Aylardır kamuoyu ve basın nasıl kandırıldı..

Aylardır Kamuoyu nasıl kandırıldı, cezaevlerinde 50 bin kişi Karşılıksız çek nedeniyle yatıyor diye feryat etmemize rağmen iktidar kanadı karşılıksız çek kanununa muhalefetten cezaevlerinde 2.000 kişi yalanını basına, kamuoyuna anlatmaya devam etti, bu kadar çekin dolaştığı piyasada bu kadar kişinin cezaevlerinde olması önemsiz propagandası yaptı, tefecilere hizmet ettikleri gün gibi ortaya çıkan bu zihniyetin yalanı sonunda ortaya çıktı, iktidar kanadında bu soruna duyarlı insanlarımız bakanlarımız vekillerimiz yok mu, tatbikî var başta sayın Adalet Bakanı Sadullah Ergin, kamuoyuna açıklama yapmasa da düşüncelerini dile getirmekten çekinse de bu Adaletsizliğin engellemesi için elinden geleni yaptığını biliyoruz ama onunda yetkileri ve gücü sınırlı, küresel sermaye karşısında, yapabilecekleri kısıtlı..  Sayın Sadullah Ergin’in Yeni Çek Kanunu Tasarısında Komisyon raporunda görüşlerini okuduk, bu çek kanununun çağdışı bir yasa olduğunu açıkça belirtmiştir. Sonuçta bu çağdışı ve tefecilere hizmet eden çek kanunun yol açtığı bu vahim durum, cezaevlerinin tıka basa çek mağdurlarıyla dolu olmasına yol açtığı itiraf edildi ve bu  itiraf yeni çek Kanunu görüşmelerinde  dile getirildi.. Bu itirafın yapılmasını sağlayan sözlü sorularıyla bu gerçeğin ortaya çıkmasını sağlayan Sayın Alim IŞIK ve Sayın Ali Rıza ÖZTÜRK'e teşekkür ederiz

Evet Zindanlarda olan arkadaşlarımız 50 bin kişidir bu en sonunda En yetkili organlar olan iki  Bakan tarafından itiraf edilmiştir.. Meclis Tutanakların bu gerçeği ortaya koyan konuşmalar aşağıdadır..

ALİ RIZA ÖZTÜRK (Mersin) - Sayın Bakan, sadece adli para cezasını ödeyemediği nedenle hapis cezasına dönüşen ne kadar dosya vardır? Bunlardan kaç kişi şu anda içeridedir, cezasını çekmektedir?

ULAŞTIRMA BAKANI BİNALİ YILDIRIM (Erzincan) - Değerli milletvekilleri, milletvekillerimizin sorularına cevap veriyorum.

Sayın Ali Rıza Öztürk'ün sorusu: Türkiye genelinde tüm ceza davalarında verilen adli para cezaları. Ödemediği için, söz konusu para cezası hürriyeti bağlayıcı cezaya çevrilmiş ve cezaevine giren kişi sayısı yıllar itibariyle, 2008 yılında 15.005, 2009 yılında 17.838 olarak şu andaki kayıtlarda mevcuttur.

 

ALİM IŞIK (Kütahya) Özellikle dün birkaç değerli milletvekili de dile getirmesine rağmen, Sayın Adalet Bakanı Sadullah Ergin 3167 sayılı Kanun'a muhalefetten dolayı cezaevine giren vatandaşların sayısını söyledi ama adli para cezasından dolayı cezaevlerinde olan vatandaşların sayısını söylemekten imtina etti. Bugün Sayın Ulaştırma Bakanı biraz önceki bölümde bu konuyla ilgili son iki yıla ait verileri verdi, kendisine teşekkür ediyorum.

Tekrar Sayın Bakana soruyorum: Hâlen adli para cezası nedeniyle şu anda cezaevlerinde yatan vatandaşlarımızın sayısının 50 bin dolayında olduğu iddiasını nasıl değerlendiriyorsunuz? Bu sayı tam nedir?

Sayın Işık'ın adli para cezalarıyla ilgili sorusu: Şimdi, Türkiye genelinde tüm ceza davalarında verilen adli para cezalarını ödemediği için söz konusu para cezası hürriyeti bağlayıcı cezaya çevrilen ve cezaevine giren kişi sayısı 2009 yılında 17.838, 2008 yılında da bu 15.005, sayı bu. Tabii, bunların…

ALİM IŞIK (Kütahya) - Sayın Bakan, 2007'de kalan toplam sayı nedir?

TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANI MEHMET MEHDİ EKER (Diyarbakır) - 2008 yılında 15.005, 2009 yılında 17.838.

ALİM IŞIK (Kütahya) - 2007; hâlen cezaevinde olan?

TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANI MEHMET MEHDİ EKER (Diyarbakır) - Şimdi, bunlar zaten şu anda cezaevinde, ceza almış olanlar, hürriyeti bağlayıcı cezaya çevrilen ve cezaevine giren kişiler bunlar. Tabii, aranmakta olan kişiler olabilir bu çerçevede ama bununla ilgili tabii şu anda takdir edersiniz ki elde hazır böyle her türlü istatistiki bilgiyi burada bulundurmam mümkün değil. Onunla ilgili gerektiğinde yazılı cevap veririz..

Kamuoyuna duyurulur..

 

467 yorum:

  1. CARPEDİEM CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ANCAK YİNEDE 1.5 2 YIL VAR . EĞER İPTALİ OLURSA DAHADA RAHATLICAM . ONUN İÇİN SORDUM

    YanıtlaSil
  2. rakam ne olursa olsun sahte çek vermenin cezası sadece 6 ay arkadaşlar..esas sahtekarlığın cezası aslında sadece 6 ay..biz dürüst olduğumuzdan bu hale düşmenin cezası neredeyse ellerinden gelse idam olacak...

    YanıtlaSil
  3. Çek kanunu tasarısı KABUL EDİLDİ: 'Karşılıksız her çek yaprağı için bankaya CEZA KESİLECEK'

    Internet Nethaber sitesinin basligi....Bunlar Gazeteci filan olamazlar .. Cek Yasasindan anladiklarina bakin

    YanıtlaSil
  4. gbt ye girip yakalanması olan kişi çıktığı zaman,sistem kayıt alıyor sicil numarası derken makinadan sorumlu memurun sicili diyelim o zaman, eğer yakalamsı olan bir kişiyi sorgulralarsa vede yakalamzlarsa sistem gbt merkezinde uyarı verir, ve gbt yi yapan kişiye hangi amaçla gbt yaptığı, ve yakalama gözüktüü halde neden yakalamadığı sorulur, bu iş sandığınız kadar basit değil, yoksa herkes bir tanıdık bulur yaptırır, değilmi.

