDIEM Haklı seçilecek gazete uüksek tirajlı olup geniş kitleye ulasabilmesi önemli. 30 da yazdığım gibi bizim durumumuzda olup siteden haberi olmayan çok fazla arkadaşımızın olduğunu düşünüyorum zira bende bir hafta öncesine kadar bilmiyordum tesadüfen rastladım siteye. ERDİNÇ

    YanıtlaSil
  88. değerli arkadaşlar


    bu tasarı adalet komisyonundan geçti...fakat erteleme konusunda tam bir netlik görünmüyor ilk bakıldığında tasarı da borçluyu alacaklının kararına bırakıldığı izlenimi veriyor...ayrıca kanun genel kurula haftaya gelecek,hepimizin bildiği gibi genel kurulda son dakka önergeleri çok meşhur...şu anda bu yasanın ne olduğu konusunda tartışmak yerine asıl HAK dediğimiz aylardır üzerinde durduğumuz cezanın kalkması konusunda çaba göstermeye devam etmemiz en mantıklı yol...


    unutmayalım ki akepelilerin en önemli verdikleri söz iyi niyetli ve kötü niyetlinin ayrılması konusu idi...bunu adalate bakanı genel kurulda da deklere etmişti...bu konunun çözümü tasarıya ......KAST......sözcüğünün eklenmesi ile mümkün olacaktı onu bile yapmadılar....

    yapılması gereken ise ARAMALAR FAXLAR MAİLLER AYNI HIZLA DEVAM ETMELİ...BU NE İDÜĞÜ BELLİ OLMAYAN ERTELEMEYE TAKILMAK VE BUNUNLA HAYAL GÖRMEK sadece zaman kaybı ve REHAVETTİR...

    onların istediği de budur ve sistematik olarak HAZMETTİRE HAZMETTİRE bu durumu yarattılar...

    REHAVET KAYBETMEKTİR...

    my way

    YanıtlaSil
  89. 1 kasım 2009 a kadar yazılmış olanlar

    YanıtlaSil
  90. arkadaşlar çek hapsinden 1 kişinin bile hapishanede kalmaması için çalışalım bireysel kurtuluştan çok toplumsal kurtuluşu düşünelim bu HUKUKSUZLUGU tamamen kalkması için çalışalım ben kurtuldum degil biz kurtulduk diyelim bu adaletsizlige hukuksuzluga HEPİMİZ İÇİN KARŞI ÇIKALIM...

    YanıtlaSil
  91. SAYGIDEĞER ARKADAŞLAR.

    maalesef adalet komisyonundan geçen bu çek yasa tasarısı,hiç birimizin sorunu çözmüyor.

    cezaevinden çıkan,kaçak yaşayan ve davası devam eden arkdaşlarımızın,kısa zamanda iş kurması ve para kazanması tamamen imkansız.zaten bu insanların maliye,ssk,bagkur ve alacaklılarının icra davaları nedni ile bırakın para kazanıp borç ödemeyi kendi kendilerini bile idare etmesi neredeyse imkansız.

    diyelimki cezaevinde yatan arkadaşlarımız bir an önce özgürlüğüme kavuşayım diye,alacaklı ile anlaşma yolunu seçti,ki bu mümkün görünmüyor.bir kişinin degişik kişiler borcu bulunmaktadır.her biri ni nereden bulup nasıl hepsiyle anlaşma yapacak ve alacaklısıda kabul edecekbu çok zor bi seçenektir.bu nednle cezaevindeki arkadaşların 2 yıl içerisinde borcunu ödemek için yapacagı tek şey kalıyor,savcılıga ödeme taahütünde bulunmak,bu da cezaevindeki çek cezalısı arkadaşlara yeni bi cezai yaptırm daha geliyor anlamındadır(taahütü ihlal)ve kanunda şimdilik öngörüldüğü gibi adli kontrol altına girmek(adresin ve ikametinin karakaola verilmesi ve her gün karakola görünmek amacı ile imza atmak)dolayısı ile her an gir içeri diyecek şekilde hazır tutmakır.

    kaçak konumda olan arkadaşlar içinde degişen bişey yok hatta dahada kötü bir durum gelmektedir.

    kaçak konumda olan arkadaşlarımız da alacaklı ile anlaşması yukarda yazdıgım nedenlerle imkansız görnmektedir.bu arkadaşlarımızında yapacagı taahüt vermek olacaktır,artı olarak adli kontrol nedeni ile her an el altında tutulacak ve kaçak olayınıda sonlandırmış olacaklardır.

    TÜM ARKADAŞLAR İÇİN GEÇERLİ OLAN BİR NOKTA DA ZAMAN AŞIMININ DURMASIDIR.

    davası yargı aşamasında olan arkadaşlarımız içinde tamamen boş işe yaramaz bir tasarıdır.yargılanan bir arkadaşın zaten normal şartlarda 1 yıl dava aşaması artı itiraz durumunda en az da 2 yıl yargıtay aşaması zaten 3 yıl gibi bir zamanı var ödeyebilecekler zaten bu süre içerisinde öder ,ne ihtiyacı olabilirki böyle bir yasaya

    KISACASI TAMAMEN ALEYHİMİZE OLAN VE BİZLERİ DAHADA ZOR DURUMA DÜŞÜREN BİR YASA TASARISINA DOGRU GİDİYORUZ.

    ----------------NELER YAPABİLİRİZ--------------------------

    yasa perşembe günü genel kurula gelene kadar,başbakan,hanımı,bakanlar,,muhalefet liderleri,muhalefet milletvekilleri,,gibi yasayı etkileme,degiştirme gücü bulunan her kesi bilgilendirmemiz lazım,,yanii devam eden mucadeleye son güçlerimizide sarfetmemiz lazımdır,,bu konuda site yöneticisi arkadaşların söylemlerine uymaya çaba sarfetmemiz lazımdır.

    yasa mejlis genel kurulunda çok tartışmalara hatta kavga derecelerine gelen olaylara gebedir,bu kaçınılmaz.bu nedenle yukardaki arayacagımız ve bilgilendirecegimiz insanlar tarafında (ikna edilirlerse)bir önerge ile bu hukukla alakası olmayan saçma sapan ve bazı taraflara himet eden yasadan kurtulma imkanımız dogabilir.

    varsayalım yasa bu haliyle geçti,o zamn bilindigi gibi cumhurbaşkanı kozumuz kalmaktadır,,cumhurbaşkanı ve hanımına bu magduriyetlerimizi ve sıkıntılarımızı hep beraber yılmadan bıkmadan bildirmeliyiz.yasanın cumhurbaşkanı tarafından düzeltilmesi amacı ile bile olsa mejlise geri gelmesi çok şeyi degiştirecektir,buna eminim.

    gene varsayalım cumhurbaşkanımızda eger asın az bile bu borçlular derse, yüksek yargıda hukuğun geregini istemekten başka çaremiz kalmayacaktır.bunu da bize baştan beri destek veren C.H.P DEN BAŞKASI YAPAMAYACAKTIR.hep beraber chp ye destek verip fikir birligi ile mucadeleye devam etmemiz lazımdır,

    BENİM CUMHURİYET HALK PARTİSİNİN BU YASAYI ANAYASA MAHKEMESİNE GÖTÜRECEGİNE HİÇ ŞÜPHEM YOKTUR.

    YÜKSEK YARGI ÜYELERİMİZİNDE HUKUGUN GEREGİNİ YAPACAGINA VE BU DEVLETİN HUKUK DEVLETİ OLDUGUNA ADALETİN PEŞKEŞ ÇEKİLEMEYECEGİNE KARAR VERMESİNE İNANIYOR VE HEPİNİZİN MUCADELENİZDE BAŞARILAR DİLİYORUM.

    SAYGILAR,,,,(BAŞKENTLİ)

    YanıtlaSil
  92. Arkadaşlar,

    tasarının bu haliyle geçmesi maalesef fazla işe yarayack birşey değildir. Adalet komisyonunda bu oybirliğiylemi yoksa iktidarın çoğunluk dayatmasıylamı geçmiştir. Bilmek haber almak lazım.

    Pazartesi bende para göndereceğim. Önce şu ilan işini halledelim. Bunun dışında çalışmalara devam edelim. Çünkü bu adalet komisyonundaki şekildir. Bunun birde genel kurul aşaması var.

    Benim naçizane tavsiyem,

    Tasarı bu haliyle yasalaşırsa bu yasanın Anayasa Mahkemesine gitmesini sağlamaktır. Bunun içinde vakit kaybedilmeden muhalefet milletvekilleri ve gruo başkan vekilleriyle irtibata geçerek. Bu anlamda çalışma yapmaktır. Bunun içinde zaman kaybedilmeden tüm enerjimizi bu noktaya yönlendirmeliyiz d,ye düşünüyorum.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  93. sayın my way arkadaşımızın dediği gibi bu sadece uydurma bir tasarı.Karşılıksız çekler probleminde hiç bir düzeltme getirmiyor aksine aylardır uğraştığımız hapis cezalarının kaldırılması çabalarımıza yanıt vermekten uzak.Bu tasarının kabul edilmesine kesinlikle razı değiliz.Anayasal ve hukuksal hakkımızı istiyoruz.AB uyum yasalarından doğan hakkımızı istiyoruz.Hiç bir kimseden,bir zümreden güzellik beklemiyoruz.Tasarı genel kurulda kanunlaşacağı güne kadar içinde ne var diye merak edeceğimize , gereksiz sorular soracağımıza yada bireysel sorular soracağımıza, GELİN HEP BİRLİKTE BU TASARININ GENEL KURULDA ADAM GİBİ KANUNLAŞMASI İÇİN MÜCADELE EDELİM.
    Şu anda cezaevinde olanlar , yargılamalar yada yargılanıp ceza alanlar ve kaçak yaşayanlar , ANAYASAYA AYKIRI , KUKUKA AYKIRI BİR ŞEKİLDE EZİYET ÇEKİYORLAR.
    HALA OLMAYAN HUKUKEN OLMAYAN BİR YASAYI , YASAL HALE GETİRMEYE ÇALIŞIYORLAR.
    3167 SAYILI YASA 31.12.2008 GECESİ BİTMİŞTİR.HUKUKSAL HİÇ BİR DEĞERİ YOKTUR.
    OLMAYAN BİR YASANIN NEYİNİ NASIL DEĞİŞTİRİYORLAR...........

    YanıtlaSil
  94. http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/13116357.asp?gid=254

    YanıtlaSil
  95. sayın site yöneticileri gazetedeki haber çek kullanmayan halkındanda ilgisini çekmeli benim başıma geldi adamın kredi kartı borcu var ödeyememiş ah vah ediyor ben çekimi ödeyemedim birde hapisle ugraşıyorum diyorum adama çek borcundan hapse girmek DOGAL GELİYOR adama sende borçlusun bende borçluyum sende borcunu ödeyememişşin bende sen hapse girmiyorsun ama ben giricem deyince DOGRU SÖYLÜYOSUN YA....dedi.
    insanlar bizim magduriyetimizi anlamıyor özellikle tiaretten uzak olan insanlar verilecek ilan herkein bizim magduriyetimizi anlayacak şekilde olursa kamuoyu bizi daha iyi anlar diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  96. ARKADAŞLAR
    BU HÜKÜMET ADLİ PARA CEZASINI YANİ ÇEKE VERMİŞ OLDUĞU HÜLLE CEZASINI,DAHA DOĞRUSU ASIL DOLANDIRICI VE YALANCI ONLARDIR Kİ BU YÜZDEN HAPSEDİLEN 65000 KİŞİYİ GÖRMEZDEN GELİP,FAKTORİNG VE BANKALARIN UŞAĞI OLMUŞLARDIR.2 YIL DEĞİL 20 YIL ERTELEME VERSELER BU YAPTIKLARI ANAYASAYA AYKIRIDIR.
    ANAYASA BİR GÜN GELİR ONLARADA LAZIM OLUR,ANCAK BİZ OZAMAN ONLARA BAŞKA KAPIYA DİYECEĞİZ.
    BANKA VE FAKTORİNGLERİ KORUYAN,GÖZETEN BU KANUNA HAYIR !!!!
    İNSAN ÖZGÜRLÜĞÜ HİÇ BİR ZAMAN PARADAN ÖNELİ DEĞİLDİR Kİ,BU DA ANAYASADA AÇIKÇA BELİRTİLMİŞTİR.BU ÜLKENİN ANAYASASINI KAALE ALMAYAN HERKES ŞEREFSİZDİR.ZOLA

    YanıtlaSil
  97. gununden once yazdırılan cek davaları ne olacak bılrn varmı lutfen

    YanıtlaSil
  98. arkadaşlar vekilleri aramayı ve sms atmayı lütfen ihmal etmeyin!!! soralım kendilerine vicdanlarının bu hapsi hazmedip etmediklerini???son günler arkadaşlar durmak yokkkk.........

