Halkımıza duyurudur

HALKIMIZA ÖNEMLE DUYRULUR

GEÇİMİNİ DAR İMKANLARLA SÜRDÜREN BİZLER, KÜÇÜK ÖLÇEKLİ ESNAFLAR VE KOBİLER,

KRİZİN ETKİSİYLE KEŞİDE ETTİĞİMİZ ÇEKLERİ KARŞILIYAMADIK VE ŞİMDİ BİR KISMIMIZ CEZAEVLERİNDE BİR KISMIMIZDA KAÇAK YAŞAMAKTAYIZ.

KRİZİN TÜM ETKİSİNİ HİSSETTİĞİMİZ BU GÜNLERDE, KRİZİ FIRSATA ÇEVİREN BANKALAR VE TEFECİ GRUPLARIN MENFAATLERİ DOĞRULTUSUNDA YENİ ÇEK KANUNU ADALET KOMİSYONUNDA KABUL EDİLMİŞTİR.

OYSA, BAŞTA EKONOMİDEN SORUMLU DEVLET BAKANI SAYIN ALİ BABACAN, ADALET BAKANI SADULLAH ERGİN VE BİR ÇOK MİLLETVEKİLİ ÇEK HAPSİNİN ÇAĞDIŞI BİR UYGULAMA OLDUĞUNU BELİRTMİŞLERDİR

BİR KEZ DAHA BANKA VE TEFECİLERİN MENFAATLERİNİN HALKIN İRADESİNDEN ÜSTÜN OLDUĞUNU GÖRDÜK

31.12.2008 TARİHİNDEN İTİBAREN BAŞTA ADALET KOMİSYONU BAŞKANI AHMET İYİMAYA OLMAK ÜZERE BİR ÇOK AKADEMİSYEN ÇEK KANUNU’NUN HÜKÜMSÜZ KALDIĞINI İFADE ETTİ, BİR ÇOK BAĞIMSIZ MAHKEME KARŞILIKSIZ ÇEK KANUNUN ARTIK UYGULANAMAZ OLDUĞUNU GEREKÇESİYLE BERAAT KARARI VERMESİNE RAĞMEN EN KÜÇÜK BİR TEREDDÜTDE İÇTİHAT YAYINLAYAN YARGITAY CEZA KURULU, HALKIN BÜYÜK BÖLÜMÜNÜ ETKİLEYEN BU KARGAŞAYA DÜZENLEYİCİ HİÇ BİR İÇTİHAT YAYINLAMAMIŞTIR.!

80 BİN KAPASİTELİ CEZAEVLERİNE, İKİ KATI YOĞUNLUKTA İNSAN YATIRILMASININ BİR İNSANLIK SUÇU OLDUĞUNUN BİLİNMESİNE RAĞMEN ADETA KÜÇÜK ESNAFI CEZAEVLERİNE MAHKUM EDECEK BU YASAYI HAYATA GEÇİRME ÇABASINA GİRENLERİN ZİNCİRLEME İLİŞKİLERİNİ HALKIMIZIN SAĞ DUYUSUNA SUNUYORUZ

Not:

BU İLAN TÜM ÇEK MAĞDURLARININ NAFAKALARINDAN KESTİKLERİ YARDIMLARLA VERİLMİŞTİR

http://www.cekmagdurlari.com/ .................................. Av. Rahmi OFLUOĞLU

************

ARKADAŞLARIM GAZETEYE VERECEĞİMİZ İLAN İÇERİĞİ BU ŞEKİLDEDİR, EKLEME VEYA ÇIKARMA YAPABİLİRİZ..

Banka hesap:
ASYA FİNANS KATILIM BANKASI
İST-BAHÇELİEVLER ŞB./88
HS: 1880183

GARANTİ BANKASI / Ankara Yenişehir Şubesi
ŞUBE KODU: 00411
HESAP NO : 6653499
HESAP SAHİBİ: İSMAİL USTA

PTT DEN PARA YATIRMAK İSTEYENLER İÇİN
ENES AKDEMİR İSTANBUL-BAHÇELİEVLER POSTAHANESİ
(NOT: LÜTFEN PTTDEN PARA YATIRDIKTAN SONRA 0533 719 69 31 E BİLGİ VERİNİZ)

BU SAAT İTİBARİ İLE HENÜZ BU İLANI VEREBİLECEK PARA TOPLANMIŞ DEĞİL..

TOPLANAN PARAYA GÖRE İLAN EBADINI KÜÇÜLTECEĞİZ BUDA NE ÖLÇÜDE ETKİLİ OLUR BİLMİYORUZ..

669 yorum:

  1. Sayın Millet Vekilimiz Ali Rıza ÖZTÜRK kendisine mesajı çektiğim telefondan dönüş yaptı arkadaşlar.
    Hepimiz Adına kendisine Teşekkür ettim oturumda olanları mağdurlar olarak takip ettiğimizi ve hükümetin satımışlığının ne kadar ayyuka çıktığını gördüğümüzü.
    Elbet adaletin Allahın yardımı ve milletin iradesiyle tecelli edileceğini ve sandıkta bu hükümete gereken cevabı vereceğimizi uygun bir dille belirttim.

    Arkadaşlar vekillerimizi arayın imkan buldukça gerçekten samimi onurlu şerefli vekillerimiz var ve bu haksızlığa ancak birlik olursak dur diyebiliriz.

    YanıtlaSil
  2. ÖNEMLİ.....ARKADAŞLAR 181 de yazan Arkadaşımızın önerisini dikkate ve ciddiye alalım son dakikada artık ilan filan pek fayda etmez ama bir gerçek varki oda kalabalık olarak meclise veya kapısında yada AKP merkezi önünde bizlerden birirlerinin organizesi ile kalabalık olarak görünmek artık en etkili karar arefesinden önce yapılabilecek bu görünüyor.
    ORTALIK ve KAHVELER İŞSİZ İNSAN KAYNIYOR ÇOLUK ÇOCUK Kadın ERKEK onlara yapacakları işin sadece Mecliste veya önünde beklemek olduğunu ve bunun karşılığındada 2 -3 saatliğine 20-30 TL kazanacaklarını söylersek yüzlerce insan gelir...
    buda 100 kişi gelse 2000-3000 TL eder bu saatten sonra artık ilan filan zayıf kalır artık göz korkutma zamanı bu işi organize edebilirsek ben bugün 100 tl gönderdim yarın sabahta 300 TL daha göderirim. ...İzmirden MİMAR

    YanıtlaSil
  3. ARKADAŞLAR BİZ HUKUKSUZ ÇEK HAPSİNE KARŞIYIZ!!!
    ADALET
    HUKUK
    İNSAN HAKLARI
    İSTİYORUZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. evet bunlar yasayı aynen geçirecekler bari 3-4 sene olsun

    YanıtlaSil
  5. Ankarada bulunan arkadaslar yarin icin bir calisma var mi ...Esim ve babam orda olacaklar