    YanıtlaSil
  5. Yandas Basin dedikleri bu olmali haberin icerigini okuyunca meger akp ne guzel seyler yapmis...Anlasma halinde saliverme oldugunu yazmista ama nedense anlasmama hali hic yokmus gibi konuyu kapatmis

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar
    gelinen noktada Cumhurbaşkanının imzasını bekliyoruz
    Ne yapmalıyız sorularına gelince
    Cezaevlerinde bulunan arkadaşlarımız mecburen taahhüt verecekler bir gün bile büyük gün..
    Kaçak durumda olan arkadaşlarmıza önerim on gün beklemeleri
    15 günlük süreç içinde yargıtay karar verecektir
    cezaların akibeti ne olacak bu çok önemli..
    olurda yargıtaydan lehimize olabilecek bir karar çıkmadı elimizi taahhüde kaptırdık demektir başkaca şansımızda yok..
    Mücadeleye devam edeceğiz
    Bir çok arkadaşımız haciz icra gibi kıskaçlar içindeler
    Bunların da düzeltilmesi için savaş vereceğiz
    ilk etapta Rıdvan Yalçının vermiş olduğu ev haczine destek olmalıyız..
    Ev haczi insani nitelikle taban tabana zıt bir uygulamadır, bu kıskaçtan çocuklarımızı ve ailelerimizi kurtarmalıyız.

    Kaçak durumda olupta özgürlük için beklemeye tahammülü olmayan arkadaşlar zaten bir kaç gün içinde işleyiş nasıl olacak o konu belirginleşir
    Sabır
    Allah yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil
  7. makinaya bir kişinin adını girdiğinizde o kişi hakkında gbt sorgulaması yapıldığına dair ana merkezde bir uyarı çıkar, yakalamsı olan kişi yi sorgulayıpta yakalamayan a neden sorgulama yaptıı ve yakalama yı gördüğü halde yakalamadığı sorulur varsa polis tanıdığınız sorun aynı cevabı vercektir, o kadar basitdeğil bu iş. sorun bir polise öğrenin :)

    YanıtlaSil
  8. ARKADALAR AYAĞIMIZ TOPRAĞA DEYDİ ŞİMDİ SIRA İŞGAL EDİLMİŞ TOPRAKLARIMIZI KURTARMAYA İLK ÖNCE SİTEMİZDEN HERKESİ HABERDAR ETMEK GERÇİ ÇOK KİŞİ OKUYOR SİTEMİZİ HATTA BENİM BİR YORUMUM MECLİSTE OKUNDU. SİTE YÖNETİCİSİ ARKADAŞLARIN SÖZÜNDEN ÇIKMAMAK MÜMKÜN OLDUĞU KADAR ADLİ PARA CEZASI OYUNUNU ÇEVREMİZE ANLATMAK İNANIN ÇOK KİŞİ BU OLYIN ŞEKLİNDEN HABERİ YOK KONUYU ANLATTIĞIMDA "yani bizim alacağımızın üzerine devlet mi konuyor diye " HAYRETE DÜŞÜYOR BÜTÜN KÜÇÜK ESNAFLARA ÇEK KANUNUN KÖTÜLÜĞÜNÜ ANLATMAMIZ LAZIM BU KÖTÜ GİDEN PİYASA ŞARTLARINDA BİR GÜN SIRANIN ONLARADA GELEBİLECEĞİNİ HATIRLATMAMIZ GEREKİR BÜTÜN ÇEK MAĞDURLARI VE SAVUNMASIZ KÜÇÜK ESNAF EL ELE VERİP SAYGIDEĞER VEKİLLERİMİZE ULAŞIP BU KANUNDAKİ OLUMSUZLUKLARI ANLATIP BU KANUNU DÜZELTMELERİNİ RİCA EDERİZ VS VS VS TÜM BU İŞLERİN DERLENMESİNDE TOPLANMASINDA BU GÜNE KADAR BÜYÜK EMEĞİ GEÇEN SİTE YÖNETİSİ ARKADAŞLARIMA YİNE ÇOK İŞ DÜŞÜYOR BU VESİLE İLE KENDİLERİNE ÇOK ÇOK TEŞEKÜR EDİYORUM ALLAH YÜZÜNÜZÜ GÜLDÜRSÜN ŞİMDİDEN KURULMASI GEREKEN MAĞDUR ESNAFLAR DERNEĞİNİN BAYRAKTARLARI OLMANIZ TEMENNİSİYLE ihtiyar

    YanıtlaSil
  9. Değerli Arkadaşlar,

    'Yeni Yasal Durum' hepimize hayırlı olsun..

    Bu asla bizlerin kabulü değildir.. Ancak kazanımlar bazen merhale merhale gerçekleşiyor..

    Şimdi; yeniden vaziyet alacağız..
    Yeniden düşüneceğiz..
    Yeniden kenetleneceğiz..
    Ve yeniden hareket edeceğiz..

    Yeni bir STRATEJİ ile
    Yeni bir YÖNTEM ile
    Yeni bir PLAN ile

    Birbirimizden ayrılmak yok..
    Birbirimizden habersiz olmak yok..
    Birbirimizden vazgeçmek yok..

    Bu 'ara formül' ile biraz nefes alacağız ama bu formül HUKUK AYIBINI ortadan kaldırmış değil..

    KALDIRACAĞIZ..

    Yakaladık, bırakmak yok..

    Zira;

    GAFİLLERİN, ZALİMLERİN KALDIRDIKLARI TAŞ (eninde, sonunda) AYAKLARINA DÜŞER..

    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  10. cÜNEYT BEY YARGITAY BU KADSAR KISA SÜREDE KARAR VERİRMİ. SİZİN BEKLENTİNİZ NE OLABİLİR BU KONUDA.

    YanıtlaSil
  11. cüneyt bey 15 günlük süreç içinde yargıtay karar vericek demişsiniz zaten yargıtay başkanı çek hapsine karşıydı bunu açıkca belirtti yargıtay çeke hapis olmaz diye bir karar verbilirmi?
    birde garip olucak ama bu banka lobileri yargıtayın kararına etki edebilirlermi?
    ali babacanını iyimayanın çeke hapse karşı olduklarına dair beyanatı olmasına ragmen çıkardıkları kanun ortada yargıtay bulara uymaz inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Evet , icra da mucadele etmemız gereken bır konu, tamamen ınsanlık dışı ...

    Bize haciz geldı hep bır mıktar odemeler yaparak babam durdurdu bunları fakat en sonuncusunu durduramadı ne var ne yok goturduler fırın ve odalar harıc elektronık tum aletler vs..