    YanıtlaSil
  99. annem babam cezaevinde maddi olarak yardımım olamaz fakat diğer her konuda elimden geleni yapıyorum. yazdıklarınızın hepsine uyuyor ve uyguluyorum. inşallah sonumuz hayır olacak

    saygılarımla
    ömer

    YanıtlaSil
  100. Arkadaşlar 91'de yazan arkadaşın yazdıklarına lütfen bir kez daha okuyarak dikkat edelim. Arkadaşımız mevcut durumu çok güzel bir şekilde özetlemiş. Gazete ilanına hep beraber katkıda bulunalım kişisel soruları şu an için bir yana bırakarak haklılığımızı tek ses ve de bilinçli bir şekilde duyurmaya çalışalım. Ferdi sorularımız ya da sorunlarımız şu an için çok önemli değil çok kritik bir haftanın içerisine giriyoruz önemli olan şu anki ertelemenin kime faydalı kime faydasızlığı değil verilmesi muhtemel kararın hepimizin sorununa faydalı olup olmadığıdır. Ve eğer bu şekliyle çıkarsa kanun 91'deki arkadaşımızın belirttiği gibi şu an kaçak yaşayan arkadaşlarımız için ki bende dahil ciddi bir handikap içermektedir. Bu da yasal adreslerimizin ibrazı anlamını taşır, içeriden çıkacaklar içinde denetimli bir serbestlik demektir ki bu da her an geri gel anlamını taşır, halbuki daha son söz söylenmemiştir, henüz vakit varken devam eden mücadelemize hız kesmeden gazete ilanı ise ilana katkı, fax,mail ya da posta ise bunlara devam ederek haklılığımızın ve mağduriyetimizin bu haliyle giderilemeyeceğini haykırmaya devam etmeliyiz, bizi şu ana kadar en iyi anlayan parti sanırım CHP olmuştur. En somut duyurular bu parti vekillerinden ve de yetkili ağızlarından söylenmiştir. BU YÜZDEN SON SAATE SON ANA KADAR mecliste tartışmaların da devam edebileceği ve de karşıt görüşler söylenebileceği varsayımıyla elimizde bize inanan kuvvetleri tekrar tekrar bilgilendirmemiz ve de iletişimimizi koparmamamız lazım. Diğer bir konu da bu site yöneticilerine verilecek olan ilan hangi gazetede verilirse verilsin mutlaka ve de mutlaka altına bize henüz ulaşamamış mağdurların ulaşabilmeleri ve de haberleri sıcağı sıcağına takip edip seslerini duyurabilmeleri gücümüze güç katabilmeleri için SİTEMİZİN İLETİŞİM BİLGİLERİNİ bu ilana yansıtmamız gerekmektedir.

    YanıtlaSil
  101. Tasarının 7/6 maddesi 5 yıl olan cezayı 3 yıla düşürüyordu.Acaba bu madde geçtimi.Yani olduğu gibi geçtimi.Bilgisi olan varmı.

    YanıtlaSil
  102. İNSANLARA UMUT VERİP DE SONRADAN YAĞMURLU HAVADAKİ ŞEMSİYE GİBİ KAYBOLAN MHP VEKİLLERİNİ KINIYORUM..
    BİRİ DE ÇIKIP BİR LAF ETMEDİ.....
    GALİBA SAYIN BAŞBAKANIN DEDİĞİ DOĞRU ÇIKIYOR,BUNLAR TERÖR ÜZERİNE SİYASET YAPIYORLAR YALNIZCA...MAALESEFF.
    ZOLA

    YanıtlaSil
  103. ARKADAŞLAR BİZ 227 KİŞİMİYİZ ALLAH AŞKINA ,,
    YA SİTEYE GİREN YOK,YADA GERÇEKTEN 300 KİŞİYİZ..250 Sİ DE ARANIYOR,ANKARAYA 50 KİŞİGİTMESİ NORMAL..
    HADİ YA 227 KİŞİMİYİZ BİZ..ŞU GAZETE İLANINI TIKLAYIN YA KAFAYI YİYECEĞİM.ASIL SAYIMIZ ÇIKACAK ORADAN BUNU NEDEN ANLAMAK İSTEMİYORSUNUZ.MÜCADELE SAYILARLA,KİTLELERLE OLUR,BİZ DAHA SİTEMİZDE 227 KİŞİYE DUYURABİLMİŞKEN SESİMİZİ BİZİ KİM DİNLER.....
    HADİ ARKADAŞLAR O ZAMAN NE KADAR TANIDIK MAĞDUR VARSA ULAŞALIM DUYURALIM...SESİMİZİ
    ZOLA

    YanıtlaSil
  104. HABERİN HÜRRİYET GAZETESİNDE YAYINLANAN TAM METNİ BUDUR ARKADAŞLAR HAYIRLI OLSUN

    Çek Yasa Tasarısı, TBMM Adalet Komisyonu’nda kabul edildi. Tasarı bu şekilde yasallaşırsa, “Çek Yasası”na eklenen geçici maddeyle, karşılıksız çekten soruşturması, kovuşturması süren ve hapis yatanlara ceza ertelemesi geliyor.


    TBMM Adalet Komisyonu iki günlük çalışmanın ardından, Çek Yasası’nda değişiklik öngören yasa tasarısı AK Partililerin oylarıyla geçti.
    Ceza ertelenmesi geliyor
    Adalet Komisyonu’nda ele alınan alt komisyon raporuna eklenen geçici maddeyle; karşılıksız çekten ceza alanlara “ceza ertelenmesi” geliyor. Yasa 1/11/ 2009’dan önceki cezaları kapsıyor.
    Karşılıksız çekten soruşturması, kovuşturması devam eden ve yine karşılıksız çekten hapis cezası alanların infazı yasanın yürürlüğe girdiği andan geçerli olabilecek.
    Bu çerçevede; tarafların kendi aralarında miktarın belirli vadelerde ödenmesi hususunda anlaşmaya varmaları ve anlaşmanın bir nüshasının şikayetçi veya yasal temsilci tarafından Cumhuriyet Başsavcılığına veya mahkemeye verilmesi halinde, anlaşmada öngörülen süre kadar soruşturma ve kovuşturmanın durmasına, hüküm infazının ertelenmesine veya durdurulmasına karar verilmesi öngörülüyor.
    Anlaşmazlık hali
    Diğer taraftan tarafların anlaşamaması ya da anlaşmanın ilgili kuruma verilmemesi halinde, bu süre iki yıl olarak öngörülüyor. Yasanın yürürlüğe girmesi durumunda taraflar arasında anlaşma sağlanamasa da, öngörülen süre (2 yıl) kadar soruşturma ve kovuşturmanın durmasına, hüküm infazının ertelenmesine veya durdurulmasına karar verilmesi öngörülüyor. Yapılan düzenlemeyle; anlaşma veya taahhütnamenin en geç, 1 Nisan 2010’a kadar düzenlenmiş ve mercilerine verilmesi, anlaşmanın gereğinin ifa edilmesi durumunda hükmün tüm sonuçlarının ortadan kaldırılması da sağlanıyor. Verilen vade de ya da anlaşılan vadede gereği yerine getirilmediği takdirde ise hükmün infazının devamına karar verileceği, infazın ertelenmesi ya da durdurulması halinde davanın zaman aşımına girmeyeceği düzenleniyor. Sözkonusu yasa tasarısı Persembe günü Genel Kurulda görüşülecek.

    YanıtlaSil
  105. bana bir cevap vermediniz..yasa geçerse herkes tahliye mi olacak..yoksa anlaşma yapanlar mı tahliye olacak..eşim 3 aydır metris'te..

    YanıtlaSil
  106. arkadaşlar vekaleten çeke imza atanların davaları düşüyormu komisyondan bu gectimi bilen varsa cevaplarmı allah rızası için

    YanıtlaSil
  107. arkadaşlar zaman gazetesini hemen hemen tüm işyerlerine bırakıyorlar okuyucusu fazla benim önerim zaman gazetesine verelim

    YanıtlaSil
  108. zola kardeşim.iyi.söylüyorsun.hoş söylüyorsunda.ilan.için.destek.verecek.olanlar.oylamada.bulunsun.demişler.

    YanıtlaSil
  109. arkadaşlar vekaleten çeke imza atanların davaları düşüyormu komisyondan bu gectimi bilen varsa cevaplarmı allah rızası için

    YanıtlaSil
  110. FARKETMEZ ARKADAŞLAR MADDİ DESTEK VERENDE VERMEYENDE BULUNSUN BİR GÖRELİM BİZ KAÇ KİŞİYİZ BURADA

    YanıtlaSil
  111. arkadaşlar vekaleten çeke imza atanların davaları düşüyormu komisyondan bu gectimi bilen varsa cevaplarmı allah rızası için bilen bir arkadaş yokmu?

    YanıtlaSil
  112. nice azlar çoklara galip gelmiştir yeterki davamız HAKLI olsun ve biz haklıyız çogu çek magduru insan hapiste kimisi kaçıyor BÜYÜK ÇOGUNLUGUNUN TLF KESİK EVİNDE İNTERNET YOK kimi bunalıma girmiş hayata küsmüş BATSIN BU DÜNYA ŞARKISINI SÖYLÜYOR TAVIRLARIYLA ben battıgım zaman kabullenememiştim hayaya küstüm içki kullanmamama ragmen içki içmeye başladım şimdi içmiyorum o ayrı....
    allah kimsenin işini bozmasın berbat birşey AKP insanların bu çilesini görmüyor görmek istemiyor MHP BÖLÜCÜLÜK politakasından başka birşey bilmiyor insanların evi BÖLÜNDÜ evler dagıldı boşanmalar oldu mhp bunlara gözünü kapamış adalet komisyonundaki tavırları bunun açık kanıtı!!!!!
    bu HAKLI mücadelemizi inşallah biz kazanırızda bu ÇİLE biter artık!