    Teoman

    YanıtlaSil
  6. İzmir'de bir banka şubesinin müdürü uğradığı silahlı saldırı sonucu yaralandı.
    İzmir'in Gaziemir ilçesinde, meyve sebze tüccarlığı yapan Ö.Ö., 800 bin TL'lik kredi borcunun taksitlerinin yeniden yapılandırılması konusunda tartıştığı bir bankanın şube müdürü olan İbrahim Turgut'u tabancayla bacağından vurdu

    YanıtlaSil
  7. TBMM Genel Kurulunda Çek Kanunu Tasarısı'nın
    görüşülmesine başlandı.
    Tasarının tümü üzerinde MHP grubu adına konuşan Ordu Milletvekili Rıdvan
    Yalçın, tasarının, sorunları çözmek yerine artırdığını ileri sürdü.
    Bu tasarının ne ticari ne de hukuki bir yanının olmadığını belirten
    Yalçın, mahkemelerde görülen davaların yüzde 20'ye yakınının çek ve çekle ilgili
    olduğunu, tasarı yasalaşırsa her dava için lehe ve aleyhe düzenleme yapmak
    zorunda kalacak olan mahkemelerin iş yükünün daha da artacağını söyledi.
    Yalçın, tasarının sorunları ötelediğini, üzerinde çalışılmaya ihtiyaç
    hissedildiğini ifade etti.
    DTP grubu adına söz alan Hakkari Milletvekili Hamit Geylani de
    Türkiye'nin sancılı bir dönemden geçtiğini belirterek, ''Demokratik açılımda
    yeterince cesaret gösteremeyen Hükümetin ülkeyi karanlığa götürdüğünü'' ileri
    sürdü.
    DTP'nin kapatılma tehdidiyle karşı karşıya olduğunu kaydeden Geylani,
    ''Hangi parti olursa olsun, parti kapatmak antidemokratik ve çağdışıdır'' dedi.
    Geylani, tasarının köklü bir değişiklik getirmediğini belirterek,
    karşılıksız çek düzenlemenin ceza yaptırımına bağlanmasının hiç bir mantıklı
    gerekçesi olmadığını savundu.
    Geylani, bankaların daha fazla sorumluluk üstlenmesi gerektiğini
    söyledi.

    ''ÇALIŞ VE BORCUNU ÖDE DİYORUZ''

    AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli, 2008'de takasa verilen çek
    miktarının 265 milyar TL ile milli gelirin yüzde 28'ine denk geldiğini, bu
    rakamın çok büyük olduğunu ifade etti. Bunun çek sisteminin ne kadar
    benimsendiğini ortaya koyduğunu anlatan Canikli, 2008 yılında karşılıksız çıkan
    çek oranının ise yüzde 5 olduğunu bildirdi. Yüzde 95 oranında vadeli çek
    sisteminin çalıştığını dile getiren Canikli, ''Bu rakam, sistemin başarılı
    olduğunu, kökleştiğini göstermektedir'' dedi.
    Çekin vadeli olarak kullanılmasının yerine başka bir çözüm konulmadığı
    sürece bu sistemin eksikliklerinin giderilerek devam ettirilmesi gerektiğini
    anlatan Canikli, ''Hapis cezasının kaldırılması demek 265 milyar TL'lik çek
    sisteminin büyük oranda ortadan kaldırılması, büyük darbe vurulması demektir''
    diye konuştu.
    Çek sisteminin başarılı olmasının nedeninin ''hapis cezası müeyyidesi''
    olduğunu kaydeden Canikli, ''İmkan verildiği zaman borcunu ödeyebileceğini
    düşünüyorsa 'hapisten çık, çalış ve borcu öde' diyoruz. Buna imkan tanıyoruz. Hem
    borçlular hem alacaklılar açısından fırsat doğuyor'' dedi.
    Canikli, Hamit Geylani'nin sözleri üzerine de DTP grubuna yönelik olarak,
    ''Devletin AK Parti ile birlikte DTP'yi kapatmak istediğini ima ediyorlar. Bunlar
    basit, içi boş, anlamsız sözlerdir. Partiyi kapattırmak için her türlü şeyi
    yapıyorsunuz. Biraz kendinize, konuşmalarınıza bakın'' dedi.
    Şahsı adına söz alan AK Parti Rize Milletvekili Ali Bayramoğlu da sadece
    borçlunun değil alacaklanın da haklarının korunması gerektiğini ifade etti.
    Şahsı adına söz alan CHP Mersin Milletvekili Ali Rıza Öztürk, CHP olarak
    karşılıksız çek keşine etmenin suç olmaktan çıkarılmasını ve bu nedenle hapiste
    yatanların hemen salıverilmesini istediklerini söyledi.
    Öztürk, ''Çek alacaklıları padişah oğlu mudur? Çek alacaklısının
    haklarını koruyorsunuz da bono alacaklılarının haklarını neden korumuyorsunuz?''
    diye sordu.
    Adalet Komisyon Başkanı Ahmet İyimaya da tasarının içeriği ve komisyon
    süreci hakkında bilgi verdi.

    TBMM.GOV.TR SİTESİNDEN HABERLER....ZEYNEP

    YanıtlaSil
  8. halen sms atmaya devam ediyorum ve yarin 14 e kadar da atacagim...kusura bakmayin ilan parasini konture verdim...simdi mesaj zamani ...

    YanıtlaSil
  9. İzmirden MİMAR Arkadaş
    izmirden mağdur arkadaşların örgütlenmesi ile ilgili istersen dialoğa geçebiliriz.

    SERTAÇ.

    YanıtlaSil
  10. Akp yönetileri,2001 de kriz döneminde 7 banka battı 47 milyar dolar hortumlandı ama devlet bu bankaların borçlarını ödedi.Bu bankalar ve sahipleri nerede? Tabi sizin gücünüz esnafa ve sanatkara yeter.Bankacılara gücünüz yetmez.TBMM müzkarelerde gördük.Ancak onların sözcülüğü size düşer..

    YanıtlaSil
  11. su anda E harfindeki illerin miletvekillerine mesaj atiyorum z ye kadar devam....arkadaslar durmayalim bu gece uyku yok...site uyumusa benziyor

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar,

    AKP grup kararı nedeniyle muhalefetin verdiği her önergeyi reddedip kendilerinden gelen önergeleride destekleyerek bu yasayı adalet komisyonundan geldiği şekliyle geçirecek görünende söylenende budur.

    BU NEDENLE

    BU SAATTEN SONRA ARADIĞIMIZ CHP VE MHP Lİ VEKİLLERE BU YASANIN ANAYASA MAHKEMESİNE GÖTÜRÜLMESİ YÖNÜNDE BASKI YAPMAMIZ GEREKMEKTEDİR. ÇÜNKÜ BUNUNDA BİR SÜRESİ VAR. ONUN İÇİN ŞİMDİDEN ÇALIŞMALARA BAŞLAYALIM BEN ARAMALARA BAŞLADIM BİLE.