    Fırını haczetmek ınsanların yaşam haklarına mudahale sınırlama olur dıyerek fırını ocagı bıraktılar amma velakın buzdolabını aldılar peekıı buzdolabı olmadan onca et yemek nerde duracak?_

    Biz o olmayan paramızla 4 kısılık aılemızde 3 kısı zehırlendık ! bır dunya hastane masrafı verdık sıgortamız falan da yok , allah onlarında yakınlarından cıkarsın bunların acısını ! ne adalet var ne ceza ceza !

    Arkadaslar cok hırslıyım cok zorluklar cektık cekenlerı gordukcede okdar ıyı anlıyorumkı ..

    Hakkımızı aramaya devam edelım ne olur .
    Buarada ben uye olamadım gmaıl hesabım yok , acmayıda beceremedım ,mesajlarımın altına adımı yazacagım..

    NAZ

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar KORKU KADERİ DEĞİŞTİRMEZ şimdi savaş zamanı

    YanıtlaSil
  14. Yargıtayda belirli oranda o yasayı ilgilendiren dosya varsa genel bir içtihat yayınlama zorunluluğu var ya temyizde olan tüm dosyalar yerel mahkemeye iade edilir yada ceza genel kurulu bağlayıcı bir içtihat verir,
    Temyizdeki dava sayısını düşündüpümüzde bunların iadesi yerelde iş yüküne sebep vereceği tartışılmaz..
    Bu nedenle en yakın ihtimal ceza genel kurul kararı:)
    Bunun tartışılacak bir tarafı yok..

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar, aylardır ümitle beklediğimiz çek yasası; beraberinde dahada büyük sıkıntılar getirmek üzere, TEFECİ, FAKTORİNG ve BANKALAR lehine meclisten geçmiş durumdadır!! tam metni aşağıdaki adresten okuyabilirsiniz..

    http://www.ntvmsnbc.com/id/25031982/

    YAZIKLAR OLSUN BU MECLİSTE ASKERE KURŞUN SIKAN O BEBEK KATİLLERİNE AF İÇİN EL KALDIRIPDA, ÇEKİNİ ÖDEYEMEMİŞ BİZLERE AF İÇİN ELİNİ KALDIRMAYAN O HIRSIZ TEFECİ VEKİLLERE...

    BEN SİLAHIMLA DAĞA CIKIP ASKER ÖLDÜREN, COCUK KADIN YAŞLI DEMEDEN KATLEDEN O ŞEREFSİZ PKK MİLİTANI KADAR AFFI HAKETMEDİM...... ÇÜNKÜ BEN DEVLETE KURŞUN SIKMADIM!!! BEN DAĞA DEĞİL, ŞEHİRDE İNSAN ÇALIŞTIRDIM... BEN VERGİ ÖDEDİM.. BEN İSTİHDAM YARATTIM.. VE BEN AFFI HAKETMEDİM!!! VERGİ ÖDEDEYECEĞİME, HER BİR LİRAYA SİZLERE KURŞUN SIKMADIĞIMA PİŞMANIM!!!

    YAZIK!!!

    Mimar....

    YanıtlaSil
  16. benim evimde 2 yıldır beyaz eşya yok icra aldı götürdü yenisini alamadım çek davalrım temyizde ben yinede hayat mücadelemi kaybetmedim çalışıyorum çocuklarım için

    YanıtlaSil
  17. yargıtay ne kararı verecek? bizim bugüne kadar beklediğimiz çek asasının 1 ocak 2009'a kadar çıkmadığı için hükümsüz kaldığı için verilen cezalara düşüm vermesi değil miydi? fakat bu kararı yargıtay vermedi. Vermemesinin sebebi yeni kanunun çıkmasını beklemesiydi? Yeni kanun çıktı. Bu durumda yargıtay kanunun çıktığı tarihe kadar olan cezalara düşüm verebilir mi? Böylece, kötü niyetli kişilerde karşılıksız çek keşide etmezler kanun çıkmış olduğı için

    YanıtlaSil
  18. cüneyt bey yargıtay veya cyk çeke hapis cezası uygulanamaz diye bir içtihat yaparsa ki daha önce böyle söylemişti kanun birdaha meclisemi geliyor?yoksa çeke hapis tümdenmi kalkıyor?

    YanıtlaSil
  19. değerli arkadaşlar

    yargıtay CGK bu konuyla ilgili elbette bir karar verecek...boşlukolduğundan dolayı beraat verdiğini bildiğimiz bir dava uzun zamandır yargıtay CGK da bekliyor...bekletme sebebi yeni kanunun çıkması idi...tasarı yasalaştıktan sonra karar verilecektir...

    bu karar bizim için çok önemli ve geçmişe yönelik bütün davaların düşmesine neden olabilir..

    Daire Adı: Ceza Genel Kurulu
    Esas No: 2009/227
    Geliş Tarihi: 06/11/2009
    Mahkemesi: Şişli 6. Asliye Ceza Mahkemesi
    Mahkeme Esas No: 2009/475
    Mahkeme Karar No: 2009/477
    Mahkeme Karar Tarihi: 30/04/2009
    Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
    DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
    Karar No:
    Karar
    Karar Tarihi
    Kapatma Tarihi

    umarım fazla uzamaz ve karara bağlanır...

    bu karar lehimize olur diye düşünüyorum...

    my way

    YanıtlaSil
  20. sayın site yöneticileri sordugum sorulara cevap verdiginiz bizi bilgilendirdiginiz için gerçekten çok sagolun bu soruları avukata soramam çünkü 5 lira param yok bu samimi tavırlarınızdan dolayı çok sagolun İNŞALLAH ALLAH(CC)DUALARINIZI KABUL EDER ÇOK SAGOLUN GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  21. haydi arkadaslar yasa kesinlesti bugun onaylandi mecliste ama bu is bitmemis cunku bu yasa cekmagdurlarin zararina banka ve faizcilerin isine yararli bir sekilde cikrdi akp,yonetimi

    YanıtlaSil
  22. DEĞERLİ KARDEŞLERİM YENİ ÇIKAN SUÇA TEŞVİK YASASI İNŞALLAH HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI OLUR. HAYIR OLACAK BİR YANI YOKTA CÜMLETEN GEÇMİŞ OLSUN. AKP MAĞDURU

    YanıtlaSil
  23. SN. cğneyt bey cgk dosyası şişli 6 , burası çekleri düşürüyordu, acaba düşün dosyalara savcı itiraz edip tekrar ceza çıkarmış olabilirlermi. ?

    Ayrıca benimde dosyam CGK da ve gidiş tarihi Mayıs.