    YanıtlaSil
  113. DEĞERLİ ARKADAŞLAR; DEĞERLİ KATILIMCILAR. ARANIZDAYIM; BİR YERE GİTMİŞTE DEĞİLİM. ŞU BABA OCAĞI; SİTEMİZLE TANIŞTIĞIMDAN BERİ, BİR GÜN DAHİ; BU SİTEDEN AYRILMIŞ DEĞİLİM. ANCAK Kİ; GEÇİCİDE OLSA, BİR İŞ YERİNDE ÇALIŞTIĞIM İÇİN, DERSLERİMİZE GECE VE GEÇ VAKİTLERDE KATILABİLİYORUM. FAKAT; GÜN BOYU, DEĞERLİ HOCAM (PİRİMİZ) CÜNEYT VE DEĞERLİ KARDEŞİM EMRE İLE GÖRÜŞÜP, DURUM DEĞERLENDİRMELERİ YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ. VE ELBETTEKİ; MEKTUP, FAKS, MAİL VE TELEFON HUSUSLARINDA, GEREĞİNDE; ÇOK UFAKTA OLSA, MADDİ KATKILAR ANLAMINDA, ÜZERİME DÜŞENİ FAZLASIYLA DEĞİLSE BİLE HAKKIYLA YAPTIĞIMI SANIYORUM. BU ARADA; HEMEN, CİNOCAN KARDEŞİME GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM. İNŞAALLAH; BABASI ÇOK YAKIN ZAMANDA ÇIKACAKTIR. ŞİMDİ; ŞU BİR KAÇ GÜNDE, EN HIZLI; EN VERİMLİ ÇALIŞMALARI HEP BİRLİKTE YAPMAK ZORUNDAYIZ.
    ** GAZETE İLANI İÇİN; EN GEÇ PAZARTESİ GÜNÜ HERKES KATKISINI, MÜMKÜN OLDUĞUNCA YAPMALADIR. BEN ŞAHSEN; EMRE'NİN BELİRTTİĞİ MİKTARI GÖNDERECEĞİM, ÇOK GEREKİRSE EKTE YAPACAĞIM.
    ** BİRAZDAN SON YENİ BİR METİN DAHA HAZIRLAYIP; BU GECE MAİL OLARAK GEREKLİ YERLERE VE PAZARTESİ GÜNÜNDEN İTİBARENDE, BAŞTA; CUMHURBAŞKANLIĞI OLMAK ÜZERE, DİĞER İLGİLİ YERLERE; FAZLASIYLA FAKS GÖNDERCEĞİM. FAKS İŞİNİ; YASA ÇIKANA DEK DEVAM ETTİRECEĞİM.
    ** YİNE MÜMKÜN OLDUĞUNCA; İLGİLİ MİLLETVEKİLLERİMİZLE, GÜNLÜK TELEFON GÖRÜŞMELERİMİ SÜRDÜRÜCEĞİM.
    ** ÇALIŞMASINI BİTİRİNCE; SON YAZI METNİMİ SİTEMİZE GÖNDERECEĞİM. (BELKİ FAYDASI OLUR DİYE)
    DEĞERLİ ARKADAŞLAR; YİNE UZUN UZUN YAZDIM NİYE? HEP BİRLİKTE; SON ÇALIŞMALARIMIZI, DAHA ÇOK KATILIMCI OLARAK VE BİLİNÇLİ OLARAK YAPABİLİRSEK, KİM BİLİR; BASKIMIZLA, YASAYA KONACAK; EK BİR MADDE İLE, YASA ÇIKIŞ TARİHİNE KADAR OLAN TÜM CEZALAR DAHİ KALDIRILABİLİR UMUDUNU TAŞIMAKTAYIM(31.12.2008 TARİHİNDEN SONRAKİ YASAL BOŞLUK NEDENİYLE) BEN ŞAHSEN; BU DURUMU, TÜM ÇALIŞMALARIMA YANSITIYORUM. HAYDİ ARKADAŞLAR; SON BİR ÇABAYLA, SON BİR ÇIRPINIŞLA, HEP BİRLİKTE; KARAYA ÇIKMAYA VARMISINIZ???. DEĞERLİ KATKI VE ÇALIŞMALARIYLA; BİZLERE GÜÇ VE DAYANAK VEREN HERKESE VE TÜM KATILIMCILARA; SAYGI, SEVGİ VE HÜRMETLERİMLE. Hasan(Barışçı)-Mersin

    YanıtlaSil
  114. 109, 110 sn kardeşim

    3 kere 5 kere aynı şeyi yazacağına bir zahmette okusan şu sayfada yazılanları. en az 3-4 kere cevap yazılmış. Bir zahmet okuyun.

    YanıtlaSil
  115. o zaman bir öneri getirin ..çok çok çok kişinin bu siteden haberi yok..ne zaman insanlar hapse giriyor o vakit yakınları eğer interneti varsa burayı bir şekilde buluyor..ben eşime görüşe gittiğim gün siteden bahsediyorum ,çoğunluğun bilgisayarı yok hacizlerle gitmiş..haftada bir gün benden haber alıyorlar , meclis tv ve diğer kanalları takip ediyorlar.sesimizi duyurup çok fazla kişinin buradan haberdar olmasını sağlamalıyız ki bu da ancak eylemle olur..ya da burada bir yoklama yapalım hangi şehirdeniz yazanlar kaç kişi , okuyanlar kaç kişi..bence erteleme çıktıktan sonra herkesin sesi soluğu kesilecek..bireysel çabalar başlayacak ..2 sene sonrada vah vah ne yapacağız diye yeniden site akıllara gelecek..

    YanıtlaSil
  116. DENİZ GÜL HANIM; GÜNLERDİR AYLARDIR ARAMIZDA OLUP, BU HAKLI MÜCADELEMİZE, BİLİNÇLİ OLARAK DESTEK VERENLERDENSİNİZ. EMEĞİNİZ İNKAR EDİLEMEZ. GAZETE İLANI İŞİNE SICAK BAKMAYIŞINIZ BELKİ BİR ANLAMDA DOĞRU VE FAKAT; BİZ GAZETE İLANIYALA, BİR MALIN SATIŞ REKLAMINI YAPIYACAĞIZ. YASAL ÇERÇEVELER İÇERİSİNDEKİ BU İLAN; BİZLERE YAPILAN HAKSIZLIK HUSUSUNDA, KAMUOYUNU UYARAMAK VE BİLGİLENDİRMEK AMAÇLI OLACAKTIR, KANISINDAYIM. BELKİ; ŞEKER-İŞ SENDİKLARI İŞÇİLERİNİN VERDİĞİ GAZETE İLANINI BİR KAÇ GÜN EVVEL GÖRMÜŞÜNÜZDÜR. DEĞERLİ KATKILARINIZ İÇİN, SİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM. Hasan(Barışçı)-Mersin

    YanıtlaSil
  117. Sayın; Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.

    Günlerdir; sizleri, fakslarımızla; mesajlarımızla, mektuplarımızla ve telefonlarla rahatsız ettiğimizi bilmekteyiz. Ancak; bizler büyük çoğunluk olarak esnaf olan, ticaretle uğraşan, Devletimize vergi veren, yanlarında ki kişilere işveren durumunda iken; muhtelif sebeplerden, bugün cezaevine girmiş veya girme aşamasında olan insanlar konumuna düşmüşüz. Elbette ki; geçmişte ticari hatalarımız olmuştur. Ancak; çok büyük bir çoğunluğumuz borçlarımızı ödemek için uğraşırken, zamanla yaşanan ekonomik krizlerinde etkisiyle; bugün suçlu duruma düşmüş insanlar konumundayız.
    Sayın Başbakanımız; bir söyleminde, ‘’hiçbir güç TBMM’sinin üzerinde değildir’’ demiştir. Hal böyle iken; çek cezaları bakımından, 31.12.2008 tarihinden sonra; bilinen yasal boşluk ortada iken, (Geçmişe dönük olarak, yasa çıkış tarihine kadar bizlerin yararlandırılması gerekmektedir.) bugün itibariyle; 11 aydır, halen cezaevinde binlerce arkadaşımız mahkûm durumundadır. Özellikle; yeni girdiğimiz bu, aralık ayı günlerinde, birçok arkadaşımızın; Sayın Milletvekillerimizle ve Bakanlarımızla görüşmeleri doğrultusunda, tahliye umudu doğmuşken, hepimiz hüsrana uğramış durumdayız. Birçoğumuzun; öyle hazinli hayat hikâyeleri vardır ki, her okuyanı ağlatacak durumdadır. ÇEK CEZALARINDA; BANKALARA 475 T.L. CEZA VERİLİRKEN, BİZLERE; ÇEK BEDELİ KADAR ADLİ PARA CEZASI VE CEZA ÖDENMEDİĞİNDE, HAPİS CEZASI VERİLMESİ, UYGUN VE DOĞRUMUDUR? Artık; bizlerde, hüzünlüde olsa bir bayram sevinci yaşar isek, bu sevinç bizlere çok mudur? Elbette ki; kast ve dolandırmak amacı ile hareket etmiş olanların cezası verilmelidir. Ancak; ticaretle yıllarca uğra şıpta, ödemelerini düzgün olarak yapmaya çalışırken, ekonomik krizlerin etkisiyle ve piyasalardaki dalgalanmalarla, bizim durumumuza gelmiş olanlara; T.B.M.M.’de bulunan Sayın Milletvekillerimiz bir çare bulmalıdır diye düşünmekteyim. Ayrıca; Adalet komisyonunda iki yıl ertelemenin yasal hale getirilmek istendiği, malumunuzdur. Her şeyini fazlasıyla kaybedip; cezaevinden yeni çıkmış bir insanın, iş bulamaması kuvvetle muhtemel bir insanın, 50.000-150.000.T.L. gibi veya daha fazlasını iki yılda ödemesi mümkün ve imkanlımıdır ? Ve ayrıca neden; çek cezasından dolayı mahkum olan sayısı 60.000 kişi civarında iken, bu sayı 2118 gibi gösterilmek istenmektedir. Neden; ama neden, niçin?
    Sayın; Başbakanım, Bakanlarım ve Milletvekillerim.

    Allah’ın izni ve sizlerin katkılarıyla, umuyor ve diliyorum ki; artık şu son günlerde, arkadaşlarımız özgürlüklerine kavuşup, sevdiklerine sarılabilsinler. Sayın; Başbakanımıza, Bakanlarımıza ve Milletvekillerimize, Siz; sayın yetkililerimize enderin saygılarımla. 04.12.2009 Hasan- (Barışçı)-Mersin

    YanıtlaSil
  118. DEĞERLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN BİR PTT HESAP NUMARASI VERİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  119. İlan içeriğiyle ilgili bilgi ve neyi hedeflediği konusunda bilgi varmı.

    YanıtlaSil
  120. AKLIMA CEHENNEMDEKİATEŞ KUYULARINDA TÜRKLERİN KUYUSUNUN BAŞINDA ZEBANİNİN NİÇİN OLMADIĞINI ANLATAN FIKRA GELDİ

    YanıtlaSil
  121. 125 de yazan arkadaş yazsana fıkrayı merak ettim.. hem biraz neşe olur

    YanıtlaSil
  122. DENİZ HANIM,
    HATİCE HANIM,

    Gazete ilanına itiraz edebilir, bir kaygı hissedebilirsiniz ve bunu da yazabilirsiniz..

    Ancak, ZİNHAR karşıyım dememeniz icap eder diyorum..

    Ben de pek çok arkadaşımız gibi bunun yapılmasının gerekli olduğunu düşünüyorum..

    İlan metninde (üste veya alta) NOT edilerek sizin endişeleriniz giderilecek açıklama yapılabilir..

    Örneğin; "BU İLANIN PARASI binlerce çek mağdurunun küçük katkılarıyla karşılanabilmiştir..)

    Murat YALÇIN

    YanıtlaSil
  123. İKİ KİŞİ MUHALİF DİYE İLAN VERMEKTEN VAZMI GEÇECEĞİZ, KATILIP KATILMAMAKTA SERBESTLER.-DRİVER-

    YanıtlaSil
  124. 115 de yazan arkadaş sana katılmıyorum, bu aşamada gazete ilanı yapılacak işlerin en iyisidir,
    nedenine gelince

    1- haber yapan kanallar gazeteler konuşan herkes 2118 mağdurdan bahsediyor, bu konuda tüm kamuoyunu aydınlatmamız gerekiyor , gerçek rakamın 60 bin civarında olduğu bunun kat ve kat fazlasınında kaçmakta olduğunu

    2-amacımız içerdekileri dışarı çıkartmak değil yasal düzenleme ile içerdekilerin çıkması ve kimsenin bir daha içeri girmemesidir.

    3- yapılan hukuk yanlışlığına kamuoyunun dikkatini çekmektir

    4- bu ilan ile milletvekilleri mehkeme uyeleri ve geniş kitle bu işe nasıl başkoydumuzu ne kadar ciddi olduğumuzu göstereceğiz.

    kendi adıma herkesten ricam bu dayanışmaya şahsi durumunu göz önünde tutmadan destek vermesidir,bu destek illa para deildir, mail atmak faks çekmek, hatta buraya yazmak bile destektir,

    bu ilan bu işte yapılması en doğru ve faydalı iştir.