    AHİM YAZAN ARKADAŞLAR VAR

    İÇ HUKUK YOLLARI TÜKENMEDEN AHİM KAPISI AÇILMIYOR. ÖNCE ANAYASA MAHKEMESİ OLMAZSA AHİM BU YOL BÖYLE

    YanıtlaSil
  13. Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

    YanıtlaSil
  14. SUCLU DEGIL BORCLUYUZ...
    KAST unsuru yasada olmaliki hukuken ve siyaseten
    ADALET BITMESIN//// gonderdigim mesaj metni

    teoman

    YanıtlaSil
  15. Bende yazan arkadaşlara katılıyorum hepimiz hapis cezasına karşıyız ama bu vekillerle bu yasa aynen geçer kaldı ki daha çoğunluğu bile toplayamıyorlar bizim lehimize konuşan 3 milletvekili vardı akp ise komple katılıp bu yasayı geçirecekler buna şüphe yok, en azından verilen süreyi 3 veya 4 seneye çıkarabilirsek bu yönde bir önerge verdirebilirsek hiç olmazsa pazarlık payımız olur 3-4 sene serbest kalmamız demek hapis cezasının komple kalkması demek daha çok uğraşırız ankarada yatar kalkarız biz nefes alır vekillere nefes aldırmayız bu adamlar mevcut yasadaki 470tl yi 1000 e çıkaramadı hapis cezasını kal dır maz lar adalet bakanı oyalama taktiği yapıyor orta vade de kaldırcaklarmış bakın bastırıp 3-4 sene ye çıkartalım ondan sonra daha etkili oluruz

    YanıtlaSil
  16. Akp yöneticileri,2001 de batan ve hortumlanan banklarda çalışanların sayısı kriz mağduru 53.000 kişi oldu.Şimdi ise 70.000 üzerinde karşılıksız çekten yargılan mağdur insan var.Çalışanları ve aile katarsanız 500-600 insan şu an mağdur.Siz mağdurun yanında olamazsınız.Bu çek kanuna destek veren AKP yöneticileri ve milletvekilleri ancak bankaların faktoringlerin ve tefecilerin temsilisi ve bizi batıranların
    yanında olurlar..ibrahim

    YanıtlaSil
  17. Hapiste yatan bir kişi herşeyini yitirmiş bir kişi çıkıp 2 Sene içinde borçlarını nasıl ödeyecek tekrar hapise dönmemek için hırsızlık mı yapacak işsizlikte rekor kırılan bir ülkede borcunu nasıl yapılandıracak iyimaya devlete taahhütte bulunup düzenli ödeme yapan kişiler'e öbür anlaşmaya geçebileceğine dair birşeyler söyledi pek anlamadım ama verilen süreyi yukarı çekmek bizim elimizde....Biraz bastırırsak 3-4 sene yasanın böyle geömesinden iyidir...

    YanıtlaSil
  18. SMS METNIDIR..
    Eger Bankalar Birliginin baskisiyla 1000 tl yi 500 tl ye indirmek icin onerge veriliyorsa ve egemenlik milletinse KAST icinde onergeyi MILLET bekliyor bu kez

    Teoman

    YanıtlaSil
  19. 14te yazan arkadaşım hak verilmez alınır bizi destekleyen chp ortada duran mhp var anayasa mahkemesine götürmesi için bastıralım oda olmadı AİHM gidelim arkadaşlar karşılıksız çek mahkemesi 2MİLYONA yaklaşmış aklımızı başımıza alalım 2milyon insanın biryere dilekçe yazması BÜYÜK BİR OLAYDIR.
    hükümetin bize vermeye çalıştıgı 2SENE ERTELEME HAVUCUNU kabul etmeyelim.
    biz HAKKIMIZI istiyoruz BUNU UNUTMAYALIM
    biz ÇEK HAPSİNE karşıyız!!!

    YanıtlaSil
  20. ARKADAŞLAR BU YASANIN BÖYLE ÇIKACAGI KESİNLEŞTİ ŞU ARANMALAR BİTSİN VE HAPİSTEN ÇIKAN ARKADAŞLARLA BULUŞUP DAHA İYİ ÖRGÜTLENİRSEK ANKARAYA DAHA ÇOK BASKI YAPARIZ ŞİMDİ HİÇ KİMSE BİŞEY YAPAMIYO ÇOGUMUZUN ARAMASI VAR ANCA SANAL ALEMDE GÖRÜŞEBİLİYORUZ AMA BU YASADA ÇIKINCA NASIL OLSA 2 SENE RAHATIM DİYEDE KİMSE BU SİTEYİ BIRAKIP GİTMESİN

    YanıtlaSil
  21. AKP liler 2001 krizinde bu devlet batan ve hortumlanan bankaların paralarını kuzu kuzu mudilere ödededi.Bu devlet batan ve kurtardığı 1 bankanın parası ile 70.000 çek mağduru kurtarır.

    YanıtlaSil
  22. ARKADAŞLAR YOLUN BAŞINDAYIZ MÜCADELEYE DEVAM BUNDAN SONRA YAPCAĞIMIZ DAHA DÜZENLİ SES GETİRİCİ ÇALIŞMALAR YAPMALIYIZ İL İL ÖRGÜTLENİP DAHA KUVVETLİ LOBİ ÇALIŞMALARIYLA ETKİLİ OLMALIYIZ UNUTMAYIN GERÇEK SAYIMIZ ÇOK SADECE BİRBİRİMİZDEN HABERİMİZ YOK SEÇİMLERDE YAKLAŞIYOR AİHM KALABALIK DAVALARI DAHA DİKKATE ALIYOR VS VS ŞİMDİ BU İŞİN BAYRAKTARLARI BU SİTENİN YÖNETİCİLERİDİR-------İHTİYAR

    YanıtlaSil
  23. şahsım adına hiçbir taahütnameyi imzalamam, olduda borcumu ödeyemedim, bu sefer borç için + 3 ay da taahütü ihlalden hapis var haberiniz olsun, bu yasa o yada bu şekilde geçecek, içerdek,ler çıkacak, ama hiçbir sorun çözülmeyecek, kimse borcunu ödeyemez bu kriz ortamında

    2007 senesi nde düzenlenmiş 10.000 tl lik çek olsun,

    bu çek için 2 senelik taaahütname imzalamak için 4 sene çekin süresi 2 senede taahüt ödeme süresi, etti 6 yıl yıllık %12 den temerrüt faizi eder %72

    ettimi borç 17.200 tl bunun üstünden %12 avukatlık ücreti 2050 tl de o ettmi size 19.250 tl çek bedeli çıktımı 2 katına, varsa bunu ödeyebilecek ödesin, ben ödeyemem şahsen, hapsisse hapis idamsa idam, önce ekonomiyi düzeltsinler, kaybettiklerimi geri versinler bende ödeyebilecek duruma geleyim borcumu, yoksa önümüzdeki yıllar daha büyük sorunlara gebe.