    YanıtlaSil
  24. cüneyt bey duvar yazısı önerimi tekrarlıyorum en etkili ve en ucuz propoganda yöntemidir.yüz binlerce insanın aynı sloganı yazdığını düşünebiliyormusunuz?ben etkisini deneylediğim için biliyorum tavsiye ediyorum bu kadar gönüllü arkadaş varken.bir kere denemekte fayda var

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar resmi gazetede yayınlayıncaya kadar bu işi fazla kurcalamayalım.sonra hep beraber olur ilgileniriz

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar;asıl mücadele şimdi başlıyor,her ne kadar belli bir süre nefes alacak gibi gözüksekte daha ne olacagı belli degil,ben ne olacagını anlamış degilim yukarıdaki arkadaşların dedigi gibi uygulamayı bekleyip görecegiz. ALLAH yar veyardımcımız olsun. Ö.K.

    YanıtlaSil
  28. 26 Fikrini bende beğendim. Zamanı gelince gereğini yaparız.

    YanıtlaSil
  29. DEĞERLİ ARKADAŞLAR; DEĞERLİ KARDEŞLERİM, TÜM SİTE SAKİNLERİ. BU SABAH; TÜM OLUMSUZLUKLARA RAĞMEN, YİNEDE; GÜN BOYUNCA GÖREVİMİ YAPTIĞIMI BİLMENİZİ İSTERİM. YANİ; SON GÜN SON DAKİKAYA KADAR. BİRKAÇ GÜNDÜR; DEĞERLİ CÜNEYT HOCAM'I (PİRİMİZ) VE DEĞERLİ KARDEŞİM EMRE'Yİ, ESKİ SIKLIKLA TELEFONLA ARAMIYORUM. ÇÜNKİ; BİLİYOR GÖRÜYOR VE TAKİP EDİYORUMKİ, ONLAR; BELKİDE, KENDİLERİNİ ARYANLARDAN DAHADA ÇOK SIKINTILI DURUMDALAR. BİR DAVADA; ÖNDER OLMAK VE HERŞEYE CEVAP VEREBİLMEK, O KADARDA KOLAY OLMASA GEREK. DEĞERLİ ARKADAŞLAR; BİLİYORUM VE FARKINDAYIM. HEPİMİZİN SİNİRLERİ FAZLACA GERGİN; HEPİMİZ FAZLASIYLA YORULMUŞ VE MADDİ YOKLUĞUNDA, SON DEMLERİNDEYİZ VE ELBETTE; HERKES DAHA ÇABUK BİR ŞEKİLDE, BİRŞEYLER ÖĞRENMENİN VE YAPABİLMENİN PEŞİNDE VE YİNE ELBETTEKİ; BİR AN EVVEL CEZAEVLERİNDEN ÇIKACAK OLAN YAKINLARININ, BOYUNLARINA; HASRET, SEVGİ VE ÖZLEMLE SARILMAK İÇİN..........(İşte burada kelime ve cümle bulamıyorum) YANİ; ŞİMDİ SIRASI DEĞİL AMA, BÖYLESİ BİR DURUMDA (Şimdi; cennet katlarında olan hanımağamın, yani; eşimin...) ELBETTEKİ; BENDE EŞİMİN BOYNUNA SARILMAK İSTERDİM. UMARIM; ŞU ANDA, AKAN GÖZYAŞLARIMI KİMSE GÖRMÜYORDUR. YANİ ŞUNU DEMEK İSTİYORUM; ÇIKMAYAN CANDAN UMUT KESİLMEZ. YANİ; BUNDAN SONRA YAPILACAK ÇOKÇA ŞEYLER OLACAKTIR VE ANCAK; YOLUN SONUNA GELMEYİ UMUT EDERKEN, YOLUMUZ BİRAZ DAHA UZAMIŞTIR, BİRAZ DAHA ENGELLERİMİZ VARDIR AMA, MUTLAK VE MUTLAK HEP BİRLİKTE, BİLİNÇLİ OLARAK VE ÇALIŞARAK, BU ENGELLERİDE AŞIP; O ÖZLEMLE BEKLEDİĞİMİZ, ÖZGÜRLÜK İSTASYONUNA, BİRAZ GECİKMELİDE OLSA ULAŞACAĞIMIZI UMUT EDİYORUM. HERŞEY AMA HERŞEY ALLAH'IN TAKTİRİDİR. BİRÇOK İMKANSIZLIKLARIMIZA RAĞMEN; BİZLER HEPİMİZ, ELİMİZDEN GELENİN FAZLASINI BİLE YAPTIK KANISINDAYIM. HAKKIMIZDA HAYIRLISI NE İSE O OLSUN. YANIMIZDA OLANLARI, OLMAYANLARI, BİZLERE HAKSIZLIK EDENLERİ; ELBETTEKİ HEPİMİZ BİLMEKTE VE GÖRMEKTEYİZ. BİZİM BU HAKLI DAVAMIZIN; BİR GÜN KİTABI YAZILIRSA, Kİ; BİR GÜN O DA OLUR. O ZAMAN; HERŞEY TEK TEK ORADA GÖRÜLECEKTİR. HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI OLMASI DİLEĞİYLE; BUGÜNE KADAR, TÜM EMEĞİ GEÇENLERE VE TÜM KATILIMCILARA; SAYGI, SEVGİ VE HÜRMETLERİMİ İLETİYORUM. İÇİNİZDEN BİRİ. Hasan(Barışçı)-Mersin

    YanıtlaSil
  30. bu yasa çıktı ama bişey soracağım bilgisi olan varmı tahüt ettikten sonra sürekli emniyetin kontrolünde olacaksın sürekli adli kuruma gidip bilgi vereceksin belirli kurallar var bir sürü yasağı var bunlara uymak zorundasınız yani bir nevi istediğin yerlere gidemiyeceksin istediğin gibi serbest olamıyacaksın adli takip altındasın benmi yanlış anladım işin aslını bilen varsa yazssın

    YanıtlaSil
  31. Site yöneticisi veya konuyu bilen arkadaşlardan bir ricam olucak bu borçlar kanunuda taahüdü ihlal ile ilgili madde varmı bilgilendirirseniz cok memnun olurum teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. 32 adli kontrol sadece yurtdışı yasağıç Onun haricinde takip edilme yok
    33 borçlar kanununda taahhüdü ihlal yol. taahhüdü ihlal cezası iik madde 340 ve aynen devam ona dokunan yok