    YanıtlaSil
  125. kesinlikle ilan verilmeli, insan haklarına aykırı bir kanun çıkarıldığı ve hukuk kurallarının çiğnendiği belirtilmeli bunu bugüne kadar başka türlü duyuramadık. Hukukun çiğnendiği kamuoyuna açıklanmalı

    YanıtlaSil
  126. birileri çıkıp benim yakınım içerden çıksanda gerisi mühim deil derse , başka biriside ben içeri girmeyeyimde gerisi mühim değil derse,

    bende benim karşılıksız çekim sadece oda 5000 tl ilk duruşmam aralık sonunda ceza çıkması, yargıtay aşaması 3 sene sürer , 3 sene sonrada nasıl olsa öderim 5.000 tl cezayı derim , bu siteyede girmem kime ne yaparsa yapsın derim,

    fakatböyle birşeyi demek kanıma dokunur bu sebeble demem, bende herkes kadar uğraşıyorum, ne olursa olsun bu hukuk dışı olayın, düzelmesini istiyorum,

    lütfen bireysel davranmayın, yanlış anlamayın kesinlikle size hak veriyorum ateş düştüğü yeri yakar ama, bu bir davadır , kendimizi değil hepimizi düşünmek zorundayız.

    YanıtlaSil
  127. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  128. değerli arkadaşlar

    bu ilanın verme zamanı geldi ve bir mutabakattan sonra bu işe girişildi...bugüne kadar kazanımlar hep mücadele sonucunda oldu...daha dün NTV de İTO başkanı kanun insiyatifi alacaklıya verecek diyordu...ve ekliyordu dürüst olana zaten alacaklıya bu süreyi verecektir...bu doğru bir yaklaşım değil...

    ilanın başka bir gerekliliği bu cezanın kanunsuz olduğunu yargıtay CGK gibi kurumların da görmesini sağlamak...unutmayalım ki mücadele etmeden bu hakkı bize vermediler vermeyecekler...bizim istediğimiz cezanın kalkması ve bu konuda ne gerekiyorsa yapacağız...

    BU İLAN BAŞARABİLİRSEK HER KONUDA ÇOK FAYDALI OLACAK...

    HAK VERİLMEZ ALINIR....

    my way

    YanıtlaSil
  129. Yeni çkacak kanunla ilgili şöyle bir habe rokumuştum " 1 nian'a kadar alacaklıyla sağlanan mutabakat savcılığa verilecek" zaten mutabakat sağlasak sağlardık bugüne kadar buna engel bir durum yoktu ki , devlet devreye 6 ay sonra giripi bu sürebitiminde 2 yıllık süre başalyacaksa eğer ne anlamı var ki, benim yakınım 1 senedir içerde, 6 ayda böyle geçecek geriye kalacak 6 ay. ne faydası varki bu yasanın bize

    YanıtlaSil
  130. benim anlamadığım ilan vermenin zararı ne olacak?

    YanıtlaSil
  131. ya bir allahın kulu gazeteci, spiker tutupta bu insanlar farklı rakkam dile getiriyor nedir bunun gerçeği diye soramadı ..o zaman biz bunu yazalım gazetelerinde..engin

    YanıtlaSil
  132. bu tasarının tam mertnı bızım sıtede nıye yok baska yerlerden bulamadım

    YanıtlaSil
  133. erken yazılan cekten magdur kımse yokmu bu tasarıda erken yazdırmayla ılgılı bırsey varmı

    YanıtlaSil
  134. erken yazdırılmadan magdur varmı tasarıda bunla ılgılı bır sey varmı

    YanıtlaSil
  135. Arkadaşlar henüz içeriği belli olmayan bir ilan verilsinmi verilmesinmi tartışması biraz tuhaf değilmi.Bu ilanda çıkacak kanunda hapis sürerse yürüyüş yapacazmı diyeceğiz,sadece insan haklarına aykırıdır bu haliyle çıkacaksa çıkmasınmı diyeceğiz,siz bizi kandırıyorsunuz mu diyeceğiz yoksa hapis kalkmadı ama genede teşekkürlermi diyeceğiz.Şu ilanla ilgili bir bilgi varsa paylaşılsında verilmesinin faydalı olup olmayacağına karar verelim.
    Bulunduğumuz nokta,maddelerinin bir kısmının kabul edildiği ve diğerlerininde aşağı yukarı belli olduğu bir nokta.Bu noktada nasıl bir ilan içeriği nasıl bir hedefleme olacak.Önemli husus bu.Bunu bilmeden yaptığımız kısır bir tartışmadan ileri gitmez.

    YanıtlaSil
  136. ARKADAŞLAR,
    BU MÜCADELENİN İÇİNDE NERDEYSE 1 YILDIR MÜCADELE EDİYORUM SİZİNLE BERABER.BU GÜN GELDİĞİMİZ NOKTADA SANIYORUM ÖNCE KENDİ ADIMA DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPMAK İSTİYORUM.

    1-YENİ YASADAKİ YENİ CEZALAR Kİ BU CEZALAR KASIM 2009 DAN SONRASINI KAPSIYOR. BU CEZALAR BİR ÖNCEKİ YASAYA GÖRE AĞIRMIŞ, YOK HUKUKA AYKIRIYMIŞ, BUNLAR BENİ İLGİLENDİRMİYOR.ÇÜNKÜ BEN GELECEKTEKİLER İÇİN DEĞİL, ÖNCELİKLE KENDİM İÇİN ( YANİ KAÇAK DURUM DA OLANLAR)VE DEVAMINDA DA ŞU AN CEZAEVİNDE OLANLAR İÇİN YAPTIM.
    BU SAATTEN SONRA GİRECEKLER BENİ İLGİLENDİRMİYOR, ÇÜNKÜ HAYATIM BOYUNCA BİR DAHA ÇEK İMZALAMAM.

    2-YENİ ÇIKAN YASAYLA VEKALETEN VE YETKİSİZ İMZADAN DOLAYI MAĞDUR OLANLAR KURTULUYOR. BU BİR KAZANIMDIR.

    3-HALEN İÇERDEKİ ARKADAŞLAR ŞARTLIDA OLSA DIŞARI ÇIKIYORLAR. cEZAEVİ GÖRMÜŞ BİRİ OLARAK BUNUN NE DEMEK OLDUĞUNU İYİ BİLİYORUM. BUDA ÇOKKKKKK ÖNEMLİ BİR KAZANIMDIR ÖZELLİKLE İÇERDEKİLER İÇİN. VE ONLARIN DIŞARI ÇIKMALARINA ENGEL OLMA İHTİMALİ OLAN HER ŞEYDEN KAÇINMAK ZORUNDAYMIŞIM GİBİ HİSSEDİYORUM.

    4-BUGÜNE KADAR HER PARTİDEN VEKİL BAKAN VE KOMİSYON ÜYESİ İLE GÖRÜŞTÜM. GECE DAHŞ ARADIKLARIM OLDU. HİÇ BİR ZAMAN KÖTÜ MUAMELE GÖRMEDİM. ÇÜNKÜ BİZ BORCUNU ÖDEMEK İSTEYEN BUNA ÇABA SARFEDEN KIŞİLERDİK VE BUNDAN DOLAYI SEMPATİ VE BELKİ ACIMAYLA HER NEYSE AMA ANLAYIŞLA KARŞILADILAR. VE BU ERTELEMEDE BU ÇABALARIN KARŞILIĞIDIR. YANİ KAZANIMDIR.

    5-LOBİLER HEP VARDI VE HEP OLACAKLAR. tEFECİDE BANKACIDA AYNI ŞEKİLDE VARLAR VE OLACAKLAR. SİSTEMİN YILLAR BOYU YARATTIĞI OLUMSUZLUKLARIN BİR GÜNDE TOPYEKÜN TEMİZLENMESİNİ BEKLEMEK BENCE FAZLA İYİMSERLİK OLUR.

    6-AKP, MHP, YARGITAY TOPYEKÜN KARŞIMIZA ALACAK DEMEÇLERİ İNTERNET ORTAMINDAN ALIP, GAZETEYE TAŞIRSAK, BU AÇIK CEPHE SAVAŞINA DÖNÜŞÜR.

    BENCE HALA MÜCADELE KARŞI TARAFI TEK TEK İKNA EDEREK YAPILMALIDIR. AÇIK CEPHE SAVAŞI İÇİN BENCE ZAMANLAMA DOĞRU DEĞİL.

    KAZANIMLAR AZ DEĞİLDİR VE BU KAZANIMLARI MÜCADELEYE YANSITARAK İLERLEMEK DAHA DOĞRU BİR MÜCADELE OLACAKTIR.

    BUNLAR KİŞİSEL DÜŞÜNCELERİM OLUP, ŞU ANA KADAR YAZILANLARA KARŞILIK VEYA DESTEK AMACI TAŞIMAMAKTADIR.

    TEKRAR ALTINI ÇİZİYORUM, 60 000 KİŞİ NEFESLERİNİ TUTMUŞ DÖRT DUVAR ARASINDA O DEMİR KAPININ AÇILMASINI BEKLİYOR. BUDA BENİM ELİMİ AYAĞIMI BAĞLIYOR VE O İNSANLARI RİSKE EDECEK ADIM ATMAKTAN KORKTUĞUMDAN, CEPHE AÇACAK METİN VE İFADELER TAŞIYAN BİR GAZETE İLANINA KARŞIYIM.
    ANCAK SİTENİN VARLIĞINI GENİŞ KİTLELERE ULAŞTIRMAYA YÖNELİK İFADELER İÇEREN İLANI DESTEKLİYORUM

    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  137. 8.000 Tl bir rakamdan bahsediliyor.Bu ciddi bir para.Para gene toplansın ama ilan gerekliyse ilan verilsin.Değilse ihtiyacı olan mağdurlara dağıtılsın.
    Bu arada söylemeden geçemeyeceğim ben oldum olası KOSİAD yönetimine güvenmedim.Halada güvenmiyorum.

    YanıtlaSil
  138. erkanbeyin dediklerine sonuna kadar katılıyorum
    ilanın içeriğini görmeden tartışmayalım
    lütfen sayın cüneyt,emre bu ilanın içeriği yada metni neyse bu konuda siteyi acil bilgilendirin oturup ondan sonra tartışalım faydalımı olur zararlımı

    bir yudum huzur

    YanıtlaSil
  139. BANKA SAHİBİ AYNI ZAMANDA MEDYA SAHİBİ AYNI ZAMANDA BÜYÜK FABRİKALARIN SAHİBİ, ULUSLAR ARASI SERMAYENİN ORTAĞI AYNI ZAMANDA TEFECİLİK YAPAN FAKTÖRİNG SAHİBİ OLAN TÜRKİYEDE SAYILARI YÜZDE 10 BİLE OLMAYAN AMA MİLLİ GELİRİN YÜZDE 80İNİ KONTROL EDEN BU GÜÇLERİN TEHDİT ŞANTAJLARINA RAĞMEN GEREK ALİ BABACANIN GEREK SADULLAH ERGİNİN ZAFER ÇAĞLAYANIN VE HÜKÜMETİN SORUNUN ÇÖZÜMÜNDE ADIM ATMAYA ÇALIŞTIKLARI BİR GERÇEK, TÜRKİYE EKONOMİSİNE YÖN VEREN BANKALARIN TEPKİSİNE RAĞMEN ÇEKTE HAPSİN HUKUKA UYGUN OLMADIĞINI AMA ŞARTLARIN BUNU GEREKTİRDİĞİNİ HÜKÜMETİN EN YETKİLİLERİ DİLE GETİRDİ AMA ÇARESİZ OLDUKLARI ANLAŞILIYOR KALKIPTA BURDA HÜKÜMETİ KARALAYACAK DEĞİLİZ..Ç KUSURLARI VARDIR AMA OLAYIN DİĞER BOYUTUNUDA GÖRMELİYİZ..
    AKP Yİ VEYA HÜKÜMETİ ELEŞTİRMEK KOLAY AMA MANZARAYA BİRDE ONLARIN PENCERESİNDEN BAKINIZ..
    İLANIN ÖZÜ
    EVRENSEL HUKUK KURALLARINA UYMAYAN BU HAPİS CEZALARINI ANLATMAK VE HÜKÜMETİN ÇABALARINADA DESTEK VERMEKTİR.
    KİM NE DÜŞÜNSE SAYGIM VAR
    FAKAT BEN BU ŞEKİL DÜŞÜNÜYORUM.. VE İLANIMIZDA BU DOĞRULTUDA OLACAKTIR..
    ORGANİZE OLMAK İÇİN SİTE TANITIMI VE AVUKATIMIZ SAYIN RAHMİ OFLUOĞLU.
    KÖPRÜDEN GEÇERKEN KİMSEYLE TOSLAŞMAYA NİYETİMİZ YOK..
    EN AZINDAN GÜCÜM YETTİĞİNCE BEN BUNA MÜSAADE ETMEM

    ELEŞTİRİLERİNİZİ BU FİKİR IŞIĞINDA YAPINIZ..
    İLANI VERELİMMİ VERMEYELİMMİ İLANIMIZ KONUSU BU ŞEKİL OLACAK..
    SAYGILAR..