    YanıtlaSil
  24. AKP HÜKÜMETİ BİZİM ÖDEDİĞİMİZ VERGİLERLE İMRALIDA YATAN KÖPEGE DAHA RAHAT HAYAT SÜRDÜRSÜN DİYE YENİ OTEL YAPTIRDILAR VE YANINADA YANDAŞLARINI GÖNDERDİLER SIKILMASIN DİYE BİZ DAHA NELERİ GÖRECEZ O YARATIGI DAHA SERBEST BİLE BIRAKACAKLAR ADAMLAR YATTIGI YER 3 METRE KÜCÜLDÜ DİYE YAKIP YIKMADIKLARI YER KALMADI BU NASIL ADELET BU NASIL YASA BU NASIL DEVLET BİZ NE SUÇ İŞLEDİKDE BİZE HAPİS CEZASI CIKARIYORLAR BİZLER SUÇLU DEĞİLİZ BORCULUZZZ BORCLU

    YanıtlaSil
  25. Ya zaten bizde senden farklı birşey söylemiyoruz ki yasayı böyle geçirmekmi iyi yoksa 4 sene serbest kalıp hapis kararını kaldırtmaya çalışmak mı...Pazarlığın ortasındayız akp kaldırmam müddet tanırım diyor chp mhp kaldıralım desede itibar görmüyor bari 3-4 seneye çıkartıp rahat rahat ankaraya gidelim bu pazarlığı yapmak zorundayız zaman burnumuzdan kıl aldırmama zamanı değil hele bir güçlenelim.

    YanıtlaSil
  26. Burda hiç kimse taahhüt imzalamaya bayılmıyor zaten...

    YanıtlaSil
  27. ss34 e katılıyorum.

    YanıtlaSil
  28. AKP HÜKÜMETİ GÜNDEM DEĞİŞTİRMEK İÇİN DTP KAPATMAYA GİDİYO ANLAMIYORUM MEHMET ALİ BIRANT BİLE TERÖR LİDERİYLE PROGRAM YAPIYO

    YanıtlaSil
  29. bıktım bu politik oyunlardan tavşana kaç tazıya tut diyorlar, ne şiş yansın ne kebap, güya krizden dolayı mağdur olan çek magdurlarına çözüm öneriyorlar, tam bir komedi, çözüm diye önerdikleri dahada kötü duruma düşürmek,

    YanıtlaSil
  30. Yarin 14 de basliyacak Genel Kurul esnasinda anayasa mahkemesi de dtp icin karar aciklayabilir...

    YanıtlaSil
  31. Sonunda 2 sene süre verdik ödeyemediniz diyecekler hapise devam edecekler 2 sene dediğin nedir ki göz açıp kapayıncaya kadar geçer hiç olmazsa bu yasa en kötü ihtimalle 3-4 seneye çıkar hapis mapis kalmaz

    YanıtlaSil
  32. Madem bu yasa böyle çıkacak bir önerge verdirip borçluların bu verilen sürede borçlarını ödemesi eskisi gibi düzen kurmaları zaman ister deyip 4 seneye çıkartmaktır arkadaşlar bu benim kendi düşüncem...Herkese iyigeceler

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar benim borç 40 binlira taahhütte bulundum borcum oldu 70 bin onuda iki yılda ödemek için 24 taksit yaptılar . Aylık 2916 lira nasıl ödeyeceğim. Bu imkansız ilk ayın sonunda beni yakalayacaklar. Hemde adresimi falan vereceğim onlara öylemi. Bence bunlar kaçakları yakalamak için bu iki yıl zımbırtısını ortaya attılar. Adresleri tesbit edip bizi tek tek toplayacaklar . Ceva evlerinde yer yok diyede PKK lıları dışarı çıkaracaklar . Nede olsa iflaş etmek ülkeyi bölmek için ülkenin askerini öldürmekten daha büyük bir suç.

    YanıtlaSil
  34. Borçlarını eşit taksitlerle iki yılda bitmek,ceza evinden yeni çıkmış,hiç sermayesi olmayan ,işi olmayan insanların yiyebileceği bir haltmı....ne yapmaya çalışıyor bunlar anlamak mümkün değil...:(

    YanıtlaSil
  35. Ankara Sanayi Odası Başkanı Nurettin Özdebir ekonomide daralmanın hız kesmesine karşın içinde bulunulan durumun "çok iç açıcı olmadığını" bildirdi.

    2 sene gercekci bir tarih olmaktan uzak bu ekonomik durumda borclarin odenmesi icin

    YanıtlaSil
  36. SS34 KARDEŞİM,

    ARALIK AYINDAYIZ. AKP ERTELEME YAPIYOR NE KADAR 2 YIL

    2 YIL NE ZAMAN DOLUYOR ARALIK 2011

    SEÇİM NEZAMAN

    MAKSİMUM KASIM 2011

    SENCE

    AKP O SEÇİMİ KAZANIRSA HAPSİ KALDIRIRMI BENCE KALDIRMAZ

    PEKİ

    SEÇİMİ BAŞKA PARTİ KAZANSA BU YASAYA EL ATARMI,

    BENCE ATMAZ..

    ÇÜNKÜ KİM KAZANIRSA KAZANSIN ÖNÜNDE EPEY BİR ZAMAN VARDIR VE KİMSE ÖNÜNDE ZAMAN VARKEN EKONOMİYİ BORÇ VEREREK BESLEYEN BANKALARI KARŞISINA ALMAZ.

    BU NEDİR PEKİ

    OYALAMA. BANKALARA RAĞMEN BU ADLİ PARA CEZALARINI LALDIRMAZLAR ÇÜNKÜ DEVLET 2010 DA 280 MİLYAR TL BORÇLANACAK BUNUN 180 MİLYAR TL SİNİ İÇ BORÇ ALARAK YAPMAYI PLANLIYOR. PARAYI KİM VERECEK

    SENMİ, BENMİ. MAĞDURLARMI TABİKİ HAYIR YANİ BANKALAR VERECEK

    O ZAMAN BU YASANIN BANKALAR BİRLİĞİ YASASI OLMASINDAN DAHA DOĞAL BİRŞEY YOK.

    SN.ALİ RIZA ÖZTÜRK DOĞRU SÖYLÜYOR SONUÇTA

    ONUN İÇİN BU YASAYI ANAYASA MAHKEMESİNE GÖTÜRTMEMİZ GEREKİYOR. ÇSALIŞMA BU YÖNDE OLMALI VDE BUNU SAĞLAMALIYIZ.

    AKP BUDUR, SİYASETTE BUDUR.

    BEĞENSEKTE BEĞENMESEKTE BU BÖYLE BU NEDENLE BİZ İŞİMİZE GELENİ YAPMALIYIZ. ÇÜNKÜ ONLAR ÖYLE YAPIYORLAR. UYANALIM ARTIK. UYANALIM. YOKSA DAHA ÇOK BEKLERİZ.