    YanıtlaSil
  33. 31 DE YAZAN KARDEŞİM HASAN BARIŞÇI ACINIZI YÜREKTEN PAYLAŞIYORUM ALLAH SABIRLAR VERSİN.SİTEYİ SÜREKLİ TAKİP EDİYORUM .HEPİMİZ AYNI ACILARI YAŞIYORUZ AMA SİZİNKİ BİZDEN DAHA FAZLA ALLAH SABIRLAR VERSİN ,BU AÇIKLAMANIZDAN SONRA AĞLAMADIM DESEM YALAN OLURUR.BURADA SİTE YÖNETİCİLERİNE,BAŞTA SİZ OLMAK ÜZERE DİĞER ARKADAŞLARA KATKILARINDAN DOLAYI HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM.BEN HEM ARANAN HEMDE CEZAEVİ YOLU BEKLEYEN BİR MAĞDURUM. EŞİM CEZAEVİNDEN ÇIKTIĞINDA BİR ARAYA GELECEĞİMİZ BİR EVİMİZ BİLE KALMADI.İKİ ÇOCUK ANNESİYİM OĞLUM BİR YAKINIMIN YANINDA BİR ŞEHİRDE KIZIM BİR YAKINIMDA BAŞKA ŞEHİRDE BEN BAŞKA YERDE EŞİM BAŞKA YERDE YANİ HERKES AYRI AYRI EŞİMİ ZİYARETE DAHİ GİDEMEDİM,ÇOCUKLARIMI ÇOK ÖZLÜYORUM.EŞİMİN CEZAEVİNE GİRMESİYLE EV,İŞ NE VARSA HERŞEYİ KAYBETTİK.ŞU ANDA EN BÜYÜK SERVETİM EŞİM VE ÇOCUKLARIM.BİZLERİN BU HALE GELMESİNE SEBEP OLAN BİZDEN BETER OLSUN.HAYIRLISI OLSUN İNŞALLAH HEP BİRLİKTE AYDINLIK GÜNLERE...

    YanıtlaSil
  34. pekı ben yurt dısındayım nasıl yapılandırmam gerekıyor tekrar dısarı cıkıp ısıme devam etmem gerekıyor... yurt dısı yasagı olursa hıc ısıme yaramaz

    YanıtlaSil
  35. BENİM EŞİM İÇERDE 6 AYLIK BEBEĞİMLE KALDIM ORTALARDA. EŞİM AMA ÖLE AMA BÖYLE ÇALIŞIP EKMEĞİMİZİ ÇIKARIYORDU. AZ ÇOK BORÇLARINIDA ÖDEMEYE ÇALIŞIYORDU. AVUKATLA ANLAŞAMADIĞI İÇİN İÇERİ GİRDİ. NASIL OLACAK Kİ ŞİMDİ SONUÇTA GENE ANLAŞAMAYACAKLAR.YANİ BENİM EŞİM İÇERDEN ÇIKAMAYCAKMI? EĞER ÇIKARSADA NE ZAMAN ÇIKARLAR? BİZİM İÇİN 1 GÜN 1 GÜNDÜR.BİLGİSİ OLAN VARSA BANA YAZARSA SEVİNİRİM.HEPİMİZ, HERKEZ İÇİN ALLAHTAN HAYIRLISI. ALLAH KİMSEYİ 1 GÜN BİLE DÜŞÜRMESİN DEMİR PARMAKLIKLAR ARDINA....

    YanıtlaSil
  36. ---- DÜZELTME ----
    Günaydın,
    anlamamız gereken bu yasa ile hükümet ne yapmak istiyor. İki seçenek akla geliyor:

    1. bu yasa cezanın KALKMASI için bir geçiş aşaması, ve hükümet alacaklıya anlaşma için bir şanş veriyor. ayrıca, yasayı pek çok açık ve sorunlu noktalar bırakarak, topu yargıtay ve anayasa mahkemesine atıyor. (Pozitif yaklaşım)

    2. bu yolla çek ile ilgili sorunları olan insanları daha fazla kontrol altına almayı, onlardan mümkün olduğunca faydalanmayı, ve alacakları en hızlı şekilde tahsil etmeyi, hatta bu şekilde cari açığı kapatmayı, tahsil edebildiğini edip, geri kalanları cezaevlerinde ölüme bırakmaı, ayrıca insanları evlerinde hapsederek, ceza evlerindeki giderleri azaltmayı planlıyor. (Negatif yaklaşım)

    Bundan sonraki adımlarımızı bu yaklaşımlardan doğru olanı bulup ona göre devam etmemizde fayda var. Yanlışım var ise düzeltin lütfen. Ama, bu konuyu tartışalım, hükümetten bilgi alabilenler bu konuda net bir fikir edinip ona göre burada belirtip, yönetici arkadaşların tavsiyesi ile doğru yolu belirleyelim.

    YanıtlaSil
  37. yargıtayda olan dosyalar hakkında bir yorum varmı nasılbir yol izlenecek ne yapılacak

    YanıtlaSil
  38. bu kanunla devlete olan borcumuzumu ödememiz gerekiyor yoksa alacaklıyamı?

    saygılar,

    YanıtlaSil
  39. Arkadaşlar

    Şİmdiye kadar her yol denendi mailler faxlar telefonlar birebir görüşmeler meclis önünde ufak bi azınlıkla eylemler seyredilmeyen Tv programlarında abuk saatlerde tartışmalar...Elimize geçen sey ortada...

    Yapmadığımız denemediğimiz tek bir şey kaldı "İLAN" .Kendi adıma 100 tl gönderdim inanın zorlanarak ama yeterli olmadı bir türlü çıkamadı.Herşeyi özetleyen özellikle gerçek rakamları ortaya çıkaran bir ilan inanın çok seyi değiştirecek.Hala utanmadan sıkılmadan 2000 küsür çek mahkumundan bahsediliyor üstelik 1 senedir de rakam aynı hiç yakalanan eklenen olmamış!!! Halen bahsettikleri mahkemelik olan 400.000 kişiden fazla insana rağmen tezatlığa bakın!!!.

    Bu millet bugune kadar 40.000 den fazla vatandaşını askerini teröre kurban vermiş ha 40.000 kişiyi boyle kaybetmişsiniz ha 50.000 üzerinde esnafınızı sanayicinizi ihracatçınızı üstelik kendi ellerinizle içeri tıkmışsınız .Hapishaneler çek mağdurları için yapıldı herhalde teröristler için değil nasıl olsa onlar pardon deyip çıkıyorlar pardon onlar
    pardon deyip hatta hiç girmiyorlar ama çek mağdularının ıslah olması lazım değil mi!!!

    LÜTFEN BİR AN ÖNCE İLANI ÇIKARTALIM YAPMADIĞIMIZ BİR TEK O KALDI EGER BU SON KURSUNSA ŞANSIMIZI DENEYELİM BU YASA BOYNUMUZA TAKILAN GEMİ SADECE 1.CM GEVŞETTİ BAŞKA BİSEY DEĞİL.