    YanıtlaSil
  140. Davos'ta İsrail'e baş kaldıran başbakanımız bankalara mı boyun eğecek?

    YanıtlaSil
  141. bugün Fatih Altaylı bu konuyla ilgili bankalara yüklenmişti..çeklerden bankalar sorumlu olsun diye..

    YanıtlaSil
  142. Bak fena bir içerik değilmiş ben katılırım.

    YanıtlaSil
  143. öncelikle bu yasa çek le ilgili yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacak ileriye dönük maddeler içerdiği gibi, şu anda bu yuzden mağdur olanlarıda kapsıyor hatta bu 2 sene zaman tanıma maddesi yayınlandığı tarih itibarı ile karşılıksız olan çekleri kapsıyor ileride bu madde geçerli olmayacak muhtemelen, sebebide bu maddeye istinaden kimse çekini kasıtlı olarak ödememezlik yapmasın diye,

    yukaıdaki şu cümle bence yanlış yazıldı yada yanlış anlaşılıyor

    BUNLAR BENİ İLGİLENDİRMİYOR.ÇÜNKÜ BEN GELECEKTEKİLER İÇİN DEĞİL, ÖNCELİKLE KENDİM İÇİN ( YANİ KAÇAK DURUM DA OLANLAR)VE DEVAMINDA DA ŞU AN CEZAEVİNDE OLANLAR İÇİN YAPTIM.
    BU SAATTEN SONRA GİRECEKLER BENİ İLGİLENDİRMİYOR

    ben içerde değilim, aranmıyorumda , davam yeni açıldı kanun çıksada çıkmasada dava+yargıtay en az 3 sene sürer, ama bana ne içerdeki yada aranan beni ilgilendirmiyuor demiyorum herkes kadar belkide daha fazla mail atıp destek olup hakkımızı aramaya çalışıyorum,

    bu şekilde açıklamalar hepimize zarar verir, bu davaya deil karşımızda olanların ekmeğine ya sürer lütfen biraz daha hassas ve düşünceli yorumlar yapalım,

    ayrıca içerdekilerin çıkmması diye bir şey söz konusu deil, çıkarmaya uğraşıyorlar, bunu anlamak zor değil çünkü bu tasarı mayıs ayında verilmiş, içerdekilerin çıkması, 2 sene vakit verilmesi gibi maddeler içinde yok, bu ammdeler yeni görüşülüyor, buda ben daha yeniyim , sizin başarınızdır, sizin uraşınızdır, bu saatte çıkıpta ben kurtulayıp gerisi beni ilgilendirmez derseniz, yaptığınız herşeyi yıkmak demektir ban göre lütfen biraz daha hassas olalım, çıkacak yada çıkmayacak yasa karşılıksız çeki olan herkesi ilgilendiriyor, kimi bu gün hapiste kimi aranıyor kimide yakında aranmaya başlayacak.

    YanıtlaSil
  144. BU ÜLKEDE KOLTUĞUNU KAYBEDEN TÜM İKTİDARLAR EKONOMİK KRİZ NEDENİYLE KOLTUKLARINDAN OLMUŞLARDIR..
    İSRAİLE KAFA TUTMAK SANA ÜLKEDE ARTI GETİRİR AMA EKONOMİ ÇOK KÖTÜLERSE İSTERSEN İSRAİLE SAVAŞ AÇ O KOLTUKTAN OLURSUN..
    ÜLKEMİZİN GERÇEĞİ BUDUR..

    YanıtlaSil
  145. cüneyt beyin yazdıklarına katılıyorum bugüne kadar birçok konuda aman öyle mi lur böylemi olur diye suya sabuna dokunmadan yaşadık gelinen nokta bunu yanlış olduğunu gösteriyor herşeyin bir adabı ve uslubu vardır bizde bu çerçevede ilanı vermeliyiz çekinecek ne yanımız var ben pazartesi görüşe gitmeyip oraya vericem parayı ilana yollayacağım bizimde içerde canlarımız yatıyor benden sonrası tufan demeye kimsenin hakkı yok var diyorsanız bugün hukuk nerde adalet nerde diye sormayın. akdeniz

    YanıtlaSil
  146. Başkan böyle bir ilan vererek hükümet elinden geleni yapmıştır ama gücü yetmemiştir.Her nekadar iyi niyetli olsalarda hapis cezasını tamamen kaldıramamışlardır.Bu yüzden emeği geçen hükümete teşekkür ederiz gibi bir anlam çıkmıyormu böyle bir içerikten.Hükümeti onure edeceğiz yani.Üstelik bunu 8.000 TL harcayıp ilan vererek yapacağız.

    YanıtlaSil
  147. ekonomi zaten dibe vurmuş esnafın işadamının çekleri karşılıksız çıkıyor, asliye ceza mahkemlerindeki duruşmaların % 80'ini karşılıksız çekten, esas oy kaybını bunu görmezden gelirlerse yaşayacaklar

    YanıtlaSil
  148. SN CARPEDİEM

    Bizler kriz mağduruyuz. Alacaklarımızı tahsil edemedik ve borçlarımızı ödeyemedik. Bu duruma düştük. Ve bu kadar hukuki yanlışlar üzerine kurulmuş çek yasasına bağlı olarak çek imzalamanın ne kadar yanlış olacağını söyledim. Bu kadar gürültüye bu kadar habere rağmen hala birileri çek kesiyorsa ve karşılığı bankada yoksa vay haline.(bu anlamda olacaklar beni ilgilendirmiyor)

    selamlar

    YanıtlaSil
  149. TEŞEKKÜR EDMİYORUZ ERKAN
    AMA KÖTÜLEMEKTE BİZE ARTI GETİRMEZ
    BİZİM KARŞIMIZDAKİ TARAF BANKALAR VE BAROLAR DEĞİLMİ
    HÜKÜMETTE KARŞI, TOPLUM DERSEN HE KEZA HERKEZ BİZE KARŞI
    O ZAMAN ÖLMÜŞÜZ BİZ
    BEN SADECE KÖPRÜDEN GEÇME AŞAMASINDAYKEN KAVGA ETMEYELİM DERİM
    BURDA AMAÇ SESİMİZ GÜR ÇIKMASI BUDA KİTLELERE ULAŞIP ORGANİZE OLMAKTAN GEÇİYOR..
    ERTELEME İŞİNEDE KİMSE TAMAM BİTTİ DİYE BAKMASIN
    TBMM KURULUNDA BİR ÖNERGE GELİR ALACAKLI ONAY VERMESİ HALİNDE DİYE....
    O ZAMAN BAŞLADIĞIMIZ YERE GERİ DÖNERİZ..
    AYRICA BEN MEVCUT PARTİLER İÇİNDE HİÇ BİR PARİYİ TUTMAM OY VERMEM HİÇ BİRİNİ OY VERECEK DEĞERDE GÖRMEM..
    HERKESİN BUNU BİLMESİNİ AYRICA İSTİYORUM..

    YanıtlaSil
  150. Arkadaşlar çekte hapis cezasının kalkmasını isteyen biz yüzbinlerce kişiyiz AMA buişin aksini yani hapis cezasının
    kalkmasını istemiyen yüzbinlerce kişiler var kısaca özetliyecek olursak vadeli satış yapan her türlü toptancılar fabrikalar mal tefecisi toptancılar fabrikalar VE tefeciler bütün bunların bu işten fazlasıyla rahatsız olduğunu şu an bizden fazla sıkıntıya düştüklerini unutmayın bu yüzden onlarda bu hafta harekete geçip perşembeye kadar kanunu lehlerine çevirmeye çalışacaklar ARTIK bizim için her saniye perşembe gününe kadar çok önemli kimse rehavete kapılmasın şu an bizim lehimize gerçekleşen hiç birşey yok karşımıdaki mücadele etmemiz gereken birde avkat ordusu var onların mecliste uzantıları çok gerçi bu iş onların ekmek davası inanın kendi avukatım bile bu işe sevinmedi ŞİMDİ HAL BÖYLE İKEN AMAN AMAN UZATMALARI OYNUYORUZ FAKSA TELEFONA DEVAM GAZETE İLANI İÇİN BEN ELİMDEN GELENİ YAPICAM LÜTFEN PTT HESABI İHTİYAR

    YanıtlaSil
  151. GAZETE İLANI ÇOK GEÇ KALINMIŞ OLMAKLA BİRLİKLE SÜPER BİR DÜŞÜNCEDİR,

    NE YANİ KİTLE OLUŞTURULMASI PERŞEMBE GÜNÜ İNSANLARI MECLİSE DAVET ETMEKLE, GENEL KURUL ÖNCESİ CİDDİ SON BİR EYLEM YAPMAKLA MEVCUT TASARIDAN GERİ ADIM MI ATILACAK...

    SAĞDUYULU OLUN ARKADAŞLAR. KİMSENİN BENCİLLİK YAPMAYA HAKKI YOKTUR, BU ÇEK KEŞMEKEŞİ VADELİ KULLANIM HAPİS TÜMDEN ORTADAN KALKMALIDIR, ÇAĞDAŞ BİR UYGULAMA GETİRİLMELİDİR, BEN DE ÖMÜR BİLLAH BİR DAHA ÇEKE İMZA ATMAM, MUHTEMEL GELECEK NESİL ÇOCUKLARIMIZIN BU UYGULAMAYA MARUZ KALACAK OLMASI NASIL VİCDANINIZI RAHATSIZ ETMİYOR???

    BİREYSELLİĞİN BU DAVADA YERİ YOKTUR, GAZETE İLANINI ELBETTE DÜZEYLİ BİR METİN İLE VERMELİYİZ ANCAK AMAÇ KİTLE OLUŞTURMAK VE ÇEK İLE HAPİS KELİMELERİNİ EBEDİYEN BİRBİRİNDEN AYIRMAK OLMALIDIR.

    MEVCUT DURUMDA HAPİSTEKİ ARKADAŞLARIMIZIN ÇIKACAK OLMALARI VE SIRALANAN KAZANIMLAR ELBETTE OLUMLU, AMA ARAMIZDA BUNUNLA YETİNECEK OLANLARIN AKLINA ŞAŞIYORUM, NİHAYİ AMACA ULAŞMAK İÇİN HERŞEY BİTMİŞ DEĞİLDİR, İLAN MUTLAKA VERİLMELİDİR VE PERŞEMBE MECLİSTE KAÇ KİŞİ İLE OLURSA OLSUN SON BİR DARBE VURULMALIDIR.

    SAYGILAR
    SERTAÇ.

    YanıtlaSil
  152. değerli arkadaşlar


    güçlü ve para gücü ile savaş yürek ister,azim ister soygunu profösyönelleştirenler hep zaafiyetten kolay nemalanmıştır..

    bozgun yaratara hakkın büyüğünü gasp ederken ağzına çalınan balla hakkının çoğundan vaz geçenleri hep savaşı verenlere karşı kullanmışlardır...