    KİMSE BU YASADA SÜRE UZATIMI FALAN BEKLEMESİN AKP İZİN VERMEZ.

    JENARDİ DOĞRU SÖYLÜYOR.

    EKLENİRSE KAST UNSURU EKLENİRKİ ODA ÇOK ZOR.....

    TEK SEÇENEK ANAYASA MAHKEMESİ KALIYOR.

    KABUL EDENLER.....

    EFMEYENLER.......

    YanıtlaSil
  37. Benim anlamadığım;erteleme olduğu zaman anayasa mahkemesine gidilmiyormu?

    YanıtlaSil
  38. sayın site yöneticileri erteleme oldumu anayasaya mahkemesine gidiliyormu?arkadaş dogru sormuş bunu düşünmemiştik bilgi verirseniz sevinirim birde yargıtay olaya müdahil olamıyırmu?katsayı yargıtaydan dönmüştü bizim yasada dönermi?aihm hangi koşullarda gidilebilyormu?
    zaten önümüzde seçim var akp bizi ertelemeyle uyutmaya çalışıyor!borcun anasını ödeyemeyen danasını nasıl ödiycek?
    arkadaşlar benim kontürüm yok e-mail gönderiyorum inşallah okuyorlardır?

    YanıtlaSil
  39. 38 DE YAZAN ARKADAŞIM,

    ERTELEME OLMASIN DİYEN YOKKİ. NİÇİN YANLIŞ ANLIYORSUN.

    BEN DEDİMKİ BU YASA AYNEN GEÇECEK UZATMA OLMAYACAK. AYNEN GEÇİNCE İÇİNDE ZATEN UZATMA VAR. BUNU AKP ZATEN KOYDU YASAYA. MUHALEFETTE KALDIR DEMEYECEĞİNE GÖRE ERTELEME CEPTE. DERDİN BUYSA RAHAT OL.

    YASAYA KAST UNSURU KONULURSA BU OLAYI ÇÖZER. TÜM DAVALAR YENİDEN GÖRÜLÜRT VE EN AZ SÜREN DAVA 4 YIL SÜRER. BU MOKTADA ANAYASA MAHKEMESİNDEN BAHSETMİYORUM..

    KAST UNSURU KONMAZSA ANAYASA MAHKEMESİ VUNU İPTAL EDER. HOŞ KONSADA İPTAL EDER YA DEĞİNMEK İSTEMİYORUM.

    SORUN ŞUDUR,

    METİNDE ERTELEME ZATEN VAR. TAHHÜDÜ VERDİNMİ YATIYORSAN ÇIKARSIN ARANIYORSAN DÜŞER ALACAKLINLA ANLAŞSANDA ANLAŞMASANDA BU BÖYLE. BÖYLEDE KARDEŞ 4 AY SONRA TAAHHÜT VERİP 5 AYDA ÖDEMEYE BAŞLAYACAK GÜCÜN VARSA SANA DİYECEĞİM BİR ŞEY YOK.

    BORCU 5-10-20-30 OLAN TAKSİTLENDİRDİ AKRABYI TALUKATINI ELENSE ETTİ VE ÖDEDİ DİYELİM YA BORCU YÜKSEK OLANLARIN BU PARAYI BU SÜRELERDE KAZANIP ÖDEME İMKANI YOKSA.

    O ZAMAN

    KIÇINI KURTARMAK İSTEYEN BORCU AZLAR BU MÜCADELEDEN FAYDALANMIŞ DİĞERLERİNE NE HAlNİZ VARSA GÖRÜNMÜ DİYECEKLER.

    BAŞTAN BERİ SÖYLEDİĞİMİZ BİRŞEY VAR..

    BİZ HUKUK MÜCADELESİ VERİYORUZ

    ÜSTELİK

    HUKUKSUZLUĞA

    VE BU HUKUKSUZLUĞU YARATAN HÜKÜMETE KARŞI.

    BİR DÜŞÜN İSTERSEN

    VATANDAŞ DEVLETE VE DEVLETİN YARATTIĞI HUKUKSUZLUĞA KARŞI MÜCADELE VERİYOR.

    NE ANLADIN......

    KUKUKU SAĞLAMAK DEVLETİN YAŞAMAK MİLLETİN GÖREVİ. AMA MİLLET DEVLETEİN HUKUKSUZLUĞUNA KARŞI MÜCADELE EDİYOR..

    BAK GECENİN BU SAATİ TELEFONU YENİ KAPATTIM YORUM YAZIYORUM. BEKİR BOZDAĞLA KAVGAM YENİ BİTTİ BİRAZDAN BİR BAŞKA AKP MİLLETVEKİLİYLE KAVGA ETMEK İÇİN TELEFON AÇACAĞIM.

    BİZ UYUMUYORUZ.... UYUYAMIYORUZ.....

    ONLARDA UYUMASINLAR. BANA SERT ÇIKANA SÖYLEDİĞİM İLK SÖZ ŞU. SAKİN OL....

    SEN VEKİLSİN...

    BEN ASİLİM....

    SENİ ORAYA BEN VE BENİM GİBİLER GÖNDERDİ...

    DİNLEYECEKSİN......

    O ZAMAN KİMSENİN GAZI KALMIYOR MERAK ETME........

    O NEDENLE

    BUNLARI BIRAKALIM ARAYALIM....

    ARTIK BEN TEHDİT EDİYORUM YASAL YOLLARDAN....

    BİR DAHA OY ALAMAZSINIZ DİYORUM....

    BU KADAR MAÜDUR.... A,İLELERİ.... ÇEVRELERİ..... AZ BİR GÜÇ DEĞİLDİR.

    ARTIK BUNUN FARKINDA OLALIM VE BUNA GÖRE DAVRANALIM.

    AMA BİRLİK OLARAK...

    ÖRGÜTLÜ BİR ŞEKİLDE....

    BİZ BUNU YAPMAZSAK BİZİM AĞZIMIZA DAHA ÇOK S........R

    SAYGILAR HERKESE

    YanıtlaSil
  40. AKP NIN KAFASI BU ISI COZMEYE YETMEZ ADAMLAR IN KAFA SI BASMIYOR CEK ILE YAPILAN TICARET NE KADAR SAGLIKLIDIR ? BU YASA ORTANDAN KALKARSA TICARET TE ZAMANLA GUCLENIR PARASI OLAN IS YAPAR DOLAYISI ILE DIGERINE ZARAR VERMEZ

    YanıtlaSil
  41. SAYIN 39

    ANAYASA MAHKEMESİNE GİDERSE DÖNER VE İPTAL OLUR... AMA ÖNCE GİTMESİ SAĞLANMALI BUNUN İÇİNDE ARAMALIYIZ.

    YASA HENÜZ GEÇMEDİ. 3 MADDEDEN SONRA OTURUMA ARA VERİLDİ YARINA KALDI.

    BİZİ İLGİLENDİREN ASIL MADDE 5.MADDE VE EK 2.MADE HENÜZ ONLAR GÖRÜŞÜLMEDİ. YARIN GÖRÜŞÜLECEK..