    İŞTE BOYLE TAM SAYFA HERSEYİ OZETLEYEN GERÇEK RAKAMLARI GÖSTEREN BİR İLAN HERŞEYİ DEĞİŞTİREBİLİR BELKİ O ZAMAN ABUK SABUK KONULARI TARTIŞILDIGI PROGRAMLARDA BU KONU TARTŞILIR HALE GELEBİLİR ..

    ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN .

    Saygılarımla
    UMUT21

    YanıtlaSil
  40. Ben Metris Cezaevinden 3 gün önce çıktım , 315 gün yattıktan sonra , alacaklıların bir kısmı ile anlaştık ,bir kısmını da yattığım süreye saydırdım ve yasayı beklemeden ,tahliye oldum .
    Yasanın genelde kimseye faydası yok , sadece bir yıllık bir tatil (içeride yatanlar için ) getiriyor.Ancak burası Türkiye , bir yılda her şey değişebilir.
    Burada yazılanları okuyunca , dehşete kapıldım .Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan ne kadar çok insan varmış.
    Benim arkadaşlara nacizane tavsiyem , profesyonel hukukçulardan yardım almaları ve çok fazla yoruma girmemeleridir.
    Bir konuda BİLGİYE ihtiyacım var :Yargıtay daki dosyalar , Yeni Kanunun lehe hükümleri uygulanarak mı incelenecek , yoksa mahkemelerine iade mi edilecek ?? bu durumda dava zaman aşımı etkilenecekmi ?? Bu konuda BİLGİSİ olan varsa sevinirim .

    YanıtlaSil
  41. Sayın 43 te yazan arkadaşım
    öncelikle geçmişler olsun
    Yargıtayda hali hazırda olan tüm temyiz dosyaları, yerel mahkemelere iade edilecek.
    dava zaman aşımı işler.. yargıtayın bu konuda uyarısı vardı hatırlarsanız..
    Ayrıca laehe durumların açıklığa kavuşması açısından genel bir içtihat yayınlanacaktır..
    Bu güne kadar tüm yasa değişiklerinde sistem bu şekilde işledi, bu yasada bir istisna yapmazlarsa sistem...

    YanıtlaSil
  42. Arkadaşlar

    Şİmdiye kadar her yol denendi mailler faxlar telefonlar birebir görüşmeler meclis önünde ufak bi azınlıkla eylemler seyredilmeyen Tv programlarında abuk saatlerde tartışmalar...Elimize geçen sey ortada...

    Yapmadığımız denemediğimiz tek bir şey kaldı "İLAN" .Kendi adıma 100 tl gönderdim inanın zorlanarak ama yeterli olmadı bir türlü çıkamadı.Herşeyi özetleyen özellikle gerçek rakamları ortaya çıkaran bir ilan inanın çok seyi değiştirecek.Hala utanmadan sıkılmadan 2000 küsür çek mahkumundan bahsediliyor üstelik 1 senedir de rakam aynı hiç yakalanan eklenen olmamış!!! Halen bahsettikleri mahkemelik olan 400.000 kişiden fazla insana rağmen tezatlığa bakın!!!.

    Bu millet bugune kadar 40.000 den fazla vatandaşını askerini teröre kurban vermiş ha 40.000 kişiyi boyle kaybetmişsiniz ha 50.000 üzerinde esnafınızı sanayicinizi ihracatçınızı üstelik kendi ellerinizle içeri tıkmışsınız .Hapishaneler çek mağdurları için yapıldı herhalde teröristler için değil nasıl olsa onlar pardon deyip çıkıyorlar pardon onlar
    pardon deyip hatta hiç girmiyorlar ama çek mağdularının ıslah olması lazım değil mi!!!

    LÜTFEN BİR AN ÖNCE İLANI ÇIKARTALIM YAPMADIĞIMIZ BİR TEK O KALDI EGER BU SON KURSUNSA ŞANSIMIZI DENEYELİM BU YASA BOYNUMUZA TAKILAN GEMİ SADECE 1.CM GEVŞETTİ BAŞKA BİSEY DEĞİL.

    İŞTE BOYLE TAM SAYFA HERSEYİ OZETLEYEN GERÇEK RAKAMLARI GÖSTEREN BİR İLAN HERŞEYİ DEĞİŞTİREBİLİR BELKİ O ZAMAN ABUK SABUK KONULARI TARTIŞILDIGI PROGRAMLARDA BU KONU TARTŞILIR HALE GELEBİLİR ..

    ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN .

    Saygılarımla
    UMUT21

    YanıtlaSil
  43. ---- DÜZELTME ----
    Günaydın,
    anlamamız gereken bu yasa ile hükümet ne yapmak istiyor. İki seçenek akla geliyor:

    1. bu yasa cezanın KALKMASI için bir geçiş aşaması, ve hükümet alacaklıya anlaşma için bir şanş veriyor. ayrıca, yasayı pek çok açık ve sorunlu noktalar bırakarak, topu yargıtay ve anayasa mahkemesine atıyor. (Pozitif yaklaşım)

    2. bu yolla çek ile ilgili sorunları olan insanları daha fazla kontrol altına almayı, onlardan mümkün olduğunca faydalanmayı, ve alacakları en hızlı şekilde tahsil etmeyi, hatta bu şekilde cari açığı kapatmayı, tahsil edebildiğini edip, geri kalanları cezaevlerinde ölüme bırakmaı, ayrıca insanları evlerinde hapsederek, ceza evlerindeki giderleri azaltmayı planlıyor. (Negatif yaklaşım)

    Bundan sonraki adımlarımızı bu yaklaşımlardan doğru olanı bulup ona göre devam etmemizde fayda var. Yanlışım var ise düzeltin lütfen. Ama, bu konuyu tartışalım, hükümetten bilgi alabilenler bu konuda net bir fikir edinip ona göre burada belirtip, yönetici arkadaşların tavsiyesi ile doğru yolu belirleyelim.

    YanıtlaSil
  44. pekı ben yurt dısındayım nasıl yapılandırmam gerekıyor tekrar dısarı cıkıp ısıme devam etmem gerekıyor... yurt dısı yasagı olursa hıc ısıme yaramaz

    YanıtlaSil
  45. 32 adli kontrol sadece yurtdışı yasağıç Onun haricinde takip edilme yok
    33 borçlar kanununda taahhüdü ihlal yol. taahhüdü ihlal cezası iik madde 340 ve aynen devam ona dokunan yok

    YanıtlaSil
  46. değerli arkadaşlar

    yargıtay CGK bu konuyla ilgili elbette bir karar verecek...boşlukolduğundan dolayı beraat verdiğini bildiğimiz bir dava uzun zamandır yargıtay CGK da bekliyor...bekletme sebebi yeni kanunun çıkması idi...tasarı yasalaştıktan sonra karar verilecektir...

    bu karar bizim için çok önemli ve geçmişe yönelik bütün davaların düşmesine neden olabilir..