    12 aylık mücadele hakkını istemeyi bilmeyenlerin verdiği yorgunluk ve geldiğimiz sıfır noktası...

    soygunun ustaları kaderi tayin edenlere nüfuz edeceklerdir..

    yaşadığımız olayda kulağa hoş gelen sessizlerin sesi,garip gurebanın fakir fukaranın hakkı,daha çok özgürlük sözcükleri..ve geldiğimiz nokta...

    ahmet iyimaya hakkı köylü ve barobank koalisyonu...

    my way

    YanıtlaSil
  153. ayrıca unutmayalım ki, 2 yıl tekrardan hapise gireceğini beklemek hapiste olmaktan daha zor olacaktır

    YanıtlaSil
  154. Hapis cezasına devam edecek olan hükümeti cesaretlendirmeyecek diyorsun.Umarım.Bu durumda yanımızda olan chp yi de harcamış oluyoruz yani.Senin siyaset yapmak derdinde olmadığını,bizim için uğraştığını biliyorum.Ama hamleyi tekrar tekrar gözden geçirdiğimde,bizim için tavrını net olarak koyan chp ye haksızlık,herşeye rağmen hapiste cezayı koruyan ak partiye gereksiz bir ödül olacağını görüyorum.Yanılıyor olabilirim.Sadece algılamam böyle.
    Genede benim için fark etmez.Elimden geleni yaparım.Ama diğer arkadaşların aydınlanması açısından seninle yaptığımız bu tartışmanın faydalı olduğunu düşünüyorum.Belki kararsız olan arkadaşların karar vermesine destek olmuşuzdur.

    YanıtlaSil
  155. DEĞERLİ ARKADAŞLAR,
    SAKİN VE KARARLI OLMAK ZORUNDAYIZ.BİZLER NETİCEDE ESNAFLIK YAPMIŞ İNSANLARIZ.VAKARIMIZI,AZMİMİZİ YİTİRMEDEN BU İŞİ SONUÇLANDIRACAĞIZ.FARKINDA MISINIZ BİLMİYORUM İNSAN HAKLARI VE ÖZGÜRLÜKLER ADINA BURADAN BİR ATEŞ YÜKSELİYOR.BU NE BUGÜNE DEĞİN ALIŞILDIĞI ÜZERE BİR ÖĞRENCİ HAREKETİ,NE UCUNDA BİR MENFAAT KAYGISI OLAN BİR ÖRGÜTLENME.SİYASET DE DEĞİL,AVANTA DERNEĞİ DE .SİVİL VATANDAŞIN BİR HAKKI ELDE ETME MÜCADELESİ BU.DAHA DOĞRUSU BİR İLKELLİĞİ KALDIRMA SAVAŞIMI.DAHA ÖNCE YAŞANMIŞ BİR ÖRNEĞİ DE VAR MI BİLMİYORUM.YOKSA DA BU BİR ÖRNEK OLACAK.İNŞAALLAH SONUCU DA İYİ OLACAK.ŞİMDİ:
    1-TASARI KANUNLAŞINCAYA KADAR DAHA ÇOK MÜCADELE ETMELİYİZ.ALTAYLI,BİRAND,KIRCA,VAHAP MUNYAR,GÜNGÖR URAS GİBİ TANINMIŞ KİŞİLER BİR YAZI VEYA TV PROGRAMIYLA BÜ İŞE BİR KATKIDA DAHA BULUNSALAR,EMİNİM İŞİN RENGİ ÇOK DAHA DEĞİŞİR.
    2-GAZETE İLANINDA, PARTİLERİN BU OLAYA YAKLAŞIMLARINI CİDDİ OLARAK TAKİP ETTİĞİMİZİ BELİRTMELİYİZ.KİM HAPİS YANLISI,KİM ÖZGÜRLÜK VE ADALETTEN YANA TAVIR ALIYOR,KİM MAZLUMUN YANINDA,KİM TEFECİLERİN GÖNLÜNÜ HOŞ ETMEYE ÇALIŞIYOR BUNLARIN FEVKALADE FARKINDA OLDUĞUMUZU SÖYLEMELİYİZ.
    3-ÇEK DOLANDIRICILIĞI İLE ÇEKİ ÖDEYEMEME VE İŞİNİ KAYBETME OLAYLARININ AYRI ŞEYLER OLDUĞUNU,BORÇLARIMIZI ÖDEYEBİLMEK İÇİN ÖZGÜRLÜĞÜN ŞART OLDUĞUNU MUTLAKA ANLATMALIYIZ.
    4-TBMM İÇİNDE AKL-I SELİM SAHİBİ MİLLETVEKİLLERİN İŞBİRLİĞİYLE (HAPİS CEZASI KALKMAZSA),OLAYI ANAYASA MAHKEMESİNE KADAR GÖTÜRMENİN MÜCADELESİNİ VERECEĞİMİZİ BEYAN ETMELİYİZ.
    5-CHP DEN RİCA ETSEK DE BİR BASIN TOPLANTISI DAHA YAPSALAR.ONLAR DA HAPİS DEVAM EDERSE,YASAYI ANAYASA MAHKEMESİNE GÖTÜRECEKLERİNİ İFADE ETSELER.
    ...........
    AYDINLIK GÜNLER GELECEK İNŞAALLAH...
    Pazartesi imkanlarımın el verdiği havaleyi yapacağım.
    HAKAN

    YanıtlaSil
  156. BİZ ARAMIZDA BİR BİRLİK BİLE KURAMAZKEN NASIL OLACAK BU İŞLER.ARKADAŞLAR AÇIN GÖZÜNÜZÜ PERŞEMBEYE DAHA ÇOK YASA ÇIKMADI DÜZENLEME YAPILMADI ADAMLAR HARIL HARIL LOBİ YAPARKEN BİZLER DÜŞMÜŞÜZ BİRBİRİMİZE.
    BIRAKIN ALLAHINIZI SEVERSENİZ BİN TL ÇEKE AVUKATA KAÇ PARA ÖDÜYORUZ BİLEN VAR MI .
    VERELİM İLANIMIZI ALTINADA ŞU İBAREYİ KULLANALIM.
    ( BU İLANIN YAYINLANMASINDA KATKISI OLAN CEZA EVİNDE YATAN ELLİBİN ÇEK MAĞDURUNA TEŞEKKÜR EDERİZ)
    HERKES GERÇEĞİ GÖRSÜN.

    YanıtlaSil
  157. ilana eğer şartlı tahliye kesinse ellerinizden öperiz. diye yazssak olmazmı.çünkü bazılarımıza kapalı kapılar ardında söz verdiniz sözünüzü tuttunuz gibi ne dersiniz.

    YanıtlaSil
  158. krizin başladı 2007 yılı son çeyrekten bu yana ameriakada 13 banka iflas ederk kapanmıştır diğer bankalarda, zarara geçmiştir, bizde ise bankalar karlarına kar kattılar, 9 aylık bilançolarda işbankası % 40 garanti bankası %50 kar açıkladı, bu bankaların hepsi yabancı ortaklı, onlar karlarına kar katarken türk halkı fakirleşti, ekonomi battı, biz bu hale düştük ama umurlarındamı zannediyorsunuz, değil,

    bankalar tahsil edemedikleri kart ve kredi alacaklarını zarar hanesine yazıp, devlete verecekleri vergiden düşüyorlar, ordan bile kazık yiyoruz, yurt dılına gidenler bilir banka şubesi görmek zordur az vardır, hele şubeler bizdeki gibi lux konforlı asla değildir bizde banka şubeleri markalı butiklerin satıl mağazası gibi, bu paralar nerden çıkıyor zannediyorsunuz, karşılıksız çek, kart kredi mağdurları pimi çekilmiş bomba gibi kucaktan kucağa atılıyor, birilerinin kucağında patlıyacak vede bu hiç iyi olmayacak, onlarda bunu biliyorlar, bilmeseler, ne tasarı çıkartırlar ne birşey yatan yatsın derler, bir orta yol bulmaya uraşıyorlar, haklılarmı derseniz deiller, çünkü banka tefeci lobileri yuznden bizim hukuksal haklarımızı çiğniyorlar, bu yasa çıksada bu iş bitecek zannetmeyin,

    kredi, kartlarınada kolaylık yaptılar güya başvuru sayısı %5 in altında kaldı, insanlar karnını doyuramıyor hangi borcu ödeyecek allahaşkına, kimse hayal görmesin, daha öncede dedim, deil hapis cezası idam verseler yine boş, onlarda farkında.

    YanıtlaSil
  159. ERKAN
    CHP Yİ AKP Yİ VEYA MHP Yİ KÖTÜLEYECEK VEYA GÖKLERE ÇIKARACAK BİR İLAN OLMAYACAK..
    BANKALARIN BAROLARIN VE SERMAYE GRUPLARININ BASKILARI BİR PARAGRAFLA ANLATILACAK AMA GENEL ANLAMDA HUKUKSAL YANLIŞLIKLAR VE BU GENEL AHLAKA İNSAN ONURUNA EVRENSEL HUKUK İLKELERİNE TERS UYGULAMALAR VE YAŞANAN ACILAR ANA TEMADIR TABİKİ CHPNİN DESTEĞİ GÜNDEME GETİRMESİ OLACAK İLAN BURDA YAYINLANACAK VE SON ŞEKİL HEPİMİZİN ONAYIYLA TAMAMLANACAK.
    EKONOMİK GEREKÇELERLE, HUKUKA İNSAN ONURUNA YAKIŞMAYAN HAPİS CEZASI VERİLİYORSA TERS MANTIKLA DÜŞÜNDÜĞÜNÜZDE GEÇİMİNİ SAĞLAMAK İÇİN HIRSIZLIK YAPAN BİRİNİNDE EKONOMİK GEREKÇELER ÖNE SÜRÜLEREK CEZA VERİLEMEYECEĞİ UYGUN BİR DİLLE ANLATILACAKTIR..
    BU İLANIMIZ HER KESİME HİTAP EDECEK VE TAKDİR EDİLECEKTİR..
    KUŞKUNUZ OLMASIN :)

    YanıtlaSil
  160. Bizim en büyük gücümüz haklılığımız.Hapis cezasını kaldırmak zorundalar.Hukuksuzluk yapıyorlar.Parası yok diye özgürlüğü kaybetmenin hiçbir haklı gerekçesi olamaz.
    Bankalar,avukatlar,tefeciler,tüccarlar ne kadar güçlü olursa olsun bir gerçeği haykırmamız lazım;AK Parti sınıfta kalmıştır.Hukuk sınıfta kalmıştır ve insanlıkta sınıfta kalmıştır.
    Gelin ilan verelim.Ama bu gerçeği haykıralım.Adaletin,mağdurun yanında olanları alkışlayalım.Hapis cezasına devam edenleride yerden yere vuralım.Bundan korkmayalım.Ben tüm aile fertlerimi Ak partiye oy attırmış bir adamım.Ama bu yaptığı yanlışı gizleyeceğim anlamına gelmez.Ak parti bu konuda gaflete düşmüştür.
    Hatta başkan geçen blogda bir yazı yayınlamıştın bir ayet vardı içinde.Çok güzel bir yazıydı.Gel o yazıyı ilan verelim.Ne dersin?

    YanıtlaSil
  161. UNUTMAMAMIZ GEREKENLER
    BU MUCADELE SADECE VE SADECE 3 KISI ILE BASLADI
    AMAC SADECE VE SADECE INSANLIK DISI BORCA HAPIS CEZASINI KALDIRMA FIKRI IDI
    ZAMANLA COK OLGUNLASTI VE OLGUNLASTIKCA BIZIMDE BASKILARIMIZ FARKLI SEKILDE OLMAYA BASLADI
    ILK BASLARDA SADECE MAILLE BASLAYAN BU BASKI SONRALARI MECLIS EYLEMLERINE KADAR GITTI
    BU GUN GELINEN NOKTADA ISE BIZIM ILK ONCE SUNU KABUL ETMEMIZ GEREKIR
    EGER BURADAKI INSANLAR OLMASA IDI YASAYI ZATEN MAYISTA CIKARTMISLARDI
    BUYUK BIR TOPLUMSAL GUCUZ ARKADASLAR EVET BUNU KABUL EDELIM
    GAZETE ILANIYLA YAPILMAK ISTENEN HICBIR SEKILDE KIMSEYE CEPHE ALMAK OLMAYACAK VE OLAMAZDA
    AMACIMIZ BELLIDIR
    BU KONUDA MAGDURIYETIMIZI TUM TURKIYEYE GOSTERMEK
    VE BU MUCADELEYE DESTEK OLACAK INSANLARA ULASMAKTIR

    INSALLAH HERKES ELINDEN GELENI YAPAR VE BU ILAN VERILEBILIR..