    SAYGILAR

    YanıtlaSil
  42. DEĞERLİ ARKADAŞLAR; HAYIRLI SABAHLAR, BUGÜNE KADAR; HAKLI DAVAMIZDA MADDİ VE MANEVİ TÜM EMEĞİ GEÇENLERİN, ELLERİNE; YÜREKLERİNE, KATKILARINA VE ÇALIŞMALARINA SAĞLIK DİYORUM. BUGÜN DAHİ; HALEN YAPILACAK BİR ŞEYLER VARDIR DİYE DÜŞÜNÜP, SABAH ERKENDEN; FAKS, MESAJ VE TELEFON GÖRÜŞMELERİNDE FAYDALARIMIZ OLUR DÜŞÜNCESİNDEYİM. ALLAH; İNŞAALLAH, HAKLI OLDUĞUMUZ BU DAVAMIZDA ELBETTEKİ BİZİMLE BERABERDİR. SABAHIN SEHER VAKTİDE; TÜM KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, HAYIRLI ÇALIŞMALAR VE SAYGILARIMLA. Hasan(Barışçı)-Mersin

    YanıtlaSil
  43. 'Çekin itibarı artacak'
    İTO Başkanı Yalçıntaş, çek kanun tasarısının ticari hayatı düzene sokacağını söyledi
    11 Aralık 2009 Cuma, 08:47

    İstanbul Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Murat Yalçıntaş, çek kanun tasarısı ile getirilen düzenlemelerin, ticari hayatta büyük öneme sahip olan ''uzlaşma kültürünü'' geliştireceğini ve yasanın, çekin itibarını artıracağını belirtti.

    Yalçıntaş, yaptığı yazılı açıklamada, tasarıda, çekin ödenmesini sağlayacak hükümlere ağırlık verildiğini hatırlatarak, çekin karşılıksız çıkması halinde alacaklıya, tahsilatı kolaylaştırıcı hükümlerden yararlanma olanağı sağlanması yaklaşım tarzını doğru bulduklarını ifade etti.

    Bundan sonra, çek düzenleyenlerin daha titiz davranacağına işaret eden Yalçıntaş, ''Çünkü karşılıksız çek düzenleyen bir kişi sadece cezai müeyyide ile karşılaşmayacak, bir daha çek kullanamayacak. Bu sayede çeki alan kişinin riski de azaltılmış olacak'' dedi.

    Yalçıntaş, tasarının en önemli üç noktasını, ''uzlaşma müessesesi'', ''hamiline çek uygulamasına sınır getirilmesi'' ve ''banka sorumluluğunun artırılması'' olarak sıralayarak, tasarı ile getirilen düzenlemelerin, ticari hayatta büyük öneme sahip olan ''uzlaşma kültürünü'' geliştireceğini, tasarının çekin itibarını da artıracağını kaydetti.

    Tasarıda, hamiline çek uygulamasına da sınırlama getirildiğini belirten Yalçıntaş, düzenleme ile vergi kaçakçılığının engellenmesi yönünde ''önemli bir adım'' atılacağını belirtti.

    Murat Yalçıntaş, tasarı ile bankaların, karşılıksız çıkan her bir çek yaprağı için ödemekle yükümlü oldukları miktarın 470 liradan bin liraya çıkarıldığına dikkati çekerek, miktarın her yıl yeniden değerlendirileceğini, bu düzenleme sayesinde alacaklının hakkının daha da iyi korunacağını ifade etti.

    Tasarının ticari hayat ve hukuk sistemi için önemli olduğunu vurgulayan Yalçıntaş, 2009 yılı Kasım ayı itibarıyla Türkiye'de 1,7 milyon adedin üzerinde karşılıksız çek, binlerce dava ve 2 bine yakın hükümlü bulunduğunu kaydetti.

    Yalçıntaş, yapılan düzenlemenin karşılıksız çek veren kişinin yanı sıra birinci derece yakınları dahil tüm ailesini etkileyeceğini, bu durumun kötü niyetli kişileri engelleyici olduğunu ifade ederek, geri dönen çeklerin sahiplerinin kimler olduğunun TOBB vasıtasıyla iş aleminin bilgisine sunulmasının da çek kanununda yer almasını istedi.

    AA



    habertürk'e yorum bırakalım, ortalık tefecilere kalmasın arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  44. http://www.haberturk.com/ekonomi/haber/192387-Cekin-itibari-artacak.aspx

    YanıtlaSil
  45. ÇAN DÖRTTEN FAZLA ÇALINIRSA KİM ÖLMÜŞTÜR


    ÇOK ESKİ YILLARDA KRALLIKLA İDARE EDİLEN BİR ÜLKE VARMIŞ.
    AMA; BU ÜLKEDE HUKUK VE HAKİMLER DE VARMIŞ.
    TÖRELERE GÖRE, BİR VATANDAŞ ÖLDÜĞÜNDE, ŞEHİR MERKEZİNDEKİ DEV ÇAN BİR DEFA ÇALINIRMIŞ.
    UZUN UZUN DA YANKILANIRMIŞ.
    EŞRAFTAN BİRİSİ ÖLÜRSE ÇAN İKİ DEFA , BÜYÜK BİR DEVLET ADAMI ÖLÜRSE ÇAN ÜÇ DEFA ÇALINIRMIŞ.
    YA KRAL ?.. O ÖLDÜĞÜNDE ÇAN DÖRT DEFA ÇALINIRMIŞ.
    GEL ZAMAN, GİT ZAMAN … ŞEHİRDE BİR OLAY OLUR. İŞ MAHKEMEYE İNTİKAL EDER.
    “ DAVANIN SANIĞI OLARAK MAHKEME HUZURUNA ÇIKARILAN KİŞİNİN MASUMİYETİNİ İSE BÜTÜN VATANDAŞLAR BİLMEKTEDİR”
    BİR FORMALİTE OLARAK GÖRÜLMESİ VE SANIĞIN BERAATİ BEKLENEN DAVADAN SÜRPRİZ BİR KARAR ÇIKAR.
    SANIK PARA CEZASINA MAHKUM OLMUŞTUR.
    HAKİM SORAR :
    BİR DİYECEĞİN VAR MI ?..
    SANIĞIN CEVABI :
    HAYIR !..
    MAHKEME BİTER. DİNLEYİCİLER DAĞILIRLAR. KAFALARDA BİR İSTİFAM.
    KISA BİR SÜRE SONRA DEV ÇANIN SESİ DUYULUR.
    ACABA KİM ÖLDÜ ?..
    ÇAN BİR DEFA DAHA ÇALAR.
    EŞRAFTAN BİRİ ÖLDÜ.
    ŞEHİR ÇAN SESİ İLE BİR DEFA DAHA İNLER.
    HIMMMMM… BÜYÜK BİR DEVLET ADAMI, ACABA KİM ?..
    SORUYA CEVAP ALINMADAN ÇAN BİR DEFA DAHA YERİ, GÖĞÜ İNLETİR.
    HERKESTE BİR FERYAT :
    EYVAH !.. KRALIMIZ ÖLDÜ !..
    ANCAK ,
    TÖREDE GÖRÜLÜP İŞİTİLMEMİŞ BİR ŞEKİLDE ÇAN, BEŞ VE ALTINCI DEFA DA ÇALINIR, YER GÖK İNLER VE SESLER KESİLİR.
    HERKES ÇAN GÖREVLİSİNE KOŞAR, BUNUN NE ANLAMA GELDİĞİNİ ÖĞRENMEK İÇİN.
    BİR DE BAKARLAR Kİ, ÇANI , HAKSIZ YERE MAHKUM EDİLEN ADAM ÇALMAKTADIR.
    SORARLAR :
    NE DEMEK BEŞ VE ALTI DEFA ÇAN ÇALMAK ?.. KRALDAN DAHA BÜYÜK BİRİSİ Mİ ÖLDÜ ?..
    CEVAP ŞAŞIRTICI OLDUĞU KADAR ANLAMLIDIR DA :