    Daire Adı: Ceza Genel Kurulu
    Esas No: 2009/227
    Geliş Tarihi: 06/11/2009
    Mahkemesi: Şişli 6. Asliye Ceza Mahkemesi
    Mahkeme Esas No: 2009/475
    Mahkeme Karar No: 2009/477
    Mahkeme Karar Tarihi: 30/04/2009
    Dava Türü: Karşılıksız Çek Keşide Etme
    DOSYA SONUÇ BİLGİLERİ
    Karar No:
    Karar
    Karar Tarihi
    Kapatma Tarihi

    umarım fazla uzamaz ve karara bağlanır...

    bu karar lehimize olur diye düşünüyorum...

    my way

    YanıtlaSil
  47. Arkadaşlar, aylardır ümitle beklediğimiz çek yasası; beraberinde dahada büyük sıkıntılar getirmek üzere, TEFECİ, FAKTORİNG ve BANKALAR lehine meclisten geçmiş durumdadır!! tam metni aşağıdaki adresten okuyabilirsiniz..

    http://www.ntvmsnbc.com/id/25031982/

    YAZIKLAR OLSUN BU MECLİSTE ASKERE KURŞUN SIKAN O BEBEK KATİLLERİNE AF İÇİN EL KALDIRIPDA, ÇEKİNİ ÖDEYEMEMİŞ BİZLERE AF İÇİN ELİNİ KALDIRMAYAN O HIRSIZ TEFECİ VEKİLLERE...

    BEN SİLAHIMLA DAĞA CIKIP ASKER ÖLDÜREN, COCUK KADIN YAŞLI DEMEDEN KATLEDEN O ŞEREFSİZ PKK MİLİTANI KADAR AFFI HAKETMEDİM...... ÇÜNKÜ BEN DEVLETE KURŞUN SIKMADIM!!! BEN DAĞA DEĞİL, ŞEHİRDE İNSAN ÇALIŞTIRDIM... BEN VERGİ ÖDEDİM.. BEN İSTİHDAM YARATTIM.. VE BEN AFFI HAKETMEDİM!!! VERGİ ÖDEDEYECEĞİME, HER BİR LİRAYA SİZLERE KURŞUN SIKMADIĞIMA PİŞMANIM!!!

    YAZIK!!!

    Mimar....

    YanıtlaSil
  48. Yargıtayda belirli oranda o yasayı ilgilendiren dosya varsa genel bir içtihat yayınlama zorunluluğu var ya temyizde olan tüm dosyalar yerel mahkemeye iade edilir yada ceza genel kurulu bağlayıcı bir içtihat verir,
    Temyizdeki dava sayısını düşündüpümüzde bunların iadesi yerelde iş yüküne sebep vereceği tartışılmaz..
    Bu nedenle en yakın ihtimal ceza genel kurul kararı:)
    Bunun tartışılacak bir tarafı yok..

    YanıtlaSil
  49. Evet , icra da mucadele etmemız gereken bır konu, tamamen ınsanlık dışı ...

    Bize haciz geldı hep bır mıktar odemeler yaparak babam durdurdu bunları fakat en sonuncusunu durduramadı ne var ne yok goturduler fırın ve odalar harıc elektronık tum aletler vs..

    Fırını haczetmek ınsanların yaşam haklarına mudahale sınırlama olur dıyerek fırını ocagı bıraktılar amma velakın buzdolabını aldılar peekıı buzdolabı olmadan onca et yemek nerde duracak?_

    Biz o olmayan paramızla 4 kısılık aılemızde 3 kısı zehırlendık ! bır dunya hastane masrafı verdık sıgortamız falan da yok , allah onlarında yakınlarından cıkarsın bunların acısını ! ne adalet var ne ceza ceza !

    Arkadaslar cok hırslıyım cok zorluklar cektık cekenlerı gordukcede okdar ıyı anlıyorumkı ..

    Hakkımızı aramaya devam edelım ne olur .
    Buarada ben uye olamadım gmaıl hesabım yok , acmayıda beceremedım ,mesajlarımın altına adımı yazacagım..

    NAZ

    YanıtlaSil
  50. cüneyt bey 15 günlük süreç içinde yargıtay karar vericek demişsiniz zaten yargıtay başkanı çek hapsine karşıydı bunu açıkca belirtti yargıtay çeke hapis olmaz diye bir karar verbilirmi?
    birde garip olucak ama bu banka lobileri yargıtayın kararına etki edebilirlermi?
    ali babacanını iyimayanın çeke hapse karşı olduklarına dair beyanatı olmasına ragmen çıkardıkları kanun ortada yargıtay bulara uymaz inşallah...

    YanıtlaSil
  51. ARKADALAR AYAĞIMIZ TOPRAĞA DEYDİ ŞİMDİ SIRA İŞGAL EDİLMİŞ TOPRAKLARIMIZI KURTARMAYA İLK ÖNCE SİTEMİZDEN HERKESİ HABERDAR ETMEK GERÇİ ÇOK KİŞİ OKUYOR SİTEMİZİ HATTA BENİM BİR YORUMUM MECLİSTE OKUNDU. SİTE YÖNETİCİSİ ARKADAŞLARIN SÖZÜNDEN ÇIKMAMAK MÜMKÜN OLDUĞU KADAR ADLİ PARA CEZASI OYUNUNU ÇEVREMİZE ANLATMAK İNANIN ÇOK KİŞİ BU OLYIN ŞEKLİNDEN HABERİ YOK KONUYU ANLATTIĞIMDA "yani bizim alacağımızın üzerine devlet mi konuyor diye " HAYRETE DÜŞÜYOR BÜTÜN KÜÇÜK ESNAFLARA ÇEK KANUNUN KÖTÜLÜĞÜNÜ ANLATMAMIZ LAZIM BU KÖTÜ GİDEN PİYASA ŞARTLARINDA BİR GÜN SIRANIN ONLARADA GELEBİLECEĞİNİ HATIRLATMAMIZ GEREKİR BÜTÜN ÇEK MAĞDURLARI VE SAVUNMASIZ KÜÇÜK ESNAF EL ELE VERİP SAYGIDEĞER VEKİLLERİMİZE ULAŞIP BU KANUNDAKİ OLUMSUZLUKLARI ANLATIP BU KANUNU DÜZELTMELERİNİ RİCA EDERİZ VS VS VS TÜM BU İŞLERİN DERLENMESİNDE TOPLANMASINDA BU GÜNE KADAR BÜYÜK EMEĞİ GEÇEN SİTE YÖNETİSİ ARKADAŞLARIMA YİNE ÇOK İŞ DÜŞÜYOR BU VESİLE İLE KENDİLERİNE ÇOK ÇOK TEŞEKÜR EDİYORUM ALLAH YÜZÜNÜZÜ GÜLDÜRSÜN ŞİMDİDEN KURULMASI GEREKEN MAĞDUR ESNAFLAR DERNEĞİNİN BAYRAKTARLARI OLMANIZ TEMENNİSİYLE ihtiyar