    (AMACIMIZ UZUM YEMEK' BAGCIYI DOVMEK DEGIL )

    YanıtlaSil
  162. 2-GAZETE İLANINDA, PARTİLERİN BU OLAYA YAKLAŞIMLARINI CİDDİ OLARAK TAKİP ETTİĞİMİZİ BELİRTMELİYİZ.KİM HAPİS YANLISI,KİM ÖZGÜRLÜK VE ADALETTEN YANA TAVIR ALIYOR,KİM MAZLUMUN YANINDA,KİM TEFECİLERİN GÖNLÜNÜ HOŞ ETMEYE ÇALIŞIYOR BUNLARIN FEVKALADE FARKINDA OLDUĞUMUZU SÖYLEMELİYİz.
    Hakan bende tam bu noktayı anlatmaya çalışıyodum.

    YanıtlaSil
  163. arkadaşlar gazeteye reklam verme işi DOGRUDUR unutmayalımki partilere oy veren biziz onları oraya biz gönderdik oylarımızla...
    bugun a partisi olur yarın b partisi sorun bizim dünya görüşümüz degil yapılan HUKUKSUZLUKTUR 60binin 2bin gösterilmesidir EKONOMİK SUÇA EKONOMİK CEZA degil HAPİS CEZASI uygulanmasıdır.biz terörstlerin yaptıgı gibi otobüs yakmıyoruz camları kırmıyoruz kamu malına zarar vermiyoruz biz insani olan tepkimizi gazete ilanıyla duyurmak istiyoruz.
    bu bizim sesimizi duymayan duymak istemeyenlere insani bir tepkidir sayın başbakanında hernekadar politikasını begenmesemde saygı duyacagını inanıyorum....

    YanıtlaSil
  164. CÜNEYT KARDEŞİME CANI GÖNÜLDEN KATILIYORUM,
    DERE GEÇERKEN AT DEĞİŞTİRMEYELİM,FAKAT BU İŞİN ANAYASAYA AYKIRI OLDUĞUNU DA ANLATALIM.YENİ BİR CEPHE AÇMAYALIM KESİNLİKLE AMA HAVUÇA DA TAVİZ VERMEYELİM,SADECE SORALIM ADLİ PARA CEZALARININ NEDEN KALKMADIĞINI,YERİNE İDARİ PARA CEZASININ NEDEN KONULMADIĞINI,BUNLARI SORALIM SORGULAYALIM..KISIR ÇEKİŞMELER HİÇ KİMSEYE FAYDA GETİRMEZ,BİZ MÜCADELEMİZİ HUKUK KURALLARI İLE YAPACAĞIZ.ÇÜNKİ BİZ YAKAN ,YIKAN,MOLOTOF ATAN,SALDIRAN OLMADIK ,HİÇ BİR ZAMAN DA OLMAYACAĞIZ...BİZ HEPİMİZ ESNAFIZ,ESNAF...BUNU ANLAYAMAYANLAR OLABİLİR AMA,ERGEÇ ONLAR DA ANLAYACAKTIRLAR.TEPKİMİZİ GÖSTEREBİLİRİZ,SAYGI ÇERÇEVESİ İÇİNDE,HUKUK SAVAŞIMIZ DAHA YENİ BAŞLIYOR..
    ÖZETLE BİZ ESNAFIZ,MAĞDURUZ AMA ONURLUYUZ,MAĞDURUZ AMA MAĞRURUZ,MAĞDURUZ AMA DÜRÜSTÜZ..DESTEK VERENLERDEN DE VERMEYENLERDEN DE ALLAH RAZI OLSUN....GÜN GELECEK ONLARDA HATALARINI ERGEÇ ANLAYACAKLARDIR...BU BAKIMDAN BİRAZ SABIR VE DOĞRU ADIM BİZİ SONUCA GÖTÜRECEKTİR.
    ZOLA

    YanıtlaSil
  165. Tamam.Bir bildiğin vardır bakalım.

    YanıtlaSil
  166. BİR DE BİR DETAYI PAYLAŞMAK İSTİYORUM,

    CUMA GÜNÜ NTV DE CELAL PİRİN SUNDUĞU O HEPİMİZİN CANINI SIKAN YAKIN PLAN PROGRAMI ŞÖLE BAŞLADI, CELAL PİR AYNEN ŞU İFADEYİ KULLANDI:"ÇEK YASASI KONUSUYLA İLGİLİ O KADAR ÇOK FAKS VE TELEFON ALDIK Kİ, SANTRALLERİMİZ KİTLENDİ VATANDAŞLARIMIZDAN ÇOK YOĞUN BİR İLGİ VAR...".
    KİTLEYENLER 2000 KİŞİNİN YAKINLARIMIYDI? HİÇ SANMIYORUM. BARDAĞIN DOLU TARAFINI DA GÖRELİM... VE O KİTLEYİ EĞER GAZETE İLANI YERİNDEN KIMILDATACAKSA BU İLANI VERMEK İÇİN BİR SANİYE BİLE DÜŞÜNMEYELİM. METİN ÜZERİNDE TARIŞMAK, EN MÜKEMMELİNİ YAKALAMAK İÇİN KAFA YORMAK FİKİR BEYAN ETMEK ZAMANIDIR.

    SAYGILAR
    SERTAÇ.

    YanıtlaSil
  167. 158 yazan arkadaşa katılıyorum tradejinin önümüzdeki yıl daha kötü olacğını yazalım

    YanıtlaSil
  168. neyi tartışıyoruzki biz

    - bankalar cephe alırmıs ZATEN EN COK KARSI CIKAN ONLAR DEĞİLMİ
    - tefeciler baskı kurarmıs ELLERİNDEN GELSE BİR KAŞIK SUDA BOĞACAKLAR HEPİMİZİ
    - iktidara karşı gelmeyecekmişiz BU ÇAĞDIŞI CEZAYI VEREN ZATEN ONLAR DEĞİLMİ AĞZIMIZA BAL SÜRMEK İÇİN 2 YIL ERTELEME DİYORLAR

    KAYBEDECEK NEYİMİZ VAR Kİ
    şahsım adına ailemi kaybettim. işimi kaybettim. onurumu kaybettim. başkada birşey kalmadı geriye....

    bu ilan kesinlikle verilmeli ve ben pazartesi sabah ilk iş olarak cebimde kalan son 80 tl yi yolluyorum başka yolu yok

    YanıtlaSil
  169. SAYIN SİTE YÖNETİCİLERİ.BAŞBAKANLA PAZARTESİ GÜN BİR GÖRÜŞME AYARLAMANIZ MÜMKÜNMÜ.ONUNLA KONUŞULUP DAHA SONRA İLANI DEVREYE SOKMAYA NE DERSİNİZ.BU ARADA ALİ BABACANLADA BU GÖRÜŞME GERÇEKLEŞTİRİLEBLİR.BİR ÖNERİ.BENİM BÖYLE BİR İMKANIM YOK OLANLAR MUHTEMELEN VARDIR.BU ÜLKEDE BİR KİŞİ İÇİN KANUN ÇIKIYOR.

    YanıtlaSil
  170. AYRICA ŞUNUDA ÖZELLİKLE BELİRTMEK İSTİYORUM

    BANKA HESABI EMREYE AİTTİR VE EMRE KARDEŞİME GÜVENİM TAMDIR.
    FAKAT HİÇ KİMSENİN AKLINA EN KÜÇÜK BİR KUŞKU GELMEMESİ AÇISINDAN BANKA EXTRESİ DİLEYEN ARKADAŞLARIMIZA TARAFIMDAN GÖNDERİLECEKTİR. HESABA GÖNDERİLEN PARA MİKTARI VE PARAYI GÖNDEREN KİŞİNİN KENDİSİNİ ANLAYABİLECEK ŞEKİLDE RUMUZLA İFADE EDİLEREK DİLERSENİZ SİTEDE DE YAYINLANACAKTIR..

    BAŞKA ÖNERİSİ OLAN VARSA YAZMASINI RİCA EDİYORUM.. ERKAN BAŞTA SEN:)

    YanıtlaSil
  171. hesap no yayınlarmısınız tekrar posta hesabı olursa daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  172. bizler için bunca zaman emek veren
    meclise giden tüm organizasyonları saglayan EMRE kardeşime sonuna kadar güveniyorum
    buradaki insanlar kimsenin 1 kuruşunada tamah etmez onada eminim

    YanıtlaSil
  173. sayın site yöneticileri biz insan hakları hukuk deyince dtp bizi kullanmaya çalışabilir sizden rica ediyorum buna izin vermeyin halkın gözünde 0 oluruz buna özellikle dikkat edelim

    YanıtlaSil
  174. SN. CÜNEYT, OFLUOĞLUNUN SİTESİNDE EMRENİN HESABI İLE BİRLİKTE BİR DE YAPI KREDİ HESABI VAR, YAYGIN AĞA SAHİP BANKA OLMASI BAKIMINDAN BEN DAHİL BİR ÇOK ARKADAŞ TARAFINDAN TERCİH EDİLEBİLİR.

    SAYGILAR
    SERTAÇ.

    YanıtlaSil
  175. ben diyorumki

    ilan için çok iyi bir metin hazırlanmalı, bu ilanı 1 kere yayınlama şansımız var, ama metin iyi ve çarpıcı olursa haber bültenlerine taşınır, ösel program yapılır, ayrıca ilanda muhakak bu sitenin web adresi verilmeli çok sayıda kişinin burayı ziyeret ederk yazılanları okuması sağlanmalı, hatta ilanın çıkacağı gün özel bir sayfa başlığı hazırlanmalı, girenlerin ilgi iel okuması sağlanmalı,

    YanıtlaSil
  176. ARKADAŞLAR
    YUKARDAKİ METNE EKLEME YAPARAK ASYA FİNAS YANINDA GARANTİ BANKASI HESABI EKLİYORUM
    BENİM HESABIM SAYILIR

    YanıtlaSil
  177. Başkan benim önerim benim hesap bir güzel çekleri öder kurtulurum sizede dua ederim:)

    YanıtlaSil
  178. ARKADAŞLAR YAPI KREDİ HESABI KOSİAD HESABIDIR.SİZLERE ZAHMET OLACAK AMA CÜNEYT BEYİN İSTEYENE GELEN PARANIN LİSTESİNİ YOLLAYABİLMESİ VEYA İSTENİRSE SİTEDE YAYINLAYABİLMESİ İÇİN EMRE KARDEŞİMİZİN HESABINA PARALARI YATIRMAMIZ GEREKİYOR.KOSİAD IN BİZLERE İLAN KONUSUNDA DESTEĞİ OLACAKTIR AMA BİZLERİN KENDİLERİNDEN BANKA DETAYLARINI İSTEYİP YAYINLAMAMIZ KANIMCA ABESLE İŞTİGAL OLACAKTIR.BU SEBEPTEN DOLAYI HERKEZDEN RİCAMIZ EMRE KARDEŞİMİZİN HESABINA PARA YOLLAMANIZDIR.HERKEZİN ANLAYIŞLA KARŞILAYACAĞINIZA CANI GÖNÜLDEN İNANDIĞIMI SÖYLERKEN HERKEZE SAYGILARIMI SUNARIM.

    CAN MERT

    YanıtlaSil
  179. Başkan benim o tür bir kuşkum yok.Sadece kosiad yönetimine güvenmiyorum.Yoksa sana ofluoğluna emreye hatta burada yazan her mağdura güvenim sonsuz.

    YanıtlaSil
  180. ÜNEYT SANA GÜVENİYORUM.SEVE SEVE SENİN HESABINA 150 LİRA ÇIKARABİLİRİM.

    YanıtlaSil
  181. sayın site yöneticileri burda gazete isimleri vermişşiniz fakat BİZ BU İLANI yayınlayamayız diyebilirlermi?bu konu düşünüldümü gazetelerle görüşüldümü?son gün top taca gitmesin?