    EVET … ADALET ÖLDÜ . . . . . . . . . .

    BU HİKAYENİN ÜSTÜNE SÖYLENECEK HİÇ BİR ŞEY YOK..
    BAŞIMIZ SAĞOLSUN

    YanıtlaSil
  46. meclise gidecek arkadaşlara duyurulur 09:55 itibarı ile ayhan ilhan kardeşler meclise alirıza öztürk ve diğer millet vekilleriyle görüşmeye gitmişlerdir onlara destek olunuz lütfen
    sayın millet veklimiz Ali Rıza Özrürk,e içinde bulundugumuz durumu anlatacaklar ve kendilerine bizim asıl sorunumuz esnafla degil bankalar faktoringler ve tefeciler oldugunu asıl bunların oldugunu esnaf zaten birbirine genelde ceza davası açmadıgını alacaklarını alabilmek için hapise attırmamak için elindeki çekleri tuttugunu ve bunun kanıtı olarakta kendisine yanında bulunan alacagı oldugu bir deste çeki ğösterecekler ve kendilerinden bu olayı genel kurulda anlatmasını isteyecekler yani asıl sorunun tefeciler oldugunu bankalar oldugunu finans kurumları oldugunu tekrar kanıtlı olarak anlatacaklar onlara destek olun

    YanıtlaSil
  47. cüneyt bey iyi sabahlar hayırlı günler. inşallah bugün yasa tamamlanır. resmi gazetede yayınlanınca hareket başlar ama bugün yasa bitince sizce cumhubaşkanlığına gidişi ve imzalaması kaç gün sürer

    YanıtlaSil
  48. CÜNEYT BEY Bİ SORUM OLACAKTI ÇEKTE ZAMAN AŞIM SÜRESİ NEKADARDIR...SÜRE ÇEK DAVASI SONUÇLANDIKTAN SONRAMI YOKSA TEMYİZDEN GELDİKTEN SONRAMI BAŞLIYOR.. ZEKNAZ TŞKLER

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar merhaba uzun zamandan beri aranızda yoktum.Özel işlerimden bir de ailemizde acı bir olay yaşayarak annemizi kaybettik,bu yüzden biraz sizlerden uzak kaldım.Yanlız gelişmeleri takip ediyorum.Benim kanım yasayı taslakta olduğu gibi geçirecekler.Yanlız şu durum kafama takıldı sizlerle paylaşmak istedim.Kanun bu haliyle çıktığı zaman ANAYASA mahkemesinden dönme ihtimali büyük;çünkü eski yasada çekin havale olduğu kabul edilmekte idi,yeni çıkarılmak istenen yasada ise çeşitli çek kavramları belirtilmekte olup en önemlisi ise çekte vade olayı resmileşmiş olacaktır.Bu durumda vadeli verilen bir çekin maksat ve amacı bir sözleşmeye bağlı olarak alınacak mal veya hizmet bedellerine karşılık olacaktır.Bu yüzden en azından bir önerge verdirtip vadeli verilecek olan çeklerde KAST unsurunun eklenmesi için MUHALEFETE ve iktidara baskı kurmalıyız.EĞERR yasa bu şekliyle geçerse belirtilen 2 yıllık erteleme dahi tehlikeye düşer.Tehlikeye düşme sebebi ise ANAYASA MAHKEMESİNDEN döneceği kanımca %100 kesin.Döndüğü zamanda ortada yeni bir yasa olamayacağından dolayı eski yasa yürürlükte kalacaktır.

    BURHAN HOCA

    YanıtlaSil
  50. site de kimse yokmu ????

    YanıtlaSil
  51. Sn. Adsız

    Sorum size . 08.12.09 da yazdığınız bir yazıda , yeni kanun ile çeki imzalayana değil , çek miktarını hesapta bulundurmak zorunda olan ortağa ceza kesilecek . Yani bu durumda dışardan atana müdürlerin sorumluluğu kalkıyor mu.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar merhaba bende sizin gibi çek mağduruyum ve hakkımda tutuklama kararı var.sizin burdaki çabalarınızı tesadüfen okudum ve çok mutlu oldum her birinizi ayrı ayrı kutluyorum,hepiniz kendi köşenizden bir şeyler yapmak için gayret içindesiniz inşallah bu çabalarınızın sonucunu alırsınız.eğer benimde bir yardımım dokunacaksa bende yardımcı olmak isterim ALLAH'a emanet olun ALLAH yar ve yardımcınız olsun.....

    YanıtlaSil
  53. Sn. Adsız

    Sorum size . 08.12.09 da yazdığınız bir yazıda , yeni kanun ile çeki imzalayana değil , çek miktarını hesapta bulundurmak zorunda olan ortağa ceza kesilecek . Yani bu durumda dışardan atana müdürlerin sorumluluğu kalkıyor mu.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  54. Arkadaşlar merhaba uzun zamandan beri aranızda yoktum.Özel işlerimden bir de ailemizde acı bir olay yaşayarak annemizi kaybettik,bu yüzden biraz sizlerden uzak kaldım.Yanlız gelişmeleri takip ediyorum.Benim kanım yasayı taslakta olduğu gibi geçirecekler.Yanlız şu durum kafama takıldı sizlerle paylaşmak istedim.Kanun bu haliyle çıktığı zaman ANAYASA mahkemesinden dönme ihtimali büyük;çünkü eski yasada çekin havale olduğu kabul edilmekte idi,yeni çıkarılmak istenen yasada ise çeşitli çek kavramları belirtilmekte olup en önemlisi ise çekte vade olayı resmileşmiş olacaktır.Bu durumda vadeli verilen bir çekin maksat ve amacı bir sözleşmeye bağlı olarak alınacak mal veya hizmet bedellerine karşılık olacaktır.Bu yüzden en azından bir önerge verdirtip vadeli verilecek olan çeklerde KAST unsurunun eklenmesi için MUHALEFETE ve iktidara baskı kurmalıyız.EĞERR yasa bu şekliyle geçerse belirtilen 2 yıllık erteleme dahi tehlikeye düşer.Tehlikeye düşme sebebi ise ANAYASA MAHKEMESİNDEN döneceği kanımca %100 kesin.Döndüğü zamanda ortada yeni bir yasa olamayacağından dolayı eski yasa yürürlükte kalacaktır.