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlar
    gelinen noktada Cumhurbaşkanının imzasını bekliyoruz
    Ne yapmalıyız sorularına gelince
    Cezaevlerinde bulunan arkadaşlarımız mecburen taahhüt verecekler bir gün bile büyük gün..
    Kaçak durumda olan arkadaşlarmıza önerim on gün beklemeleri
    15 günlük süreç içinde yargıtay karar verecektir
    cezaların akibeti ne olacak bu çok önemli..
    olurda yargıtaydan lehimize olabilecek bir karar çıkmadı elimizi taahhüde kaptırdık demektir başkaca şansımızda yok..
    Mücadeleye devam edeceğiz
    Bir çok arkadaşımız haciz icra gibi kıskaçlar içindeler
    Bunların da düzeltilmesi için savaş vereceğiz
    ilk etapta Rıdvan Yalçının vermiş olduğu ev haczine destek olmalıyız..
    Ev haczi insani nitelikle taban tabana zıt bir uygulamadır, bu kıskaçtan çocuklarımızı ve ailelerimizi kurtarmalıyız.

    Kaçak durumda olupta özgürlük için beklemeye tahammülü olmayan arkadaşlar zaten bir kaç gün içinde işleyiş nasıl olacak o konu belirginleşir
    Sabır
    Allah yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil
  53. 194 de yazan arkadaş konuyla ilgili çok yanlış şeyler yazmışsın Gbt sorgusunu Polis Jandarma ve Sahil güvenlik gibi emniyet ve asayişle görevli kolluk kuvvetleri yapabilir. Gbt sorgusunda memurun sicil numarası felan girilmez makinaya sadece o makinanın zimmetli olduğu bir memur vardır ve Gbt sorgusunda yakalandı butonuna basmassan senin kimi sorguladığını Uyap dahil hiç biyerden bir yetkili göremez.

    eros

    YanıtlaSil
  54. yapılacak iş şimdilik akplilere tebrik telefonları açmak..

    tebrikten kastımı da anladınız.. bizi sindirdiklerini düşünmemeliler. yasayı çıkardık sustular diye düşünmemeliler.

    tebriklere devam

    YanıtlaSil
  55. CARPE jenardi_ak@hotmail.com EKLE

    YanıtlaSil
  56. Karca bak! kaydolmuşsun

    YanıtlaSil
  57. şerefsiz medya, bugüne kaar hiç haberini yapılmayan çek yasası son dakika flaş olarak haber veriliyor

    YanıtlaSil
  58. Bu acik ve sanal ortamda mucadelemize guc katacak , herkesi bilgilendirecek yazilar yazmayi tavsiye ediyorum.Yani herseyi soyleyip paylastigimizda kendi kendimize konusmuyoruz dostlarimiza soylerken karsi lobilere mesajlar ipuclarida veriyor bir yandan..Yeni basliayacak olan mucadelemizde bu konunun onemi gittikce artacak , cunku attigimiz her adim onceden bilinmemeli...bunun tek yoluda sanal ortam disinda BIRLIK VE ORGUTLENME

    YanıtlaSil
  59. kaydolduğumu teyit etmek istiyorum lütfen yayınlarmısınız

    YanıtlaSil
  60. cezaevindeki tüm arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  61. esas mucadele bundan sonra baslıyor kımse gevsemesın vede yasadıklarımızı unutmasın aksı takdırde daha kotu gunler yasayabılırız..

    herkese saygılarımı sunarım..

    YanıtlaSil
  62. 162 DE YAZAN ARKADAŞIM CEZAEVİNDEN ÇIKACAK VE ÇIKTIĞINDA DA BİZE KATILMASI GEREKİR

    YanıtlaSil
  63. Cüneyt beye Jenardi beye ve tüm emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyorum.
    İnşallah çocuklarımızın gözyaşlarının olmadığı günlere kavuşuruz..

    YanıtlaSil
  64. bu akp nebiçim bir zihniyet oldugu çıkardıgı bu çek kanunuyla göstermiş şapka düşmüş kel görünmüştür tek sevindirici olan içerdeki çekzede kardeşlerimizin dişarıya çıkması benim gibi kaçanların 3 ay rahat olmasıdır ERTELEME HAVUCUNU akpye iade ediyor bizim tavşan degil insan oldugumuzu ve insan hakları oldugunu akp zihniyetine bize destek olan chp yönetiminin anayasa mahkemesine giderek GÖSTERECEGİNE İNANMAK İSTİYORUM....

    YanıtlaSil
  65. Hepimize hayırlı olur işallah...İstediklerimizi elde edemedik belki de ama cezaevindeki sevdiklerimiz ,arkadaşlarımız en azından özgürlüklerine kavuşacak..Artık kaçmak yok,gizlenmek yok,isim değiştirmek yok..Kısa süre için belki...Ama bu süre içerisinde internet başında,telefon başında derdimizi anlatmaya çalışmayacağız...Artık bizim mağdurluğumuza inanmayanların karşılarına büyük ve birlik olmuş bir topluluk olarak çıkacağız..Hakkımızı hep birlikte arayacağız.

    Cüneyt,Emre ve kader birliği yaptığımız tüm arkadaşlarım..Bu zamana kadar ki bütün çalışmalarınız ve emekleriniz için teşekkür ediyorum..İşallah bundan sonra birarada hep beraber mücadelemize devam edeceğiz...Çok işimiz var çooook...

    YanıtlaSil
  66. bayan mary smith1 Ağustos 2014 12:34

    , sevgili insanlar merhaba

    ben düşündüm bayan clara morgan benim
    ve ailem için yaptıkların için gerçekten minnettarım, orada o geldi
    hiçbir umut oldu ve ailem bize düşük faizli kredisi lider tarafından
    tekrar canlı hissettirecek çünkü mrs mary smith bu mektubu yazıyorum
    duyuyorum % 3 oranı hakiki kredi kredi net hala var olduğunu hiç
    düşünmemiştim ama herhangi bir tutarda kredi arıyor dışarı varsa ben
    size via (e-posta istiyorum bu yüzden benim için sürpriz ben çok fazla
    zaman kaybetmeden benim kredi var (clara_morgan@outlook.com) hepinize
    başarılar diliyorum

    selamlar
    bayan mary smith

    YanıtlaSil