    YanıtlaSil
  182. YA MAĞDURDAŞLARIM HALA DAHA NEYİ TARTIŞIYORUZ HEPİMİZİN KUYRUĞUNU KURTARMAYA UĞRAŞIYORUZ EMRE ARKADAŞIMIZ VE DİĞER ARKADAŞLARIMIZ KENDİLERİNİ ADADILAR BU YOLA MÜCADELE EDİYORLAR SÜREKLİ. PARA YOLLAYAN DA AZ MEKTUP YOLLAYAN AZ. AMA BİZ SANA DESTEK VERECEZ EYLEM YAPALIM DEYİP TE MECLİSTE DOLUP TAŞALIM DEYİPTE EMRE VE DİĞER ARKADAŞLARIMIZI BİR AVUÇ MAĞDURLA KURTLAR SOFRASINDA BIRAKAN ÇOK!
    BU YASA BİZE ZARARE VERECEK BİZ ŞİMDİ ORGANİZE OLMAKTA ZORLANIYORUZ ESKAZA 2YILLIĞINA ÖZGÜR KALSAK SONUNDA İDAM CEZASI BİLE ÇIKARTIR BU ALLAHSIZ HUKUKSUZ AHLAKSIZLAR.
    BU BİR OYALAMADIR KENDİLERİNE ÇIKAR SAĞLAYIP YİNE BİZİ DÜDÜKLEYECEKLER.
    BEN GAZETEDE İLAN KAMPANYAMIZA TAM DESTEK VERİYORUM İŞİN İÇİNDE EMRE VARSA DA GERİSİ TEFERRUATTIR BUNU UNUTMAYIN.
    KİMSE KİMSE İÇİN BU KADAR CANLA BAŞLA UĞRAŞMAZ.
    ÜNİVERSİTEDE SON 4 DERSİM KALDI GEÇEN SENE ŞEREFSİZLER SINAV BELGEMİ ÇALDILAR POSTA KUTUSUNDAN BU SEBEPLE YAKALANACAM KORKUSUYLA SINAVA GİREMEDİM YAKALAMAM BİTSİN DE OKULU BİTİRİP BİR AN ÖNCE ASKERLİĞİMİ DE BİTİREYİM İSTİYORUM BİR TÜRLÜ OLMUYOR. HARÇ İÇİN HER KURUŞUMU BİRİKTİRİYORDUM AMA İÇİNDEN KARINCA KARARINCA AYIRIP BU KAMPANYA İÇİN YOLLAYACAĞIM. ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN HER KAFADAN SES ÇIKIYOR AMA İCRAAT YAPANLAR HEP AYNI KİŞİLER. BİRAZ ALLAHTAN KORKUN YA MECLİSE YIĞILALIM SESİMİZİ KURSAĞIMIZ PATLAYANA KADAR BAĞIRIP DUYURALIM YADA BU ŞEKİLDE YAKALANMA KORKUSUNDAN UZAK GAZETE İLE BİLMEYEN HERKESİ AYDINLATALIM.

    KONUNUN CAHİLİ İNSANLAR DEVLET DOLANDIRICILARA AF ÇIKARIYOR DİYOR SİZ DUYMUYORMUSUNUZ? BİZ DESTEK İSTİYORSAK BU CEHALETİ ORTADAN KALDIRIP ASIL KİM DOLANDIRICI KİM KAN EMİCİ GÖSTERMELİYİZ!

    YanıtlaSil
  183. Adli ceza varsa kast unsuru aranıyormu?

    YanıtlaSil
  184. can dostlar lütfen bir ptt hesabı

    YanıtlaSil
  185. BU HABERİ YAYINLAMAYIZ DİYEN GAZETELER OLURSA BAŞKA GAZETEDE YAYINLARKEN BU HUKUKSUZLUĞA ORTAK OLANLAR LİSTESİNE YAYINLAMAK İSTEMEYEN GAZETELERİ DE EKLEYELİM DERİM BEN.
    HATTA KONUMUZLA EN BAŞINDAN BERİ MAİL TELEFON FAX YAĞDIRDIĞIMIZ UĞUR DÜNDAR VE MEHMET ALİ BİRAND IN DA NEDEN KENDİLERİNE BOK ATILINCA ADALETE İSYAN ETTİKLERİNİ AMA BU HUKUKSUZLUĞA SESSİZ KALDIKLARINI DA KİNAYELİ ŞEKİLDE BELİRTELİM DERİM BEN.
    HALK KİM HALKÇI KİM SERMAYECİ BİLSİN.

    YanıtlaSil
  186. ARKADAŞLAR ÇEKLE İLGİLİ ÇIKACAK KARAR BELLİ OLDU, ŞİMDİ BAŞBAKANLIK,BAŞBAKANIN EŞİNE .CUMHUR BAŞKANI VE EŞİNE MEİL VE FAX LARLA TEPKİLERİ PAZAR VE PAZARTESİ BASKI ALTINDA TUTALIM.NASIL ERTELEME 1SENE DÜŞÜNÜLÜYORDU BAŞBAKAN 2 YIL DEDİ.BURDADA BİR DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPIP BİR TEK O BU KARARI DEĞİŞTİREBİLİR.TİPONNE

    YanıtlaSil
  187. ARKADAŞLAR BU İLANI SALI DEĞİLDE PERŞEMBE GÜNÜ VERSEK NASIL OLUR ÇÜNKÜ DİYORUM BU BİZİM İLANDAN RAHATSIZ OLAN PARA BABALARI VE BUNLARIN TEMSİLCİLERİ KALKARLAR BİRDE PERŞEMBE ĞÜNÜ TAM SAYFA İLAN VERİRLER BİZİM TEZİMİZİ SÖNDÜRMEYE KALKABİLİRLER BEN BUNLARDAN KORKUYORUM BUDA BİR TAKTİK MESELESİ

    YanıtlaSil
  188. ELİN TERÖRİSTİ 5 CM UFAK HÜCREYE GEÇTİ BUNUN İÇİN MİLYON DOLARLAR HARCANDI MİLLET SOKAKLARA DÖKÜLDÜ POLİS ARACI YAKTI HERYERE MOLOTOF ATTI.

    BİZİM ÇEKTİĞİMİZ ÇİLENİN HADDİ HESABI YOK HAPİSHANEDEKİ KOŞULLAR İNSANLIK DIŞI MİLLET YERDE YATIYOR NÖBETLEŞE YATAK KULLANIYOR HAKSIZLIK AŞAĞINMA HER TÜRLÜ HAKARET DİZ BOYU, PSİKOLOJİK İŞKENCE YAPILIYOR HEPİMİZE! İNTİHAR, ŞİZOFRENİ, PRANOYA BATAĞINA ATILDIK KURTULMAK İÇİN UĞRAŞIYORUZ. AMA TERÖRİSTLER KADAR OLAMADIK! YAZIKLAR OLSUN BİZE BAŞKA NE DİYEYİM.

    YanıtlaSil
  189. MECLİS SALI GÜNÜ TOPLANIP YASAYI GÖRÜŞECEKMİŞ.GEÇ KALINMASIN.

    YanıtlaSil
  190. NEYİ BAŞARDIN ERKAN KARDEŞ

    YanıtlaSil
  191. Ya bilgisayardan bişey yapmaya çalışıyodumda sonunda oldu
    Yorum gönderemiyodum da.

    YanıtlaSil
  192. birde salı günü tefeciler banka yalakları çıkacak gazeteyi toptan alabilir yada bayilerden nekadar varsa alabilir gidersin bayiye gazete KALMADI cevabıyla karşılasılabilir bunun DİKKATE ALINMASI lazım...

    YanıtlaSil
  193. ARKADAŞLAR NAÇİZANE FİKRİM YARIN HEP BİRLİKTE AKP GRUP BAŞKAN VEKİLLERİ VE ADALET KOMİSYONU ÜYELERİNE VİCDANLARININ RAHAT OLUP OLMADIĞINI VE BU HUKUKSUZLUĞA NASIL BOYUN EĞDİKLERİNİ SMS YOLUYLA SORALIM.BİZ PAZAR GÜNÜ SABAHI BURDA BUNLARI DÜŞÜNÜRKEN ONLARINDA EN AZINDAN VİCDANLARINI AZDA OLSA SIZLATALIM.SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  194. İNSANLIKTAN NASİBİNİ, ALMAMIŞ VE 5 VAKİT ALNINI SECDEYE KOYAN ŞEREFSİZİN BİRİ BENİMA DIMA SAĞDA SOLDA YAZI YAZMAKTADIR.BEN BU SİTEDEN BAŞKA HİÇBİR YERDE YAZI YAZMIYORUM..BU ŞEKİLDE ÇOCUKÇA İŞLER İLE İLGİLENEN MÜFTERİ ZAATIN KİM OLDUĞUNU SÖLEMEME GEREK YOK SANIRIM.

    ŞİZOFREN ADAM!!! SEN ÖN PLANDA OLAMADIN.SENİ HERKES DEFETTİ BAŞINDAN.HALA DAHA KÖPEK GİBİ SAĞDA SOLDA HAVLIYORSUN.GİT EMEKLİLİĞİN TADINI ÇIKAR.BU İNSANLAR SANA VE BOŞ VAADLERİNE GÜVENMİYOR.YAKTIN BU İNSANLARI.

    YanıtlaSil
  195. EMRE OYAZIYI SEN YAZMADIYSAN SABAHTAN BERİ BİR AÇIKLAMA YAPABİLİRDİN.BEN YORUMU OKUYUNCA RESMEN ŞOK OLDUM.SÜREKLİ YAZDIM AMA NE YAYINLANDI NEDE CEVAP ALABİLDİM ZATEN ORADANDA YAZI KALDIRILDI.

    YanıtlaSil
  196. EMRE KARDEŞİM ANLADIĞIM KADARIYLA HERKEZ VEKİLLERİ ARAMAYI,SMS YOLLAMAYI VEYA FAX ÇEKMEYİ BIRAKMIŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR!!!SENDEN RİCAM HERKEZE ESAS BU SAATTEN SONRA DAHADA FAZKA TELEFON AÇMAMIZ GEREKTİĞİNİ VEYA FAX YOLLAMAMIZ GEREKTİĞİNİ ARKADAŞLARIMIZIN MAİL ADRESLERİNE BİLDİRMENDİR.GEREKLİ HASSASİYETİ GÖSTERECEĞİNDEN ŞÜPHEM OLMADIĞINI BELİRTİR SAYGILAR SUNARIM

    YanıtlaSil
  197. CVBI VERDİM. ŞİMDİ İŞİMİZE BAKALIM...

    1. PAZAR GÜNÜ SAAT: 13.00 DA AKPARTİ GRUP BAŞKAN VEKİLLERİ VE AKPLİ ADALET KOMİSYON ÜYELERİNİ SIKI BİR MARKAJA ALIYORUZ.ARIYORUZ MSJ ATIYORUZ VE FAX ÇEKİYORUZ..ARTIK USLUBUDA DEĞİŞTİRİYORUZ..

    2. PAZARTESİ GÜNÜ ÇOK ÖNEMLİ. GAZETE İLANINI ÇARŞAMBA GÜNÜNE KADAR VERMEMİZ İÇİN DESTEKLERİNİZİ PAZARTESİ GÜNÜ TEBRRUDA BULUNMALISINIZ..

    3.GAZETE İLANI HERHANGİ BİR PARTİYİ HEDEF ALMAYACAKTIR..SADACE BANKALAR BİRLİĞİ,BAROLARA ATIFTA BULUNULACAK,CEZAEVİNDEN TAHLİYE OLUCAK ARKADAŞLARIN BİZE YÖNELMESİ SAĞLANACAK VE SİTEMİZİN REKLAMI YAPILACAKTIR.

    4. CÜNEYT BEYİN DE DEDİĞİ GİBİ ÖZELLİKLE ASYA FİNANS A GÖNDERDİĞİNİZ YADA ŞUBESİNİ BULUPTA GÖNDEREBİLDİĞİNİZ YARDIMLARIN EKSTRESİ SİZİNLE PAYLAŞILACAKTIR.

    YanıtlaSil