    BURHAN HOCA

    YanıtlaSil
  55. cüneyt bey iyi sabahlar hayırlı günler. inşallah bugün yasa tamamlanır. resmi gazetede yayınlanınca hareket başlar ama bugün yasa bitince sizce cumhubaşkanlığına gidişi ve imzalaması kaç gün sürer

    YanıtlaSil
  56. Arkadaşlar benim borç 40 binlira taahhütte bulundum borcum oldu 70 bin onuda iki yılda ödemek için 24 taksit yaptılar . Aylık 2916 lira nasıl ödeyeceğim. Bu imkansız ilk ayın sonunda beni yakalayacaklar. Hemde adresimi falan vereceğim onlara öylemi. Bence bunlar kaçakları yakalamak için bu iki yıl zımbırtısını ortaya attılar. Adresleri tesbit edip bizi tek tek toplayacaklar . Ceva evlerinde yer yok diyede PKK lıları dışarı çıkaracaklar . Nede olsa iflaş etmek ülkeyi bölmek için ülkenin askerini öldürmekten daha büyük bir suç.

    YanıtlaSil
  57. ss34 e katılıyorum.

    YanıtlaSil
  58. AKP NIN KAFASI BU ISI COZMEYE YETMEZ ADAMLAR IN KAFA SI BASMIYOR CEK ILE YAPILAN TICARET NE KADAR SAGLIKLIDIR ? BU YASA ORTANDAN KALKARSA TICARET TE ZAMANLA GUCLENIR PARASI OLAN IS YAPAR DOLAYISI ILE DIGERINE ZARAR VERMEZ

    YanıtlaSil
  59. AKP liler 2001 krizinde bu devlet batan ve hortumlanan bankaların paralarını kuzu kuzu mudilere ödededi.Bu devlet batan ve kurtardığı 1 bankanın parası ile 70.000 çek mağduru kurtarır.

    YanıtlaSil
  60. 14te yazan arkadaşım hak verilmez alınır bizi destekleyen chp ortada duran mhp var anayasa mahkemesine götürmesi için bastıralım oda olmadı AİHM gidelim arkadaşlar karşılıksız çek mahkemesi 2MİLYONA yaklaşmış aklımızı başımıza alalım 2milyon insanın biryere dilekçe yazması BÜYÜK BİR OLAYDIR.
    hükümetin bize vermeye çalıştıgı 2SENE ERTELEME HAVUCUNU kabul etmeyelim.
    biz HAKKIMIZI istiyoruz BUNU UNUTMAYALIM
    biz ÇEK HAPSİNE karşıyız!!!

    YanıtlaSil
  61. Akp yöneticileri,2001 de batan ve hortumlanan banklarda çalışanların sayısı kriz mağduru 53.000 kişi oldu.Şimdi ise 70.000 üzerinde karşılıksız çekten yargılan mağdur insan var.Çalışanları ve aile katarsanız 500-600 insan şu an mağdur.Siz mağdurun yanında olamazsınız.Bu çek kanuna destek veren AKP yöneticileri ve milletvekilleri ancak bankaların faktoringlerin ve tefecilerin temsilisi ve bizi batıranların
    yanında olurlar..ibrahim

    YanıtlaSil
  62. Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

    YanıtlaSil
  63. Akp yönetileri,2001 de kriz döneminde 7 banka battı 47 milyar dolar hortumlandı ama devlet bu bankaların borçlarını ödedi.Bu bankalar ve sahipleri nerede? Tabi sizin gücünüz esnafa ve sanatkara yeter.Bankacılara gücünüz yetmez.TBMM müzkarelerde gördük.Ancak onların sözcülüğü size düşer..

    YanıtlaSil
  64. halen sms atmaya devam ediyorum ve yarin 14 e kadar da atacagim...kusura bakmayin ilan parasini konture verdim...simdi mesaj zamani ...

    YanıtlaSil
  65. İzmir'de bir banka şubesinin müdürü uğradığı silahlı saldırı sonucu yaralandı.
    İzmir'in Gaziemir ilçesinde, meyve sebze tüccarlığı yapan Ö.Ö., 800 bin TL'lik kredi borcunun taksitlerinin yeniden yapılandırılması konusunda tartıştığı bir bankanın şube müdürü olan İbrahim Turgut'u tabancayla bacağından vurdu

    YanıtlaSil
  66. ARKADAŞLAR BİZ HUKUKSUZ ÇEK HAPSİNE KARŞIYIZ!!!
    ADALET
    HUKUK
    İNSAN HAKLARI
    İSTİYORUZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  67. arkadaşlar ben yurtdışındayım ve arama imkanım yok. chp vekilleriyle görüşenler varsa önergeyle 2 yılı 3-4 yapabilirler. ne kopardık kar diyeceğiz. zaman uzun olursa değişikliklerin yapılması iyi olur diye düşünüyorum. ayrıca yarına kalması bir anlamda iyi oldu. ceza maddelerine kast ekletilebilir

    YanıtlaSil
  68. Tv izleyemeyen arkadaş izle beni

    önce ağbağlantılarımı aç ardından özelliklere gel ordan tcp4 protokolünü gir orda auto diye bi seçenek işaretlidir onu manuel yap ve şu dediklerimi gir
    4 . 2 . 2 . 1
    4 . 2 . 2 . 2

    ikisinide alt alta gir olsun bitsin sonra alayına girersin...yapamazsan googleda dns açma yaz...yine yapamazsan başka bişi sölicem sana bildir..

    Abilerim ablalarım özür dilerim bu mesajı burda yazdığım için ama bu adam sabahtan beri çatlıyor yardımcı olayım dedim...

    Emre abi yarın bi yerden bi para gelicek çok büyük değil ama ben yarın yardımda bulunurum gelirse... gelmezsede 10-20 bişiler atarım annemin emekli maaşından 50 lira aldım bugün.allahım halimize bak...

    Bide Lütfen herkes kim var kim yok arasın...

    YanıtlaSil
  69. Görünen o ki biz elimizden geleni fazlasıyla yapıyoruz ama yasa tasarısı bu şekliyle geçecek...En azından 2 sene olan ertelemeyi belki 3 veya 4 seneye çıkartabiliriz...Öncelik hapisi kaldırmak ama 3-4 sene ertelemek ve bu sürede hapis cezalarını serbestken kaldırmaya çalışabilmek daha mantıklı değil mi? Çünkü bunlar hiç bir şekilde hapis cezalarını kaldırmayacaklar....

    YanıtlaSil